<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

tiuhti_ ja lemonade saa onnitella tädistä. Josko sitä jo viimeistään huomenna pääsisikin taas vauvanteko hommiin :D

Harmisti ajottu just loman loppupuolelle nuo monssuunit, juurikin kahdenkeskeiselle lomalle.. Noh, eipä nää hommat onneks kattele onko loma vai ei :)

hyvällä fiiliksellä mennään, vaikka terolutit pistäny kropan vähän sekaisin ?

Kaunista maanantaita ja nyt jännäilijät, plussatkaa ne helmikuun viimiset plussat!
 
hyvää alkanutta viikkoa murut :heart:

Tryffe, onneksi olkoon, tottakai uskallat jo iloita, tuskinpa testi valehtelee :heart: vauvalle tarrasukkia ja liimaa tuuni kaupalla!

AnniSofia, sinulla on aivan mahtava asenne :heart: todella upeaa ja ihailtavaa, itse en ole moista oikein uskaltanut vielä miettiä.. sinullahan on kierto lopuillaan jo! :D tsemppiä!

t84, tuo varmasti raastaa parisuhdetta, mutta olen myös kuullut tällaista, kun sitten tärppääkin ja vauva on tuloillaa, ollaan ns. "projekti" saatu loppuun, niin sitten vasta pareilla tuleekin vaikeaa, koko ajan asia on pyörinyt vain vauvan ympärillä ja sitten pitöisi muistaa myös toista, eli kannattaa jo nyt panostaa kunnolla suhteeseen ja yhteiseen aikaan, ilman tuota vauvahommaa.. eli menette ihan muihin maailmoihin ja vietätte kahdenkeskistä laatuaikaa, ettekä puhu sanaakaan koko vauva-asiasta :) en mä halua pelotella tai tehdä pahaa mieltä.. mutta yksi tuttu pariskunta erosi vastikää kun he saivat vihdoin 3 vuoden yrityksen jälkeen lapsen, he erosivat, koska heillä ei ollutkaan sitten enää mitään muuta yhteistä :/ suhde kuoli pystyyn, kun eivät muistaneet vaalia myös toista! ja tuosta tutkimuksiin menemisestä, se voi olla paha paikka miehelle siksi, jos hän pelkää ettää hänessä on vikaa :/?? se varmasti lyö kenet tahansa maihin ja käy intsetunnolle.. oma mies sanoi ettei aijo mennä koskaan tutkimuksiin, juuri siksi kun pelkää että vika on hänessä itsessään.. mutta nyt tsemppiä muru :heart: minä lähetän sinulle erityistä plussapölyä *puhaltaa kovasti* :heart: josko se olisikin tärpännyt? meinaan niin komiasti sait oviksen bongattua ja nuo voisi ollakkin raskauteen liittyviä mielialavaihteluja ;) ja muista, kirvestä ei heitetä kaivoon ennenkuin täti tulee!

Ambrosia85 kohtahan pääset bongailemaan ovista :) tsemppiä metsästykseen!

ON joo-o, tänään ois jo KP8, eli tänään varmaan ois aika aloittaa oviksen tikuttelu, jahka sais haettua tikkuja! siis mulla tulee edelleen niitä repäsykipuja.. mulla on jotenki semmonen kutina, et mulla olis ovis mennyt jo? meinaan mulla on nännit kipeet :O kun tuntui viikonloppuna ihan kunnolla vasemmalla puolella.. :confused: eli siis mulla olis ollut ovis KP5-7??? tai sit tää on jotain muuta.. kumminki meinaan tikuttaa, ja jos ei KP15 tuu tikkuun plussaa, luovutan ja uskon että ovis olikin aikasemmin.. paska vaan ettei tullu hyödynnettyä :(
 
tiuhti_ Mä haluisin iloita ja uskoa, mutta mun sisälle on muuttanut nyt joku suuri skeptikko. :) Toivon sulle ovisbongauksia :heart:

Ei oikein nää työt liiku, kun asia vaan pyörii mielessä. Alotin terolut 6 päivää sitten, ja nyt oon keksinyt, että ne on saanut mulle positiivisen testin tänä aamuna. Ja mun oireet liittyy niihin eikä raskauteen.
Tässähän voi tulla ihminen hulluksi :p

Paljon, paljon positiviia tuulia kaikille ja tsemppiä.
 
