<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Jomi voi täti : / :hug:

Larezki mä kans niin ootan kesää :heart: Vaikka talvesta tykkään tavallaan ku pääsee hiihtelemään yms, mutta kesä on silti ehkä se mieleisin aika.

Dremming mä oon joskus psykassa jostain lukenu, että yleensä ihmisillä on taipumusta masentua syksyllä ja keväällä eli tavallaan semmosina "siirtymäaikoina", tuosta joko/tai -jutusta en tiiä tarkemmin :)

Ansku voihan, tätipahoittelut :hug: Mullekin joskus noin päin että tulis aikasemmin ja pääsis jo seuraavaan kiertoon, eikä aina niin että joutuu odottelemaan...

tiuhti jess, hyvä nainen! shokkihoito on usein tehokkain tapa saada ukko tähän maailmaan, hyvä! :p (kokemusta on...) Mutta kuulostipas täti kummalliselta, onko sulla yleensä millainen vuotosysteemi? Ei huolestuta vielä, jos se onkin vain joku tilapäinen oikku? Mä oon kyllä itekin pyöritelly mielessäni, että miksihän mulla välillä on tosi kovat kivut ja välillä ei tunnu juurikaan... mutta ehkä ihan luonnollista vaihtelua tuo.

Galluppiin, muutin kotoa heti ylioppimisen jälkeen uudelle opiskelupaikkakunnalle eli 18 wee. Olin sillonkin vielä tosi pentu, tuntui että miten sitä uskaltaa itsenäisesti lähteä maailmalle varsinkin kun kaikki tehty tavallaan aina "valmiiksi". Mutta elämä on opettanut ja ihan hyvin on pärjätty =)


Tädin käsittelyyn joutuneille ja tietysti muillekin tuli mieleen kysymys, että kuinka lääkitsette menkkasärkyä ja muuten helpotatte oloa? Itse pärjään ihan hyvin 400-500 mg lääkkeillä toisena kp:nä, jolloin on pahimmat kivut. Usein se päivä menee sitten makoillessa ja ainakin vatsan sekä selän pidän tiukasti peiton sisässä lämpimässä, ja monesti se helpottaakin.

t84 hienot viivat kyllä! :D Ja on kyllä hellyttävää toimintaa mieheltäsi :heart: Kyllähän tuo ukkeli kyselee ovista mutta ei kai ihmeemmin halua asiaan panostaa, ja ainakin pari kiertoa menny ohi syystä että laskennallisen oviksen aikaan se ei oo ruvennu millekkään... : /

ON: En kyllä minäkään ala millekkään. Negatiivistahan se r-testi tietysti näytti ylläripylläri :headwall: En tajua miksi nuo ovistestit näyttää noin vituralleen... :confused: Tai että jos melkeen missä tahansa vaiheessa kiertoa tulee aika vahvaa viivaa niin ota siinä sitte selvä koska se ovis todella ois... :kieh: Jos saan hyödyntää tuota t84:n laittamaa kuvaa niin mun viivat on melkeen koko ajan vastannu tuota kp 11 (IP) testin viivan vahvuutta...
Nyt kyllä oikeasti ottaa päähän, pieni asiahan tämä on mutta silti. :ashamed: Jollain tavalla oon helpottunu mutta silti pettyny... eääh sekavaa. :kieh: Rupesin miettimään sitäkin että ois jo korkein aika käydä gynen tarkastuksessa... mutta hirvittää että mitkä kaikki taudit ja tulehdukset ja hyppykupat sieltä löytyykään :( Tiettyhän on hyvä saada kaikkeen selvyys ja hoito mutta muahan ei saa lääkäriin yleensä ku vasta viimesimmässä hädässä.
 
voi Mirwu :heart: älä vielä muru lannistu jos kerta täti pysyny poissa! kannattais sun kyllä käydä gynella jos sulla kerta on noin paljon LH hormonia kierroksissa! ja ei kannata pelätä, en usko et siellä ainakaa hyppykuppaa on :) ja voihan se olla jos sieltä jotain löytyy niin saat ainakin lääkkeet! meinaan se raskautuminen voi olla pienestä kiinni, ja niihin on yleensä lääkkeet keksitty ja silloin sen pienen asian saa korjattua ja raskautuminen mahdollista :) minä, paraski puhuja :D pitäis varmaan itekki käydä uudestaa gynellä kun tuo vuoto vaan niukkenee joka kierto! ja saakeli mitkä kivut ja mitään ei silti oikein tahdo tulla! itse syön yleensä 1g paratabsia menkkakipuihin kun oikein muuta särkylääkettä en saa syödä :) ja se auttaa hyvin, mut sitäpä saa vaan reseptillä!

muks* niin ja vuoto mulla normisti kestää sen 5 päivää ja kolme ekaa päivää on ihan yhtä h*lvettiä kun joutuu vähä väliä tamponia ja sidettä vaihtaa, mut nyt 2 viimisintä tätiä on on ollu kyllä niin niukat ettei oo tosikaan, ekana päivänä aukee hanat suht normisti mut sit tokana ei tuu melkein enää mitään ja eilen ja tänää eli KP3 ja 4 tarvii enää pikkuhousunsuojaa :confused:
 
Viimeksi muokattu:


The Esikoisesta Haaveilevat MA 21.3.2011



Miimau...............31..............kp 70/?.....................yk 7



-Ella-..................26.............kp 54/27-28.................yk?
soleigh...............24..............kp 49/?.......................yk ?

iloksi...................28.............kp 34/30-34...............yv 4,5
Lapanen87...........................kp 34/30.....................yk 16
Sokruli.................23.............kp 30/25-30...............yk 3



Hey.....................22.............kp 29/26-65...............yk 3
Mirwu..................24.............kp 29/28....................yk 3
Namppis88...........22..............kp 28/28-54...............yk 4
Lilli88..................23..............kp 24/?.....................yk 3
Pamsu*...............26..............kp 22/35...................yk 7
Satuh83..............27..............kp 20/32-34...............yk 4



AnniMu...............20..............kp 19/32-87................yk 4
AnniSofia.............27..............kp 15/28-30...............yk 6
t84.....................27..............kp 13/26-28..............yv 2,5
Ella83................ 28..............kp 13/26-57................yk 6
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 10/27.....................yk 4



Ninni-Ilona............................kp 9/27-46.................yk 4
Chiba..................22..............kp 5/28-32................yk 11
tiuhti_.................21.............kp 4/25-28.................yk 6
Mikella................19..............kp 4/30-32.................yk 4
Jomi....................24.............kp 2/30-32.................yk 8
Ansku83..............27..............kp 2/32-37.................yk 4
viida....................25.............kp 2/29.....................yk 2



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT


Laretzki toukokuu 2011
Dremming kesä 2011

HAAMUJENGI/RKTT


Sokruli

TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88
Skooby






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Jos pinossa on jotain korjattavaa niin huikatkaa, oli taas niin paljon muutettavaa että saatto lipsahtaa painovirhepaholainen. :)

Kauhiasti asiaa taas tullu, mie kerranki olen nukkunu pitkään (hurjaan kymmeneen :D) ilman että joku koirista olis herättämässä tai kukaan muukaan. Eilen kyllä tuli herättyä hirveän ajoissa ja luultavasti kiukuteltua senkin takia. :D Ja hei, me vedetään varmaan pohjat. Mammuttimarkkinat cittarissa ja irtokarkit hitsin halpoja. Perjantaina ostettiin kilon säkki ja eilen ostettiin vielä kilon säkki. Ei sitä oikeaa ruokaa sitte tartte, ku on mässyä. :D Yleensä kyllä syödään aika vähän karkkia, mutta nyt taas tullu mussuteltua. Mitä lie kevätmasentelua. :D

t84, upeat viivat on joo. Jos noilla ei tärppää niin ei sitte millään. :D ja kyllä sitä aina nyt pienet pikaiset kerkeää vaiheessa kuin vaiheessa. ;)

Galluppiin..
Mie muutin kotoa pois 19-vuotiaana. Kerettiin vuosi seurustella miekkosen kanssa kun sain koulupaikan täältä Tampereelta ja muutettiin sitte tänne yhdessä. En ollu vielä koskaan Tampereella käynytkään niin oli sitten hauska muuttaa vähän tuntemattomaan, ja kerralla repäistä kunnolla. Vaikka välillä on ikävä kotiin ja äitiä, kun kotipaikalle ei hetkessä lähdetä kun tuhat kilometriä väliä.
Mieki tosiaan olen miehen ensimmäinen sänkykumppani ja mies on minun. Tai no oli kai miehellä joskus jonkun säädön kanssa ollut jotain käsikopeloa/suuseksiä mutta neitsyytensä menetti minulle. Mie vähän hämmennyin silloin kun ukolla ja minulla on 6-vuotta ikäeroa, että hän olisi kokenut miekkonen naisten keskuudessa, mutta kuulemma ei ollut. vielä kun pidän tuota ukkelia hirveän hyvännäköisenä niin minun ilme varmaan oli loistava, kun ukko sanoi ettei koskaan ole ollut kenenkään kanssa (mie vielä olisin tahtonut kokeneen ukon joka opettaa minua :D) mutta toisaalta taas kun miettii, niin ollaan yhdessä saatu opetella seksin saloja ja siitä, mistä toinen pitää. :) joten eipä tuo loppujenlopuksi haitannut olleskaan.
 
mekin ollaan saatu miehen kanssa yhdessä harjoitella noita seksin saloja :D mutta nykyään on tyydytty melkeinpä ihan perus lusikkaan :D siksikö meillä ei tärppää? :O pitäis varmaan muuttaa ihan perus lähetyssaarnaajaan.. ja Chiba, sulla on käyny hyvä flaksi!!!!

ootteko muuten koskaan miettinyt että kun jos kumppaninne on ensimmäinen ja te hänen ensimmäinen niin pelkäättekö, että mies haluisi kokeilla myös muitakin? mie pelkäsin aluksi, nyt en oo mietinyt asiaa varmaan 4 vuoteen sillee :) tai se ei minua häiritse! itselläni ei oo tullut mieleen muut..
 
tiuhti, me ollaan aika paljon miehen kanssa lähetyssaarnaajassa ja ei ole täällä tärpänny. :D tottakai myös lusikassa mutta mie vaan tykkään ku mies on päällä. :D Mutta raskautumisohjeissa sanotaan että koko lähetyssaarnaajassa tai sitten kyljellään, kunhan vaan tavara pysyy sisällä hetken aikaa niin hyvä tulee. Mutta onpa noita ihmisiä raskaaksi tullu vaikka päällä pomppineet ja silleen.

Ja kyllä, joskus on mietityttäny että mitä jos tuo löytääkin toisen.. Mutta tuo mieshän on minun veljen kaveri alunperin ja se jo sanoi alusta asti, että tuo miekkonen ei varmasti tule pettämään tai muita edes katselemaan. Ja eipä ole katsellut (tai ainakaan tunnustanut :D). Välillä kyllä mietin että mitä tuo minussa näkee, kun minähän olen miestä pitempi muutaman sentin ja en omasta mielestä kovin hyvännäköinenkään, mutta silti tuo tahtoo olla minun kanssa. :) ainakin kemiat kohtaa, jos ei muuta.
 
t84
Mä taas luulen että jos ei oo muita kokeillu, niin se kynnys lähteä sitä tekemään on myös korkeampi... Enhän mä tietty tiiä :D No, mä ainakin tiedän mitä muuta on tarjolla, ja tää on kyllä parasta :p eli ei oo todellakaan tarvetta muita miettiä.

Niin ja kiitos, mäkin tykkään noista viivoista kovasti :D

Joku tuolla kyseli että miten menkkakipujen kanssa eletään, niin kyllä mulla on kaapissa 800 buranoita joita joudun popsimaan enemmän kun saisi... Normilääkkeistä ei oo mihinkään, ja joskus menny niitä paketillinen päivässä...
No, onneks noi kestää vaan sen päivä-pari, siis noi pahimmat kivut.

mirwu älä vielä lannistu! Kyllä se sieltä voi vielä tulla :hug:

Tytöt, me ollaan kyllä kokeiltu niin eri solmuja ja päällä seisomista, ei se oo asennosta kiinni :D
 
Niin joo, joku tosiaan kysyi tuota menkkakipujen lievityksestä. Mietinkin että jossain joku kysyi jotain muutakin mutta pikaselaukselta en huomannut.

Itsehän syön lääkärin määräämää Pronaxen kipulääkettä, niitä saisi ottaa 1-2 kerran päivässä mutta olen joutunut syömään isompia annoksia kun muuten olen niin kipeä ettei kykene muutakuin oksentamaan. Panadolin poretta koitan vetää pienempään kipuun, jotta ei menis maha aivan rikki noita Pronaxeneista. Mietinkin että pitää varmaan lääkäriltä pyytää jotain vatsaystävällisempää lääkettä jos vaan on.
Sikiöasento ja lämmin on myös helpottavia asioita. Joillakin liikunta auttaa mutta itsellä vaan pahentaa kipuja. Onneksi ostettiin tuo kuumavesipullo niin helpottaa suuresti senkin. Ja mussun hoiva on myös semmonen, joka parantaa.
 
noh, tässä kierrossa mie en edes meinannu testata ovista tai katsoo missä asennossa sitä peuhataa :D katotaa onnistuuko toi etten bongaile ovista tai laske kiertoa, nyt katoin niin on KP4 :) mie olin jo KP5.. eli hyvin alkaa kun ei muista edes mikä KP menossa :) josko se tärppi tulis kun asiaa ei silleen mieti liiaksiin! mulla ois kyllä 3 ovistestii viel jälellä kaapissa, mut kattoo nyt! täällä mie kyllä meinaan hillua :) mutta en meinaa mitenkää esim. tähdätä sänkypuuhia oviksen aikoihin, touhutaan jos tekee mieli..
 
niin muuten, Chiba, haeppa apteekista SOMAC controlia eli vatsansuojalääkettä :) sitten ei mee masu rikki jos joutuu niitä popsimaan.. mie joudun syömään koko ajan tuota SOMACia (haen reseptillä vahvempaa) kun mulla on se suolistosairaus.. ja paratabs on sellanen mikä ei haittaa masua :) ja tehokas lääke..
 
Galluppiin mä olin 16 kun muutin pois kotoa vieraalle paikkakunnalle opiskelemaan ja koulun jälkeen melkein heti muutin omilleni eli 18-vuotiaana. Äidin kans parani välit heti huimasti ku asu erillään. :D

Laa84 Onnea hurjasti ja pienelle paljon vauvaliimaa matkalle! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ehdin vain tosi pikaisesti nyt käydä omanapailemassa. Sori! Tänään on vähän ollut nippailua alamahassa. Mutta sehän voi ennakoida menkkojen saapumistakin. Kun taas tietäis näistä "oireista"! Tissituntemuksia ei ole. Pari päivää sitten töissä mulla oli kummallinen heikotuskohtaus. Kädet alkoi täristä ja tuli oksettava olo ja huimasi. Tuohan saattoi ihan hyvin vain olla sitä, että verensokeri oli liian alhaalla, mutta nyt tuli mieleen, että mitä jos se olis merkki raskaudesta..Tulispa äkkiä loppuviikko..

Laa84 Paljon onnea! :)
 
Laretzki
Galluppiin: Mä oon ollut 16, kun muutin kotoa, ihan siitä syystä, että porukat asuu 20km päässä kaupungista, ja en jaksanut enää kuljea vanhempien mukana kaupunkiin (molemmat menivät 6-7 töihin), joten hankin kämpän kaupungista kun kerta oli työpaikkakin. Enkä oo katunut tippaakaan. On esim. välit äitiin parantunut huomattavasti. Naurattaakin katsella opiskelutovereiden touhuja, kun on pakko päästä viikonloppuisin kotiin, kun ei olla vielä irtauduttu kotoa, ja multa kysellään, että miten mä voin käydä niin harvoin kotona. No, enhän mä silloin 20 km päässäkään asuessa käynyt hätinä kuin kerran kuussa kotona niin miksi sitten kun on joku 300 km matkaa :D

Täällä on tuntunut olevan että ootte miehen ensimmäinen, mutta meillä on toiste päin :D. Mies on minun ensimmäinen ja ainoa, kaikin mahdollisin tavoin. Eli ollaan silleenkin vähän erilainen pari, tai mä olen. Kaverit kyselly monesti miten sä voit mennä noin nuorena naimisiin (20 v, viime syksynä) ja vielä ensimmäisen kanssa. Kyllä sen mun mielestä tietää jos siihen toiseen voi oikeasti sitoutua loppuiäkseen. Enkä mä koe menettäväni mitään sillä, että multa jää baari-illoista kaikki mies sekoilut pois yms. Mies tyydyttää mut kaikin tavoin, joten mitään muuta ei tarvitse lähteä etsimään. Ja toinen ihmettelyn aihe on ollut just se, että miten voin mennä naimisiin vaikkei olla asuttu yhdes. Kyllä mä oon saanut ihan tarpeeksi hyvän kuvan siitä mikä mua oottaa silloin kun ollaan pitemmän aikaa oltu yhdessä. Pitää vaan katsoa sitten sen verran iso kämppä, että jos toisen naama rupee vituttamaan, niin pääsee toiseen huoneeseen rauhottumaan.

Jos oikein hyvin käy, niin ens keväänä muutetaan yhteen, kun opiskelut keskeytän vuodeksi nyytin takia :)
 
Heipparallaa kaikille.

Palaan takaisin tälle osiolle. Sain tänään kuulla että vauvamme sydänäänet eivät enää lyöneet ja edessä on siis kemiallinen tyhjennys. Olo on turta ja epätodellinen. Mut siis voi laittaa vielä taustalle, menee vielä pitkä tovi et pääsee edes yrityksen makuun. Et näinkin voi vielä käydä näinkin pitkillä viikoilla. Onneksi tästä ei ole suunta kuin ylöspäin.

Memelisa & Enkelivauva Tiitinen (rv16)
 
t84
memelisa ei voi olla totta! Kovasti voimia teille, ihan kamala uutinen :( Oon niin kovin pahoillani teidän puolesta. :hug:
Miten näitä nyt niin paljon on...

sokruli sullekin isot pahoittelut :(

Ei nyt oikeen muuta saa kirjotettua, veti kyllä hiljaseks...
 
Memelisa Eikä :'( Osanottoni teille ja paljon voimahalauksia. :hug:

sokruli Voi harmi. Yksi kemiallinen mullakin takana, ei ollut kivaa, mutta eihän niille mitään voi. Tsemppiä tähän alkaneeseen kiertoon!

Laa84 Onnittelut plussasta, ihanaa kuulla semmoisiakin uutisia :heart: Ja roppakaupalla onnea odotukseen!

tiuhti_ Harjoittelupaikkaa en oo vielä löytänyt, mutta toivottavasti nyt joku löytyy. Eiköhän, pitää pysyä positiivisena :) Ja toivotaan todella, että tää kierto olis onnekas meille ja kaikille muillekin! :heart: Koira-asiaan sen verran kommentoin, että jääkausi on varmastikin kokeilemisen arvoinen juttu. Tsemppiä edelleen ja etenkin superpitkää pinnaa... Hattua nostan sulle, oot pysynyt hienosti kylmäpäisenä, mä olisin saattanut jo luovuttaa tossa vaiheessa kokonaan.

Gallup Mä muutin kotoa himpun vaille 19-vuotiaana. Koskaan en ole yksin asunut, vaan miehen kanssa muutettiin silloin yhteen. Ensin asuttiin kotikylällä vuoden verran, sit muutettiin tänne Tampereelle (moi vaan Chiba, samassa kaupungissa näemmä asutaan :wave:)

t84 Onnea komeasta o-plussasta!! :)
 
Memelisalle ja Sokrulille osanotot :(

Laa84 roppakaupalla onnea ja vauvaliimaa :)

Galluppiin Mä pakkasin laukut viittä vaille 19v samana päivänä kun oli viimeiset yo-kirjotukset ohi. Töissäkin olin jo vuoden käynyt niin mikäs siinä. Muutettiin ukon kanssa yhteen, oltiin seurusteltu 7kk siihen mennessä. Ja välit kyllä äitiiin parani ihan älyttömästi, oli aika irtaantua ja sen kyllä huomas.
Kun ootte puhunu että kuinka mones ootte kumppanille niin mä olen miehen ensimmäinen, ittellä vähän enemmän kokemuksia. Kyllä mä kysyin silloin kun oltiin naimisiin menossa, että onko varma että ei kadu sitten jälkeen päin mutta ihan tyytyväiseltä tuo vaikuttaa. :D Ja vaikka ittellä on noita "hoitoja" ollu muutama niin tää on mun ja miehen ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen pitkä ja vakava suhde. :)
 
memelisa, voi kauheasti halauksia teille ja voimia. Miten noin voikin käydä, veti ihan sanattomaksi. :hug:

sokruli, no voihan harmi. No mutta onhan se positiivista että siellä on ainakin jotain tapahtunut. Ehkä se ensi kierrossa sitten kiinnittyisi kunnolla. :)

Jomi, noni! Äkkiä plussataan kummatki niin voidaan mammailla urakalla yhdessä jossain Arnoldsin munkkikaffilassa. :D

Minulla vähän sama kuin Laretzkilla, että moni sukulaisista tuntui vieroksuvan ajatusta että näin nuorena menen naimisiin ja tuntui, että äitikään ei aluksi ottanut kauhean tosissaan meidän kihlausta ja naimisiin menoa. Kun mie oon aina ollut vähän semmonen "minulla kaikki tänne nyt heti" -tyyppiä ja kuulemma pienenä olen ollut nopea kyllästymään asioihin, niin kai se äiti ajatteli että kyllästyn tuohon mieheenkin nopeasti. Joskus veli sanoi, että emäntä oli veljelle sanonu että jos joskus Chiba ja sen ukko eroaa, niin se on Chiba laittanut poikki. Ei kyllä kovin nostanut mielentilaa tuossa vaiheessa, mutta nyt se kovasti kehuu aina tuota miekkosta ja että parempaa miestä en olis voinutkaan löytää. Samaa mieltä itsekin. :) Eikä ole kyllästymisen merkkejä vielä ollu näkyvissä, vaikka kohta on neljä vuotta takana yhdessä oloa. <3
 
Huomenta :heart:

voi Memelisa muru :heart: olen niin pahoillani! todella pahoillani :hug: nyt jaksamisia ja voimia sinne :hug: mutta onneksi sinulla on muru asenne kohdallaan, suunta ylöspäin! :heart:

miten tällaista tuntuu käyvän vähän väliä :( tuntuu niin pahalta :'(

pahoittelut Sokruli :hug: onni on, että sinulla on mahdollisuus tulla raskaaksi muru :heart: joten eiköhän jo tästä kierrosta muru tärppää pikkunen kunnolla kiinni :heart:

Chiba, meidän äiti on vasta viimeaikoina tajunnut, että en mä miehestäni noin vaan eroa, hänki ajatteli että kyllästyn äkkiä, mutta nyt kun hän kuuli että ollaanhan me oltu jo 6 vuotta yhdessä, niin hän alkoi yhtäkkiä suunnitella meille kesähäitä :D eli nyt äiti on vasta hyväksynyt sen, että 15-vuotias ensi rakkauskin voi olla se pysyvä parisuhde!

Jomi, kiitos muru tsempeistäsi :heart: kyllä mä oon pari kertaa meinannu hanskat lyödä jo tiskiin, perjantaina ei ollu meinaan kaukana etten ois lähteny jo eläinlääkäriin kiikuttaa koiraa nukkumaan, oli hermot sen verran riekaleina:kieh:! mutta kyllä tää tästä.. toivottavasti!

Lilli88 nyt puhallan sinulle sylin täydeltä plussia tulemaan ++++++++++++++:whistle: *puuhpuuhpuuh* :heart:

vihdoin on rauha maassa himassa, mies soitti eilen töistä, että josko mentäis ihan syömään ja haettaisiin elokuva, voitais jutella rauhassa.. mentiin ihan kebabille :D minusta se oli kuitenki tosi romanttista! tänään sitten soitan ongelmakoirakouluttajalle ja tästä se lähtee, on meillä silleen muitaki ongelmia elukan kanssa, esim. karkaaminen ja heiltä tuntuis löytyvän siihenki ratkaisu! noh, katotaa kuis likan käy! ja minä eilen sanoin, että meidän on oikeesti pakko puhaltaa yhteen hiileen ton koiran kanssa, jos tää on nyt jo tällaista niin mites lapsen kanssa :confused: siitä mies älysi, et oikeesti on pakko olla yhteiset pelisäännöt, ei toinen voi antaa tehdä mitä toinen kieltää! näin se vaan menee..
 
Viimeksi muokattu:
t84
tiuhti hienoa että saitte asian sovittua! (ja munkin mies harrastaa noita "mennäänkö ulos syömään" -> mäkki :D) Ja toivotaan että tohon löytyy ratkasu, en usko että koirakaan mitenkään nauttii tilanteesta.

Nyt en oo vielä ihan heränny, palailen aamukahvin jälkeen.
P.s tiuhti miten aikasin sulla oikeen alkaa työt... :D Taas oot kuudelta ollu jo kirjottelemassa.
 

Yhteistyössä