Kolmas pv mennään sellaisella ruokavaliolla :P. Mautonta mutta tavoite on -30kg!

....
Siis en oo ees tienny että tää yks on taas pukannut maailmaan uutta lasta. Millon lähette taas meksikoon sun miehen kanssa kahdestaan moneksi kuukaudeksi? Huomennako? Oletko varma että pystyt noudattamaan tuollaista köyhälistön dieettiä juomatta lainkaan skumppaa?
 
Siis en oo ees tienny että tää yks on taas pukannut maailmaan uutta lasta. Millon lähette taas meksikoon sun miehen kanssa kahdestaan moneksi kuukaudeksi? Huomennako? Oletko varma että pystyt noudattamaan tuollaista köyhälistön dieettiä juomatta lainkaan skumppaa?
Etkö? Ehkä unohdit taas, aii niin provosoimaan taas illaksi oli pakko tulla :).

Vasta sinulle, että kevät-kesällä lähden ja skumpan juon kun laihdun ja vauva pikkasen isompi. Käykö mun vastaus?
 
Nuts
[QUOTE="Satu";30424373]Hyvältä näyttää, ja huomaa tosiaankin, että kiloja on lähtenyt. :)[/QUOTE]

No en ainakaan hyvältä näyttää :D. Tottunut sen verran olla laiha että se paino joku suuri kauhistus minulle. Hyvää ainakin jos tosissaan näkyy pientä muutosta, koska kun itseä näen päivittäin niin ei niin huoma, vaaka onneksi jotain kertoo edes. Vielä kova ja kivinen tie edessä, 20kg ainakin pakko saada pois ennen kun aloitan treenit.
 
Jess!
Ei Milanna kyllä pikkurahaa vastaan kiemurtele tangon ympärillä! Hänellehän tarjottiin Nykiin strippikeikkaa ihan omalla kuljettajalla, joten kovanluokan stripparista on kyse:

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1737894-mulle-tarjosivat-tyot-new-yorkissa/
Ei juma sentään. Sinä olet kyllä täysi sekopää. Nostit ketjun 23.10.2010 aloitettu. Olet kyllä henkisesti häiriintynyt.

Mene nyt jo pois tältä palstalta.
 
VerkonMuisti
Ei juma sentään. Sinä olet kyllä täysi sekopää. Nostit ketjun 23.10.2010 aloitettu. Olet kyllä henkisesti häiriintynyt.

Mene nyt jo pois tältä palstalta.
Mitä häiriintynyttä tuossa on??? Venakko puhuu yhtenä päivänä yhtä ja toisena toista, päälle väittää mustaa valkoiseksi. Tällöin on hyvä tuoda faktoja esille. Ei ole kauankaan kun Venakko väitti ettei ole ollut stripparina, vaan tarjoilijan.
 
viaras
Mitä häiriintynyttä tuossa on??? Venakko puhuu yhtenä päivänä yhtä ja toisena toista, päälle väittää mustaa valkoiseksi. Tällöin on hyvä tuoda faktoja esille. Ei ole kauankaan kun Venakko väitti ettei ole ollut stripparina, vaan tarjoilijan.
Hyvä, että sinun Tiimarin vihkosi on ajantasalla. Mutta jos nyt yrittäisit hinata sen läskiperseesi töihin, edes tilapäisesti. Se nääs homehtuu siinä läppärin kanssa istuessa ja kirjoittaessa kaikki mahdollinen Milannasta muistiin.
 
Oi vitsi, onneksi olkoon, eikö sulla ole huono olo, heikotusta tai koko ajan äkäinen olo?

Mäkin laihdutan mutta vaan n. 5 kg, tai en ole ihan varma mutta luulen että siihen oisin tyytyväinen. Se onkin kyllä kestänyt ikuisuuden kun en oo ollu tiukka.

Nyt en oo moneen kuukauteen käyny vaallakaan niin ei tiiä vaikka ois enemmän kuin 5 kiloa taas matkaa....
 
Vieras ei mulla mitään korsettia ole missään :)

Ruusutarha, ei oikeastaan ole, ehkä joskus heikottaa, mutta luulen enemmän siksi kun nukun vähän neljän lapsen kanssa ja kolmen alan yrittäjä olen :D ei ole ikinä vapaata enää kun työt aloitin taas 1vko sitten kunnolla. Paitsi nyt kahvia juon nam ja vähän istun :p.

Kova tahdo olla hyvässä kunnossa tekee sen että jaksan olla dieetillä ja tammikuussa kun aloitan matkustamisen työn takia niin haluan näyttää hyvältä :).
 
Mä saan tästä ketjusta tsemppiä, nyt kyl mäkin haluun viimein nää turhat kilot pois !!

Oon käyny laiskaksi kun oon tottunut tähän painoon sillon kun se pääs nousee, ei saisi totuttaa itteään sellaiseen mihin ei ole tyytyväinen, kun sit ei enää jaksa tehdä muutosta ja rupee laiskaksi ja samaan aikaan kuitenkin valittaa
 
Vieras nyt syön jo kolmas pv tai juon vain smoothit :). Vielä 2pv sama juttu ja sitten tauko...

Muuten syön:

-Kaikki kalat ja lihat vain, äiryäisiäkin (paitsi ei rasvaista ja ei possua)
-Kaikki vihannekset
-Rasvatonta maitoa kahviin, rahka, rajejuustoa 0,02% rasva missä on

ei oikeastaan muuta saa enkä syö, ei hedelmiä.

Näistä kaikista saa kivoja salatteja, keittoja, Iitalialaista ruoka esimerkiksi kuivatusta kinkusta tai graavilohista :).
 
Mä saan tästä ketjusta tsemppiä, nyt kyl mäkin haluun viimein nää turhat kilot pois !!

Oon käyny laiskaksi kun oon tottunut tähän painoon sillon kun se pääs nousee, ei saisi totuttaa itteään sellaiseen mihin ei ole tyytyväinen, kun sit ei enää jaksa tehdä muutosta ja rupee laiskaksi ja samaan aikaan kuitenkin valittaa
Voin sinulle antaa tsemppiä vaikka joka päivä :) :heart:

Mieti vaan mitä on tärkeämpi, taas saada jotain hyvää suuhuun ja muutamaksi sekunniksi hyvän olon vai hyvän ja terven kropan? Jos joka kerta sanot että kyllä minä sen teen ja jos teen huomenna, ikinä et tulee onnistumaan, jos teet päätös että haluat niin tee sen nyt! Mä teen aina niin tai ainakin yritän, se joskus oli minulle vaikea mutta tottunut tehdä asioita heti ja voi että kun tulee tästä hyvää olo kun näen tuloksia, oli se laihdutus tai ihan mitä tahansa.
 
KIITOS ihan hirveästi :heart:

Kyllä munkin on pakko pystyä siihen, kun sä pystyt vaikka sulla on suurempi tavoite ja oot 10 kg saanut pois vaan kahdessa viikossa koska oot halunnut, siitähän se on kiinni. Ja siitä, ettei lykkää asiaa niin kuin mä oon nyt tehnyt, mutta en tee enää! On kyllä aika tehdä tälle painolle jotain kun niin kauan oon ollut tyytymätön, tai siis oon yrittänyt hyväksyä tämän mutta kun en vaan tykkää olla näin pehmeä...

Mä rakastaisin vartaloani jos se olis sellainen kuin ennen, pitää nyt vaan tehdä siitä sellainen ja ehkä jopa vähän parempikin :) :)

miten voin innostua näin paljon tästä laihdutuksesta kun oon koko ajan ajatellut, että pitäis mutten jaksa? Nyt kun tein päätöksen niin onkin tosi hyvä fiilis...
 

Yhteistyössä