*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Voi vitsit heidip! Mä niin ootin sun päivitystä ja että olis ollut parempia uutisia. :hug:
Mä oon kaks kiertoa syöny Teroja. Ku menkkoja ei kuulunu syyskuussa lopetettujen pillereiden jälkeen. Sain menokkaat (isäntä nimenny) tulemaan ajallaan noilla ja nyt kolmas kierto niiden alotuksen jälkeen. En tähän kiertoon niitä alottanut, kun ei sata varmuutta ehtikö ovis olemaan ennen ku ne ois pitäny alottaa. Jostain luin, että jos ovis ois tulossa vasta alotuksen jälkeen, ei ovis tapahdukkaan. Tiiä sitten pitääkö paikkaansa, mutta aattelin muutenki kattoa toimiiko kroppa. Tän kummempaa kokemusta ei vielä oo. Mut mitää omituisia välivuotoja tmv. niistä ei oo tullu. Jaksuja ja tuuthan kertomaan kuulumisia! :saint:

kiiltokuvalle varovainen onnittelu! Tuuhan laittaa meille kuvaa näytille. :wave:
 
heidip:hug: toivoin niin kovasti että olisi onnistunut:heart:

Uusille tervetuloa ja tosi paljon tsemppiä matkaan!:wave:

KAIKILLE TEILLE IHANUUKSILLE
Kiitos hurjan paljon tsempityksistänne, olen ihan tippa linssissä täällä:':)heart:

Tiättekös, mulla oli tänään läsähtänyt monta monta uutta r-testiä postiluukusta tämän 12h työpäiväni aikana...arvatte ehkä mitä aion tässä iltasella vielä tehdä :D

Pupelaattori:
Niin voisihan se olla että olet jotenkin myötäelänyt tätä:D:heart:

Olot on ihan kohillaan pysynyt tänään aamua lukuunottamatta, meinasin taas alkaa laatoittamaan bussipysäkin vierusta, mutta onneksi oli pastilleja matkassa niin sain homman hanskaan. :whistle:

Palaan n. tunnin päästä apajille kun olen ruikkinut tikkuun, ai miten niin toivoton tapaus....
Hirvittää vaan jos homma ei edistyisikään mihinkään perjantaihin mennessä ja hanat aukeaakin.:headwall:
 
Mä en mahda tälle mitään et tämä tilanne pyörii nyt koko ajan mielessä, vaikka kuinka yritän poissulkea ajatuksista. Mieskin soitteli ja kysyi labratuloksia ja oli selkeästi pettynyt ja kuuli mun äänensävystä mitä mieltä mäkin olen... Tässä nyt tuota suoraa, jota pyörittelen päässä ja ihan pikkuisen toivon olevan toivoa vielä.. Otin kuvat näistäkin, jotta saa lääkärikin tulkita sitten.. Noi ovistestit hämää ihan pirusti, koko kierron näyttänyt suht saman vahvuisia. Yks ainoo puhdas nega ollu koko aikana.

Jos menkat ei ala laskujen mukaan lauantaina, niin sunnuntaina testailen seuraavan kerran. Ja sitä seuraavan kerran ensi viikon keskiviikkona, jolloin olisi neuvolan laskujen mukaan rv6+3 (sama jossa plussasin tytöistä). Sen jälkeen asennoidun lääkärissä käyntiin..

Seuraavaan aktiiviseen yrityskiertoon tuli tilattua muutama.. 18.. herkkää testiä ja ovistestejä aion sitten hamstrata myös :whistle:

Unnaunna mä oon kiinnostunut tällä hetkellä kaikista käyttökokemuksista :kiss: Tietää vähän sitten kyseenalaistaa lääkärin luona jos sikseen. Tiedä sitten onko hän venäläinen tai virolainen, nimen perusteella jompaa kumpaa, toivottavasti ei tule kielimuuri vastaan : /

Viipulaisen testitulosta odotellessa :popcorn:

Kiiltokuva lisään sinut nyt listalle, kun on jäänyt lisäämättä :ashamed: Kuvassa ehkä näkyy aavistus jotakin, mutten ole varma mitä eli uusintatestiä odotellessa :heart:
 
Heidip* voi ei :(. Olen pahoillani puolestasi.

Viipulaisen päivitystä tässä venaan... Taitaa olla tulos hyvin selvä :D.

Milloin olette saaneet ed. raskauksissa plussan, siis aikasintaan kp/dpo? Mä olen molemmissa odotellu sinne menkkojen alkamisajankohtaan ja testiny vasta sitte. Nyt tosin olen kuluttanut muutaman lootan jo sekä ovis että r-testejä.

