.

Status
Viestiketju on suljettu.
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
no sinä et vissiin et ole niitä fiksumpia ja elämää enempi nähneitä koska yksin saat hiihtää... ei taida miehet jaksaa katella kaltaistasi.

Ei kun minä en tykkää elää parisuhteessa, en minkäänlaisessa.
Ainakaan nyt, ehkä vanhana mummona voisin etsiä jonkun asuinkumppanin.
Mutta sekin vois olla mieluummin vaikka oma sisko tms, kuin mikään pappara.

MUTTA TÄMÄ ON VAIN MUN ELÄMÄ JA NÄKEMYS, ei siitä suuttua pidä. En ole kuvitellutkaan että jokainen oisi samanlainen, tiedän että kuulun vähemmistöön.
Hyvä jos teillä on hyvät parisuhteet ja nautitte elämästänne.
 
vieras
argh..minkä ihmeen takia pitää aina kaikki keskustelut mennä niin ohi aloittajan aiheesta. Tietääkseni tässä ketjussa ei pitäisi jauhaa Lunaticin elämästä, joten jättäkää Lunatic jo rauhaan ja keskittykää siihen mistä tässä ketjussa on kyse! Kiitos!

Narsissi: mikä on tilanne?
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
argh..minkä ihmeen takia pitää aina kaikki keskustelut mennä niin ohi aloittajan aiheesta. Tietääkseni tässä ketjussa ei pitäisi jauhaa Lunaticin elämästä, joten jättäkää Lunatic jo rauhaan ja keskittykää siihen mistä tässä ketjussa on kyse! Kiitos!

Narsissi: mikä on tilanne?
Peesi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vastasko kaverin vaimo? kyllä mä olisin enemmän huolissaan siitä, että jotain vakavampaa kuin pettäminen on tapahtunut...
Ei ole vastannut.
Ja toivotaan nyt kuitenkin että kyseessä olisi "vain" pettäminen ja kaverukset olisivat hengissä.



Alkuperäinen kirjoittaja storm:
narsissi joko olet alkanut "toimenpiteisiin"? Hienoa että aiot kuitenkin jutella miehellesi sillä voihan selitys olla mikä tahansa mutta jos on pettänyt niin kyllä varmaan kiinni siitä jää ja sen jälkeen ei ainakaan minun ukolla olisi kotiin mitään asiaa yhden kerran voi jotenkin antaa anteeksi, toista ei.
Soitin juuri mieheni äidille ja kerroin huoleni. Hän yrittää soittaa pojalleen, josko tuo äidilleen suvaitsisi vastata.
Poliisille en ole soittanut ja odottelen nyt vielä vähän aikaa josko jotain kuuluisi. Eihän sieltä sitä tietoa taida edes saada puhelimitse.
Sairaalalta olisikin tieto jo tullut minulle jos jotain vakavaa olisi sattunut. Ja jos muuten vain pikkuvian vuoksi olisi joutunut sairaalaan, niin kyllä tuo sen verran vastuuntuntoinen kuitenkin tuollaisessa tilanteessa olisi, että olisi jo ilmoittanut.
Eli en usko sairaala-teoriaankaan.


Nyt joutui tämä luotettava kaverus menemään yksin hommiin, vaikka kaikkien piti olla paikalla. Eli muillakin mennyt hermot kaksikkoon totaalisesti.
Ja yleensä mies on kyllä ollut sen verran luotettava, että "töihin" saapuu ajallaan. Ja pakkohan tuo onkin, kun omat monen tuhannen euron kamat on kiinni. Jos ei hae niitä pois, niin voipi huonossa lykyssä menettää ne.


