<3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -maaliskuussa-






Laskettuaika ei vielä selvillä
Kinkula / 24v / 3.lapsi / SatKS
Rva81 / 3.lapsi/ KOS
Pöllönen / 25v / PKSSK

11.6.2014
Lijena / 37v / 3. lapsi / OAS TYTTÖ

30.6.2014
sydänx3/ 26v/ 3.lapsi/ LS poikaolo
eggie / 22v / 2. lapsi / KAKS
KiAna7

1.7.2014
Prinsessapossu

2.7.2014
Jemina81
Rakuuna-uni / 2.lapsi
Pilkku_/29-v./2.lapsi/ poikalupaus

3.7.2014
Pölö- / 1.lapsi / ~poikaolo
Lössykkä /KOKS
Taffo82 /31v / 3 lapsi / LS

4.7.2014
Rorysu / 29v / 3.lapsi / TYKS poikaolo
Brasserie / 29v / 2.lapsi / SEKS
Tenholiini/ 4.7./ 30v / 3.lapsi /Seks

5.7.2014
lindacandy
mimonmami / 29v /3. ja 4.lapsi 1.yhteinen / KOS tai NKL tyttöolo poikaolo 2x tyttölupaus
haave31 / 31v / 2.lapsi / TAYS
LukasMom / 33v /3. lapsi / OYS

6.7.2014
mutulla
Barbababy / 2lapsi
masunkavattaja_ / 2.lapsi
Nennni /19v / TAYS / poikaolo

7.7.2014
Mymmeli-86 / 27v / 1.Lapsi / K-HKS
Tiqustiina/ 29v / 4.lapsi 1.yhteinen / KOS
Robina / 37v / 3.lapsi tyttöolo
viiriläinen / 24v / 1.Lapsi OYS tyttöolo
Iiva/ 2.lapsi
Mimmi83 /30v /2.lapsi / LPKS tyttölupaus

8.7.2014
Lama / 30v / 1.Lapsi
popelid/ 30v./ 4. lapsi/ KYS
Debis / 1.lapsi / TAYS
TybyLiini / 33v / 1.Lapsi / TAYS poikalupaus
duranduran / 1.lapsi / K-PKS tyttöolo tyttölupaus

9.7.2014
immet / 22v/ 1.lapsi poikaolo

10.7.2014
riiviöidenäiti / 25v / 5.lapsi / JS
Liikkuja/ 33v/ 2. lapsi/ HYS

11.7.2014
Nausteri / 24v / 1.Lapsi

12.7.2014
MammaLa / 33v / 2. lapsi / KOS
Laa_ / 25v / 4. lapsi / SEKS
Pilvilinna74 / 12.7 / 5. lapsi / K-HKS

13.7.2014
Hellanlettas/ 34/ 5. ja 6. lapsi/ TAYS
BabyBelly / 23v / kolmas / TAYS

14.7.2014
Msusan84 / 29.v / 1. lapsi /

15.7.2014
sandra87 / 2.Lapsi / KOS
Hanna-81/32v/1.lapsi/Tays

16.7.2014
Johannal /28v/ 1. lapsi/ KOS

17.7.2014
sintt1 / 21v / 2.lapsi / PHKS
Lama
jadelyn84 / 1.lapsi

18.7.214
Syssy^^ / 26v. / 1. lapsi / TAYS
NukkaPallero/ 29v / 4.lapsi/ TAYS
Laretzki /2.lapsi / K-PKS
iloinenodottaja /22v. / 1.lapsi / K-SKS

19.7.2014
-pansku- / 26v / 2.lapsi / OYS tyttölupaus
heinäsorsa / 1. lapsi / JS
pikkutikkuja 27.v/1 lapsi/ K-SKS
Lily-rose/10.s lapsi/ tyks

20.7.2014
miinamanu / 26v / 3lapsi / PS
Ada Amelia /23v / 2.lapsi / KOS
SuloinenSalaisuus / 38v / tyks(??) poikaolo
lemonade / 28 / 2.lapsi/ K-PKS
heinämassu82 / 31v / 3.lapsi / KYS

