<3 Neljättä kuumeilevat TALVI -13 <3

ONNEA DELILA :heart::heart::heart: Tervemenoa odottajiin, mutta käy ihmeessä myös meitä tervehtimässä :)
Minua ei haittaa lainkaan, vaikka joukossa on myös odottajia ja myös ainomaija voit pysyä seuranamme vaikka kuumeilu joko plussan tai negan vuoksi jäisi katkolle :heart:

Huomenna mulla on sitten reissuun lähtö, koko päivän olen poissa :) Mahtaa väsyttää maanantaina, mutta omaa veljeä ja veljenpoikaa on taas ihanaa nähdä :heart:

kääkkis kp 72
 
Sunnuntaita kaikille :)

Toivottavasti kääkkiksellä on mukava reissu :)

Täällä on valvottu aamuyöstä voimakkaiden vatsakipujen takia, luulin jo saaneeni noroviruksen tai jotain, mutta pahoinvointia ei tullutkaan. Vatsa vähän sekaisin ja vieläkin alavatsaa jomottelee tasaisesti. Selkäänkin ottaa välillä. Enää kipu ei onneksi ole niin kova kuin aamuyöllä. Tämä on jotain menkkakipujen tapaista, selkeästi alavatsalla ja outoa minulle, kun ei tämmöinen kuulu mitenkään normaaliin kiertooni. Olen tietysti voinut syödä jotain sopimatonta (kukaan muu perheestämme ei kyllä oirele :confused:) tai sitten tämä on vaan joku kevyempi vatsapöpö.

Vähän silti jännittää, voisiko tämä jotenkin liittyä raskautumiseen, mutta samalla pelottaa. Mies kun ei niin innokkaalta kuulostanut, kun sivumennen mainitsin, ettei raskaus ole tässä kierrossa mahdottomuus. No, koitan olla murehtimatta enempää tässä vaiheessa.

Onko kellään teistä ollut tämmöistä "oiretta" ennen plussaa? Aiemmista raskauksista en omalta kohdalta vastaavaa muista kokeneeni.

ainomaija, kp 22 dpo 8 (?)
 
Kiitos teille kaikille! :) :heart:
Ja Jiina kyllä mun pitäis tulla sinne syyskuisiin, kunhan "uskallan" sinne siirtyä ;)

ainomaija mulla ei kokemusta tuollaisesta kovasta kivusta, mutta kyllä mullakin on tässä kierrossa alkanut menkkamaiset jomottelut heti oletetun ovulaation jälkeen ja niitä tulee aina välillä. Nyt ei oo muutamaan päivään juurikaan jomotellut (onneksi, het panikoin) eikä muitakaan oireita ole. Oon kyllä edellisissäkin raskauksissa ollut hyvin vähä oireinen, joten toivon ettei nytkään ala kovia oireita ilmestymään.

Toivottavasti kääkkiksellä hyvä reissu, varmasti on sen arvoista et kestää väsyn ;)

Uusia tuulia kaikille oviksen ja plussan merkeissä!! :wave:
 
Hei! Saanko tulla kanssanne kuumeilemaan? :rolleyes:
Ennen en ole uskaltautunut kirjoittelemaan tänne, vaikka kolmostakin tehtiin kaksi vuotta, lukemassa silloin kyllä käynyt tiuhaan.
Nyt tuntuu vaan että tarvis vertaistukea tilanteeseen ja kuumeiluun.
Meillä tilanne nyt tämä: Joulukuussa eka kierto, jossa olisin voinut ja raskauduinkin---> ilmeisesti sain elämäni ensimmäisen keskenmenon, menkat alkoi, tiputteli, loppui, tiputteli seuraavat kaksi viikkoa, sitten alkoi hieman kovempi vuoto, sillä viikolla tein tiistaina positiivisen r.testin ja torstaina jo negatiivisen. Kai se keskenmenolta kuulostaa? Nyt sitten taas ihan täpinöissäni ollut, olin jo varma raskautumisesta, kun kp:t on 37/31, mutta testi tänään näytti negaa, onko kierto vain sekaisin keskenmenosta? Mulla kuukautiset tulee kyllä 24-31 välillä aina.
Siis olen niin sekaisin. täytynee varata gynelle aika, saa katsoa että kaikki hyvin. Olisiko vielä toivoa positiivisesta testistä?
Kauhea sepustus tuli, mutta kauheaa yksin niitä täällä käännellä ja miettiä, miestä kun ei viitsi koko ajan kiusata tällä asialla...
Mutta onnea kaikille raskautuneille ja plussapuhureita muille! =)
 
maaru78 tervetuloa mukaan, mukava saada lisää porukkaa :) Luulisin että kiertosi on sekaisin vielä keskenmenosta, jos ei ole varmuutta ovulaatio-ajankohdasta ? :hug: keskenmenosta :(