 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja storm:
Alkuperäinen kirjoittaja olen puhunut.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Katkerat yh:t aina huutelee näissä ketjuissa, että minä antaisin miehelle kaiken vapauden ja vähänkö pidätte ukkoa tossun alla. Miksiköhän miestä ei löydy kun ollaan niin vapaamielisiä, sellaisille naisille on nimityskin eikä kukaan mies sellaista vaimoksi halua, huonoksi panoksi vaan.
osa yh.mameista antaa reikää kelle vaan eihän se siitä kulu. ja yleensä ne yh.oot kuten lunatic väittää että haluaa vapaansuhteen kun ei saa luotettavaa miestä. Äijät käy vaan panemassa. Kännisille äijille kelepaa reikä kuin reikä.
no kyllä osa ihan lapsettomistakin naisista antaa kenelle sattuu. en usko että tuo liittyy siihen yh:na olemiseen millään tavalla.
no tässä nyt ollaan keskusteltu hetken aikaa yh.äideistä. mutta voidaanhan me vetää myös keskusteluun lapsettomat naisetkin jotka jakaa reikää. :D ei se mua haittaa siitä vaan. Mutta mun tarkoitus oli vaan pohtia tota lunaticin länkyttämistä.
sä voit pohtia tota lapsettomien naisten reiän anto kategoriaa jos se sua kiinnostaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Nyt joutui tämä luotettava kaverus menemään yksin hommiin, vaikka kaikkien piti olla paikalla.
Tuon perusteella mulle heräsi huonot epäilyt. Tuntuu, että jotain on nyt sattunut. Miehet ovat yleensä solidaarisia toisiaan kohtaan ja tekevät sovitut hommat vaikka pää kainalossa. "Kelloja soittelee" myös se, että kaksi ukkoa uupuu eikä mitään ilmoitusta ole tullut.

Sama solidaarisuus ei aina yllä vaimoihin asti :kieh:
 
joopa
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Jos ukkoon ei voi luottaa, niin kannattaako sen kanssa sitten olla?

Mitä tähän parisuhdejutskaan tulee, niin tottakai molemmilla pitää olla myös oma elämä. Ei ole hyväksi, jos me-vaihe jää päälle kovin pitkäksi aikaa. Mutta ei se sitä tarkoita, että saisi tulla ja mennä ihan miten lystää, toista kuuntelematta, kunnioittamatta ja toisen kanssa keskustelematta.
Peesaan.
Ja lisätään vielä, että meidän parisuhteessamme siihen omaan elämään ei silti kuulu se, että käydään naimassa muita. Mutta tuo on vain meidän parisuhteemme pelisääntö, ollut jo reilut 12 vuotta. Sama se mulle, mitä muut tekevät, mutta omalla kohdallani samanlainen arvomaailma oli yksi syy siihen, miksi päädyin mieheni kanssa alun perinkin yhteen. Kyllä se pettäminen olisi mulle pieni maailmanloppu, mutta en tiedä, jättäisinkö kuitenkaan miestäni näiden vuosien jälkeen esim. yhden kännipanon takia, suhde sitten olisi jo ihan toinen juttu.

Mutta on naurettavaa yrittää edes väittää, että uskollisuus parisuhteessa olisi sama asia kuin joku lieassa kulkeminen tai pikkuvaimona olo. Sellaisen käsityksen joistain kirjoituksista sai, että sitten ollaan tossun alla, jos ei panna suhteen ulkopuolisia.

Oma elämä tarkoittaa meillä sitä, että meillä on perheen ja töiden lisäksi myös omia toisistamme erillisiä harrastuksia ja voimme käydä omien kavereidemme kanssa toisinaan viihteellä ollen samalla yökylässä heillä jopa koko viikonlopun (välimatkan takia). Ei siinä silloin toiselle olla koko ajan soittelemassa tai mietitä, mitä se toinen tekee, vaan se luottamus siihen kumppaniin näkyy myös siinä, että annetaan myös sitä "omaa tilaa".
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja olen puhunut.:
Äijät käy vaan panemassa. Kännisille äijille kelepaa reikä kuin reikä.
Jä kännisten äijien vaimot jättää nää känniset pettäjäukot tuon takia, kun onhan se nyt ihan kamalaa kun se oma mies tyhjentää pussinsa johonkin reikään koska onhan siihen johonkin reikään pakko olla samalla tunteitakin jotka on sitten vaimolta pois..?