21.7.2014
Maidah / 24 v. /2. lapsi / VKS
Vekkuliina/ 31v / 1.lapsi/

22.7.2014
SuloinenSalaisuus


23.7.2014
emmaoo / 27v / 2. lapsi / KOKS
Tsihihii / 37v / 1. lapsi
jasmin90 /23v /2. lapsi
pikkukaktus / 34 v. / 2.lapsi / KOS


24.7.2014
HelgeR/ 32v /1.lapsi / TAYS
AurinkoL/ 24v/ 2.lapsi/ Kos tyttölupaus

25.7.2014
guess /32v /3.lapsi / HYS
pillipöllö / 26v / kolmas / TAYS/K-HKS

26.7.2014
MrsData / 38 v. / 2. lapsi / TAYS
kuukiuru / 24 v / 1. lapsi / OYS tyttöolo
LeenaT / 28v / 3.lapsi
Sall / 20v / 2.lapsi/ TAYS
Norsupilami/20v./1. lapsi
Neeppi / 27.v / 2. lapsi / SatKS
Heinämassu82 / 31v / 3.lapsi / KYS poikaolo

27.7.2014
wonderwall /27v /1.lapsi / SatKS tyttölupaus
PinniP / 1.lapsi / 30v / Koks
RoxyFoxy/ 26.v / 1. lapsi/ KOS
Jyllanti80/ 2.lapsi / Tanska / tyttölupaus

28.7.2014
frysil / 22v / 1.lapsi / OYS

29.7.2014
heinämami / 27v / 1.lapsi / K-HKS
rizzo/2lapsi./KOKS


30.7.2014
Nennu_87 / 2.lapsi / Oys
m a r z a / 33v / 5. Lapsi / Tays

2.8.2014
mimma] / 20v / 2.lapsi / SEKS poikaolo

Meitä on 84 odottajaa


Surun kohdanneet :hug:
shunsine25
surusilmät
nanniska
Jepatin
Nuttana
martsu1986
Undine


Päivityspyynnöt punaisena

SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
 
Viimeksi muokattu:
Hienoa Pansku, kiitos uudesta pinosta! :)

Tuntuu kyllä niinkuin kunto olis romahtanut. Koiran kanssa kun lenkkeilee saa kyllä ponnistella että jaksaa itse vetää sen normilenkin. Tuntuu että vatsa vaan hölskyy ja painaa tossa pallona :D

Ja tosiaan makeanhimo on palannut kahta kaameempana! Nyt täytyis vaan yrittää hiukan rajoittaa herkuttelua ettei ny kovin paljon herkuttelukiloja kertyis :popcorn:
 
Kiitos uudesta pinosta Pansku! :)
Jadelyn kyseli vatsalihasten treenaamisesta aiemmassa pinossa. Suorien vatsalihasten treenaus täytyy tosiaan jättää ainakin viimeisellä kolmanneksella pois. Itse oon niitä lyhyenä rutistuksena sen verran tehnyt, että saan liikkeet näytettyä tunneillani. Mut ei ne hyviltä enään tunnu ja jää itseltäkin pois. Poikittaista ja vinoja vatsoja kannattaa tehdä: lempeät kiertoliikkeet, konttausasennossa ristikkäisen käden ja jalan nosto ja siitä ehkä vielä loitonnus, sivutaivutuksia seisten, kylkimakuulla käden kurkotus kohti polvea+päällimmäisen jalan nosto, sivulankku/hoover yms.... Onhan näitä joitain ja suosittelen kyllä tekemään niin kauan kun hyvältä tuntuu. :)
Wonderwall mulla kans herkkuhammasta kolottaa tosi paljon, mutta jotenkin pitäis yrittää hillitä haluja. Mutta miten, siinäpä pulma. Syön kohtuullisen terveellisesti, mutta irtokarkit on tän hetkinen pahe nro 1. Lisäksi tuntuu, että nälkä on ihan koko ajan. Mulla oli tullut pari kiloa ekan ja kolmannen neuvolan välissä, mutta hormoniturvotus nosti painoa jo heti alussa ennen neuvolaa muutaman kilon. Noh josko suht reilu liikunta auttaisi painoani pysymään edes jokseenkin kurissa. ..
Nyt hyvää yötä!
-Liikkuja prinsessoineen 21+4 -
 
Täällä yksi joka vois syödä Mmmm maraboun suklaalevyjä kuin leipää:p
Ja kyllä,näin rv 21 kuluessa,paino noussut jo huimat 7kg:ashamed: taidan vetää pohjat...
Tosin mulla joka raskaudessa noussut paino hurjaa vauhtia sen 15-20kg,söin sitten salaattia tai suklaata,ei eroa.(vain kerran oon päässyt 10kg painonnousulla)yleensä n viikkoon 28 mennessä tullut valta osa kiloista ja lopussa vaan yksi-kaksi. Laihduttaa ei silti oo koskaan tarvinnut,tehokas imetys vienyt kilot viim 6kk synnytyksestä:) normaalipainoinen oon lähdöltä,bmi tais olla 21.

Siltikin kilojen kertyminen ärsyttää ja suututtaa. Vatsan kasvaminen on ihanaa,mutta en ymmärrä miksi mun kehon täytyy paisua jokapuolelta!?

Mut sais myös päivittää listoille,väriä en saa näin kännykällä.

Lily-rose/19.7.14/10.s lapsi/ tyks

Tasan viikko rakenneultraan:)
 
Huh, kävin eilen illalla vaakalla ja näytti 57 :O Lähtö oli siinä 53.. Joo, 4 kiloa tähän mennessä, eli herkkujen vähennys ois paikallaan..

No, onneksi innostuin taas käymään kunnon lenkillä, mikä ei nyt tunnu provosoivan kohtua supisteluun, joten jatkettakoon niin pitkään kuin mahdollista. Täytyis yrittää tehä nuita lihaskunto liikkeitäkin päivittäin. Tein lauantaina 20 kyykkyä, ja on edelleen niin kipeät jalat ettei ihan hetkeen pysty samaan :D Oli ehkä muutama liike liikaa alkuun näin rapakuntoselle..

Torstaina rakenneultra!

-pansku- 20+2

ps. näkyykö muille kuva tuossa alussa?? mulle ei jostain syystä, eilen vielä näky kun sen tuohon laitoin..
 
Mulla ainakin kuva näkyy hyvin. :)
Toiset tosiaan kerää kiloja herkemmin. Itsellä paino noussut nyt samaa tahtia kuin esikoisesta vaikka elän terveellisemmin ja liikun paljon enemmän. Tässä raskaudessa vaivaa älytön turvotus. Noh josko tää tästä. Koitetaan olla liikaa stressaamatta painosta, vaikka eihän se aina helppoa ole. Jos pyrkii tekemään mahdollisimman paljon hyviä valintoja aina kun mahdollista, niin voidaan olla tyytyväisiä. :)
-Liikkuja prinsessoineen 21 + 4 -
 
Voi MAHTAVAA pansku kun teit uuden pinon! <3 Mie en ymmärrä näistä mittää ja harmitti kun oli jo "vanha" pinkka....

Toivottavasti myös kirjoittelu lisääntyy,kovin hiljainen on tämä heinäkuun ryhmä :/ Itse seuraan myös kesäkuun ryhmää koska jos joudun sektioon niin tämä typy näkee päivänvalon jo juhannuksen jälkeen / kesäkuun viimeisellä viikolla...Mutta elättelen vielä toiveita siitä alatie synnytyksestä... :)

Mulla on 2 viikon päästä sokerirasitus,ja sit lääkärineuvola heti perään.

Ihanaa kevään jatkoa kaikille! <3

Taffo ja Ylläri 22+4
 
Kiitos uudesta pinosta panskulle!:)

Täällä iso väsymys päällä:/ johtuukohan siitä, että esikoisen 1v synttäreitä juhlittiin koko vkl ja vielä olisi koko ensi vkl synttäreiden järjestämistä. Mutta oli kyllä onnistuneet juhlat:) Ennen viikonloppua oli jo pidempään pirteä olo, vaikka joka yö valvon tunnin tai pari.
Tänään oli vihdoin toinen neuvola ja siellä se sydän jumpsutti ihanasti 150<3 painoa oli tullut vain 600g lähtöpainoon. Nyt paino 58kg. Esikoisen kohdalla painoin näillä viikoilla 54kg. Mutta silloin painoa tuli reilu 20kg, toivottavasti nyt ei tule samaa! Hb oli laskenut, nyt 105, vaikka olen jo reilu kuukauden syönyt rautakuuria. Ihanaa rakenneultra perjantaina!!!<3

AurinkoL + pikku2 19+4<3 (kohta jo puolivälissä!)
 
