Kolmas pv mennään sellaisella ruokavaliolla :P. Mautonta mutta tavoite on -30kg!

Kyllä sä pystyt siihen :)

Jos haluat innostua enemmän niin lähde kauppaan ja kokeile pieniä kivoaja vaateita tai sen koko mihin haluat päästä, sitten näet peilistä miten epäsopivia ne ovat, mutta ostaa ne kuitenkin ja sano itselle että nyt läski saa kyytiä kun haluan ne vaatteet päälle jo lähiaikoina :D. Ei se laihdutus ole helppoa mutta ei myös vaikea jos haluat kovasti. Elämä on lyhyt ja nuori et ole ikuisesti etkä aina niin nätti milloin on mitä näyttää, sitten joskus vanhana syöt ja juot mitä haluat ;) kun olet 80+ :D.
 
Ihan totta ja mulla on muutamia liian pieniä vaatteita joita ei voi käyttää, mutta en raaski heittää pois kun ne on nätimpiä kuin ne, mitkä mulle nyt käy. En ole paljoa ostanut nyt sopivia vaatteita, kun oon niin kauan halunnut laihtua, niin odotan vaan että voin ostaa niitä pieniä vaatteita. Niin että toikin on kyllä syy laihtua, sais vihdoin ostaa vaatteita, jotka on sitä kokoa mitä haluu olla

Huomenna meen sitten aamulla vaa'alle, en ookaan käynyt heinäkuun jälkeen. Saa nähdä mikä on mun laihdutustavoite :D
 
Hyvä että vähän vahdit mua, en uskalla enää syödä herkkuja jos pitää tulla tänne tunnustaa, hehhee... se ois kyllä hyvä :p

En ihan tiedä vielä mitä sitten söisin, pitää vähän miettiä suunnitelmaa! Tosin nyt kun oikeasti jätän herkut pois (enkä vain yritä) niin sekin auttaa, ja roskaruoka jää pois myös. Nyyh, i'm lovin' it ....mutta oon mä sitä kyllä ihan tarpeeksi ehtinyt syömään :D

Oi että jos vain onnistun tässä!! Niin sitten kun tulee joulun jälkeiset alennusmyynnit ja mä oon tavoitepainossa, saan pistää rahan palamaan (mikäli jotain rahaa on :D )
 
Paheksutko sä Rätti Väsynyt laihdutusta? Raxin tarjous ei oo kummonen tällaiselle lapsettomalle mutta hyvä tietää hehheh.

Ehkä sitten huomenna kuitenkin tulen tänne kertomaan, että Raxissa on käyty ja söin niiden lastenkin edestä :LOL:
 
Mä olin kerran sillä dukanilla, hyvä dieetti, mutta alussa on tosi vähän hiilihydraatteja.

Musta tulee yliaktiivinen (ja vihainen) jos saan yli 3 päivänä peräkkäin alle 100 hiilaria. En esim. pysty nukkumaan lähes ollenkaan silloin, koska sydän vain hakkaa, olen jännittynyt ja päivisin olen tosi vihainen. Syy on joku hormoni kai (kortisoli tai adrenaliini?), joka karppauksessa lisääntyy, karppaus on hirveää :D

Täällä on ohjeet

Dukan-dieetti – kilojen kimppuun runsasproteiinisella ruokavaliolla – Anna&Ellit

kirjoituksen alla on lisää linkkejä hyökkäys-, pudotus- ja tasausvaiheesta.

Mä kävin vaa'alla tänä aamuna, 2 kiloa oli noussut kesästä eli paino on 66 kg.
7 kiloo pois niin olisin 59 kg =)

mulla ei ole kyllä mikään naisellinen vartalo, ei oo paljoa tissejä eikä peppua, maha on ulompana kun tissit jos meen seisomaan seinää vasten :p Siksi haluan laihtua, että mulle tulisi taas vyötärö, mut on luotu hoikaksi kun muuten olen tasapaksu tai keskeltä paksu.

Silloin kun painoin 75 kg mikä on mun korkein paino, olin kamalan näköinen. Kaikki läski oli vatsassa. Ja naamassa :LOL:
 
"Jeejee"
Oon itse tehnyt -5 / +5-10 kg (eli raskausläskiä pois ja lihasta tilalle) liikunta- ja ruokaremontin. 3 kk takana! Olen siis saanut n. 4 kk sitten esikoiseni, ja hän on rattaissa juoksulenkillä mukana. :) Alussa oli hankalaa päivärytmiä hahmottaa lapsen takia, mutta nyt on ihan easy!

Aamupalalle klo 9:00 hiilaria esim. tummaleipä, kinkkua, juustoa, kasvista, banaani, puuro, marjoja
klo 12:00 hedelmiä, proteiinijuoma sekoitettuna rasvattomaan maitoon (treenien jälkeen)
klo 15:00 kanafilee, raejuustoa, salaattia, voi myös keittää kasviksia lisukkeeksi tai 1 dl riisiä / pastaa
klo 17:00 proteiinijuoma sekoitettuna rasvattomaan maitoon (treeni)
klo 19:00 kananmunasalaatti, kinkkua / lohisalaatti yms kevyttä
klo 21:00 maitorahka 0,1 % ja mehukeittoa (kcal määrä 100 g alle 10)

Ruokajuomana kuuluu vesi 1-2 litraa päivä.

Eli ruokavalion tarkoituksena on syödä aamulla hiilareita. "Päivän päättymistä" kohden proteiinipainoitteisempaa ruokaa ja vähemmän hiilareita. Itse huomasin jo parissa viikossa olevani paremmassa kunnossa ja ulkonäöllisestikin timmimmässä. :) Myös aamuaeroobbiset (eli jos vain jaksaa juosta herättyään 20 min lenkin / ripeää kävelyä 40 min / lihaskunto) antavat buustia päivään!
 
en ymmärrä
Miksi et syö rasvaa ollenkaan ja kaloreita noin vähän? Kannattais ainakin syödä jotain kalaöljykapseleita (ne muuten tehostaa myös rasvanpolttoa). Keho tarvitsee myös rasvaa.

Onneksi laihdutin itse 10 kg vähähiilihydraattisella ruokavaliolla, en laskenut ollenkaan kaloreita, söin niin paljon kuin jaksoin oikeasti HYVÄÄ ruokaa :) Ja välillä herkuttelinkin (tyyliin 1 kerran 2 viikossa söin yhden päivän mitä vain). Aamupalaksi syön usein 3 kananmunaa ja kahvia kuohukermalla, lounaalla ja päivällisellä yleensä kalaa/lihaa/kanaa + paljon kasviksia (sekä tuoreita että keitettyjä), salaatissa aina oliiviöljyä ja ruoka yleensä kermakastikkeessa. Välipaloja en syö ollenkaan vaan syön kunnolla kun syön. Nyt alan aika lailla olemaan ihannepainossa ja vatsalihaksetkin erottuu :) Tosin mun ihannepaino on n. 10 kg enemmän kuin sun tavoite vaikka olen yhtä pitkä. Ruokavalio on pitkälti sama kuin laihduttaessa paitsi että nyt herkuttelen kerran viikossa (syön enemmän hiilareita ja ehkä jotain makeaakin).

Raskauskilot tosin lähti ilman laihduttamista, 3 viikkoa synnytyksen jälkeen olin lähtöpainossa (mulle tuli vain 11 kg).
 
[QUOTE="Jolene";30462442]Miksi haluat olla alipainoinen? Kai tiedät, että alipainokaan ei ole terveellistä?[/QUOTE]

Ei se niin kova alipaino ole, sekä ensiksi sen lasken ja sitten nostan, kun lihakset tarkoitus saada :). Mutta en haluan ruman fitnes kropan vaan sellaisen naisellisen, siro ja treenattu.
 
Hyvä vauhti, sä saat mut kohta kiinni ja meet ohi, no ainaki saan tsemppii kun näytät miten laihdutaan :D

Mun paino aamulla 65,5 kg eli 500 g oon laihtunu whoop whoop

paitsi et luonnostaan paino heittelee enemmänkin eli ehkä en oo laihtunu mitää! mutta kyl sen sit parin viikon päästä näkee onko jotain lähteny :rolleyes:
 
Hyvä vauhti, sä saat mut kohta kiinni ja meet ohi, no ainaki saan tsemppii kun näytät miten laihdutaan :D

Mun paino aamulla 65,5 kg eli 500 g oon laihtunu whoop whoop

paitsi et luonnostaan paino heittelee enemmänkin eli ehkä en oo laihtunu mitää! mutta kyl sen sit parin viikon päästä näkee onko jotain lähteny :rolleyes:
No niin :D

Hieno homma. Minkälainen ruokavalio sulla on tällä hetkellä? :)
 
Mulla vähän vaihtelee, mutta suunnilleen tällainen

aamu:
kahvia + 0,5 dl maitoa
2 kananmunaa

lounas: (vaihtelee kyl aika paljon)

esim. kikherneitä (1 purkki), tomaattimurskaa (250 g) ja ruokakermaa 0,5 dl (joskus myös lihaa 100 g)
tai
esim. porkkanoita / juureksia (ei perunaa), ruokakermaa 1 dl ja raejuustoa 100 g

välipala
porkkana tai joku vastaava

päivällinen usein saman tyylinen kuin lounas tai sitten proteiinijuoma (heraproteiinia ja maitoa) tai rahkaa ja ananasmurskaa

illalla porkkanoita tai salaattia tai jos mä oon syönyt tosi vähän hiilareita, niin banaani

mut yritän saada max 1500 kcal, en oo laskenu aina ja vaikea sanoa oikeastaan miten toteutuu...

jos sulla tulee mieleen ehdotuksia tai parannuksia tai mitä mun kannattaa muuttaa niin kerro :) välillä käyn syömässä myös koulussa ja sillon ruoka on vähän mitä sattuu
 

Yhteistyössä