<3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

  • Viestiketjun aloittaja Tiqustiina
  • Ensimmäinen viesti
Tiqustiina



Laskettuaika/nimimerkki/ikä/monesko lapsi/synnytyssairaala

:heart: Laskettuaika ei vielä selvillä
eggie / 22v / 2. lapsi / KAKS
Lijena / 37v / 3. lapsi / OAS
Kinkula / 24v / 3.lapsi / SatKS
sydänx3/ 26v/ 3.lapsi/ LS
nanniska / 21v / 1.lapsi / K-SKS

:heart:1.7.2014
Prinsessapossu
Nuttana

:heart:2.7.2014
Jemina81
Rakuuna-uni / 2.lapsi
duranduran / 1.lapsi / K-PKS

:heart:3.7.2014
KiAna7

:heart:4.7.2014
Rorysu / 29v / 3.lapsi / TYKS
Brasserie / 29v / 2.lapsi / SEKS

:heart:5.7.2014
lindacandy
mimonmami / 29v /3.lapsi 1.yhteinen /KOS
haave31 / 31v / 2.lapsi / TAYS

:heart:6.7.2014
mutulla
Barbababy / 2lapsi
TybyLiini / 33v / 1.Lapsi

:heart:7.7.2014
Mymmeli-86 / 27v / 1.Lapsi / K-HKS
Tiqustiina/ 29v / 4.lapsi 1.yhteinen / KOS
Robina / 37v / 3.lapsi
viiriläinen / 24v / 1.Lapsi
Iiva/ 2.lapsi

:heart:8.7.2014
Lama / 30v / 1.Lapsi

:heart:10.7.2014
riiviöidenäiti / 25v / 5.lapsi / JS

:heart:11.7.2014
Nausteri / 24v / 1.Lapsi

:heart:12.7.2014
MammaLa / 33v / 2. lapsi / KOS

:heart:13.7.2014
Hellanlettas/ 34/ 5. lapsi/ TAYS

:heart:15.7.2014
sandra87 / 2.Lapsi / KOS

:heart:17.7.2014
sintt1 / 21v / 2.lapsi / PHKS

:heart:18.7.214
Syssy^^ / 26v. / 1. lapsi / TAYS

:heart:20.7.2014
miinamanu / 26v / 3lapsi / PS
Undine / 27v. / 2lapsi / TYKS

:heart:21.7.2014
Maidah / 24 v. /2. lapsi / VKS

:heart:22.7.2014
SuloinenSalaisuus

:heart:23.7.2013
emmaoo / 27vee / 2. lapsi / Koks

:heart:24.7.2014
pillipöllö / 26v / kolmas / TAYS

:heart:25.7.2014
Jepatin / 23v / 2.lapsi / EKKS

:heart:26.7.2013
MrsData / 38 v. / 2. lapsi / TAYS


Surun kohdanneet :hug:
shunsine25
surusilmät

Päivityspyynnöt mieluiten yv.nä

SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: SuloinenSalaisuus
Tiqustiina
Lisätään synnytysasairaalat sitä mukaan kun niitä alkaa tulemaan. Haluatteko että listauksessa näkyy edellisten lasten syntymäajat vai monesko lapsi tulossa ?


Rakuuna-uni mikä on laskettusi ?

Mä olen sen verta huono näiden datajuttujen kanssa ,että jos jollain on jotain kivoja vinkkejä niitä saa ja pitää antaa :D

Oloihin: Tänään on kovasti pyörryttänyt ja ollut etovaa oloa :/ Yöllä ei tunnu tulevan nukkumisesta mitään kun on jatkuvasti saa ravata vessassa.
 
Heippa!

Mä mielelläni liittyisin myös mukaan tänne, tuon edellisen ketjun kautta tänne pomppasin. :) Eilen tein siis mielestäni aika selvän positiivisen testin ja laskettu pitäis olla 6.7. paikkeilla. Voin laittaa päivityspyyntöä vielä Tiqustiinalle tämän jälkeen..

Toista odotan siis, ja nyt alko raskaus paljon nopeammin kuin viimeksi, ensimmäistä yritettiin noin 8 kk. Esikoinen syntynyt tasan vuosi sitten. :)

Noh, ei kai tässä muuta kuin odotellessa ekaa neuvolaa, jota en kyllä ole vielä varannut.

Barbababy 4+4
 
Mulla ei ole ollut oikeastaan mitään oireita muutamaan päivään. Toisaalta oon vaan tyytyväinen, en yhtään ainakaan odota sitä viikkoja kestävää pahoinvointia mistä kärsin esikoisen kanssa.

La on 2.7. Oon puhelimella joten en osaa tässä muuttaa väriä...
 
Mahtuisko meikäläinen viel ketjuun mukaan? :) Tää on mun viides raskaus ja viel ei ainakaan oo ollu pahoinvointia mitä muista on ollut alusta asti. Plussan sain jo 25.10 jolloin viikkoja tais olla n. 3+3. Nyt siis neuvolan mukaan rv on 4+0 mutta tais täti laskea 28 pv kierron mukaan vaikka se oikeesti oli 26-27 pv. La olisi siis (neuvolan mukaan) 10.7.14
Eka neuvola on vasta 27.11 ja siihen on niiin pitkä aika :D
 
  • Tykkää
Reactions: NukkaPallero
Mäkin oon puhelimella, en saa mustattua mutta Tiqustiina, laittelinki sulle päivityspyyntöä :)

Te joilla on edellisiä lapsia, millä viikoilla ootte synnyttäneet? Mä en oo koskaan päässyt laskettuun aikaan asti, esikoinen syntyi 39+1 ja nuorempi 38+1. Menisköhän samalla kaavalla sitte 37+1 :D

Oloja- heikotusta, huimausta, tissittissittissit, alavatsapaine ja pistely aikamoinen. Ja kiukku!!! Itkukin lähellä koko aika. Maha on turvonnu ku pullataikinan popsimisen jälkeen :D

Tervetuloa joukkoon iloiseen uudet mammat! <3 ja onnea matkaan SuloinenSalaisuus ;)
 
Hei kaikille!

Tulisin varovasti mukaan. Esikoinen on 9 kk, ja yhdet kuukautiset ehti tulla, kunnes sain uuden plussan. LA kuukautisten mukaan 3.7. mutta siirtynee muutamaa päivää myöhemmäksi. Sain alkuviikosta haalean mutta selvän plussan, ja eilen digitestillä "Raskaana 2-3". Esikoisesta kierron mukaan jo aiemmin tuli vahvat viivat ja "Raskaana 3+", eli tämä lienee vasta aivan alussa.

Varhaisultraa olen varaillut marraskuun loppuun, koska vähän epäilyttää vielä, kävisikö tämä näin helpolla. Esikoinen aikanaan tuli varmojen päivien ehkäisyllä kuukauden "ehkäisyä" käytettyämme, ja tämäkin nyt siis ensimmäisestä kierrosta. Iloinen olen kyllä, mutta en oikein voi vielä uskoa, että kävisi näin hyvä tuuri.

Onnea kaikille heinäkuisille!
 
  • Tykkää
Reactions: NukkaPallero
Tiqustiina
Simppunen haluatko listaukseen mukaan ? Onnea vielä plussasta:heart:

Mulla on lapset syntynyt eka 40+1 toka 40+4 kolmas 39 :D

Musta on tullut itkupilli :ashamed::'( Joka asiasta poraan.

Toinen juttu ,että kellään tietoa kauan toi Naistenklinikan remontti sitten kestää? Mä en kestä jos en pääse sinne synnyttää. Olen itse syntynyt siellä ja kaikki lapset joten ei voi olla ,että joutuu tekee poikkeuksen nyt :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Moikka! Voisinko liittyä seuraan?

Mulla on laskettu aika tällä hetkellä 22.6 mutta uskon oviksen olleen viikon tai enemmän myöhässä, joten miellän itseni enemmän ehkä heinäkuiseksi. :)

Ultraan asti kuitenkin vielä ajattelen viikot tämän hetken lasketun ajan mukaan, eli nyt 6+5.
Mulla on helmikuussa syntynyt tyttö, joten hieman jännittää miten sitä sitten pärjätään ;)


Mutta jos pääsisin listoille mukaan niin olisi ihana. Tämä sivu toimii tosi huonosti nyt jostain syystä puhelimella niin en tiedä saanko yksityisviestiä laitettua :/

Laitan siis tähänkin nämä tiedot.
eggie / 22v / 2. lapsi / KAKS
Laskettu aika vielä epävarma
 
Tiqustiina samaa mietin mäkin... oon myös syntyny NKL, molemmat tytöt on syntyny siellä ja se on ihan sellanen "oma paikka"! Ehkä satuttais samaan aikaan :D Kättärillä tunnistaa ku jostai kuuluu huutoa et VIEKÄÄ MUT NAIKKARILLE!!! ;)
 
Heips

Mahtuuko mukaan?

Testasin eilen ylläriplussan parin päivän etovan olon, migreenikohtausten, väsymyksen sekä vilutuksen jälkeen. Eli kysessä ihan puhdas vahinko. Tällä hetkellä fiilis on vielä se, että olis saanut plussa jäädä tulematta....

Hieman taustaa: Ikää 37v. Perheeseen kuuluvat lisäkseni kaksi ihanaa, vilkasta prinsessaa 10/08 ja 03/11 sekä avomies. Asutaan Pohjois-Pohjanmaalla pienessä kylässä.

Laitetaan nyt tiedotkin, vaikka ei la:sta olekaan mitään hajua (ei mitään muistikuvaa milloin on ollu edelliset menkat ....)

Lijena / 37v / 3. lapsi / OAS

Nyt täytyy jatkaa vielä töitä, palailen myöhemmin kirjoittelemaan...

-Lijena + pikku-yllätys 4+jotain?-
 
  • Tykkää
Reactions: NukkaPallero
Tigustiina kiitos onnitteluista ja onnea itsellesikin (ja kaikille täällä :) )

Voisin vielä jäädä listalta pois, kun laskettu aika on melko epäselvä. Menkkojen mukaan olisi 3.7. mutta uskon olevan pikemminkin 10.7. Menen tosiaan varhaisultraan muutaman viikon päästä, ja sen jälkeen voin tulla sitten tarkemman tiedon kanssa mukaan :)

Esikoinen syntyi perätilan takia suunnitellulla sektiolla raskausviikolla 40. Voi kun tämä toinen tulisi nyt normaalisti, ja kaikki sujuisi hyvin. Olen haaveillut pienestä ikäerosta, ja olisi aivan ihanaa saada vauvat peräkkäisinä vuosina :heart:
 
Moikka ja kovasti onnea kaikille plussanneille! :heart:

Meidän esikoinen syntyi raskausvkolla 39+5 synnytys käynnistettiin kun ei alkanut itekseen tulemaan,saas nähdä kuin tällä kertaa jos sinne asti päästään.

Kaksi vkoa pitäs vielä ootella varhaisultraan,oireita on edelleen se väsymys,näläntunne sekä ajoittainen etominen,ihme kyllä ainakaan vielä ei ole aamuisin ollut huono olo,toisin kuin ensimmäisessa raskaudessa sitä kesti sen koko alkuvaiheen,vielähän tuo kerkiää.

Kiva kun täällä on näin paljon jo porukkaa ja keskustelua =)

Tänään oliskin taas tiedossa pakkaamista,muutto olisi 3vkon päästä ja hommaa riittää,koita olla aktiivinen täälläkin,mukava jakaa kokemuksia muiden odottajien kanssa.

jemina81 5+3 (pkks)
 
Tiqustiina
Kyllä sitä pitäis vaan itselleen myöntää ,että alkuraskaudessa pitää ottaa rauhassa ja antaa itselleen armoa. Mä koitan kovasti vaan pakottaa itteni treenaamaan vaikka oksennus kurkussa saa mennä eikä tahdo luistaa. Oon siis aika kova salilla hilluja/kuntoilija.
Kaikista vaikeinta on se ,että ei tahdo edes ruokapolitiikka pysyä kasassa kun ei tee mieli mitään tai jos tekee mieli se on täysin jotain sontaa ruoka-arvoiltaan.
Millasia raskausvitamiineja te syötte ? Itse ostin jotain multitapsin raskaus-imetys vitskuja ja niistä tulee ihan sairaan kipeä maha :( Ei oo kivaa.
Mukavaa pyhäinpäivää kaikille=)
 
  • Tykkää
Reactions: NukkaPallero
Tiqustiina täälläkin voimanostoharrastaja, taitaa olla maastavedot hetkeks tehty... (Keventäähän ei vaan voi...) Siirryin suosiolla heti jumppapuolelle, saa paremmin täs alussa heiluttua ku joku huutaa vieressä, Body pumpiin luotan nyt :p

Mulla kans Multi- Tabsit, toistaiseks tuntuis sopivan. Suolanen hinta vaa :p

Pyhäinpäiviä täältäkin, haravoinnin merkeissä menny :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: NukkaPallero
Hei kaikille mahtuisko mukaan? ;)

Olen 37v. Mulla on kaksi lasta edellisestä suhteesta ja nyt 4 vuoden yrityksen jälkeen ja 3 ICSI hoidon jälkeen plussasin 28.10. hCg arvo oli tuolloin 138, mutta jännittää silti onko kaikki hyvin :) varhaisultra olisi 18.11 ja la laskurien mukaan 7.7
Synnytyssairaalana meillä on NKL ja sisäpiirin tietoja... kyllä sinne pääsee synnyttämään kun oikein ruinaa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: NukkaPallero
Tiqustiina
Robina Onnittelut plussasta erityisesti pitkän yrityksen jälkeen ja tervetuloa joukkoon:wave::heart:

Mua niin väsyttää ja väsyttää jatkuvasti. Alkaa tulee olo että kohta olen pulassa tän väsyttämisen kanssa. Viime yönä vedin yli 10h unta + 2h päikkärit päivällä ja voisin nyt kaatua taas sänkyyn. Toinen mitä olen havainnut on repäisykivut ja kovat sellaiset.
Ennen vaivasivat vain yöllä kun kääntyi liian reippaasti mutta nyt alkanut tulee päivisinkin. Repäiseekö muilla kohtu nopeista liikkeistä ?

Mä en millään malttais odottaa ,että pääsis tekemään ensimmäiset vauvan vaate ostokset. Tavallaan pelkää koko ajan ,että jos jotain menee pieleen ja samaan aikaan ei jaksa odottaa ,että tulis ultra ja vois ehkä vähän jo alkaa hypistelee pitkin kauppoja.
Toi mun mieskin vaikuttais vähän siltä ,että sekin haluis hypistelee jo vauvan vaatteita:D
 
Täällä kans hullu väsymys ja paleltaa kokoajan. En muista ekasta raskaudesta mitään tällaista, tai sitten se johtuu siitä että silloin nukkui yöt sikeästi ja vielä päiväunet ja nyt on kuitenkin erilaista kun on jo lapsi joka valvottaa ja vaatii sitä jaksamista ihan erilailla.


No, tänään kuitenkin 7+0. Mun ihan eka raskaus meni kesken 8+0 ja mulle se on enemmän sellainen pelkoraja kuin rv12. Vaikka silti pelkään sen viikon kahdeksan jälkeenkin.
 
Ensimmäiseksi onnittelut plussanneille!!
Täällä kanssa väsymystä ja palelua. Mä vielä imetän esikoista, joten tuntuu että on välillä kyllä ihan poikki, energiat imetty pois :p Mä en oikeen tiedä miten ylipäänsä aiotaan jatkaa tän imetyksen kanssa, millaisia kokemuksia muilla on raskaana imettämisestä? Kyllä tää varmaan jossain kohtaa puolen vuoden sisään viimeistään loppuu, on vähän sellainen fiilis etten jaksaisi kahta kuitenkaan imettää. Ajattelin joka tapauksessa mennä käymään ainakin imetystukiryhmässä vähän kyselemässä kokemuksia ja neuvoja :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: NukkaPallero

Yhteistyössä