<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol. 29 <3

***** Torstai 14.11.2013*****



Penni79..................tyttö 7/12....................kp4/23-26..........yk14
karmini.................tyttö2/12......................kp9/26-28...........yk5
mannamaaria.........tyttö5/12......................kp31/26-54............yk5
Bambini(32).........poika 8/08...................kp 69/30 (?).....yk6/yk10-11 (?)






JÄNNÄILIJÄT :popcorn:




TAUSTAILIJAT/KADONNEET
Neiti Näpsän äiti
Tahdokas (yk22)
yöperhonen-
bubunen
Wuf
äiti -07(yk22)
Läiti (yk18)
natacha 28v esikko 08/12 ja kierto 28-34 yk1
huvi tyttö1/12
lemonade........tyttö 8/12
Venla84..................tyttö 4/12
oktonautti...............tyttö 02/09
Hellurei81..................03/06

PLUSSANNEET

Syyskuu 2013
hiulu(yk4)

Elokuu 2013
manije (yk4), Kultapupu(yk1)

Heinäkuu 2013
niiskunenä (.yk 9 )

Kesäkuu 2013
chiaraa(yk 5) , sini_tintti (yk 4),jenniii90(yk4)

Toukokuu 2013
Ihanamami(yk 3)

Huhtikuu 2013

SnowFlakes, Kolibrinkukka (yk5)

Maaliskuu 2013
pupup (yk 1), Susimieli (yk1)

Helmikuu 2013
Laala (yk9), Pörrö (yk3), Tagzy, Bethany, Jau11 (yk1), Niiskunenä(yk5), Sona82(yk6)

Tammikuu 2013
Kirskis, eskapismi (yk2), Kulkuriina (yk11), Pauki (yk8), Lempo (yk4), Viida (yk3)

Joulukuu 2012
Carriina (yk1), syysmyrsky (yk2), Bambini (yk4), Nöhvi1 (yk16/yk3)




Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Moi, Hiljasta on.. Eikä mitään kerrottavaa täälläkään.. Jos ei vielä kuopata pinoa - jos ees yksi plussa saatais jollekkin. Menkat alkanee viikonloppuna ja ensi kierrossa verikokeet, folliultrat ym. Jos sitten ois ees vähän viisaampi että mikä mättää.
 
Noniin,nyt polttelee clomiresepti laukussa. Edetään siis niin että seuraavaan kiertoon alotan clomit ja siihen seurantaultra,jos sit ei tärppää niin kolmeen kertaan riittää vielä tuosta määrästä. Keväällä sit järeemmät hoidot kehiin jos ei clomeista apuja ole.

Ei jaksais odottaa et tää kierto on ohi..varmaan tulee mentyä vähän rennommalla meiningillä tää kierto siis.

Tsemppiä tutkimuksiin Penni,toivotaan et jotain selviäis.
 
Iltaa,
Tänään tuli odotettu kutsu lapsettomuuspolille joulukuun alkuun, sitä ennen tarvii viel verikokeessa käydä ens kierron 3-5pv. Tää kierto ku on noin puolessa välissä ja ennen tota aikaa ei tuu toista kiertoo et kerkiäis tulokset valmistuun. No ei muuta ku odottelua
 
Pyh ja nega testattu dpo 12 (olettaisin testin ja oireiden perusteella). Jotain positiivista tässä ekassa laparoskopian jälkeisessä kierrossa sentään: tiputtelua ollut vain pari kertaa pyyhkiessä dpo 9, kun normaalisti sitä tuli 4-6 pvää ennen menkkoja.
 
Täällä kp 1/23-26. YK 13 starttasi.. Oikeastaan tää on yk 12 kun yksi kierto meni niin ettei saanut yrittää, mutta laitetaan nyt kuitenkin tuo 13 - plussan odotusta se yksikin kierto oli kuitenkin.. Ja nyt sitten vaan lisätutkimuksiin mars.
 
Hei! Olen ollut pitkään taustalla. Monta kertaa olen suunnitellut tulevani päivittämään, mutta kun oma tilanne on venynyt, en ole saanut itseäni kirjoittamaan.

Luulen, että minut voi poistaa taustailijoista. Kirjoittelen lapsettomuuspuolella hoitountuvikoissa, ja taidan jäädä sinne aktiiviksi. Kahteen ketjuun ei minulta tunnu riittävän panostusta ja hoitountuvikot sopii tällä hetkellä omaan tilanteeseen parhaiten.

Sain diagnoosiksi vaikea-asteisen kohdun kiinnikkeisyyden (ashermanin syndrooma). Sitä on nyt hoidettu kolmella kohdun tähystysleikkauksella ja lääkkeillä, ja olen onnekas, nimittäin kohtuni pitäisi olla näillä täysin palautunut normaaliksi! Silti tuo lapsettomuuspuoli tuntuu nyt enemmän omalta tässä tilanteessa.

Toivon kaikille pikaisia plussia ja oikein ihanaa loppusyksyä :heart: Voikaa hyvin!
 
  • Tykkää
Reactions: Penni79
Hello, useampi kuukausi meni jo poissa, taustaillut ennen sitä aktiivisemmin. Kauhiaa pähkäilyä edelleen, toisaalta toinen pikkunyytti olisi niin ihanaa, mutta mutta... niih... Mies ei halua lisää. Ja itelläki hirvittää niin moni asia, ei ole aika kullannut muistoja, oli rankkaa. Rankka odotusaika, rankka synnytys ja rankka vauva-aika. Monella muulla varmasti ollut paljon rankempaakin, mutta mulla pelottaa jo nämä omat kokemukset. En osaa niitä kyllä kääntää voimavaraksi, vaikka selvitty onkin.

Minut voi taas lisätä Taustailijoihin, esikoinen 03/2006. Yritystä ei ole vielä, jos tuleekaan, keskustelut käynnissä, edelleen.
 
Ovis olisi taas käsillä. Follikkeliultraus oli tänään kp 10. Olen epäilllyt että huijaavatko ovistestit että ovis olisi aina nykyään jo kp 11-12, ja että tapahtuuko siellä oikeasti mitään). No, tänään ainakin varmistui että siellä oli toisella puolella hieno iso 20 mm follikkeli puhkeamassa oletettavasti huomenna. Ja testissä oli vasta hailura viiva aamulla, ja oireiden perusteella olisinkin huomiselle ovisplussan laskeskellu. Se on ainakin varmaa nyt että ovisplussan mä saan just ennen itse ovista eli 12 h sisään, enkä suinkaan 24-48 h mitä paketeissa taidetaan sanoa.

Toivottavasti ovis nyt sitten ihan oikeasti tapahtuu, hyvältä ainakin näytti lääkärin mukaan. Verikokeet sen sitten viikon päästä varmistaa että pelittääkö keltarauhanen mun lyhyellä kierrolla (22-23 pvää) vaiko ei. Tosin tulokset saadaan kuulla vasta Marraskuulla.. Plussaa tietty taas toivotaan kuten joka kuukausi eikä lääkärikäyntejä enää tulisi näillä asioilla..
 
Mut voi poistaa piinailijoista,kunnon vuoto ei oo vielä alkanu mut tuhrutellu pari päivää.
Alkais ny ni pääsis alottaan clomit ja varaileen saurantaultraa..


Neiti näpsän äiti kyl mä siellä jotain hailuraa nään,peukut pystyyn et viiva vahvistuu!!
 
Moi piiiitkästä aikaa!
Eipä täällä näköjään paljonkaan ole tapahtunut... En ole kirjoitellut, kun omassa tilanteessa ei ole mitään uutta ja kun yritys jatkunut vain yrityksenä näin kauan, on innokkain kuumeilu mun osalta lopahtanut. Nyt taas kierto yritetty hyödyntää, kp on ehkä 11 tai 12 ja yk ties mitä. Luulen tuntemuksien perusteella, että ovis on ollut toissapäivänä tai eilen.
 
Moikka!

NNÄ: Voi kuinka mä toivon että plussaksi muuttuu sun pikku haamunen!! Mä käyn kurkkimassa siellä ketjussa kans, josko sinne saisi vielä joku päivä itekin kuvaa syöttää.

Karmini: Voihan paska. Onnea uuteen kiertoon!

Venla: Oisko jo meitin vuoro vähitellen..??

Täällä dpo 7, voi laittaa piinailijoihin. Testin mukaan ovis olisi taas ollut olevinaan (hymynaama kp 11) ja kunnon oviskivut kp 12. Tässä kierrossa otettiin kp 18 eli eilen progestroni arvo verikokeena jolla selvitetään tapahtuuko ovis oikeasti. Loppuviikko piinailua ja toiveilua ja hätähousu testaa taas jo dpo 9-10.. Ilmottelen sitten.
 
Kp 1/22-24 ja yk 14..Tästä mitään tuu. Alkaa jo usko mennä. Kaikenlisäksi piti vielä tehdä halpis liuskatestiin parit haaleat haamulaiset ennen vuotoa. Joko testit (one step) "kusetti" tai sit jokin yritti tarttua mukaan muttei onnistunut kun aina tulee totta tuhrua monta pvää ennen kunnon vuotoa. Oli miten oli, vituttaa silti :x
 
Meidän kaikkien tässä ketjussa kirjoittevien vuoro olisi jo - ihan kuin tämä olisi lapsettomuudesta kärsivien keskustelu ja niinhän se vähän alkaa ollakin. Toivottavasti ei enää kauan!
Vieläkään en ole ottanut käyttöön ovulaatiotestejä, kun ajattelen, että ehkä tässä kierrossa tulee tärppi. Nyt on niin piinapäivät meneillään, kp 19 tai 20 ja jotain paineen tunnetta ja nippailua on ollut, mutta nykyään ne samat tuntemukset enteilevät myös kuukautisia (uusi asia keskenmenon jälkeen). Pientä toivoa saan myös siitä, että yleensä tässä vaiheessa kiertoa iho menee huonommaksi kasvoista, mutta nyt kasvot hilseilyä laskematta aika hyvässä kunnossa =D Me lähdetään ylihuomenna reissuun viikoksi (etsimään uutta kotia ulkomailta komennuksen ajaksi), joten ainakin saa jotain muuta ajateltavaa pahimmiksi piinapäiviksi.
 
Heips. ovista ootellessa taas, ultrassa oli 17,5 mm folli ja kp 9 on nyt..
Meillä oli lapsettomuuslääkäri ja kaikki otetut verikokeet ja simppanäyte olivat ok. Endo se meidän tietä hidastaa tai sitten lyhyt kierto ja tiputteluvuoto. Oli miten oli, nyt 3 kiertoa Terolutia loppukierron tueksi tukemaan keltarauhasen toimintaa, ja jos ei tärppiä niin toiset 3 kiertoa lisänä Clomifen. Sitten lähete hoitoihin jos ei tärppää. Toivotaan että tärppää ennenkun endo taas riehaantuu. Nyt leikkauksesta vasta 2kk joten lääkärin mukaan hyvät mahdollisuudet onnistua koska se saatiin operoitua niin hyvin. Näillä mennään :)
 

Yhteistyössä