Vaimitenseoli.
jaa en tiedä siitä mitään. en ole jättänyt miestäni.
 
storm
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja storm:
Alkuperäinen kirjoittaja olen puhunut.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Katkerat yh:t aina huutelee näissä ketjuissa, että minä antaisin miehelle kaiken vapauden ja vähänkö pidätte ukkoa tossun alla. Miksiköhän miestä ei löydy kun ollaan niin vapaamielisiä, sellaisille naisille on nimityskin eikä kukaan mies sellaista vaimoksi halua, huonoksi panoksi vaan.
osa yh.mameista antaa reikää kelle vaan eihän se siitä kulu. ja yleensä ne yh.oot kuten lunatic väittää että haluaa vapaansuhteen kun ei saa luotettavaa miestä. Äijät käy vaan panemassa. Kännisille äijille kelepaa reikä kuin reikä.
no kyllä osa ihan lapsettomistakin naisista antaa kenelle sattuu. en usko että tuo liittyy siihen yh:na olemiseen millään tavalla.
no tässä nyt ollaan keskusteltu hetken aikaa yh.äideistä. mutta voidaanhan me vetää myös keskusteluun lapsettomat naisetkin jotka jakaa reikää. :D ei se mua haittaa siitä vaan. Mutta mun tarkoitus oli vaan pohtia tota lunaticin länkyttämistä.
sä voit pohtia tota lapsettomien naisten reiän anto kategoriaa jos se sua kiinnostaa.

jep, ei kiinnosta
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi vain mutta MINUSTA aika noloa soittaa aikuisen miehen äidille ja valittaa poikansa tekemisistä...
Niin minustakin. Tosi noloa.

Mutta soittiko ap valittaakseen, vai siksi että on huolissaan?
No mitä se anoppi voi siihen huolestumiseen auttaa? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Nyt joutui tämä luotettava kaverus menemään yksin hommiin, vaikka kaikkien piti olla paikalla.
Tuon perusteella mulle heräsi huonot epäilyt. Tuntuu, että jotain on nyt sattunut. Miehet ovat yleensä solidaarisia toisiaan kohtaan ja tekevät sovitut hommat vaikka pää kainalossa. "Kelloja soittelee" myös se, että kaksi ukkoa uupuu eikä mitään ilmoitusta ole tullut.

Sama solidaarisuus ei aina yllä vaimoihin asti :kieh:
Mulla vähän saman suuntaiset ajatukset. Oiskohan ne kuitenkin putkassa, sieltä kun ei pysty soittelemaan ja tosiaan ei sieltä heti aamusta päästetä pois jos on tuhannen päissään ja varsinkin jos on toilaillut yöllä jotain..
 
g
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Jos ukkoon ei voi luottaa, niin kannattaako sen kanssa sitten olla?

Mitä tähän parisuhdejutskaan tulee, niin tottakai molemmilla pitää olla myös oma elämä. Ei ole hyväksi, jos me-vaihe jää päälle kovin pitkäksi aikaa. Mutta ei se sitä tarkoita, että saisi tulla ja mennä ihan miten lystää, toista kuuntelematta, kunnioittamatta ja toisen kanssa keskustelematta.
no nii tulihan se tämä huuhkajakin paikalle, odotinkin jo että milloin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi vain mutta MINUSTA aika noloa soittaa aikuisen miehen äidille ja valittaa poikansa tekemisistä...
Kyllä soittelisin minäkin kaikki mahdolliset tutut läpi, jos mies katoasi! Ja siis ihan siitä syystä, että olisin huolissani ja varmasti on huolissaan myös ap, vaikka ymmärrettävästi myös vihainen.
 
storm
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Nyt joutui tämä luotettava kaverus menemään yksin hommiin, vaikka kaikkien piti olla paikalla.
Tuon perusteella mulle heräsi huonot epäilyt. Tuntuu, että jotain on nyt sattunut. Miehet ovat yleensä solidaarisia toisiaan kohtaan ja tekevät sovitut hommat vaikka pää kainalossa. "Kelloja soittelee" myös se, että kaksi ukkoa uupuu eikä mitään ilmoitusta ole tullut.