Olen jo aikasemmissakin kierroissa miettinyt homman jättämistä sikseen, mutta nyt olen 100 varma et poistun takavasemmalle. JOS vielä palaan jossain vaiheessa palstalle niin siihen nyt menee ainakin kuukausia... Ei vaan jaksais odottaa testin tekemistä..,
 
Noniin, jatketaans tietsikalla.. :)

Miunkin puolesta tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat! :wave:

Kiehinen, vähän samaa miullakin, hirveesti huomaa et tulee mietittyä vaatehankintoja /muitakin hankintoja /matkoja vähän silmällä pitäen, et MITÄ JOS oiskin pian se masuasukki mukana :D

Voi harmitus HeidiP :hug: voin hyvin kuvitella kuin paljon ärsyttää tuollaset kommentit hoitajalta.. itse ainakin haluaisin saada asioihin selvyyden, oli sitten kiire johonkin tai ei. Jaksuja! Toivotaan että asiat selkiytyy pian.

Wanhan Willan nuori emäntä, miun aiemmista lapsista on jo vähäsen aikaa, mutta sen muistan et ekasta testasin vasta kun menkat myöhässä, häntä ei erityisemmin yritetty, ja tokasta plussasin muistaakseni pari päivää ennen oletettua menkkojen alkua.

ON: Odottelin ovista ke-to akselille, mutta saattoipas ollakin jo sunnuntaina (tuntemusten ja vuodon mukaan). En tikuttele, jo pidempään oon jokaisen oviksen tuntetut ja aina dpo14 alkanut menkat (miulla oli tää omanlainen kiertoni myös kierukan aikaan). Sikäli helppoa siis jos sen sattuu tuntemaan.. ihmettelen vaan edelleen tätä kiertojen heittelyä, säännöllisen epäsäännöllistä rytmiä. Jos ovis oli su, kierron pituudeks jää vain 21pv. Saas nähdä, talletukset tehty kumminkin ja kasa testejä tilattu valmiiksi :D

Edit viel; Onks tää joku ihan uusi juttu? En oo kuullut aiemmin.. tosin aika hinnakas :Clearblue ADVANCED Ovulaatiomonitori
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kiehinen
Kiitos onnitteluista!:heart:

Toivotaan että kaikki menee hyvin. :)

Miehen pyynnöstä tein aamutestinkin ja vaikkei se merkittävästi tummempi ollut niin piirtyi nopeammin näkyviin. Mies parka varmaan saa mitään tehtyä töissä tänään, saati minäkään ja näyttöä pitäisi rustata kasaan vauhdilla, jos nyt mitään näyttöä pääsen tekemään kun esikoinen kuumeessa ja kuopus vilauttelee samoja oireita kuin veljensäkin...mutta jostain syystä ei edes stressaa moinen :D

Aiemmista lapsista plussaus:
Esikoisesta testasin vasta kun kuukautisia ei kuulunut, olivat ehkä 5pv myöhässä, mutta kuopuksesta sain samalla tavalla tulosta kuin nyt, ennen kuin kuukautiset olivat edes myöhässä.
 
Paljon onnea viipulainen! :)

Minä oon plussannut aiemmista niin, että esikoisesta plussasin, kun menkat oli myöhässä ja kuopuksesta pari päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Mä mieluiten odotan just siihen, että menkkojen pitäisi alkaa, mutta kuopuksesta oli just silloin tulossa vieras meille viikonlopuksi niin pitihän se testi hoitaa alta pois. :D

mamina Mä oon katsellut tuota ovulaatiomonitoria silläkin silmällä, että sitähän vois sitten myöhemmin käyttää päinvastoin eli ehkäisymielessä. Kun noita tutkin, niin on noita ollut kauemminkin, mutta en kyllä ole törmänny ennen kuin täällä näin tuon mainoksen.

Pimu83 ja WWne Tsemppiä piinailuun!

heidip Voi harmi, että siellä labrassa tuli nega. :(

Kiiltokuva Tuosta kuvasta on hankala sanoa suuntaan tai toiseen, joten toivotaan viivan vahvistumista! :)

Omassa navassa ei ole tällä kertaa yhtään mitään kaiveltavaa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Heidip voihan rähämä! Huokaset hetken ja käyt sitte uuteen taistoon uusilla asseilla :) Periksi ei anneta ennekö tikussa on kaks viivaa!

Kiiltokuva ootko testannu jo uusiksi, joko saa onnitella? :)

Viipulainen ehanaaa, onnea :hug: :heart: Mieki niiiin tahon tuommosen viivan!

Nuori emäntä peukut on tanakasti pystyssä tulevaa testausta varten ;)

Ykkösestä plussasin ekan kerran joskus ko menkat oli ehkä pari viikkoa myöhässä...? Pikkukakkosesta luulin plussanneeni dpo12, mutta se oliki joskus dpo17-18. Dpo12 tuli vielä ihan puhas nega. Mullon tosiaan AINA ollu menkat tosi epäsäännölliset eikä niistä voi kyllä laskea yhtään mittään. En vielä tuota pikkukakkosta touhutessa tajunnu mittään ovulaation ettimisestä tms.

Sattu jännä valo tuossa kuvassa. (ostin eilen pari pc:tä vielä :headwall: että saan esitellä täälläki kuinka monella tavalla voi saaha negan :headwall:)


Mulla oli eilen nivuset ihan luokattoman kipeät siihen nähen etten oo teheny mittään semmosta minkä pitäs nivuset pistää kipeäksi. Onneksi on se neuvola ens viikolla, pääsen vähän jutskaamaan. Vaikka eipä ne neuvolan terkatkaan mittään ylijumalia ole.
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Hitto mä oon daiju!!! Ei pitäis olla noita testejä kotona.. :headwall:



Ja piti sit viel ruveta leikkimää tolla kuvalla. Sit taas tiputaan ja kovaan. :kieh: Luonnossa testissä kyl yrittää näkyä ihan helkkarin himmeellä jotakin viirun tynkää...En mä pysty olee testaamatta. Joka ilta ja aamu aattelen; "En testaa, en testaa, en testaa...". Mä joudun heittää varmaa takkaa noi testit ku ne kuumottaa näköjään näin paljon. :ashamed:

Ovis ajankohtaa nyt sitten pähkiny ja pähkiny. Ku o-testiin tuli aika vahvaa viivaa kp9 ja kp10



Mut kp 14 ja 15 oli tuntemuksia. Vai oisko ne tuntemukset voinu olla kiinnittymistä?! Njääh, turha näit on yrittää mietttiä, ei ne ajatukset tällä selviä, menee vaa sekasemmaks!
 
Onnittelut viipulainen ja tarrasukkia matkaan. Hieno plussa :heart:

Unnaunna tuossa keskimmäisessä muokatussa kuvassa näkyy jotakin viivan tynkää... Testasitko ovista silloin kp14-15?

(.) Tein viimeisen First Signalin päivällä 3h pidätyksestä eikä testiajalla mitään. Ovistikku samaa mitä tähänkin asti eli vahvaa haamua, tuollekaan en ole mitään selitystä löytänyt (lääkäri saa luvan kertoa syyn tuohon). Olisin jo aamupissasta testannut, mut tuli kiirelähtö töihin kun nukuin vaan tunnin pommiin :D Eka kerta 5 vuoteen :whistle:

Pupelaattori ei todellakaan luovuteta ;) Katson tämän kierron loppuun, ja kun menkat alkavat niin perustan 2016 ketjun. Seuraavat 2 kiertoa pidetään taukoa mielenterveyden vuoksi. Ja leikittelinpä tuossa laskurilla, että jos tämä kierto on nyt 40 ja seuraavakin niin maaliskuussa alkavien menkkojen perusteella laskettuaika tulisi olemaan 23.12, nou thänks :D Sitä paitsi tauko tekee varmaan hyvää (ehkäisyä ei silti välissä käytetä ;) ) ja saan seurailla kropan toimintaakin rauhassa ja ehkä lääkkeidenkin voimin ja niiden vaikutuksia.
 
Viipulaiselle komeet onnittelut multakin :kiss:!!! Nyt vaan rutkasti peukkuja että kaikki menee hyvin loppuun asti, toivottavasti pahoinvointikin antaa suht äkkiä periksi :).

Kiiltokuvan kuvasta en osaa ainakaa sanoa varsinaista mielipidettä näenkö haamua mutta kovasti toivottelen minäkin viivan ilmestymistä ajan kanssa =).

Heidip no olipa töks kommentti hoitsulta... Mitä se niille kuuluu koska kukakin haluaa raskaaksi tulla ja haluaa alkaa selvittämään asioita? Oli "kiire" tai minkä ikäinen tahansa, tehköön ne hommiaan vaan ja jättäköön omat mielipiteensä sanomatta. PÖH! No mutta nyt varmasti alat saamaan apuja kiertoihin ja sitä kautta raskaaksituloon, se on kuitenki hyvä juttu. Ajan kysymys vaan :heart:

Pupelaattori, pahoittelut negasta : / mutta on sulla tuo sarkastinen huumori kyllä kohdillaan ("että saan täälläki esitellä kuinka monella tavalla voi saaha negan")! Toivottavasti pian pääset esittelemään sitä plussatikkuakin kaikissa valon eri muodoissa :D:heart:

Unnaunnan tikussa saattaa jotain näkyäkin?! Tsemit!

Mä tossa tuumin että miksei kukaa(?) täällä testaile cb:n digitaalisella raskaustestillä? Sehän on kanssa tosi herkkä, ja tulos olis niin selkeesti luettavissa kun se on joko ei raskaana tai raskaana. Kuopuksen aikaan testasin sillä, heti menkkojen oletettuna alkamispäivänä, ei tarvinnu viivoja tiirailla eikä roskishaamuiluja.

NapaniMun: aavistus kipuilua häpyLUUSSA (?). Samankaltainen tunne ku sitä luuta vasten painais sormella. Sukkapuikkotökkäilyjä alamahassa, kiristävää tunnetta. Ja HOOOOOOH mikä väsymys tänään |O|O|O! Tosin eletään semmosia päiviä että menkat saattaa tulla aivan minä hetkenä hyvänsä, ja oireet johtuis siitä, joten en lähde silti vieläkää spekuloimaan mitään ennen lauantaista testaamista (jos sinne asti päästään ilman "rättiä").
 
viipulaiselle onnittelut. Ihana plussahan siellä. Noi viivat on kyllä niin komiat :)

heidip pahoittelut negasta :hug:

unnaunnalla näkyy siellä jotakin. Toivottavasti vahvistuu...

Ja pupelaattori ens kierrossa entistäkin vahvempana...

Täällä ei mitään ihmeitä. Greippimehua lipitellen. Viikko vielä ovikseen.. Boring..

Ite oon plussannut molemmista jo ennen menkkojen alkua. Jotain dpo 10-11 paikkeilla tullut ekat selvät haamut/ viivat
 
Sonya, ne digitestit on hirveen kalliita jos haluttaa testata joka kierrossa pari kertaa varuiksi ;) Mie oon huomannu omalla kohdalla kahen raskauden perusteella, että jos testissä on jotain tulkinnan varaista se on ollu nega. Sitten kun on 1-2 pvää menkkojen alkuun ja testannu niin plussa on ollu jo ihan selkeästi havaittava. Oon siis myös joskus harrastanu tuommosia kuvien muokkailuja ja repiny auki niitä (ällöä pissitikkua...) mut ei se lopputulos siitä vaan ole muuttunut :( Toisaalta voihan se parin päivän päästä toki muuttuakkin eikä ole siis tarkoitus masentaa, tämä vain oma kokemus hulluna testailusta :) Saa nähdä millasia kokeita tässä seuraavan parin piinaviikon aikana taas keksii :D

Kateltiin poikien vauvakuvia, kääk! Vitsi kun ne on ollu ihania. Heti kolmas käärö <3

Viipulaiselle isot onnittelut! <3
 
Kiitos onnitteluista kaikille:kiss:

Tällä hetkellä piinailen että viikonloppu menee ohi ja uusi viikko alkaa, jotenkin tämä aina iskee että pelkää vuodon alkavan kuitenkin. Jouduin miestä hillitsemään kun oli jo menossa äitiänsä moikkaamaan asian tiimoilta, että katsotaan nyt ainakin viikko kun se on tässä alussa se ihan kaikkein kriittisin vaihe. Mies on vaan tohkeillut koko päivän :heart:

Notkun vielä täällä kunnes olen saanut perjantaina tehtyä viimeisenkin testin ja jos ei huonosti käy niin siirryn ja käyn kurkkimassa täältä miten hommat etenee piinailijoilla. :)
 
Unnaunna mieki tajusin että puhelimessa on tuommonen kiva mahollisuus käsitellä nuita kuvia... :whistle: Vaarallista. Mieki TAAS pissin tikkuun. Nyt olin kyllä omasta mielestä näkevinäni ihan sellekeästi viivanpaikan. Tai se on varmaan se testiaine joka siinä näkkyy semmosena viivana.

Heidip jos kaikki käy niin ko mies toivois, niin mie tuun sitte sinne sinun 2016-ketjuun ;)

Sonay se digi on niin raaka. Varsinki jos ei oo raskaana :( Tuo viivojen tihirustaminen antaa vähän enämpi toivoa. Vaikka kai sitä nyt tietää että jos se viiva ei oo oikeasti selevä niin negahan se on. Mie oon aatellu sitä niin, että se on vähänkö rahapelit, niinkö ässäarpa, päävoiton toivossa pittää niitä tikkuja pissiä ;) Mutta hei, mullaki on ollu tuota häpyluukipua!

Vauveli kutsuu!!
 
Pupelaattori Hauska vertaus tuo arvat ja tikut. :D

viipulainen Toivottavasti vauva pitää nyt tiukasti kiinni ja huomenna tulee tosi vahva viiva! :heart:

Porkkana84 Mäkin katselen usein lasten vauvakuvia. Ja samalla mietin, minkä näköinen kolmannesta mahtaisi tulla. :heart:

Anskuna Miten greippimehu maistuu? Mä join kakkosesta sitä kokeeksi, mutta mun mielestä se oli vain niin pahaa, etten saattanut juoda sitä kuin sen yhden tölkin, minkä olin ostanut...

Noista tikuista vielä, että olen Sonayn kanssa samoilla linjoilla. Mä haluan itse testailla sellasilla testeillä, missä ei ole tulkinnan varaa. Vaikka ässäarvoista tykkäänki niin pissatikkujen kanssa mulla menis hermo, jos pitäis arvailla, mitähän se tulos oikeasti on. Ja oon kyllä aika pihikin niin sillä ei tule ostettua enempää testejä kuin tarvis. Ainakin tähän asti on riittänyt esikoisesta yksi ja kakkosesta kaksi (kun sattui saamaan halvemmalla CB:n tuplapakkauksen). Mutta en siis halua mitenkään tuomita ketään. Jokainen tekee sellaset testit ja ihan kuinka paljon haluaa, se ei kuulu mulle. Eikä sitä tiedä, kuinka itsekin tässä kolmannessa vielä innostuu. :LOL:
 
Kiehinen kyllä mieki tuon kakkosen aikana puistelin päätäni kaikenmaailman tikuttajille :LOL: Ei vaan ikinä piä sanoa ettei ikinä :)

No mutta jos ihan rehellisiä ollaan, niin kyllä mulla on nyt usko loppunu ommaan raskauteen. Tältä errää ainaki. Nimittäin eilen illalla ei ollu minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan. Nyt aamun aikana on muutaman kerran alavattalla nipistelly, mitä lie tuo minun alakerta tuolla suunnittellee. Se minua vaan pelottaa että mitä hittoa sitte jos se kierto käynnistyyki vasta vaikka vuojen päästä!?!?!?

Mie kuitenki keksin eilen illalla nimen tytölle jos me semmonen vielä joskus saatais :)
 
Tilailin ensimmäistä kertaa ovistestejä samalla kun raskaustestejäkin. Niin pakkohan se oli tietysti pissiä siihen ovistikkuun eilen ja hyvin hailurahan se oli. Eilen oli jo kp 13, joten taisin olla myöhässä testeineni.. vaikka pittäähän nyt vielä tänäänkin kokeilla, mimmoselta viivat tänään näyttää :D Pessimistinä siis ensi kiertoa varten tilasin nuo ovistestit, mutta malttamaton kun oon, niin tuhlaan ne jo tähän kiertoon :headwall: Oviksesta ei siis tietoakaan, ei mitään tuntemuksia edes.

Viipulaiselle onnea :flower: ja viivojen vahvistumista, hyvältä näyttää! :heart:

Unnaunnallakin jännät hetket, toivottavasti tärppää :)
 
Pupelaattori Niinpä! :) Mun täytyy tunnustaa, että olen jo vähän lämmennyt ovistesteillekkin. Niitä en ole aiemmin käyttänyt, koska olen tuntenut oviksen selvästi. Mutta nyt kun on kierukka niin tekis mieli testailla, tuleeko se ovis heti. Eihän sitä tiedä, tuntuuko ovikset ainakaan heti kierukan poiston jälkeen samalle? :rolleyes: Onkohan tää alkusoitto mun himotestailulle? :LOL:

Tuulentavoittelija Ootteko talletelleet tässä kierrossa, jos niitä ovistikkuja ei tarvitsekkaan enää ensi kierrossa? :)
 
Kiehinen Ollaan talleteltu ahkerasti, että nähtäväksi jää, mitä tapahtuu :D

Tein nyt uuden ovistestin, vielä vähemmän siinä mitään näkyy kuin eilisessä, ihan haaleetahaaleeta vaan. Joten eiköhän se ovis ole ollut ja mennyt jo, nyt vaan ootellaan :) Ensi viikon lopuilla voikin sitten jo aloitella testausta :D Ärsyttää, kun meninkin ylipäätään sotkemaan noita ovistikkuja tähän kesken kierron, buuuuu :stick:
 

Yhteistyössä