<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

Mut voi kans laittaa piinailijoihin, vaikka ei kauheasti jännitäkään :D

Ja mulla on halvat huvit perjantaina: laskin että meitä on 28 listoilla ja kun sanotaan että on noin 15-20% mahdollisuudet plussata yhdestä kierrosta niin tuolla todennäköisyydellä (15%) joka kuukausi pitäisi tulla keskimäärin 4,2 plussaa! Eli vielä on toukokuulle 3 plussaa tulossa Gislien seuraksi? :xmas:

Aurinkoista viikonloppua!
 
  • Tykkää
Reactions: Liipa
Mä oon sen kahvin suhteen aika samoilla linjoilla Vaappuvaavin kanssa, että tuskinpa siitä mitään sen suurempaa vaaraa on, vaikka kohtuus kaikessa lienee tietysti aina hyvä. Ite oon kyllä jo aiemmin yrittänyt vähän hillitä sitä määrää, ja nyt menee useimmiten se kaks kuppia päivässä.

Ja Vaappuvaavi: Ei oo mullakaan ollu tuntemuksen tuntemusta, mutta ihan kun se r-testi ois tänäaamuna plussaa näyttäny. ;) Mutta vielä en sano mitään varmaksi, huomenna testailen uudestaan!

Mitenköhän muut, joilla on kp:t jo yli 30? :)
 
hiliputti jee, josko me saadaan susta se toukokuun 2/4 plussaaja?! Toivottavasti vahvistuu :)

Mulla ei kestä kyllä kahvia mahakaan, niin kova närästys ja vatsakipu heti jos innostuu juomaan kaksikin kuppia (vaikka se välillä niiiiin hyvältä maistuukin!). Happosalpaajat on mulla käytössä kuuriluonteisesti melkein koko ajan. Ja nyt en niitäkään tässä yrityksen aikana viitsi koko ajan nappailla vaikka omeprazol on neuvolalääkärin mukaan ihan turvallinen raskauden aikanakin (esikoisesta jouduin ottamaan sitä rv 20 ->). Rennie ei mulla vaikuta kun sen aikaa kun se on suussa, rakenteellinen ja perinnöllinen juttu ilmeisesti mulla noi vatsahapot..

Plussatuulia!
 
  • Tykkää
Reactions: hiliputti
En tiedä mitä ajatella.. Tein eilen aamulla sofin liuska testin, ja hailakka, mutta punertava viiva ilmestyi, testiajan jälkeen tummeni lisää.. Tänään tein sit toisen samanlaisen ja apteekin oman. Apteekin oma oli myös testiviivaa hailakampi mutta selkeä punainen viiva tuli testiajalla.. Oli ihan sekunttikello vieressä.. Jotenkin kuitenkin olen vielä epävarma, kun noi sofin testit oli niin hailakkoja yms.. Huomen aamuna teen sit clearbluen testin.. Kiva lisä jännitys näin häiden alla.. JA kun en yhtään ajatellu et vois plussata just nyt..
 
tähtityttö89: Jos viiva on ilmestynyt kahdesti, niin etköhän raskaana ole! :) Itsellänikin tänäaamuna oli tosi haalee viiva, joka kyllä sitten testiajan jälkeen vahvistu kovastikin. Mutta aikamoinen ajoitus, jos häät on huomenna, siinä onkin jo elämänmuutosta kerrakseen! :D Ihania häitä!
 
Oi, mahtavaa jos kaksi plussaa tulossa! Saat sitten Tähtityttö89 vielä lisää juhlimisen aihetta huomiseksi! Onko teillä kummallakin ollut oireiden puolesta normaalia kiertoa vastaava olo? Entä pms-oireita? Yritän itsekin vielä pitää hiukan toivoa yllä vaikka ei ole mitään tuntemuksia. :) Toisaalta tavallisempaa kai se on että mitään kummempia oireita ei heti alkuun ole...
 
Viimeksi muokattu:
Sissinen: En tosiaan ole huomannut mitään merkkejä, että olisin raskaana (paitsi paha väsymys, mikä ei kyllä myöskään herättänyt sen suhteen kelloja). Keskiviikkona (13 dpo) oli ihan sellainen olo, että menkat alkaa ja sitä edellisenä päivänä olin aika kiukkuisella tuulellakin, minkä ajattelin johtuvan niistä. :D Pidin kuitenkin itselleni vähän "päiväkirjaa" tässä kierrossa tuntemuksista, niin 2 dpo olen kirjoittanut "aamulla vähän kipeä, kuumeinen olo", ja 5 dpo "ihan pientä nipistelyä". Mutta nämä siis todella pieniä, ohimeneviä oloja, joita en ole sen tarkemmin jäänyt miettimään. Tänään tosin oli nyt aamulla (16 dpo) taas ihan sellaisia menkkamaisia kipuja alavatsassa, toivottavasti ei enteile mitään pahaa.

Tänään oli siis viiva jo vähän vahvistunut, mutten uskalla vielä täysillä tuulettaa...:rolleyes:
 
Plussia! Ihanaa! Liikaa on vastoinkäymisiä tämän ketjun naiset kohdanneet, voi kun kääntyisi nyt tuulet.

Mahtavaa hiliputti! Sormet ristiin :)

Tähtityttö, mahtavaa hääpäivää! Oi mikä ihana lahja olis kunnon plussa hääpäivän aamuna!
 
  • Tykkää
Reactions: hiliputti
Tähtityttö ja hiliputti: Sanokaa, kun saa siirtää plussanneisiin! ;)

Jos nyt vähän omaa tilannettani vatvon, niin menkkojen pitäisi alkaa alkuviikkoon mennessä. En oo ihan varma, milloin ovis oli. Tissikipu on käytännössä hävinnyt, eli eiköhän se tarkoita progesteronin rohmahtamista ja näin ollen menkkoja. Mahassa juilii ja valkovuoto on loppukiertoon nähden ihmeen vetistä ja runsasta. Vakaasti olen päättänyt testata vasta, jos menkat on SELKEÄSTI myöhässä. :)
 
Täällä tällä hetkellä alotellaan piinailua. Toissapäivänä oli ovistestit vielä ihan hailakkaa, sitä edellisenä ei edes hailakkaa viivaa. Eilen aamulla sitten pärähti ovistestiin ihan super selkeä ovisplussa, iltapäivällä uudessa ovistestissä jo haalea viiva eli meni siinä eilen aamupäivästä ovis kp13 kohdalla. Toissapäivänä illasta peittoja heiluteltiin ja sitten vielä eilen illalla joten oviksen molemmin puolin on nyt touhuiltu eli nyt vaan peukut pystyyn! Tänään siis dpo 1 eli liityn piinailijoihin! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kaneli88
Kiitos onnitteluista! Ja kyllä sain vahvan plussan hääpäivän aamuna :) Kuitenkin pelottaa että miten tää tästä jatkuu. Voi kumpa pysyisi vaan matkassa.. Mutta kyllä minut voi siirtää nyt plussanneisiin.

Minulla oli sellaisia hiukan edellisiä kiertoja voimakkaampia alavatsa ja rintakipuja ja huimasi, mutta kun ennen pillereiden aloittamista oireet ennen menkkoja oli välillä niin runsaita, en yhtään osannu arvata että se johtuisi raskaudesta.

Onnea hiliputti oikein paljon!
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Onnea plussanneille ja tähtitytölle häistä.. innolla ja kauhulla odotan omiani..

Mitään uutta ei kuulu.. en valita mutta tää ukostava hieseys saa hermot kireeks. No tiistaina enää +3 joten koetan nauttia.

Ehkä keskiviikon ultran jälkeen taas aktivoituu.. tein kyllä jo testit.. perhonen tuskin näkyi kun taas wondfo antoi vahvempaa. Kummatkin saman vahvuisia.
 
  • Tykkää
Reactions: tähtityttö89
Oltiin tänään kauppakeskuksessa, joka on tietysti täynnä raskaana olevia ja lapsia. Jotenkin iski kauhea epätoivo ja kateus, vaikka yritystä on vasta melko vähän takana. Kovasti kamppailen sen kanssa, että miten saan jatkossa tämän ahdistuksen hallintaan, jos yrityskuukausia on vielä monta edessä...

Miten te pärjäätte, joilla on yk6 tai enemmän meneillään? Tuo meidän plussanneiden lista on ehkä vähän hämäävä, koska niin paljon yk1-yk3 tärpänneitä. Keskimääräinen yritysaika taitaa olla jotain 6 kiertoa...
 
Oikein paljon onnea hiliputti ja tähtityttö89! :heart:

Mulla ei ovulaatiosta tietoakaan, nyt tosiaan kp 17... Iski hirveä epätoivo, että jos taas kierto venyy jonnekin 5 kuukauteen. Sitten oltaisi jo lokakuussa! Meillä on myös häät kesäkuun puolessa välissä, joten toisaalta ei haittaisi vaikka ovulaatio sinne asti odottelisi, mutta sitten joku ääni päässä kuitenkin huutaa, että kaikki tänne nyt heti :D
 
  • Tykkää
Reactions: tähtityttö89
mymosa
Niihin kp:siin tottuu ja turtuu.. kun alkaa kp 10 menee rikki niin tuntuuhan se pahalta ja sitten joku tulee hehkuttaa kuin ekalla tärppäs..

Voin sanoa että viime yrityksen aikana aloin vihaamaan lässytystä "niin kauan toivoa kyn ei menkkoja"
Eivät vissii tajua että pitäs sen kopan kuitenkin toimia jos vauvaa tahtoo.

Jotenkin nyt olin toivoa täys kun kaik toimikin pilleteiden jäädessä.. sit tuli km ja kaik mureni.. uusi nousu clomien myötä.. nyt pelottaa se ultra..

Jos siellä ei kasvakaan yhtään johtofollia. :(
 
Sissinen, ei tunnu hyvältä ei... Yleensähän se puoli vuotta on ihan normaali keskiarvo, mutta kun täällä tosiaan ihmiset vilahtaa ehkä pari kiertoa yrittämässä ja siirtyy suoraan odottamaan, niin kyllähän se vähän ällistyttävää on. Joskaan en osaa olla kateellinen tai katkera, onni kaikille suotakoon :) Ja kuten mymosa sanoi, niin tähän jotenkin turtuu.

Mulla aiheuttaa ahdistusta se, että kaikki toimii mulla kellontarkasti, ovis tulee joka kierrossa kp 11-12 ja ollaan ajoitettu ihan oikein. Ei siltikään. Siis ei niin mitään. Oon alkanu epäillä, että miehessä olis vikaa, mutta ei se suostu mihinkään tutkimuksiin menemään :( Mulle kelpais edes kemiallinen raskaus niin tietäisin, että voin hedelmöittyä.

Katsellaan nyt vielä muutama kierto ja sitten pitää varmaan lopettaa kuumeilu ja todeta ettei lasta tule. Koska hoitoihin ei ole mitenkään päin varaa lähteä :(
 
Mä en oo turtunut yhtään vaan joka menkkoihin murrun ihan täysin. Suunilleen sen menkkojen ajan mietin että tästä koko elämästä tuu mitään mutta sitten on pakko jatkaa kohti uusia pettymyksiä.. :(
 
mymosa
Tänään viimeinen clomipäivä ja nyt vaan sitten ootellaan.. Tuonne jäi vielä yhteen kiertoon clomit, jotka aijon kyllä käyttää heti lokakuussa jos nyt ei tärppää.
ajattelin alkaa noilla perhosilla jo testaamaan kun niitä on tuolla reilusti ja tän kierron aikana pitäis ne käyttää pois.

Otin fertility friendsinkin taas käyttöön.. jos ei muuten niin ihan mielenkiinnolla sitä teen.

tj 2 yötä ultraan..
 
hiliputti ja tähtityttö89 Ihanaa!! Onnea ja iloa odotukseen :flower::heart:

Nythän on jo kasassa 3 plussaa toukokuulle, vielä olisi Sissinen sulla ja mulla toivoa (vaikka oireita ei olekaan..) plussaan toukokuussa :)

Täällä siis odotellaan vakaasti menkkojen alkua keskiviikkona. Tein nimittäin aamulla testin, KAHVItestin ja nega oli :D Siis join heti töissä aamulla kahvia tyhjään mahaan ja odottelin toiveikkaasti josko alkaisi tulla ällötystä, mutta ei mitään. Hyvää oli, toisin kuin esikoisesta, jolloin jouduin jo viikkoa ennen testin tekoa kaatamaan aamukahvit viemäriin ;) Eli kun muitakaan tuntemuksia ei ole niin en usko että tärppi on käynyt.. samoin testaan vasta jos ei torstaina ole menkkoja kuulunut. Mulla oli esikoisessa niin selvät tunnelmat siitä että olin raskaana jo ennen kun menkkojen piti edes alkaa. Vaikka sanotaan että ei voi tuntea olevansa raskaana kovin aikaisin, mutta mulla oli sillon koko ajan sellanen fiilis, että nyt on kyllä jotain outoa meneillään :)

Ja yrityskierroista keskustelleille, puoli vuotta pitäisin itse tässä iässä (32 kesällä) rajana sille että menisin jo tutkimuksiin. Varsinkin kun mulla kierto on säännöllinen ja pupuiluakin on tiheään.. Kun eka tärppäs kerrasta niin en kyllä vuotta odota näillä hermoilla ;) Neuvolassa terkkari tosiaan sanoi kaksvuotiaan neuvolassa juuri pari viikkoa sitten, että 6-12kk on tässä iässä ihan normaali aika yrittää. Mutta eihän sille mitään voi, että pettymys tuntuu pahalta kun toive vauvasta on niin suuri... Tsemppiä teille kaikille, joilla on jo yritystä takana pidempään!! Ja uskon, että mieli mustuu aina kun näkee vauvamahoja ja kuulee muista joilla on tärpännyt heti. Itse iloitsen vilpittömästi jokaisesta hyvästä (ja nopeasta) tärppiuutisesta, lähipiirissä on niin paljon lapsettomuusongelmia, että ikinä ei tiedä missä suossa itse kukin on rypenyt ennen plussaa. Ja samoin iloitsen siitä ajatuksesta, että meille on jo yksi pieni suotu. Toinen olisi vain plussaa :)

Tulipa tästä sepustu! Ihanaa päivää kaikille :)
 

Yhteistyössä