<3 Neljättä kuumeilevat TALVI -13 <3

coffeeBreak; Tsempit huomiselle :heart: Jospa se plussa nyt tuleekin, kun sitä vähiten odottaa ;)

Orchid: Ihanaa kun käyt kirjoittelemassa kuulumisia :heart: Kyllä siellä kaikki on hyvin, aivan varmasti :) Kuulostaa niin hyvältä sun oireilu, pieni siellä pitää kiinni ja kunnolla :heart:

Ihanaa, pääsen miehen kanssa huomenna viettämään parisuhde aikaa :) Mennään varmaan katsomaan jääkiekkoa, sitten parille oluselle ja kotiin saunomaan :) Nyt olenkin ollut paljon paremmalla tuulella, ei ole kyllä ollut niitä vihlaisujakaan tänään. Alavatsalla tuntuu satunnaista painetta, muuten on tosi tyyni olo. Ihmettelen kyllä tätä, miten vettä tulee suuhun yhtäsyöttöä varsinkin iltaisin :O Yritin yhtenä iltana venytellä, en pystynyt mahallaan tekemään, kun yökötti. Mietin olisiko jotain hormoniryöppyjuttuja, kun tää elimistö vihdoinkin toimii :)

kääkkis kp 91 dpo 2
 
Hei. Kerokaas mitä limoja sitä tälläisilla kiertopäivinä tulee? Eli tänään vissiin kp17 ja jos oikein olen käsittänyt dpo 5 siis ovisplussa pamahti viime torstaina.
Sitten asiasta toiseen. Onkonteillä kenelläkään kokemusta talonrakennus urakasta? Meillä olis ilmeisesti sellainen edessä, jännää ja ihanaa, ihan uusi koti. Toki on varmaan raskas projekti, mutta luulen että selviämme kunnialla. Ja jospa uusi ihminen pääsisi sitten uuteen kotiin ...toivotaan.
Tsemppiä kaikille jännäilijöille, jospa meillä tässä kierrossa kailkilla tärppäis!
 
EIIIII coffeeBreak :( Ei saa mitään menkkoja tulla, kun plussaa!!!

Romanssi: Tein nyt iltapäivällä Sofin ovistestin ja haaleeta viivaa näytti. Eilen siis tuli pregcheckillä kontrollia haaleampi testiviiva ja tämä oli nyt siitä hiukka hailakampi :) Luulen, että näyttävät mulla aika samaa on se sitten pc tai sofi ja hailukkaa viivaa alkoi siihen pc:hen ilmestyä heti kun aloin testailla, eli 4 päivää ennen ovisplussaa.

maaru: Me muutettiin valmiiseen 84 vuoden omakotitaloon, niin ei ole rakennusprojektista kokemusta. Hienoa, että saatte uuden kodin, ihanaa vastaanottaa sitten uusi jäsen perheeseen :heart: Limoista en oikein tiedä, kun mun ovislimatkin oli sellaista " lorotusta", ettei voinut jäädä huomaamatta :LOL: Nyt mulla kuitenkin ,dpo 2, on tullut pikkuisen taas vaaleaa valkkaria ja mielenkiinnolla odottelen lisääntyykö vai mitä tekee :D
 
maaru: Me otettiin valmistalo, eli avaimet käteen. Ollaan nyt 4kk keritty tässä asua ja ihanaa kun on oma tupa. Paljon enemmän oli tässäkin hommaa mitä tartti itse tehdä, kun olin vaan ajatellut, että kaikki tehdään ja tulee valmiina. Paljon erilaisia paperihommia, mutta onneks mun ihanista ihanin mieheni hoiti ne.
Mies jo sanoi, että seuraavaksi rakennetaan pitkästä, en tiedä kenen kanssa meinaa rakentaa, sillä mulla on jo unelmien talo enkä meinaa tästä pois muutta ikuna =)

omaa: Ne sitten päätti eilen alkaa kunnolla, eli dbo 2 tänään :mad: Ei auta, kun uutta kiertoa kohti ja pitää toivo yllä. Tikutellut ovista en oo ikinä itse ja nytkin ajattelin, että säästyn ylimääräiseltä tressiltä, kun jätän tikuttelut muille. oikein paljon plussatuulia jokahittelle :heart: Ja mukavaa viikonloppua :wave:
 
Pikaisesti vain kertomaan, että ei tarvittu testiä kun täti kurvasi tunnollisesti ajallaan heti aamusta paikalle :'( Pettymys vaikka osasikin odottaa.

Maaru, me ollaan rakennettu talomme itse. Pahin rakennusvaihe oli juuri menossa kun tuplat syntyi, kumpikaan ei muista vuodesta oikein mitään kun mies meni töistä raksalle ja kävi kotona vain nukkumassa, minä hoidin kahta vauvaa... sitkeyttä ja hermoja se vaati mutta kannatti :) Meinasitteko pakettia vai jotakin ihan itse suunniteltua?
 
Voi anteeksi sofi-testi kun epäilin toimintaasi :D ihmettelin kun tuli niin heikkoja viivoja et just ja just erotti. Tänään sit yhtäkkiä viiva ilmestyi ja jopa hieman kontrolliviivaa tummempana! Ja vielä illalla testasin viimeks ihan haalean. Viime yönä kyllä touhuttiin, mietin vaan pitäiskö tänäänkin?
Onko huomenna jo myöhäistä, mitä luulette? Ja onko huomenna sit dpo 0 vai 1?
Kiitos jos jaksatte vastata, tää pähkäily on niin hankalaa yksinään.
Onnea ovis- ja vauvaplussista ja tervetuloa uusille!
Romanssi kp 15/28.
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
coffeeBreak ja Änkiäinen :hug: :( Voi kun toivoin tulevani lukemaan jotain iloisempia uutisia :(

Kuulostaa kyllä coffeeBreak tosi raskaalta, että kaksoset ja taloprojekti, huh huh. Kyllä hattua nostan, mun hermot ei välttämättä kestäisi :)

Tänään on yhä satunnaisia paineentunteita alavatsalla, ovistestin testiviiva ehkä hiukan tummempi kuin eilen, eli hailakkaa viivaa näkyy. Viivat on kuitenkin tummempia, kuin aloittaessa tikutusta...Mielenkiintoista :)

kääkkis kp 92 dpo 3

Muoks: Romanssi, Mulla näytti sen 2 päivää yhtä tummaa viivaa, niin ajattelin sen niin, että ovis silloin jälkimmäisen superviivan jälkeisenä päivänä :) Eli kun mulla oli vahva ovis + sen 2 päivää, niin laskin näin: -2, -1, 0 ja tuo dpo 0 on se oviksen jälkeinen päivä kun viiva haalistunut ja siitä lähtee sitten dpo 1 jne. Näin olen ainakin ymmärtänyt, toivottavasti tajusit mitä tarkoitan :D Onnea ovisplussasta :heart: Mekin tehtiin hommat jo ekan plussatikun jälkeen, kun mies sitten sairastui ja hommailut ryytyi siihen. Luulen kyllä että riittää aivan mainiosti, jos ei onnistunut niin sitten ei onnistunut ja seuraavassa kierrossa sitten :)
 
Viimeksi muokattu:
coffeebreak ajateltiin ihan valmispakettia, tuli vaan tänään mutkia matkaan, himoitsemallemme tontillemei saakaan rakentaa sellaista mitä haluaisimme, joten. Voi itku, kun taas lykkäntyy. :'(
Oireista: mikäköhän nyt on kun jos kävelee kovemmin ja aamulla lumitöitä tehdessäni mahasta vihlaisi ihan ihmeellisesti, piti ihan henkeä vetää hetken. Kävellessä kovemmin täytyy vauhti hidastaa. Ja limoja tulee niinkuin oviksen aikaan konsanaan. Outoa. Tänään siisnkp ehkä 18. Kierto 24-31 yleensä 29-30. Heti tulee mieleen olisko tärpännyt, mutta mun tuurilla kuvittelen vain tai toivon niin kovasti, että kroppa kiusaa. :kieh:
Enää huominen olis töitä, sit hyvin ansaittu talviloma. On kyllä tosi raskasta olla töissä ja hoitaa kotia ja lapsia. Olisin niin mielelläni kotona!
Saunomaan! :)
 
Täällä siis ovisplussa eilen aamulla ja illalla sekä vielä tänä aamuna, nyt äsken oli jo haalentunu kun testasin. Aamulla tuli aivan sellaiset kananmunan valkuaislimat joista olen lukenu:D Nännit kipeytyi eilen. Onkohan se ovis jo ollu vai vielä tuloillaan..?? Help! :D
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Romanssi: Onko niissä testeissä jossain hiukka tummempi testiviiva? Jos kaikissa on tismalleen saman vahvuiset, niin tänään/ huomenna on sun ovis :D Huomenna siis dpo 0 jos aamulla oli yhtä vahva viiva, kuin aiemmat :) Nyt tsemppiä, että on tärpännyt d:)b

Täällä oli ovistestin testiviiva hiukka tummempi kuin eilen :) Jännä seurata miten ne nyt muuttuu kierron aikana ja mikä on se lopputulos :heart:

kääkkis kp 93 dpo 4
 
tervehdys! :wave:
jaaa kp 54!!! ja testissä varjo.. :headwall:

tässä yrittäny järkeillä kaiken moisia teorioita piiiiitkään kiertoon... no siis ensinnäkin mullahan piti alkaa menkat 8.1, veikkaan että menkat puuttuu koska ovis ei ole tapahtunut (se ois ainut järkevä syy, tädin puuttumiseen) ja sen mukaan laskettuna mulla pitäis huomenna alkaa menkat (en kyllä, usko ei tunnu siltä). mutta se edellis viikkonen limailu veikkaan ovista (mikä hyödynnettiin) silloin nyt olisi noin dpo7, eli täti tulee ensi viikon loppuna veikkaisin JOS tulee, tottakai perheenkasvatus mielessä; joten toinen lopputulos olisi parempi.. :D (tulee muuten varmaan sitte mega versiot tädistä, kun jätti viime kuun välistä) :(

ja siis sekavia sepustuksia, mutta mutta näin PIIIITKÄÄSSÄ kierrossa alkaa väkisinkin pohtimaan ties mitä dinosaurusteorioita.. :LOL:

odotuksen odotus jatkuu.. :popcorn:

tsempit myös muille megakiertolaisille.. :flower:

luulis nyt että tässä pinossa raskautumiset tapahtuu jo "vanhasta muistista" kun on kuitenkin pikku neljä haaveena.. ;)

äizikkä :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Harmi, maaru että suunnitelmat meni mönkään :( Sama juttu, kyllä tää oravanpyörässä pyöriminen pyöriminen on melkomoista. Olisi ihana jäädä kotiin ja saada olla kotona kun esikoiset menee kouluun ym.

Romanssille onnea ovisplussasta ja onnea matkaan tässä kierrossa tärpin suhteen! :)

Äizikälle ja kääkkikselle tsemppiä megakierron kanssa!

Tikuttelijat, kertokaas, milloin te olette sen tikuttelun aloittaneet? Ajattelin nyt myös aloittaa oviksen metsästyksen :)
 
Kiitos Kääkkis vastauksista! Tällä vauvanyrityskerralla mä vasta olen kunnolla yrittänyt perehtyä kierron vaiheisiin ja käyttänyt ovistestejäkin, ja voin todeta että vaikea on ottaa selkoa siitä milloin se ovis on ja mitkä oireet kuuluu mihinkin vaiheeseen. Miten me ollaan nuo 3 lasta saatu aikaiseksi!? :D
Nyt se kuitenki on tältä kierrolta ohi ja voi ottaa rennosti. Kunnes aloitan raskausoireiden etsimisen:D
Mä aloin tikittää KP 10 muistaakseni ja ovisplussa tuli kp 15 ja kp 16 aamulla. Kp 16 illalla jo nega.
Muistaakseni ohjeissa neuvotaan et jos kierto on 28 päivää niin tikutus tulisi aloittaa kp11.
Me "kylvettiin siemeniä" kp 17, 15, 14, 12.
Romanssi kp 17/28
 
coffeeBreak: Oikea oppisesti varmaan just niinkuin Romanssi teki, mutta itse aloitin tikutuksen puhtaasti tuntemusten perusteella :) Katselen nyt sitten loppuun asti mitä näyttävät, kun ehdin niitä tilaamaan lisää :D

äizikkä: lle tsempit ja toivotaan että oli ovis :heart:

Kyllä se o-testin testiviiva on nyt oikeasti tummunut, alkuun näytti että tulee vaan joku haalea viiva, mutta kun aika oli mennyt niin aivan yhtä tumma kuin eilenkin. Mitään tuntemuksia ei ole suuntaan tai toiseen, mutta aikaahan on vielä vaikka kuinka :)

Romanssi: ihana toi "tikittäminen" :LOL: :heart:

kääkkis kp 94 dpo5
 
Heippa taas!
Jokusen päivän pidin palstailusta paussia, kun on niin hiljaisia itellä nuo kp:t 1-10, mutta nyt alkaa taas heräilemään ajatukset vauvantekopuuhiin, kp 11 siis :D
Ite en oo myöskään koskaan "tikittäny", enkä ainakaan vielä ole valmis siihen ryhtymään, tuntuu tosiaan että menis meikäläiselle sitten jo liian hankalaksi tämä vauvaprojekti.. Mutta en vanno mitään, olinhan kaikki raskaustestitkin tehnyt vasta kun menkat viikon myöhässä ja siis yksi testi per raskaus. ja ohhoh kun tulin tänne palstailemaan, niin johan se piti raskaustestiä tehdä viime kierrossakin tyyliin dpo 12.. :LOL:

äizikälle ja kääkkikselle jaksamisia megakiertoihin, toivotaan kuitenki jotain tapahtuvaksi:)
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Mullakin oli alunperin periaate, että en todellakaan mitään tikutteluja aloita, mutta kun kierto venyy niin kyllä sitä muuttuu ajatuksetkin :) Otetaan nyt kaikki ilo irti, kun tästä tulee se meidän viimeinen lapsi :heart:

Kaikki vaan "tikittämään" :D Kyllä se kertoo omasta kropasta aika paljon, tietää mitä milloinkin on tekeillä :)

Repäisykipuja on tullut muutaman kerran, aamulla esim. oikein mojovasti aivastin niin tuntui että nivuset repee. Yöllä vaihdoin asentoa, niin tuntui myös toisella puolen alavatsaa terävä viilto. Kovasti näen uniakin, en kyllä tarkkaan heräämisen jälkeen muista että mitä :LOL: Tässä täytyisi nyt viikko pitää hermot kasassa, niin näkee alkaako vuoto vai ei...Jos nyt oikein laskin niin, dpo 14 on ensi viikon tiistai, eli kp 1 olisi keskiviikko ( ellei plussaa tule ). On mulla 9 kpl Sofeja tuolla odottamassa, että ehkäpä aloitan jo tällä viikolla testien tiirailun :D

kääkkis kp 95 dpo 6
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
Tää on muuten kätevää, kun kp:t menee kuukaudenpäivien mukaan :D

Meilläkin tosiaan vuosi enempi vähempi yritystä takana, niin täytyy nyt ruveta vähän tsemppaamaan ja tekemään kaiken minkä voi :) Haittana nuo miehen reissut ja oma epäilys siitä etten ovuloi joka kuukausi. Eli nyt sitten tikitellään jotta näkisi mitä kropassa oikein tapahtuu.

Raportoihan kääkkis kaikki mahdollinen tänne, jännittävää :saint: (ja muutkin tietysti, tahtoo heti tietää mitä muilla tapahtuu kun itsellä tylsä alkukierto)
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Rixutin: Ihanaa kuulla susta :heart: Ilmeisesti kaikki on mennyt hyvin ?

coffeeBreak: Tämä on kyllä jännittävää :D Hirveän vaikeaa pitää jalat maassa, mutta pakko on edes yrittää ettei pety sitten niin paljon, jos joudutaankin jatkamaan harjoituksia :)
 
Päivitystä: r.testi nega, o-testissä hailakka testiviiva. Menkkajomotuksia ollut ja valkkaria ilmestynyt. Repäisykipu muistutti taas itsestään, kun aivastin, sattui aivan mielettömän paljon... Saas nähdä, tuli taas vähän "masis", mutta kunhan nyt jotain tapahtuu, se on pääasia :)

kääkkis kp 96 dpo 7
 
coffeeBreak: Sama juttu :O Mä nimittäin vastasin siihen sun viestiin :D Mulla ne jomotukset tuntuu vain tuossa etupuolella, kohdun alueella :) Ihmettelin sitä, että tyttöjen synnytysissä supistukset tuntuivat myös tuolla selkäpuolella, mutta pojan synnytyksessä vain etupuolella. Oli paljon helpompi ottaa ne vastaan, kun olivat vain etupuolella. 2 näistä synnytyksistä päättyi kyllä sektioon, että "turhaa" kärsimistä oli :( Neljännestä ei tarvitse ottaa vastaan varmaan yhtäkään supparia, kun laitetaan suunniteltuun sektioon suoraan.

Tänään on ollut ihmeen oireetonta. Aamulla taas vähän turvotteli ja jomotteli, mutta ei enää. Aika herkillä olen, itkettää helposti ja on aika alakuloinen tunne nyt : / O-testin viiva näyttää yhä hailakkaa testiviivaa. Huomenna taas r.testin tekoon :rolleyes:

kääkkis kp 97 dpo 8
 

Yhteistyössä