<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Laretzki
Olipas laimeet pippalot, ei jaksanut todellakaan olla pilkkuun asti. Oli todellakin taas niitä iltoja, kun viinan otto ei lähde käsistä, muutama otettu enkä mä aattele baarissa mitään muuta kuin sitä, että mä en jää kaipaamaan baareista yhtään mitään, sitten kun sen aika tulee etten sinne enää eksy samallalailla. Koko ajan vaan tako päässä ajatus, että kohta mulla oikee, hyvä syy kieltäytyä lähtemästä kun pyydetään. Vaikka mua peljättääkin eristäytymien ja se, että ystävät etääntyy tän vauvajutun myötä, kun ei ole ketään läheisempää kaveria (oli, mutta tälle tytölle ja miehen bestmanille tuli ero) jolla olisi samansuuntaisia suunnitelmia. On mulle muutamat sanoneet avoimesti olevansa hieman kateellisia, että oon jo täysin vakiintunees pari suhtees yms.

Ja sitä etääntymistä kun ollut jo huomattavissa. :( Viime keväästä oltu yhen tytön kaa tosi hyviä kavereita, ja nyt ei sit oikein joululoman jälkeen ole sujunut kunnolla. Ja pääasiallisena syynä on yks toinen tyttö. Tyypillistä. Ei esim. tällekään illalle kysytty mun suunnitelmia lainkaan niinkuin ennen, että ollaan porukalla aloiteltu yms.

Tulipahan taas pienessä laskuhumalassa melankolista tekstiä, mutta pakko oli jonnekin laittaa ajatuksia ylös mistä voisi saada kommenteja mahdollisesti. Kun vaikka miehelle puhuu, niin ei se kuitenkaan ymmärrä samallalailla kuin tyttökaverit. Tää kun on näitä hetkiä taas että tajuaa kuinka paljon mä kaipaan "parasta kaveria"
 
kaunista huomenta kaikille :heart:

voi kiitos Lilli88 kauniista sanoistasi :heart: sinuakin jään kaipaamaan tosissaan!

Ansku83, onhan sitä kyllä siinäki jos on vaan lähisukulaisia ja ystäviä, 90 vierasta :D ja itse tehty puku on varmasti sellainen mistä sitten pitää :) olisi mukava nähdä sitten kuvia siun puvustasi =) saanko udella, minkälainen värimaailma teillä on, onko teemaa? ja sepäs se siinä onkin hyvä kun on ajoissa liikkeellä niin jos tulee mutkia matkaan niin ehtii sitte vielä suunnitelmia muuttamaan! :) paljonhan muuten hääpuvut yleensäkki maksaa? =)

Jomi voi sinuu :heart: anopit on anoppeja :D mun anoppi kuule tuli viimekse neuvoo mulle kuinka pyykkiä pestään ja kuinka ne tulee ripustaa narulle :D sitte se kyllä ittekki sano kyl näin vitsillä että "kyllä mä saatana osaan pyykkini laittaa kuivumaan ja pestä et mee helvettii siitä neuvomasta" :D vähänkö lehahdin punaiseksi kun just noin ajattelin sillä hetkellä ja se vissiin huomasi sen :ashamed: loppupeleissä kävi niin että kun ei siis otettu pyykkikonetta ollenkaa muutossa mukana vaan pestää ne pyykit anopilla niin se sit pesi jätesäkillisen meidän pyykkejä siellä himassaan ku mä en jaksanu just sinä päivänä niitä kaikkia pestä :D että näin..

Carne tosi kiva homma, et asiat alkaa sutviintumaan kotona :) nimenomaan, kultainen keskitie ;) mut aina välillä naisena siinä on hankala pysyä :D ja musta ne on vähäm tökeröjä kysymyksiä jos kysytään et oletko raskaana jos ei missään liiku, mitäs jos ois vaikka sairastunut vakavasti tai jotain muuta, ja just jos toivoo lasta ja toinen siitä pamauttaa niin on se hiukka tökeröö minusta :| mie en koskaa kysy keltää et onko raskaana tai suunnitteilla, koska se voi loukata jotakuta! :) mutta toivotaan, että kun te miehesi kanssa alatte vauvapuuhiin, tärppi kävis äkkiä :heart:

Laretzki sie ootki sit nopeesti ruskettuvaa tyyppiä :) mieki saan aina melkein heti kauniin pintavärin, mutta sit se rusketus jotenki tyssää enkä pääse ihan tummaksi asti :D ja hei, mie tiiän mitä tarkoitat tuolla "parhaalla kaverilla", mieki kaipaan sellasta, mulla oli aikoinaan yksi todella hyvä kaveri, mutta heti kun se alkoi seurusteleen yhen miehen kanssa niin meijän ystävyys meni jotenki katkolle, nyt nähdään ehkä kerran vuodessa jos silloinkaan, ja voi luoja mie kaipaan häntä :ashamed: kun ei mulla oikein sit oo ystäviä, on niitä kavereita, mutta en mä voi niille mistään puhua ku en luota ihan jokaiseen.. ja tämän mun sairastumisen jälkeen niitäki on vähemmän kun en vaan jaksanu vuoteen pitää oikein kehenkää ystävään yhteyttä niin neki sit hylkäsi minut! että näin :) mut onneks in edes palsta olemassa :D ja te! :heart: hei muuten, pakko kysyy et mitä tuossa siun kuvassa on ku mie en saa oikein selvää :D oon niin sokea! kissoja? :D

syysmyrsky pakko se on miunki sit alkaa soittelee sinne jos ei seuraavat menkat ole normaalit! :ashamed: se on vaan hankala vähä ittellekki myöntää se, että ittessä on jotain vikaa niin ei vaan pysty soittamaan nyt! ja kylä tässä vähä jo alkaa toivo hiipumaan siitä, että ilman mitään apuja tulis raskaaksi! onneksi sie sait noin nopeaan apuja :) nyt tsemppiä :heart: haluutko sie nyt sit pois mein pinkasta? otan seuraavassa päivityksessä jos niin haluat, mutta ois kiva jos jäisit niin ei tuu kelleen pahaa mieltä sitten että jouduit paskan maku suussa lähteen täältä :ashamed: koska edelleenkään kukaan ei oo tahallaan sinuu syrjäyttänyt, ja mieki vähä säikähin ku noin yhtäkkiä vähä suutuit kun kukaan ei vastannut siulle, mutta ihan yhtä paljon mie luen siun tekstejä kui muidenkin :) mie en vaan aina heti vastaa kaikille kerrallaan! :)

pakko vähä omanapailla... siis miksi musta tuntuu koko ajan et tärppi ois käyny vaikkei siihe ole kunnon mahdollisuuksia :ashamed: mua niin ärsyttää, et taas maalailen pilvilinnoja ja kohta mä sieltä tuun ja oikein kunnon rytinällä alas ja sit mie itken ku tuntuu taas paskalta, miksen mä jo opi :confused: tissit on kipeet ja mahaakin nippailee välillä munisten kohtaan, mutta eipä se taas mitään merkkaa vaikka kuinka mä niin toivoisin!

t84 kuinkas siellä jaksellaan? onko yhtään parempi olla? :heart:


OIKEIN AURiNKOISTA TORSTAITA KAIKILLE MURUSILLE :heart:
 
t84
Huomenta
Tänään on vähän tällanen päivä, ettei meinaa saada töissä mitään tehtyä, eli voin hyvin lähteä purkamaan näitä tekstejä kunnolla...

tiuhti älä sano noin, miksei olis mahdollisuutta?! Sähän et ovista tikuttanu vai muistanko väärin, niin ties vaikka olis just nappiin osunu teidän puuhailut. Toivotaan ainakin kovasti niin! :heart:

Lare voi että mä ymmärrän sua, multakin puuttuu se paras kaveri :( Mulla oli sellanen, ja maailman paras olikin, mutta meidän välit rikko ihan tyhmä riitä useempi vuosi sitten. Jotenkin vielä nyt kun tarttisin sitä olkapäätä, niin vasta tajuaa miten paljon mä tota tyyppiä kaipaan... :( Ollaan me yritetty jotain viestitellä, ja molemmat haluis saada uudestaan nähtyä, mutta musta tuntuu että aika teki tepposet, ei me enää vaan pystytä.
Ja mulla on kyllä ihan sama, kovasti olisin jo perheen halunnu, eikä vaan juhliminen enää kiinnosta. Vaikka joskus saattaa jossain juhlissa olla ihan kivaa, silti en sitä olis jääny kaipaamaan ollenkaan.

Lilli88 voi kovasti onnea häistä! :heart:

carne tosi hyvä että teidän tilanne on parantunu! Mikään ei kyllä syö ihmistä niin paljon kun ongelmat parisuhteessa...
Ja mä muistan kans kun multakin kysyttiin usein että oonko raskaana kun lopetin polttamisen enkä enää niin usein käyny ulkona... Kyllä se sitten yrityksen loppuvaiheilla tuntu pahalta, olis vaan halunnu sanoa että joo oon! Yritä siinä itkua pidätellen ilosesti olla että höpöhöpö, ei me vielä mitään lapsia yritetä...

kuumeilija pakko vielä kiittää sua pitkästä vastauksestasi tossa pari sivua sitten :) Uskomattoman hienosti kyllä ilmaisit kaiken. Kämppiksiltä tää tosiaan on vaikuttanu jo jonkin aikaa, mä tyhmänä vaan pidin sitä jonain vaiheena mikä menis ohi, muttei menny...
Ongelmana näiden selvittämisessä tosiaan on se ettei mies oikeen osaa puhua, vaan hankalissa tilanteissa helposti sulkeutuu ja siinä on valmis riitä, koska mä en voi tota sietää.... Siis että tyyliin puhun itekseni. Nytkin ainoat järkevät asiat mitä ollaan saatu kerrottua on viesteillä...

Meidän tilanteeseen ei siis mitään uutta, lähinnä ollaan kun ei mitään... Tai siis mä en sille paljoa puhu, se on ihan normaali. Mulla on vaan niin paska olo etten pysty käsittelemään näitä asioita nyt, vaikka näitä ei pitäis jättää auki... No, viikonloppu tulossa, mies varmaan lähtee taas baanalle ja siitä varmaan saan ne voimat heivata sen kamat pihalle. Ei näitä asioita näin pitäis hoitaa, tiedän, mutta mä oon niin kyllästyny olemaan se riesa sen elämässä. Se paha jonka takia ei "voi" joka vkl hengailla kavereiden kanssa, ja jonka kanssa on "pakko" välillä jotain tehdä.
Yhtään tätä tilannetta ja oloa ei helpota se että täti tekee tuloaan, varmaan tänään tai viimeistään huomenna :(

Niin joo, ja kyllähän mua vituttaa, ei vaan se että meni parisuhde vaan se että kaikki haaveet perheestä ym :( Ihan yhtäkkiä mun tulevaisuus on täysin auki. Oon kohta 30 ja näköjään sinkku enkä tiedä millon löydän jonkun jonka kanssa sen perheen voisin rakentaa...
 
