<3 Maaliskuun muruset kesäkuussa <3

Loin tämän ketjun itse koska kukaan ei vielä ole sitä odotettavasti tehnyt! Eli plussasin itse tänään ja dpo on ehkä 11. Oon kuumeillut vauvaa jo pari vuotta, esikoispoika täyttää elokuussa 3. Nyt on hyvä aika hankkia toinen, valmistun syksyllä sairaanhoitajaksi. :rolleyes:

Nyt sitä mukaan kun plussaatte niin liittykäähän mukaan! Mun LA on alustavasti 28.2.2016, mutta maaliskuun puolelle aika varmasti menee. Enkä halua helmikuun ketjuun kun sit jäisin sinne ihan yksin ku muut ois jo synnyttäny :D


minea__ 24v. LA 28.2. Toinen lapsi tulossa. KPKS.
Saraneito 28v. LA 29.2. Toinen lapsi tulossa. HYS.
Jenniäö LA 1.3. Ensimmäinen lapsi tulossa. Kätilöopisto.
Kahava LA 2.3.
Mappe86 29v. LA 2.3. Ensimmäinen lapsi. KSSHP.
Pygmi 37v. LA 3.3. Kolmas lapsi tulossa. KAKS.
Andrea 26v. LA 4.3. Toinen lapsi tulossa. TAYS.
ninami 32v. Toinen lapsi tulossa.
merikki 35v. Ensimmäinen lapsi tulossa.
Suskih 29v. Toinen lapsi tulossa.
Mimi_* LA 7.3. Toinen lapsi tulossa. Kätilöopisto.
Cristal3 28v. LA 7.3.
Tada


ember-nelson-newborn-photography.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on tänään testattu aikainen plussa! Toinen lapsi myös kyseessä, esikoinen 1,5v. :) LA olis näillä laskelmilla 4.3.2016. Tällä kertaa toivottavasti synnytän ensimmäisten joukossa, esikoisen aikaan olin viimeisimpiä! :LOL:

Andrea 3+4
 
Hei kiva kun tulit!! :)oon itse myös tuolla helmikuisissa mutta mulla on onneks aikaa kirjoitella molempiin! mulla siis la vasta 28.2, eli periaatteessa kuulun molempiin, oon aivan varma että maaliskuulle menee :D teenpäs listan :) minkä ikäinen oot Andrea? :) Synnytyssairaala?
 
Onko sulla minea__ vielä mitä oireita? Mulla ollu pari päivää pientä nippailua/menkkakipuilua alamahalla, lievää kuvotuksen tunnetta ja väsyttää 24/7. Pakko nytkin vetäytyä päikkäreille kun miksikin menee. :sleep: Lisäksi maha on tosi turvoksissa. Kauanhan pysyy piilossa... ;)

Andrea 3+5
 
On mulla, ollut pari viikkoa jo ankara vatsan turvotus, menkkajuilintaa ja hajut käy nenään. Nyt kun on niin limaa kurkku täynnä niin välillä yököttää yskiä. :D Väsymys on tosi kova! Ja pissattaa. Päänsärkyä välillä ja kuvottaa, aamuisin harvoin pystyy syödä mitään vaikka tavallisesti syön aina. Jaa-a, saas nähdä kauan pysyy piilossa. ;) Tietääkö sulla kukaan vielä?

Minea ja muru 4+3
 
Mies luonnollisesti tietää. Samoin pari kaveria, jotka oli eilen meillä grillaamaan ja tuli sitten sopivasti puheeksi. :LOL: Oon kyl muutenkin niin lörppä, etten varmaan malta olla puhumatta asiasta.

Mää tykkään käydä ryhmäliikuntatunneilla ja kuntosalilla. Katsotaan vaan pitääkö joku paussi pitää sieltä tässä alussa jo. Tänään kävin stepissä ja yrjöhän siellä meinas lentää ja huh kun oli kuuma... :sick:
 
Moiks!
Halukas oisin minäkin tänne vaihtamaan kuulumisia. Plussasin tuossa viime yönä, hetken mielijohteesta tein ja meinas sydän hyppää kurkkuun ku sinnehän tuli toinenkin viiva! :ROFLMAO: Ollaan yritetty jo viime syksystä vauvaa, mutta tämän kuun sitten vedin ihan lonkkaa yrityksen suhteen eli ei mitään tietoa ovulaatioista tai muistakaan :whistle: Laskettu olisi kai maaliskuun alussa.
Millon meinasitte muuten soitella neuvolaan? Mulla on niin pitkä aika viime raskaudesta et oon ihan pihalla näistä jutuista :LOL: Esikoinen on jo kohta kymmenen vanha.
 
Laitatko ninami sun tiedot! :) kiva kun tulit mukaan! meitähän on kohta täällä jo monta :D Soitin neuvolaan plussan jälkeen heti. :) 17.7 meen ekaa kertaa. mutta eilen maailma romahti, mun yks parhaista kavereista odotti mua kun tulin töistä ja kertoi että mun mies petti mua sen kanssa. ja tää tilanne.
 
Heippa


Lapsettomuudesta ollaan kärsitty 5 vuotta, sairastan vaikeaa endometrioosia ja kahteen kertaan ollaan tehty laparoskopia jossa ollaan poistettu pesäkkeitä. Yhdyntäkipu, vaikeat kuukautiskivut sekä virtsaamisvaikeudet ovat saaneet lähes sekoamisen partaalle ja sairaslomille.
2010 keväällä ruvettiin yrittämään ja syksyllä Hakeuduin jo lapsettomuustukimuksiin kipujen takia. Vauvan yritys lopetettiin ja jatkettiin 3/2011. Ei alkanut raskaus ja 6/11 tehtiin ensimmäinen IVF tuloksetta. 9/11 kivut vaan pahenivat ja jouluna tehtiin ensimmäinen laparoskopia. Vauvan yritys jäi taas lääkityksen takia. Toinen IVF 4/12 tuloksetta. Näin tämä lapsettomuustarinamme alkoi.. Ja toinen laparoskopia tehtiin 8/13. Keskenmenoja on tullut yhteensä 10 ja kaikki yhtä raskaita ja menneet rv 5-15 kesken. Ja IVF ollaan tehty 10 ja 3 IUI.. Raskaita vuosia.

Yksi erittäin rakas tytär on 11 vuotias ja teininä hänet sain 18 vuotiaana. Ikää tällä hetkellä on 29 vuotta.
Tänään käytiin ultrassa jo kun raskaus alkoi IVF, olo on uskomaton mutta myös pelottava ja epätoivoinen kun mikään ei ole onnistunut toivotaan että tämä pysyy kyydissä!

Onnittelut myös muille plussanneille!

Suski
 
  • Tykkää
Reactions: bubbus
Tänään sain tiedon positiivisesta verikokeen tuloksesta. Tiistaiaamuna testasin jo clearblue digitalillalla plussan.
Eli onko se nyt sitten rv 4+1 nyt
Pahoinvointia on pitkin päivää ajoittain. Pitää yrittää napostella jotain säännöllisesti. Alavatsassa myös pingottaa ja olen herännyt monena aamuyönä pissalle.
Olen 35 v ja tämä on ensimmäinen raskaus
 
Elikkäs olen 32v, kohta 33. Toinen lapsi tulossa, synnäriä en ole vielä päättänyt. Pääkaupunkiseudulla ku on 3 vaihtoehtoa.
Ensimmäiseen neuvolaan pääsen 23.7.
Voi kauhistus minea! :( Toivottavasti saaatte asiat selvitettyä

Niin ja neuvolatädin mukaan olis kai nyt sit la mullakin 28.2. Mutta olen varma että menee maaliskuulle
 
Viimeksi muokattu:
Ei mikään ihme et tuntuu turvonneelta. Mulla on koko ajan nälkä! (n) Pitää oikeesti vähän tsempata ettei heti ekassa neuvolassa oo tullu +8kg :D

Karkauspäivä osuukin ensi vuodelle. Olisipa hauskaa saada vauva juuri sille päivälle! Tosin esikoisestakin meni 41+4, mut josko tää toinen olis vikkelämpi...

Andrea 4+0
 
Hei,

Uusi ilmoittautuu mukaan.

Eilen tuli kaksi viivaa testiin ja olo ei voisi olla onnellisempi. Viime vuonna sai kokea tämän huuman, tosin vain viikon ajan ja siksi nyt pitää nauttia jokaisesta päivästä raskaana ☺ Käytiin jo lapsettomuuspolilla ja työn alla oli muutaman kilon laihdutus että olisin päässyt munanjohdintutkimuksiin. No, niitä ei nyt tarvi. Varmasti kyllä auttanut että vuoden aikana saanut reilu 10kg pois.

Tässä siis ollaan. Toista odotetaan, kotona myös poika 3v ja mies, jolle tämä on ensimmäinen biologinen.
Täälä palstailtiin huhtikuu 2012 ryhmässä ja silloin oli kyllä suuri vertaistuki, silloin tosin odotin täysin yksin. Nyt onneksi vähän eri tilanne.

Olot ihan jees, pientä menkkasärkyä, rintojen jomotusta ja turvotusta. Niistä tiesinkin jo pari päivää ennen että taidetaan raskaana olla.
Maanantaina tarkoitus soittaa jo neuvola aikaa, meillä heinäkuun ajan keskitetystI yhdessä neuvolassa ja sinne haluan ensi visiitille koska normaalisti neuvola mun työpaikan seinän toisella puolella (jaetaan Kahvihuone heidän kanssaan), ja kaiken ei heti tarvi paljastua työkavereille..

Tässä tämmöinen alkusepustus, lisää myöhemmin

La 29.2./saraneito/28v/2./HYS

saraneito ja vau laskurin mukaan nyt 4+5 ( eri laskureita vähän eri lasketut mutta meen nyt tuolla ennen kuin neuvola muuta sanoo)
 
Heippa

Täällä myös uusi odottaja.
Tein ma aamuna positiivisen testin. Menkat olis pitänyt alkaa vasta keskiviikkona mut olin jotenkin varma tästä. Yritystä 11 kk takana.

En oo neuvolaan vielä soitellut.. josko maanantaina uskaltaisi :)

La kai 2.3.16 (kaikki laskurit näyttää eriä)
 
Terve :)

Ihanaa, että ryhmä maaliskuisille löytyi <3 plussa pärähti ruutuun toissapäivänä ja tässä yritetään sisäistää tätä raskautta! Meille siis tämä pieni on toinen. Meillä on 11/2013 syntynyt tyttö.

Neuvolaan ajattelin soitella ensi viikolla.

La 7.3/ Mimi_*/2./Kätilöopisto
 
Täällä kans yks sunnuntaina plussannut, viikkoja 4+5 tänään ja tällä hetkellä laskettu aika 1.3. Oli erittäin iloinen yllätys, ensimmäinen lapsi tulossa :) Asun Helsingissä, joten Kätilöopistolla siis synnytän. Oireet tähän mennessä plussan jälkeen on ollu flunssa, joka kylläkin on jo helpottanut, aamusin on kyllä aina nenä tukossa, nännit on arat, pissahätä vähän väliä (tosin voi johtua siitäkin, että oon panostanut nyt veden juomiseen), maistan tosi hyvin suolan ruuassa, monet ruuat mitä oon aiemmin syöny on nyt liian suolasia (esim kalapuikot), maha on varsinkin iltapvällä ja illalla tosi turvoksissa (aiemmin mulla ei koskaan ollu turvotusta) ja lämpö on koholla. Tossa nyt oireet mitä tulee mieleen, monesti kun alkaa miettimään niin muistaa/tajuaa, että ai niin olihan mulla sitä ja tätä :D
 

Yhteistyössä