40+ so what!!! (vol 5.)

Tulin toivottamaan teille kaikille Hyvää ja Rauhallista Joulua
Ottakaa joulunaika rennosti ja leväten ensiviikolla alkaa sitten uudenvuoden kiireet

Vauvatoive10 minulla kans ovis aina kp 14-16 eli ei olla kummajaisia

Mulle voi huomisesta laittaa kp1
 
Nopeasti..Pää särkenyt koko päivän ja töissä oli niin tuttuja nppailuja kohdun seutuvilla, että, ihan jo melkein pelottaa! :saint: ja hajut käy myös nokkaan , mutta voi se pääsärkykin saada näitä aikaan....joten rauhallista aaton odottelua kaikille, en tiedä, jos sitten lauantai aamuna testailisin, ja katselen sitten sitä negaa :D Nyt heräsin päiväunilta! :p

Ihanaa tätä iltaa kaikillem, meille tulee pikkuprinsessa just hoitoon, pian on 8kk vanha :heart:

mahdotontako :heart:



 
~*~ Ihanaa ja Rauhaisaa Joulua kaikille palstakamuille!!~*~








Kinkku on uunissa, kuusi komeilee koristeet oksillaan ja olo alkaa olla valmis joulun tulla =) ..kinkkunvalvojaisia viettäessä, samalla paketoin muutaman lahjasen vielä..

Miulta unhoittui se r-testi ostaa :eek: ..vaan eipä tuolle taida olla tarvetta, pikkasen jo punervaa sormelle kun KN:aa kokeilin..

Vaan nyt on joulu ihan koht siltään ja en anna tuon vaivata!!:wave:

Tädin yllättämille: nillanilla, vauvahaave10 lämmin, ISO:hug:..reissunpäälle lähtijöille kivaa lomaa ja ajelkaahan varoen-mikäli autolla liikutte, on aikas liukasta!

Mahdotontako..siulla kutkuttavan jännittävät hetket menossa ;) ..Voi, kun plussa pärähtäisi:heart:


mur-mur

..käyn kurkkimassa joulunkin aikaan, onko plussia tullunna testeihin:heart: ..ja jos tarvetta, ilmineeraan, mikäli tätiä ei vierahaksi miulle kuuluisikaan.. :)
 
Hyvää joulua kaikille ja ihania kuvia te osaatte laittaa tänne, itse olen ihan tumpelo näissä teknisissä jutuissa :)
Jos joku päivittelee huomenna, laittakaa mulle kierron päivä 2 huomiselle...johan helpotti ja olo on normaali, inhoan sitä pingottunutta ärripurria joka minussa asuu muutaman päivän ennen menkkojen tuloa.
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

vauvatoive10 (42)......kp1/28-31..........yk2.........3./1. yht.
Rinja (39)...................kp3/24.............yk6..........?
Solakka Silakka (40)..kp4/24-27........yk17........1.
Iida-Karoliina (45).....kp4/23-26.......yk8...........5./1. yht.
Ottis (42)....................kp4/25-27.........yk6........1.
Leena65 (44).............kp4/25-27........yk7........3./1.yht.
haave2010 (43).........kp7/29-30..yk11......4./1.yht.
Tirlittan1968 (40)......kp9/28..............yk5...........3.
oivikki (41).................kp10/23-27.........yk8...........1.
Emily67 (42)...............kp11/24-28........yk4........3./1.yht.
Siiri Sisilisko(39)........kp11/28..............yk21..........1.
onlydream (36)...........kp12/23-29............yk?...........3.
mimmimamma (47)....kp13/28..............?.............4./1. yht.
Roosamaria69 (40)....kp14/28................yk8......3.
Inia (42).................kp16/26-30.......yk16....1.
Räystäspääsky (43)...kp21/24-29............................4.
Pinkki69 (40).............kp21/26-28.........y.n.2v......1.
haave3 (40)................kp22/28........?............3.
Lumisydän (45)..........kp22/28-32.....?............?.
liiza (43).....................kp23/24-25............yk20........4.
Wiara (39)..................kp23/24-28............yk6..........1.
Mahdotontako..............kp25/30............yk2..........1.yht.
Ämy (40).....................kp26/25-28...........yk4.........4.
Sariella09 (43)...........kp26/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp27/27-29............yk9..........3.
Terry64 (45)...............kp28/25-29..........y.2,5v.........2.
nillanilla (42)..............kp35/28-33........yk7.........1.
ikiemo (45).................kp42/20-50........y?..........4.
nallekalle (40)............kp48/?...........yk1...........6.
Taikakuu (41).............kp63/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp79/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT
Ämy (40).....................dpo12
mur-mur (44)..............dpo10
Mahdotontako.............dpo9
Terry64 (45)..............dpo9
Pinkki69 (40)..............pp7
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
erka (36).....................kp30/27-30........yk2.......3.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Terry hyvä homma jotta on gyne asiaan erikoistunut, toivottavasti tulee apua sieltä, jos ei nyt sitten + vahvistu peukutukset sinne.

Ottis tuommoinen viikosiivous kuulosti hyvällä, jos on vatsakin kipeä.

Pinkki + toivottelen sinulle ensi vkolle.

Onlydream hyvää ovis aikaa!

Ämylle, Mur-Murille, Mahdotontkolle, Terrylle ja Pinkille + paketti täältä tulee teille :wave:

Hyvää Joulua kaikille palstalaisille! :xmas:
 
Kinkunvalvojaisia täällä viettelee mös Emily :xmas: siis yhä hereillä tonttuilemassa :D Vielä jos se muutaman asteen nousis ylöspäin..... Olen nauttinut 'kotiäidin' roolistani eka lomapäivänä! On ollut ihana leipoa ja laitella - siivoilut olen jättänyt vähemmälle...täytyy tehdä niitä juttuja, joista tykkää... Leipomisesta kun erityisesti tykkäilen niin haluan tiedustella teiltä, arvon rouvat, mikä on lempi-joulu-leivonnaisenne?? Mitä laitatte jälkiruuaksi? Mulla on aina jotenkin se jouluinen pulla, jota on ihan pakko leipoa tai sitten suklainen kakku. Tänä jouluna ajattelin kokeilla mös Guinness-suklaakakkua - 1 tölkki Guinnessia odottelemassa kaapissa ihan sitä varten :p Kunhan en vaan kumoa sitä parempiin suihin ennen leipomushetkeä... Kokeilin äsken yhtä ihan herkkureseptiä Nigella Lawsonilta (ei tarvi mitään paistaa eikä kypsentää), maapähkinävoi/suklaaneliöitä, tosi helppo tehdä ja korvaa kaupan ostonamit ja taatusti kaloreita piisaa.... Että joulu on ihanaa :heart:

Jokohan pääsis kinkulla kohta herkuttelemaan... =)

Joulu :hug: niille, joita täti piinaa ja hyviä ja positiivisia testaushetkiä kaikille rktt-listalaisille!! Odotan jännityksellä torstai on toivoa täynnä -päivän tuloksia! Ja se on vielä jouluaatto - mikä päivä plussata :heart:

Rauhallista Joulua ihan kaikille
 
Ottis
Täällä Ottis tonttuilee myös. Voisi sanoa, ett mieheni yllätti minut negatiivisuudellaan tänään :|. Joulumieli olisi ihan kateissa, ellei naapurin sinkkunainen poikennut illan kähmässä pakettia tuomaan. Jäi iltaa istumaan ja vähän auttelikin, kun paketoin lahjoja. Siinä oli parin tunnin savotta, jonka yleensä olen hoidellut näinä yön yksinäisinä tunteina. Kinkkukin paistui siinä sivussa ja sen kuorruttaminen sinappihuntuun oli lumenluonnin ohessa ainoa asia minkä mun mieheni on kotona tehnyt koko päivänä. Ai niin, veihän hän lehtiä kierrätykseen, mutt senkin teki niin vätystellen, ett ihan hammasta purin, etten sanoisi pahasti :headwall:. Kissa sen sijaan on tuonut iloa miehenkin puolesta tähän majaan tänään, sillä sen lempipuuhaa on auttaa pakettinauhojen sitomisessa :xmas:.

Roosamaria: Turvallista matkaa teille minne sitten ikinä menettekin. Sää ei ainakaan meilläpäin ole mikään ihanteellisin. Terassia on saanut käydä tuon tuosta lakaisemassa. Toivonpa, ett te olisitte jo sen vauvatilauksen ehtineet tehdä :heart:.

Vauvatoive10 ja nillanilla Pahoittelut ja lohtu-:hug: :hug: tädin saapumisesta. Mokoma eukko, kun ei edes jouluna jätä ihmisiä rauhaan. Antas vain pukin hoitaa reissaamisen näinä päivinä.

Mahdotontatako Aina vain lupaavammilta kuulostavat noi sun oirees. Muistahan käydä kertomassa mitä tikku kertoo kun huomenna siihen pissailet. Minä ainakin käyn varmana silloin tällöin sivuilla kurkkaamassa, ett näen mitä itsekullekin kuuluu =).

Oivikki Kiitos päivityksestä. Toivottavasti sulla on hyvä ja toivontäyteinen joulu. Olen tänään miettinyt sinua usein, kun niin elämä :headwall: ahdistaa ton ukkokullan kanssa. Jotenkin tuntuu, ett ainakaan tähän suhteeseen ei voi vauvaa syntyä, sillä niin pahasti tämä takkuaa. Vuosi vuodelta näitten ns. paalupäivien muistot käyvät kurjemmiksi ja tuntuu, ett rakkaus aivan hiipuu ja haalistuu. En ole tänään ollut ihana nainen, sillä miehelle tuli sanottua pahastikin, mutt asioita joihin sanomisen hetkellä uskoin. Mm., ett meidän suhde on joutumassa karille ja että kun hänestä eroan osaan takuulla pitää varani, etten enää yhteenkään mieheen sotkeudu. Kyllähän toi miesraasu loppuillasta yritti tarjoutua mm. teipinpaloja pätkimään ja oli yrittänyt yhtä pakettiakin alkaa väsätä, kun pyrähdin veljeni luona, mutt kun minut on saanut suuttumaan, niin siitä ei auta maammelaulukaan ennenkuin saan sulateltua asiaa rauhassa ja olen valmis taas solmimaan rauhan. Uhosin, etten lähde huomenna kanssaan perinteiselle sukulaiskierrokselle ja nyt toivon, ett mulla todella olisi pokkaa sanani pitää. Ei elämä näin voi mennä, ett yksin teen aina kaiken ja sitten vaan myötäilen ja teen kaiken niinkuin hän tahtoo.

Emily Sulla on hyvänoloiset leipomukset. Mun ehdoton lempparini näin joulun aikaan olisi vanha kunnon joulutorttu, mutt koska gluteenittomat eivät todellakaan vedä vertoja aidoille, mun suosikkijälkkäri on nykyään leipäjuusto ja sitä olen nyt jääkaappiin varannutkin kahta sorttia, lakkahillolla ja ilman :). Mä tykkäsin kans ennen leipoa, mutt kun tää mun sakkini (lue: mies) on mitä on niin nykyään ei tule leivottua, kun en yksin itselleni viitsi tehdä mitään ihan jo sillä ettei tulis lihotettua itseään turhalla napostelulla. Tänään en muuta ole syönytkään kuin 2 joulutorttua (glut.) ja maustekakkua parin kahvimukillisen kera ja kieltämättä alkaa olla sellainen olo, ett aamusta varmaan jo etoo ihan nälästä. Mutt mun perisynti onkin touhuta niin, etten muista syödä ollenkaan (kun mun mieheni muistaa vain syömisen :)). Tähän koneelle otin viereen joulsidukan, mutt meinaa unohtua senkin juominen.

Tästä vielä kun sen verran tointuisi tonttuilemaan, ett saisin kuusen jalkaan, niin hyvä olisi. Mies ei muuten sitä hakenut, vaan toi on veljeni tuoma ja siitähän minä vähän katkera olen. Alkuillasta oikein manasin miehelle, ett mitä hänellä teen, kun joudun takkapuutkin hakea itse sisälle kompostin ym. kanssa värkkäämisestä puhumattakaan :headwall:. Ja kun en niitä simppojakaan saa :(. Tota ed. en kuitenkaan ääneen sanonut :saint:.

Ristiselkä edelleen ihan kamalan kipeä. Liikkuminen ei ole helppoa, mutt olenpa silti puunannut talon katosta lattioihin. Pitäis kelvata joulun tulla ;).

Mullei ole mitään ihanaisia kuvia teille tähän laittaa, mutt senkin edestä toivottelen teille kaikille ihanille naisille ikimuistoisen ihanaa, valkoista, lumenpehmoista ja rakkaudentäyteistä joulua!! t. Ottis
 
Tonttu kun hiipi meidän pihaan, varoen tartuin sen punaiseen hihaan.

Pyysin: Viestin viethän ystävälle, niin paljon toivoisin hyvää hälle.

Tuoksua kuusen ja kynttilän, iloa, riemua kukkuripäin.

Lämpöä, raukkautta läheisten, ystävän jouluisen halauksen teille kaikille!!!!:heart:
..



mur-mur



Ps. Täti antaa odotuttaa vielä..
 
Kävin kurkkaamassa suklaan syömisen lomassa että josko joku ilmoittelisi saaneensa sen parhaan joululahjan? Ilta on vielä nuori.
Mies oli ostanut mulle kaksi puseroa, koko ja kuosi kohdallaan, osannut valita paremmin kuin minä itse. Oli riitaiset tunnelmat kun menkat teki tuloaan, onneksi joulurauha ja joulumieli löytyi meillekin. Miehelle joulu ei merkitse mitään kun hän on muslimi, tämä oli meidän neljäs joulu yhdessä ja kovasti pisteli laatikoita ja kaikkea mitä pöydästä löytyi, kinkun lisäksi meillä oli kalkkunaa. Ajattelin että rakkaus on ihanaa ja kuinka onnellinen loppujen lopuksi olenkaan, pienistäkin asioista, ja jospa ensi jouluna meillä olisi yhteinen lapsi.
Ottis tuli paha mieli sun puolesta, toivottavasti joulumieli löytää teidän kotiinnekin, vauvan kaipuu stressaa ja rakkaus on vaikea laji.
Mukavaa aatto-iltaa teille kaikille!
 
..miekin pikaiseen kurkistan samaa, mitä vauvatoive10..jos vaikka niitä jouluisia +:heart: olisi jollain tullut.. :)

Itselläni alkoi nyt illasta pieni kolotus alavattalla-lämmöt 37.4C..johtuu tuo lämpöily kyllä ihan terästetystä glögistä ;)..

Olin aikasen kireä tuossa päivällä ja yritin kovasti surkiaa oloani peitellä, ettei lapsen&muiden joulutunnelma mene pilalle..alkais ne menkat :/ ..pientä "nahinaakin" esikon kera, vaan ei kuitenkaan mitään vakavaa =)

Poikanen nukumassa ja kohta kinkkua&rosollia pistellään mieheni kanssa nassuun..juu, ja huuhdellaan ales vaikka punaviinin kera.


Mukavaa&rauhallista joulunjatkoa kaikille!!! :xmas:
 
Rauhallista jouluehtoota kaikille :xmas: !

Oon syönyt ihan älyttömät määrät julia-karkkeja ja fazerin suklaakonvehteja :p ja tietty kaikkee muutakin... :ashamed: Vaaka varmaan räjähtää kohta! Esikoinen ei meinannut millään rauhoittua nukkumaan ja vasta nyt nukahti (uskomaton energiapakkaus 3 vuotiaaksi joka on sentään tänään ottanut melkoiset löylytkin ja ulkoillut reippaasti ja pelännyt joulupukkia ;) ). Kuopus oli tosi reipas kun ei pelännyt joulupukkia juuri yhtään ja vei isosiskolleen joululahjoja pöydän taakse jossa tuo piileskeli :LOL: . Äitini moneen otteeseen totesi eilen ja tänään että enempää lapsia ei tarvita :ashamed: että kahdessa on tarpeeksi :kieh: . Minähän en ole kertonut mitään kellekään vielä... sitten hän ihmetteli miksi oon näin kalpea ym. epäili että "onko sulla mensut" :kieh: . Teki niin mieli pamauttaa et kolmas on jo tulon päällä :LOL: mut jätän sen ens viikkoon jos vaikka ultrasta sais enemmän tietoa onko jotain kerrottavaa vai ei.
 
Ottis
Vauvatoive10 Kiva, että teillekin joulumieli lopulta saapui, vaikka mies muslimi onkin. Meillä aamupäivä oli vielä räjähdysherkkää aikaa, kun olin eilisestä vihainen, mutt pikkuhiljaa lepyin, kiitos joulutouhujen ja sen ett sain nähdä niin omia kuin miehenikin sukulaisia. Ilta vietettiin kahdestaan suht' leppoisasti siihen asti, ett mies oli juonut liikaa konjakkia ja alkoi tyhjästä räyhätä. Kun söin enkä tullut heti kanssaan elokuvaa katsomaan, valitti miten missasin parhaat palat ja (ylläripylläri:)!!) itse sammui puoli tuntia ennen elokuvan loppumista. Siitä kun herättyään sanoin, painui kiukkuisena nukkumaan ja mä petasin taas kerran itselleni pedin olohuoneen sohvalle. Välillä tuo mies on niin lapsellinen, ett sitä ei vois uskoa kukaan ulkopuolinen. Kiltti mä näemmä sittenkin olen, vaikka sitä välillä epäilen :saint:.

Joka tapauksessa, jos minä joisin tuohon tahtiin alkoholia, niin mehän oltais pian otsikoissa, kun tulisi täysrähinät, jos ei toisella ole aina tolkku päällä. Mutt hengissä siis ollaan ja suht' kondiksessa joka tapauksessa. Tuon miehen oikkuihin olen tottunut ja kyll se aina vähän ojentuu, kun pikkusen koulaan :). Totuus on, ett olisin huippuonnellinen jos saisin elää aikuisena toisen aikuisen kanssa. Kyllä tämä suhde vähän mietityttää. Mutt ei anneta sen nyt mieltä painaa. Hyvää joulun jatkoa kaikille :xmas: !!

mur-mur Et siis testannut? Kunpa se täti pysyisi wegs :|.

Erka Minä olen myös syönyt tavallista enemmän, mutt karkkeja en ole sen päälle enää saattanut yhtään syödä. Kipeä olen edelleen kuin hakattu ja oireet niin ihmeellisiä, ett jos arkeen vielä jatkuvat, menen lekurille :(. Ihanaa, ett sulla pikku salaisuus :heart: masussa :).
 
Ajattelin kysyä teiltä viisailta seuraavaa: Jos kerkiitte vastaileen niin kertokaahan... mulle tuli eilen illalla kauhee huoli kun olin syönyt sitä suklaata ihan tajuttomasti et jos siitä on jotain haittaa raskaudelle. Googletin sitten raskausja suklaa ja löytyihän sieltä että koska suklaakin sisältää paljon kofeiinia niin senkin on todettu lisäävän keskenmenoja. niimpäniin! Eipä tuo tullut mieleen siinä ahmiessa. Yleensä en juo kahvia enkä syö suklaatakaan. Nyt vaan jotenkintuli kauhee himo ja söin ja söin koko illan. Että tuleeko sen takia nyt keskenmeno sitten ? :whistle:
 
Erka eheii, ei suklaan syönnistä keskenmenoa tule. Keskenmeno tulee jostain muusta syystä jos on tullakseen.

Ottis minä kans haluaisin elää aikuisena toisen aikuisen kanssa tämän loppuelämän mitä jäljellä on. Mutta isesseen tässä vain kökötän... mutta, mutta toivonkipinöitä tässä odotellaan kipuilevan.

Olin eilen siskon luona joulua viettämässä, vanhempani ja siskojen lapset kans siellä plus heidän miekkosensa. Mukavaa oli syötiin ja kahviteltiin. Itse pidän jälkiruokana siittä perinteisetä joulutortusta =) kuka sitä kyselikään? lapset ovat sitten ihania, iloitsevat pakettien määrästä niiiiin paljon etteivät tohdi niitä aukaistakkaan :LOL: siskontyttö sanoi että hän haluaa vain punaisia ja sinisiä paketteja, ei välittänyt pakettien sisällöstä ollenkaan :LOL:

Hulluksi sitä tässä tulee... tilailin vaihteeksi tuolta raskauskeiju.fi sivuilta ovulaatio+raskaustesti paketin. Haluan tikutella ovista, tarkistan että tuleeko ovis ajallaan näitten hoitojen jälkeen :kieh: Mulla menossa kp 2

 
Heips!!


Miekin tähän koneelle nyt istahdin-olen kotosalla yksiksein:D..mies&poikanen läksivät mummulaan..eli IHAN PAKKO oli tulla kurkkimaan;)


Ottis Toivottavasti siulla on hiukkasen siellä ollunna jouluista mieltä:heart:..kyllä se taitaa pitää paikkansa tuo viisaus: "viina on viisasten juoma"..kurja katsella omaa läheistään, josta tulee ihan ikävä tyyppi %juomaa nautineena :( ..se tuo alkoholi nostaa ihmisessä pintaan erillaisia tunteita ja ei aina niin mukaviakaan..

Toivotan siulle kuitenkin mitä parhainta&rauhallista joulunaikaa!!:xmas:


erka ystäväiseni, en olisi huolissani(sinuna) suklaan syömisestä-ellet nyt vedä vaikka 1kg/vrk??!! :D ..et varmaan jaksaisikaan.. ;) ..nauti ihmessä rauhassa joulunherkuista, se olo saattaa vielä raskauden edetessä muuttua välillä kurjaksikin ja silloin et suklaaseen päin katsokkaan.. :p



..pakko omaa napasta hieman..miulla ei vuoto ole vieläkään alkanut, menossa kp 29/27-29..luteaalivaihetta tuli tänään täyteen 14vrk.jännittää..

Oireina ei oikestaan mitään..rinnan päät vaihtelevasti arat(enämpi illasta)pikasen repii jalkoja, peppua, selkää, jotain tuntemuksia munasarjojen kohdilla..juu ja se "kuumotus" ..iskee oikkein aaltoina välistä..pikkasen on illastakin vilu, ei pahasti. KN ei iso, sellainen aika pieni kokoinen, hieman avoin..pikkasen vaal.punaista, makealle tuoksuvaa valkkaria saan sormelle kun sitä koetan..valkkaria juoksevaa siis jonkin verran, ei paljoa sitäkään. Lämmöt pompsahti tosi ylös, ovat olleet välillä 36.8C-37.4C..ihan aamulla herättyä 36.4C(norm. jopa alle 36C)..että tämmöttii.. ;) .ei ole pahaa oloa, väsymystä kyllä..vaan näitä oireita kun on yleensä ennen kuukautisia ja niitä en välttämäti r-oireeksi lue..ainoa on tuo lämpö, mikä on ollut tällä kertaa korkea-nousi aivan yllättäin siitä ovis+ noususta vielä lisää n. 0.03-0.05C..
Nyt lämpö esim. on 37.1C

Tänään pitäis käydä vielä Apteekki reissu heittämässä, haluan huomenna testailla aamusta. Luulisihan sen alkaneen raskauden näkyvävän testissä jo lauantain aamupisusta, jos viim. maanantaina oletettu vuoto alkaisi. Toivottavsati löytyy Apteekista noita herkempiä 10 testejä..vaan saattaisihan se näkyä jo Apteekin ommallakin testillä?(herkkyys muistaakseni 20)

..laittelen sitten viestiä, mikä tilanne-pitäkää peukkuja!!!:wave: ..ei oikein uskalla hirveästi laitella odotuksia korkealle, sieltä tippuu niin äkäseen ja kipiää tekee.. :/

mur-mur
 
Hyvä mur-mur, tee se testi, katselinkin listaa ja ajattelin että sinä olet toivomme.
Hyvää mieltä kaikille muillekin, ja eikun taas syömään....
Missä on Iida-Karoliina? Toiko pukki jotain niin kivaa ettet ollenkaan malta tulla koneelle :)
 
Oijoi,kylläpä kuulostaa hyvälle nuo mur-murin oireet :D Jokohan se olis "sitä itteään" sitten...;)

Oikein rauhaisaa joulua kaikille, täällä on varmasti suklaan ja kinkun voimin lihottu taas oikein kunnolla, mut juoksen vaakaa pakoon...

Enkelinäiti ja lapanen 9+3
 
mur-mur lupaavia oireita sinulla :D . Täällä on kaikki peukut pystyssä :wave: .
Kyllä mulla eilen varmaan ½kiloo meni vuorokaudessa suklaata :ashamed: . nyt päätin et ei enää suklaata (tai kukkataataa niin kuin kuopus sanoo! )ihan käsittämätön himo iski kun en yleensä ole perso suklaalle... :p . Noh ens tiistaina on se ultra. Voi kun näkyiis ne sydänsykkeet. Kyseisessä paikassa on kyl surkeet laitteet vaikka yksityinen asema onkin mut päätevä lääkäri (molempia on vaikee saada ;) täältä maaseudulta käsin. Samassa paikassa v. 2005 samoilla viikoilla sain ikävät uutiset kun silloin ko. lääkäri totesi vauvanalun kuolleen...että jotenkin se puskee vaan niin mieleen kun pelkää et joutuu kokemaan saman uudestaan...
 
Pikavisiitillä vaan;=)

Ihania joululahjoja sain-saimme =)

Minulla keskiviikosta alkaen särkenyt pää, tällä hetkellä ei paljoa särje onneksi.
Humenna aamulla testaan, mutta nyt on tullut ihan sellainen olo, että kyllä se negaa on, joku vaisto varmaan! :D Lämpöä on yli 37 astetta....zumbasin äskettäin 2 tuntia, jouluherkkuja pois :heart:

Ja ainoastaan lugejen takia siis testaus.

Kaikille muille RKKT:läisille toivon plussia!!! :heart: ++++++++++++++++ :xmas:

Ihanaa päivän jatkoa jokaiselle! :xmas:

mahdotontako :heart:
 
Mahdotontako kiva, sain testailukamun :wave:..kattellaanpas sitten aamusella, mikä tilanne..saattaa olla, että jos jaksan pidätellä virtsaa tuon 4h(kevyesti onnistuu) testaan jo myöhään yöllä.

..palailemisiin..nyt mentävä suihkuun ja sitten apteekiin :) ..


*Mukavaa jouluista päivänjatkoa!!!*..
..täällä sadellut paljon lunta ja pakkanen paukkuu yli 20C..

mur-mur
 
Onpas mukavat oireet MUR-MUR, testaa pian ja peukut pystyyn, että se on plussaaaaa ++++ Samaa toivon tietysti MAHDOTONTAKO ++++++ Kertoilkaahan heti tuloksistanne =) =)

Minä lötköilen laiskana sisällä, neulomaan olen alkanut - se on mukavan rentoa hommaa. Niin ja tietysti on hyvin syöty ja leffoja katseltu... Kaikki perheen jäsenet olivat lahjoihinsa erittäin tyytyväisiä; on onnellinen ja rauhallinen tunnelma :heart: Ittelläni luultavasti ovis oireillut jo muutamia päiviä.....ja miehen kanssa on vietetty tosi romanttisia hetkiä peiton alla :heart: Saapi nähdä mitä siitä seuraa ;) mutta ainaskin oli niin ihanaa että!

Leipomuksia tuli tehtyä taas ylitarpeen ja eilinen pekaanipähkinäpiirakka odottaa syöjiänsä mutta kun ei tahdo napa enää vetää...

Ihanaista joulun jatkoa!

 

Yhteistyössä