Tryffe, kyllä tuota uskaltaa jo iloita. :) Kauan teillä nyt oli yritystä takana, nimittäin menin hämilleni ku pinossa on yk2 mutta puhuit siihen malliin, että olisi vuosia yritetty? :D Tarrasukkia ja liimaa paljon mukaan!

tiuhti, pitäiskö sinun nyt kummiskin testata sen raskauden varalta? :D Nimittäin tuo kuulostaa jo kovin epäilyttävältä, repäisykivut ja nännikivut. Testaa ainakin minun mieliksi. :D

:attn: Hei mitä mieltä te olette nyt, kun tuollakin pinossa on pari jolla koopeet paukkuu ja venyy, ja eivätkä ole käyneet mitään ilmoittamassa että mikäs on tilanne. Että jos ei ole vaikka 80 kp:hen mennessä käynyt ilmoittelemassa itsestään niin laittaa taustailijoihin? Vai annetaanko päivien kasvaa ja katotaan, koska tulee joku ilmoittamaan tilannetta?

Edit: AnniSofia, mutta onhan myös niitäkin jotka ovat käyneet tutkimuksissa, kaiken pitäisi olla täysin kunnossa mutta jostain syystä sitä vauvaa ei kuulu. Eli ei se aina tarkoita, että jokin olisi automaattisesti vikana, vaikka niin ajattelisikin. :)
 
Viimeksi muokattu:


The Esikoisesta Haaveilevat SU 27.2.2011



Angela88.............................kp 80/24-38...............yk 0/1
Skooby...............................kp 66/28-31...............yk 3




Miimau...............31..............kp 49/?.....................yk 7
lemonade............25..............kp 37/42...................yk 7-11
Tryffe.................29.............kp 36/35-37...............yk 2
-Ella-..................26.............kp 33/27-28................yk?
Satuh83..............27.............kp 32/32-34................yk 3



Äipäksi91............20..............kp 29/29....................yk 8
soleigh...............24..............kp 28/?......................yk ?
AnniMu...............20..............kp 24/32-87...............yk 3
AnniSofia.............27..............kp 24/28-30...............yk 6
Kumikvatti...........20..............kp 23/35....................yk 2
Ella83................ 28..............kp 20/26-57...............yk 3



t84....................27..............kp 18/26-28................yv 2
Chiba.................21..............kp 16/30-35................yk 10
Mikella................19..............kp 14/30-32................yk 3
Ninni-Ilona............................kp 14/39-46................yk 3
iloksi.................. 28..............kp 13/30-34...............yv 4,5
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 13/27....................yk 3
Ansku83..............27..............kp 12/30-40?..............yk 3
Lapanen87............................kp 12/30....................yk 16
Jomi....................24.............kp 11/30-32..............yk 7



viida...................25.............kp 9/29.....................yk 1
Sokruli.................23.............kp 9/30....................yk 3
Hey...................22..............kp 8/26-65................yk 3
tiuhti_.................21.............kp 8/25-28................yk 5
Mirwu..................24.............kp 8/28....................yk 3
Namppis88...........22.............kp 7/28.....................yk 4
Laa84.................26.............kp 7/26-29.................yk 6
Ambrosia85..........26.............kp 5/29-32................yk 4
Lilli88.................23..............kp 3/?.......................yk 3
Pamsu*..............26..............kp 1/35....................yk 7



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
 
Viimeksi muokattu:
Chiba, apua.. en mä uskalla testata :ashamed: viimeksiki tuli menkat silloin normisti ja sit se testi näytti sitä haamua ja plussaa (digi 1-2 viikkoa raskaana) ja sit se vuoto alkoi.. josko ekana testais ovistestillä ja jos se näyttää plussaa, niin sit testais kans raskaustestillä :D mä oon miettinyt tätä samaa, mutta en mä uskalla kummiskaa ajatella että tää olis SIITÄ johtuvaa :D

mulle sopii jos nuo tuolta ylhäältä laittaisi taustailijoiksi :)
 
Chiba ilman mitään ollaan oltu nyt 9-10 kuukautta. Tämä aika on ollut sitä, että tulee jos on tullakseen. Tosin ollaan tähtäilty ovispäiviin, mutta kun mullakin on nuo kierrot heitelleet, ollaan varmaan sohittu ohi parina kuukautena. Kunnolla (jos näin vois sanoa) ollaan nyt sitten tähtäilty ja tehty se pari kuukautta. Siksi olen tuota yk2:sta tuolla pitänyt. :) Kiitos kun kyselit tarkennuksia.

Nettilaskurit näyttäisi nyt viikkoja kolme mulle. En tiiä uskallanko tehä digiä, ja kyllähän sen pitäisi antaa selkeä vastaus vaikka tekisinkin sen illalla, eikä tarttis oottaa huomisaamuun jos kerran viivatesti antoi selkeät viivat, viiva ilmeistyi jo alle 30 sekunnin kuluttua aamulla. : /

Mä täällä vaan omanapailen, kun oon niin tossut sekaisin kun ei tiedä mitä tekis ja mitä uskois. :)
 
Viimeksi muokattu:
Tryffe, eikö sulla olis viikoja nyt jotain 4+, jos kerta sulla jo menossa KP36?? tai sit 5+0 viikot? eli kolme viikkoa hedelmöityksestä :) eli neuvola laskisi 5+0... :confused: kun jos sulla olis viikot 3+ niin eihän se näkyis testissä vielä :O

muoks* niin ja eiköhän se digi anna ihan päiväpissasta sulle vastauksen ;)
 
Viimeksi muokattu:
Tryffe, okei eli on teillä sitte jo takana yritystä jonkin verran. :) Tää tuo toivoa meikäläiselle, että ehkä se mieki sitte plussaisin vaikka onkin jo 10kk yritetty.

tiuhti, nyt testaat. :D Mie en jätä sinua rauhaan ennenkuin on tuloksia saatu! Ja voihan olla, että ovistesti ei näytä kaikesta huolimatta täysin tasavahvoja viivoja. Pelätään sitte ku testi on tehty, oli se sitte plussa tai ei. ;)

ON: Olisi se kyllä makia, jos se plussa nyt pärähtäisi itselläki. Torstaina muka pitäis täyttää vuosia ja mies täyttää sitte 13. päivä ens kuuta. Siihen aikoihin pitäis menkatki alkaa, olis ainakin mukava syntymäpäivä miekkoselle jos ei muuta, jos plussan saisi. Mutta olen heittäny kyllä toiveet kaivoon, ettei tässäkään kierrossa tärppää. Vaikka ollaan kyllä sairastelusta huolimatta jaksettu peittoja heilutella, ja ovis nyt ollut kaipa. Tai ainakin eilen ja tänään ollut oikea puoli munasarjoista kipeä. Tissit ei ole vielä ainaskaan kipeytyneet.
 
Chiba mie suosittelisin vielä tänään yhtä petipuuhakertaa miehen kanssa :D jos kerta vielä nippaa muniksia!! nyt tärppää :D *puhaltaa plussapölyä* +*+*+*+*+*+*+:whistle: kyl mie testaan, usko vaan.. tänään haen ovistikkuja niin kaipa sitä mukaan tarttuu kummiski raskaustesti kans :D
 
tiuhti_ Mä en oo täällä useampaan viikkoon käynyt kertomassa kp-päivityksiä, joten tuo listassa oleva kp ei täll hetkellä pidä paikkaansa. Nyt mulla on kp 32 menossa. Syötin sen laskuriin joka kysyi edellistä tätin kyläilypäivää ja kierron kestoa ja sanoi viikkoja 3 ja päiviät päälle. En tiiä oon ihan sekasin näiden kanssa :O Viime kierto oli se kp54.
 
t84
tiuhti en pahottanu mieltä, tottahan toi vaan on. Ja pelottaa tietty että noin meilläkin käy. Ei vaan oikeen jaksais enää pitää päätä pystyssä. Muistan kun alotettiin yritys niin vielä puhuttiin että ei kyllä sitten oteta tätä niin tosissaan, ei haluta että vauva tulee veren maku suussa tekemisellä, mutta vähän tässä ajan myötä ajatukset kummasti muuttuu... Ottaa niin helvetisti päähän kun ollaan ainoot kaveripiirissä joilla ei lapsia oo, tuntuu oikeesti vähän ulkopuolisesta jo. Ja kun KOKOAJAN joku jotain kyselee.
Tähän voisinkin heittää gallupin että mitä te vastaatte jos joku teiltä kysyy että millon tulee vauvoja tai millon alatte niitä tekemään?
Mähän vastaan vaan nykyään että joo ei todellakaan vielä. Tolla saa aika hyvin loptetettua sen puheenaiheen lyhyeen, en jaksa ruveta mitään selittelemään tai mahdollisia lisäkysymyksiä, enkä todellakaan halua puhua asiasta.

Tänne ei muuten ihmeellistä, ihan kamala väsymys mutta enpä nukkunu kauheen hyvin viime yönä. Oli ihan kamalan turvonnu olo koko vkl, mutta sekin on onneks hellittäny. Onneks ei oo mitään turhia oireita, niistä tulee vaan hulluks :D Vielä pitäs viikko odotella, en tiiä maltanko, varmaan viimeistään vkl alkaa se ainainen testailurumba :D

muoks. Ja herrajumala tiuhti en mä oo tajunnu että toihan saattais hyvin olla... Nyt testiä kehiin nainen!! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Galluppiin, riippuu niin ihmisestä kuka kysyy ja silleen. Kyllä minulla läheiset kaverit tietää että yritetään lisääntyä, äidille ennen häitä sanoin että "No eikai sitä vielä, ehkä jonkin ajan päästä" ja muillekin jotka tuommosia kyselee, niin sanon että kai sitä joskus, ei vielä ainaskaan. Vaikka eipä tämä suuri salaisuus ole, että vauvaa yritetään. :D

tiuhti, nyt mie jännään sinun puolesta! :D käyn varmaan viiden minuutin välein kyttäämässä "Joko nyt, no joko nyt?"
 
Galluppi Itse olen aina todennut, joo sitten joskus. En ole viitsinyt antaa mitään vastausta puoleen tai toiseen, koska tiedän, että se negatiivinen vastaus saa aikaan vaan aikaan ihmisten lisääntyvänn tarkkailun mua kohtaan ja kyselyinen lisääntyminen myös. Ja kun ei ole ollut varmaa voiko sen nyytin saada vai ei :)
 
t84, nyt sulle muru vaan tsemppi, ja juu, hyvä ettet pahoittanut mieltä, halusin vaan muistuttaa sinua, että muista pitää teidän yhteisestä ajastanne kiinni :heart: ja muistella mitä suhde oli ennen tätä vauva-asiaa miehesi kanssa ja palauttaisit sen hetkeksi teille sinne mieltä nostamaan :) josko se toisi uutta puhtia yritykseen (ja tosiaan, toivotaan että tää jäis nyt vähäks aikaa viimeiseks yrityskerraksi, ens kerralla tuut tänne sit kertomaan pikkukakkosen toiveesta ;)!!!) ja suhteeseen :)

mie varmaankin tuun teille kertomaan testituloksen tänään joskus klo 18 maissa :) meinaan kohta meinaan jo lähteä töistä, menen kauppaan ja testiostoksille, sitten kotiin ja testin tekoon :D

kiitos likat tsempeistä, nyt mä sit uskallan sen testin tehdä! :D :ashamed:
 
niin ja Galluppiin: itse sanon myös aina että juu, ei sen aika vielä ole (köhköh), ensin pitää vähän aikaa elää ukon kanssa omaa elämää (viimiset 6 vuotta :D) ja sit joskus vasta.. anoppi meinaan kyselee koko ajan ja sanon aina vaan et haluun olla vielä työelämässä vähän aikaa! (ja mietin samalla itsekseni,että jäisin mielellään äippälomalle jo:D), mutta kun ei vaan jaksa uteluja :ashamed:
 
Chiba miunkii puolesta pistetää taustalle, tuossa yks päivä meinasin jo ehdottaa sitä samaa!

tiuhti_ vähä kivaa!! Jännään jo ihan keskenää tääl siun puolesta....huihui!! :D

Ainii... Tryffe, IIIISOT ONNITTELUT!!!!!!!! :flower: :heart:

G: Ollaan tuon miekkosen kanssa oltu yhdessä vasta sen verran vähän aikaa ettei kaikki ole vielä intaantunut kyselemään näistä asioista. Mutta yks kaveri, johon jo menetin hermoni, kyseli hyvä ettei joka päivä: Joks sie oot raskaana? No, siihen kun vastasin että no en ole, vielä! Ni eikös tämä näppäryys sitten kysymään: Hö, miks?!....No...ku nyt en ole ku ei oo tärpänny, eiks se oo jo aika selvää?! En vaan enää sit jaksanu tuota samaa ruljanssia ja tokasin viimesen kerra sille et tajuatko ettei se oo ihan niin itsestään selvyys kaikilla! (Hän tietää myös exän kanssa raskautumis yrityksestä, josta ei seurannut kuin ero pikkasen reippaan vuoden yrityksen jälkeen.) Ja sanoinpa vielä aika tiukkaan sävyyn että kerron kyllä sitten kun asia on ajankohtainen, ei tartte kokoajan kysellä! Loppui se puhelu aika lyhyeen, eikä kaverista ole sen koommin juuri mitään kuulunut... Se stressas aika paljon mieltä kun koko aika kyseli. Muuten olen vastaillut tyyliin: No sit tehään ku tulee, jos tulee!

Jos on luottamista yhtään edellisen kierron ovisaikaan, niin olisi enää 4 pv siihen tapahtumaan...jeeee!!! :D Kokeilen siis kuitenkin tän kierron ilman tikuttamista...jännä nähä kui ämmän käy! :D Ja tuossa laskeskelin, jos hyvin käy ja toivotaan että käy, niin saan antaa miehelle synttärilahjaksi plussan...sillon on kp 38! =)
 
Viimeksi muokattu:
tiuhti, kiitos neuvoista, niitä noudattaen siis kohti plussaa loppukierrosta :D niin ja tuo tikkujen puolittaminenhan on ihan selvää säästöä :D ja komppailen Chibaa, mitä jos testaisit kuiteskin :p tietty teet mitä haluat, mutta tämä sosiaalinen paine ;)

Lilli88lle tsemppiä lääkehöyryihin, ei kuulosta todellakaan kivalta olotilalta :hug: ja jee, kiva täti! :) Ja säkin aloitat ovistikuttelut, jännää, eikös? :D

Namppis88 onnea koirulivauvoista :heart: Täälläkin herkistellään millon mistäkin, mutta varsinkin noita synnytyksiä katsellessa :D

t84 en oikein muuta osaa kun :hug: toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhain päin!

Tryffe, voi onnea hurjan paljon, eiköhän tässä jo voida juhlia :heart:

Galluppiin, mulla onneksi ei oo sitä vaaraa että kukaan utelis vauvapuuhista kun kaikki olettaa että tässä opiskeluputkessa ollaan vielä kovastikin... :whistle:

En tiedä auttaako tämä ketään, eikä oo kenellekkään erityisesti suunnattu, mutta mä oon yrittäny suhtautua jo parin mahalaskun jälkeen niin, että pakko yrittää aktivoitua, tehdä erilaisia juttuja, harrastaa, että ajatukset vaihtuu jne. Vaikka nytkin tarkemmin yritän ovista seurata yms, niin tämä on projekti muiden ohella (mikä näin ilmaistuna kuulostaa kyllä karulta). Tietenkään en voi ymmärtää miltä pidempään yrittäneistä tuntuu, kun kaikenlaiset pelot jyllää taustalla. Jos itsellänikin raskautuminen vie aikaa niin varmasti on jo eri ääni kellossa. Mutta olipa yrityskerta mikä hyvänsä, niin yhtä paljon psyykettä yrittäminen varmasti vaatii joka ikinen kerta erikseen.

ON: Vaihtohakulomakkeet on palautettu, se oli kovasti mielenpäällä, ja nyt sekin on jo tehty! :) Nyt sitte vaan vauvapuuhiin... Saa nähdä tuleeko koko vaihto-opiskelusta yhtikäs mitään :D Ovistestailut saakin kohta alotella (jeejeejee!) mutta en kyllä tavaksi ota, sen oon päättäny jo (muka) :whistle: Ärsytti eilen hieman kun luulin että menkat loppuivat jo ajat sitten ja pienen tauon jälkeen tulikin pientä tiputtelua... pieni asia mutta voi olla ärsyttäväkin! Toinen hermoja kiristävä asia on meidän "vanhempi" kolli, joka ois todellakin nipsausnapsaisun tarpeessa ja vähän äkkiä ennenku mamman hermot paukkuu tuon mouruamisen takia :D Tärppitsemppiä kaikille! :heart:
 
Pitää tulla kurkkaamaan teitä, oon käyny salaa lueskelemassa teijjän kuulumisia välillä! :whistle:

Chiba Voi muru :heart: ymmärrän sun tunteen täysin, miten v*tuttaa ja turhauttaa kun tuiki tuntemattomat tai tutut, ja varsinkin sellaset ihmiset joille ei todellakaan uskos tulevan vauvaa / eivät itse halua tai ovat alkkiksia jne, pamahtelevat paksuksi! hitto se on kamalaa. :(Mutta mä uskon kyllä että tuut vielä raskaaksi, sillonku sitä vähiten ootat ;) en nyt muista mutta onko sulla ollu käytössä teroja? tai vastaavia, oisko niistä apua jos kokeilisit? :) <3 sinut varsinkin haluis tonne plussanneisiin ja pian!! ja pari muutaki tästä pinosta.. :)

Tiuhti Minäki jännään täällä! :) <3 Paljon onnnnnnea matkaan, toivottavasti plussa pärähtää ruutuun, sitä todella kaivataan! *kurkkii viiden minuutin välein tätä pinoa*

( . ) kaikki hyvin valtakunnassa, odotellaan teitä tuonne pinoon pikapuoliin <3 tsemppiä matkaan.

Hyppy ja rakas 16+3
 

Yhteistyössä