Sama solidaarisuus ei aina yllä vaimoihin asti :kieh:
Mulla vähän saman suuntaiset ajatukset. Oiskohan ne kuitenkin putkassa, sieltä kun ei pysty soittelemaan ja tosiaan ei sieltä heti aamusta päästetä pois jos on tuhannen päissään ja varsinkin jos on toilaillut yöllä jotain..
eikö sinne poliisiasemalle voi soittaa että onko mies putkassa? ja luulisi että he sieltäkin soittavat jotain ettei kotona tarvi olla huolissaan?
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
no sinä et vissiin et ole niitä fiksumpia ja elämää enempi nähneitä koska yksin saat hiihtää... ei taida miehet jaksaa katella kaltaistasi.

Ei kun minä en tykkää elää parisuhteessa, en minkäänlaisessa.
Ainakaan nyt, ehkä vanhana mummona voisin etsiä jonkun asuinkumppanin.
Mutta sekin vois olla mieluummin vaikka oma sisko tms, kuin mikään pappara.

MUTTA TÄMÄ ON VAIN MUN ELÄMÄ JA NÄKEMYS, ei siitä suuttua pidä. En ole kuvitellutkaan että jokainen oisi samanlainen, tiedän että kuulun vähemmistöön.
Hyvä jos teillä on hyvät parisuhteet ja nautitte elämästänne.
seli, seli ja lässyn lässy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi vain mutta MINUSTA aika noloa soittaa aikuisen miehen äidille ja valittaa poikansa tekemisistä...
Kyse ei ollut valittamisesta.
Soitin äidille, anopilleni ja kerroin huoleni poikansa tilanteesta.
Tämä kun ei ole miehen tapaista.
Vaikka pettänyt onkin, niin ikinä ei ole juhlista jättänyt saapumatta kotiin ja jättänyt vielä hommansa tekemättä.

Ja asian tekee vielä pahemmaksi sekin, että me emme mieheni kanssa ole edes riidelleet vaan hyvissä fiiliksissä lähti juhlimaan ja miltä nostatti vielä sekin, että en ollut tiukkis ennen lähtöä.
koko ilta meni hyvillä fiiliksillä ja yöllä kun puhuimme puhelimessakin, miehellä oli hyvä olo ja minäkin menin nukkumaan hyvillä mielin.

Ja kun kumpikaan hulttioista ei vastaa puhelimeensa (molemmat eivät ole puhelintaan voineet hukata,kai?), eivät ilmoita itsestään mitään, saati sitten saavu "työpaikalle" vaikka ovat yleensä näistä asioista pitäneet huolen.
Kyllä silloin pyydän apua jopa anopiltani, jotta saataisiin selville missä mies luuraa.


 
hw
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
argh..minkä ihmeen takia pitää aina kaikki keskustelut mennä niin ohi aloittajan aiheesta. Tietääkseni tässä ketjussa ei pitäisi jauhaa Lunaticin elämästä, joten jättäkää Lunatic jo rauhaan ja keskittykää siihen mistä tässä ketjussa on kyse! Kiitos!

Narsissi: mikä on tilanne?
häivy muualle lässyttämään. jos et kestä lukea älä lue. lue vaan ap.n jutut. tai poistu palstalta. niin yksinkertaista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Ja kun kumpikaan hulttioista ei vastaa puhelimeensa (molemmat eivät ole puhelintaan voineet hukata,kai?), eivät ilmoita itsestään mitään, saati sitten saavu "työpaikalle" vaikka ovat yleensä näistä asioista pitäneet huolen.
Kyllä silloin pyydän apua jopa anopiltani, jotta saataisiin selville missä mies luuraa.
Mitä tarkoitat tuolla "työpaikalla"? Taloremppa jota olisi pitänyt tehdä tänään?

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä