<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Luulisin et mulle voi päivittää nyt kp1/28-42? yk5.
Tai saa nyt nähdä et mitä tästäkin tulee, mut vähän vaikuttaa siltä et kp1 starttas! Vihdoin :) Mut vielä kyllä en uskalla juhlia. Toivon niin että nää menkat olis normaalit ja saisin kierron normaaliksi!
 
No joo, uskotaan jo. Testasin taas aamulla ja negaahan se näytti :ashamed: Joo eli dpo 13 tänään. Nyt mä en koske testeihin enää ja odottelen menkkoja vaan muutaman päivän, eiköhän ne sieltä sitten ala.

No, voipi sitten huomenna mennä muutama kuoharilasillinenkin kurkusta alas :D

Kaikille hauskaa Uutta Vuotta ja ens vuosi on se meidän vuosi sitten!! :heart:
 
Vesisateisesta itäisestä Suomesta terveisiä! Ollaan anoppilassa ja aamulla testasin punaisen viivan ;) Keskiviikkona päiväpisusta haamunen ja nyt Davidin puikkoon vaaleanpunainen viiva... Littlestarin sanoin siirryn varovasti syyskuisiin.

En tiedä mitä ajattelisin, kun tuntuu että johan tätä on odotettukin ja sitten kun se tapahtuu, niin ihan ällikällä lyöty.

Anteeksi omanapaisuus, mutta tulen kyllä tänne kurkkimaan ja puhaltelemaan plussaa! Jokainen vuorollaan pääsee uuteen tilanteeseen.
 
LittleStar ja Misupai suuren suuret onnittelut! :flower:

Tervetuloa uusimmille :wave:

Täällä kp 9/25-29, ja huomenissa alkaisi peiton heiluttelut... Kova vimma olisi käydä hankkimassa ovistestejä, mutta ehkä yritän malttaa mieleni. Ja jos ei tällä kierrolla tärppää, niin olisi vielä sitten käytettävissä "järeämpiä keinoja" tuleviin kiertoihin. Tämä on nyt ilmeisesti tälläista itsensa psyykkausta tai jotain :D Tuo oviksen bongaus on kyllä omalla kohdallani ollut sellaista salapoliisityötä ja kovin vaivalloista, usein kahtena päivänä peräkkäin olen ollut tunnistavani oireita mahatuntemusten ja limojen perusteella. Ja ilmeisesti oikeat ovistuntemukset on mahdollista bongata vain yhtenä päivänä, vai miten se menee?

Kaikille oikein hedelmällistä uutta vuotta 2012 :p
 
Onnea LittleStar ja misupai!! Hyvää uutta vuotta myös teille, voikaahan sitten paksusti!!

Täällä varmaan ovulaation hetket käsillä..pientä nipistelyä ja "menkkajuilintaa" ollut joten ovulaatio voisi olla tulossa tms.
Eilen puuhasteltiin miehen kans ja tuli ihan hölmö juttu mieleen. Kun seksin jälkeen menin heti vessaan pissille ni ne spermathan tietty valu pönttöön. Sit vielä suihkuttelin suihkulla.. Meniköhän nyt simpat ihan hukkaan vai miten muut yleensä?? Makoiletteko seksin jälkeen pitkäänkin vai menettekö heti pesulle?? :) Sori jos ihan tyhmiä täällä pähkäilen :D
 
********Lauantai 31.12.2011************




Mukana:

Lumpe...................5/11...................??..............yk1
nellinu...............tyttö 08/10............kp3/26-28...........yk5
Nasutin83.......................................kp6/?..........yk1
Taikamaailma............poika11/10.....kp5/28-32..........yk6
_lumi_...........................................kp5/28...............yk2
DsariaL......................................... kp8/23-30........yk5
Meliah..............................................kp 10/25-29..................yk?
Mami2009...........02/09...................kp11/33-70........yk 12
Hömpi......................poika 09/10......kp13/?...............yk2
diiselikissa.....................................kp13/36..............yk1
Neiti näpsän äiti..........tyttö 10/08....kp15/28-32.........yk12
BiBa...........................10/09...........kp16/30-35.........yk6
Nopponen..................tyttö 6/08.......kp18/34?................yk2
samaria.....................2/10............. kp24/28-30........yk8
Nöhvi........................tyttö 7/10.......kp25/25-26.........yk4
Miraaz......................tyttö 10/10.....kp25/28-48.........yk3
Sannuli79..................tyttö 07/11 ....kp27/32..............yk3
MeaMinnis..................01/08............kp29/23-28..........yk 3
Heidi-80.............poika 08/08 .........kp 29/ 26-30.........yk1
kendra..............................8/10.......kp 34/?..............yk5
Haavemamma.......tyttö 8/10...........kp35/29...........yk1
zasmin.....................poika 11/09.....kp38/29..............yk2
salamanteri85............poika 8/08.......kp40/30-90.........yk3
mihu........................../00...............kp47/28............yk6
UusiVauva82..................02/08........kp60/31-34.........yk3
tiut...........................tyttö 02/11......kp62/28.............yk?
lupo............................10/10.........kp71/?................yk1

TAUSTAILIJAT

Andreana
murgu
Tiuhti83
Myhmeliini
Murumii
Johannäss
Tanza
Waaka
mamsseli
NiQ
satuliina
Shantimaria
mama19
santsu_82
McQuuen
Plussanneet 2011:




Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)




Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Princessa(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut plussanneille :)

Biba Mä ainakin tunnustan etten käy alapää pesulla vasta kuin seuraavana päivänä, joskus lukenut että olisi parempi olla käymättä.
Hetken makoilen kintut kattoa kohti varmuudeksi. :)

huomenissa kun päivittelen listaa ja tod.näk teen ihan uuden ketjun uudelle vuodelle. Niin ajattelin poistella nuo tämän vuoden (2011) plussailijat ainakin tammi-syyskuulta, onko ok?
ja sitten osan taustailijoista kun ei muutamia ole omaan silmään nähnyt pitkään aikaan.
Ja voi olla että noita isoilla päivillä olijoitakin rupean siirtelemään jos ei kadonneita lampaita kohta näy :)
 
NNÄ: miulla ainakin käy listan siistiminen. Pääseehän sinne takaisin, jos haluaa... :)

BiBa: mie oon kyllä käyny pesulla melkein heti. Kyllä mie luotan, että sinne oikeaan paikkaan niitä siimahäntiä eksyy suorinta tietä ja "ylimääräinen" vain valuu ulos.

Täällä ovis ilmoittelee tulostaan limojen myötä. Viimeksikin tais näillä paikkeilla alkaa ovis jo kipuilla ja ovis kuitenkin tuli vasta kp17. Normaalisti ovis on n. kp9. Toissailtana alkanut maraton siis jatkuu vielä reilun viikon verran. Sen jälkeen annan vasta miehen levätä ;) :D
 
Biba kyllä minäkin makoilen jalat ylhäällä sängyssä hetkisen, joskus pidempään joskus taas ei ennen kuin pesulle menen ja joskus en edes mene. Vaikka eihän sen vissiin siitä pitäis kiinni olla, mutta tää nyt on tällästä varmistelua.. :)

Onnittelut plussanneille :)

NNÄ Listan siistiminen on varmaan ihan fiksu idea, ja niinkun DsariaL sanoi, niin pääseehän sinne sitten takaisin :)

Kyllä mulla tais ne menkat alkaa! :wave: Nyt vaan toivotaan että ne kestäis vaan sen max. 7 pvää! Peukut pystyyn siis! :)
 
BiBan kysymykseen, meillä mies tunkaisee heti siemennyksen ;) jälkeen mulle tyynyt takapuolen alle ja makoilen siinä jokusen aikaa. Oli kuulemma lukenut jostain, että se saattaisi auttaa niiden siimahäntien pääsyä peremmälle, hellyyttävää :heart: Todellisuudessa sillä ei varmaan ole kauheasti merkitystä, koska jos anatomisesti ajatellaan, miehen laukeamisen aikanahan sitä nyt yleensä ollaan siellä ihan perillä asti aivan kohdunsuulla, joten ihan varmasti niitä menee heti siinä kättelyssä sinne ja syvälle. :D Mutta jotenkin silti se tuntuu itsestä mukavalta ajatukselta makoilla hetken ettei painovoima heti tee tehtäväänsä.

Ja listan siivoaminen kuulostaa minustakin hyvältä!
 
Onnea misupai! Ja Littlestarillekin vielä uudemman kerran! Onnea molemmille matkaan :heart:

Listan siivoaminen kuulostaa hyvältä.

Mä oon Biba miettiny ihan samaa joskus. :D Muistaakseni viel joskus vessaa sit pesun jälkeen vetäessä sanoin, et "voi teitä simpparassukoita, ku ette päässeet hommaanne hoitamaan!" :LOL: Olen siis käynyt sekä heti pesulla että makoillut tyyny pepun alla, mikä milloinkin tuntunut hyvältä. Nyt tän jatkuvan vuodon takia meillähän ei ole edes juuri seksielämää, että toivottavasti tuo mies jaksaa odottaa...:'(

Oh my, oh my, miksi mun mieleni on niin levoton! Ostin tänään greippimehua ja pienet nätit vauvan vaatteet :ashamed: Liekö koskaan käyttöä, mut oli niin nätit. Täällä siis "ikivuoto" jatkuu. Mietin jo tänään, et jos tää ei vaan lopu enää koskaan.
 
NNÄ: Mulla olis nyt niinku 11/28. Tosin mulla on ollu tasan yhet menkat synnytyksen jälkeen, että mä en oikein tiedä miten ne käyttäytyy :) Mä en ihan hirveesti näistä tajua (siis esim mikä on dpo, vai mikä se nyt oli), mut ehkä se selvinnee... :) Yritän nyt olla ainakin alkuun laskematta mitään kiertopäiviä yms sen enempää, etten alkais stressata :)

Uus ketju ja listan siistiminen kuulostaa munkin mielestä ihan hyvälle.

Biba: Mä käyn kyllä pesulla, en usko että sillä on suurempaa vaikutusta. Mut katotaan, aivan varmasti alan suurinpiirtein seisomaan päälläni sen jälkeen jos tässä menee kauan :D

Onnittelut plussanneille!! Ihania uutisia!

Uusivuosi vietellään ihan kotona. Pari vauvaperhekaveria tulee tähän meille, ja alotetaan uuden vuoden juhliminen hyvissä ajoin, että ehditää sitten laittamaan nuo lapset nukkumaan. Ei mitään ihmeellisiä, syödään, saunotaan ja ammutaan parit raketit.
Hyvää uutta vuotta kaikille!! :)
 
Nöhvi
Tuhannesti onnea Misupai ja Littlestar :heart: Ihanata ihanata :)

Biban kysymykseen, niin en mä ihan heti käy pesulla. Vaikka ei sillä varmaan merkitystä ole :D

On: dpo8 ja miten ihmeessä mä en taaskaan pysy rauhallisena. Tän piti olla se kierto kun en pyöri ylikierroksilla dpo:iden kasvaessa, mutta turha toivo. Onneksi ei ole kuin yksi CB:n testi laatikossa, sitä en raaski käyttää ihan näin aikaisilla päivillä. Katsotaan vaan, niin kaupasta tarttuu kasa halpistikkuja :whistle: Oireita: mahanippailuja on tullu dpo4:stä lähtien. Se on kyllä vähän aikaista oireille, eikös? Koskas se kiinnittyminen voi aikaisintaan tapahtua?
 
onnea Misupai ja Littlestar :) toivottavasti me muutkin pian :heart:
Biban mä tunnustan, ettää käyn pesulla vasta aamulla.. :D just katoin ohjelman keinohedelmöityksestä ja siinä ne naiset makaa siellä toimenpiteen jälkeen jalat ylhäällä 10min joten niin teen minäkin! :D mä alotin eilen taas tikutuksen ja nyt eri testeillä... tänään kp11 näytti jo aika vahvaa joten taidan pelata varman päälle ja vetästä viellä kerran täälle vuodelle. :) oikeen hyvää uutta vuotta kaikille ja plussia sitten kehiin heti ensi vuonna! :heart:
 
Valtavan paljon onnea Misupai! Aivan ihanaa odotusta sinulle! :)

Neiti Näpsän äiti Listan siivoaminen kuulostaa hyvälle. Kyllähän ne kadonneet lampaat saadaan sitten listalle takaisin, jos jostain löytyvät. :) Kiitos kun jaksat päivittää listaa!

nellinulle Pahoittelut tädistä. :( Mutta tosi tosi hyvä jos kierto alkaa normalisoitumaan, aina parantaa tärppimahdollisuuksia.

BiBa Mäkin jään usein sänkyyn makoileen jalat pystyssä hetkeksi. :D Sen jälkeen meen kyllä suihkuun. Jostain muistan lukeneeni, että siittiöitä menee kyllä tarpeeksi perille asti vaikka heti nousis ylös seksin jälkeen, mutta eipä siitä jalkojen ilmassa heiluttelusta mitään haittaakaan voi olla. :)

diiselikissa Kyllä niille vauvan vaatteille tulee käyttöä vielä, usko pois! Ja vielä ensi vuoden puolella, koska me mammathan plussataan tammikuussa. ;)

MeaMinnis Pahoittelut negasta. :hug: Mutta toivotaan nyt kuitenkin vielä, että täti pysyis pois ja negat muuttuis plussaksi.

Nöhvi Ne on niitä yli-ihmisiä, jotka noilla dpo:illa pysyy viileän rauhallisina. :D

Mukavaa ja plussarikasta uutta vuotta pikkukakkosta kuumeileville! :)
 
Ehkäpä minutkin voisi siirtää varovasti plussanneisiin... Tänne ei mitään uutta siis sen suhteen, ei raskauttavia todisteita suuntaan eikä toiseen. :) Huomenna voisin laittaa teille vielä kuvan kasvavasta testipinkasta. Olen jo hiljaksiin siirtynyt syyskuisiin, mutta teitä en ole jättämässä vielä lähiaikoihin.

Onnea vielä Misupaille tätäkin kautta! :heart:

Voih, diiselikissa, kyllä se vuoto joskus loppuu... :hug: Ja vauvanvaatteille tulee vielä käyttöä! Sovittu? :)

Nöhvi onpas tuttua tuo kierroksilla käyminen... Toivotaan sinne oireiden ilmestymistä, ja sitten se punaviivakin tietty muutaman päivän päästä.

Mami2009 vielä vikat vetäisyt tälle vuodelle, ja katse kohti uutta vuotta :LOL:

Lumpe toivottavasti mahdollisimman stressitön kuumeilun aloitus tuottaa nopeaa tulosta!

salamanteri voi että tuota sun miestä :)

nellinu toivottavasti ovat lyhyemmät kuukautiset tällä kertaa, eikä tule mitään jättipitkiä vuoteluja, niinkuin viimeksi.

BiBalle hauskoja hetkiä oviksen hyödyntämiseen!

Tuosta pesullakäyntihommasta: yrityksen alkaessa olin jotenkin paljon tietoisempi "simppojen säilyttämisestä", ja saatoin pantata saalista välillä jopa aamuun saakka, laittaa tyynyjä pyllyn alle ja jalat kohti seinää jne. Nyt tässä tärppikierrossa sitten olenkin mennyt oikeastaan heti pesulle, kun simpat on saatu sisään. :D

MUKAVAA JA HEDELMÄLLISTÄ UUTTA VUOTTA IHANILLE NAISILLE!


Toivottaa: Krumeluu dpo 14-15 tai rv 4 + 0-1 (oviksen mukaan) tai rv 5+2 (neuvolan mukaan kuukautisista, siis väärin :) ) tai kp 5 ... huh huh!
 
Iloista uutta vuotta kaikille! Suuri puhallus plussia ja saamme syyskuisiin ison porukan! Eikös niin sovittu???

Omasta navasta. Kaksi testiä Davidin puikoilla, nopeasi ilmestyneitä vaaleanpunaisia plussia. Ihmettelin, että kun oireet niin kuin edellisessä, että miksi niin vaalea. Hain Pregchekit ja johan tuli punainen plussa. Ei ihan kontrolli mutta melkein. Uskomaton ero noilla testeillä. Ja se, miten nopsaan se plussa sitten piirtyy.

Jostain syystä oli se tunne, että nyt olen niin rauhallinen ja tuntui että on tärpännyt. Äidin vaisto kai. Eikä tullut tarvetta tuumailla oireita, kun ne niinkun kuului pakettiin.

Onnea ja menestystä tulevalle vuodelle ja erityisen paljon tarrasukkia ja uintivoimaa siittiöille!!!
 
Hei! Tahtoisin liittyä joukkoon mukaan!! Eli siis, meillä ennestään poika 8/11 pieni vielä,mutta niin suuri,että vauvakuume on kova! :D Tai raskauskuume ja siten ollen vauvakuume <3 Ja pienillä ikäeroilla olis tarkoitus,jos vain niin onnistuu.. Kerronpas vähän itestäni.. Eli 2009 lopetin ehkäisyn ja tarkoitus oli siis että "tehään" lapsi. Siinä ajan kuluessa huomattiin,että eipä niitä noin vain tehäkään ja kävin sit lääkärissä.. Sain primolutit,terolutit,mutta niistä ei ollu toivottu apu..

Seuraavan kerran kävin lääkärissä ja sain tietää,että on oikeessa munasarjassa rakkuloita,eli clomifenit sain sillon kaveriks ja niistä sitten toisella kierrolla saatiin plussa!

Nyt sit tilanne on,että osittaisimetyksellä odottelisin menkkoja alkavaks,mutta ne on aina ollu täysin hukassa ja epäsäännölliset,joten saan kait vielä ootellakin.. Että jos ei haittaa,että odottelen niitä teidän kanssa? :)

Että tallainen tallaaja täällä :) En tiedä mitä osaisin vielä kertoo? Kierron voin kertoo sit kun sen tiedän joskus :D
 

Yhteistyössä