<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Tiuhti
Ei valitettavasti kun on yksityinen lääkäri niin sillon niiden pitäis lähettää lasku puhelusta mulle :D
Toivottavasti toi sun mysteeri ratkee suuntaan tai toiseen... tommonen epätietoisuus on tosi turhauttavaa varmasti.
 
Hey
Tryffe ja Äipäksi91 ONNEA IHAN HIRMUISESTI!:heart:

HUIJUIJUIJUI MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU?! tiuhti_ mä en usko enää mihinkään jos toi raskaustestin plussa tarkoittaa ovista! Kyllä sulla siellä kyydissä joku on!! Ainakin sydämeni pohjasta toivon niin! Onnea mielettömän paljon! :heart: ihanaa!

Mirwu mulla myös noi ovistestit näyttää ihan mitä sattuu, välillä melkein yhtä tummaa testiviivaa kuin kontrolliviiva ja välillä ihan haaleista haaleinta ja sitten taas tummempaa..tietysti voi olla että huippu on jäänyt bongaamatta mutta välillä mietin että jos en edes ovuloi ja ne testit vaan huijaa ja näyttää ihan omiaan.:D Tuo ihme vuoto tuli nyt sotkemaan testailut..tosin niidenkin aikana testiviiva oli melkein yhtä vahva kuin kontrolli ja nyt näyttää taas ihan hailakkaa viivaa joten en tiedä enää mihin uskoa..pitää vaan jatkaa testaamista ja heilutella peittoja tasaseen tahtiin ettei ole siitä sitten kiinni..:p

Anskulle paaaaljon onnea kihlauksen johdosta!!:flower:=)

Laretzki tervetuloa!!:wave:

t84 HUHUI testiä kehiin!! jännää!! ehkäpä nyt oireettomuus on se ratkaiseva oire!:heart:!

Chiba Mulla myös oviksen jälkeen nyt aina tullut nännit kipeiksi, eli siitä viimeistään on oviksen tiennyt olleen..ennen tätä edellistä vuotoa ei mitään tuntemuksia vaikka ovistestiinki sain tummia viivoja..eli ei mitään hajua taas missä mennään.:O

ON: kp 10 ilmeisesti menossa ja ovista yritän bongailla testien avulla joita tulikin tänään postissa iiiiiiiiiiiiiiiiiiiso läjä!! Kaikenlaisia nippailuja olisi, josko se ovis tekisi tuloaan!:D
 
Viimeksi muokattu:
Kannattaa myös muistaa oviksen tikuttelijat, että kaikilla testit ei saata näyttää täysin yhtä vahvoja viivoja. Ja vaikka ovis jäisi tikuttelusta huolimatta bongattua niin kunhan on muistanut sitä seksiä harrastaa oletettuna ovispäivänä ja muutamana päivänä ennen ovista ja jälkeen niin hyvä tulee. :)

Minulla kanssa oli yhdessä vaiheessa ihan hirveä rantapallomahan kaipuu. :D nyt oikeastaan on, että tekisin mitä vaan että saisin sen pienen nyytin syliin ja hoivattavaksi. Noh, onneksi on saanut kanaemoilla viime viikon kun mies oli sairaana.
 
Huh...nyt ei pysy enää ajatus koossa, voi että tosiaan oli järkytys tuon odotuspuolen uutinen! :(

Mutta omaanapaa sen verran et kieriskelin eilen illalla hirveissä tuskissa! Ihan kuin joku olis jollain kylmällä ja terävällä vedelly pitkin kohtua! Sit puolistuva asento oli loistava, siitä sitten ylös noustessa repi ja vihlo niin ettei mitää rajaa! Ja olin tosiaan siinä papassa käynyt aamulla eli tää kävi yli 12 h sen jälkeen! :confused: Kokeen oton ja tuon välissä ei ollu mitää ongelmaa! Enkä muista et olis ikinä ollu tuollasta! :O

Ja kiitos kaikille! Ihastuin tuohon sormukseen...tai no, sormuksiin heti! =)
 
t84
Huomenta
Pirskule tänään oli kyllä niin kamala nivuskipu aamulla, automatkakin oli tuskaa mutta sitten se hävis... En tajuu. Ja joo pakkohan se testi oli tehdä ja puhdasta negaa näytti :ashamed: No seuraava testi sitten lauantaina, sillon mies vie mut syömään ja pakkohan se on testata että paljon sitä viiniä kannattaa litkiä... :D

Hey onnea oviksen bongailuun! Noi testit on kamalia kun niitä tilaa liikaa, tulee ihan hulluna tikuteltua :D Toisaalta onneks mäkin alotin tikuttelun aikasemmin kun yleensä, ovis oli tosi aikasin ja olis varmaan jääny hyödyntämättä meillä.

ON En tajuu, mulla edelleenkin tuntuu rakko kummalliselta, alkuviikostahan hain sen ab kuurin virtsikseen. Ei tää kyllä vaan sitä taida olla, oikeestaan ei kirvele tai satu mikään, eikä joudu juoksemaan vessassa kokoajan, tuntuu vaan jotenkin... ikävältä? Uudestaan en nyt mihinkään lekuriin kerkee tällä viikolla, ja kun tää nyt kuitenkin on ihan siedettävä, niin saa nyt luvan olla. Jos maanantaina vielä vaivaa niin sitte. Ei muuta tänne :)
 
huomenta leidit :wave:

tänään en tikuttanut aamulla muuta kuin oviksen ja se näytti melkein tasavahvaa viivaa :) eli mä nyt oikeesti uskon et se ovis ois tulossa sieltä.. mä meinaan nyt antaa noiden r-testien olla ja katsoo nyt vaan ovistikuilla et miten niiden kanssa käy, jos taas ovisplussa on ja pysyy tikussa niin sit voin testaa taas r-testillä.. meinaan en jaksanu eilen hakea, olis mulla digi kaapissa mut en uskalla tehdä enää :ashamed: eilen tehtiin eka talletus :D meinaan eilen kumminki ku tein päiväpissasta se ei näyttänyt kuin hailukkaa viivaa se ovisviiva kun taas eilen aamulla (niinku kuvasta näkyy) se oli melkein tasavahva, toivottavasti ei menny nyt sit täs hötkyillessä ovis hukkaan :stick:
mut yhden asian sanon, mä en varmaan tän jälkeen pysty luottaa enää yhteekään r-testiin :|

Hey onnea oviksen bongaukseen :D himotestaajalle se onki kivaa kun niitä on läjäpäin (itse kuulun tähän) :D nyt tsemppiä ja malttia muru :heart: ja kiitos tsempityksistä!

t84 siis miten musta tuntuu et toi olis SE oire :D koska sä nyt testaat?

*muoks, niin ja nännikipu on poissa.. :ashamed: eli olisko se ovis mennyt jo????
 
Viimeksi muokattu:
t84
tiuhti no voi herttinen kun mäki toivon että tää olis SE oire mut enpä tiiä... Yleensä uudet oireet pistää jännittämään että JOSKO!? nyt vaan enemmänkin ärsyttää että mikä hitto tää oikeen on.
Ja siis tänään testasin mut ei mitään :( Ja seuraavan kerran lauantaina (eli huomenna :LOL:).
 
Viimeksi muokattu:
t84 ja mä voisin lukea ens kerralla paremmin :ashamed: noh mutta lauantaita (huomista) odotellessa :D mä varmaan oon jo sit 7 kyttäilemässä täällä! siis kun musta virtsis tai se et kirvelee on ihan oikeesti oire..

mulla nippailee ja repii vieläki usein tonne alas ja monta kertaa päivässä tulee sellaisia menkkajomottelukohtauksia :ashamed: ja valkkaria, sitä tulee ja se on kirkasta ja ihan niinku ovislimaa.. nyt mua oikeesti pelottaa et mitä tää on, ja et menikö ovis jo.. eli tästäki tulee hukkakierto..
 
t84
tiuhti mutta kun mua ei edes kirvele oikeestaan, enemmänki tuntuu sellanen jomotus, ja että ei rakko tyhjenis kunnolla tai jotain... :confused:
Ja jos talletuksen teitte eilen niin kyllähän se riittää?! Jos toi nyt ovis on... Mun mielestä kyllä olis tosi mahtava yllätys kun me yhdessä tossa viikon päästä voitas astella tonne odottajien puolelle... :D
 
t84, niin olis juu :ashamed: ja Chiba kans mukaan!!! ja kaikki muutkin tietysti! siis mä oon nyt ihan satavarma että seuraava plussa pärähtää sulle! siis ihan varma :heart: ja kyllä mä meinaan huomenna vielä laittaa simpat matkaan, tänään olis ihan turhaa kun niitä simppoja ei olis edes paljoa ja huonosti liikkuvia..
 


The Esikoisesta Haaveilevat TO 3.3.2011



Skooby...............................kp 68/28-31...............yk 3
Miimau...............31..............kp 52/?.....................yk 7




lemonade............25..............kp 40/42....................yk 7-11
Tryffe.................29.............kp 39/35-37................yk 2
-Ella-..................26.............kp 36/27-28................yk?
soleigh...............24..............kp 31/?......................yk ?



AnniMu...............20..............kp 27/32-87...............yk 3
AnniSofia............27..............kp 27/28-30...............yk 6
Kumikvatti...........20..............kp 26/35....................yk 2
Ella83................ 28..............kp 23/26-57...............yk 3
t84.....................27..............kp 21/26-28................yv 2



Chiba..................22..............kp 19/30-35................yk 10
Mikella................19..............kp 17/30-32................yk 3
Ninni-Ilona............................kp 17/39-46................yk 3
iloksi...................28..............kp 16/30-34...............yv 4,5
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 16/27....................yk 3
Ansku83..............27..............kp 15/30-40?..............yk 3
Lapanen87............................kp 15/30....................yk 16
Jomi....................24.............kp 14/30-32...............yk 7
viida...................25.............kp 12/29.....................yk 1
Sokruli.................23.............kp 12/30....................yk 3
Hey....................22............. kp 11/26-65...............yk 3
tiuhti_.................21.............kp 11/25-28................yk 5
Mirwu..................24.............kp 11/28....................yk 3
Namppis88..........22..............kp 10/28.....................yk 4
Laa84.................26..............kp 10/26-29.................yk 6



Ambrosia85..........26..............kp 8/29-32.................yk 4
Lilli88..................23..............kp 6/?.......................yk 3
Pamsu*...............26..............kp 4/35.....................yk 7
Satuh83..............27..............kp 2/32-34................yk 4



HAAMUJENGI/RKTT




TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

t84, tuo on oikeasti vähän ärsyttävää että tulee joku kipu, ja sitten sitä miettii että mitä jos nyt sittenkin! Oikeasti, minulla on nyt eilen ja tänään pikkusen nippaillut kohduntietämillä ja jokseenkin on arka kohdun kohdalta, plus kun käy pissalla niin tuntuu samalta ettei rakko meinaa tyhjentyä mukamas ja tuntuu tavallaan epämielyttävältä. Sitten sitä miettii että "nytnytnytnyt tämä on niitä oireita!" ja sitte sitä kokoajan kuuntelee kehoansa, ja alkaa jopa jännittämään. :ashamed: Ihan rasittavaa.

tiuhti, kunhan olette edes kerran saaneet peittoja heiluteltua niin ei se kierto ole mihinkään hukkaan mennyt. Ja vaikka oviksen aikaan ei kerkeäisi lemmiskellä, niin tärkeäähän on että on esim. paria päivää ennen ovista tehnyt temput. Tiedän ihan tapauksen, että viikkoa ennen ovista olivat lemmiskelleet ja niinpä oli tullut sitten raskaaksi. :)

ON: Ihan rasittavaa, jotenkin kun aina kaikki kuvailee että "ihan kuin sukkapuikolla tökkis", "ihan kauheaa kipua tuntui kohdulla!" ja kaikkea tämmöstä, niin nyt sitä odottaa semmosta kauheaa kipua joka kestää sen kymmenen sekuntia. :D Pientä jomottelua kyllä täältä löytyy, myös nivusesta mutta ei muuta. Taitaa mieli tehdä taas temput.
 
Tiuhti juu toissapäivänä eli ti aloitin tikuttelut, kun ajattelin olla muka ajoissa, mutta saattoi ollakin vähän myöhäistä jo... :| Mutta seuraillaan, voihan se olla että vikaa oli näössä, kun nyt vasta opetellaan tulkitsemaan noita himskatin viivoja :D Niin ja onko se ihan yleistä että se viiva vahvistuu vaan toisesta reunasta? :O Nimim. tyhmiä kysymyksiä ku oon niin pieni vielä ja tässä opiskelen :D

t84 voi hitto, oon viskelly nuo testit menemään melkeen samantein :D tai no tietty aamu- ja iltatestejä verrannu... mutta teidän kans pähkäily on kyllä kivaa ilman kuviakin :heart: lupaan, että sitte kun pähkäillään siihen toisenlaiseen testiin niitä viivoja niin laitan kuvia ;) mä oon kans käyny haikailemassa noita massukuvia oih ja voih, meillekki semmoset, ja heti :D tsemppiä sulle rakon ja muun kanssa, toivottavasti pian helpottaa... :) auttaisko mitkään puolukka/karpalomehut? mä joskus huvikseni noita otan jos vähänkään tuntuu oireiluilta siellä osastolla, samoin kuin jotain karpalokapseleita on jemmassa.

Hey, no niinpä, ja mä kun luulin että tää bongailu auttais hermoja mutta päinvastoin :D ja eiku vaan peitot heilumaan tasaseen tahtiin niinku sanoit, tärppionnea sinne :heart: jos sulla nippailee niin varmastihan se on oltava ovista, toivotaan parasta! :) ja eiku toimeksi nyt vaan ;)

ON: Ei mitään uutta ja ihmeellistä, eilen kävin hiihtolenkin ja viimeisillä metreillä alamäessä lensin nurin mahalleni ja sukset joka ilmansuuntaan... Iski huoli että mitenhän sitä osaa suojella itseään jos/kun joskus vielä joku pieni ois massussa kasvamassa... :|
 
Mirwu, koskas aloititte puputtelun? eli siis jos toissapäivänä tikutit ja siis onko nyt viiva alkanu haalenemaan se jälkeen? joo on se ihan normaalia et se viiva on yleensä sen testiviivan vasemmalta puolelta tummempi ku oikeelta :D mäki eka ihmettelin sitä.. jos siis tiistaina olisit saanut ns. ovisplussan (tai sit se olis näkyny maanantain tikussa), niin todennäköisesti munis on irronnut sulta tiistaina tai keskiviikkona, ellei viiva siis ala tummumaan nyt!

Chiba mä tosissaan toivon, että se riittäis.. mutta pitää jatkaa vielä tikuttelua ja katsoo miten tässä käy.. kiitos rohkaisun sanoistasi :D
 
Viimeksi muokattu:
Tryffe ja Äipäksi91 toosi paljon onnea :)

Anskulle onnea kihloista :)

Chiba toi oman kehon tarkkailu tässä kierron lopulla on kyl tuttua ja alkaa kyl vähän ärsyttää. :D

ON: En kauheesti oo taas käynyt täällä, kun on niin kiireistä :/ Nytkin pitäs olla tekemässä esseetä, mut pakko pitää vähä taukoa. Jotenki en usko, että tässä kierrossa ois tärpännyt :( Vaikka on tässä parina päivänä iltaisin tullut vähän pahoinvointia ja rinnat on tosi kipeät, mutta niinhän sitä aina keksii jotain..
 
Kumikvatti paljon kiitoksia! Ja eikös se niin mene että raskaana kunnes toisin todistetaan!? Joten toivoa on vielä ettei se tätyläinen paikalle kurvaile enää kuukausiin!! :D Tsemiiiiii.....myös siihen esseen tekoon! :D

....miustahan nyt varsinainen Pelle Positiivi on tullu! :D Aika hieno fiilis!
Mahtanee tuolla hienolla ilmalla, auringonpaisteella ja kevät fiiliksellä olla jotain tekemistä asian suhteen! :heart:
 
Olen tässä vähän enemmän siirtynyt kirjoittelemaan toisaalle, mutta hengessä teillä edelleen mukana täysillä. Käyny täällä pari kertaa päivässä lukemassa teidän kuulumisia.
Kaikille paljon plussatuuuuulia :heart:
 
t84 Jospa se hcg ei vielä oo noussu ja lauantaina tuliskin plussa testiin! :) Kipuilut kuulostaa ainakin lupaavilta.

tiuhti_ Onpa outoa, että se nyt ehkä onkin ovis, jonka r-testi näytti..Hyvä, että ootte saaneet talletukset tehtyä! Jospa se r-testi plussa tulis sitten parin viikon päästä! :)

Mirwu Oon miettiny samaa, että mitenhän sitä sitten raskaana osaa pikkuista suojella, mutta eiköhän se tule luonnostaan. Töissä oon kyllä niin tunari välillä ja heittelen painavia laatikoita miten sattuu. Kyllä sitä varmaan sitten tajuaa olla varovaisempi kun tietää olevansa raskaana.

Täällä on menkat loppumaisillaan ja päästään vihdoin jännäileen josko oviksen sais bongattua ekaa kertaa tikulla! Millonhan mun kannattas ovistestailut aloittaa kun on ollut tosi epäsäännöllinen kierto? Toisaalta Terolutit käytössä eli eikös seuraavien kuukautisten pitäs alkaa 28.päivä..?
 
Huomenta murut :heart:

heti ekaks (anteeksi :ashamed:) OmaaNapaa: nyt olen melkein 100% varma että tää on ovista, meinaan nyt koskee niin pirusti vasemmalle puolelle ja oon melko varma et munis tekee lähtöään :D mut nyt on yks probleema, jos me illalla ukon kans puuhataan niin onkohan se vielä älyissään se munis siellä? :ashamed: meinaa musta tuntuu ettei maanantain ja keskiviikon talletus riitä.. aamulla tikutin oviksen ja sain taas melkein tasavahvat viivat, sama homma eilen.. eli ei se ovisplussa ollut mutta mitäkäs muutakaa tää ois? ainaki samalta tuntuu ku oviskipu :)

Tryffe, jokos sie oot tuonne masunkasvattajien puolelle kirjoitellut? tuossa meidän pinkan päivityksessä on suora linkki sinne "meidän" pinkaan, eli siis esikoishaaveista plussanneet pino :) vai meinaatko mennä ihan oman kuukauden pinkkaan? vielä ihan hirmusti muru onnea ja tsemppiä odotukseen :heart:

t84 joko sie testasit????!??!?? :D

Chiba, noh, onko tullut sitä repäsykipua? :D toi on niin tuttua, mäkin sitä aina odotan loppukierrosta.. ja nyt niitä onki tullut aikalailla, vaikkei olekkaa loppukierto ja siksi mä niitä r-testejä höösäsin, ja sie se saakeli pistit miut tikuttaa sen r-testin kanssa :D nyt tsemppiä muru ja *puuhpuuh* ++++++++++++++++++:whistle:
 
t84
Huomenta beibet :heart:
Mä en tänään testannu :cool: Siis ihan ihme, mulla ei tullu mitään hirveetä tarvetta testata vaikka yleensä aina on... (Ja voi herrajumala tietty oon heti että aaaa oire!! kun on niin rauhallinen olo). Eilen puristelin tissejä ja toinen oli vähän kipee. Sit se ikäänkun hävis ja oletin et liivit vaan on jotenki painanu, mutta aamulla oli taas, pelkästään toinen. Ei ne mitenkään kyllä turvonnu oo. Sama rakko oire vaivaa vielä mutta en tiiä olisko vähän helpottanu. Nyt kun oikeen oireita rupeen miettimään niin aivastanu oon kyllä muutaman päivän, näppylöitä on ilmestyny, ja nyt mä unohdin loput :D

tiuhti mä en kyllä vieläkään ihan 100% usko että toi on ovis, tai siis tosi vaikee uskoo... Mutta käyttäkää nyt ihmeessä hyväks! Varmaan pitää vaan odottaa ja toivoa parasta :) Mä lupaan ens oviksen aikaan koittaa r-testiä että tuleeko siihen mitään.

Lilli88 munkin kierto tota luokkaa ja mulla tosiaan pärähti viivat jo kp 11 tässä kierrossa, eli mä varmaan sinuna alottaisin 11 tai jopa 10 jos haluu varman päälle. Puolita ne tikut niin ei harmita jos alottaa turhan aikasin ;)
Onnea bongailuun!

Mirwu kiitos vinkistä! Oon joskus koittanu litkiä tota karpalomehua mutta on kyllä niin kamalaa, sellanen karvanen maku :D Mutta noi karpalokapselit vois sopia mulle!
 
tiuhti, kun munasolu irtoaa niin sehän on yleensä hedelmöittymiskelpoinen 24-36h. Joillakin se saattaa olla vain sen 12h mutta yleensä se on tuo vuorokausi. Eli kyllä varmasti riittää jos tänään vielä saatte simppoja putkistoon. Sitten ei auta kuin odottaa. :)

Päivittelen pinoa tässä parin tunnin päästä. Pakko päästä vielä hetkeksi aikaa nukkumaan, tullu koko viikon huonommin nukuttua ja näin viime yönä painajaisia (tuksun häistä! :D:D:D)
 
tiuhti Juuri tuonne masukasvattajiin oon siirtynyt, jotka on tämän ketjun jatkokertomus :) Sekä myös sitten oman kuukauden kohdalle, kun se avautui juuri sopivasti :)
Kiitoksia vielä toivotuksista.

Plussatuuuulia teille kaikille :whistle:
 
t84
Tryffelle vielä kerran kaikkea hyvää odotukseen! :heart:

ON Hui kamala, mittasin äskeen huvikseen lämmön ja oli 37,1! Tää on taas näköjään tällanen kierto että oireita löytyy kokoajan (vaikka alussa ei mitään), tai siis keksin niitä :D Jos ei nyt onnistunu niin jumaliste taas tipun korkeelta...
 


The Esikoisesta Haaveilevat PE 4.3.2011



Skooby...............................kp 69/28-31...............yk 3
Miimau...............31..............kp 53/?.....................yk 7




lemonade............25..............kp 41/42....................yk 7-11
-Ella-..................26.............kp 37/27-28.................yk?
soleigh...............24..............kp 32/?.......................yk ?



AnniMu...............20..............kp 28/32-87................yk 3
AnniSofia............27..............kp 28/28-30................yk 6
Kumikvatti...........20..............kp 27/35.....................yk 2
Ella83................ 28..............kp 24/26-57................yk 3
t84.....................27..............kp 22/26-28................yv 2
Chiba..................22..............kp 20/30-35................yk 10



Mikella................19..............kp 18/30-32................yk 3
Ninni-Ilona............................kp 18/39-46................yk 3
iloksi...................28..............kp 17/30-34................yv 4,5
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 17/27....................yk 3
Ansku83..............27..............kp 16/30-40?..............yk 3
Lapanen87............................kp 16/30....................yk 16
Jomi....................24.............kp 15/30-32................yk 7
viida....................25..............kp 13/29.....................yk 1
Sokruli.................23.............kp 13/30.....................yk 3
Hey.....................22............. kp 12/26-65...............yk 3
tiuhti_.................21.............kp 12/25-28.................yk 5
Mirwu..................24.............kp 12/28.....................yk 3
Namppis88..........22..............kp 11/28.....................yk 4
Laa84.................26.............kp 11/26-29.................yk 6



Ambrosia85..........26..............kp 9/29-32.................yk 4
Lilli88..................23..............kp 7/?........................yk 3
Pamsu*...............26..............kp 5/35......................yk 7
Satuh83..............27..............kp 3/32-34..................yk 4



HAAMUJENGI/RKTT




TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä