40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Hienoa Säihke, että kaikki on tällä kertaa hyvin =).

Meitä eilen säikäytti toden teolla aamulla ilmaantunut pieni ruskea tuhruvuoto :O, mutta ei sitä eilisaamun jälkeen sitten ole enää onneksi näkynyt:). Jospa kaikki olisi kuitenkin hyvin. Nt-ultra on sitten seuraavaksi tammikuun alkupuolella.

Hyviä vointeja jokaiselle ja rauhallista joulua :xmas:!


terveisin putunen rv 9+2
 
Viimeksi muokattu:
Hei,
Aika hiljaista tässä keskusteluketjussa, mutta päätin kuitenkin uskaltautua tänne mukaan joukkoon. Uusi odottaja olen siis... Ikää kesällä pyörähti jo 45v, eli en ihan nuori tytönhupakko enää. Olin pitkään tuolla haaveilijoiden foorumilla mukana - muistaakseni joulun alla 2009 liityin joukkoon, mutta kesällä 2010 kohtasi minua ja puolisoani suru, kun keskenmeno yllätti kauan odotetun yrityksen jälkeen. Siirryinkin tuolta haaveilijoiden listoilta (yli 40v) taustailijoihin tämän vuoden alkusyksystä. Aloin itse luopumaan jo aktiivisesta haaveilusta, sillä jotensakin tuntui tuo 45v rajapyykki olevan tietynlainen takaraja, jota pidin ns. realistisena aikarajana uudelleenraskautumiselleni. Suureksi yllätykseksemme - iloiseksi sellaiseksi - plussasin kuitenkin 27. marraskuuta... :heart:...
Nyt raskaus edennyt lupaavammin kuin edellinen keväällä 2010. Klassisia raskausoireita kuvotuksineen, hengästymisineen jne. ihan eri tavalla kuin toukokuulla 2010. Vuotoja ei onneksi ole ilmaantunut - ainakaan tähän mennessä... Ja kaikkein lupaavimman toiveen herätti eilinen varhaisultra, jossa todettiin viikkojen vastaavan täydellisesti alkion kokoa, sydän sykki terhakkaasti ja kaikki muutenkin näytti ainakin tällä hetkellä olevan OK. Tänään olimme puolisoni kanssa ensimmäisessä neuvolan tapaamisessa. Rupatellessa vierähti lähes pari tuntia... ja mieheni innokkaana äänessä taukoamatta. Oli kuulema mukava jutella niitä näitä ja tarinoida - vaikka minulla kiire vielä töihin. Nyt teenkin sitten tyytväisenä pitkää päivää näin Joulun aatonaaaton kunniaksi ;)
Mutta kaiken kaikkiaan lähden nyt hyvillä mielin tätä "Uutta Toivoa" työstämään... Olkoon se nyt alkajaisiksi työnimi tälle pienokaisellemme. Olen siis uudesta avuioliitosta odottammassa hartaasti toivottua ensimmäistä yhteistä lastamme. Ikä on toistaiseksi näyttäytynyt ns. hidasteeksi näiissä lapsensaantipuuhissa... Mutta muutoin ihan "luomu"vauvaa odotamme - ei siis takana hedelmöitys- tms. lapsettomuushoitoja. Laskettu aika olisi nyt sitten tänään varmistetun neuvolakäynnin mukaan 4.8.2012. Ja edelleen vähän jännäillen edetään - mutta parasta toivoen... Nyt ei tosin liian aikaiste ruveta muille huutelemaan salaisuudestamme, vaan yritämme säästää nyt tammikuulle, kunnes ns. riskiaika on ylitetty.
Hyvää, rauhaisaa, sydämellistä Joulun aikaa kaikille :heart: :heart: :heart: !
Toivottavasti paljon muitakin yli nelikymppisiä joukkoon mukaan pääsee - viimeistään ensi vuoden puolella =)

Haave 2010 + "Uusi Toivo" 7+4
 
Tervetuloa Haave2010 ja kiva kun liityit mukaan. Ja onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :heart:.Jospa tänne tulisi lisääkin uusia ja "vanhatkin" innostuisivat enemmän keskustelemaan =).

Meilläkin on pitkään haaveiltu ensimmäisestä yhteisestä lapsesta, kun kummallakin on jo aiemmasta suhteesta lapsia. Yhteinen on kuitenkin meille ja ehkäpä koko perheellekin uusi ja ihana asia. Luomunakin meillä tärppejä tuli, mutta ne eivät vaan sitten kestäneet. Tämä ivf-hoito vähän yllätti, kun siitä lähtenyt tärppi onkin ollut pysyvämpää laatua toistaiseksi. Vähän varpaillaan (tai aika kovastikin varpaillaan) vielä olemme ja hädin tuskin uskomme tätä todeksi. :)

Mukavaa joulua sinulle Haave!

putunen 9+3
 
Haave2010 - Voi miten ihunaista kuulla, jotta siellä ylläri pylläri masussais=)
..elo ihunaisesti siut ja miehesi yllättänyt - kasvakoon pieniäinen siellä masupesässään sen 9kk:heart:

Onnea ihan hirmuisen paljon!!:kiss:

*Kaikille tänne toivottelen Rauhaisaa Joulunaikaa - nauttikaa hyvästä ruoasta, läheistenne seurasta ja lepäilkää!*

:heart:*mur-mur*
 
Viimeksi muokattu:


Toivotan hyvää vuodenvaihdetta kaikille odottajille ja onnellista ja vauvaisaa vuotta 2012! Jään pian lomailemaan ja palailen ensi vuoden puolella. Toivottavasti kaikilla on odotus edennyt hyvin ja onnellisesti! :heart: =)

t. putunen 10+2
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Tervetuloa Haave! Onnea luomuplussasta ja hyvistä ultrakuulumisista!

Minä sain Down veriseulatulokset eikä niissäkään ollut mitään kasvanutta riskiä. Helpottavaa. Olen kärsinyt tukkoisesta ja vuotavasta nenästä; olen vähentänyt kortisonisuihkettani, kun olen ajatellut että kaikki lääkitys minimiin on parempi pompulalle. Nyt joudun lisäämään sitä kun unet kärsivät ja olen jatkuvasti väsynyt. Muuten mulla on elämä helppoa.

Onnellista uutta vuotta vertaistukisiskot!

SatuSofia & pompula 13+3
 
Kiitos vaan onnitteluista..:) Mukana edelleen ollaan. Tämä kulunut viikko on onneksi ollut lomaa töistä, sillä etova olo on iskenyt ihan tosissaan ja päivät kuluneet tämän ehdoilla... Joulunpyhät kuluivat vielä suht sidettävissä merkeissä ja meillä riittikin väkeä ja vilskettä, kun molempien puolelta kävi lapsia vieraisilla - jo 18-vutia nuorimmainenkin mieheni puolelta, sekä rakas anoppini. On jäänyt joulusuklaat yms. muiden syötäviksi - mutta eipä ainakaan haittaa ja vaaraa ole ollut, että ylimääräisiä kiloja olisi jo näin alkuun joulun humussa kertynyt, kun tuo liikuntakin poikkeuksellisesti tällä viikolla jäänyt vähiin :p Yleensä olen harrastanut sitä 3-4 kertaan viikossa lenkkeilyn (=juoksun) merkeissä & zumbaa nyt näin talvisaikaan. Nyt ei tarvitse kuin puuliiteristä kantaa polttopuut sisään, niin syke hyppää jo lähes 150 tuntumaan ja alkuviikosta viimeksi tehdyn letkeän hölkkälenkin sykkeet nousivat nopeasti myös tuohon 150 tuntumaan, hengitys puuskutti, enkä vauhtia juuri uskaltanut kiritä... Ja huonosta peruskunnosta ei pitäisi olla missään tapauksessa kyse. Juoksin vielä syyskuussa puolikkaan maratonin ihan kohtuulliseen aikaan vähäiseen harjoitusmäärään verrattaen. Mäkinen, haastava masto ja aika 2h 13min.
No on pitänyt nyt minunkin nyt duracelliä vähän säästellä. Mieheni tässä joulun alla ihmettelikin, etten aloillani osaa koskaan pysyä. Nyt olen lomaa osin ottanut rennommin -tämän etovan olon takia. Oksentanut en ole, mutta ruoka ei ole todellakaan maistunut entiseen malliin. Karpalokiisseli kermavaahdon kera on ollut yksi harvoista tämän joulun favourite- jälkiruoista ja/tai ruoista ylipäätänsä, Keltaista Jaffaa on ruvennut tekemään mieli aika ajoin ihan himona, vaikka limppareita en ole juonut juuri ollenkaan viime vuosina. Pitihän sitä sitten ostaa viime kauppareissulla ja tänä aamuna ensi töikseni puoli lasia Jaffaa aamuäklötykseen oli parasta, mitä saattoi toivoa ;)...
Mies on vähän ihmeissään ollut tämän minun norm. poikkeavan olotilan vuoksi ja siitä, ettei nuo petipuuhatkaan ole nyt olleet ensisijalla mielessä, vaikka lomalla olenkin ja aikaa yhdessäoloon olisi ollut riittämin...:snotty:
No onneksi hän hitaasti lämmeten on ymmärtäisesti suhtautunut asiaan ja eilen totesi jopa, ettei anna minun enää kantaa puita liiteristä - vaan hän itse mielummin sen tekee säästääkseen minua ;)
Eilen muuten katsasteltiin illalla huvikseen erilaisia tyttöjen ja poikien etunimiä - jo näin varalle... Vaihtoehtoja tytöille löytyi enemmän :heart:
Oikein Hyvää, rauhallista Uuutta Vuotta kaikille! Meillä otetaan tänään rauhallisissa merkeissä Uusi Vuosi vastaan. Nuorimmaiseni 12-v poika on tässä kanssamme viettämässä Uuutta Vuotta, johon kuuluu mahdollisesti tinan valanta ja tähtisadetikut!:)
Maanantaina sitten pitäisi taas töihin rientää ja aloittaa arki - toivottavasti jo hieman vähemmän etovissa merkeissä... Jotain nimittäin aiemmin olin lukevinani, että juuri nyt tämä meikäläisen ajankohta, joka asettui tähän joulun tienoille viikot 8+ olisi sitä kaikkein pahinta aikaa etovan olon suhteen - siis istukkahormonin määrä olisi korkeimmillaan. Saas nähdä sitten. Ja hyvä merkkihän se sinänsä on, että jossain tuntuu, eikä olo ole ainakaan samanlainen, kuin edellisessä keskeytyneessä raskaudessa... :) Edelleen ei kuitenkaan ollla kenellekään uskaltauduttu kertoa tästä odotuksestamme...

Haave + "Uusi toivo" 9+0
 
Onnittelut Haave2010. Lisäsin sinut listoille, ilmoittele lisätietoja kun ehdit.

Hyvää Uuttavuotta 2012 kaikille!!!!

Itsellä kaikki hyvin. Nyt olen alkanut jo hyvinkin tuntea päivittäin vauvan liikkeitä. Ensimmäiset tuntemuksethan oli jo viikolla 14 mutta ne olivat kyllä ihan satunnaisia ja harvoin. Suurin väsymyskin alkaa jo helpottamaan, eli tätä kivaa keskiraskautta pikkuhiljaa elellään. Kolmenviikon päästä on rakenneultra, kyllä aika menee nopeasti. Väljempiin housuihinkin olen pikkuhiljaa siirtynyt.

Minni 17+2 ja Kilu(tar)
 
Haave eiköhän sulla kurja olo helpota kun pari viikkoa menee eteenpäin.

Minni hauskaa että sulla jo tuntuu liikkeet! Mulla tuli juuri 14 rv täyteen, mut en varmaan ensiodottajana osaa niitä tunnistaa sillä lailla kun sä.

Kirjasta luin että tässä kohtaa on kovasti toimintaa kun siellä uima-altaassa on niin hyvin tilaa heitellä voltteja ja tehdä kaikenlaista fyysistä treeniä. Mä jännään milloin joudun kaivamaan jotain joustavampia ja isompia housuja käyttöön. Vielä ei ole tarvinnut mutta uutena vuotena kun oli niin paljon ruokaa ja herkkuja tarjolla, ja istuttiin vain paikallaan, oli tosi ähky olo jälkikäteen. Ja joinakin päivinä on tuntunut housut kireältä. Kai se on tuo hidastunut aineenvaihdunta ja väsymyksen tuomat rasvat kuitenkin mitkä tuossa vuotäröllä toistaiseksi painaa.

Pohdin milloin kertoisin esimiehelle. Olen ollut niin kamalan väsynyt viimeiset 2 kuukautta että se on vaikuttanut työtehooni. Tässä kohtaa vuotta tehdään aina arvioinnit vuoden työsuorituksista, enkä ole kovin ylpeä loppuvuoden aikaansaannoksistani; olen tehnyt vain tärkeimmät ja kaikki iltapäivät on silmäluomet painanu niin tuhatkiloa että olen vain jotenkin selviytynyt työpäivien loppuun jos ei ole ollut sellaista osallistumista jossa oma rooli olisi ollut keskeinen. Tavallaan olisi kiva että mun pomo voisi ottaa sen huomioon, eikä laittaisi laiskuuden piikkiin. Mutta sitten taas en tahtoisi vielä tätä asiaa tietoon.

Valoa ja iloa vuoden alkuun kaikille!
 
Kiitos Minni, kun lisäsit minut listaan... =) Vielä noita täydennystietoja tässä, en sitten aiemmin ilmeisesti ollut niitä ilmoitellut - sorry!
4. lapsi, (ensimmäinen yhteinen), laskettu aika 4.8.2012.
Olo on hieman helpottanut viime viikosta. Tänään ei ole etonut ollenkaan, mutta väsymys painaa... Onneksi on pitkä viikonloppu edessä ja vapaata ;)
Hyvää viikonloppua kaikki masunkasvattajat... Pidetään itsestämme ja toisistamme huolta :heart: :heart: :heart:

Haave + "Uusi Toivo" 9+4
 
Hei kaikille pitkästä, pitkästä aikaa

Aika on jotenkin kiirinyt niin nopsaan enkä ole kaiken maailman joulu- yms. hössötysten vuoksi ollenkaan ehtinyt kirjoitella tänne. Lueskellut olen aina joskus pikaisesti uusimpia kuulumisianne ja se on ollut ihan ihanaa :)

Meillä edelleen kaikki hyvin. Olimme lapsivesipunktiossa, vaikka seula ei hälyyttänytkään, mutta kun sen iän puolesta sai, niin sinne siis menimme. Saimme tietää, että normit kromosomit ovat pienellä tytöllämme :heart: Huomenna meillä on sitten vielä rakenneultra, toivon mukaan siellä ei sitten enää mitään ylläreitä ilmene.

Alkuraskauden pahoinvointi päättyi viikon 13 tultua täyteen, ihanaa. Sukkapuikkoviiltoja tuntuu aina, kun lähtee liian vauhdikkaasti liikkeelle, mutta muuten on vointi ollut hyvä. Tänään tosin tuntui, kun kävelylenkillä lumessa tarpoi, että kuinka sitä ei jotenkin jaksaisi millään kävellä, mutta toivon mukaan se johtui vaan hangista korkeista nietoksista. Olen yrittänyt vähintään joka toinen päivä käydä reippaalla kävelylenkillä, happihyppelyllä. Sen verran hyvin nyt sitten noi joulusuklaat maistui ;-)

Ylläripylläriraskausajatukseenkin olemme alkaneet pikku hiljaa "sopeutua". Ostin jo alemyynneistä pari pienen pientä vaatetta. Raskaushan oli meille ihan totaalinen yllätys ja alun sokki oli kyllä aikamoinen. Mielessä pyöri sen tuhannen ajatusta. Päällimmäisenä huoli jaksamisesta tietty, kun tota ikää on kuitenkin. Ja siitä, että kuinka se pieni lapsukainen sitten rippijuhlissa häpeää rollaattorivanhempiaan.... Mutta nyt on jotenkin käännetty voitoksi ja lahjaksi tämä kaikki, koska siitähän tässä kuitenkin on kyse. Tämä pieni tyttö on valinnut juuri meidät omikseen, joten eihän siitä voi olla kuin äärettömän kiitollinen ja onnellinen :heart:

Nyt en oikeastaan sen kummemmin kommentoi erikseen kenenkään kirjoituksia, kun niitä on viime kerrasta kertynyt niin hurjasti. Ihanaa, että meitä yli nelikymppisiä sitkeitä naisia on näinkin paljon. On aivan mahtavaa lukea teidän kaikkien kuulumisia täällä. Täältä saa voimia.

Nautitaan kaikki näistä loistavista talvikeleistä. Vihdoinkin lumi narskuu kenkien alla!

Terkuin Piitu ja ylläripylläri 20+1 (la siis 27.5.12, ellei huomenna ultrassa vaihdu...)
 
Hei taas kaikille!

Me käytiin maanantaina nt-ultrassa. Turvotusta oli normaali määrä eli 0,9 mm ja tyyppi oli reilu 6 cm pitkä :) ja kaikki näytti oikein hyvältä. Verikoetuloksia pitää vielä odotella toista viikkoa, että saadaan riskiluku selville. Varmaan pienikin poikkeama veriarvoissa nostaa riskiryhmään, kun tuota ikää jo on...

Vieläkin on sellainen olo, ettei tähän oikein osaa uskoa ja luottaa. Raskauden alulle saaminen oli sen verran hankalaa, että tämä tuntuu nyt todella ihmeeltä, jonka ei vaan usko pysyvän.

Mukavaa talvista tammikuuta kaikille!

ja onnea Piitulle tyttölupauksesta =)

toivottaa putunen rv 12+3

muoks. seuraavana päivänä: tulikin jo veritestitulokset näin pian - ei kohonnutta riskiä eikä aihetta jatkotutkimuksiin =)
 
Viimeksi muokattu:
Putunen :heart: Ihania uutisia :heart: Ja joko se sinunkin raskautesi on nuin pitkällä =) Ihanaa jatkoa sinulle!
Käyn täällä aina lueskelemassa, mutta tuntuu etten jouda kirjoitella. Sitä on päivän päätteeksi kyllä aika sippi, ja nyt on alkanut pesänrakennusviettikin vainoamaan :D Kunhan isoimmat investoinnit ollaan saatu pois alta, alkaa hiljentämisen vuoro tai sanoisinko odottamisen ;)

Teille kaikille tähän pinoon seesteistä ja kaunista raskausaikaa :heart:

Oliivitar ja Poika 29+3 ja pieni koiravauvamme


.... Ajan, jonka vietin koneella, ehti "koiravauvamme" ja Pikkumies tuhota paketin wc-paperia olohuoneen lattialle :kieh: :D :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Oliivitar...on ne vaan niin vekkuleita&ihunia nuo karvakorvat - ja sit taas välistä meinaa hermo mennä Käääks:vampire:..ainahin miulla:whistle::D
..toki nyt jo paaaaaljon helpompaa kun koiruli sisäsiisti.

Meillä Salli täytti tänään JO 7kk ja nyt sitten odotellaan eka juoksuja:p

Onnea uudesta koiravaavista:heart:..oliko se nyt se "sinikielinen" tapaus..kun en enään tarkasti muista?=)

Oliivittarelle, Piitulle, putuselle - ja kaikille masun kasvattajille tänne hyviä oloisia!:kiss::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Piitu43, nyt sinut päivitetty listoille. Sitä en huomannut että monesko lapsi tulossa, ilmoittele niin lisään senkin. Niin ja onnittelut ylläripylläristä.

Putunen, ultrakuulumisonnittelut. Sait kyllä nopeasti veritestitulokset, hyvä että kaikki ok.

Oliivittarellakin kohta viikko 30 paukkuu...hienoa, aika menee nopeasti.

ON, rakenneultraa odotellessa, se on viikon päästä. Kohta alkaa varmaan se jännittää.

Muille kovasti tsemiä odotteluun.

Minni ja Kilu(tar) 19+0
 
Hei taas kaikille

On se vaan niin ihanaa, kun on lunta ja pakkasta :) Ei ole aamuisinkaan IHAN niin kovin vaikeaa nousta, kun vähän jo valoa pilkottaa. Kyllä se kevät sieltä tulee.

Minnille kiitokset päivittämisestä. Meille on tulossa kolmas aarre ja laskettu aikakin pysyi rakenneultrassa samana. Siellä oli muutenkin kaikki hyvin. Kohta on sullakin samainen ihanuus edessä, kovasti tsemppiä sinne. On se vaan niin ihanaa päästä katsomaan sitä pientä murusta :) Ja oli niin hauska kätilökin meillä, sanoi mm. että onpa kiva, kun ultraamisen kohde on jo vauvan näköinen, eikä enää mustanaamion. Tottahan se toki on, mustanaamioiltahan heidän kasvot aluksi näyttävät.

Haaveelle paljon onnea ja iloa raskaudesta, toivottavasti olet voinut hyvin. Alun väsymys voi joskus yllättää ihan ykskaks, vaikka niitä puita kantaessa. Älä nyt liikoja rehki!

Ja teillä uusilla (ja vanhoilla) koiruuksien omistajilla on nyt hauskaa aikaa! On ne vaan niin lutusia. Meille ei voida hankkia koirulia, kun sekä mun että miehen veli on pahasti allerginen koirille. Olis niin noloa, kun eivät ikinä saisi tulla käymään.

Mulla onkin tänään vapaapäivä. Esikoinen on koulussa ja poika on myös vapaapäivällä päiväkodista, joten eiköhän me ihan kohta lähetä hänen kanssaan tyttöä vastaan, kun pääsee koulusta puolilta päivin tänään. Jättää ip:n väliin, jotta päästään sit vähän lumitöihin (minä) ja pulkkamäkeen (lapset).

Oletteko muuten keksineet mitään hyvää ja KEVYTTÄ herkkua? Nää joulusuklaat meinaa jäädä pahasti päälle ;)

Terkkusin

Piitu ja tyttönen 21+1.
 
Putusen kuulumisia tulin nopsaa kurkistamaan (yhtä aikaa kuumeiltiin 40 plussissa). Oi, olet jo noin pitkällä! Mahtavaa, onnea hyvistä nt-ultranäkymistä :heart: Oikein paljon onnea odotukseen :kiss:

Onnea kaikille muillekin tärpeistä, ultrakuulumisista - onnea loppuraskauteen :wave:

Soili ja Tyttö 32+5
 
Viimeksi muokattu:
Piitu43, lapsiluku päivitetty.

Minulla siis rakenneultra ensi maanantaina...kirjoitin viimeksi väärin, meni viikot sekaisin, mutta mukavahan sitä on odotella, vaikka voihan sieltä huonojakin uutisia tulla, se pitää myös ottaa huomioon.

Kovasti tuo Kilu(tar) potkiskelee tänään oikein kunnon potkut. :heart:

Tsemppiä kaikille!!!!

Minni ja Kilu(tar) 19+3
 
Onnea ja tervetuloa joukkoon Onni71...:hug:
Ihan listan päivittäjälle huomioksi, milloin kerkiää, niin voi lasketun aikani merkata 31.7.2012. Aikaistu siis edellisestä kuukautistin mukaan lasketusta, kun kävimme viime viikolla ultrassa. Muutenkin ultrassa kaikki hyvin. Nt. oli vain 0,8mm ja vauveli kovin liikkuvainen, mutta pari kuvaa saatiin matkaan mukaankin, kun herkesi sen verran "pyörimisiltään"... =)
Muutama päivä sitten tuli vastaukset myös veriseulasta. Veriarvot olivat kilpirauhasarvoja lukuunottamatta normaalit... Lievää kilpirauhasen vajaatoimintaa siis meikäläiselle nyt raskauden myötä siunaantunut ja siihen Thyroxin-lääkitys aloitettiin jo edellisellä viikolla. Nyt siis edessä kuukausittainen veriarvojen seuranta kilpirauhasarvojen kontrolloimiseksi koko raskauden ajan... Mutta onneksi tämä lienee vain nyt väliaikaista ja raskauden myötä tullee elimistön kuormituksen aiheuttama oire - selittänee myös väsymystä, joka iltapäivästä iltaa myöten edelleen pahenee...
Muuten asiat siis kunnossa. Riskiluku veriseulan myötä on 1:800. Ei mitään hälyyttävää siis onneksi. Siihenkin oltiin varauduttu, vaikka ultra ok ja niskaturvotus niin pieni, mutta kuulema jo ikä meillä yli nelikymppisillä laskee huomattavasti suhdelukua ja hälytykset yleisiä - näin meille ultraneuvolassa kerrottiin :whistle:
Töissä lähimmille työkavereille on nyt sitten vauvauutisista kerrottu ja paineet tämän "salaisuuden" pidosta ¨siltä osin helpottuneet. Oliisvat kohta asiasta muutenkin varmaan ruvenneet kydelemään, sillä kyllä masu alkaa jo näkymään ja jokunen poirukasta oli aavistanutkin asian... Positiivisesti ja kannustavasti kaikki suhtautuivat asiaan. Eivätkä ilmeisesti kauhistelleet meikäläisen ikääkään :)...
Lapsistani nuorimmainen 13v poika ja vanhin tyttäreni ovat myös kuulleet uutiset ja vastaanotto positiivinen. Keskimmäinen lapsistani, 17v poika asuu isänsä kanssa (ex-mieheni), enkä hänelle ole kerinnyt vielä asiasta kertoa. Mieheni kolme lasta ovat vielä tietämättömiä vauvauutisista...:heart:
Hyvää, auvoista viikonvaihdetta kaikille! Täällä pakkaspäivä, mutta aurinko paistaa... Olisi ihan mukava ulkoilupäiväkin, mutta pitänee uhrata aikansa ensikädessä siivoukselle ja sitten katsoa, mihin voimavaroja ja aikaa liikenee. Viikon liikuntakiintiö olisi vielä tosin hieman vajaa - vaikka työmatkapyöräilyä on tullutkin harrastettua muutamana päivänä zumban ja bodybalancen ohessa. Lenkkeilyn olen jättänyt jo suosiolla yksinomaan mieheni vastuulle, sillä meikäläinen puuskuttaa siihen malliin lenkkipolulla, että ulkopuoliset voisivat olettaa hyvin huonokuntoisenkin olevan liikkeellä. :p Vaikka syyskuussa juoksin vielä puolimaratonin ihan suht "kevyesti"...
Pitänee poistua nyt tästä koneen ääreltä ja ottaa itsestä niskasta kiinni ja aloittaa touhuamaan... Mihinkähän piilottaisi vauvantarvikkeista syöttötuolin ja pinnasänkypaketin, jotka mies innoissaan jo viime viikolla huutonetin kautta huusi... Nyt tuoli kököttää meidän makuuhuoneessa ja sänkylaatikko yläkerran rappusten juurella... :LOL: Eli meiltä löytyy hieman "yli-innokas" isi, joka haalii jo ajoissa tavarat vauvelillemme... :heart::heart::heart:

Haave2010 + "Uusi Toivo" 13+4
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Onni71 joukkoon. Ilmoittele tietojasi niin lisään listoille, ensimmäisellä sivulla on tiedot mitä yleensä laitellaan.

Haave2010, onnittelut ihanista ultrakuulumisista. Sulla tosiaan riskuluku hyvä ikäiseksesi, mutta erittäin hyvä asia :) Päivitin sun lasketun ajan.

Ihanaa talvista viikonloppua.

Minni & Kilutar 20+6
 
  • Tykkää
Reactions: haave2010

Yhteistyössä