40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Kääk, Ottis, toi on kaukana tasa-arvosta! Anteeks kamalasti, mutta sun mies kuulostaa hyväksikäyttäjältä. Kakaralta, joka kuvittelee, että kaikki asiat tapahtuvat hänelle. Että muut ovat häntä varten mutta että hänen ei tarvitse olla ketään varten. Just tyyliin:

Jos mä oon ostanut sen, se on mun.
Jos sä oot ostanut sen, se on meidän, ja siten siis mun.
Jos mä tykkään siitä, se on mun.
Jos se on mun, se ei voi olla sun.
Jos se on rikki, se on sun - ja mun kuuluu saada uus.

Voi hitto Ottis. Ei oo meil helppoo. Mulla menee välillä hermot mun miehen kanssa, eri tavalla ja eri syistä. Viidettä vuotta...! Se kertoo sun kärsivällisyydestä - ja kai myös jostain selittämättömästä... :)!

(MUOKS Hitsi kun olisit saanut hankittua sen leikkurin:kieh:!)
 
Viimeksi muokattu:
Hei, ihanaiset!

Sunnuntaina mulla oli pp10 ja testasin David raskaustestillä ja kaksi viivaa tuli! hivenen oli himmeempi kuin kontrolli viiva.
Maanantaina eli tänään pp11 testasin Apteekin-oma testillä ja heti tuli kaksi viivaa! ei tosin niin vahvaa kuin kontrolliviiva mutta ihan selkeä punainen viiva. Ollaanko tässä nyt raskaana? Näiden kaikkien yrittämisten jälkeen, punktioiden, tuoresiirtojen ja passien jälkeen sekä kaikkien lääkkeiden ja pistelyjen jälkeen. Torstaina TOT päivänä testaan vielä kun se on mun virallinen testipäivä. Painetta tuntuu mahassa ja pistelee ja nippailee. Tänään tuli rinnat painavan tuntuiseksi. Ja mikä tärkeintä! minä tiedän sisäisesti että olen raskaana :heart:

Kaikille hyvää alkavaa viikkoa, piinailijoille tsempit.
 
nillnilla vielä, kerro oireita, jookos. Milloin alkoi, missä tuntui vai tuntuiko missään ennen tätä päivää? Alkoiko tissituntemukset vasta nyt? Millainen olo sulla nyt? Miltä se sisäinen tunne raskaudesta tuntuu? Tuliko se sisäinen tunne ennen sunnuntain testiä? Mitä muita tuntemuksia ja milloin ne alkoivat. Kerro meille :). Mutta kyllä on ihana uutinen :heart:, oon niin iloinen sun puolesta. Et ole plussaasi helpolla saanut. Mutta nyt se tuli! Ihanaa!
 
Reiluviikko sitten kun to oli siirto niin la-ma oli normaaleita menkkamaisia tuntemuksia koko ajan, mietin että tätikö sieltä tulee kylään.. mutta tuntemukset meni ohi ja sitten vain sisäinen ääni kuiskutteli mulle että olen raskaana, tiesin/tunsin sen vain jotenkin vaikea selittää. Su sitten testi paljasti totuuden. Rinnat ovat vasta tänään turvonneet tai tuntuvat painavilta. Mahassa jatkuva paineen tunne ja nipistejyä. Siellä vain kiinnitytään ja tarraannuttaan tiukemmin kohdun seinään. Tämmöstä tunnetta sekä painetta ei ole koskaan ollut. Kaksihan niitä siirettiin mutta minusta tuntuu että yksi on kiinnit tosin en varmasti tiedä muutakuin luulen että yksi sieltä tulee.
Olen synnyt foolihappoa kaksi kpl kohta vuoden verran ja viime joulukuusta asti ottanut 10ml kylmäpuristettua vehnänalkioöljyä. Kesällä kun oli tauko hoidossa niin kävin akupunktiossa joka oli perehtynyt lapsettomuuden hoitoon n. 5-6 kertaa. Raskaus Multivitaa olen kans ottanut sekä jonkun verran rautatablettia silloin tällöin. Mitä muuta? nyt en muista, olen ihan äimänkäkenä tästä. Aikaa on tainut mennä 2,5 vuotta...
 
Ai, ja päivää ennen punktiota sain päähäni yks kaks että lopetan kahvin juonnin kokonaan enkä sen jälkeen ole juonnut kahvia ollenkaan eikä edes tee mieli, vaikka aina aamuisin piti heti keittää kahvit että herää ja päivällä muutama kuppi töissä, hui hai koko kahvi! ei enään vaan tee mieli.
 
Ihguu ihguu nillis :). Kiva kun vastailit. Luulitko sä että täti tulee jo heti siirron jälkeen eli pp1-4? Menikö ne menkkamaiset kivut ohi? Eikö sen jälkeen ei ollu mitään ennen ku vasta nyt, että rinnat tuntuu painavilta ja painetta ja nipistystä mahassa? Oliko/onko sulla Luget? Mitäs ny? Oot varmaan ihan puulla päähän lyöty. 2,5 vuotta ja nyt se tuli. Voi että :flower:!
 
Ottis
Voi nillanilla kun oli ihana lukea viestiäsi testien tekemisestä :hug:. Tuo on jotain sanoinkuvaamattoman ihanaa :heart:! Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan! Etsä millään viimeistään torstain testistä vois meille kuvaa laittaa :saint:? Noi sun oireet kuulostaa oikeilta raskausoireilta, samoin tunsin minä mennäkesänä raskauden alussa, vaikken siitä vielä tiennytkään. Se painon tunne alavatsalla ja nippailut saivat mut uskomaan jotain, minkä en uskonut voivan olla totta ollenkaan :). Suurhalitus :hug: ja onnenkukkasia :flower:!

Hystis Siitä vaan Nillan perässä plussaamaan :heart:.

Kyllä toi mun mies vähän lapsellinen toisinaan on. Illalla ku tuli kotiin jutteli ja oli kuin ei mitään, mutt mä sanoin just melkein noilla sun sanoilla siitä mikä on sen ja mikä on mun jne. Tuli hän sitten mun viereeni nyhjäämään, kun kudoin sukkaa, yritti lähennelläkin ja vihjailla, ett mun pitäis lopettaa ennenkuin tulen kipeäksi jne. Hyvältä siis näytti, mutta kun hän tuli suihkusta ja oli menossa nukkumaan, alkoi hän sitten ettiä Bilteman luetteloa ja kun sitä ei löytynyt, sanoin sen olevan varmaan eteisessä pussissa, johon eilen keräsin lehtikeräykseen vietäviä. Sadatellen ja tömistellen lähti makkariin ja minä hakemaan herralle eteisestä kaipaamaansa luetteloa. Taisin jotain saa**nan penikasta sanoa ku lehden läimäsin yöpöydälleen. Viime vuonna taisi melkein samaan aikaan olla vastaava episodi ku tuutilullaa-lehtensä olin heittänyt kierrätykseen. Niin mesosi, ett veljeltä hain seuraavana päivänä saman luettelon meille 'lainaan', mutt sitäpä ei kelvannutkaan lukea ja taisi pikapuoliin tullakin jo uusi luettelo. Välillä mä uskon, ett siks just mä en oikeata vauvaa saakaan, kun mulla on jo tollanen vähän isompi :(.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis kiitos, mutta en usko että mä tästä plussaan :( Ei oo mitään sellaisia oireita, pelkkää itseaiheutettua turpoamista ja lihomista vaan. Kun se nega maanantaina tulee, mä lopetan syömisen ja tän vauvapuuhastelun. Haluan samaksi iloiseksi ihmiseksi, joka olin ennen tätä vauvajuttua.

Mistähän niitä oikeita miehiä oikein löytäis? Miten meille, alfiksille, onkaan sattunut urospuolet, jotka ei oo ihan ikänsä tasalla vaan kehitys on hidastunut tai jopa taantunut!?! Mun mies on jääny kiinni lapsuuden käyttäytymismalliin ja niin on tainnu sunkin miehes jäädä.. Millaisiakohan isiä niistä sit tulee.. hmm.

Biltema - miesten lelukauppa :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikki ihanaiset!:flower:

Ihanaa Nillanilla plussannut, todella hieno Uutinen, Isot Onnittelut sinulle!!:flower::heart:

Juu en testaa ennenkuin ensi viikolla jos ne menkat ei ala ennensitä.

Minulla ollut vaikea ilta , olen voinut huonosti , ja on väsyttänyt ihan hirmusti, vaikka nukuin päiväunetkin, söin korppua ja teetä, auttoi.
Menin nukkumaan 22 aikaan, en saanut unta, taas tuli niin huono olo, nousin ylös ja join mehua , auttoi. Alavatsalla tuntemuksia, selässä myös ja rinnat tuntuu kuumilta;=))

Sama kuin Nillanilla olen lopettanut kokonaan kahvin juonnin, tässä kierrossa. Eikä tee mieli, maistuu aivan oudolle! Tänään ruokaillessamme, itsekseni mietin, miten ruoka maistui niin vähämausteiselle, mutta kun ketää ei omaan ruokaansa laittanut lisämausteita ajattelin, että se on mun suussa se vika.

Joitain hajuja tulee oudosti nokkaan, ja vaihtelee paljon milloin tulee sellaisia tuntemuksia..siinä siis oireitani edelleen.
Täällä BlueOmegaa , kalkkia dvitamiinin kera ja Beroccaa joka pv. sellasia tänne yön tunteina kuuluu;))

Kauniit unet kaikille!

Mahdotontako:heart:
 
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Ottis (43)...................kp4/23-28........yk15..................1.
tetu68 (42).................kp4/27............yk6....................3/1.yht.
liiza (44).....................kp9/24-27........yk30.................4.
tirulii (42)...................kp14/30-34........yk2...................2.yht.
ulla4 (40)...................kp16/35-45........yk2...................4.
wiiwi67 (42)................kp19/25-32........yk26 (km3/10)....4.
Iida-Karoliina (45).........kp20/23-29........yk16..................5./1.yht.
mur-mur (45)...............kp20/25-28........yk17(km2/10)......3./2.yht.
Ämy (41)...................kp21/27-30........yk3....................4.
Ballerina Bolero (40)......kp21/25-28........yk33..................3.
Raputar (40)................kp22/27.............yk3...................2.
Hysteria (42)...............kp22/25-29.........yk6...................1.
Mahdotontako (45).......kp26/29.............yk3...................1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp27/28.............yk2...................2.
onlydream (37)............kp27/23-29.........yk?...................3.
haave2010(44)............kp28/29............yk4(km6/10)......4./1.yht.
Nuuttimus (41).............kp28/28-36.......y2v.................3.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1....................2.
taavi166 (39).............kp68/28-42.......yk16...................3.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1. :heart::heart:



RKTT

mahdotontako (45).........dpo13
mur-mur (45).................dpo8
Hysteria (42)..................pp8


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Ottis
Mahdotontako Hyvän kuuloisia oireita sulla :heart:! Plussatuulta!

Hystis Helposti on sitten noi lapsekkaat miehen lepyteltävissäkin. Yön sylissä tuli mulla huono omatunto ku miehelle niin rumasti sanoin hänen mennessään nukkumaan ja kun lueskelin sohvalla, en siihen käpertynytkään nukkumaan, vaan kömmin viluissani miehen (ja kissan) viereen ja niin kävi mies aamulla lähtiessään rapsuttelemassa meitä molempia. Ainakin tosta huomiosta ja hellyydestä, mitä mies kissalle antaa, voisin kuvitella hänestä tulevan oikein hyvän isän. Olisitpa eilenkin kuullut juttutuokionsa, minkä pitää kissalle joka ilta ku on saanut ensin katin rauhoittumaan mahansa päälle :). Ihan selvää vauvajuttelua =).
 
Nillanilla, kuinka upeaa! Lämpimät onnittelut. Pitkän tien olet sitkeästi käynyt läpi. Varmasti on välillä ollut rankkaa ja raskasta, mutta kaksi viivaa kyllä on paras palkinto. Kahvin juonti pannaan, hmmmm pitää laittaa korvan taakse, vaikka yritänkin säännöstellä sen juomista, niin kyllä sitä joskus lipsahtaa yli kolmen kupin per päivä.

Ja mahdotontakolla on ihan r-oireita. Mistä löydät tuon tahdonlujuuden olla testamaatta? Nöyrästi osaan vain nostaa hattua, minusta ei ole tuollaiseen.

ON: Eilen aamulla tein viimeisen First Signal (herkkä) -testinii ja siihen tuli edelleen viiva. Heikko, mutta tuli kuitenkin. Tänään (dpo 9/KP21/24-32) Apteekin omaan tuli haalean, haalea viiva testiajassa ja testin kuivuessa se tuli selkeästi näkyviin. Kovin siis on lujassa tämänkertainen Ovitrelle-piikki minun kropassani. Jos kyseessä olisi oikea kiinnittymisyritys, kuvittelisin, että huomenna pitäisi olla pienen pieni merkki paremmasta viivasta Apteekin omassa. Oireita ei ole, onneksi ei ole kuumaa aaltoakaan vielä tullut. Toiveet raskaudesta ovat kuitenkin aika minimissä.

Täällä on keskusteltu miehistä. Mukava aihe ja herättää kyllä aina uudestaan ja uudestaan kummastusta näinkin vanhassa naisessa. On ne vaan niin kummallisia epeleitä tämä vastakkainen sukupuoli. Mun miehelläni on hiukan samoja oireita kuin Hysterialla, mutta on tässä vuosien saatossa jo hieman päässyt niistä eroon. Mulle tuli olo, että kun hän minut niin ylenpalttisesti aina huomoi, pitää minun tehdä sama hänelle. Ja sitten ei voinut edes mehua hakea kaapista ennen kuin kysyy haluaako hänkin. Siis pieni karrikoitu esimerkki. Lapsen myötä olen päässyt tästä passauspakosta eroon, sillä mulle rittää hänen passaamisensa. Ehkä teilläkin auttaa, KUN vauva syntyy ja miehellä on toinenkin keneen tuhlaa huomoitaan.

Terkkuja tähän päivään. Me lähdetään kohta lääkäriin, sillä esikolla on korvatulehdus.
 
Nillanilla :flower::) Paljon onnea raskautuneelle!!!!! Ihania uutisia ja onnea matkaan!!!

Hysteria Sulla siis pp8 jo tänään vai mitä? Kuules enää muutama päivä, niin testissä vois näkyäkin jo jotain!!! Meinaatko testata ennen virallista maanantain testipäivää?

ON. Anteeksi, tulee nyt paljon omaa napaa. Pää on ihan sekaisin. Eilen kävin siinä toisessa työhaastattelussa ja kuulen jatkosta joko tänään tai huomenna. Tässä on niin monia kiekuroita mukana tässä sopassa, että en enää jaksa miettiä mitään. Kerroinkin teille tuossa aiemmin, että nykyinen työni on määräaikainen ja jatkuisi vielä muutaman kuukauden. Nykyinen työnantaja saattaisi tarjota mulle vakituista työtä, mutta asia ratkeaa vasta loka-marraskuussa. Ja tulevat tehtävät nykyisessä työpaikassa saattaisivat myös vaihtua. Uusi mahdollinen työ houkuttelee, tämä tarkoittaisi käytännössä: 1) hieman lisää matkustamista (mitä en halua) 2) vakituista työsuhdetta & mielenkiintoista tehtävää 3) pidempää työmatkaa ruuhkissa (mitä en halua, kun on lasten hoitoonviennit ja haut ja aina kiire muutenkin) 4) lisää liksaa (se tietysti yes) 5) ihan hyviä työmahdollisuuksia tulevaisuudessa jne. Kääk, en tosiaan jaksa ajatella. Sitäpaitsi jos saan työtarjouksen, en ole edes varma miten pääsisin nykyisestä määräaikaisesta työsuhteesta irrottautumaan ennen työsuhteen päättymistä. Jos tarjous tulee, niin uuteen työhön pitäis mennä pian ja vanhasta eroon pääseminen vaatii neuvottelua (jos työnantajani osoittautuu ikäväksi, niin en välttämättä pääsisikään tästä irtautumaan).... Bla bla bla bla... Täytyy vain odottaa, tätäkin... Jännittää niin pirusti tämä työsotkukin nyt. On tämä nyt melkoista piinailua.

Mulla tänään pp6. Olotilasta: väsyttää koko ajan (syy: luget), viluttaa (syy: väsymys, pms ja luget - lämmöt eivät kuitenkaa koholla) mieli on matalana (syy: pms), vatsan turpoaminen ja vihlonta lakannut (syyt: alan ilmeisesti tottua lugeihin ja punktiosta johtuva turpoaminen ja munasarjojen kipuilu alkaa jäädä taakse). Ei siis mitään raskauteen viittavaa oiretta, eikä todellakaan mitään sisäistä varmuutta raskaanaolosta. Plääh plääh plääh.:kieh:

Pirteämpää päivää muille palstalaisille!!!
 
Hysteria Piti vastaamani sulle kysymykseen, että olenko mä ballerina oikeasti???:LOL: En ole eläissäni tanssinut balettia! Tuo mun nick on keväällä pihaan istuttamani pilariomenapuun latinankielinen nimi. Mä olen sellainen omenafani, ettei paremmasta väliä.:D Syön syksyisin monta kiloa kotimaisia omenoita ja teen vähän väliä ihania omenapiirakoita ja omenakakkuja, joilla ilahdutan perhettäni ja ystäviäni.
Mun ballerina bolero -puuni teki tänä syksynä ensimmäiset 6 kpl omenoita, ja ne oli ihan ok. Vähän happamia kuten rouva Bolero itsekin ;)

Sun mies on aika "lutuinen" vai mitä? Mun mies oli joskus silloin kun tapasimme yli 10 v. sitten aika hämillään kanssani. Kun en ole prinsessa, vaan mieluumminkin peikko ja äkäpussi. Olen niin tottunut päättämään omasta elämästäni, omasta rahankäytöstäni, huolehtimaan itsestäni jne että siihen miehen oli aluksi vaikea tottua. Mutta kieltämättä hän teki minuun suuren vaikutuksen, kun valmisti minulle ihania aterioita ja iltateehetkiä tutustuttuamme. Ja onneksi tekee sitä välillä edelleenkin, etten ole omalla jääräpäisyydelläni ja uhmallani onnistunut kokonaan pilaamaan miehestäni tuota puolta. Sun mies varmasti vain haluaisi saada kuulla, että olet hänelle tärkeä ja että välität hänestä!!! En ole ehtinyt lukea kaikkia kirjoituksiasi, mutta kerroit että miehesi lähti. Siis minne? Muutti ulkomaille vai? Minkälaiset suunnitelmat teillä on jatkoon, muutatteko pysyvästi pois?
 
Nillanilla onnea aivan ihnanaa! Tuhat kiloa teippiä, tarraa ja liiimaa, jotta pikkunen/set pysyvät matkassa. :heart::heart:.

Terri peukutan viivan vahvistumista sinulle myös!

Minulla oli selvästi haalempia testi viivoja tikuissa, vaikka digissä ja veri testissä oli selvä positiivinen. Lisäkis olin myös lopettanut kahvin juonnin enne tätä +, mutta sitä taisin kokeilla myös muisssa yk:ssa.

Lisää +++++ tänne syys sateiden tuomana
 
Huomenet kaikille!:flower:

Terri: Toivottavasti pian ei Pregnylin vaikutus näy enää testissä, muistaakseni kun minä sain sitä kerran 10 pvää sanoivat sen voivan näkyä tai sitten muistan ihan väärin, mulla lahopää;=))
Niin ja kovasti sinulle plussaa toivon!!:heart:
Testaamisesta: En uskalla testata , kun siitä mun paineet alkaa, kun jos on plussaa..niin paljon pelkoja km:n suhteen, vaikka yritän olla realistinen, että tällä iällä on vaikea saada vauvaa syliin asti, mutta toivoa sitä voi kovasti!:heart:

Kiitos muillekkin peukutuksistanne plussan suhteen!:flower:

meillä viikonloppuna matka ja siksikään en halua testata, alkoholia en nyt muutenkaan juo, kun minulla oli niitä sydäntuntemuksiakin tämän kierron aikana.

Ihanaa aamua kaikille ja Plussatuulia paljon!!:heart:

mahdotontako:heart:

 
Viimeksi muokattu:
nillanilla aivan mahtavaa, miten ihana uutinen:kiss: Nyt nauti olostasi, vaikka tiedän, että se jatko jännittää, mutta olet saavuttanut sen mitä me kaikki odotetaan kohdallemme! Ja sulla on ollut niin monta yritystä, että nyt on tuhat syytä tuulettaa! :heart:
 
nillanilla, ihanaa! Olen niin kovasti toivonut sulle tärppiä, että nyt ihan liikutti ihanat uutisesi! Onnea kovasti matkaan, että kaikki menisi hyvin!

lumettomalle myös onnea, ihanaa että pääsette kuitenkin siirtoon!

Terrillä ja Mahdotontakolla myös lupaavaa... peukkuja!
 
Lumeton, nyt peukutetaan täysillä "ruppanan" puolesta. Lehmän hermoja toivottelen piinausaikaan. Niitä minä ainakin tarvitsisin.

Ballerina Bolerolla on tosiaan hauska nicki. Ja jaksuja työpaikkakuvioiden miettimiseen. Niissä on aina puolensa ja puolensa ja vasta jälkikäteen tietää tuliko tehtyvä fiksu ratkaisu. Toisaalta vanha työpaikka tuntuu yleensä aina ihanalta, sitten kun sitä ei enää ole :)

Mahdotontako, nyt mä ymmärrän oikein hyvin sen, että haluat siirtää tietoutta raskaudesta mahdollisimman pitkälle. Ei tarvitse surra alkuraskauden km:ää, jos sellainen iskisi. Olisi aivan mahtavaa herätä yksi aamu ja huomata olevansa noin rv 30, jolloin lapsella olisi jo hyvät mahdollisuudet syntyä. Toki senkin jälkeen on vielä monta mutkaa matkassa. Toisaalta olisin vaikka 2 vuotta raskaana, jos sitten saisin vauvan. vaikeita juttuja.

Kaikille kiitos tsempityksistä. Kyllä tää haamuilu varmaan on vielä sitä irroituspiikin jälkimaininkeja. Nyt pistämisestä on 10 päivää ja minäkin olen kuullut, että jopa niin kauan voi näkyä. Minulla vain ei aikaisemmin ole näkynyt näin kauaa.
 
Mahdotontako Sähän kuulostat ihan…. …raskaalta :) Aivan selvästi. Miten ihmeessä sä kestät testaamatta:rolleyes:?!

Ottis Kiitos päivityksestä :flower:. Sun miehellä on siis lyhyt pinna, joka katkee nopsaan, mutta palautuu kans nopsaan. (Mun miehen pinna on varmaan 5milj. kilometriä pitkä, ainakaan ei ole koskaan vielä katkennut, mutta ehkä sekin päivä vielä tulee. Toivottavasti.) Totta, kyllä siitä sun miehestä hyvä isä tulee. Niin kuin munkin miehestä. Ehkä ne vaan purkaa omaa turhautumistaan/pelkoaan meihin, kumpikin omalla tavallaan, sun mies känkkäilemällä ja mun mies palvomisella. Mut sit jos/kun meille vauvat tulee, niin mä luulen, että siinä vaiheessa ne miehet kasvaa kohtuullisiksi ja vastuullisiksi aikuisiksi ja leikkaa nurtsinkin kokonaan :D.
 
Terri Testaatko sä piikin vaikutuksen loppumista? Mikä Ovitrelle-piikki on? Mistä arvelet, että eilinen ja tänpäiväinen viiva johtuis siitä piikistä? Entä mistä sit tietää milloin testiviiva johtuukin kiinnittymisestä(eli raskaudesta) eikä siitä piikistä? Mä menisin päästäni ihan sekaisin kaikenlaisista viivoista, siksi en oo testannut vielä ollenkaan. En uskaltais nähdä viivoja, kun en tiedä mistä ne vois johtua, enkä tosiaan uskaltais nähdä negaa.

Miehet on kiinnostava puheenaihe, varsinkin kun ne on yksinkertaisuudestaan huolimatta niin monimuotoisia epeleitä (kiva sana toi epeli). Mulla oli aluksi ihan samanlainen olo kuin sulla Terri, että haluisin huomioida häntä yhtä paljon, tai koin, että mun pitää, jotta balanssi säilyy. Hyvin pian kuitenkin huomasin, etten yksinkertaisesti pysty – enkä edes halua, koska se tarkoitti, että mun olis pitänyt olla ylivalppaana koko ajan, en voinut rentoutua. Toi sun karrikoitu mehuesimerkki oli elävästä elämästä! Alussa kysyin aina, mutta vähensin ja lopetin pikkuhiljaa, toivoin, että oppis pyytämään myös. Kyllä mäkin häntä passaan, inspiraation iskiessä.

Hyvä kuulla, että oireet laimenee ajan kuluessa. Mutta onpa tosiaan mielenkiintoista, että samoja oireita on sunkin miehellä, koska tää ”palvomis”-oireyhtymä ei kai ole niin yleistä kuin ”jörrikkä”oireet? :rolleyes::confused:
 
Hepsulit!
Vau Nillanilla!!Ihanaa Onnea Hirveesti!!!Kyllä sen vaan vaistoaa että tärppi on käynyt,se on ihmeellinen tunne!
Meiksällä näköjää jo kp 28 ja taitaa kierto venyä....Eilen oli kyllä armoton jomotus alamasulla että ihme kun ei hanat jo aukee.Toki kummastelen nuota limoja jotka olivat tossa viikonloppunakin vielä,että missähän se ovis oikein ollut.No se nähdään..Nyt päiväkaffit ja sitten Duuniin!
 

Yhteistyössä