Reissu sujui oikein hyvin, oli mukavaa vaikka jouduttiin lähtemään tosi aikaisin :) Nyt toivottavasti jaksaa pyörittää arkea taas ensi viikon.

kääkkis kp 73
 
Maaru Tervetuloa kuumeilemaan!
Delilalle hirmuisesti onnea odotukseen!

Hitsi, mä testasin viime yönä unessa niin selkeän plussan, että oikee harmitti herätä ja tajuta sen olleen vain unta... No.. toivotaan sen olleen enneuni :D

Meillä sairastetaan vesirokkoa.. ou jee : / Hyvä tietty, koska meillä ei vielä kukaan tytöistä sitä ollut sairastanut. Mietinkin, että kuinkakohan pitkä ruljanssi siitä tulee, mikäli sen nyt jokainen vuoron perään sairastaa :headwall: Mitenkäs se nyt olikaan, koska voin laittaa tytön takaisin kouluun? Lauantaina tämä siis alkoi ja paljon on vielä ihan niitä punaisia näppyjä.. (varsinaisia vesikelloja en ole montaa nähnytkään, kun neiti on onnistunut kaikki raapimaan verille jo ennen kuin ovat edes rakkuloiksi asti päässeet...)

Hauskaa alkanutta viikkoa kaikille!

äippä
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84;27873266:
"Meillä sairastetaan vesirokkoa.. ou jee : / Hyvä tietty, koska meillä ei vielä kukaan tytöistä sitä ollut sairastanut. Mietinkin, että kuinkakohan pitkä ruljanssi siitä tulee, mikäli sen nyt jokainen vuoron perään sairastaa :headwall: Mitenkäs se nyt olikaan, koska voin laittaa tytön takaisin kouluun? Lauantaina tämä siis alkoi ja paljon on vielä ihan niitä punaisia näppyjä.. (varsinaisia vesikelloja en ole montaa nähnytkään, kun neiti on onnistunut kaikki raapimaan verille jo ennen kuin ovat edes rakkuloiksi asti päässeet...)"

Meidän poika sairasti pienenä vesirokon ja silloin sain heti suorilta viikon sairaslomaa töistä. Eikös se ole niin et sit kun kaikki näpyt on kuivunu, niin se ei enää tartuta. Muuta ohjetta mä en osaa sanoa..

Voi kun teki mieli käydä apteekista hakemassa testi kauppareissun yhteydessä! Maltoin kuitenkin mieleni, koska nyt vasta 25/28, eikä testissä varmaan mitään näkyis ja menis rahat hukkaan kun en malttais olla testaamatta heti. Eli ostan testin vasta sitten kun oikeasti olisi järkeä testata.

-Romanssi 25/28
 
Niinhän se taitaa olla, että keskenmenon jälkeen kierto hukass! Mutta kun haluaisi niin plussan, haluan unohtaa ja hämätä itseäni, että voisin olla raskaana.
Meidän esikoisella oli vesirokko juufi silloin kun keskimmäinen pääsi laitokselta kotiin, hänellä oli tosi raju, kaksi viikkoahan siinä meni ja vauvallekin tuli sama tauti, selvisi onneksi vähällä. Minäkin muistelen, että sit kun ne näpyt on kuivuneet niin saa lähteä "ihmisten ilmoille"
Minutkin voi lisätä tuonne etusivun listalle. Eli maaru78 (34) ..........38?/24-31...... yk2....-99(p), -05(p), -09(p)
 
Huomenta!
ainakin torstaihin asti ollaan nyt tytön kanssa kotosalla! Paranemaan päin, tai ainaskin suurempi kutina mennyt ohitse, Onneksi.. Nyt sitten vaan jännätään, saiko toiset tytöt tartunnan |O

Ja nyt alkaa niitä (kuviteltuja) oireita ilmaantua tännekkin, voi pyhä jysäys :LOL: ja viikko pitäs ainaki malttaa vielä... millä kp:llä olette saaneet plussan tikkuun? Itse kun olen tosiaan aina testannut vasta kun täti on ollut viikon päivät myöhässä..
 
äippä 84: Muuta en muista, kuin että kuopuksesta kp 74 tuli selkeä plussa :LOL: Kahdessa aiemmassa raskaudessa en laskenut niin tarkkaan kiertopäiviä, toinenkin raskautuminen tuli kyllä venähtäneessä kierrossa.

Kyselin vähän miehen mielipidettä tästä kun kierrot venyvät ja hän sanoi, että sillä ei ole väliä, vaikka vauva saisi alkunsa toukokuun jälkeen :) Tuntuu aivan mahtavalta :heart: Tiukemmalla ollaan silloin mun äitiysloman ajan, jos kuopus ehtii täyttää kolme, mutta ilmeisesti sillä ei ole hänelle niin merkitystä :) Katsellaan nyt sitten mitä tässä käy. Mun pitäisi soitella terkkariin joku päivä ja kysellä vähän noista teroluteista kun on jäänyt ne 2 liuskaa kaappiin, että uskaltaisiko niitä ominpäin mennä ottamaan, vai pitäisikö lääkäriin varailla ihan aikaa. Kaikki verikokeet yms. otettiin silloin 3 vuotta sitten ja olivat hyvät. Toistaiseksi mennään ihan luonnonmenetelmillä ja katsotaan heräilisikö kroppa horrostilastaan :) Nyt on ainakin parina päivänä tuntunut taas painetta alavatsalla, mutta jalat maassa odotellaan :rolleyes:

kääkkis kp 75
 
Tervetuloa mukaan maaru :)

äippä toivottavasti sun uni oli enneuni! ;) Mä oon testaillut ainoastaan kakkosen yrityksessä jo ennen menkkoja ja silloin plussasin muistaakseni pari päivää ennen kuin menkkojen ois pitäny alkaa, eli oisko ollu kp 26/28. Haamu siis tuli tuolloin.

kääkkis Ihana sun mies, kun suhtautui noin :heart: Nyt saat olla rauhallisin mielin ainakin sen suhteen :)

Täällä testailtu tänä aamuna (ja eilen..) selkeät negat. No, kp on kait 24/28-30 ja dpo-arvaus n. 10, että eipä se nyt välttämättä vielä näkyiskään, jos siis plussa olisi (mitä vahvasti epäilen). Olo ei ole yhtään raskautunut. Sunnuntain mahakivutkin taisivat vain olla joku pöpö tai muu. Selkää vähän jomottelee vielä sen jäljiltä, ei muuta.

Nooooh, odotellaan ja katsotaan, mitä huominen testi tuo tullessaan (aion tosiaan dippailla noi kaikki loput testi pois kaapista :whistle:)
 
Uusille tervetuloa joukkoon :wave:

Plussanneille hurjasti onnea :heart:

Piinailijoille tsemppiä ja plussatuulosia =)

Kääkkis toivottavasti nyt tulis joku ratkaisu tuohon megakiertoon :hug: Ootteko muuten painellut myös sitä pohkeen alapuolella olevaa ns. kuukautispistettä ja kantapäiden sivuilta kohtu ja munasarja pisteitä. Mulle sillon joskus 2007 vyöhyketerapeutti sano, että ne on voimakkaampia kun jalkapohjan pisteet ja itse huomattavasti helpompi löytää. Tuli vaan mieleen kun luin, että jalkapohjia on mies käsitellyt.

En nyt muista mitä muuta piti kommentoida kun nää mun käynnit on aina näin pikasia :ashamed: isommat pelaa pöytälätkää ja pienin nukkuu niin kerkee edes hetken istua paikoillaan :)

ON: Mä en tykkää yhtään kun tässä kierrossa alkaa loppua kohden oireita syntymään vaikka ei edes ole mahdollisuutta raskauteen kun ehkä 0,5%.
Mä olen jo 3 yönä joutunut käymään pissalla :eek: päivälläkin siellä saa ravata tunnin välein, aamulla pitää saada jotain suuhun ettei pahaolo yllätä, muutenkin ihme ellotusta pitkin päivää, tissit on ihan oudot - ei sellaset raskaana olevan tuntuset, mutta ei normaalitkaan, mä palelen ihan tolkuttomasti, mutta posket helottaa koko ajan, hammaspesulla tulee yökötys... ja hajut käy nenään. Kaikenlaisia nipsasuja ja jomotuksia on. Paaaaljoooon enemmän oireita kun tuossa edellisestä raskautuneesta kierrossa Mitä ihmettä mun kropassa tapahtuu kun tällasilla kiusaa :confused: :confused:

Jos nyt laskee, että ainut kerta minkä voi laskea on uutena vuotena (ma ilta) ja ovisplussa tuli lauantaina ja lämpöjen nousun huomasin vasta tiistaina niin ovis oli sit kai su-ma. Nyt on sitten DPO 7-9 ja menkkoja olen odottanut kun kuuta nousevaa viikonlopuksi tai alkuviikoksi =) mahdollisuudet siis raskauteen on aika olemattomat, mut mistä nää oireet tulee :confused: :O

Hämmentynyt Orchid
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Orchid: Kuulostaa aivan raskausoireilta ;) Nyt peukut ja varpaat pystyyn :heart:

Juuri niitä pisteitä on paineltu mitä tuossa kuvailit :) Kuukautispiste ei niinkään ole arka, mutta kohtu on oikeassa jalkaterässä aika herkkänä : / Onhan tää yhdenlaista. Odottelen, kunhan tuo koira on lähtenyt uuteen kotiin, jos tilanne siitä laukeaisi ja pääsen rauhassa keskittymään tähän vauva-asiaan :heart: En ole mitenkään ehtinyt soittaa sinne terkkariin : / Helpompaa olisi melkein käydä paikanpäällä kysäisemässä mitä he suosittelisivat :)

kääkkis kp 76
 
  • Tykkää
Reactions: Orchid x2
Orchidin oireet kyllä kuulostaa niiiin raskaudelta :O Aika huikeaa, jos sulla oiskin tärpännyt!! =)

Itellä on selkeet pms-oireet päällä, tuhruttelu alkanut ja peli 99% varmasti menetetty. Nyt on siis kp 26 ja menkat alkaa varmaan sunnuntaina. Jotenkin en edes jaksa olla pettynyt :confused:

Plussaonnea teille muille!! :heart:
 
Pidetään ainomaija kuitenkin peukkuja, jospa ei alakaan :rolleyes:

Jokos äizikän voi siirtää plussanneisiin :) ?

Tänne tuli niin kovin hiljaista, kun moni plussasi : / Jännittää kyllä orchid, sinun ja ainomaijan puolesta :heart:
Mulla on huomenna perinteinen negan testaus-päivä ja olen varmaan taas tosi huonolla tuulella koko päivän.

kääkkis kp 77
 
Kovin on tosiaan hiljasta täällä..
Äizikästä haluaisin minäkin kuulla :confused:
Äläs nyt kääkkis, jospa tänä perjantaina se ei enää oliskaan nega.. ;)

Hitto, mutta täällä on ollu tissit sitte muutaman päivän kipeenä.. liekö sitte kaikki hormonit hyrrää näin ilman mitään ylimääräsiä hormonipommeja (ehkäisyä..) :O
Raskaustestit saapui postissa eilen, ja polttelee tuolla kaapissa..malttamaton on fiilis...
 
Iltainen tervehdys :)

Kääkkis mä täältä aktivoidun kun uuteen kiertoon päästään ;) nyt on taas tää rytmi lähtenyt hyvin käyntiin niin illalla pääsee koneelle JEI!
Tsempitykset jos sieltä aamulla tuliskin ylläripylläri =)

ainomaija jospa se tuhru tietääkin ihan jotain muuta :rolleyes:

ON oireet vähenee kun kierto etenee loppuaan, huomenna olis menoa illalla ja pitäis melkein tietää. Luulen kuitenkin, että odottelen rauhassa ja siemasen huomenna vaan yhden olusen. Ei jaksa nyt ruveta testailemaan. Huomenna voi tietenkin olla eri mieli, kun eihän sitä koskaan voi tietää miten mieli muuttuu :LOL:

Orchid
 
missä mennään h*lvatan hyvä kysymys nyt kp 38/28 ja hmm no "oireet" senkun lisääntyy, mutta EI plussaa (taas aamulla viivanpaikka, tosin joku väitti ettei noihin pregcekkeihin tulis edes viivan paikkaa).. :'( kolme eri ihmistä kysynykkin ootko raskaana viimesen viikon sisään (siis tietämättä tilanteesta mitään)?

turvottaa, kamala jano, huono olo, ruoka maistuu kumman hyvin.. (taidan kuvitella)

tympii, toisaalta mulla on ollu viimiset 4 edelleistä kierto ollu pitkiä (en vaan ole laittanu yhtään muistiin kuinka pitkiä, muistaakseni joku pari viikkoa), ei auta muuta kun odotella mitä tapahtuu.. ihan syvältä, mun mieli on sitä mieltä että ollaan raskaana; mut testi on toista mieltä.. :headwall:

odotan vaan nyt kiltisti, en vaan järin positiivisin mielin.. mut sais nyt jotain tapahtua.. : / jos vielä viikonloppuna kertaalleen testais, ja sit vaan oottelis menkkoja.. : /

äizikkä :heart:
 
Huomenta! äizikkä mulla oli just samanlaisia oireita ja mieli oli ihan raskaana oleva. Testi oli sunnuntaina nega ja sieltähän ne kuukautiset tiistaina sit tulivatkin 39/24-31. Toivotaan kuitenkin, ettänsulla olis toisin. :)
Taitaa tää stressi tästä raskautumisesta ja kokoaikaiset ajatukset tehdä minulle tepposet. No nyt siis uutta yritystä kohti, toivoa vaan saa, ettei yrityksestä tulis yhtä pitkää kuin kolmosesta, kaksi vuotta, ei pää kyllä kestäis enää. Se olo pitkä aika pettyä joka kuukausi. :(
Meille keskimmäiselle iski oksennustauti, oksensi koko yön. Nyt odotellaan tuleeko muille, luultavastu kyllä, on kyllä ällötävin tauti mitä on. Yäk.
Hyvää viikonlopun alkua kaikille, itselläni menee puolet työn merkeissä, niinkuin melkein joka viikonloppu. :wave:
 
Voi ei äizikkä :( Mä kyllä toivon, että sulla vahvistuisi plussaksi :hug: " Kiva" sitten kun kysellään vielä, että onko raskaana.

maaru: Toivottavasti ei sulle tule tauti, oksennustauti on kyllä hirvein mitä tiedän, tai no, enteron sairastaneena, en tiedä kumman valitsisin " mielummin".

Täällä yhä nega. En tiedä mitä mun pitäisi tehdä uuden kierron käynnistämiseen...Välillä on vähän sellaisia tuntemuksia, että olis aluillaan, mutta mitään ei tapahdu.

Mitähän Orchid:n testi näyttää :rolleyes: ?

kääkkis kp 78
 
Orchidin testi näytti tältä tänä aamuna, 4 tunnin pidätyksellä:

Aijaa.com - 11621365

Jää siis tänä iltana oluet nauttimatta :whistle:

oli kyllä aikamoinen yllätys :heart: nyt on siis DPO 9-11
toi testi on leikattu kahtia siksi näyttää noin oudolta, jää sitten huomiseks toinen puolikas :D en tainnu koko tuulimunaraskaudessa saada noin selvää plussaa.

Voi kääkkis kyllä nyt sais jo loppua tuo megakierto :hug:

äizikkä no voi harmi, voihan se vielä plussa pärähtää, sitä toivomme :hug:

Orchid ja jotain 3+5 :eek:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82 ja Losa
Onnea Orchid !!! Olikin niin selvät oireet sulla, että olisi ollut ihme, ellei plussa olisi pärähtänyt :heart:

ainomaija: poistanko sut kokonaan listalta, vai laitanko taustalle tms.?

Äsken alkoi aivan järjetön viiltokipu vasempaan munasarjaan :O Ärsyttävää tälläinen.
 

Yhteistyössä