<3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-



Laskettuaika ei vielä selvillä
Kinkula / 24v / 3.lapsi / SatKS
Rva81 / 3.lapsi/ KOS
Pöllönen / 25v / PKSSK

11.6.2014
Lijena / 37v / 3. lapsi / OAS TYTTÖ

30.6.2014
sydänx3/ 26v/ 3.lapsi/ LS poikaolo
eggie / 22v / 2. lapsi / KAKS
KiAna7

1.7.2014
Prinsessapossu

2.7.2014
Jemina81
Rakuuna-uni / 2.lapsi
Pilkku_/29-v./2.lapsi/

3.7.2014
Pölö- / 1.lapsi / ~poikaolo
Lössykkä /KOKS
Taffo82 /31v / 3 lapsi / LS

4.7.2014
Rorysu / 29v / 3.lapsi / TYKS poikaolo
Brasserie / 29v / 2.lapsi / SEKS
Tenholiini/ 4.7./ 30v / 3.lapsi /Seks

5.7.2014
lindacandy
mimonmami / 29v /3. ja 4.lapsi 1.yhteinen / KOS tai NKL tyttöolo poikaolo
haave31 / 31v / 2.lapsi / TAYS
LukasMom / 33v /3. lapsi / OYS

6.7.2014
mutulla
Barbababy / 2lapsi
masunkavattaja_ / 2.lapsi
Nennni /19v / TAYS / poikaolo

7.7.2014
Mymmeli-86 / 27v / 1.Lapsi / K-HKS
Tiqustiina/ 29v / 4.lapsi 1.yhteinen / KOS
Robina / 37v / 3.lapsi tyttöolo
viiriläinen / 24v / 1.Lapsi OYS tyttöolo
Iiva/ 2.lapsi
Mimmi83 /30v /2.lapsi / LPKS

8.7.2014
Lama / 30v / 1.Lapsi
popelid/ 30v./ 4. lapsi/ KYS
Debis / 1.lapsi / TAYS
TybyLiini / 33v / 1.Lapsi / TAYS
duranduran / 1.lapsi / K-PKS tyttöolo

9.7.2014
immet / 22v/ 1.lapsi poikaolo

10.7.2014
riiviöidenäiti / 25v / 5.lapsi / JS
Liikkuja/ 33v/ 2. lapsi/ HYS

11.7.2014
Nausteri / 24v / 1.Lapsi

12.7.2014
MammaLa / 33v / 2. lapsi / KOS
Laa_ / 25v / 4. lapsi / SEKS
Pilvilinna74 / 12.7 / 5. lapsi / K-HKS

13.7.2014
Hellanlettas/ 34/ 5. ja 6. lapsi/ TAYS
BabyBelly / 23v / kolmas / TAYS

14.7.2014
Msusan84 / 29.v / 1. lapsi /

15.7.2014[/B]
sandra87 / 2.Lapsi / KOS
Hanna-81/32v/1.lapsi/Tays

16.7.2014
Johannal /28v/ 1. lapsi/ KOS

17.7.2014

sintt1 / 21v / 2.lapsi / PHKS
Lama

18.7.214
Syssy^^ / 26v. / 1. lapsi / TAYS
NukkaPallero/ 29v / 4.lapsi/ TAYS
Laretzk /2.lapsi / K-PKS
iloinenodottaja /22v. / 1.lapsi / K-SKS

19.7.2014
-pansku- / 26v / 2.lapsi / OYS
heinäsorsa / 1. lapsi / JS
pikkutikkuja 27.v/1 lapsi/ K-SKS

20.7.2014
miinamanu / 26v / 3lapsi / PS
Ada Amelia /23v / 2.lapsi / KOS
SuloinenSalaisuus / 38v / tyks(??) poikaolo
lemonade / 28 / 2.lapsi/ K-PKS
heinämassu82 / 31v / 3.lapsi / KYS

21.7.2014

Maidah / 24 v. /2. lapsi / VKS
Vekkuliina/ 31v / 1.lapsi/

22.7.2014
SuloinenSalaisuus


23.7.2014

emmaoo / 27v / 2. lapsi / KOKS
Tsihihii / 37v / 1. lapsi
jasmin90 /23v /2. lapsi
pikkukaktus / 34 v. / 2.lapsi / KOS