Viimeksi muokattu:
t84 siis tuleeko jo tuhrua? vai koskeeko vaan mahaan? siis on toi kyllä oikeesti paska tilanne, mutta sulla ei oikeesti näytä enää olevan voimia alkaa setvii noita asioita, kerta toisensa jälkeen. eli jos se ukko lähtee baanalle niin anna menna vaan, eli heitä kamat pihalle jos se sinusta tuntuu parhaalta ratkaisulta :) nyt teet niinkuin SINUSTA itsestäsi tuntuu, koska eihän se mies ole sinuakaan ajatellut niin miksi sun pitäis enään sit jaksaa edes välittää miltä hänestä tuntuu :heart: koitahan muru nyt jaksaa, ja mie toivon kovasti, et mitä jos siellä masussa oiski joku joka sinuu niin kovasti haluaa piristää :heart: ehkäpä se tulisi parisuhteen kannalta huonoon aikaan, mutta kyllä sie siitäki selviäisit, sie oot muru kova tyyppi ;) sie se selviit kaikesta! ihan varmasti! aikansa se kaikki vie, mutta ajan kanssa varmasti helpottaa! ero on aina niin saakelin vaikea asia, varsinki jos vuosia on jo kertynyt useampia taakse, ja se rakkaus, ei sitäkään noin vaan sammuteta ja tuskin se koskaan kokonaan sammuu jos tuolla tavalla joutuu suhteen päättämään.. asiahan ois aivan toinen jos rakkaus ois kokonaan kuollut ja kuihtunut pois, asiat ois paljon yksiselitteisimpiä, silloin ei tulisi katkeraa eroa. vaan sais eron hoidettua sulassa sovussa. toivotaan, ettei se mene liian hankalaksi jos siihen nyt päädytte! muista muru, että oot nyt tosi vihainen ja pettynyt mieheesi ja asiat jää käsittelemättä, mutta se menee ohi ja pääset taas uuteen nousuun kunhan annat surun ja vihan tulla ulos ja myös päästät ne menemään ja hyväksyt tilanteen sellaisena kuin se on, silloin asiat ei jää auki enää :heart: sie pärjäät! haikeana mä ajattelen jo, etten sua enää täällä näe :ashamed: oot yksi suurimmista tuista ja turvitsa ollut mulle täällä palstalla, kiitos siitä ystäväiseni :heart:

muoks: ja lisäisin vielä, mä oon niin pahoillani muru siitä, että siun haaveet ja unelmat eivät EHKÄ nyt käy toteen, mutta mie oon aivan satavarma, että joskus sie vielä saat perheen ja sellaisen parisuhteen, jossa myös sinulla ja lapsella/lapsilla on hyvä olla :heart: se haave ei vaan nyt pääse toteutumaan, se vaatii vielä hippusen lisää aikaa! ja kyllä sie uuden ukon löydät, kuka nyt ei noin hyväsydämmistä naista itselleen haluaisi, toiset ei vaan osaa sitä arvostaa samalla tavalla enää vuosien jälkeen :) muista se!
 
Viimeksi muokattu:
Lilli Kiitos! =) Saakos vielä udella päivän? Meillä on 7.7. :D

tiuhti Juu, siinä on ihan tarpeeksi! :D Hääpukuja näyttää saavan jo ihan muutamalla satasella tai sit ne voi vaihtoehtosesti maksaa myös muutamia tonneja! :D Alet tietty sitte ni voi irrota hyvinki halvalla! Puku tehdään vasta joskus vuoden päästä, ei vielä uskalla ku ei tiiä mitä muutoksia sitä kropassa ehtii tulla! :D Mein värit on ihan luonnonvalkoinen/norsunluu/vanilja ja tumman/viininpunainen...mitää erityistä teemaa ei ole, ainaka vielä! :D
 


The Esikoisesta Haaveilevat TO 28.4.2011




Hey.....................22............kp 67/26-65.................yk 3
Satuh83..............27.............kp 58/32-34................yk 4





Mikella................19.............kp 42/30-32.................yk 4
Puputi................25..............kp 42/40-60.................yk 1?
syysmyrsky..........22.............kp 36/?.........................yk 13





Arby...................29..............kp 27/30.....................yk 1
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 25/23-27..................yk 5
t84.....................27..............kp 25/26-28.................yv 2,5
Namppis88...........22..............kp 21/28-54..................yk 5
Ella83................ 28..............kp 20/31........................yk 7





tiuhti_.................21..............kp 18/25....................yk 7
"kuumeilija"..........26...............kp 14/34-60...............yk 18
Jomi....................24..............kp 12/30-32................yk 9
Laretzki...............20...............kp 10/?.......................yk 1
Tnya...................21..............kp 10/28......................yk 3
Ansku83..............27..............kp 10/32-37.................yk 5





Memelisa.............................kp 8/?.........................yk ?
Gabrielle..............29.............kp 4/30.......................yk 5/3



Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?
viida....................25............kp ?/29......................yk?





EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT


Puna-musta

TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
Epa_88
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
 
Viimeksi muokattu:
Ansku miulla ovisplussa on juuriki tuollanen, kerran oon saanu vähä vahvemman testiviivan kuin kontrollin, eli ainaki lähellä oot ovista :D tänään ja huomenna peitot pöllyämään!!!!! :D sulla tuleeki lyhyt kierto! sen 24-26 päivää jos tohon on uskominen! nyt tsemppiä :heart:
 
Ansku83 Ei ole minusta ihan yhtä tumma kuin kontrolliviiva, sitähän toitotetaan, että täytyy olla yhtä tumma. Mut mä kyllä uskoisin ennemminkin siihen, ettei kaikilla tule yhtä tummaa viivaa koskaan, viivan tummuus riippuu monesti esim. ilmasta ja pissasta. Eli kyllä minä ainakin käsittäisin tuon olevan joko selvä plussa tai ovis on ihan käsillä (huomenna tai ylihuomenna). Mä olen tikutellut kans noilla liuskoilla, tosin eri merkkisillä, ja mä huomasin sellaisen asian, että liuskat näytti juurikin tuon tummuista viivaa tai tummempaa ja luulin oviksen olevan käsillä, mutta jostakin luin, että liuskat saattaa näyttää ovisplussan n. viikkoa ennen oikeaa ovista. Mä sitten testailin omalla kohdalla, että oisko tuossa perää ja mulle kävikin juuri niin. Muistaakseni liuskaplussasta meni n. 5-7pv ennen kuin sain Clearbluen digillä hymynaaman. En vaan voi ymmärtää, miten se noin voi mennä? Kannattaa siltä varuilta hyödyntää myös nämä päivät ja vielä näistä päivistä reilu viikko eteenpäin! :D
 
syysmyrsky Ei se mitään, voit toki kirjoitella yksityisviestiä myöhemminkin, jos siltä tuntuu! =) Mä oon ihan hämilläni nyt, kun on ihan menkkamaista oloa ollut eilisestä asti ja tänä aamuna sängystä noustessa kipraisi alavatsasta ja pystyssä oli paha olla, kun oli täysin samanlainen olla kuin olisi 1-3 menkka-aamu menossa! Se oli tosi outoa :confused:
 
Laretzki Tiedän tismalleen, miltä susta tuntuu! Mä olen suuriman osan elämästäni ollut yksinäinen ja syrjitty / hyljeksitty. Itsetunto sen takia pirstaleina ja saan tehdä kovasti töitä itseluottamuksen eteen. Aina olen lähes joka paikassa joutunut hakemaan hyväksyntää. Ja juuri tuo mitä sinäkin kerroit, toinen tyttö kuvioissa mukana. Minusta on niin monesti tuntunut, että olen kolmas pyörä ja ulkopuolinen siis tuosta kolmen koplasta! Vasta myöhemmällä iällä olen saanut muutaman tosiystävän, joihin voi luottaa ja joihin turvautua. Kavereita sitten on muutama lisää, mutta siihen se sitten jääkin - ystävä- ja kaveripiiri siis äärimmäisen pieni :| Myös tämän takia tämä palsta on ollut minulle pelastus, voin anonyymisti keskustella täällä pelkäämättä, että minua alettaisiin syrjiä vain siksi, että olen tällainen kuin olen - "ei pidetty".
 
tiuhti ja kuumeilija Meinasin testata kyl edelleen tänään illalla ja huomenna aamulla! :D Katotaa kuin käy! Ja, kuumeilija, tuo onkin erittäin mielenkiintoinen ja uusi tieto, et noin voi käydä noitten testien kanssa! Onneks niit nyt on pari kourallista ni pystyy testailee huoletta! Digiä en kuitenkaa raaskinu ostaa...taaskaan, vaikka niin uhosin että ostan, mut tilaamatta jäi! :D Tuli jo eilen illalla talletuksia tehtyä ja se on näköjään talletettava jo tänään lisää! :D :p
 
t84 Voi sinua rakas! Nyt ajattelet vain ja ainoastaan itseäsi, miltä sinusta itsestäsi tuntuu ja mitä SINÄ haluat elämältäsi ja tulevaisuudeltasi. Jos päädyt ratkaisuun, että haluat erota, päätös on vaikea ja raastava, mutta tärkeintä on sinun oma hyvinvointisi! Käytännön asiat kyllä järjestyvät tavalla tai toisella, ainakaan ssiihen ei saa kaatua sinun suunnitelmat tulevaisuuden osalta. Minulla itselläkin on joskus ollut tunne, että tuleeko tästä parisuhteesta mitään, kun minä niin kovasti haluan perustaa perheen ja arvostan perheen läheisyyttä ja yhteistä aikaa, kun taas mieheni panostaa ihan kympillä uraansa ja harrastukseena. Toki perhe ja parisuhde on myös hänelle tärkeitä asioita, joihin panostaa, mutta omalla tavallaan. Minä koen sen joskus riittämättömänä ja haluaisin panostaa perheeseen ja parisuhteeseen ihan kympillä ja työ tulee vasta sen jälkeen. Näiden asioiden keskellä olen joutunut miettimään pääni puhki, mitä minä itse haluan. Ero ei tule meillä kysymykseenkään, mutta muutamiin asioihin täytyy tulla muutosta (esim. yhteistä aikaa on löydyttävä lisää ilman sitä, että minun täytyy ensin siitä suuttua) ja jotkut asiat on menneetkin jo parempaan suuntaan. Näitä asioita pähkäillessäni olen joskus ajatellut, että hitto soikoon, antaa olla! Ja sitä on seurannut kova suru ja itkut, ja juurikin tuo pelko siitä, että joutuisin hautaamaan haaveeni tulla äidiksi alle 30-vuotiaana ja mennä joku päivä naimisiin. Mutta minä uskon, että asioilla on tapana järjestyä (tiedän, olet kuullut tämän aiemminkin ja on aika "köyhä sanonta"), mutta oma henkinen jaksaminen on pääasia! Jos ei voi henkisesti hyvin, mikään ei omassa kropassa ja elämässä voi hyvin. Ja siksi joskus on vaan tehtävä kipeitäkin valintoja. Jos sinusta vahvasti tuntuu siltä, että olet jo pidemmän aikaa koettanut saada asioihin tolkkua ja siitä huolimatta miehesi ei ole itse motivoitunut pitämään suhdetta yllä ja nyt sinä koet, että on tullut aika lähteä eri suuntiin, silloin sinä teet sen. Jos taas yhtään epäröit etkä ole 100% varma, mitä haluat, mieti rauhassa. Kaiken tämän sanoma on se, että ajattele nyt vain itseäsi ja toimi sen mukaan muru :hug: Joku kirjoittikin sinulle, että jos ei miehesikään ole ajatellut sinua, niin miksi sinäkään ajattelisit häntä. Parisuhde on kuitenkin yhteinen asia ja sen ylläpitämiseen tarvitaan kaksi. Parisuhde on niin "antamista kuin ottamistakin", mutta ei ainoastaan toisen ehdoilla. Parisuhdeasiat ei todellakaan ole mitään helppoja. Tulethan kertomaan kuulumisiasi taas pian?! Minulta suuren suuri voimahali :hug:
 
Laretzki
tiuhti Meidän tappaja riiviöt siinä kuvassa on :D. Vähän on joo pieni kuva, mutta meidän vauvat siellä on. Vielä olisi tarkoitus suostutella mies ottamaan koira joukon jatkoksi, mutta ehkä sitten siihen seuraavaan kämppään.

Niin, en täällä tainutkaan puhua mitään, mutta ollaan päätetty miehen kanssa ostaa asunto! Vähän meinaa pistää hirvittämään lainamäärä, vaikken minä sitä lainaa opiskelijana saisikaan. Miehen nimiin kaikki. Noh, mä voin sit joskus 10 vuoden päästä hakea meidän omakotiasuntolainan. Tuntui ekalla kerralla kun mies perusteli että miksi ostetaisi, että apua en mä oo niin vanha vielä. Mutta kyllä se 20 v. rupee kuitenkin olemaan ihan aikuinen oikeasti. Lähinnä se varmaan tulee tuosta lähipiiristä se aika aikainen paniikki, että oon liian nuori, koska oon ainut joka tulevaisuutta suunnittelee.

kp:t olis tosiaan jo se 10 :O. Ovulaatio osuu laskurin mukaan viikonlopulle, joka sopii enemmän kuin hyvin. Tosin, kaveri tulee viettämään vappua, mutta ehkä perjantaina ja sunnuntaina vähän talletuksia. Vähän jänskättää jo, että josko tärppäis jo ekasta ja jos ei, niin kuinka pitkälle kierto venyy.:rolleyes:
 
Jomi Voi ei! Osaa nuo vanhemmat ihmiset olla välillä kovin raivostuttavia neuvoineen |O Miten miehesi suhtautuu tähän? Meillä mies vaan sanoo, että antaa tehdä :mad: Ja sillon menee mulla hermot justiisa. Minusta on kans raivostuttavaa, jos joku, kuka tahansa tulee neuvomaan / käskemään, miten joku asia pitäisi tehdä. Ihmiset ei tajua, että on monia ei tapoja tehdä oikein, eikä vaan se oma tapa toimia! Mun äiti on pahin painajainen tällaisissa asioissa, pitää loppuun asti kiinni vain ja ainoastaan omista mielipiteistään, ja muiden tavat tehdä asioita ovat täysin vääriä. Kerrankin äiti oli meillä autamassa ikkunanpesurumbassa, niin eikös alkanut tehdä omalla tavallaan. Mä kyllä jouduin sanomaan, että nyt ollaan meillä ja meillä tämä asia tehdään näin (ja kysymyshän oli niinkin pienestä asiasta kuin millä ikkunat pestään). Nyt pääsiäisenä koiran ruuasta tuli kommenttia ja miten koira oikeasti pitäisi ruokkia. Voi hohhoijjaa! Eikä voinut kunnioittaa sen vertaa, kun sanoin, ettei meidän koiran ruokakuppiin saa laittaa mitään herkkuja vain siksi, että herra söisi ruokansa. Niin eikö kuppiin oltu laitettu vähän koiran suulle hyvää herkkua, niin johan alkoi ruoka pojalle maistua. Kotiin palattua oli sitten sama homma kuin joulureissusta kotiintullessa; koira ei sitten syö kotona ruokaansa, kun pitäisi olla herkkua laittamassa mausteeksi!! Koiralle vaan huono homma, kun menee ihan sekaisin... ei se ymmärrä sitä, että kotona tehdään näin ja kylässä voi "vähän" herkutella! Koira ymmärtää vain ja ainoastaan johdonmukaisuuden ja ollaanpa kotona tai kylässä, toimitaan yhdellä tavalla. Mutta kun äiti ei ymmärrä niin ei. Väärää ruokaa syötetään jne. Siitä mä pidän kiinni, että jos ollaan meillä, niin meillä toimitaan meidän tavalla, olipa se kuinka vastenmielistä äidille tahansa. Ja anopit on kyllä kans samaan sarjaan kuuluvia hössöttäjiä! Hyväähän ne vaan tarkottaa, mutta jossakin menee raja. Mun mielestä raja menee siinä, että jäädään jankkaamaan. Jos äiti alkaa äpättää ja mä sanon, että meillä tämä asia tehdään näin, niin siinä vaiheessa pitäisi äidin tajuta lopettaa ja kunnioittaa toisen kotia. Tulihan sitten itsekin purkauduttua tästä aiheesta, kylläpä HELPOTTI :D
 
Laretzki Mistä löytyy tuollainen ovislaskuri? Mä joskus törmäsin netissä sellaiseen, mutta en ilveelläkään muista, että missä se oli! Mulla on nyt KP 14 ja ovis alkais olla käsillä, viimeistään ensi viikon aikana, niin voisinpa käydä ihan huvikseen kokeilemassa tuota laskuria. Viimeksi kokeilin, mutta :LOL: eihän siitä mitään tullut, kun kierrot oli niin pitkät, että laskuri vaan totesi: epänormaalit kierrot, ei voida laskea arvioitua ovista :LOL: Mutta enpäs älynnyt kokeilla nyt uudestaan, kun kuitenkin 3kk terolutteja jo takana, niin vois alkaa jopa saada jotakin viitettä laskurista!
 
Hei, mä oon kyl nyt ihan ulalla mitä täällä oikein tapahtuu :confused: Mut totta puhuen, en kyllä viitsi kauheasti yrittääkään kun tuntuu olevan aika kiistainen keskustelu....

Täällä ei mitään, vähän ovismainen olo mut en kyl jaksa uskoo. Jotenkin usko menny koko hommaan.
 
tiuhti_ Mä poden samoja ajatuksia kanssasi juuri tällä hetkellä eli samassa veneessä ollaan! Mä täällä elättelen toiveita ja rakentelen pilvilinnoja, vaikkei todellakaan olisi "mahdollista" olla nyt raskaana! Vaikka mistä sitä tietää, onhan näitä ihmeitä tapahtunut vaikka minkälaisia :heart: Mutta omalle kohdalle sellainen ihme tuntuu niin kaukaiselta, että miksi nyt minulle ihmettä suotaisiin. Kroppa on ihan outo, siitä kirjoittelin tuohon ylemmäksi. Mutta siinä on vaan se MUTTA; terolut-menkat oli ihan normit, tosin kesti kyllä pidempään kuin aiemmat terolut-menkat ja nyt menossa vasta KP 14!! Siis mitä ihmettä tuolla mun kropassa tapahtuu :confused: Varmaankin enteilee oviksen saapumista, mutta missäs ne limat ja kivut sitten viipyy??? Kun ei niitä mulla ole, tai jos on, en huomaa niitä ollenkaan! Limaa kyllä tulee aina parin päivän rykelmissä n. KP 10 lähtien sinne menkkojen alkuun asti, mutta hedelmällistä, venyvää limaa ei kyllä tule. Välillä tekisi mieli repiä kohtu irti ja heittää roskikseen!!!! Mutta mutta, jännät ajat joka tapauksessa... joka toinen päivä - taktiikkaa hyödyntäen! Ja jos jotain positiivista tästäkin pitää sanoa, niin eipähän päivät käy tylsiksi jännittäessä ja onpahan PAAAALJOOOOOON munarikkaampaa elämää kuin normaalisti olisi :LOL:
 
tiuhti_ Sitä ei varmaan koskaan opi olla kuvittelematta itselleen erinäisiä oireita ja maalailemaan pilvilinnoja :( Mä olen ihan samanlainen tämän asian suhteen. Kuvittelen kaikenlaista ja välillä oikein etsimällä etsin itsestäni jotakin poikkeavaa, joka saattaisi ehkä olla raskausoire. Kuten siis nytkin elättelen toiveita, vaikka tiedän, että se tuskin on mahdollista. Ja sitten petynkin jälleen kerran ja pilvilinnat sortuu pirstaleiksi, sitten itken ja itken. Sille ei vaan voi mitään. Voimahali :hug:
 

Yhteistyössä