*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

viipulainen Toivottavasti mies näki oikein, että tiineenä olet! :)

Unnaunna Kyllä mä kuitenkin enemmän luottaisin oloihin kuin tikkuihin, joten eiköhän se ovis siellä ollut. :)

Pupelaattori Hengessä mukana jännittämässä. Pitää hyökätä heti aamulla katsomaan, oletko jotain päivittänyt. :D

Kun monella on raskaana kunnon pesäntekovaihe niin mulla on se nyt. :D Koko viikonlopun olen siivonnut ja vaihettiin järjestystä kolmesta huoneesta. Uudet verhot on tilauksessa ja kyllä noista kaapeista löytyy vielä siivottavaa. :rolleyes: Ihan positiivista saada virtaa tuollaisin viihtyvyyttä lisääviin juttuihin!

Ja huomenna sitten saa lueskella plussauutisia, eikö niin? :D
 
Heidip jeah! Tuut sieki sitte heti rapsaamaan tänne. Ei kai sinne lokakuisiin voi lähteä kaks iliman kolomatta ;)

Viipulainen minunki mies katto minun vattaa ja tuumi että kyllä se siellä on. Vauvaa meinas :)

Kiehinen joo, huomena plussaillaan!

Mie ensin meinasin että kerron miehelle vasta jos se plussa tullee. Kerroinki tännään ja näytin tuon viimeksi pissityn tikunki ja seki oli näkevinnään siinä väriä. Kyllähän se ensin puhalteli, mutta sano sitte että eihän se olis iliman ehkäsyä ajellu jos toinen vauva olis ihan nöynöy. Ko se on saanu tämän päivän mietiskellä niin se tuumi tuossa jo että jos se onki nega niin kyllä se vähän jopa pettyy. Ihanaa!!! Oli kyllä oikea ratkasu kertoa jo nyt, saama aamulla yhessä jännätä ?

Mie lähen vauvelin viekkuun nukkummaan, huomiseen!!
 
  • Tykkää
Reactions: Sonay ja heidip*
Huomenta!

Mie testasin NEGAN!!! AAAArgh. Luulin että olisin aivan maani myyny negasta, mutta ei, tämä muori ei usko vielä(kkään) että se on nega :D (olen mie pörrö) Taistelutahto senku kasvaa vaan! Joo, mie testaan vielä vaikka viikon päästä uuestaan. Ja mietin kehtaanko pyytää neuvolasta verikoetta ko ens viikolla olis vauvanpalleron puolivuotisneuvola...

Niin se kuva, samanlaisen haamulaisen mie näen ko perjantainaki!


Mutta oli tosiaan mieski sen verran pettyny että kyllä me tästä harjotuksia jatketaan ja mie uittelen tikkuja niin kauan että siellä on toineki oikea viiva :D

Sillä välin potkitaan viipulainen lokakuisiin ja heidip heti perrään. Tulukaapa näyttään komioita plussia :popcorn:
 
Voi rähmä pupe! Ei tuossa kyl tosiaan mitää näy, vielä! ;) Jään seuraamaan tilanteen kehittymistä. :popcorn:

viipulainen, haamuhan siinä! Onks toi mikä testi? ku mulla ovistestit tuommosia vihree vartisia.. :O

Omaa nappendaalia tähän väliin: mul on tullu tissit kipeiks!! Mies halas aamulla, ni johan teki kipeetä. Mul yhdessäkään kierrossa ollu rinnat kipeet ja arvatkaapa vaa onko heti toiveet pilvissä. :ashamed: Ja yökyök yökötystä.. :x
 
En tuon merkin nimeä muista mutta herkkiä raskaustestejä ovat. Itsekkin hämäännyin ensin tuosta väristä mutta katsottuani pariin kertaan pakettia niin kyllä ne ihan raskaustestejä oli :D

Ja muoks tähän kun pääsin ihan koneelle viimeinkin :D

Pupelaattori:
Mie toivon, että tilanne silti vielä kehittyisi, ei luovuta ihan vielä toivosta!:heart:

Eli tosiaan nyt kun katson tuota linkkaamaani kuvaa niin livenä hyvin paljon selvempi, jopa mies näki sen aamupöhnässään :D

Aamulla tosiaan testin tein heti kun heräsin. Vaalean pinkki viiva piirtyi heti kun testi kenttä tasoittui, noissa testeissä lehahtaa koko testikenttä pinkiksi aluksi ja tasoittuu sitten alle minuutissa. :)

Lauantaina tosiaan kun nähtiin miehen kanssa hän totesi ensimmäisenä että ihoni on jotenkin pehmeä "ootko taas lätrännyt jollain rasvalla?" :D sitten ihmetteli että olen jotenkin ekstra kaunis.
Sitten sanoin ettei halaa liian lujaa kun tissit tosiaan on aivan tuhottoman hellänä (normaalisti edes ennen menkkoja ei juurikaan kivistä, saa painaa tosi napakasti että kirpaisee sen pienen määrän).
Mies katsoi MERKITSEVÄSTI :rolleyes:
Eilen aamupäivällä sitten alkoi taas etomaan, jolloin mies naureskellen totesi että "kuulehan nainen, eiköhän tuossa ala jo olla aika moinen kasa oireita, oot kuule niin paksuna!" :LOL:

Tänään olen yökkäillyt taas pari tuntia tässä, bussimatka oli yhtä helvettiä:$
Plus sitten juu..lemmenhetkenä kohtu tuntuu kivikovalta ja tämä on kyllä semmoinen mikä on ollut molemmissa raskauksissa heti alussa myös.

Nuo on nyt oireet ja tuo perjantain testauksen haamujen haamusta vahvistunut tämän aamuinen haamu.
Mies käski testata keskiviikkona uudestaan, oli ihan pihalla ja meinasi että skippaa työpäivän, mutta kielsin kun hänellä on tosi tärkeää hommaa siellä kesken. :D
Alkoi pohtia jo rattaita, sänkyjä ja tuttipulloja:popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
Viipulainen sie oot niin paksuna!! Jeeee :heart:

Unnaunna sullaki kuulostaa niin hyvältä :D Missäs se sinun kierto on nyt menossa? Joko kohta testaillaan? :)

Mie en kyllä käsitä kertakaikkiaan. Mulla on ollu tännään niin touhukas menopäivä etten oo ehtiny ees kuumeilla sen kummemmin. Mulla on tuntunu LIITOSkipuja häpyluussa ja kauheat menkkajuilinnat (joo ja tullee ihan hirveän hajusia rupsuja). Minen kertakaikkijjaan käsitä. Vai voisko olla että nuo paikat natisis nyt vasta takasin paikoilleen synnytyksen tiimoilta? Emmie ymmärrä ko välissä olen ollu jo ihan bueno.

Onneksi täällä on mitä jännätä :) Keskiviikkonako sie viipulainen teet sen uusintatestin? Heidip oleksie testannu tännään?
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Tervehdys! Kopsaanpa tänne saman tekstin, jonka olen jo kirjoittanut tuonne yli 35 v. kuumeilijoihin. Siellä vaan on tällä hetkellä kovin hiljaista...

Olen käynyt jo monesti tätä ketjua kurkkimassa, kun vauvakuume yhtäkkiä ja täysin ennalta arvaamatta alkoi nousta. Meillä on tyttö-08 ja poika-11. Viimeiset kolme vuotta käytössä ollut hormonikierukka otettiin pois joululoman alkajaisiksi. Tarkoituksena saada tyystin kadonneet seksihalut takaisin ja käyttää ehkäisynä keskeytettyä yhdyntää. Kuopuksen kanssa on ollut sen verran rankkaa, että minulla ei ole ollut viime vuosina yhtään vauvakuumetta, mutta kun kierukka otettiin pois, kuume pölähti saman tien jostain nurkan takaa. Täytän tänä vuonna jo 37 ja elämä lasten kanssa on juuri nyt mukavan helppoa. Miehellä ei taida haluja kolmanteen lapseen olla, mutta asiasta ei ole tosissaan vielä keskusteltu. Olen ensin yrittänyt selvittää omaa päätäni asian suhteen, mutta järkeilyt ei tunnu auttavan... Mies on jo ottanut pienen riskin ehdottaessaan itse kierukasta luopumista! Mitään yrityskiertoja ei siis ole, mutta voisin tulla mukaan taustailemaan. :)
 
Pupelaattori:

Voisko olla, en mie tohdi ihan vielä luottaa että paksuna varmana oon! :heart:
Juu keskiviikkona uusinta testin teen taas. Käytän samaa systeemiä kuin kuopuksen kohdalla tein ja ainakin tähän mennessä mennyt ihan samalla kaavalla tuo viivan tummuminen. :) Se on vaan nämä herkät testit kun aina huolettaa, mutta pakko silti aina tehä semmoisia kun ei ole minkään maan malttia tässä hommassa. :D

Niin ja tänään on kp 25/29 dpo9

Nuo sinun oireet vaan on jotain jännää! Kyllä itsellä on ainakin takaisin kasaantuminen tapahtunut molemmista hyvin pikaisesti eikä vasta jälkeenpäin jossain vaiheessa.:O (hei ja mä kaasutan myös, ihan ku ois vetänyt hernaria ja kananmunia ristiin kolmepäivää :LOL: )

Huhhuh! Kyllä tää vaan on taas semmosta ettei meinaa pää pysyä mukana. :whistle:

Peukkuja ja plussia muillekkin piinalijoille!!! Kyttään täällä tapahtumia intopiinä:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hei ja Tervetuloa Mammi -78 ! Sulla on vähän samanlainen tilanne kun mullakin, kuume tuli jostain takavasemmalta vaikka luulin 2 koliikin ja korvakierteisen vauvan vievän kaikki lisääntymishalut ;) Toisin kävi ja täällä kuumeillaan taas uutta nyyttiä..

Meillä tilanne on nyt se että sain "luvan" jättää pillerit veks!!! Ja mies lupasi naureskellen ja virnuillen hoitaa ehkäisyn, eli toisinsanoen "sallittu vahinko" saa tulla jos on tullakseen :heart: APUA, ny mä vasta sekasin oonkin. Yöllä ei uni tullu ja työpäiväkin meni ihan miten sattuu ku ei pysty keskittymään. On tää jännää elämää taas :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: heidip* ja Sonay
Mukavalta kuulostelee Viipulaisen tilanne, jee :popcorn:=)! Pupelaattorille ja tietysti muillekin jännäilijöille kovasti peukkuja tuleviin jännäpäiviin! Mammi-78 tervetuloa mukaan :wave:!

Hah, tuntuu NIIIIIIN turhalta tulla tänne omaanapaa kaivelemaan kun ei siellä raukassa ole mitää tapahtumia :LOL:. Ehkäpä jotain pientä juilintaa ollu havaittavissa tisseissä ja alavattassa mutta ne on ihan laitettavissa tällä viikolla alkavien menkkojen piikkiin. Pessimisti ei pety, edelleenkää :cool:.
 
Tervetuloa taustajoukkoihin Mammi78 :wave: On se vauvakuume vaan salakavala tauti ;)

Peipi -82 on tainnut se mieskin hieman lämmetä ajatukselle ;) Kohta käy kuumana jo :whistle: :D

Anskuna mäkin olin näkevinäni selkeen haamun, jos se sitten oli kiinnittymisyritystä :O Pahoittelut uudesta kierrosta :hug:

Pupelaattori tuohan on selkeä haamu :heart: Mä en muista imetyksestä raskausaikana muuta kuin sen, että esikoinen kieltäytyi heti rinnasta.. Yritin monet kerrat tarjota ja tuo neiti oli kuin olisin myrkkyä tarjonnut :D

Viipulaisen oloilut vaikuttaa myöskin lupaavilta ;) Ja haamuahan sieltä pukkaa :heart: Keskiviikkoa odotellessa :popcorn:

Unnaunnalle peukutukset piinailuun :heart:


Olin viikonlopun pois koneen äärestä ja kännykällä en tosiaan jaksanut isommin näpertää.

(.) Mä oon tosiaan loppuviikon kärsinyt päänsärystä ja palellut, lämmöt olleet koko ajan 37 ja risat, kurkku ollut kipeä ja voin pahoin välillä. Ajattelin saaneeni töistä influenssatartunnan. Eilen ilmestyi korvalehteen ja kulmakarvoihin isot kipeät finnit. Valkkaria on lorahdellut enempi ja vähempi. Puhumattakaan mielialanvaihteluista.. Mun ex-isäpuoli oli luullu et oon ajanu perjantaina kolarin ku oli samanlainen auto ojassa enkä heti töissä päässyt puhelimeen. Oli useamman kerran soittanut. Ja mä vollotin ku toine oli nii huolissaan..
Tänään aamulla tein jonkun midstream testin, jossa herkkyys 20. Kuvittelin nähneeni siinä jotakin, mutta ei siinä mitään ollut. Töissä sitten päätin soittaa neuvolaan ja lopputulos on nyt mm. näiden pitkien kiertojen suhteen se, että käyn aamulla labrassa ja tuloksen perusteella mietitään jatkoa.
Töiden jälkeen kävin apteekista hakemassa muutaman First Signal kasettitestin (10). Muutaman minuutin päästä oli mielestäni puhdasta negaa ja lähdimme kummipoikani synttäreille. Usean tunnin jälkeen vilkaisin testiä uudestaan ja siinä on selkeä roskishaamu! En tiedä missä ajassa tuo on ilmestynyt ja tiedän ettei testiajan jälkeen saisi enää tulkita, mutta miten ihmeessä se haamuilisi ellei virtsassa ole hCg:tä?? Huomenna otan yhden testin mukaan ja otan labranäytteestä tipat myös tuohon. Muistaakseni labran testit on herkkyydeltään 20-25. Neukkutäti soittaa tuloksia sitten 12 aikaan..
Tulee olemaan piinaava aamuvuoro.. Ja voin vaan kuvitella kuinka korkeelta mies putoo jos ja kun todetaan negaksi..
 
