.

Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
parisuhteessa voi elää vain niin, että pitää toisen liekaan sidottuna tai sitten antaa kulkea vapaasti touhuamassa kenen kanssa mitä haluaa.
ehkä nää "vapaamielisemmät" kommentit on annettu siksi, että ap saattais vähän miettiä että jos se ukko kävi vieraissa niin onko se kuitenkaan maailmanloppu ja voisiko suhdetta kuitenkin jatkaa edelleen jos se muuten toimii.

Ei kaikki halua kääntää veistä haavassa ja haukkua miestä ja heidän suhdettaan ja käskeä eroamaan.
Joo ja mä en ole näin tehnytkään. Mutta ap kuitenkin on itse sanonut, että heidän suhteensa ei ole sellainen että noin voisi toimia. Tuskin hän täällä kirjoittelisikaan jos se olisi ihan normaalia.
Jep, minustakin näyttää siltä että ap haluaa päästä miehestä eroon eikä tosiaan kaipaa nyt muuta kuin vahvistusta päätökselleen.

No, aika yleistähän tuo parisuhteiden kariutuminen on, eikös nykyään joka toinen avioliitto päädy eroon?

en vain käsitä että miksi edes haluaa selityksiä kuulla, koska on jo päätöksensä erosta tehnyt. Nostaisi ukon kamat pihalle eikä päästäisi sisään, kun kerran ei voi elämää sen kanssa jatkaa koska on EHKÄ pettänyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja olet onneton luuseri:
Onko yksinhuoltajan elämä normaalia? Ei, ainakaan sen lapsen mielestä; Mutta sä nyt tunnetusti et ajattele lastas, vaan omaa napaas kaikessa!

On. Minusta normaaliin perheeseen kuuluu äiti ja lapset, ei miestä.
Vituttaako? :snotty:

Piti ton saakelin hullun tulla sotkemaan tämäkin ketju....
:kieh:

Joko ukko löytyi?
 
hmph
Se on täyttä paskaa, etteikö kertapanossakin olisi tunteita mukana. Jotainhan siinä on mukana heti siitä hetkestä lähtien kun toista alkaa himoitsemaan niin, että sen kanssa pitää orgasmeja saada. =)
 
Luulotauti
Mä luulen että jos molemmat "parisuhteessa" eläjät hyväksyvät myös muut rinnakkaissuhteet, niin parisuhteessa ei ole todellista rakkautta. Yhdessä ollaan sitten ehkä muiden syiden takia...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Jotenki tuntuu vaan hassulta etteikö takaraivossa teillä silti raksuta mitkään ajatukset jos toinen on käyny vieraissa.
Kyllä mulla aivotoimintaa on, mutta mitähän ajatuksia sä meinaat että pitäis raksuttaa tuossa tilanteessa..?
Et milloin ne toiset naiset menee oman edelle ja tunteet...
Miten ne edelle menee, nehän olis vaan panoja? Siinä vaiheessa jos mukaan tulis muutkin tunteet kuin hetken himo, niin silloin menis edelle, mutta kertapano -kyllä mä olen miehelleni aika perkeleen paljon enemmän kuin kertapano ;)
:eek: niin mutta kuin kauan VAIN kerta panoja.
Mistäs sen tietää, miksi helvetissä pitäisi koko ajan pelätä vain pahinta? Elätkö sä koko ajan miettien että JOS, ja MILLOINKAHAN..? Siis mietitkö säkin mielessäs että kauankohan sun miehes on kanssas samoilla linjoilla tuosta pettämisestä -voihan silläkin mieli aikaa myöten muuttua..? ;)


En minä ainakaan viitsi pilata päivääni murehtimalla etukäteen kaiken maailman asioita.
 
Onpa ollut kerrassaan mielenkiintoinen ketju! Narsissi: Tuo viimeinen viestisi miehelle ja suunnitelmat kuulostavat hyviltä. Jos tosiaan ei ole tapahtunut jotain oikeasti vakavaa (ja toivon ettei ole), on ihan hyvä pistää mies ulkoruokintaan ja miettiä rauhassa omat ajatuksensa loppuun.

Minunkaan mielestäni parisuhteeseen ei kuulu yötä poissa olemiset tms odottamattomat toista huolestuttavat tempaukset. Eikä kyse ole mistään napanuorasta, vaan siitä miten vastuulliset aikuiset toimivat ylipäätään kun ollaan parisuhteessa. Tee niin kuin toivot itsellesi tehtävän toimii ihan perusohjeena pitkälle.

Voimia, voimia ja voimia sinulle, narsissi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Joko ukko on löytynyt langanpäähän?
Ei ole vielä.
Lähetin nyt tekstiviestin, että jos jän ei ota yhteyttä minuun klo 11.00 mennessä, soittelen sen jälkeen sairaalat läpi ja poliisille. Otan myös yhteyttä sukulaisiin ja kerron mitä on käynyt.

Sanoin myös viestissä että nyt on parempi olla todella hyvä selitys.

taidan kuitenkin tehdä niin, että kun suvaitsee saapua kotiin, kuuntelen ensin selitykset, jonka jälkeen otan avaimen pois ja käsken lähteä. Nyt on paikallaan vähintään se tauko.
Tällainen käytös ei sovi meidän parisuhteeseen eikä varsinkaan minun hermoilleni |O
Siis mä veikkaan että se on todella vetänyt kaksin käsin sitä ilmaista viinaa koko yön ja sammunut juhlapaikalle. Olisiko se mahdotonta?
Tai sitten ovat lähteneet jonkin kaverin luoksen jatkamaan, kun viinat on loppuneet kesken. Sammunut sitten sinne.
Joka tapauksessa uskon että ukkos koisaa vielä umpiunessa, eikä hän herää viesteihisi tai puheluihisi, joten tuollaiset "uhkailut" on nyt vähänä turhia.

Tätä epäilen vain siksi, että itsellä oli eilen pippalot, ja ukothan vetivät viinaa niin perskuleesti, ja täällä niitä nyt sammuneena koisaa, eikä niitä varmaan vielä pariin tuntiin hereille saa.

 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Ai et ole katkera :LOL:
Se paistaa kilometrin päähän kaikista sun kirjoituksista, jotka jollain lailla liittyy parisuhteeseen.

Mutta jos sulle tulee hyvä olo siitä että kuvittelet kaikkien parisuhteiden olevan jotain lieassa kiemurtelua, niin sen kun ajattelet.
Ikävää jos sä olet sellaista kokenut ja se on jättänyt jotain traumoja :hug:
En minä niin kuvittele, jotkut osaakin kuule elää parisuhteessa kahlitsematta toisiaan. Yleensä sellaset enemmän elämää nähneet ja fiksummat ihmiset..
Mutta mua niin suunnattomasti huvittaa sellasten pikkuvaimojen elämä, jotka vahtivat ukkojaan ja joiden ukko vahtii niitä. Vähäks se on ihkuu hei.
Ehkä kuulut tähän pikkuvaimo-kategoriaan, koska noin vituttaa se mitä minä kirjotan. Kukahan se kuulostaakaan katkeralta, onko ukkos höylännyt muita ilman sun pikkupikkulupaa, vai mikä noin ahistaa. B)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Se on täyttä paskaa, etteikö kertapanossakin olisi tunteita mukana. Jotainhan siinä on mukana heti siitä hetkestä lähtien kun toista alkaa himoitsemaan niin, että sen kanssa pitää orgasmeja saada. =)
No himo ja halu, mutta harvemmin palava rakkaus ja toive elää loppuelämä yhdessä ja maksaa yhteistä asuntovelkaa :LOL:
 
öö
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Ai et ole katkera :LOL:
Se paistaa kilometrin päähän kaikista sun kirjoituksista, jotka jollain lailla liittyy parisuhteeseen.