Mihin aikaan oot AurinkoL ottanut sen rautalisän? Itse kun otan aina yöllä vessaan noustessa, ni on varmasti tyhjä maha eikä kalsiumia sotkemassa imeytymistä. Ja tiedätkin varmasti, että C-vitamiini edistää imeytymistä, joten kannattaa syödä paljon esim. appelsiinia tai juoda tuoremehua. Lisäksi B12-vitamiinin puute voi heikentää raudan imeytymistä.
Itsellä viime raskaudessa oli ihan huomattava B12-vitamiinin puutos, jonka vuoksi rautalisä ei tahtonut auttaa hemoglobiinin nostoon. Mutta kun lääkärin määräyksestä aloitin 4tbl/pv B12-vitamiinia rautalisän rinnalla, alkoi Hb viimein nousta loppuraskaudessa. Tuota esim. Betolvex -nimistä B12-vitamiinia saa ilman reseptiä, ja sitä voi ottaa ihan ylläpitoannoksena 1tbl/pv, kuten itse olen nyt ottanut rautalisän rinnalla :)
 
Pansku: kiitos tiedosta:) en olekaan ajatellut tuota B12 vitamiinin puutosta, ja siitä voi hyvinkin johtua! Muuten olen ottanut raudan aina ruokailujen välissä, ettei samaan aikaan kalsiumia... Ja aika vähän tulee syötyä appelsiinia tai mitään mehuja:/ monivitamiinivalmisteessa on myös c-vitamiinia, mutta ei varmaankaan riitä.

Voi että kun olen koko päivän nauttinut pikkuisen potkuista;)<3 harvoin potkii tällä lailla!

AurinkoL + pikku2 19+5<3
 
Kiitos LIIKKUJA vinkeistä!

Onko kellään kokemusta lentämisestä raskauden aikana? Ensi viikolla ollaan lähdössä Singaporeen ja mm. Balille. Edessä siis 12 tuntia lentokoneessa istumista. Neuvolatäti suositteli lentosukkia.
Muutaman päivän ollut jotenkin tukala olo ja alavatsa ihan kova. Toivottavasti olo helpottaisi pian, en oikein tiedä missä asennossa olisin!

Huomenna rakenneultra, toivottavasti kaikki on hyvin! Jos sukupuoli selviää aion reissussa ostaa vauvalle vaatteita, varmasti halvempia kuin Suomesta ostettuna.

jadelyn ja "ensio" 20+5
PÄIVITYSPYYNTÖ: JADELYN84, 17.7, 1.LAPSI
 
Rakenneultra onnellisesti takana ja kaikki oli kunnossa, pieni vastasi täysin viikkoja ym. Huh helpotusta ja voi tätä onnentunnetta! :heart: Itkuthan siellä piti tirauttaa. Ja tyttölupaus saatiin, vaikka oli hyvin vahva poikaolo itsellä - nyt joudunkin tarjota miehelle ravintolapäivällisen :D Hieman olin tästä hämmentynyt, mut aivan ihanaahan se on pieni tyttö saada! :heart:

Istukka paljastui olevan edessä, samoin pieni oli pää alaspäin ja jalat kohti selkärankaa. Joten ilmankos liikkeitä on tuntunut niin vähän ja satunnaisesti... sellaista pientä väreilyä ennemmin. Huojensi tuokin mieltä kummasti! :) Vaikka kai se näin ensikertalaiselle olis normaaliakin tuntea liikkeet vasta myöhemmin.

Tsemppiä jadelyn ultraan, tule kertomaan sitten uutisia! Samoin tsemppiä muille sitä vielä odottaville! :)

pikkutikkuja ja mukula 20+3
 
  • Tykkää
Reactions: -pansku-
Moikka!
Hyvähyvä PIKKUTIKKUJA ja PANSKU! Melkein voisin kopioida PIKKUTIKKUJAN tekstin ja laittaa oman nimimerkin alle! Niin samalta kuulosti ja ihan samat fiilikset täälläkin. Poika vaihtuikin tytöksi. Istukka myös edessä, vauva oli pää alaspäin, kädellä peitti kasvonsa ettei saatu kuvaa. Vastasi viikkoja ja muutenkin kaikki ok. Ensisynnyttäjänä pääsen vielä yhteen ultraan lähempänä laskettua aikaa. Muille ei ainakaan täällä tehdä synnytystapa-arvioultraa, mikä tuntuu vähän oudolta.

jadelyn & ensio 21+0 poks
 
IIhania ultrakuulumisia täällä, onnea! :heart:
Mullakin oli vahva poika fiilis, mut vahva tyttöepäillys saatiin kuitenkin.
;)
Huh, onpa ollut pitkä ja rankka työviikko. Fyysisen työn lisäksi henkiset paineet ovat käyneet koviksi. Teen esimiestyötä vähän niinkuin puun ja kuoren välissä ja sen kummemmin avaamatta: henkinen väsymys oireilee fyysisesti. : / Mua on supistellut jo aika paljon ja Neuvolatätin kehotuksesta pitää mennä lääkäriin tarkistamaan tilanne. Mulla on myös hillitön paine välillä vatsassa ja maha aivan kuralla. Ei yhtään kiva tilanne, mutta minkäs teet...
Noh huomenna soittoa neuvolaan ja tilanne hoitoon. Ens viikolla torstaina olisi neuvola-aika, mutta en kyllä meinaa sinne asti oottaa. Asiat vaan heti eteenpäin. On tässä jo odotettu tovi, kunnes nyt henkinen selkäranka katkesi totaalisesti...
Sori vuodatus. Pakko jonnekin purkaa fiilistä.
Toivottavasti muilla on parempia fiiliksiä. :) Hyvää yötä.
-Liikkuja+ neito 22+0-
 
Ihania ultrakuulumisia <3 !!

Itse olen sairaslomalla äitiysloman alkuun asti,kun en voi omnaa työtäni thedä raskaanaollessa ja mullakin on supistusherkkä kohtu joten "lomailu" ei ole ollenkaan pahasta vaikka varsinaisesta "lomailusta" kyllä ei voi puhua 3 vee uhmaikäisen ja kohta 1 vee taaperon kanssa... :D Joten kaikille kenellä supistelee niin suosittelen kyllä sairaslomaa ja lepoa!!

Masussa kyllä tytteli vetää välillä sellaista rallia että välillä kauhistuttaa että mikähän ikiliikkuja sieltä on tulossa :D.Mutta ainakin toistaiseksi olen vain nauttinut koko raskaudesta,tämä kun on helpoin raskaus mitä mulla on ollu! <3 Toivotaan että jatkuukin samanlaisena.

2 vko:n päästä sokerirasitus ja muita testejä,sitten lääkärineuvolaa yms.Onko muut käyneet rasituksessa?

Taffo ja Ylläri 23+1
 
Tänään oli vihdoin rakenneultra ja kaikki hyvin!<3 Ja niin epätodellinen olo, että saatiin TYTTÖ lupaus!<3 Poikakin olisi tietenkin hyvin kelvannut, mutta onhan se ihana saada tyttö tähän perheeseen, kun meillä on jo ihana 1v poika;)<3 Aika lailla menee uusiksi vauvanvaatteet, kun en kuitenkaan tykkää esikoisen kaikkia sinisiä vaatteita tytölle pukea ja ai että ihanaahan on päästä shoppailemaan tytönvaatteita:D miehen kanssa jo käytiinkin heti ostamassa pieniä vaaleanpunaisia bodeja ja housuja<3 Nyt ei muuten ole enää nimiongelmaakaan, kun me ei millään keksitty pojalle nimiä, kun esikoisella jo mielestämme paras nimi:D tytölle on muutamakin nimi jo harkinnassa;) Niin upea fiilis, että kaikki oli hyvin pikkuisella!<3

Saa siis päivittää: La 24.7/24v/2.lapsi/KOS/tyttölupaus <3

AurinkoL + pikkusisko 20+1 <3
 
Onnea AurinkoL hyvistä ultrakuulumisista ja tyttölupauksesta! Meillä ainakin molemmat tulevat isoäidit olivat innoissaan kuullessaan tytöstä. Taitavat olla muutenkin ihan täpinöissään, molemmille eka lapsenlapsi kuitenkin tulossa.

jadelyn&ensio 21+3
 
Rasti seinään: meikä päivittää kuulumisia tietokoneella! :)
Meillä nykyisin tietokone aukeaa harvoin, kiitos älypuhelinten...
Supistaa, supistaa ja turvottaa. Piti istua vielä koneelle hoitamaan viikon viimeiset työasiat ja tässä samalla on sormet turvonneet muodottomiksi nakeiksi ja pohkeisiin sattuu.
Mun supistukset ovat lisääntyneet: niitä tulee levossakin ja tänään myös kesken ohjaamani spinning- tunnin. Ennen tullut lähinnä rasituksen jälkeen: välittömästi tai myöhemmin.
Mulla huomenna heti aamusta lääkäriaika: pitäkää peukkuja, ettei oo paikat vielä pehmenneet. Muuten tulee kyllä järjettömän pitkä pakkolepo. Luulen, että lepoa täytyy ottaa jokatapauksessa, mut jos vaikka ihan vähän vaan...
Stressistä ja supistuksista huolimatta olen edelleen onnellinen raskas!:heart:
Mulla ei kotona kiukuta oikeestaan ikinä, vaan oon niiiiiin täynnä rakkautta mun miestä ja prinsessaa kohtaan. :heart:
Tänään töistä tullessani tyttö huikkas jo ovelta: "tänään minä en sitten halua pusuja ja haleja!" Liekö saanut yliannostuksen!:D Noh semmoinen äitin oma pikkumyy se on! :D
Pesänrakennusvietti sen kun kasvaa: taas on tullut viikonloppuna leivottua parit leivät, kakut sun muut ja onhan sitä laiteltu kotiakin. Siivouksesta sain kyllä aika hyvin luistaa eilen naistenpäivän kunniaksi, mies ja lapsi ahersi minunkin edestä!:heart:
Mutta nyt pitää lähteä nukkumaan, sillä heti aamulla on neuvolalääkäri. Pikkuisen jännittää, että onko kaikki hyvin. Uskotaan kuitenkin että on.
Hyvää yötä!
-Liikkuja ja prinsessa 22+3 (tai ihan just+4)
 
Moikka,

pitkästä aika tänne kirjottelen :) Mulle voi siis päivittää että 2x TYTTÖLUPAUS, 4D:ssä käytiin joku kk takaperin ja epäidenttiset kaksostytöt tulossa :) Painoa on tullut nyt viitisen kiloa, mut en kyllä suurin surminkaan voi sanoneeni että oisin lihonut- maha kyllä on kookas mut SF-mitta oli viime kuun neuvolassa jo 28cm ni lienee siellä tavaraa jo sisällönkin puolesta :D Vauvat painaa nyt about 600g per nassu.

Supistanut on kovasti viime viikon, sitä ennen oli iisimpää. Sainkin käskyn välttää kaikkea turhaa liikkumista, kiva kun ensi viikolla alkaa työharjoittelu taas osastotyössä. Jesjes...

ONNEA kaikille kivoja uutisia ru:sta saaneille :) Tännehän on tulossa paljon pikkuprinsessoita!

-Mimonmami ja mutterit 23+3
 
En muista laitoinko jo viime ketjuun mutta laitampas nyt tännekkin eli meille sais päivittää tulokkaan tytöksi <3. Nyt on alkanu iskias ja yläselän kivut vaivaamaan, voi tätä raskauden ihanuutta.. :/ ;) Niin ja pokspoks 23+0! :)

duranduran & prinsessa 23+0
 
Heips!

Jos taas pitkästä aikaa muutaman sanan näpyttelis :)

Masuun ei mitään ihmeellistä. Nyt on muutaman päivän tuntunu liikkeet masun päälle ? Aika ihana tunne!

2 yötä rakenneultraan, alkaa jännittään :)

Kovin helpolla supistaa jos jotain touhuaa, onneks oon kotiäitinä, niin ei tarvi saikkua hakee.


Aktiivisempi oon tuolla fb:n puolella.

Aurinkoista maaliskuuta kaikille!


Pillipöllö ja Inka-Iivari 20+4
 

Yhteistyössä