23-vuotias tuttuni valitti tänään vanhuuttaan

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
ja kovin tuntu häntä ahdistavan, kun on jo niiiiiiiiiin vanha niiiiin vanha kuin 23v.
Haluais kuulemma pysyä 18v aina.
Huhhuh... siinä taas nähtiin miten hölmöjä ton ikäset oikeasti onkaan, vaikka vaikuttaisivat kuinka fiksuilta ja oisivat mukavia. :headwall:

Yritin sanella vähän elämän peruustotuuksia.. että "vanhempana" on oikeasti mukavampaa, ja elämästä osaa nauttia sitä enemmän mitä enemmän tulee vuosia, ei ole niin tosikko... mutta se vaan "niin niin"itteli, eikä tainnut uskoa.

On se metkaa tämä elämä. :xmas:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Pokemonpallo:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Huhhuh... siinä taas nähtiin miten hölmöjä ton ikäset oikeasti onkaan
Ei nyt kai ihan kaikki sentään? :saint:
No, kun tota likkaa olen pitänyt niin kivana ja fiksuna... mutta maailmani romahti kun päästeli tollasia sammakoita suustaan!! :eek: ;)
Että voiko tässä enää keneenkään luottaa.. B)
 
vieras
Kyllä mäkin mielestäni olen niin vanha vaikka vasta 26v olenkin. Tuntuu ettei mitään oo vielä saanut aikaseks vaikka ikää on jo noinkin paljon. Niin ja ois niin mukava olla taas 15v =)
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mäkin mielestäni olen niin vanha vaikka vasta 26v olenkin. Tuntuu ettei mitään oo vielä saanut aikaseks vaikka ikää on jo noinkin paljon. Niin ja ois niin mukava olla taas 15v =)
:eek: :eek: :eek:

No myönnän kyllä, että tunsin samoin sillon aikanaan.
Siis että olin vanha, niin naurettavalta kuin se nyt tuntuukin... jne.. mutta en nyt sentään 15-vuotiaaksi halunnut. JOTAIN RAJAA SENTÄÄN!! :snotty:
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mäkin mielestäni olen niin vanha vaikka vasta 26v olenkin. Tuntuu ettei mitään oo vielä saanut aikaseks vaikka ikää on jo noinkin paljon. Niin ja ois niin mukava olla taas 15v =)
Mä olen 26 ja tunnen olevani tälläkin hetkellä oikein mukavan ikäinen. B)
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla kanssa kaveri 21v jutteli että "silloin nuorena teki sitä ja tätä" ööh, no mielestäni minäkin vielä erittäin nuori ja ikää vuosi enemmän :D
:LOL: :LOL: :headwall:
Juu, toi on kaikkein huvittavinta kun 2kymppiset puhuu kuin mummot: "sillon nuorena mekin...plaaplaa".. :xmas:
 
No en nyt todellakaan haluaisi olla alta 20-kymppinen, enkä kyllä vielä kolmeakymmentäkään. Mun ikä, 26 vuotta tuntuu tällä hetkellä' varsin hyvältä. Kyllähän sitä ehtii vielää vanhentumaan ja elämänkokemusta kerryttämään, mutta missään tapauksessa en haluaisi mennä enää noihin lapsuus- ja nuoruusvuosiin enää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:
Ja mä oon 25v ja ihan tyytyväinen ikääni ja kaikkeen muuhunkin elämässäni!
Mulla taas iski tää 30 kriisi kaksvitosena. Ja vuosi vuodelta on vaan pahentunut. Ensi vuonna on ne kolmikymppiset ja ahistaa niin, että en kyllä juhli yhtään...

|O Mä haluaisin olla 22 tai vaikka 20 ennemmin kuin näin vanha, mitään en oo saanu aikaankaan jne. :/
 
kolmenkympin ylittänyt
Siis missä mielessä halusi olla 18v? Itse olisin mielelläni parikymppinen kroppani osalta, mutta mieleni saisi olla ennellaan. 23 vuotiaana saattaa olla jo niskasärkyjä ja muita, mistä nuorempana ei ollut tietojakaan.

Itse ainakin kaipaan nuoruudesta sitä, että palautuminen oli nopeaa ja pärjäsi ilman venyttelyä ja lämmittelyä. Nyt jos yrität tehdä jotain vaativampaa ilman lämmittelyä, niin heti iskee suonenveto:( Lisäksi niska on jumissa jatkuvasti.

Tiedän, lisää liikuntaa, mutta kun parikymppisenä kaikki toimi ilman liikuntaakin.
 

Yhteistyössä