<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

siis jos mie nukun 10h niin oon sekasi ku seinäkello,:D silloin oon nukkunu liikaa! nyt on ollu ihan jees ku oon menny puol10 nukkuu ja herätys on soimassa klo5.00 niin oon paljon pirteempi, vaikka sängystä nouseminen on vaikeaa :) ja mieti, jo dpo2!!!!!!! viikko testaukseen :D silloin ois jo dpo9 (siis ens viikon keskiviikkona), tai sit testaat dpo10 :) mie jo jännään täällä!

mulla tulee yleensä oviplussa KP10, eli KP11 ois se päivä eli maanantai.. mutta josko tekisinkin tällä kertaa kummiski niin, että simpat sisään sunnuntai aamuna, maanantai iltana ja sitten tiistai iltana vielä kerran varmuudeks, eli muuttaisin taktiikkaa! mutta kun musta tuntuu et sekin on turhaa kun ne miehen simpat ei välttämättä oo okei, mut eipä oo tärpänny vaikka ollaan kokeiltu 2-3 päivän välein :D eli nyt sit talletus oviksen tienoilla joka ilta :D ja siis eilen oli kyllä se "eka" talletus, ja sit varmaan taas torstaina, ja sitä rataa... ;) josko se tuottais jo toivottua tulosta?!? :D
 
tiuhti joo, järeät aseet käyttöön vaan :D etikat ja sitruunat, ja kaikenmaailman karkottimet... kyllä, kaks kollia meillä on, toivottavasti vähitellen tilanne tasaantuis nyt leikkauksien jälkeen. Sulla alkaa kohta jännät ajat, eiku hommiin vaan ;) Mäkään en oikeen luota tuohon 2-3 päivän välein puuhailuun, mieluiten melkein joka päivä... Siis ideaalitilanteessa, ei meillä varmaan koskaan ole oviksen aikoihin tai muullonkaan niin tiuhaan puuhattu :(

Dremming voi häijy mikä tauti! Pikaisia paranemisia... :hug: Ootko kokeillu jäätelöä muuten? Mulla auttaa aina vatsajuttuihin, vaikka tietysti kurapaskatauti on hieman eri asia... Entä pysyiskö vissy tai vastaava sisuksissa, siinä ois niitä suolojakin. Toivotaan että menee pian ohi!

Namppis88 onnea uudesta työstä ja tsemppiä kaiken uuden oppimiseen! =)

t84 ja tiuhti, voi tytöt älkääs nyt :D ei ole kerrottavaa suuntaan tai toiseen, tätiä ei näy eikä oikeen mistään juili erityisemmin. : /

ON: Eilen illalla ruokailun jälkeen läksin yliopistolle ja eikös alkanu mahassa vääntelemään... kaksinkerroin istuin enkun tunnilla ja arvuuttelin että koska tulee lähtö ykälle... Kun kotiin pääsin niin meni aika pian ohi mutta huhhuh että kerkes säikähtää että nytkö joku tauti iski... :O Ei oo mitään herkkua tosiaankaan... Tänään kuitenkin on ihan hyvä varmaan pitää omaa lomaa luennoilta, ihan vaan varmuuden vuoksi ;)
Tätiä ei, oireita ei, juilimisia ei. :(
 
Mirwu, siis nyt tyttö testaamaan :D ei ne juilinnat mitään kerro!!!!! olihan sulla aikasemmin mahajuilintoja! :) nyt ihan hirvee plussapuhuri siulle +++++++++++:whistle: olis paree tulla kertomaan meille viimeistää huomenna hyviä uutisia!

nyt on muuten kaiken maailman paskatauteja liikkeellä, kannattaa siis huolehtii käsipesuista :D meikäläinen on ihan fanaattinen nyt ton crohnin taudin takia tohon käsienpesuun ku pelkään sitä oksepaskatauti niin paljon! mie en esim. wc reissun jälkeen pysty avaa ovea paljain käsin vaan avaan ja suljen eka hanan ja sitten oven paperin kanssa :D
 
Huomenta. :)

tiuhti&t84
, tiedän tapauksen missä oli viikkoa ennen ovista tehty hommeleita ja silti oli se nainen tullut raskaaksi, aikamoisia supersimppoja. Että ihmeitä tapahtuu. :D Niin sitä suositellaankin että jos miehellä on vähän heikommat siittiöt/heikompi tuotanto niin joka toinen tai joka kolmas päivä olis hyvä tehdä hommia. Varsinkin jos hommat yleensä sijoittuu oviksen aikoihin niin muutenhan sitä kassien tyhjennystä tosiaan ei tule, joten tuotantokaan ei ole kovin hyvä. Plus tietenkin niihinkin vaikuttaa viileydet ja kaikki. :D

).( On jotenkin tylsä tämä alkukierto. Eipä minulla oikein ole mitään sanottavaakaan. Ainoastaan taas tuli epäiltyä että onko minulla joku estrogeenin puute kun limakalvot on niin heikot ja kirvelevät, plus ne kuumat aallot. Noh, ehkä se siellä lääkärissä sitten selviää, hope so. Noh, ainakin ollaan miehen kanssa aloitettu jo aikaisin lemmiskely. Täytyy todeta että vessanlattia on aika virkistävä paikka semmosille asioille. :D
 
Chiba, ole onnellinen että teillä touhuillaan muuallaki ku makkarissa, meillä ei ole koiran ja kissan tulon jälkeen ollu muuta paikkaa ku makkari!!!! joskus suihkussa, mutta siitäki on aikaa.. voi niitä aikoja :) meinaan kerran oltiin sohvalla ja kissan perkele tuli siihe sit pyörimään :D et kiva.. ja saunassa ei viitti, ku se on ihan turhaa kun tosiaan pallit on ollu kuumassa niin tuskin siellä on elinkelposia simppoja sen jälkeen! noh, katotaa kuinka tän likan käy tässä kierrossa.. koskas sie nyt meet sinne lääkäriin?
 
tiuhti, lääkäriajasta ei ole vielä tietoa mutta niihin verikokeisiin menen oviksen aikoihin ja parin viikon päästä sitte pitää lääkärille pyytää puhelinaikaa tuloksia ajatellen.
Ja on meilläkin koittanu koirat tulla sohvalle lemmiskelyiden aikana, mutta aina me käsketään pois. Vaikka on joskus käynyt niin että koira tunkenut johonkin jalkoihin nukkumaan kesken kiihkojen. Tai kun koirat sai aikoinaan vielä sängyssä nukkua niin joku tunki sitte päänviereen nukkumaan. Onneksi eivät enää sänkyyn saa tulla. :D Ja meidänkin piti tosiaan olla viattomasti suihkussa kun se sitten meni vähän semmosiksi ja kellistelimme toisemme lakanakasan päälle. :D ihan mukavaa vaihtelua, kun mekin ollaan yleensä jossain sängyssä.
 
Chiba, nonniih :) toivotaan, ettei sieltä verikokeista kummiskaa mitään ihan hirveen hälyttävää löydy, mutta voiskin olla tosta estrogeenin puutteesta johtuvaa :) eli siihenki olis sitten lääkket! mutta toivotaan nyt kummiski, että tää ovis tuottais teille tulosta, sais kyllä jo luvan tärppi käydä teillä!!!
 
tiuhti, no joo. Tietenki meidän tuurilla tuleeki jouluvauva. :D ku ennenku alettiin yrittämään niin mietittiin että aloitetaan pikkusen keväämmällä ettei tule jouluvauvaa. Jotenkin lapsen kannalta ajatellen tuntuu ikävältä että syntymäpäivät ja joulu olis samassa kuussa. :D mutta nyt itseasiassa on jo ihan sama tuleeko vai eikö, kun on jo menny niin kauan että tulis se kakara. Olkoon sitte jouluvauva. :D
Mutta joo, toivotaan että jos nyt jotain löytyy niin vika on korjattavissa esim. lääkkeillä.
 


The Esikoisesta Haaveilevat KE 23.3.2011



Miimau...............31..............kp 72/?.....................yk 7



-Ella-..................26.............kp 56/27-28.................yk?
soleigh...............24..............kp 51/?.......................yk ?

iloksi...................28.............kp 36/30-34...............yv 4,5
Lapanen87...........................kp 36/30.....................yk 16
Hey.....................22.............kp 31/26-65...............yk 3
Mirwu..................24.............kp 31/28....................yk 3



Namppis88...........22..............kp 30/28-54...............yk 4
Lilli88..................23..............kp 26/?.....................yk 3
Pamsu*...............26..............kp 24/35...................yk 7
Satuh83..............27..............kp 22/32-34...............yk 4
AnniMu...............20..............kp 21/32-87................yk 4



AnniSofia.............27..............kp 17/28-30...............yk 6
t84.....................27..............kp 15/26-28..............yv 2,5
Ella83................ 28..............kp 15/26-57................yk 6
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 12/27.....................yk 4
Ninni-Ilona............................kp 11/27-46.................yk 4



Chiba..................22..............kp 7/28-32................yk 11
tiuhti_.................21.............kp 6/25-28.................yk 6
Mikella................19..............kp 6/30-32.................yk 4
Jomi....................24.............kp 4/30-32.................yk 8
Ansku83..............27..............kp 4/32-37.................yk 4
viida....................25.............kp 4/29.....................yk 2
Sokruli.................23.............kp 3/25-30.................yk 4

syysmyrsky..........22..............kp?/?.........................yk 11



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT


Laretzki toukokuu 2011
Dremming kesä 2011

HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88
Skooby
Memelisa






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
 
Viimeksi muokattu:
Mirwu kiitti vinkistä! Mulla kyllä tulee täl hetkel maha kipeeks sama mitä suuhunsa laittaa. : / Vettä ja piimää, kai niillä hetken elää. :) Ja nyt tosiaanki alat testaamaan jo! :)

tiuhti mä oon ymmärtäny, et paras ois jos tekis talletuksia 2-3päivän välein. Se kaiketi vaikuttaa siihen siittiöiden tuotantoon ja niiden laatuun ja sit tietty siihenki, et niitä on koko ajan siellä naisen kehossa. Tässä lainattu Mammaksi.fi -sivuilta: Munasolu on hedelmöittymiskelpoinen vain 12-24 tuntia ovulaation jälkeen. Siittiöt ovat hedelmöityskykyisiä naisen elimistössä 1-4 päivää. Munasolun ja siittiöiden lyhyt elinaika rajoittaa hedelmöitysmahdollisuuksia. Yhdyntöjä tulisi yleensä olla 2-3 päivän välein kuukautiskierron puolivälin aikaan jotta siittiöitä olisi valmiina munanjohtimessa silloin kun munasolu irtoaa ja raskauden todennäköisyys on suurin

Gallupiin tai en tiiä onko se sellainen, mut tehdään siitä sellainen, eli, missä pupuilette yleensä / omituisin paikka? :)
Mulla ollu omituisin paikka varmasti uima-allas ja toisena sitte autontakapenkki. :D Saunassa on yritetty, mut aika kovat oltavat ja hiukka liian kuuma siel kyl on. Keittiön pöytä oli hyvä. :) Koirat ei oo ikinä kyl meidän touhuja häirinny, kait ne yleensä vaan nukkuu sillä aikaa ja ihme ja kumma, kissakin on pysyny poissa. Kai ne tietää, että lähdöt tulee jos väliin yrittää. :D
 
Chiba, mäki oon tota miettinyt :D mut nyt on ihan sama koska lapsi syntyy! ite oon syntynyt 23.12 :ashamed: joten tiiän miltä tuntuu kun on synttärit ja joulu samaan aikaan!

Dremming, näin mäki oon käsittänyt et 2-3 päivää väliä, mut mitä jos ne siittiöt elääki vaan sen 1 päivän? : /

Galluppiin oltiin uimarannalla ja uimassa (ja oli muuten kipee alapää tämän jälkeen, meinaan ei ollu hirveen kostea olo kun kaikki meni veden mukana) :D joskus pari vuotta sit kesäyönä laiturilla :D toivotaan ettei kukaan ole nähnyt näitä.. ja viime kesänä meidän omalla terassilla :ashamed: ja jälkeenpäin mietin et varmana on ollu naapurin vanha ukko mettäs kyttäämässä!

muoks* niin ja normisti nykyään tylsänä pariskuntana aina sängyssä :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
t84
Galluppiin yleensä tulee kyllä tylsästi makkarissa oltua, mutta kyllä me ollaan käyty läpi saunat, suihkut ja keittiönpöydät. Joskus käveltiin lähibaarista kotiin ja poikettiin muutaman puun taakse pikaselle :D Sit kerran oltiin kavereiden kanssa mökillä ja ovis sattu kohdalle. Oli pakko jotain keksiä niin meillä oli sit treffit puuvajassa... :D
Ja koirat ei kyllä meitä onneks häiritse.

Voi luoja, mä oon vieläki ihan jumissa, ei tästä tuu mitään... :D
 
tiuhti_ Voi kun oiskin kiinnittymistä!

ON Tänään samanlainen ihan vähäinen ruskea tuhru jatkuu..Pikkuhousunsuojalla pärjään. Netistä oon koittanu etsii tietoa ja monella liittyy juuri alkuraskauteen samanlaista tuhruttelua! Toisaalta monillahan on sitä joka kuukausi ennen menkkoja. Ihmettelen vain kun itsellä hanat aukee aina kerrasta. Syön nyt noita Terojakin ja niidenhän pitäis juuri tuhruttelua vähentää niillä, joilla sitä on joka kk. En tajua! Testi täytyy varmaan tehdä parin päivän sisällä jos menkat ei ala kun en kestä tätä epätietopisuutta!
 
Galluppiin, mikähän olis meidän kummallisin paikka.. No joskus ollaan autolla ajettu jonnekin syrjemmälle kun ollaan oltu vierailemassa kotopuolella ja ei olla saatu tilaisuutta semmosille hommille ja himot on ollu valtavat. :D mutta muuten ei nyt varmaan mitään ihmeellisempiä paikkoja, miehen porukoiden mökillä oli ihana vietää hääyötä. Rakastella parvella ja silleen. :) Mutta pöydät ja semmoset perusjutut kotona on kokeiltu. :D
 
Anteeks nyt tytöt, tarttee saada vähän vuodattaa...
Mulla on varmaan nykyään joku ahdistus päällä! Nytkin muka oikein JÄNNITTÄÄ lähtee sinne reissuun huomenna! Siis nuorena reissasin vaikka sun missä, tein yhden kokonaisen Suomen ympäsmatkan yksin eräs kesä autolla koiran kans. Nykyään hyvä, et uskaltaa kauppaan lähtee! Ja pelkään jotenki, et jos lähtee johonki eikä pääse istumaan jos on tarvis?!?! :confused: No sen mä tiedänki mistä se johtuu... Joulun alla olin yhdessä ostoskeskuksessa. En ollu syöny koko päivänä paljon mitään ja siinä ihmisjoukon keskellä jonottaessa meinas lähtee taju! Kerran aiemmin elämässä on ollu tommonen vastaava, mut ei koskaan noin pahana. Silmissä sumeni, korvissa soi ja tuntu, et nyt lähtee taju jos en pääse istumaan ja EN PÄÄSSY! Penkkiä ei missään! Huh huh! Nyt sitte pelkään aina tilanteita jossa pitää seistä pitkään paikallaan ja on paljon ihmisiä ympärillä. :( Inhottavaa, koska tää vaikeuttaa normi elämää. Anteeks vuodatus, mut pakko johonki oli purkaa ku en oo oikein viittiny kellekkään ees kertoa, jos vaikka hulluna pitävät. : /
 
Dremming, kuulostaa paniikkihäiriältö : / mulla on paniikkihäiriöitä :ashamed:(nykyään tulee harvoin) ja mulla se johtuu ihan siitä, että aikoinaan kun mulla ei vielä ollu diagnoosia crohnista ja wc reissut huiteli 20 paikkeilla per päivä niin pelkäsin hirveesti et paska rysähtää housuun, en voinut kulkea bussilla töihin (ilmaiset työmatkat), en voinut mennä kauppaan ellen tiennyt että siellä on wc, ja häpesin wc menemistä ihmisten ilmoilla, bussissakin oli wc, mutta en kehdannu mennä sinne istumaan koko matkan ajaksi, kaks kertaa mulla on tullu paska housuunkin (ja siis omassa autossa).. mutta mä sain siihen lääkkeet, siis paniikkihäiriöön, ja nykyään siis en pelkää enään kaupassa käymistä yms. mutta aina kun menen jonnekkin, tarkistan ekana, että missä on wc! sun kannattais sanoa tosta asiasta lääkärille! ja aina kun menet jonnekkin, pidä esim. omenaa tai suklaapatukkaa mukana laukussa/taskussa, niin tiedät, että saat hetkellisen avun siitä ettei tuu tota huonoa oloa yms. mutta jos sulla tulee paniikkikohtaus, muista nämä:

* ahdistus syntyy luonteeltaan normaalista reaktiosta - reaktio on oikea, mutta väärässä tilanteessa
* paniikkikohtaus ei ole vaarallinen. siihen ei kuole, siitä ei tule mielisairaaksi eikä se auheuta muutakaan vahinkoa
* ajattele sitä, mitä kehossasi on todella tapahtumassa (esim. toteat, nyt valuu hiki, nyt huimaa yms..), eikä sitä mitä kaikkea voi tapahtua
* anna ahdistuksen ja pelon mennä ohi. älä yritä taistella niitä vastaan, älä pakene niitä äläkä pakota niitä poistumaan (lisää vaan ahdistusta)
* kun paniikkikohtaus on ohi, palauta mieleesi, mitä olitkaan tekemässä juuri ennen sen alkua.
* paniikkikohtauksessa et voi pyörtyä, se nostaa verenpainetta joka tekee pyörtymisen mahdottomaksi

ja nämä ohjeet mä oon saanut omalta psykologilta :) ja mulla on lappu lompakossa jossa nää asiat lukee, otan sen aina esille, jos saan kohtauksen ja se auttaa, annan sen tulla ja annan mennä ohitse ja jatkan normaalia päivääni!
 
Voi kiitos tiuhti!! :hug: :heart:
Tää on kyllä jotenkin nolo koko juttu. :ashamed: Mut ei kai se auta. Mitään lääkkeit ku en haluais ottaa, mut kai se on pakko, jos ei tää ala helpottaa itsestään. On mul kyl ollu kaks vuotta sitte sellanen vaihe, et en halunnu mennä kauppaan enkä oikeastaan mihinkään yksin. Tuntu et kaikki tuijottaa jne ja samankaltaisia tuntemuksia on nykyäänki. Niin ku kehuin eilen, et ei oo perinnöllisiä sairauksia niin tässä tuli listaan yks lisää nimittäin mummo hyvin ahdistunut, masentunut eikä äitilläkään kaukana oo. :(
 
Dremming, paniikkihäiriötä ei kannata nolostella, ei yhtään! minäkää en nykyään nolostu siitä, mulla valuu hiki päästä ja meen ihan punaseksi naamasta ja oon tosi poissaoleva :) ja on olemassa siis ihan lääkkeitä jotka otetaan joka päivä ja lääkkeitä jotka otetaan silloin kun tuntuu että nyt se kohtaus tulee :) ite ainakin oli heti aamusta se fiilis, et tänään on se päivä jolloin tulee sellanen, otin siis lääkkeen jo etukäteen ja säästyin siltä, nyt en siis syö enää lääkettä siihen ja kohtauksia tulee harvoin! mut esim. jos mun pitää jossain palaverissa missä en tunne ihmisiä niin alkaa esittelemään iseäni ENGLANNIKSI niin tiiän takuuvarmasti et menen paniikkiin! ja silloin annan kohtauksen tulla ja mennä, selitän tilanteen ja jatkan normisti, eli en jaksa enää hävetä sitä :) tsemppiä nyt muru :heart: soitat vaan ihan TK:seen ja kerrot sun tilantees! siitä se sit lähtee :)
 
Voisin liittyä joukkoon!
Eli ikää tulee tänä vuonna 22v. Hermoja raastavaa yritystä takana 11kiertoa,jolloin tuli plussa 18.12, neljä viikkoa tämän jälkeen ultrattiin kaksoset viikot olivat tuolloin 6+0 ja 6+1, kolme viikkoa tämän jälkeen alkoi vatsakivut ja kesken meni. tyhjennettiin lääkkeellisesti tulehdusriskin vuoksi. Tästä on aikaa nyt 7viikkoa ja tyhjennys vuoto loppui 5viikkoa sitten. Rankinta on tämän hetkinen tilanne kun ei naisihminen pysty pongaamaan enään kuukautisiaankaan, saati ovista. veri ryöppyjä tulee viikon välein ja tälläkin hetkellä on sama menossa ja tällä kertaa on kivut astunut myös kuvioihin, sietämätöntä. Tosin kovasti toivoo että nyt nämä on sit ne ekat kuukautiset jonka jälkeen toivon mukaan kierto palautuu normaaliksi. toivoa saa. hieman on viallinen ja ahdistunut fiilis ollut viime ajat. :/
mutta eteen päin sanoi sokea jyrkänteellä. eilen tilasin donna-sylkiovulaatio testin ja kun se tulee alan heti kuolaamaan siihen! :)
 
syysmyrsky, tervetuloa vaan! :) osanotot rankan kokemuksen puolesta, mutta eteenpäin se on yritettävä, eikö niin? haluatko että laitan sinut ihan pinoon asti, ja laitanko yrityskierrot 11 vai haluatko, että laitetaan yk11/jotain, että 11 yrityskiertoa kerkesitte yrittää ennenkuin tärppäsi ja ns. uusi kiertokausi olisi alkanut nyt sitten tyhjennyksen jälkeen? hankala selittää, mutta varmasti ymmärrät.

Ja hei, saat kertoa sitte heti kokemukset tuosta donnasta! Mie oon sitä pähkäilly että olisiko kannattava ostos vai onko ihan humpuukia. :)
 
Tervetuloa joukkoon syysmyrsky! :)

tiuhti jos mä vielä koitan hetken kattoa, josko tämä menis itsestään ohi. Ainakin siihen jännitykseen kai auttaa vaan niiden tilanteiden kohtaaminen ja niistä selviäminen. Ja tuo oli hyvä ku sanoit, et annat kohtauksen tulla ja mennä, että et häpeä sitä enää. Kai se on tehtävä niin itsekin. Jos kaupassa pyörryttää, voinhan mä istua vaikka lattialle, mut siinäpä se just on ku sillon tulee se häpeä. :D Mut jospa siitäkin pääsis yli. Kaikkia vaivoja sitä pitää ihmiselläki olla. : /

Muoks: sitä mä en muuten tajuu miten tää ei työssä vaikuta? Näen ihmisiä työssäni jatkuvasti ja suurimman osan työajasta jos en istu autossa niin seison eikä sillon ole koskaan mitään tällasta paniikkioiretta. En käsitä. :confused: Miksi se liittyy aina vaan vapaa-aikaan?
 
Viimeksi muokattu:
t84
syysmyrsky tervetuloa munkin puolesta, vaikka kamalaa tietysti että tänne takaisin jouduit :( Osanotot tapahtuneesta ja toivotaan että jää lyhyeksi täällä vierailu! En tiedä pitääkö miten paikkansa mutta sitähän sanotaan että tollaisen jälkeen saattaa tulla helposti raskaaksi uudestaan... Toivon todella että sun kohdalla on niin! :heart:
Ja minäkin jään odottelemaan miten toi sylkitesti toimii, montakin kertaa meinannut sen tilata mutta vielä en oo sitä tehny :)
 
chipa pistä vaan yk 11 ja tosiaan kierron pituudesta en nyt sit ymmärrä sanoa mitään..kun monella se muuttuu km jälkeen. mulla tulee varmaan kierron pituudeksi ainakin 180 ja ovulaatiot jää kokonaan pois. Niin tuntuu olevan tuuri mukana mun elämässäni. Kun aina kaikki räjähtää käsille! :/
Vielä kun pääsis tästä jatkuvasta kiukusta irti asian suhteen niin vois tosta arjesta kotonakin tulla jotain..
 
t84 joo sisko kanssa sanoi kahdesta kaveristaan että kummatkin tuli heti raskaaksi keskenmenon jälkeen ja kysyin sitä suoraan myös terveydenhoitajalta ja jotenkin ne hormonit vaikuttaa vielä edesauttavasti. mut sitten tietysti taas mitä pitemmälle mennään niin sitähän enemmän ollaan taas lähtöpisteessä.. toivottavasti donna auttaa mua :)
 
Dremming, mie suosittelen jos olet kaupassa menossa esimerkiksi shoppailemassa tai vastaavaa, niin pidä joku patukka laukussa, pastillia tai mehua/limsaa mukana. Itsellä kanssa alkaa aika nopeasti heikottamaan jos ei ole syönyt hyvin tai on huono ilma, niin sokerin nappaaminen helpottaa kummasti ja jaksaa loppuun asti. Ja jos tuntuu pahalta, niin sitten istuu lattialle ja päätä vaan jalkojen väliin. Eiköhän ihmiset siitä hoksaa, että nyt taitaa olla huono olo. :)
Miehän olen pyörtynyt koulun vierailulla, ku oltiin semmosessa desingtalossa tutustumassa ja siellä sitte piti seisoa niin turkasen kauan, että meni sitten taju.

syysmyrsky, miepä laitan. :)
 

Yhteistyössä