Pupelaattori toivotaan et tilanne muuttuu vielä, taemppiä!

Viipulaisella taitaa olla homma hanskassa <3 hienoa ;)

Unnaunnallakin on kyllä lupaava tilanne. Nyt taitaa porukkaa vaihtua!

Tetvetuloa mukaan Mammi78!

Peipi -82 hieno juttu että teilläkin alkaa pian tapahtua ;). Nauti kännityksestä :).

ON: sain asian selvitettyä äidin kanssa ja sen puoleen ok. Olen nyt tehnyt päätöksen että tämän kierron jälkeen "poistun" kuumeilijoista josko ei ole tärppi käynyt...
Alavatsalla on vihlontaa jne. mutta katellaan nyt. Oireitahan on ollut joka kierrossa :D.
 
WWne: Tosi hyvä, että sait välit äidin kanssa selvitetyksi! Toivottavasti oireet ovat tällä kertaa oikeassa ja poistut täältä sitä kautti. :)

heidip: Jännä tuo roskishaamu. Jospa se enteilisi plussaa!

Sonay: Mielenkiinnolla odotan viikonlopun kuulumisia, tuleeko sieltä menkat vai plussa. Tietenkin jälkimmäinen olisi toivottavampi! =)

Peipi -82: Onnea miehen lämpeämisestä vauva-ajatukselle! Tuo jännitys, joka tulee, kun on just alkanut yrittämisen on aivan mahtava tunne. :heart: Tai muutenkin, jos on jotain kivaa jännitettävää. Mä oon tässä välillä ehtinyt miettiä, kun ei ole oikein mitään jännitettävää (ainakaan kivaa sellaista), mutta kohta itsekin saa jännittää vauvan yritystä. :)

viipulaiselle toivon viivan vahvistumista! Tuo näytti jo lupaavalta! :heart:

Unnaunnalle mielenrauhaa, että maltat odottaa viikonlopun testailua. :)

Mammi78: Tervetuloa mukaan! :flower:

Pupelaattori: Kyllä siellä varmaan jotain tapahtuu. Jos ei sitä plussaa niin ainakin sitä kierron alkamista?

ON: Vaikka välillä vähän epäilee, onko kolmannen lapsen haaveileminen järkevää, niin kyllä mä koko ajan huomaan tekeväni jotain sillä ajatuksella, että tänä vuonna ollaan raskaana. Esim. tilasin pari mekkoa, jotka mahtuvat raskaana olessakin päälle, vaikka eivät olekaan raskausmekkoja. Ja tietenkin niitä piti mallailla päälle tyynyn kanssa. :LOL: Pimeä, mikä pimeä. :rolleyes:
 
Mammi ja Kiiltokuva tervetuloa!! Missä vaiheessa teillä on kierto, koska päästään testaamaan :popcorn:

Viipulainen jos minun SE olo meinaski että sie oot pieniin päin :D Pakkohan sen jotaki on meinata!! Muutaki ko että mie oon ihan sekapäinen...

Heidip no tuo vauveliki oli tosi tissivastanen 13. ja 14. päivä (tarkistin ko oon ONNEKSI kirjannu kaikenlaista ylös :D) ja sillon mulla nuo nännitki oli semmoset arat. Sen jäläkeen tosin kaikki taas ok. Mutta tuoko on käytännössä vielä täysimetyksellä niin pakkohan sen oli taipua mikä ikinä se syy sillä oli siinä kieltäymyksessä.

Unnaunna no joo, ei kannata ainakkaan kovin paljon ennen ens viikonloppua testailla nuilla päivillä :D

Peipi jee, tositoimiin!!!

Kiehinen eihän se kolomannesta haaveilu varmastikkaan ole ollenkaan järkevvää, mutta kaikki järkevä onki monesti ihan tuhannen tylsää... Jatketaan siis haaveilua ;) Mieki toivon että se kierto ees alakais... Oonki nyt ihan siinä nimessä alakanu pikkuhiljaa antaan vauvanpallerolle kiinteää ruokaa enenevissä määrin, jos se vähän buustais meikäläisen kroppaa :) Tarkotus oli mennä puoli vuotta täysimetyksellä, mutta eihän se onneksi parista viikosta ole kiinni!

Kiitos tsempeistä ihanat naiset! Mies eilen alako ehottaan että ootellaan muutama kuukausi ennenkö oikeasti yritettään. Se ei haluais ennään yhtään perheenjäsentä syntyväksi syyslukukauelle :D No, pääasia että se on nyt projektissa mukana.

ON yhä vaan juilii tuolla vattassa. Kai se voi sitä kiertoaki tehä tosi pitkään. Ostin tosin eilen apteekin oman testin. Sitä jos uittaisin ens viikolla. Ihan vaan varmuueksi :whistle:

Meinaako tännään kukkaan testata? Heidip? :xmas:
 
Moikka pitkästä aikaa! Aktiivisesti kyllä palstaa luen ja jännäilen teidän kanssa. Harvoin vaan koneella olen ja puhelimella en jaksa kirjoitella. Mutta siis onpa mukava lukea ihmisten ajatuksia jotka on samassa elämän vaiheessa. Plussaonnea kaikille tasapuolisesti <3. Kivaa, että jotkut jaksaa aktiivisestikin kirjoittaa niin riittää luettavaa :). Me jätettiin viime kk yrityksessä kyitenkin väliin kun oli sellainen elämäntilanne ja nyt on yritystä vihdoin aloitettu, jee! Mulla on menossa kp9/25-28 ja tyttöhaave olisi kahden pojan jälkeen joten yritetään vähän leikillään mutta kuitenkin kokeeksi seksiä muutama pv ennen ovulaatiota( jos maltetaan;))
 
Viipulaiselle varovaiset onnittelut täältäkin. Koska taas testaat? :) (testihullu ilmoittautuu, jos ei itellä oo testattavaa niin hyvä kun muilla on!)

Tervetuloa muutamalle uudelle vaikka uusihan mie itsekkin olen! Lohdullista toisaalta katsella etusivulta, että kauhean kauaa täällä ei pääasiassa porukka joutunut odottelemaan kun plussat on tullu yk1-3 :) Vaikka tietysti jokunen pidempäänkin vartonut sopii joukkoon.

Mie olen ollut kauheessa kuumetaudissa koko viikonlopun, mutta jotenkuten sitä vauvaa on yritelty saada alulle. Tänään pitäisi olla se h-hetki, mutta ei kyllä oo kummosia oloja. Voipi olla että tauti jotenkin saa oviksen jäämään pois? No ei estä mua olemasta seuraavaa paria viikkoa tärinöissä onko tärpänny :D
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! :)
Mulla on ehtinyt olla kierukan poiston jälkeen ns. tyhjennysvuoto ja yhdet menkat. Nyt kp. 23, mutta mun tuntemusteni mukaan ovis on vasta nyt. Normaalisi kierto on noin 28 päivää, mutta ei ole näemmä vielä tasoittunut. Keskeytetty yhdyntä on edelleen käytössä, mutta sekään ei estä haaveilemasta! Peittoja on kuitenkin pöllyytelty. ;)
 
Onko kukkaan pannu miestään pissimmään tikkuun ja kattonu tulleeko haamuja?

Minua niin alakaa ärsyttää tämä oma itteni ettei tosikaan. Tultiin tuossa reissusta ja olin ollu pari tuntia pissimättä niin simsalabim ja pissin sen viimesen davidin tikun. Nega. Paitsi että mie yhäti vaan nään siinä(ki) semmosta haamulaista. Mie varmaan näkisin nyt viivoja pallomeressäki, murh!

Ja sen kunniaksi tilasin tukun testiliuskoja lissää. Huoh että mie oon kyllästyttävä ihiminen.
 
(.) Labran testi nega ja lääkäriaika 13.2 :'( On pikkuisen v*ttuuntunut olo. Hoitaja puhelimessa vielä sanoi, että eihän mulla/meillä mikään kiire tai hätä ole, kun nuoria vielä ollaan :stick: Ollaan joo eikä yritystä ole kauan takana, mutta silti |O Nää kiertojen pituudet, välivuodot ja oireilut nyt ainakin tullaan hoidattamaan kuntoon jollain ilmeellä. Että jos teillä on käyttökokemuksia Teroluteista tai Clomeista, niin kertokaa ihmeessä.

Mä jään takavasemmalle ja suuntaan reilun kuukauden päästä kuumeilemaan 2016 beibiä, ellei tästä kierrosta jollain ilmeellä tuo vielä plussaksi muutu... Toivottavasti te muut ette seuraa perässä ;) Listaa pyrin päivittelemään suht aktiivisesti.

Parempaa plussaonnea muille :heart:
 

Yhteistyössä