*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Täällä aamusta heti uiteltu tikkua. En oo varma välittyykö tosta kuvasta sitä hailuraa/viivanpaikkaa..



Pyörin eilen yöllä pari tuntia sängyssä, uni ei tullu millään. Vissiin jännitti tän aamunen testaaminen. :whistle:
Muistin sitten mun entisen nicin ja lueskelin vuosien takaisin kirjotuksiani. Tosta nuorimmasta olin testaillu ekan kerran kolme pvää sen jälkee ku menkkojen ois pitäny alkaa, nega. Sit odotellut taas kolme päivää, haamu. Ja vasta kolme päivää tosta tullu selkee plussa. Et aika hitaasti on tuolloin hormoonia erittyny, ku vasta reilu vkon päästä ollu varma.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Anskuna
ONNEA HURJASTI Viipulainen ja Sonay!! :heart: Onnea odotukseenne!!

Mä täällä odotan miten elimistö lähtee normalisoitumaan pillerien jälkeen. Edellisissä yrityksissä kierto ollut heti säännöllinen, niinkuin aina. Me ei siis varsinaisesti (vielä) yritetä vaan vissiin tjottaillaan ;) Ihan sama mulle, kunhan se ihana "vahinko" vaan tulis <3

Hyvää viikonloppua kaikille ja tsempit piinailijoille!!
 
Viipulainen, tilasin viime viikolla parit testit, niitä 10 ja 25 herkkyyden, mut ei oo viel tullut. Testailen kyl varmaan heti ensitilassa, en kyllä jaksas keskiviikkoon asti oottaa :D ihan ei oo oviksesta varmuutta mut katsellaan :)

Paljon onnitteluja Sonaylle :heart:

Unnaunna kyllähän siinä viivaa näkyy! Minkä merkkisellä testasit? (--Miekin luin pitkään siun nickin 'Unnanunna' :LOL: )

Noista testeistä kysymystä.. Oon ite tilannu vaan kotitesti.fi vai mikä olikaan, Sofin liuskatestejä. Nyt otin siis myös pari niitä One Step erittäin herkkiä liuskoja. Onko kokemusta onko nää ihan sutta ja sekundaa? Mitä aiemmin testasin niillä sofeilla niin oli kyl ihan puhtaita negoja, ei antanu ees mitään turhia toiveita.
 
Viimeksi muokattu:
Unnaunna Onnea oikein paljon! :) Toivottavasti moni pääsee täältä vielä lokakuisiin mukaan :)

Omasta olosta, niin nenäverenvuoto on nyt eniten ihmetyttänyt. Tietysti voi olla vaan kuivat limakalvot yläpäässäkin, mutta kun ei ikinä ennen ole ollut :confused: Niin kyllähän tuo nyt laittaa miettimään mahdollista raskautta, ihan kuin nyt ois jo oireita muka:LOL: Dpo veikkaus on 4, mutta tää on kyllä täyttä lottoamista :D

jaa siis Unnaunna teki ovistestillä plussan, menee kyllä nyt mulla taas niin pitkillä piuhoilla :LOL: Taisin olla turhan hätäinen onnitteluissani, mutta toivotaan silti, että raskaustestitkin plussaa näyttäis :) Mutta eikös ovistestit ole toisinaan ihan käypiä raskaustestejäkin? :)
 
Viimeksi muokattu:
Tuulentavoittelija mulla oli tämän pikkukakkosen alkuraskaudessa nenäverenvuotoa eikä varmaan millonkaan muulloin oo ollu koko aikuisiällä ;) jospa... :)

Mamina mie tilasin halpatestiltä. Ne oli kans one steppejä, vihireässä paketissa. Pissin yhen perjantaina oikein laimeasta päiväpissasta enkä oo ikinä nähäny puhtaamman valakosta tikkua! Säilytin sitä yön yli eikä vielä tänä aamuna näkyny yhtikäs mittään. Ettei ainakkaan pitäs turhia roskishaamuja tulla :)

ON on hiljentyny. Välillä tuikkassee vattaan ja välillä nappaa tissistä, hyvin harvakseltaan. Pissa tosin on nyt tosi sameaa, mullon varmaan vti ja se tekkee nuita vattajuttuja. Ja sammas tississä. No onpahan jotaki :)

Nii ja tervetuloa Quumeilija, seuraaksie kiertoa vai meettekö silleen rennommasti? Vaikka rennostihan me kaikki perkele otetaan!!!?? :D (älä välitä minusta)

Niin ja pissin muuten .. oliko se sitte eilen .. aamulla ihan tosi laimeasta pissasta ihan negaaki negamman negan. Siis OVIStikkuun ja aattelin ettei se minun kierto varmaan oo ees alakanu sitte. Ko jos olis niin eikö siinä sitte JOTAKI näkyis? Ja raskaanakkaan en voi olla ko eikö se näkyis kans. Hemmetti inhaa ajatella että mie oon niinkö kuiva aavikko jossa ei ees siemen idä.. :p
 
Unnaunna, mie nään kännykälläkin tossa jälkimmäisessä kuvassa viivan. Oisko vähän punaistakin värissä? :)

Plaah, ei jaksaisi odottaa että voisi testailla. 10 päivää menojen alkuun, tänään ehkä voisi olla kiinnittyminen.
 
Sonaylle paljon onnea! :flower:

Porkkana84, ootko aiemmissa tuntenut kiinnittymistä? Osahan tuntee senkin. Itse en kyllä ole sitä huomannut.

Pupelaattori: Onhan sulla aiemmin todistettavasti siemen itänyt, joten et sä aivan rutikuiva aavikko ole. Kyllä se vaavi tulee ennemmin kuin myöhemmin. Toivotaan tietenkin, että ennemmin kuitenkin. :hug:

Tervetuloa mukaan Quumeilija!

Tuulentavoittelija: Jospa siellä olis tosiaan ensimmäinen oire päällä. Eihän sitä koskaan tiedä. :)

Unnaunna: Kyllä tuo vaikuttaa siltä, että plussa siellä häämöttää. Varsinkin, jos aiemminkin plussa on tullut vasta myöhemmin. :)

Mahtavaa, kun tulee plussia! :D

Tavattiin eilen ystäväpariskunnan kanssa, ja sain laittaa puolivuotiaan Ukko-pojan nukkumaan. Oli ihana fiilistellä, kun toinen haki unta sylissä, että ehkä ei ole enää kovin pitkä aika, kun saa taas omaa vauvaa pistää nukkumaan. :heart: Mutta kyllä mä jaksan odottaa sinne maaliskuun lopulle. Tää ja ens kuu on niin kiireisiä, että aika menee varmasti siivillä. :)
 
Mukavaa helmikuuta kaikille! Pian ollaan keväässä, parhaassa vuodenajassa - silloin tuntuu että itsekin herää eloon ;) Ja esikoinen täyttää 3 viikon päästä 8 vuotta! Mihin tää aika menee??

Tervetuloa joukkoon Quumeilija! :wave:

Tammikuulle saatiinki hienosti plussia. Onnittelut vielä plussanneille :heart: Haamuilijoille vahvistumista :heart: Toivottavasti saadaan helmikuussa vähintään sama määrä ;)

Mammi78, samalta suunnalta ollaan. SatKs myös täällä suuntana sitten aikanaan :D

Onko teillä parempaa kirjanpitoa ja kuinka pian oviksen jälkeen oireita on ollut?
Esikoisesta oireet alkoi vasta rv7+ ja siitä eteenpäin pidin tarkkaa kirjaa neuvolakorttiin. Silloin nuorena en edes älynnyt kirjata mitään aikaisempia, jos niitä oli :D Kuopuksesta se maidon maku muuttui heti, kun kiinnittyi, kun esikoinen siitä kietäytyi ja plussan aikaan olin 2 viikkoa todella väsyny. Muuten ei ollutkaan mitään. Nyt tuntuu et seurailen kuviteltuja oireita liiankin tarkkaan...

Heidip oikee asenne! Mitä sitä taukoilemaan ;) maistelet vielä vähän greippimehua... :D
En taida uskaltaa.. Oon 100% varma, että maca-jauhe aiheutti mulle kahdet välivuodot tuossa viime kierrossa :x Eikä mulla nyt ole hinkua saada ihan loppuvuoden beibiä (oon ite marraskuun lapsi), että seuraavat 2 kiertoo mennään pikemminkin tjottailemalla ja seuraamalla kropan toimintaa ja ehkä vähän avitettunakin. Katsotaan mitä lääkäri tuumaa perjantaina 13.päivä.

Gorthaur :hug:

Tuli muuten mieleen, että en ainakaan pikaisesti löytänyt odottajista kolmatta odottavien pinoa, olisiko ideaa laittaa sellaista pystyyn? :)
Peukku tälle :wave: Perässä tullaan jossakin vaiheessa :cool:

aamulla ihan tosi laimeasta pissasta ihan negaaki negamman negan. Siis OVIStikkuun ja aattelin ettei se minun kierto varmaan oo ees alakanu sitte. Ko jos olis niin eikö siinä sitte JOTAKI näkyis?
Jos pissa on ollut liian laimeeta niin näyttääkin herkästi negaa ;) Ootko uutta testiä tehnyt pidemmällä pidätyksellä?
Mun on silti huono vastata noihin tikkujuttuihin mitään, kun koko kierron näytti molemmilla (one step ja rfsu) testeillä suhteellisen vahvaa viivaa. Sainkohan vaan 2 tyylipuhdasta negaa |O
Laitatko muuten tietojasi uudestaan, kun menin tuossa päivitellessä sähläilemään :snotty:

Omaan napaan ei erikoista, vuoto alkaa loppumaan pikkuhiljaa niin päästään harjoittelemaan talletuksia ;)
 
Tervetuloa mukaan Quumeilija!

Tuulentavoittelija, miksei se vois oire ollakin jos siul ei aiemmin ole nenäverenvuotoa ollut.. d:)b

Okei pupelaattori, kiitos vinkistä :) Kyllä se siemen rupee siussakin itämään, jos toi imetys vaa nyt vaikeuttaa niin paljon.. (ps. Mikä vti?)

heidip* jostain kuulinkin macajauheesta mut en oo itse sitä vielä ostanut. Greipin pitäs käsittääkseni paksuntaa kohdun limakalvoa mikä edesauttais kiinnittymistä? Ja ovislimatkin oli selkeemmin tunnistettavissa :) no toivottavasti se lääkärikäynti selkiyttää asioita. Tsempit! Nii ja meilläkin jo pari marraskuista, vois sen plussan muullonki huolia kun aina samaan aikaan vuodesta :LOL:
 
Kiitos ihan kaikille onnitteluista, tulkaahan kaikki pian tuonne 3:tta odottavien ryhmärämään :kiss:! Tässä onkin nyt muutosta luvassa ja ehkä vähän hankalat muutamat viikot edessäpäin, kun tuo keuhkojen tervaaminenkin tulee lopettaa. Vajaa aski tuossa on jäljelläkin enää, sen oon itelleni armahtanu mutta sitten loppuu se touhu.

Plussaonnea teillekin :heart:!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Mollimilla
Nii ja meilläkin jo pari marraskuista, vois sen plussan muullonki huolia kun aina samaan aikaan vuodesta :LOL:
Meil on äidin puolelta puolen sukua syntynyt marraskuussa :D Tosin, jos se plussa pamahtaa niin väliäkö tuolla syntymäkuulla sitten on, kunhan saisi ns. oman syntymäpäivän ettei olisi useampia päällekkäin :p Maalis- ja toukokuu on kans aika ruuhkaisia :D
 
  • Tykkää
Reactions: mamina
Sonay onnea!! Johan täällä porukkaa siirtyy odotuspuolelle :D

Mulla olis kans satks.

Päälimmäinen huoli on siitä onko tuolla sisuksissa kaikki ihan ok. Menkat tulee ihan normaalisti ja suht säännöllisesti. Se vaan, kun ennen kuin ne alkaa niin tuhruaa jo 2-3pvää ennen ja vielä jälkeenkin. Viime kierto oli poikkeuksellinen, kun se jälkitiputtelu kesti viikon. Sitten on tavallista useammin kipua alamahalla. Oon jo niin huolestunut, et vauvailu sai nyt mennä jäihin. Soitin tk:een aiemmin ja se käski soittaa suoraan yksityiselle. Kysyi onko mulla hormoonaalista ehkäisyä ja ei mulla ole ollut vuosiin. Sitten seuraava kysymys olikin jo, et onko kilpirauhaset katottu. Tää kilppariasia tulee jatkuvasti uudestaan esille ja onhan mulla melkein kaikki ne oireet mitä vajaatoiminnassa on. Hiuksia lähtenyt paljon, väsyttää, kuulonalentuma, lihakset palautuu hitaasti kuntoilun jälkeen, entisenä superhikoilijana hikoilen enää vain kovassa rasituksessa jne.
Jään tonne taustalle roikkumaan ja palaan myöhemmin jos ei ole mitään terveydellistä estettä :snotty:
 
Noista testeistä kysymystä.. Oon ite tilannu vaan kotitesti.fi vai mikä olikaan, Sofin liuskatestejä. Nyt otin siis myös pari niitä One Step erittäin herkkiä liuskoja. Onko kokemusta onko nää ihan sutta ja sekundaa? Mitä aiemmin testasin niillä sofeilla niin oli kyl ihan puhtaita negoja, ei antanu ees mitään turhia toiveita.
Minulla oli Davidin ja One Stepin herkkiä ja tuloksen tiiättekin, kuopuksesta testasin myös one stepin herkillä ja näytti ihan oikein. Olen myös testannut noilla kierroissa joissa tärppi ei ole käynyt eikä ole kyllä minkäänlaista viivantapaistakaan piirtynyt vaan ihan selvät negat tullut silloin. :D Tsemppiä, täällä on niin jännää taas, innolla odottelen kuinka saadaan kaapattua porukkaa täältä lähiaikoina :popcorn:
 
Kiehinen & mamina niin ja onhan mulla jo kaks ihanaa poikaa, että vaikken ennään saiskaan niin onnellinen mie silti olisin. Mutta tehän tiiätte ko se vauvakuume iskee.. ;)

Niin mamina se vti = virtsatieinfektio. Lievänä vois varmaan aiheuttaa epämäärästä kipuilua. En tosin oo varma ko ei oo koskaan lievää ollu.

Kiehinen se aika kyllä varmasti mennee nopeasti, varsinki jos on kaikkea puuhaa :) Toiset (kröhöm) on vaan niin hätähousuja..

Heidip mieki oon marraskuulainen. Ja kaikki lähipiiristä on elo-joulukuussa. Siksi tuo isäntä toivoiski kevätvauvaa. Vaan nehän kyllä on semmosia että tulevat just sillonko haluavat <3

Sonay mie toivon että pysyt sitte helepolla irti kessusta ;) Ja tuu sieki kertoon välillä kuulumisia :)

Gorthaur käy sieki välillä kertomassa miten homma etenee :)

ON alavattaa on tännään taas enemmän vaivannu. Ja tissejä kans. Saa neuvolassa kattoa kyllä minun pissan ja vauvelin suun sammaksen varalta. Huomenna vielä testaan ja jos vaan maltan niin piän sitte vähän taukoa.. ;)

Mutta hei Unnaunna ooksie testannu tännään??!!
 
sonaylle ja unnaunnalle onnea.. Mitä täällä tapahtuu!! Voi kuinka monta plussaa tullut.. kiiltokuvallakin näkyy selvä viiva. Onnea!


testeistä mä oon lähinnä pregchekeillä testaillut. Tilasin jotain perhoset testejä viime kierrossa, mut ne oli outoja, enkä niillä enää testaa. Niihin tuli siis värikertymää.. Oon saanut viivoja nyt apteekin omaan, ja viime kierrossa pc: hen. En tiedä ovatko sitten olleet kemiallisia, vai oonko mä joku hormonihirviö, et raskaustestitkin reagoi..

greippimehusta onko kenelläkään tietoa, että voiko se jopa aikaistaa ovista. Mulla olis nyt kp 10, ja ovisoireet aika vahvana jo. Ovistestissä tänään melkein jo plussa. Normisti ovis kp 14-15

Muoks. Tässä vielä kuva tän päiväisestä ovistestistä
image
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä