<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Dremming, mie oon nuoresta asti tienny paljon anatomiasta ja suhteista kun on asiat kiinnostaneet ja paljon maalaisjärjellä pystyy menemään. Vaikka kokemusta niin suhteista ei ole ollu kun aloitin seurustelemaan 18-vuotiaana ensimmäistä kertaa vakavasti. :D Muistan joskus kun neuvoin kaveria seiskaluokalla sen suhdekriisissä, ja se totesi sitten minulle että "Chiballe varmaan tulee täydellinen suhde kun osaat ajatella kaiken niin järkevästi ja osaat aina niin hyvin neuvoa." :D

Noh, eipä nuo miehet mitään ydinfysiikkaa ole (ehkä). :D Ja tosiaan, ensimmäinen vakava seurustelusuhde ja naimisissa ollaan. Taisi vaan käydä se kerran elämässä hyvä tuuri.
 


The Esikoisesta Haaveilevat LA 19.3.2011



Miimau...............31..............kp 68/?.....................yk 7



-Ella-..................26.............kp 52/27-28.................yk?
soleigh...............24..............kp 47/?.......................yk ?

iloksi...................28.............kp 32/30-34...............yv 4,5
Lapanen87...........................kp 32/30.....................yk 16
Ansku83..............27..............kp 31/35-37................yk 3
Jomi....................24.............kp 30/30-32...............yk 7



viida....................25.............kp 28/29....................yk 1
Sokruli.................23.............kp 28/25-30...............yk 3
Hey.....................22.............kp 27/26-65...............yk 3
Mirwu..................24.............kp 27/28....................yk 3
Namppis88...........22..............kp 26/28-54...............yk 4
Laa84.................26..............kp 26/26-29...............yk 6
Lilli88..................23..............kp 22/?.....................yk 3
Pamsu*...............26..............kp 20/35...................yk 7



Satuh83..............27..............kp 18/32-34...............yk 4
AnniMu...............20..............kp 17/32-87................yk 4
AnniSofia.............27..............kp 13/28-30...............yk 6
t84.....................27..............kp 11/26-28..............yv 2,5
Ella83................ 28..............kp 11/26-57...............yk 6



PikkuHöttiäinen.....27..............kp 8/27.....................yk 4
Ninni-Ilona............................kp 7/27-46.................yk 4
Chiba..................22..............kp 3/28-32................yk 11
tiuhti_.................21.............kp 2/25-28.................yk 6
Mikella................19..............kp 2/30-32.................yk 4



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT


Laretzki toukokuu 2011
Dremming kesä 2011

HAAMUJENGI/RKTT


Sokruli

TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88
Skooby






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
 
Chiba kyllä sulla tosiaan on käynyt hyvä tuuri! :heart: Mulla ei niin hyvin oo menny... muutama sellainen "säätö" ollu männä vuosina ja sitten tämä on toinen vakava suhde joka tämäkin on meinannu mennä nurin pariinki otteeseen. Siks vähän varpaillaan tuon lapsen hankkimisen suhteen. Nyt menee oikein hyvin, mutta eihän sitä tiedä... sitte ku oon pikkusen ollu aina sellainen huomisessa elävä ja murehdin liikaa asioita jo etukäteen. : / Tämä mies kyllä oikeasti todella rakastaa minua, se on varmaa, mutta mutta... Vaikeaa on :confused:
 
Dremming Meillä on 2,5v belgi groenendal. Mitä sulla on? :)

Täällä kp 26 js negatesti tehty tämän illan viinin tissuttelua silmällä pitäen. Vieläkin kyllä masuun nipistelee joka päivä mut alan uskoa että nää on taas valeraskautta :D
 
Namppis Mulla on 2 ja 4vuotiaat tervut. :) Mitäs teet grotkusi kans? Niin ja kuis pitkä sun kierto nyt sitte olikaan? Jos vaikka vois olla kumminka ihan oikeita oireita :confused:

Nyt on huono omatunto ku menin syömään makkaraa. Paino kyl nousee ilman sitäki. :( Noh. Tänään oli kyl viimeinen pilsu, joten jospa se alkais siitä painokin putoamaan. Ja päätinhän mä oikein alkaa lenkkeilemäänki. :) Sais vähän kuntoa samalla paremmaks, jos se vaik auttais hedelmällisyyteenki. :D
 
Viimeksi muokattu:
Dremming, ilmeisesti on. :D mutta älä noista kiloista välitä. Mie oon itte 175cm pitkä ja seurustelun alussa painoin ihanteellisen 62kg :D nyt on sitten tullut elopainoa lisää reilusti ja semmoset 69kg. On ihan normaali paino ja ei näy kuulemma minussa missään mutta silti se luku tuntuu kauhean hurjalta. :D koulussa ja navetassa ku oli niin kilot pysy kurissa, mutta kun ajokortin hankin pari vuotta sitte niin johan alko kilojakin tulemaan.

Namppis, jos testit näyttää negaa niin voit ainakin minusta ihan huoletta viiniä tissutella. Itse ainakin ajattelin elää ihan normaalisti niin kauan, kunnes plussa tulee. Tiedä kauanko siihen plussaankin menee aikaa, joten alkoholia tulee nautiskeltua saunajuoman merkeissä silloin tällöin, tai parit iltadrinksut. :D
 
Voi Chiba! Kun oliskin 69kg! Mä painon sen verran ku paino alko nousemaan. Mä oon kans 175cm ja nyt paino 75kg (vaikka seki viel muka normaalipaino)! Ei se näy (uskokaa tai älkää) muualla kuin reisissä, Luojan kiitos! Sillon ku söin vuosia sitte yhdistelmäpillereitä (sillonki paino alko nousta vuoden syömisen jälkeen) painoin pillereitten lopetuksen aikaan 78kg! Että huh huh! : /
 
Dremming, mieki oon huomannu että alkanu reisissä pikkuhiljaa näkymään ja on tullu semmonen söpö pömppis. :D koskaan en ole mitenkään pitänyt painosta huolta kun Lapista kotoisin ja siellä ei busseja kulje, niin aina tuli käveltyä kouluun ja kylille ja kotiin. Olisin kyllä iloinen jos menis tisseihin noi läskit mitä on tulleet, ku oon tämmönen pikkutissi. :D mies ei ole kyllä valittanut mistään kiloista, tuntuu että on vaan tyytyväinen kun on jotain mistä ottaa kiinni. Eli kai se pitäis olla tyytyväinen. Mutta toisaalta taas olen tyytyväinen että painoa on tullut, jos se jotenkin auttaisi siihen että tulisi paremmin raskaaksi. :)
 
Chiba Mehän ollaan ku kaks marjaa! :D Tosin mulla ei oo sitä pömppistä ollu kyl oikee ikinä. Perse se vaan aina levenee ja joo, munkin tissit on ihan olemattomat. Monella isolla miehellä on suuremmat ku mulla. Miksi ne läskit ei tosiaan vois mennä noihin patalappuihin? :D
Mä en ole ihan Lapista, mut Pohjois-Pohjanmaalta. :) Mä pysyin hoikkana kun oon harrastanu ratsastusta pienestä asti ja ollu ruumiillisessa työssä, mutta nyt on sitte kaikki toisin... : / Mies ei kyllä valita mullakaan, mutta itteä alkaa ahdistamaan jo pikkuhiljaa.
 
t84
Täällä kans yks joka kerää kaiken reisiin ja hanuriin, tisseihin ei haittais ollenkaan pieni lisäys mutta ei enää tohon alas kiitos. Mä oon ollu aina TOSI hoikka, vielä muutama vuos sitten painoin vaan 48kg, mutta sillon olin kyllä tosi laiha, joku 165cm. Toi vaan kulkee meillä geeneissa, mun vanhemmatkin on luuta ja nahkaa. No ei siinä, sen muutaman kilon otin ihan mielelläni vastaan, mutta nyt kun oon melkeen 10 kiloa isompi niin ahdistaa. Eihän toi lukuina niin pahalta kuullosta, mutta kun tosiaan melkeen kaikki on tullu tohon keskivartaloon, jos olis tasasesti joka puolelle tullu, olisi ihan fine...

Täällä tuli hei talletus tehtyä yöllä, vihdoin :D Oli vaan semmonen saskelin hyvä ja pitkä, ja nyt on paikat sit vähän hellänä vaikka tänään pitäis jaksaa lisää. No, mies on ihan innoissaan mutta saas nähdä :D
 
Laretzki
Täällä on kanssa yks 175 pitkä, ja painoo on suunnilleen sen 75 kiloa. Ollut jo monta vuotta, mitä nyt satunnaisesti (esim. viime kesällä) lähtenyt muutama kiloa. Haaveena olis kyllä painaa sen 70 kiloa, se olisi sellainen just passeli luku. Ja alkaa muuten onnellisia, ettei oo mitään jättitissejä, se ei oo mitenkään hauskaa kun etsii rintsikoita. Nimim. kuppi D, ja ihan niinku opiskelijalla olisi varaa käydä ihan kunnon alusvaateliikkeessä ostamassa täydellisesti istuvia rintsikoita ei oo. Eikä se lämmitä yhtään, kun mies aika ajoin väittää että sun tissit on kasvanut. Ei nyt saakeli enää.

Ei oo kyllä muutenkaan mennyt tää miehen vierailu ihan putkeen, rupeen oleen kohta niin saatanan kiukkunen sen takia etten oo päässyt peittoja heiluttamaan. Mies yritti kahteen kertaan: ensin pe iltana, kun olin niin väsynyt etten olis lämmennyt millään ja toisen kerran eilen kun koetin päiväunien jälkeen, ennen kuin olin herännyt kunnolla. Sit kun sano ei, niin sen jälkeen ollakaan enää yritetty. Ja mä oon niin jäärä ihminen, että kun mua ketuttaa niin turha ees kuvitella tekevänsä aloitetta. Tai no, kokeilinhan minä, mutta ei niin ei.
Voi saakeli, kun tulee kaikkee muutakin, riittäis toi koulustressaaminen jo ihan tarpeeksi, ilman että täytyisi alkaa seksielämää stressaamaan. Se kun on muutenkin tuntunut olevat jotenkin heikoilla kannattamilla. Ehkä munkin pitäis nakata ne pillerit jo nurkkaan ja kattoo jos kaikki raivostuttavat oireet katois (esim. se, että tissit on liuskan puolivälistä seuraavan alkuun jotenkin silleen kipeet, että toisen kosketus tuntuu häijyltä).

Eipä ollut taas mitään raskauteen liittyvää, mutta tulipahan jonnekin tehtyä tämä ajatusoksennus.
 
Hej kaikille, voi apua oon taas ihan pihalla!

tiuhti kiitos ihana tsempeistä! :heart: Kyllähän sitä aina pärjää jotenkin kaikessa mielessä... Melkoista laidasta laitaan -mylläkkää tämä elämä, vauvaprojektinkin osalta :D Nyt on taas mieli aika seesteinen, olis se pieni aika :heart:

Dremming moi vaan ja tervetuloa! :wave:

lemonade voimia kovasti :hug:

sokruli voi isot onnittelut!! :heart:

ON: Tuotanoinnaanniin, huvikseni tein tuossa äskettäin aamupissaillessa ovistestin ja tulipahan ihmeen vahva viiva :confused: Jo pari viikkoa sitten pähkäilin kylläkin tätä samaa :D Mutta ei vielä tehdä johtopäätöksiä, kun en oo testaillu säännöllisesti niin en oo päässy muutenkaan kärryille tästä viivojen logiikasta... Mitään ihmeempiä oireita ei oo, eilen pupuillessa tuntu limakalvot tosi aroilta mutta arvelen että on merkki tädin tulosta. Kuitenkaan mihinkään ei satu, juili, tai muutakaan. Mutta siltihän sitä vähä miettii...

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti! :heart:
 
Heippa taas, murmelit! :heart: Tervetulotoivotukset uusille pulisijoille!

lemonadelle lähetän kilokaupalla voimaa ja halauksia :hug:

Chiba, tiuhti_, Mikella ja viida Tätipahoittelut :( Onnea ja tsemppiä kovasti uuteen kiertoon teille!

Namppis88 Voi pyh sitä negatestiä. Toivoa on kuitenkin vielä!

Mulla on vähän sama tilanne kuin Chiballa. Mulla ja miehellä siis molemmilla tämä suhde on ensimmäinen (ja toivottavasti viimeinen!) kunnon seurustelusuhde ja nyt ollaan oltu naimisissa 1,5 vuotta. Yhdessä ollaan oltu nyt seitsemän vuotta eli olin 17-vuotias seurustelun alkaessa. Sitä ennen mulla oli kyllä kaikenmoista säätöä, joka tapahtui enimmäkseen mun pään sisällä :LOL: Ollaan myös toistemme ainoat seksikumppanit. Varmaan jotkut ajattelee, että kauhean naiivia tämmöinen, mennä naimisiin ekan oikean poikaystävän kanssa, mutta kyllä sitä naimisiinmenoa pohdittiin pitkään eikä rynnätty suinpäin vihille. Tunnetaan itsemme ja toisemme ja tässä on hyvä olla.

Mirwu Ooh :whistle: Koskas teet r-testin? ;)

ON Kp 31 tänään. Eilen ja toissapäivänä pissitty tikkuun, negaa näytti. Minkään valtakunnan tuntemuksia ei flunssan lisäksi oo ollut ennen toissapäivää, jolloin alkoi alavatsan vihlonta, joka jatkui eilen. Nyt jomottaa kevyesti. Alaselkää särki eilen, mutta se taitaa olla vaan venyttelyä vailla.
Tätiä tässä enää oottelen. Mies on ollut hyvin pitkäpinnainen tän homman kanssa eikä oo vaikuttanut kovin harmistuneelta menkkojen alkaessa. Eilen se sitten mainitsi, että on kyllä pettynyt, kun tässä näyttääkin kestävän vähän kauemmin. Mulla on nyt olo aika levollinen, hyvää kannattaa odottaa :)
 
Viimeksi muokattu:
:heart:Hellurei flikat :)


jokos siun ovistestit näyttää hymynaamaa t84? :) nyt mie laitan tästä siulle ekat plussapuhurti menemään tähän kiertoon ++++++:whistle: :heart:

Sokruli, älä muru lannistu vaan! hyvältä kuulostaa että siellä olis ollut edes kiinnittymisyritys, ens kierrossa varmasti tärppää jos nyt ei tässä kierrossa.. voihan olla että digi antoi väärän ruloksen ;)

viida, pahoittelut muru tädistä :heart:

t84, mie tiiän miltä tuntuu kun on "liian märkä", mie meinaan oon sellanen :D ja oikeesti, ei siitä saa sitä samaa kitkaa kun jos ei ois ihan niin märkä..

Mirwu, nyt tulee *puuhpuuhpuuh* ++++++:whistle: koska sie testaat? :D tsemppiä muru :heart:

*muoks ja perhana ku tuli painettua entteriä kesken tekstinkirjottelun :kieh:

mulla kertyy kaikki ylimääränen just reisiin :kieh: sinne onki tullu kunnon selluliitti pahkurat.. ja kyllä potuttaa!

on anteekis nyt tää lyhyt kirjoittelu ja kommentointi, meillä on sota syttyny himassa ja oon ihan allapäin :ashamed: perjantaista asti ollu mykkäkoulua ja sitä rataa.. koira oli pistäny perjantaina yksinolonsa aikana kahvinkeittimen ja kaikki uuteen uskoon, jopa repiny jääkapin töpselin seinästä ja purru sitä, siitä seurauksena pakasteesta meni safkaa hukkaan.. että näin.. ja miehestä se ei ole ongelma et koira puree sähköjohtoja ja kahvinkeittimet yms. vittu täällä olis voinu olla tulipalo ja koko kämppä maan tasalla kun tulin himaan, meinaan jääkaapin pistoke ihan sähähteli ja sieltä lens kipinöitä!!!!!!! ja tästä se sota sytty, miehestä se ei ole ongelma kun musta taas on! eli mä en saa ollenkaa siltä tukea, loppupeleissä kun sanoin et mä tuun hulluksi, mies sanoi että "sä oot jo"... että näin.. sen jälkeen en ole edes vilkassukkaan ukkoon päin, onneks eilen olin koko päivän kaverin kanssa shoppaamassa ja tekemässä muuta kivaa ja tulin vasta 10 aikaa himaan.. mutta tänää onki sit eri.. miulla on niin paha mieli :'( kuinka OMA MIES voi sanoa noin..

ja anteeks murut tää omanapailu... pakko vaan jonnekki saada purkaa :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Tässä muuten linkkivinkki, jos joku on testiostoksia suunnitellut: David raskaustesti LIUSKA 25 mIU/ml 10 kpl - 3,50EUR - Verkkoapteekki.fi
Mulla on noita Davidin liuskatestejä ollut käytössä ennenkin ja ihan hyviä ovat. Mun kohdalle ei ainakaan oo sattunut mitään kovin selkeitä viivanpaikkoja tai muuta tyhmää. Ja edullisia ovat muutkin Davidin testit siellä (puikot ja kasetit) :)

tiuhti_ Voi kurjuus :hug: Tuo koiratilanne on teillä kyllä aika painajaismainen. Ikävintä on varmasti se, kun miehen kanssa ette ole samalla aaltopituudella asian suhteen :( Toivottavasti saatte asiat puhuttua johonkin malliin. Mua välillä suututtaa, kun mies liioittelee meidän nuorimman koiran tekemiä tuhoja, joihin siis kauheimmillaankin kuuluu yksi purtu kenkä (jonka varmaankin saisi suutarilla korjattua, kun vaan muistaisi viedä), pieniä naarmuja uudehkossa nahkasohvassa, pentuajan hampaanjälkiä parin tuolin jalat täynnä... Kerroin sille tuosta teidän koiraongelmasta, jotta saa vähän perspektiiviä asioihin ja lopettaa turhasta ruikuttamisen. Tsemppiä kovasti teille! :heart:
 
tiuhti murunen! Miehet on ääliöitä toisinaan. :mad: Ne sanoo mitä sylki suuhun tuo ja joskus vähän enemmänki. Mun ukko kans pimahtelee säännöllisesti ja saattaa sanoo ihan mitä sattuu, viitsi ees alkaa tässä kertomaan, on niin järkkyä tekstiä. Mut vaikka mä oon ihmeissäni ja loukkaannun, oon aatellu, et miehet on jotenki tollasia, ne puhuu eikä ajattele tai ajattelee, mut liian myöhään. Että ei kai se auta kun kestää ja yrittää oppia hyväksymään tommoset jutut. : / Ja mä oon kyllä sun kanssas sitä mieltä, et se on hengenvaarallista, etenkin koiralle, jos se pääsee johtoihin käsiks! Ootko sä sitte rajannu sitä sinne eteiseen? Ja tosiaan, se koko huusholli voi olla palanu joskus kun tuut kotiin. Ehkä se sun miehes vaan oli jostain muusta asiasta sillä tuulella et, "hälläväliä!"

Lihomisasiasta sen verran, et muuten mua ei kauheasti nuo kilot haittaa, mutta se on jo hieman epäilyttävää kun huosutkin alkaa jo reisistä puristamaan! Siis tulee sellanen pöhö olo. Ja kuitenki pitäis olla kiitollinen, et se "läski" tulee reisiin, koska eikös se juuri päärynälihavuus ole sitä terveellistä lihavuutta ja se omenalihavuus sitä haitallista? :) Tai siis no, mikä lihavuus nyt ois terveellistä, mut siis jos vertaa niitä keskenään.

Laretzki Uskon, et tuon kokoiset rinnat on jo haitaks. : / Mutta mulle riittäiski jo ihan jos ois ees B. :D Niin ja sä luultavasti oot mua hoikempi, koska kyllähän D-kupin rinnat jo jotain painaaki. Mäkin haaveilen et pääsis siihen 69-70kg painoon takas. Sillon oli hyvä olla. :) Tänään kävinkin tunnin lenkillä koirien kans ja perään vähän vatsa -ja reisilihasliikkeitä. ;) Ja eilen meni huiviin viimoinen pilleri. :)
 
Viimeksi muokattu:
Moi... Ujosti tuun tänne kurkkimaan, jotenkin outoa olla taas täällä. Oon käyny teitä välillä kurkkimassa ja toivomassa teille plussia. Kiva nähdä, että jotkut oli kyselly mun kuulumisista, ootte ihania. Suuret kiitokset tiuhti, Chiba, Jomi, Namppis osanotoista tuolla odottajien puolella, lämmitti mieltä, että ootte käyny katsomassa miten meillä menee. Ja kiitos kaikille tässä pinossa mua ajatelleille, sillä on merkitystä mulle.

Anteeks kun en nyt osaa teille kommentoida, halusin vaan tulla kertoon, että ootte mun mielessä ja seurailen teitä. Menetyksestä ei olla vielä toivuttu, mutta on yritetty varovasti laittaa ajatuksia myös tulevaan. Ehkäisyä ei olla käytetty (joskin puuhailut jääny todella vähiin, aluks ihan kokonaan pois), vaikka mahdollinen seuraava raskaus pelottaakin tän menettämisen tuskan takia.

Lisää vastoinkäymisiä tuli tällä viikolla kun maanantaina alkoi voimakkaat kivut oikealla puolella (josta epäilen hedelmöittyneen munasolun irronneen) muniksen tietämillä, vihloi joka vessakäynnillä niin kovaa, että piti mennä ihan kaksinkerroin ja sekään ei auttanu. Keskiviikkona huusin jo kivusta ja to aamuna soitin terveyspalvelujen ajanvaraukseen ja siellä olivat sitä mieltä että saman tien omalääkärille. Se sit lähetti mut suorilta sairaalaan. Siellä polilla ultrattiin ja oikealta puolelta löytyi edelleen sekä raskaudenaikainen keltarauhanen, että kysta... Kahden viikon päästä kontrolliin, jossa varmistetaan että kysta ei kasva ja katsotaan puhkeeko itsestään vai pitääkö sille tehdä jotain.. Eli taas odotellaan. Uudet vastoinkäymiset on tuoneet keskenmenon surun uudestaan ihan pinnalle, mutta ei tässä auta kun ajatella tulevaa ja koittaa kestää. Ehkäistä ei aiota edelleenkään vaikka lääkäri kyllä sanoi, että yrittämällä yrittää ei sais ennen tota kontrollia. Ilmeisesti kysta kuitenkin saattaa estää munasarjojen normaalin toiminnan plus toi keltarauhanen, joten tuskin mitään ovulaatiota on tulossa lähiviikkoina tai tätiäkään... Ei olla kerrottu keskenmenosta muuta kun mun perheelle, joten saattaa tehdä ihan hyvää puhua siitä joillekin muillekin... Välillä on vaikeeta olla kavereiden kanssa kun vetäydyin kaikkien seurasta sen km:n jälkeen eikä ne ymmärrä miks oon niin surullinen. En vaan ole valmis jakaan sitä kaikkien kanssa... Anteeks alavireinen kirjoitus, mutta on ollu aika raskasta, kiitos vielä kun ootte ajatellu mua...

Tsemppiä teille kaikille! :heart:
 
t84
lare voi teitä :hug:

jomi oho miks toi noin halpa on!? Hitsi kun kerkesin just täyttää kaapin niin ei tartte lisäystä :D

tiuhti no voi ei teitäkin! :hug:
Noi miehet on kyllä välillä niin syvältä, musta tuntuu että ne ei vaan tajuu miten paljon sanatkin voi loukata, mun mies on ainaki sellanen että voin vaikka kuinka sitä haukkua mutta ei se ota itteensä. Ja tästä nyt sai sen kuvan että harrastan tollasta, en tosiaan, mutta kyllä sitä välillä tulee jotain tyhmää heitettyä... On sekin kyllä muutaman kerran loukannu, kerran tosi pahasti. En todellakaan muista miten se meni mutta jotain siitä että kun en lasta saa, äh ei se tolleen menny, mut en muista. No, se tajus kyllä samantien että oli menny liian pitkälle, mutta mä en sen kanssa pariin päivään suostunu puhumaan, satutti niin isosti.
Nyt kaikilla on sellanen kuva että me vaan tapellaan kokoajan :D
Mutta kyllä teidän jotain ton koiran kanssa kannattaa tehdä, kyllä mä muistan että se meilläkin vaikutti parisuhteeseen, kun meillä oli se pahin tuhokausi meneillään. mä olin niin rikki koko tilanteeseen, ja muakin otti päähän kun ei mies kauheesti reagoinu tuhoihin. Mähän se olin aina se joka tuli eka kotiin ja jouduin kohtaamaan kaiken, siivoomaan ym...
 
Gabrielle, hei vaan muru ja ihana kun tulit kertomaan itsestäsi. <3 Kurjaa että tuollaisia vastoinkäymisiä on, mutta yleensä sitä sanotaan että vastoinkäymisisten jälkeen tulee sitten jotain hyvääkin..
Mie olen realisti luonteeltani ja ehkä kuulostaa karskilta, mutta vaikka keskenmeno tuli niin ainakin voit tulla raskaaksi.. Se pieni vain ei ollut valmis tähän maailmaan, kenties alkio ei ollut elinkykyinen joten meni kesken.. Kurjaa se on ja sydäntä särkevää, mutta tämmöstä tää elämä on välillä. :(
Sitten kun olet valmis ja alatte yrittämään uudelleen niin olet aina tervetullut tänne meidän puolelle. :heart:
En muuten tiedä onko perää, mutta joskus olen lukenut että keskenmenon jälkeen nainen olisi hedelmällisimmillään taas parin kuukauden ajan. Tsemppiä muru, tule kertomaan kuinka kävi kystan ja keltarauhasen kanssa kun tilanne alkaa selvetä. Mie ainakin haluan tietää kuinka kävi. :)

tiuhti, voi miehet. Ei noi oikeasti aina osaa ajatella sillä järkevällä tavalla. Jotenkin vaan tuntuu että teilläki miehen pitää kokea se koiran menetys tai tulipalo, ennenkuin ymmärtää että ei ehkä ole koiralla ollut mitenkään turvalliset leikit. Toivottavasti nyt saisitte asiat kuntoon. :/

ON: Täällä on ollut jotenkin ärtyinen ja turhautunut mieli koko päivän. Jotenkin vaan ärsyttää taas kaikki, aamulla olisin tahtonut että mies tulis köllimään minun kanssa mutta ei se, ku istuskeli vaan koneella. Kuten eilen illallakin. Eikait siinä mutta itsellä on tylsää ja ei ole tekemistä, ja sitte tuosta nyt ei ole ollu seuraa. Täksikin illaksi ilmeisesti jään yksin kun tuo lähtee katsomaan kaverille jotain taistelulajimatseja. Mikäpäs se siinä, mie vaan en oikein tykkää tuon kavereista ja ku pitää sitä kaljaa kitata. Vaikka toisaalta taas todella hyvä että tuoki lähtee kavereitaan näkemään kun ollaan kummatki tämmösiä koti-ihmisiä, mutta silti. Eikä helpota ku on menkat, tai no tää on tätä että yleensä joka menkkojen aikaan on päivä pari tämmösiä super-ärsyttäviä ja masentavia ja turhauttavia ja ranteet auki päiviä. Krooninen paha mieli pahasta maailmasta ja tuo mies ei edes tajua ottaa kainaloonsa. :( Tyhmää, nyyhkis. (kuulostan ihan kauhealta menkkaränkkä-akalta taas)
 
viida Tsemppiä uuteen kiertoon! :) Jouluvauva olis kyllä aivan ihana!

Mirwu Oioioi! Teepäs nyt nainen se raskaustestikin! :)

Jomi Parin päivän päästä taas uutta testiä tekemään! Voi kun siellä olisi pikkuinen matkassa! Ihana kun miehes on innoissaan kans! Meillä sama juttu, että mieskin jo kovasti odottelee milloin tärppää. :)

tiuhti_ Voi että sun miestä! :kieh: pitäis kyllä tajuta kuinka vaarallista tuollanen on! Jospa sillä on vain ollut huono päivä. Kannattaa yrittää puhuia asioista ihan rauhassa ja yrittää saada se ymmärtämään, että tuossa on jo koiran henki ja teidän omaisuus vaarassa. Toivottavasti asiat selviää pian! :hug:

Gabrielle Oon tosi pahoillani teidän puolesta! Voimia surun kanssa! :hug:

Omassa navassa ei tapahdu mitään. Pöh! Huomenna siis viimeinen Terolut ja sitten odotellaan tätiä saapuvaksi. En usko, että testiin mitään tulee kun ei edelleenkään ole tuntemuksia. Oon nykyään ihan e-pillerivastainen! Kauheeta myrkkyä on pitänyt syödä koko nuoruusiän ja nyt sitten kärsitään ku kroppa on sekaisin. :/
 
t84
Gabrielle voi että kun on ihana susta kuulla! Toi tieto pysäytti kyllä, ei tollasta kuuluis tapahtua kenellekään.
En oikeen tiedä mitä pitäisi sanoa, tosi pahoillani vaan oon että noin kävi, ja kaikesta mitä olette joutuneet käymään läpi. Ihan varmasti tollasesta on vaikea päästä yli, mutta olen ihan varma että se pieni teille tulee, tämä ei vaan ollut valmis...
Oot kyllä ollu meidän kaikkien mielessä useinkin :heart:
 
t84 Mä nakkelen aika useinkin (kylläkin ihan vitsillä ja mieskin sen tietää) jotain haukkumasanoja eikä ukkoa haittaa ollenkaan. :confused: Noh, eipä mulla ole sitä tarkoituskaa loukata joten hyvä näin, mut ootappa jos se tulee mulle sanomaan jotain sellasta! :D

Kylläpäs täällä nyt kaikilla on kurjaa! : / Huono päivä vaan ilmeisesti. Kaunis ilma ainakin täällä. Leuka ylös naiset! Kyllä se elämä taas voittaa! :)

Chiba tuttu tunne... mulla ollu koko kevät sellasta ranteet auki -fiilistä, nyt vähän helpottaa. Ehkä se taas tästä kun alkaa kunnolla aurinko paistamaan ja linnut laulamaan. :)
 

Yhteistyössä