24.7.2014

HelgeR/ 32v /1.lapsi / TAYS
AurinkoL/ 24v/ 2.lapsi/ Kos

25.7.2014
guess /32v /3.lapsi / HYS
pillipöllö / 26v / kolmas / TAYS

26.7.2014
MrsData / 38 v. / 2. lapsi / TAYS
kuukiuru / 24 v / 1. lapsi / OYS tyttöolo
LeenaT / 28v / 3.lapsi
Sall / 20v / 2.lapsi/ TAYS
Norsupilami/20v./1. lapsi
Neeppi / 27.v / 2. lapsi / SatKS

27.7.2014

wonderwall /27v /1.lapsi / SatKS
PinniP / 1.lapsi / 30v / Koks
RoxyFoxy/ 26.v / 1. lapsi/ KOS

28.7.2014
frysil / 22v / 1.lapsi / OYS

29.7.2014

heinämami / 27v / 1.lapsi / K-HKS
rizzo/2lapsi./KOKS

30.7.2014

Nennu_87 / 2.lapsi / Oys
m a r z a / 33v / 5. Lapsi / Tays

2.8.2014
mimma] / 20v / 2.lapsi / SEKS poikaolo

Meitä on 84 odottajaa :heart:


Surun kohdanneet :hug: :'(
shunsine25
surusilmät
nanniska
Jepatin
Nuttana
martsu1986
Undine


Päivityspyynnöt punaisena


SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos uudesta pinosta :)

Ja mulla laskettu siirtyi 2.8pvään mutta lupasin täälä hillua kun luulen että laskettu siirtyy vielä heinäkuulle. ( ei pystynyt mittaamaan ekassa neuvolassa kunnolla kun vauva jäi osaksi piiloon)

Olo on kamala ja pitäisi lähteä vähän shoppailemaan perheen kesken, toivottavasti en pyörry mihinkään kauppaan :/ Oksentaa saa joka aamu.

Ja sydänäänet tosiaan kuulin 9+3rv koti dopplerilla. Onko muut dopplerin omistajat kuullu äänet?millä viikolla?:)

mimma ja pieni 9+5rv
 
Kiitos taas uudesta ketjusta! :)

Mulle vois päivittää la 30.6, en saa puhelimella muutettua väriä :/

Dopplerilla kuulin äänet viikolla 9+, tarkkaa en muista. Helposti kuitenkin on löytynyt, paitsi eilen rv 14+3 pikkuinen etsitytti sykettä yli puoli tuntia! Meinasi usko loppua, mutta onneksi löytyi. :)
 
Kiitokset uudesta pinosta ja hyvää vuotta 2014 kaikille!

Mulla kans la:n vois päivittää 30.6. Tosin viimeks ultrassa vastas kolme päivää pienempää että ei tuo 3.7 kaukana totuudesta ole :)
Huomenna aamusta meno lapsivesipunktioon, jännittää ja pelottaa mutta toisaalta helpottavaa päästä sinne asti (18.12 jo kävin ä-polilla tarkoituksena ottaa istukkanäyte muttei onnistunut).
Oon ollut ihan törkeessä flunssassa koko viikon ja tänä aamuna katosi äänikin kokonaan... Toivottavasti ei pahaa takapakkia tule että tosiaan huomenna sinne polille asti pääsisin :/

Muutaman kerran on liikkeet tuntuneet selvästi mutta nyt pari päivää ollut hiljaisempaa, vainoharhaisena tietenkin pelkään ettei oo baby enää hengissä, onneksi heti aamusta ultraavat niin selviää sekin... Vaikka järjellä ajatellen tajuan että on niin asennosta ja kaikesta kiinni näin pienillä tuo tunteminen :)

KiaNa 14+3
 
Moi pitkästä aikaa! ja hyvää uutta vuotta kaikille!! päivittäin ketjua lueskelen, mutta pääasiassa tabletilla, niin ei tuu hirveesti kirjoteltua...

