40+ so what!!! (vol 5.)

Ottis ja Mur-Mur juu täällä voi jutella muustakin kuin r ja o oireista :)

Terry Hyvä, hyvä, gynelle pääset näyttämään / kertomaan tikun tuloksista, jos ei nyt tästä vahvistu +, ( mitä tietysti peukutan täysillä ). Onko gyne lapsettomuushoitoihin erikoistunut?

Erka enää vko ja pääset ultraan =) . Kova on toive ja aikomut tulla sinne rupattelemaan teidän joukkoon pian uuden vuoden puolella.

Inia on se niin surullista ajatella niitä epäonistunitea yk:koita ja mahdollista lapsettomuutta tästä eteenkin päin, mutta vielä on toiveita, kun on yritystä. Ihanan joulukuvan laitoit!

Wiara B) hyvää matkaa ja rentouttavaa! Aurinko tankkaus on tehokasta näin kaamoksen keskellä.

Mur-Mur peukutan sen 0,01 puolesta ja oireetkin kuulostaa ihan lupaavilta.

Uudi ihanaa, kun taustailet meitä. Rauhallista ja kaunista joulua sinulle :wave:

Mahdotontako hyvät oireet!

Haaveellakin jännät ajat.

Rinja onnea uuteen kiertoon. Toivottavastikalenteriin ei tarvitse enään mekkoja merkitä 9 kk:teen.

Iida-K Rentouttavaa joulua ja samoin rentoa tikutonta kiertoa sinulle.

Emily kuulostaa hyvälle tuo kakku suunnitelma.

Mahti juttu, kun on lunta maassa ja on niin kaunista! Minulla on huomenna vielä työpäivä, joten päivitän todennäköisesti myöhään listan. Huomasittehan, että valo kohden ollaan taas huonmisesta lähtien menossa.
 
ei ala menkkoja ja posti toi netistä tilatun paketin ovistestejä ja r-testejä: nega se on.
Ei sille mitään voi , joku ihmeen piiiitkä kieerto mulla taas.....tai aina ne on pitkiä, odottelin vaan tätiä tulevaksi oletettavasti pari viikkoa ovisplussan jälkeen.
Kiitos kannustuksesta!
Toivon teille parempaa onnea.
Niin ne oli niitä Babyplussan testejä kun tilasin, netistä, ja ihmettelin että miksi siinä raskaustestissä lukee että aamupissasta hyvä, mutta ovistestissä yllättäen että älä tee aamupissasta oikean tuloksen varmistamiseksi ??????
Mitä ihmettä? vaikea niitä on töissäkään kanniskella kusimukeja mukana ja tikutella kesken töiden.....päivällää......höh....onko kellään tietoa?
 
niin kyllä se o ihan kunnossa, 101 kg ja 188 cm, joten ei sattunut vaikka vähän ravistelin.
Ottaa vaan niin päähän että menin tolleen suuttumaan, varmaan menkat alkaa, ja siksi olen niin ärtyisä. Siivosin ja raahasin kaupasti yli sadan euron ruuat, ihan puhki.
 
Voi että, usiammalla tuo joulunalusaika tuo pientä stressiä ja siihen syssyyn jos täti tulee, on valmis paketti siinä-Pinnaaaa kiristääääää!!!|O


Miula täällä päivä&alkuiltakin meni kivasti siivoilun merkeissä. Kaunis kuusikin tuo mahtavaa tuoksua tuossa vieressäni..tosin, koristeita vailla vielä-huomenna laitellaan sitten. Mies töistä tultuaan jatkoi siivoilua ja poikanen imuroi ja luuttusi koko asunnon-74neliötä..on miulla reipas 5v.=)..ei kait se ole lapsityövoiman käyttöä??..eeeeei ole ei, hän NIIIN innoissaan oli ja tuumasi että, "nyt tulee Äiti Jouluksi puhdasta, onkos miusta ollu iso apu"!!??.toinen niin ihana&suloinen:heart:


..vaan..ei niin jotain hyvää, ettei pahaakin..riidan poikasta miehen kanssa väsyneenä tuli-ihan aaton ruokailu ajasta!!:eek: ..ei se kovin kummoinen asia tartte väsynä ollakaan..nyt se jurokki tuolla suihkussa läträä..mie nyt korkaan yhden Joulusiidukan kun poikanenkin unten mailla..väsyttää niin..

Liikaa päivällä innostuin haaveilemaan, että jospa SITTENKIN mahkuja siihen r-testiin pissata ISO +:ssa..vaikka vuotoa ei niin minkäänmoista, on olo todella väsy&ärtynyt=Täti tulossa ajallansa..kivahan se oli hetki haaveilla vielä.. :)

Huomenna onkin sitten se viimosten lahjojen&ruokien ostelu, sekä leipomossa käynti..reissun päällä menee ainakin 3h, ellei 4:jäkin..poikanen menee hoitoon ja esikon&hänen kamunsa kera mennään, ihan kiva!!=)


*Laittelen kaikille lämpöisiä ajatuksia tulemaan, löytyy se joulun rauha sieltä kyllä sitten aattoon mennessä*....

mur-mur
 
Vauvatoive10 ISO:hug:..on se niin väärin..missähän se täti sitten viipyilee, jos ei raskautta ole?..

Tosiaan, ovista kannattaa tikutella vasta ekan aamupisun jälkeen SEURAAVASTA!! Voi antaa väärän..olikohan positiivisen(ovis+) jos heti aamupisusta tikuttaa.
Yeensäkkin tuossa klo. 10-20.00 välillä.

CB:n digillä sitten voi kyllä aamuvirtsastakin-ainakin ohjeiden mukaan..

Osta noita pieniä kertis mukeja(muovi) ne ei vie isoa tilaa, esim. jossain käsilaukussa =) ..helppo työpaikan veskissäkin siihen lirauttaa ja tikkua dipata.

Laittelet sitten ovistikun siihen omaan liuskapakettiin, jos et veskissä viitsi vastausta odotella..voit sitten kurkata vaivihkaa sen n. 15min sisällä, mikä vastaus! :D

..itse asiassa..miulla on sellaisia 5cl:n kertakäyttöisiä snapsi laseja, oikein jalallisia vielä;) niihin saan myös hyvin sihdattua, kun asetan suuaukon huolellisesti virtsaputken suulle(tiukasti)..onnistuu hyvin, kun ei paineella pissaa!!!:p..en siis varta vasten tuohon tarkoitukseen noita pieniä snapsilaseja hankkinut, mutta kun tavan kertikset loppui, muistin nuo ja hyvin on pelittäneet..niin, ja mahtuu vaikka sellaiseen pieneen kangaskukkaroon hyvin. =)
 
kiitos mur-mur, eiköhän se tästä taas....uusi vuosi, uusi kierto, uusi päivä, ja miehelle olen yrittänyt olla kiltti ja pyydellä anteeksi, joskus vaan hermostuu kun samasta asiasta joka ärsyttää on sanonut jo sadannen kerran ja silti toistuu.
 
Oivikille pikaisesti: olen Felicitaksen asiakas, joten gynen leipätyö siis lapsettomuuden hoito. Vaikken minä nyt mikään lapseton olekaan, niin ihan tosissaan on ottanut asian. Mies ei ole mukana käynneillä, sillä kertaalleen on toteennäytetty, että simpat toimii. Tai oikeastaan kahteen kertaan, sillä olen kahdesti raskautunut.

Kieltämättä hankalaa tuo töissä testeihin pissaaminen. Mä en oo koskaan oppinut sitä suoraan testitikkuun pissaamista, vaikka sekin tapa voisi olla hyvä siistille pisuttajalle.

Nyt hyviä öitä kaikille!
 
Kiitos kaikille lohdun sanoista. Kaipa tämä tästä. Joulu tulee kuitenkin, vaikka ei niin touhuaisikaan.
Vauvatoive 10: sinunullekin täti tekee kepposia eikä tule vaikka sitä odottaa. Tuopa mullakin noissa ovistikuissa, tuntui tosi tarkalta touhulta ja tehtävä päivällä. Ja mulla oli ohjeessa että pisun jäähdyttävä 10 min ennen kun voi tehdä!

Juu, meillä kanssa tässä oli ihan kunnon riitaa. ja nyt suru siitäkin . Mitä kaikkea tuli sanottua puolin ja toisin.. Ja joulun alla viellä tälläistä. Ihmeesti pinnaa kiristää kun täti tulee. On se niin ei toivottu vieras, mutta minkäs sille teet. Saatteko te sovittu riidat ja pystyykö sun mies puhumaan riidan jälkeen. Meillä pitää kyllä minun yrittää niellä ensin ja aloittaa jotenkin sopua aikaseksi..

SS: kyllä tästä sitten piristyy kun parit päivät mennään ja uusikierto pääsee vauhtiin, ja toiveet alkaa taasen nousemaan. Niin meillä samat kierrot ja päästään jännäämään samoihin aikoihin.
 
Ottis
Voi ku oli Emily67 laittanut ihanan kuvan ton edellisen sivun loppuun ja mahdotontako tän sivun alkuun =). Ihan tuli jouluinen mieli tässä lueskellessa :xmas:.

Muutenkin oli kiva tulla kotiin, täällä kun on huomattavasti lämpimempää kuin tuolla tuulessa ja tuiskussa. Me saatiin siis sittenkin aamun kähmässä eilinen eripura hoidettua alta pois ja lähdettiin kimpassa jouluostoksille. Aamulla tosin vielä rapisi katoissakin, kun kumpikin tuuletteli tunteitaan, mutt hengissä ollaan. Kuustakin lupasi mies tuossa tulomatkalle mulle huomenissa hommata ;). En tiedä miten siinä lopulta käy, kun velipoika oli terassille kuusenkyrsän tuonut ja mies sitä vähän moitiskeli sen nähtyän, mutt jätänpä tuon aamun murheeksi.

Paljon on tänne juttua vuorokauden aikana tullut. Vireätä porukkaa ollaan :wave:. Mur-mur En mie sitten muistanutkaan aamulla sitä hedelmällisyystestiä tehdä ja hyvä niin. Hyvä tietää, ettei niihin niin ole luottamistakaan ja toisaalta, jos mun mammani mut muni 46 v:na, niin eihän mullakaan sen puoleen pitäisi vielä suurempaa hätää olla.

Kuulostaa hienolta noi sun oirees, äläkä ala heti tuntemisias epäillä. Musta olis aivan ihanaa, kun sen plussan saisit :heart: :hug:. Hyvinhän sä ne joulusiivouksetkin lopulta hoitelit =). Sulla on delegointikyky hallussa.

Mä sain tänään kylillä hömpätessä ristiselkäni niin kipeäksi, ett ihan olin tuskassa kauppakassien purkamisen kanssa ja kun miehelle ääneen ihmettelin miten huomisen siivouksen käy, sanoi, ett olis vain pitänyt tehdä niinkuin hän alunperin sanoi eli tilata siivousapua. Ja P**kat! Sen verran oon pohojalaanen, ett kukaan muuhan ei mun sotkujani tule siivoamaan :(. Voipi siis olla, ett huomenissa taas otellaan :) :headwall:..

Terry Tempaisit siis haalean plussan Cb:n herkällä testillä? sanoisinpa, että se on hyvin, sillä vaikka olisin vasta tädin oletettuun saapumisaikaan testin tehnyt, niin mulla ne on haamua vasta silloin näyttäneet ja sulla oli vasta dpo8. Tosin vakuuttelit kovasti, ettei ole syytä meidän tuosta innostua, mutt innostunpa silti vähän :wave: :hug: ja toivottelen sulle sanaa "raskaana" siihen torstain digitaaliseen testiin. Hurjan aikaiseltahan tuo vielä silloinkin vaikuttaa, mutt mitäpä ei nainen tekisi vauvelia toivoessaan. Plussatuulia siis täältä puhaltelen :heart: :heart: :heart: !

Vauvatoive10 Surku jos ei se nega nyt plussaksi muutu :|. Minäkin olen jostain lukenut, ett ovistesti pitäisi tehdä päiväpisusta, koska lutenisoivaa hormonia erittyy virtsaan kuulema silloin eniten. Itse olen oviksen bongaamiseen käyttänyt vain Cb:n digitaalista ja sen ohjeessa ei todellakaan ole sanottu muuta kuin, ett pisua pitäis pidätellä sen 4 h, jos testin päivällä tekee. Itse olen tehnyt testin joko päivisin tai aamuisin ihan siitä riippuen miten on huvittanut ekaa testiä tehdä.

Erka Minä en ainakaan sua sinne odottavien puolelle hätyyttelis jos siellä kovin hissua. Ihana on lukea sun juttujas :heart:.

Mahdotontatako Ei ollenkaan vaikuta mahdottomalta ettetkö raskaana olisi, sen verran on lupaavat oireet kun valkovuotokin oikein lorahtelee :). Peukuttelen sulle ihan mahoton niitä ++++ :heart:-uutisia!

Wiara: Ihanaa lomaa sulle! Näyti lämmöstä ja kaikesta ihanasta :wave: :wave: :wave: !

Iida-Karoliina sympatia :hug: sulle ja toipumista tästä uusimmasta tappiosta. Minäkin olen sun ja SS:n kanssa samoilla viivoilla, joten päräytetään ne plussat sitten kimpassa uuden vuoden puolella :saint:. Niin ja Leena65:sikin taitaa olla samoilla päivillä jännäämässä, siis jos saa simppansa kiinni, niinhän se meni. Toivomme me kuitenkin sinne laitamme, eikös vain?
 
Ottis
Vauvatoive10 Pettymys ja väsymys repii kaikkien hermoja ja sit ku siihen vielä lisätään joulun tuomat paineet, niin varmasti räjähtelee ja poksuu talossa jos toisesakin. Minä olen oikeastaan kiitollinen, ett mies lähtee ainakin aamusta töihin, ett saan olla silloin rauhassa. Viime vuonna lähetin ukon setänsä luokse kylään aatonaattoiltana, ett sain siivota rauhassa loppuun. Mun mies nimittäin ei ole niitä kärsivällisimpiä ihmisiä ja tuskastuu kun ei osaa tai halua auttaa ja kurjaahan se on kun ei sitten kehtaakaan vain vetelehtiä ympäriinsä kun toinen raataa. Tämän opin toissa jouluna, kun mies oli vielä niin "tuore" ett yritti auttaa ja kun suuttui imurille, suutuin minä hänelle jne.. :LOL:.
 
Ottis kovasti mie niitä oirehia haluaisin lisää..vaan kun tisutkaan ei enää arat :( ..lämmöt on yli 37C ja kun äkkinäisiä liikkeitä tuossa illasta tein, tuntui sellainen ikävä kipu aivan alavattalla ja päivällä siinä hävyn päällä-olikin sellainen säikäyttävä kipu..no, vuodon alkuun onkin vielä 2vrk-viim. uskoisin tuossa joulupäivänä punaista pöksyyn jo holahtavn sitten..kyllä tuo psyykkinen puoli kertoo enämpi siitä huru-akan tulosta :/ ..mutta kattellaan nyt loppuun saakka.


Teillä nuo siivoilut onkin enämpi sitten siun kontolla..ja mikäs siinä, jos siitä pitää tai on siun ilman riitoja helpompi siivoilla..miulle se vaan on tuossa parin vuoden aikana ollut kuin tervan juontia..:kieh:..vitkuttelen viime tippaan ja sitten pers pitkällä, naama rutusa menen ja murisen.. :LOL:

Onneksi joulusiivous meni mukavasti =) ..paitti se iltanen riidanpoikanen..aina jotain *huokaus*


Kauniita unihia teille kaikille!:heart:
 
Ottis
Näin se mur-mur on, ett aina ei käy tasan onnenlahjat. Taitaa näinä päivinä olla riidanpoikasia vähän joka pirtissä :headwall:. Meillä vielä ns. kaaos päällä. Meinas vähän aamu mennä pilalle ku mies soitti puol tuntia ennen mun herätystä, mutt eiköhän tästä selvitä. Pesukoneeseen huitasin pari huopaa pyörimään ja laitoin saunan lämpeneen, kun en illalla ehtinyt/jaksanut suihkuun. Vähän tuumailin, että jospa tekisin sittenkin vain ns. perusviikkosiivouksen tänään, niin ei mene hermot. Mies on vielä rundilla ja kuulema käy kotona ennenkuin menee naapuriin tekemään juttujaan. Sitten mä saankin alkaa pomottaa sitä :). No joo, kunhan ton pihan sais siihen malliin kolattua, ett pääsis hoitelemaan asioita lumessa kahlaamatta. Mulla eilinen ristiselkäkipu on nyt siirtynyt vasemmalle puolelle masuun eikä oikein raskaat hommat innosta. Otan siis iisisti, kunhan ehdin mökillä käydä ja Alkossa tietty :whistle: ja kirjastossa, niin joulu saa mun puolestani tulla :saint:.

Hyvää aatonaattoa kaikille :hug:!
 
Oikein rauhallista Joulua tulin kaikille toivottamaan!

Tänään se rauha ei taida vielä ainakaan meille laskeutua kun täytyy itsensä ruokakauppaan yms pakottaa, mutta ehkä sitten huomenna!

Ja ettei vaan niitä jouluylläreitä moneenkin kotiin tulis...niin ihania oireita teillä on ollut :heart:

Usko omaan onnistumiseen tästä hoitokierrosta on nyt nollissa, ei mitään muita kuin lugeoireita ilmassa :ashamed: Mutta täytyy antaa jouluylläripyllärille vielä mahdollisuus ja masentua vasta testipäivänä ensi viikolla :xmas:

Pinkkis
 
Helpotti kun alkoi, ei tunnu olo enää niin pingottuneelta.
Kiitos kun tuli ymmärrystä mun räjähtelylle, itse inhoan itseäni sen takia ihan riittävästi, eikä ole ihan terveellistäkään kun mieskin on kuumakalle ja läväyttää takaisin jos sitä menee läpsimään.
Hän on maasta ja kulttuurista missä mies on perheenpää, 100 prosenttia, mies sanelee kaiken ja nainen tottelee, nainen hyväksyy jopa sen että mies ottaa toisen vaimon. TAi jopa 4 vaimoa.
Puhuminen on ollut suurin ongelmamme, mies on oppinut enemmän puhumaan ja ei eilenkään pamauttanut minua vaikka kävin päälle kuin villikissa.
Kehitystä on tapahtunut, tuo eilinen oli mun hormonien keppostelua, hakemalla hain riitaa.
Ihan hyvä mies mulla on, kun sitä kohtelee hyvin, mutta ei tykkää komentelusta eikä siitä että loputtomiin jauhan joitakin asioita, mutta ei siitä tykkää kukaan mies, oli 30 tai 50 vuotta tai suomipoika tai ulkkis. Eilinen oli kokonaan mun syytä, ja yöllä jo piti tutusti kainalossa ja kaikki hyvin ja olin pyytänyt anteeksi.
Kurjaa Iida-Karoliina ja muut että teilläkin, mutta ei sitä aina voi välttää, nyt vaan enemmän paijaamista ja rakkautta, kyl se siitä .
 
Mulla ihan karmivat menkkakivut jäytää selkää.
Oli joskus puhetta buranasta, että sitä ei saisi ottaa, voi haitata kiinnittymistä.
Oliko se niin että ei ovulaation aikaan kannata ottaa, vai ei ollenkaan, pitäiskö ottaa ihan panadolia näihin menkkakipuihinkin?
Aika jännä että ovisplussa oli ollut kierron 13. pv. ja kuukautiskierto 29. päivää.
Että se ovis oli ehkä 14-15 päivä, ja menkat alkoi suunnilleen 2 viikkoa sen jälkeen.
Mielenkiintoista että melkein kaikilla muilla teillä on paljon lyhyemmät kierrot, ja oviskin tulee jo 10-päivän tietämillä, mistäköhän nämä yksilölliset erotkin johtuu.
 
Hyvää ja rauhallista joulua tulin toivottamaan kaikille :xmas: :xmas:

Paljon on tapahtumia kirjautunut sen myötä :hug: tarvitseville ja isot peukutukset ++ puolesta Rkkt listalaisille :wave: :wave: siellä jo ihan mukavan kuuloisia oireita.

ON: ovista odotellen jonka pitäisi joulun pyhinä kurvata paikalle,nyt ei ole tikkuja niin täytyy mennä ihan mutu tuntumalla.Terot saatan käydä hakemassa joita pitäisi sunnuntaina rueta popsimaan.

Vauvatoive10 minun mielestäni vuodon aikana voi hyvin käyttää vahvempaa särkylääkettä,itse asiassa itse sain gyneltä syksyllä vahvaa särkylääkettä jonka tuote selosteessa luki ettei pitäisi käyttää raskauden aikana& raskautta suunniteltaessa, no sitä sitte kauhulla tiedustelin että miksi moista sain niin siitä ei haittaa kun käytetään vuodon eka päivinä eli ovis aikaan sen jälkeen vain panadolia tai muuta jonka lääkäri on katsonut turvallisesksi.
Toivotaan että kivut helpottaisi sinulla,itse myös niistä kärsi runsaan vuodon siivittämänä..


Kiire painaa edelleen päälle,nyt hommia jatkamaan ja joulua odottamaan :wave: :wave:
 
Heippa taas!

Kiitos päivityksestä. Mulla on haaveissa se eka vauva...eli ykkönen siihen kohtaan.
vauvatoive10, mulla on kanssa järkky täti. Kipua ei kyllä pahemmin onneksi, mutta sitä vuodon määrää! Kiva lähteä tässä joulua muualle viettämään. :headwall:
Jospa tosiaan ton miehen tässä kellistäisi muutaman päivän päästä ja sitten muutaman kerran :saint:

Mulla kun ei ole tuota ovistikkua, niin laskeskelen niiden kalentereiden kanssa niitä parhaimpia päiviä.

Kolasin tänään taas pihan. Lunta tulee aivan hirviästi. Ja mies tuli kipeeks. Nukkuu pedissä.
Söin jo toista päivää jouluruokaa...tulee varmaan korvista ulos, kun anoppilaan päästään =)

Ainakin tapanina ei varmaan tee mieli.
No, lopetanpas tällä kertaa. :xmas: mieltä !
 
Heissan
Minulta poistettiin hormonikierukka 14.12. ja sen jälkeen ei kuukautisia ole näkynyt eikä kuulunut.
Edelliset kuukautiset oli 10/06 jolloin laitoin kierukan raskauden jälkeen. Mitenkä minä pystyn laskemaan kierrot ym. kun kuukautisia ei ole.
Toivon ja en toivo raskautta, mutta iloitsen jos raskaana olen. Meillä ei ns. tekemällä nyt tehdä, mutta jos tulee niin saa tulla.
HIeman meitä pelottaa tämä ikämme, mutta ei se kasvatusta haittaa ja on enemmän kokemustakin sitten.
 
Mulla on ovis yleensä 14-15 päivänä, joten vauvatoive10 et ole ainoa. Tänään on kp 14, ja sain testiin melkein yhtä vahvat viivat. Oletan että huomenna voisi olla tasavahvat. Vauvatilaus laitetaan matkaan varmaankin vuorokauden kuluessa =) . Sitten taas jännätään kaksi viikkoa =) !

Huomenaamulla ollaan lähdössä reissuun. Matka kestää noin kuusi tuntia. Toivotaan että lumisade pitäisi vähän silloin taukoa. Iloista joulumieltä kaikille, ja tervetuloa ani65 ja muut uudet :xmas: !

Kokeilin kuvan laittoa tähän viestiin, mutta katosi koko viesti, mitenkähän sellainen onnistuu?
 

Yhteistyössä