Mutta jos sulle tulee hyvä olo siitä että kuvittelet kaikkien parisuhteiden olevan jotain lieassa kiemurtelua, niin sen kun ajattelet.
Ikävää jos sä olet sellaista kokenut ja se on jättänyt jotain traumoja :hug:
En minä niin kuvittele, jotkut osaakin kuule elää parisuhteessa kahlitsematta toisiaan.
Mutta mua niin suunnattomasti huvittaa sellasten pikkuvaimojen elämä, jotka vahtivat ukkojaan ja joiden ukko vahtii niitä. Vähäks se on ihkuu hei.
Ehkä kuulut tähän pikkuvaimo-kategoriaan, koska noin vituttaa se mitä minä kirjotan. Kukahan se kuulostaakaan katkeralta, onko ukkos höylännyt muita ilman sun lupaa, vai mikä noin ahistaa. B)
Sano se oikea syy, miksi oot yh? Sikshän sua huvittaa pikkuvaimot kun voit olevinas päteä paremmuuttas, ihan kun yh olis joku hienokin saavutus. Mikä teidän suhteessa meni vikaan? Pettikö ukkos paljonki sua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Se on täyttä paskaa, etteikö kertapanossakin olisi tunteita mukana. Jotainhan siinä on mukana heti siitä hetkestä lähtien kun toista alkaa himoitsemaan niin, että sen kanssa pitää orgasmeja saada. =)
Tästä mä olen kyllä samaa mieltä. Mulle on turha ainakaan tulla selittämään koskaan, että "Ei se merkinnyt mulle mitään:" No jos ei se merkinnyt mitään niin miksi ottaa niin h*lvetin suuri riski?
 
wessi
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Joko ukko on löytynyt langanpäähän?
Ei ole vielä.
Lähetin nyt tekstiviestin, että jos jän ei ota yhteyttä minuun klo 11.00 mennessä, soittelen sen jälkeen sairaalat läpi ja poliisille. Otan myös yhteyttä sukulaisiin ja kerron mitä on käynyt.

Sanoin myös viestissä että nyt on parempi olla todella hyvä selitys.

taidan kuitenkin tehdä niin, että kun suvaitsee saapua kotiin, kuuntelen ensin selitykset, jonka jälkeen otan avaimen pois ja käsken lähteä. Nyt on paikallaan vähintään se tauko.
Tällainen käytös ei sovi meidän parisuhteeseen eikä varsinkaan minun hermoilleni |O


hyvähyvä!!! ukko vaan pihalle!!
:kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Ai et ole katkera :LOL:
Se paistaa kilometrin päähän kaikista sun kirjoituksista, jotka jollain lailla liittyy parisuhteeseen.

Mutta jos sulle tulee hyvä olo siitä että kuvittelet kaikkien parisuhteiden olevan jotain lieassa kiemurtelua, niin sen kun ajattelet.
Ikävää jos sä olet sellaista kokenut ja se on jättänyt jotain traumoja :hug:
En minä niin kuvittele, jotkut osaakin kuule elää parisuhteessa kahlitsematta toisiaan. Yleensä sellaset enemmän elämää nähneet ja fiksummat ihmiset..
Mutta mua niin suunnattomasti huvittaa sellasten pikkuvaimojen elämä, jotka vahtivat ukkojaan ja joiden ukko vahtii niitä. Vähäks se on ihkuu hei.
Ehkä kuulut tähän pikkuvaimo-kategoriaan, koska noin vituttaa se mitä minä kirjotan. Kukahan se kuulostaakaan katkeralta, onko ukkos höylännyt muita ilman sun pikkupikkulupaa, vai mikä noin ahistaa. B)
Jospa menisit sinne hienoon YH:n elämääsi ja jättäisit meidät pikkuvaimot pienine ongelminemme rauhaan!? :LOL:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Sano se oikea syy, miksi oot yh? Sikshän sua huvittaa pikkuvaimot kun voit olevinas päteä paremmuuttas, ihan kun yh olis joku hienokin saavutus. Mikä teidän suhteessa meni vikaan? Pettikö ukkos paljonki sua?
Varmaan siksi että olen saanut lapsen? DAA. :eek:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Jospa menisit sinne hienoon YH:n elämääsi ja jättäisit meidät pikkuvaimot pienine ongelminemme rauhaan!? :LOL:
En jätä, nyt ei oo parempaakaan tekemistä.
Onko tämä ap:n tragedia jo muuten selvinnyt? :attn:
 
öö
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Sano se oikea syy, miksi oot yh? Sikshän sua huvittaa pikkuvaimot kun voit olevinas päteä paremmuuttas, ihan kun yh olis joku hienokin saavutus. Mikä teidän suhteessa meni vikaan? Pettikö ukkos paljonki sua?
Varmaan siksi että olen saanut lapsen? DAA. B)
Eli sä raukka et tiedäkkään mikä on oikea onnellinen parisuhde : ( Sulle se vaan on pikkuvaimoja ja miesten pettämistä. Sitte kuvittelet, että yksinhuoltajuus on sitä jotaki..Voi voi, paljosta olet paitsi jäänyt, ei siis ihme toi sun katkera asenne...tätäkin asiaa kohtaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Ai et ole katkera :LOL:
Se paistaa kilometrin päähän kaikista sun kirjoituksista, jotka jollain lailla liittyy parisuhteeseen.

Mutta jos sulle tulee hyvä olo siitä että kuvittelet kaikkien parisuhteiden olevan jotain lieassa kiemurtelua, niin sen kun ajattelet.
Ikävää jos sä olet sellaista kokenut ja se on jättänyt jotain traumoja :hug:
En minä niin kuvittele, jotkut osaakin kuule elää parisuhteessa kahlitsematta toisiaan. Yleensä sellaset enemmän elämää nähneet ja fiksummat ihmiset..
Mutta mua niin suunnattomasti huvittaa sellasten pikkuvaimojen elämä, jotka vahtivat ukkojaan ja joiden ukko vahtii niitä. Vähäks se on ihkuu hei.
Ehkä kuulut tähän pikkuvaimo-kategoriaan, koska noin vituttaa se mitä minä kirjotan. Kukahan se kuulostaakaan katkeralta, onko ukkos höylännyt muita ilman sun pikkupikkulupaa, vai mikä noin ahistaa. B)
Ei ole höylännyt, eikä tarvi pelätä että höyläis :)
Eikä todellakaan ole mitään syytä olla katkera, mulla on loistava parisuhde ja maailman ihanin mies :heart:

"Vituttaa" vaan nuo sun juttus siksi että piti taas tähänkin ketjuun tulla jauhamaan sitä ikuista paskaa parisuhteista ja niiden luonnottomuudesta.
Kaikille on varmaan jo käynyt selväksi sun mielipiteesi miehistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Jos se tosiaan olisi vaikka jonkun kanssa intoutunut kännispäissään tappelemaan ja olisi poliisin hoteissa? Sieltä tosin ei välttämättä kerrtoa mitään. :/ Mä olen joskus omaa (ex)miestäni sieltä koittanut kysyä ja ei ne kertoneet.
Mieheni ei kyllä ole sellainen tyyppi joka tappelee, joten tuo tuntuu oudolta vaihtoehdolta sen vuoksi. Mutta mistäs sitä tietää mitä on saanut päähänsä.



Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ehkä nää "vapaamielisemmät" kommentit on annettu siksi, että ap saattais vähän miettiä että jos se ukko kävi vieraissa niin onko se kuitenkaan maailmanloppu ja voisiko suhdetta kuitenkin jatkaa edelleen jos se muuten toimii.

Ei kaikki halua kääntää veistä haavassa ja haukkua miestä ja heidän suhdettaan ja käskeä eroamaan.
No ei se jatkaminenkaan mikään mahdoton ajatus ole, jos vaikka pettämistä olisikin tapahtunut. mutta nyt rupee olemaan kyllä mitta täynnä, koska en jaksa/kestä näitä tällaisia pettämistapahtumia yhtään enempää. Ensimmäinen kerta oli jo liikaa. Siihen päälle on suhdetta nakertanut muutama epäily. Ja nyt vielä tämä.
Haluaisin kuitenkin elää suhteessa, jossa minä olen onnellinen ja pystyn luottamaan 100% mieheeni.
Tässä suhteessa se on jo likipitäen mahdotonta.


Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Ap:lle voimia, ja tarpeeks vit....maista asennetta siihen hetkeen, ku ukko vihdoin kotiutuu!

Mutta vielä asian vierestä, onko tuo tatska joka sun profiilis niin ihan sun iholta otettu kuva? Aivan sairaan upea!
Vittumaisuutta löytyy, ja siksi epäilen ettei tuo uskalla kotiin vähään aikaan tulla.
Tatuointi ei ole mun kyljessäni -vielä.
Upea on ja samanmoisen aikon hakkauttaa pienillä muutoksilla :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Ai et ole katkera :LOL:
Se paistaa kilometrin päähän kaikista sun kirjoituksista, jotka jollain lailla liittyy parisuhteeseen.

Mutta jos sulle tulee hyvä olo siitä että kuvittelet kaikkien parisuhteiden olevan jotain lieassa kiemurtelua, niin sen kun ajattelet.
Ikävää jos sä olet sellaista kokenut ja se on jättänyt jotain traumoja :hug:
En minä niin kuvittele, jotkut osaakin kuule elää parisuhteessa kahlitsematta toisiaan. Yleensä sellaset enemmän elämää nähneet ja fiksummat ihmiset..
Mutta mua niin suunnattomasti huvittaa sellasten pikkuvaimojen elämä, jotka vahtivat ukkojaan ja joiden ukko vahtii niitä. Vähäks se on ihkuu hei.
Ehkä kuulut tähän pikkuvaimo-kategoriaan, koska noin vituttaa se mitä minä kirjotan. Kukahan se kuulostaakaan katkeralta, onko ukkos höylännyt muita ilman sun pikkupikkulupaa, vai mikä noin ahistaa. B)
Ootko lunatic kuullut sellaisesta että se joka toista haukkuu niin itse on :)
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:
Timpuri Rane kosii sua toistamiseen vuorokauden sisällä, kannattaa ottaa harkintaan, se on varmaan tosissaan :p :D
Kyllä nyt suostun oitis, niin pääsen tästä saaaatanallisesta katkeruudestani eroon kertaheitolla! :D

PS: Muistan Anana Snaps nikin hyvin, oletko aatellu vaihtaa takasin? :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Ai et ole katkera :LOL:
Se paistaa kilometrin päähän kaikista sun kirjoituksista, jotka jollain lailla liittyy parisuhteeseen.

Mutta jos sulle tulee hyvä olo siitä että kuvittelet kaikkien parisuhteiden olevan jotain lieassa kiemurtelua, niin sen kun ajattelet.
Ikävää jos sä olet sellaista kokenut ja se on jättänyt jotain traumoja :hug:
En minä niin kuvittele, jotkut osaakin kuule elää parisuhteessa kahlitsematta toisiaan. Yleensä sellaset enemmän elämää nähneet ja fiksummat ihmiset..
Mutta mua niin suunnattomasti huvittaa sellasten pikkuvaimojen elämä, jotka vahtivat ukkojaan ja joiden ukko vahtii niitä. Vähäks se on ihkuu hei.
Ehkä kuulut tähän pikkuvaimo-kategoriaan, koska noin vituttaa se mitä minä kirjotan. Kukahan se kuulostaakaan katkeralta, onko ukkos höylännyt muita ilman sun pikkupikkulupaa, vai mikä noin ahistaa. B)
:flower: Puska Lunaticille.
Täällä paasataan parisuhteesta ja mitä siihen kuuluu, mutta sitten nuo samat paasaajat ovat heittämässä äijänsä pihalle ja ottamassa avaimet pois edes tietämättä syytä miksi mies ei ole kotiin yöksi tullut.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä