Data, tai muut käyttikistä tietävät !!!!

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
Kuinka vaikea tuota linuxia on käyttää. jos laittais linuxin tähän koneeseen ku tähän seiskaan tule koko ajan viruksia, vaikka vieuksentorjunnat kunnossa.
kasia en halua, minusta se on vaikea käyttää ja tarkoitettu alunperin kosketusnäytöille.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"..."
Kuinka vaikea tuota linuxia on käyttää. jos laittais linuxin tähän koneeseen ku tähän seiskaan tule koko ajan viruksia, vaikka vieuksentorjunnat kunnossa.
kasia en halua, minusta se on vaikea käyttää ja tarkoitettu alunperin kosketusnäytöille.
Ei sillä käyttiksellä väliä jos vika näppäimistön ja tuolin selkänojan välissä.

Kaikkia voi käyttää ja kaikissa omat hyvä ja huonot puolensa.
 
  • Tykkää
Reactions: Nap
"poikia3"
mitä me tehtäis ilman noita miehiä ja heidän osaamistaan? :rolleyes::heart:
Herran jestas sentään, opeteltaisiin tekemään asiat itse, eikä nuoltaisi miesten persettä jollain keskustelupalstalla aivan bimboina.

Jokainen käyttis on tottumuskysymys, jos työkaverini yli 7-kymppinen äiti tulee toimeen linuxin kanssa, niin kyllä siihen nuoremmatkin tottuu.
 
[QUOTE="poikia3";29800815]Herran jestas sentään, opeteltaisiin tekemään asiat itse, eikä nuoltaisi miesten persettä jollain keskustelupalstalla aivan bimboina.

Jokainen käyttis on tottumuskysymys, jos työkaverini yli 7-kymppinen äiti tulee toimeen linuxin kanssa, niin kyllä siihen nuoremmatkin tottuu.[/QUOTE]

Eieiei, miehet osaa tuon kaiken luonnostaan niin miksi meidän pitäis alkaa opiskella niitä ? Ja vielä kaupan päälle se että he tykkäävät noista miesten hommista:)
 
"joopas"
Itse olen käyttänyt Windows seiskaa jo kauan ja käynyt tuhansilla epämääräisilläkin sivuilla. Virusturvana Microsoftin ilmainen Security Essentials. Viruksia ei ole tullut, jotain malwarea jonka on saanut pois Malwarebytes Anti Malware ohjelmalla. Linuxia on aivan helppo käyttää nettiselaiiluun, mutta Windows ohjelmat eivät toimi. Tosin Linuxille on varmasti saatavissa esim. ilmaisia Office sovelluksia. Linuxissakin piää huolehtia virusturvasta.
 
Mä en keksi yhtään asiaa johon tarvitsen ehdottomasti miestä tuo lisääntymispuoli on jo hoidettu. Onhan se kiva olemassa ja vaihtamassa auton renkaita tai putsaamassa viemäreitä mutta kyllä mä tekisin itse jos ei miestä olisi. Ei ole mun tyylistä heittäytyä avuttomaksi ripsien räpyttelijäksi
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN ja Puuhippa
kukakenkumpi..
Kylläpä taas vaihtui puheenaihe laidasta toiseen. Ettekö osaa muuta kuin päästä pätemään ja rääpiä päätä?
Munakasta pääsiäistä ei kun kotkot sittenkin :D
 

Yhteistyössä