Täällä menossa viikot 11+3 (12+3 neuvolan mukaan) ja olo alkaa olla jo aika normaali, lähinnä lievää väsytystä ja paineen tunnetta alavatsalla. Aika vähillä oireilla on noin muutenkin menty, oksentaa ei oo tarvinnu kertaakaan ja suurimmat oireet onki ollu väsymys, ärtyisyys/ahdistus ja turvotus. Mammahousut ollu käytössä jo viikolta 6:) ennen joulua saatiin käydä ylimääräisessä neuvolassa kokeilemassa sydänääniä ja siellähän se pikkuinen jumpsutteli. Tämä helpotti hetkeks aikaa ja nyt alkaa olla taas todella epätodellinen olo - onko siellä ketään? ens viikolla vasta nt-ultra, pelottaa kovasti jo nyt..ilmoittelen laskettua aikaa sitten, neuvola laski jo 14.7, mutta mulla pitkä kierto, niin todennäköisesti tulee muuttumaan..

multa se trisomia verikoe otettiin jo ennen joulua,niin tietääkö kukaan olisko sieltä jo tullut soittoa, jos jotain häikkää vai tutkivatkohan vasta kun ultra tehty?

tyttö- ja poikaolosta...ajatuksissa miellän vauvan tytöksi, mutta jotenkin tuntuu kuitenkin pojalta..ristiriitaista:confused:
 
Mulla siis 1.lapsi.

Ei olla kerrottu vieläkään, kun molempien perheille ja töissä pomolle. Mut mun hölösuu äiti on selvästi hoitanut kertomisen, sen verran tiuhaan tulee muilta sukulaisilta puhelua. Ja kielsin äitiä kertomasta. Luulis sen ymmärtävän, kun on itsekin saanut yhden keskenmenon. Vaan ei!
Mua ärsyttää tää ihan sairaasti. Haluaisin kertoa itse sitten vähän myöhemmin. Olinkin jo ajatellut, että ekan ultran jälkeen sitten alan puhua ja kertoa asiasta vapaammin. Mut ilmeisesti ei todellakaan tartte. :mad: Miten hölösuu-äidin sais hiljaiseksi, vaikka on erikseen sanonut, ettei asiasta saa vielä puhua?!!
 
Hei uskaltauduin liittyä seuraan :) Hyvät Uudet Vuodet kaikille!
Laskettuaika 27.7./ 24v./ 2.lapsi/ KOS

Taustoja: Minulla on ihana 10kk poika. Sitä ennen ollut keskenmenoja:/ Tämäkin raskaus alkoi yllättävällä tavalla, kun luulin, että raskaus meni kesken, mutta yllätykseksi ultrassa löytyikin syke:) Alunperin oli ollut kaksosraskaus, joista toinen ei selvinnyt. Nyt jännätään, pysyykö toinen pieni matkassa. Toivon sitä kovasti<3 Ultraan vielä kaksi viikkoa aikaa! Pahoinvointi oli jouluna pahimmillaan jonka jälkeen helpottanut, sen takia epäilyttää onko kaikki masussa hyvin:/ Onko muilla pahoinvointi helpottanut?

AurinkoL + pikku2 10+4
 
AurinkoL, just kans tuossa hetki sitten kirjoittelin, että oireet alkaneet helpottamaan ja tämä aiheuttaa huolta: / itsellä ei oo suurta pahoinvointia ollut, mutta se vähäinenki tällä viikolla hävinnyt - nyt menossa 11+3...mutta varmaan osaltaan kuuluukin pikkuhiljaa alkaa helpottamaan, joten täytyy vain suuresti toivoa ja luottaa, että kaikki hyvin:hug:
 
Viimeksi muokattu:
Mullakin heinämasu, lisätkää listaan :)

LA 8.7 / 27v. / Esikoinen / TAYS

28 pvä käytiin sikiöseulontaultrassa, kaikki oli erittäin hyvin. Kovasti tyyppi heilu ja potki, ja luulen että tunsin yks päivä itsekkin potkuja kun olin hiljaa paikallani ja silittelin masua, voiko sitten olla kumminkaan mahdollista kun esikoista tosiaan odottelen? :) Pahoinvointi on vaihtunut kauheaan nälkään, kuinka paljon voikaan syödä varsinkin iltaisin! Täytyy vaan yrittää syödä terveellistä...

