14 vuotias poika saunoo yhä äitinsä kanssa...

  • Viestiketjun aloittaja ällistynyt
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja saunoja:
nyt ei hätää kun syy on tiedossa, mutta ole kiltti ja vältä kuitenkin HK;n sinisen syömistä, koska sen on todettu aiheuttavan pysyvämpiä ongelmia
Onnoksi HK:n sinistä ei saa luomuna *huokaisee helpotuksesta* B)

 
Jee, taas tää keskustelu! :D

Paljastan: saunoin vanhempieni kanssa niin kauan, kun asuin heidän luonaan! Mökillä olemme saunoneet porukassa edelleen, samassa saunassa olleet yhtäaikaa vanhempani, minä, mieheni, aikuiset sisarukseni, lapset...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
no mun mielestä tuon ikänen poika on jo aika iso vanhempien kaa sanunoon! :/
Mutta jos 14v haluais tulla saunaan teidän kanssa, niin sanoisitko, että "se on epänormaalia, et voi tulla".
no tuskin sanoisin iha noin..meillä 9-vuotias käy yksin suihkussa mut saunaan tulee viel toki meiä kaa ja pikkupoika on kyllä vielä.
mutta jokainen tyylillään..
koska ei ole enää pikkupoika? karvat?
just niin ja kauhee leka! :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
no mun mielestä tuon ikänen poika on jo aika iso vanhempien kaa sanunoon! :/
Mutta jos 14v haluais tulla saunaan teidän kanssa, niin sanoisitko, että "se on epänormaalia, et voi tulla".
no tuskin sanoisin iha noin..meillä 9-vuotias käy yksin suihkussa mut saunaan tulee viel toki meiä kaa ja pikkupoika on kyllä vielä.
mutta jokainen tyylillään..
koska ei ole enää pikkupoika? karvat?
just niin ja kauhee leka! :LOL:
mut joskus niitä karvoja on vaikee huomata...
tää tulee siitä kun keskimmäinen oli n.10 v;nä serkkunsa kanssa tutkineet taskulampun avulla kummalla enempi kainalokarvoja ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
no mun mielestä tuon ikänen poika on jo aika iso vanhempien kaa sanunoon! :/
Mutta jos 14v haluais tulla saunaan teidän kanssa, niin sanoisitko, että "se on epänormaalia, et voi tulla".
no tuskin sanoisin iha noin..meillä 9-vuotias käy yksin suihkussa mut saunaan tulee viel toki meiä kaa ja pikkupoika on kyllä vielä.
mutta jokainen tyylillään..
koska ei ole enää pikkupoika? karvat?
just niin ja kauhee leka! :LOL:
mut joskus niitä karvoja on vaikee huomata...
tää tulee siitä kun keskimmäinen oli n.10 v;nä serkkunsa kanssa tutkineet taskulampun avulla kummalla enempi kainalokarvoja ;)
aivan :)
 
en ainakaan siinä vaiheessa enää sauno poikani kanssa :eek: mut jos joku muu tekee niin niin siitä vaan. en muutenkaan ole täytettyäni 10 vuotta saunonut kenenkään miespuolisen sukulaisen kanssa, en tiiä miks mut en vaan tykkää :ashamed: enkä ole ikinä kokenut mitään hyväksikäyttöä tms.
 
Sairasta
Alkuperäinen kirjoittaja Samu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sairasta:
luonnotonta että oman isän ja vejen kanssa pitää sinne lauteille tunkea. hyi vttu!mitä muuta te yhdessä teette?
Kyllähän alastomuus onki todella luonnoton asia, hyihyi:|
Ei, alastomuus ei ole, mutta se on, että koko suku saunoo keskenään. Kyllä on lauteilla ruuhkaa kun tyttäret kilpailevat kuka pääsee faijan kanssa samoille lauteille :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
mekin käydään aina yhdessä koko perhse saunassa, uskallan mennä omien vanhempieni sekä vlejieni ja iskojeni kanssa saunaan.. ja olen jopa ollut samaan aikaan saunassa appiukon ja anopin kanssa!!! mä oon kai ihan epänormaali :headwall:
näin meilläkin saunotaan
pessan tätä suurimaksi osaksi ..nykyään kun asustelen oman perheen kans ni harvemmin niiden veljesten kans enään tulee saunottua...eli tässä toinen epänormaali sitten :whistle: :whistle:
 
haloo
Se kait olis kauheeta jos sen ikäinen pakotettais saunaan vanhempoien / suvun kanssa mutta jos itse vapaaehtoisesti tulee, niin miks pitäs kieltää. Mun vajaa 12v poika käy aina saunassa mun kanssa, ei yksin halua mennä ( isä asuu muualla), tytöt taas ei halua saunoa kun yksin .
 
Varpunen
En kyllä saunoisi/sauno isäni kanssa tai muiden miespuolisten sukulaisten kanssa (paitsi oma mies..), enkä myöskään "tykkää ajatuksena" siitä, että murkkuikäinen saunoo vanhempiensa kanssa, mutta tämäpä on vain minun mielipiteeni ja jokainen tekee niin kuin tykkää..
 
Varpunen
Tarkennan viellä, että murkkuikäinen tyttö saunomassa isänsä kanssa tai poika äidin kanssa on mielestäni vähän outo ajatus.. Mutta niin kuin jo sanoin niin jokainen tyylillään..
 
Höpö
Noh, mun serkku saunoo edelleen isosiskonsa kanssa. Ja äitinsä, veljensä, isänsä.. Poika on siis 14v.

Ja mun mies 31v voisi ihan hyvin edelleen saunoa siskonsa tai äitinsä kanssa. Mä taas en osaisi kuvitellakaan saunovani enää veljeni kanssa tai isäni.

Meitä on niin moneen junaan. Ja moni jää jo asemalle :)
 
Meidän perhe on aina saunonut yhdessä, eikä siinä ole mitään outoa. Vaikka en enään muutamaan vuoteen ole asunut kotona, niin silti viimeksi pari viikkoa sitten kävin iskän kanssa saunassa.
Kait se on iso asia, jos siitä sellainen väen väkisin tehdään. Saunon mielelläni myös pari vuotta vanhemman veljeni kanssa. En ymmärrä, että miksi sinne saunaan pitäisi yksin mennä jos on seuraa tarjolla. Ei se alaston ihminen nyt niin kummallisen näköinen ole...
 
Alkuperäinen kirjoittaja elzibelzi:
Meidän perhe on aina saunonut yhdessä, eikä siinä ole mitään outoa. Vaikka en enään muutamaan vuoteen ole asunut kotona, niin silti viimeksi pari viikkoa sitten kävin iskän kanssa saunassa.
Kait se on iso asia, jos siitä sellainen väen väkisin tehdään. Saunon mielelläni myös pari vuotta vanhemman veljeni kanssa. En ymmärrä, että miksi sinne saunaan pitäisi yksin mennä jos on seuraa tarjolla. Ei se alaston ihminen nyt niin kummallisen näköinen ole...
niin,ei kai se kummallisen näkönen ookkaa mut mää en vaa ymmärrä sitä et murkkuikäset käy vanhempien kaa tai aikuiset naiset isien kaa tai aikuiset miehet äitiensä kaa..se ei oo MUN MIELESTÄ miltää kantilta katottuna normaalia..saati että mä menisin mun veljen kaa saunaan,huh..
 
Aina välin tää kskustelu tääl kummitelee! :D Mut kerronpa mielipiteeni, jokainen taaplaa tyylillään, mikäpä minä olen arvostelemaan muiden tapoja. Itse en sauno isäni enkä veljeni kanssa, lopetin 12 vuotiaana kun se alkoi MINUSTA tuntumaan oudolta ja ei isukki kyllä mukaan pyydellytkään! Ja rakastavat välit on isän kanssa, vaikkei saunassa istuta yhessä, voi sitä muuallakin istuskella! :D Saa nähdä omien poikieni kohdalla miten käy..
 
vieras
Meidän muksut saa kyllä käydä mun ja miehen kanssa saunassa niin pitkään kuin haluaa. Mun kotona saunoin isän ja monen muunkin kanssa sekasaunoissa aikuisenakin. Miehen himas ne on saunoneet yksin tai uikkarit päällä. Niin monenlaisia tapoja on olemassa...
 
vieras
Saunokoon kukin niinkuin haluaa. Meillä vanhin poika lopetti yhteissaunomisen alle 10-vuotiaana, seuraavat pojat lopettivat 12-vuotiaana. Nykyisellään kaikki ovat alle 17-vuotiaita ja he käyvät vain yksin saunassa, eivätkä siis suostu menemään edes veljensä kanssa saunaan. Tämä ei mielestäni ole "normaalia", mutta en näe mitään syytä, miksi heidän pitäisi mennä yhdessä tai toisen kanssa saunaan.

Itse kävin vanhempieni kanssa saunassa vielä 13-vuotiaana. Minusta oli ikävää, kun vanhempani alkoivat huomautella asiasta. Olisin varmasti lopettanut yhteissaunomiset omasta aloitteesta hyvinkin pian ilman huomautteluakin. Ainakin omat poikani tekivät niin omasta tahdostaan silloin, kun itse halusivat.
 

Yhteistyössä