Kolmas pv mennään sellaisella ruokavaliolla :P. Mautonta mutta tavoite on -30kg!

Emmä tiiä yhtään onko mun ruokavalio hyvä :) siinä on isoja muutoksia kun olin ennen kasvissyöjä yli 10 vuotta ja ihan lihakseton kroppa, oon saanut aika vähän proteiinia ja muitakin puutteita varmaan ollut..

mutta syön tosiaan d-vitamiinia aina välillä, en joka päivä kyl ota sitä mutta yritän joka päivä ottaa kalaöljykapselit, niihinkin on lisätty d:tä :) ja rautakuurillakin oon :D välil tuntuu et syön pillereitä enemmän kun ruokaa mut ei nyt sentään.

Kuinka paljon kaloreita sä muuten syöt päivässä? Sulla on niin nopea pudotustahti, motivaation kannalta kyllä tosi hyvä =)

Välillä vaikea kyllä keksiä mitä söis kun kyllästyy kaikkeen samaan
 
Mun mielestä Milannan ruokavaliossa ainakin jotain rasvaa kyllä on kun tuossakin kuvassa on juustoa, kananmunaa ja lohta, kahdessa viimeisessä tosi terveellisiä rasvoja.

kerro viiieeras esimerkki ruokavalio jos tiedät mikä on tehokkain ja terveellisin, mä otan sen mielelläni käyttöön
 
Emmä tiiä yhtään onko mun ruokavalio hyvä :) siinä on isoja muutoksia kun olin ennen kasvissyöjä yli 10 vuotta ja ihan lihakseton kroppa, oon saanut aika vähän proteiinia ja muitakin puutteita varmaan ollut..

mutta syön tosiaan d-vitamiinia aina välillä, en joka päivä kyl ota sitä mutta yritän joka päivä ottaa kalaöljykapselit, niihinkin on lisätty d:tä :) ja rautakuurillakin oon :D välil tuntuu et syön pillereitä enemmän kun ruokaa mut ei nyt sentään.

Kuinka paljon kaloreita sä muuten syöt päivässä? Sulla on niin nopea pudotustahti, motivaation kannalta kyllä tosi hyvä =)

Välillä vaikea kyllä keksiä mitä söis kun kyllästyy kaikkeen samaan
Korkeintaan 1000 kaloreita :D. Kohta lisään kun vielä 10 lähtee koska aloitan treenamaan itseä enemään ym ym...

Juu motivaatio on kova :D. Pakko saada helmikuuksi itseä kuntoon, kun silloin lähden työn takia maailmalle ja haluan näyttää ja voida hyvin.

Hyvää että syöt ne :), vitamiinit kans auttavat pudottaa painoa, D vitamiini B ja kalaöljy on aika tehokas viemään ne rasvat pois.
 
Korkeintaan 1000 kaloreita :D. Kohta lisään kun vielä 10 lähtee koska aloitan treenamaan itseä enemään ym ym...

Juu motivaatio on kova :D. Pakko saada helmikuuksi itseä kuntoon, kun silloin lähden työn takia maailmalle ja haluan näyttää ja voida hyvin.

Hyvää että syöt ne :), vitamiinit kans auttavat pudottaa painoa, D vitamiini B ja kalaöljy on aika tehokas viemään ne rasvat pois.
Sä saat ittes kyllä kuntoon helmikuuhun mennessä :heart:

Kun sä syöt noin vähän mäkin ajattelin kokeilla miten jaksan jos syön alle 1200 kcal, kun viime kesänä mulla oli kuntokuuri mutta laihduin vain 1 kg, oikeastaan syön taas samoin kuin silloin ettei tämä dieetti varmaan riitä mun tavoitepainoon ja sitten motivaatio kuolee jos on "dieetillä" eikä mitään tapahdu. Tällä kertaa tapahtuu prkl :kieh:
 
hsdf
Pieni varoituksen sana. Itse olin myös aika pitkään 1000 kalorilla ja laihduin kyllä, mutta kaikki lihakset lähtivät. Vaikka söin tarpeeksi proteiinia. Mukavaa oli sitten käydä pitkään salilla jotta sain menetetyn lihasmassan takaisin
 
"pia"
Ihan kiinnostaa Milanna että paljon sinulla on nyt lähteny kiloja ja kauan diettiä takana? Oletko muuten ikinä kokeillut chia-siemeniä (vaikka laihdutuksenkin tueksi) kun olet muutenkin terveysintoilija? :)
 
tuo sama kirjoittaja
Pieni varoituksen sana. Itse olin myös aika pitkään 1000 kalorilla ja laihduin kyllä, mutta kaikki lihakset lähtivät. Vaikka söin tarpeeksi proteiinia. Mukavaa oli sitten käydä pitkään salilla jotta sain menetetyn lihasmassan takaisin
Ja sen verran vielä lisään, että sitä lihasmassaa ei niin vain saakkaan millään 1500 kalorilla, vaan piti syödä PALJON ja käydä 3 kertaa viikossa salilla ja kunnon painoilla tehdä.

Eli en kyllä ehdoin tahdoin menettäisi enää toistamiseen lihasmassaa vain laihtuakseni. Lihasmassaa ei ole helppoa saada, näytin todella typerältä kun ei ollut lihasta yhtään. Vatsakin näytti siltä kuin olisi kohta menossa katki, ei mitään lihasta vaikkei kyllä läskiäkään
 
Jos laihduttaessa lähtisi lihakset vaikka saisi tarpeeksi proteiinia, niin eihän fitnesurheilu olisi edes mahdollista ;)

Sen uskon kyllä että jos pitkään on liian matalilla kaloreilla niin lihasta menettää jonkin verran, ja se on fakta ettei suuria lihaksia saa hankittua miinuskaloreilla. Mut jos tavoitteena on vain siro ja timmi kroppa, ei isot muskelit, niin tällä tyylillä pitäis onnistuu?

Mulla ainakin on se klassinen suunnitelma et kun jotain lihaksia löytyy pohjalta, niin ne tulee laihtuessa paremmin esiin, ja sit kun on ylimääräinen rasva pois jatkaa treenaamista ja syö terveellisesti, vartalo kehittyy sit vähitellen vielä paremmaksi.

Laihtuminen käy kuitenki nopeammin kun lihasten kasvatus, joten ensin laihdutus about siihen painoon missä viihtyy :)
 
  • Tykkää
Reactions: Milanna85
[QUOTE="pia";30464216]Ihan kiinnostaa Milanna että paljon sinulla on nyt lähteny kiloja ja kauan diettiä takana? Oletko muuten ikinä kokeillut chia-siemeniä (vaikka laihdutuksenkin tueksi) kun olet muutenkin terveysintoilija? :)[/QUOTE]

Chia ovat hyviä mutta turvottavata vielä enemmän monia ihmisiä :). Sekä liika on liika, kun käytän myös spiruliina ym...
 
Ja sen verran vielä lisään, että sitä lihasmassaa ei niin vain saakkaan millään 1500 kalorilla, vaan piti syödä PALJON ja käydä 3 kertaa viikossa salilla ja kunnon painoilla tehdä.

Eli en kyllä ehdoin tahdoin menettäisi enää toistamiseen lihasmassaa vain laihtuakseni. Lihasmassaa ei ole helppoa saada, näytin todella typerältä kun ei ollut lihasta yhtään. Vatsakin näytti siltä kuin olisi kohta menossa katki, ei mitään lihasta vaikkei kyllä läskiäkään
Minulle ei ole käynyt niin kertakaan :). Tasaisesti kaikki lähtenyt ja lihaksia sain treenamalla ja ruoalla
 
Edelleen 71kg ei vielä muutoksia nyt se varma seis. Tänään tämän takia aloitin pikkasen enemmän syödä ja lisääsin liikunnan että kroppaa taas toimii, koska jos liian vähän ruokaa voi näinkin käydä ettei kroppaa enää laihdu ja alkaa vaikuttaa terveyteen, siksi kropan pakko kuunnella ja tehdä miten se pyytä, näin painokin lähtee :). 2vkon päästä personal treiner itsellä sekä hänen ruokavaliolla mennään pian.
 
Mulla vähän löystynyt itsekuri kun sain tietää sukulaisen sairaudesta tällä viikolla, ja oon vaan parkunut ja tuntunut että mikään ei lohduta yhtään paitsi ruoka. Mutta paino pysyny joka aamu 65,5.

Se vaan boostaa aineenvaihduntaa kun syö joku päivä enempi ja sit seuraavana päivänä vähempi, niin laihtuu enemmän kun keho luulee että ruokaa tulee yllinkyllin mutta sitä tuleekin vähemmän. Jos repsahtaa niin se pitää vaan käyttää hyväksi!

Kyllä sulla taas lähtee mutta keho yrittää ehkä levätä hetken :)
 
a la illallinen ;D



Nämä sitten juon 2krt päivässä, mun välipala, kun treenan 2krt kevyesti vielä. Kun painon pudotus nyt a ja ö....



Paino kuitenkin oli aamulla taas 600g kevyempi.... Niin kovasti haluan helmikuussa jo näyttää erilaiselta edes pikkasen, puhumattakaan kevät-kesällä silloin jo aivan pakko saada siron ja treenatun kropan tai en lähde ulkomaa röihin ;D monta tavoitetta tässä.
 
Mulla vähän löystynyt itsekuri kun sain tietää sukulaisen sairaudesta tällä viikolla, ja oon vaan parkunut ja tuntunut että mikään ei lohduta yhtään paitsi ruoka. Mutta paino pysyny joka aamu 65,5.

Se vaan boostaa aineenvaihduntaa kun syö joku päivä enempi ja sit seuraavana päivänä vähempi, niin laihtuu enemmän kun keho luulee että ruokaa tulee yllinkyllin mutta sitä tuleekin vähemmän. Jos repsahtaa niin se pitää vaan käyttää hyväksi!

Kyllä sulla taas lähtee mutta keho yrittää ehkä levätä hetken :)
Kovasti tsemppiä! Toivottavasti ei mitään vakava :-/ tarkoitan sairaus joka on sinun sukulaisella. Ymmärrän että stressin takia mieli tekee syödä. Yrittää nyt kuitenkin relata.
 
Kiitos :heart:

Sul on kyllä hyviä ruokia! mä oon vähän laiska enkä tee aterioita tai salaattia vaan syön porkkanat ja muut erikseen, erittäin tylsää :D

yks päivä tein kyllä tosi hyvän rahkajutun, mun pitää ettii kuva siitä niin näytän :p
 
Kiitos :heart:

Sul on kyllä hyviä ruokia! mä oon vähän laiska enkä tee aterioita tai salaattia vaan syön porkkanat ja muut erikseen, erittäin tylsää :D

yks päivä tein kyllä tosi hyvän rahkajutun, mun pitää ettii kuva siitä niin näytän :p
No ei kovin hyviä :D, kun aina kiire pakko pitää päällä. Mutta ne on helppoa tehdä, ei mee kun muutama min ja valmiina, sekä ne voi tehdä jääkaappiin. Paitsi itse en tee jääkaappiin valmiiksi, kun tuore aina maistu paremmalta. Melkein joka pv joku uusi salatti kuitenkin teen, välillä sekoitan vaikka ja mitä, sekä keitot on helppoa tehdä. Pakastevihanekset keitän nopeasti ja teen sossea sekä maustan, noin 10-15min homma :) samalla tavalla teen kylmiä esim kurkku keittoja mihin laitan kirjolohimätiä ja graavilohta. Vaikka tuntu että se on suoritamista aina :D ensiksi synnyttää sitten pakko laihtua ja syödä jotain super kevyttä. Mutta olisi toisalta aika tylsää jos elämä ei olisi yhtä suoritusta.
 
  • Tykkää
Reactions: ruusutarha
Mä olen ollut nyt jo kauan ihan laiska, ei ole hyvä idea, hirveä stressi siitä mitä ei tehnyt ja harmittaa hukkaan mennyt aika, vain tekemällä saa tuloksia ja kuitenkin niitä haluaa saada :) ei tietenkään saa olla pelkkää kärsimystä elämä, mutta kyllä saavutukset on kaikkein parhaita jotka on ollut vaikeimpia saada :)

Mä teen sun perässä ja ostan noita pakastevihanneksia :D

Tässä on mun rahkamössö jonka mä tein yksi päivä, se maistui ihan taivaalliselta jälkiruoalta :p !



kirjotin siihen kalorimäärät ja tiedot, aineet oli: 1 dl maitoa, 100g pakastemarjoja, 20 g heraproteiinia (vanilja tai mansikka tms), 125 g rahkaa, 1/2 banaani.

Jos jättää banaanin pois niin sit vaan 18 g hiilareita ja 244 kcal
 
Mä olen ollut nyt jo kauan ihan laiska, ei ole hyvä idea, hirveä stressi siitä mitä ei tehnyt ja harmittaa hukkaan mennyt aika, vain tekemällä saa tuloksia ja kuitenkin niitä haluaa saada :) ei tietenkään saa olla pelkkää kärsimystä elämä, mutta kyllä saavutukset on kaikkein parhaita jotka on ollut vaikeimpia saada :)

Mä teen sun perässä ja ostan noita pakastevihanneksia :D

Tässä on mun rahkamössö jonka mä tein yksi päivä, se maistui ihan taivaalliselta jälkiruoalta :p !



kirjotin siihen kalorimäärät ja tiedot, aineet oli: 1 dl maitoa, 100g pakastemarjoja, 20 g heraproteiinia (vanilja tai mansikka tms), 125 g rahkaa, 1/2 banaani.

Jos jättää banaanin pois niin sit vaan 18 g hiilareita ja 244 kcal
Nämä rahkoja ovat kivoja :p. Itse myös sekoitan silloin tällöin, mutta vain 2krt vkossa rahkan syön :)

P. S. Laiska ei saa olla ;), myös kun aloitat tekemään enemmän, sen jälkeen haluatkin tehdä jotain. Mä tiedän itsestä että jos paikalla jään, niin vaikea jotain aloittaa ja jos liikun, teen töitä, hoidan kotia, laitan ruokaa päivittäin, niin mieli tekee sen tehdä kokoajan tai jotain edes tehdä. Tee kaikenlaista ja liiku paljon niin laiskuus häviä muutaman vkon päästä.
 
Nämä rahkoja ovat kivoja :p. Itse myös sekoitan silloin tällöin, mutta vain 2krt vkossa rahkan syön :)

P. S. Laiska ei saa olla ;), myös kun aloitat tekemään enemmän, sen jälkeen haluatkin tehdä jotain. Mä tiedän itsestä että jos paikalla jään, niin vaikea jotain aloittaa ja jos liikun, teen töitä, hoidan kotia, laitan ruokaa päivittäin, niin mieli tekee sen tehdä kokoajan tai jotain edes tehdä. Tee kaikenlaista ja liiku paljon niin laiskuus häviä muutaman vkon päästä.
ihana mä niin toivon että se häviää :D:heart: ihan liikaa stressiä ja mielipahaa kaikesta ja kaikki aika menny siihen, että vaan mietin, mut jos tekisin sen mitä jaksan, niin olis huoliakin vähemmän, niin se vaan on :)
 
Lähdin tätä ketjua lukemaan melko skeptisenä, mutta puolessa välissä koin ns.valaistuksen! Ja nytpä tahdon udella, että mikä teitä onnistuneita motivoi? Olen omassa urakassani koettanut keksiä toimivia motivaattoreita, mutta mikään niistä ei auta kovin kauaa :(
 

Yhteistyössä