RV 13+3
 
Viimeksi muokattu:
Moi,

mäkin kiittelen uudesta pinosta :)

Tervetuloa uusille :wave:

( . ) Kävin tänään avoneuvolassa kuuntelemassa kaksosten sydänäänet. Hyvin löytyi, toisella 120 ja toisella 140. Eipä siinä mitään, mutta suurin ihmetys oli että kohtua painellessa kun raja kulkee jo hyvinkin pitkällä navan yläpuolella :LOL: Eipä taida olla enää turvotusta pelkästään.
Mun kyltymätön himo smetanaan ei liene helposti ohimenevää sorttia. Laitan sitä leivänkin päälle; paahdettu ruissari, voita ja kunnon lusikallinen smetanaa = taivas! Sekoitin sitä myös lihakeittoannokseen ja kehittelen tässä uusia tapoja vetää sitä... :)


Huomenna poksuu 14+0!
-MM
 
Heippa kaikille piiiiitkästä aikaa!

Joulu, lomailu ja omatolot ovat vieneet voiton kaikelta muulta ja palstailu jäänyt pitkäksi aikaa, mutta nyt jälleen arki lähestyy ja elämä "normalisoituu".

Osanotot kaikille menetyksen kokeneille. Sellaista ei kyllä soisi kenellekään.

Onnea kaikille plussanneille - hienoa että ryhmämme kasvaa jatkuvasti!

Olen nyt laiska ja kopioin tämän tuolta toisaalta, kun jo yhden pitkän tekstinpätkän kadotin ennen tallennusta tänään. Minulle voisi päivittää la 8.7. Ollut näin kokoajan, en tiiä mitä aiemmin olen sekoillut :D

(.) Täällä mennään nyt 13+3. Olot jälleen hiukan rauhoittumassa (rauhoittuivat jo kerran, mutta juuri ennen joulua palasi pahoinvointi ja tolkuton väsymys). 31.12 olimme niskapoimu-ultrassa. Olin oman pään sisällä tehnyt itseni kanssa sopimuksen, että jos siellä ultrassa kaikki hyvin, niin sitten tämän stressaamisen on loputtava - tai ainakin vähennyttävä! Ja kyllähän siellä kaikki oli ihanasti. Pikkuinen siellä heilutteli ja sydän sykki ja muutkin elimet kehittyneet ja paikoillaan. Saimmekin monta kuvaa kotiin ihasteltavaksi.

Ultran jälkeen menimme miehen kanssa vähän kiertelemään ja "vain katselemaan" lastentavaraliikkeisiin... ja niinhän siinä kävi, että kotiin tultua meillä oli vaunut varattuna ja käsirahamaksettuna. Tosin sillä varauksella, että kaupat voi perua, jos jotain ikävää vielä sattuukin. Ei vaan voinut ohittaa niin ihania vaunuja, hyvää tarjousta ja ja ja Mites te muut - oletteko vielä tehneet hankintoja vauvalle?

Ultrassa myös selvisi että kohtu on eteenpäin kallellaan, mikä osittain selittänee sen, että masu on minusta itsestä ollut alusta saakka pömpsällään ja nyt jo kokoajan enenevässä määrin Melkein vallan siitynyt leggareihin, mekkoihin ja tunikoihin. Kaverilta sain yhdet mammafarkut, nekin ovat ihanat päällä. Nyt pitäisi kerätä voimia lähteä ALEja kierteleen ja bongaileen potentiaalisia vaatteita tulevaan. Hankala vain vielä arvioida mitä ja mitä kokoa sitä sitten tarvitseekaan, joten kannattanee hamstrausta hillitä :)

Ihania oloja ja jaksamista kaikille!

TybyLiini ja Sintti 13+3
 
  • Tykkää
Reactions: Debis
Kiitoksia täältäkin uudesta pinosta ja tervetuloa kaikille uusille! :)

Mulla ois ensviikolla veriseula ja kahdenviikon päästä neuvolalääkäri ja siitä seuraavana päivänä np ultra. Ei malttais odottaa kyllä yhtään!

Mielestäni sain sydänäänetkin kuuluviin tolla surkealla dopplerilla, mutta en sitten enää löytänyt niitä uudestaan kun yritin että olisin nopeuden laskenut..

Mun vanhemmatkin sitten asiasta tietää jo kun jouduin pienen avautumisen lomassa kertomaan :D Muille ei olla hiiskuttu mitään, tosin hartaasti toivon että saan sen kaksvkoa vielä salattua, sillä vatsa on jo kauhee pallo ja kiloja tullu ihan hirveesti :/ Mammahousut on ollu jalassa jo useamman viikon..

Tää hormonimyrsky on ihan hirveetä!! Onko muilla kovin ailahtelevaiset tunteet? Mä oon normisti hyvin tasapaksu eikä mikään oikeen hetkauta suuntaan taikka toiseen, ja tosi harvoin tappelenkaan kenenkään kanssa, mutta nyt... Itku saattaa tulla yhtäkkiä jos vähänkin harmittaa ja raivo syttyy ihan sekunnissa! Kyllä on mies ja koira saaneet kuulla kunniansa jo monta kertaa :attn: Toi raivoominen on ihan hirveetä, joudun ihan ulkonakin pinnistelmään etten ala lenkillä karjumaan suoraa huutoa koiralle jos ärsyttää sen touhut...

Hankintoja ei olla tehty mutta kovasti tekis mieli ostaa facekirppikseltä halvat rattaat mitkä siellä on myynnissä... :D Jos ne vielä ultran jälkeen on siellä niin sit vois ehkä ostaa kun on varmuus saatu että kaikki on hyvin..

wonderwall + nisu 10+5
 
Miks mä en opi että täytyy muistaa syödä, argh! Tänään TAAS söin aamulla vähän (aamulla ei muutenkaan tee mieli juuri mitään), päivällä pienen purkin ananasta ja ruuan tein, kun mies tuli kotiin. No siinä vaiheessa oli sitten jo niin huono olo, että eipä tehnytkään mieli syödä koko ruokaa, huono olo, oksetti yäk yäk. Väkisin vaan, että olo paranis. Ja nyt sitten näköjään alkaa tämä jatkuva nälkä tälle iltaa, onneks mies leipoo tuossa sämpylöitä mumsnams (vaikkakin mielestään kädenlämpöiseen, eli kylmään veteen ja tekis niin mieli mennä tuohon väliin neuvomaan ja paasaamaan ja kaikkee, yritän hillitä itseni ja antaa hänen tehdä, voin sitten kovasti kehua valmiita sämpylöitä mitkä ei kohonnut koska hiiva ei lähde elämään jos neste ei ole tarpeeksi lämpöistä ja ja ja ja JA JAAAaaaa...mitkä raskausraivomielenhäiriöt?!)! <3

No me ostettiin, varattiin jo vaunut kun olin muistaakseni viikolla 6 :D Mä en olisi halunnut mennä koko kauppaan edes kattelemaan, koska mikään ei ollut varmaa ja mahakin oli enemmän kuopalla kun kummulla, mua niiiin hävetti. Löydettiin sitten kumminkin heti sillä kerralla meille mieluiset vaunut, hyvällä alennuksella koska viime vuoden malli ja kai se myyjäkin sit oli vaan niin kertakaikkisen hyvä kun sai ne meille kaupattua :D Hartan Topline X oli meidän valinta siis. Ensin me maksettiin niistä vain varausmaksu, koska olin ihan varma että saan kaksoset. Kun asia varmistui viime lauantaina, että masussa on vain yksi, niin haimme vaunut kotiin. Tuossa ne nyt könöttää olohuoneessa, saa pelätä koska meidän kissa valtaa ne itellee! :D Myös Manducan olen ostanut, vähän käytettynä halvalla. Turvakaukalokin jo katottiin, se tulee olemaan Cybex Aton, koska se sopi meidän autoon niin hyvin pienen kokonsa ansiosta, meinaan sitä kyllä katsella myös käytettynä, melkosta rahanhaaskuuta on kyllä ostaa kaikki uutena :O Pikkuhiljaa, niin ei tule vararikkoa sitten keväällä/kesällä kun kaikki pitäisi jo olla hankittuna.

Mulle ei ole tullut vielä mitään himoja tiettyjen ruoka-aineiden suhteen, niitä odotellessa. Paino oli tippunut reilun kilon, kun kävin tänään aamulla pitkästä aikaa vaa'alla, vaan eipä haittaa kun ylipainoa mulla on (raffeleita namnam). Mahasta nyt en osaa sanoa, tuntuis olevan vielä vain turvotusta sen paisuilu :) Ja tosiaan mielialanvaihtelut ja muut päänsisäiset ongelmat on kyllä kamalia, ennen raskautta poltin tupakkia ja kyllä tekee välillä niiiiiiiiiiiin paljon mieli polttaa yks kun oikein ottaa aivoon, mutta en ole sortunut! Tänään kirjoitin miehelle kirjeen, kun on muka niin paljon kaikkia juttuja mistä pitäis puhua ja en vaan pysty kun rupeen heti rääkymään, mutta en kylläkään vielä sitä kirjettä antanut, loppuviimein siinä on kaikkee ihan turhaa "sä et huomioi mua tarpeeks" -kakkaa :D

Ootteko muut nähny erikoisia unia, näin erityisesti raskaana ollessanne? Mulla on välillä aamuisin niin utopistinen olo kun herään, koska mä ainakin nään niin ihmeellisiä että pelkään kohta itseäni! :D

OHO tulipas tekstiä...
 
  • Tykkää
Reactions: wonderwall
Ihanaa mulla tänään ollut kaivattuja raskausoireita!:D Tajuton väsymys ja ärtyneisyys! Hampaita pestessä oksensin ja tulihan niitä repäisykipujakin ylösnoustessa.. Nyt voi taas nauttia raskaudesta:) Kumma miten noita oireita kaipaa heti,kun ne hetken ovat poissa! Ja voi että, miten sitä ultraa odotetaan!

Mä myös olen nähnyt paljon erikoisia ja vauva-aiheisia unia. Esim. kaksi kertaa olen jo nähnyt, että odottaisin toista poikaa:)

AurinkoL + pikku2 10+5
 
Täällä kans ihan sekopäisiä unia. Oon mm. Tiputtanu jonku "vihollisen" parvekkelta ja hankkiutunu eroon sen ruumiista. Ja kaikkea muuta tosi äidillistä :D

Eilen kerroin töissä raskaudesta. Naiskollegalla loksahti suu auki, sitte se kaivo oman ultrakuvansa esiin ja molemmat todettiin, että osasto on pulassa :D meidän 5 hengen tiimiin tulee siis aika moinen lovi kevään aikana. Se ei onneks ole mun ongelmana sitte enää :) paitsi ehkä sitte ku tuun lomilta takas ja reilun vuoden työt odottaa edelleen tekijäänsä...
 
Hyvää alkanutta vuotta kaikille masukkaille! Tänävuonna meillä on nyytit sylissä:heart:
Tervetuloa uusille ja onnea kaikille nt-ultrassa käyneille:heart:

Omia nt-ultrakuulumisia minäkin tulin kirjoittamaan:heart: Voi olla että edelliseen ketjuun jo kirjoittelinkin, en vaan muista...on tämä raskausdementtia:LOL:
Maanantaina käytiin ultrassa ja molemmat nysät oli matkassa mukana:heart::heart: Meno oli kyllä melkoista toisiaan monotellen:D
Muahan huolestutti kovasti se ovatko vauvat samassa lapsivesipussissa mutta sitä huolta ei enää ole. Komea välikalvo näkyi vauvojen välissä ja omissa yksiöissään siis kasvavat.
Istukka sensijaan tarkastellessa näytti yhtenäiseltä eli identtiset kaksoset sen perusteella tulossa ja samaa sukupuolta ovat tietenkin.
Pää-perä oli molemmilla n. 6cm ja niskaturvotus 1mm luokkaa. Rakenteet olivat kunnossa. Istukka takaseinässä.
Kaikki siis tällähetkellä hyvin ja olo helpottunut ja onnellinen :heart:
Seuraavaksi lääkärineuvola 15.1 ja äitipoli 17.1. Pienten kasvua seurataan 2-4vkon välein ultraten.

Tulee tosiaan kirjoiteltua enemmän tuolla fb:n puolella sekä monikkopuolella. Täälläkin kuitenkin mukana seuraamassa mitä teille muille kuuluu:heart:

Hellanlettas ja nysät rv 13 poks
 
  • Tykkää
Reactions: wonderwall
Nausteri: Haha aika hauska sattuma! Tai esimiehen/työnantajan mielestä ei varmaan niinkään, mutta minkäs teet :D

Itse tosiaan arvon sitä edelleen, että milloin kertoisi esimiehelle töissä... äh :S

Vaikka lupasin nt-ultran jälkeen lopettaa huolehtimisen (ja siinä olenkin hyvin onnistunut! :) ), niin nyt mietin et jaksaisinko odotella helmikuun alussa olevaan neuvolaan asti et saa pikkuisesta seuraavia konkreettisia elonmerkkejä (sydänäänet) vai tilaisinko netistä sen dopplerin... tuntuu et kuukausi on loputtoman pitkä aika odotella! Mut sit jos en jostain syystä saisi doppleria toimimaan tai muuten stressaisin sit sen kanssa turhaan, hmm...

Mulla on kauhea himo hedelmiin (erit. tuore ananas!), eilen väsäsinkin tuoreista hedelmistä salaattia ja voi nam kun oli taivaallista! Ja appelsiinimehua menee paljon!

pikkutikkuja ja mukula 12+0 POKS :heart:
 
Miten sinne fb-ryhmään pääsikään? Kenelle piti laittaa viestiä?

Mulla on helpottanut raskausoireet tosi paljon. Se älytön väsymys vaan vaivaa usein. Viimeyönäkin nukuin reilut 12tuntia. Pitäis viimeiseen yövuoroon lähteä illalla, saas nähdä, miten pysyn hereillä. Sitten niitä ei enää tarvitse tehdä yhtään. =)

Mun himo kohdistuu lähinnä Subin patonkeihin. Suunnittelen kokoajan, milloin lähden hakemaan patonkia. Täällä kylällä ei siis Subia ole, onneksi, ja patonkeja en jokapäivä saa. Kotona tehty ei tietenkään ole yhtään sama!
 
Debis:"Kiva" kuulla että joku muukin on yhtä sekopäinen :D

Tänään 11+0 Poks! Ja kyllä mä nyt uskon että ne on ne sydänäänet mitä kuulen dopplerilla, pieni nopea jumputus :heart: Toi laite ei vaan laske sitä nopeutta, kuuluu varmaan sitten liian hiljaa jotta rekisteröis sen..

Kyllä hiukan ärsyttää näin vkonloppuisin kun haluais nukkua puoleenpäivään saakka, mutta ei pysty kun yhdeltätoista on herättävä syömään jotta lähtis jäätävä nälkä pois.

Unista: Näin silloin hedelmöittymisen aikaan aivan SAIRAITA unia :rolleyes: Ei pystynyt edes käsittämään että miten sairaita voikaan unet olla. Ja hirveesti pornounia myös :D

Ja joo ei tartte ihmetellä mistä niitä kiloja mulle kertyy kun päivittäin on pakko syödä vähintään kaks kertaa jäätelöä (ja erityisesti mintun makuista) :popcorn:
Vitamiineja en oo vielä hankkinut, tarttis kait niitäkin kun ei tunnu olevan kovin monipuolinen toi mun ruokavalio.

Harmittaa hiukan kun sain joululahjaksi lahjakortin kuumakivihierontaan, mutta netistä tarkisteltuani ei sitä vissiin suositella raskaana oleville :( Täytynee vielä varmistaa sieltä hoitolasta..

Töissä tulee meilläkin kinkkiset paikat kesällä! Yks jää eläkkeelle ja sitten kun minäkin kesällä jään pois.. Täytyy varmaan heti kertoa pomolle ekan ultran jälkeen jotta saa alkaa miettimään mitä tehdään. Onneks en aio ite stressata asiasta yhtään, se kuuluu pomolle :D

Pitäiskö noita vakuutusasioita alkaa jo miettimään?

wonderwall+nisu
 

Yhteistyössä