40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis / murmur Rankaksi käy..ja jos ei loppua näy ;)
Eipä tämmösiä nuorena miettiä tarvinnut,( mitenhän sais edes 10v plakkarista pois) :/
Ihan mutu tuntumalla mentiin silloin vain. Mistään ovis tikuista ollut mitään tietoakaan, joskus kierron puolivälissä muka pupuiltiin ja sehän ihan metsään meni. vaan miten kummassa olen saanut aikaiseksi 4 lasta..outo saavutus. :x
Jospa tänään sitten yrittäis jatkaa harjotuksia, ja sitten vielä torstaina ainakin. jospa olis sitten vapaayön aika :D katsoo nyt kuinka käy ja milloin mies kotiutuu, huono homma kun nyt niin paljon on töitä, johan se oikeesti nääntyy.
:saint: Jonkun ohjelman kerran katoin jossa temput tehtiin niin et Muumi mukiin lastit ja ruiskulla sisään..Vois olla nopee toimitus sellanen. ei kyllä mies suostus. Ois noloa jos sillai tärppäis ja muisteltais sit miten vaavi sai alkunsa :D
 
Mur-Mur voi kyllä nyt sain kipinään vähän enemmä hehkua, kun kerroit noista omista kokemuksitasi jouluna.

Ottis kiitos!

Mahdotontako hienoja oireita. Testi onnea huomiselle!

Nilla milloin sinulla on virallinen testipäivä? Mitkä on tuntemukset?
 
Oivikki Sunnuntaina oli haaleaa viiva ja eilen oli kans viivat tikussa mutta ei se eilinenkään viiva kyllä testiviivaa vahvempi ollut. On ainakin yritetty hyödyntää!!
=)

Tein muuten iltapäivällä uudelleen o-testin ja haaleaa viivaa se nyt kyllä näytti. Tosin oli tummempi viiva mitä aamupäivällä...joten tiedä nyt sitte. Aattelin kyllä testailla niin kauan kuin jotain viivoja näkyvissä.. (heheh, ilman suurennuslasia ja omia "näkyjä" :LOL: )
 
I-K mietti lapsosten saamista, vaikka pupuilut menneet mettään ;)

Vaan..nyt kun on niin että meillä EI ole enää paljoa niitä munasoluja tuolla munarakkuloissa..siis vaikka kuinka jyystettäisiin joka ilta&aamu ovistikkujenhin avustuksella on raaka totuus tuo-munasolut vähenemässä huimaa vauhtia!!!..ehkäpä joka kolmannessa kierrossa toimiva solu.. :( ..ja vielä tuokin, jos ovuloimme n. 8-10krt/vuosi tekee sen että sitä "jyystöä" riittää ja tulosta joudumme odottelemaan pitkätkin tovit.. *huokaus*

..sorry, ei olut tarkoitus masentaa..:ashamed:..tästä ihan siksi kirjoitelin että emme alkaisi syytelemään ittiämme liikaa siitä että vaikka on yritetty&ajoitettu oikiaan aikaan pupustelut, ei siltikää tulosta meinaa tulla..meitin munasolut on vain vähissä ja uusia ei kaupata missään Marketin hyllyllä-oliskin niin helppoa.
 
Rominas Testaile vaikka 2x päivässä. kyllä minulla meinas taas hermo palaa noitten tikkujen kanssa, se digi olis helpompi, tai sitä täällä moni kehuu. Ehkä ensi kierrossa sen ostan ja helpotan eläämääni hiukan. Onnea pongailuun ja simppojen talletukseen..Kiva kun muutkin joutuu/siis saa punnertaaaa :kieh:
 
I-K niinpä..ei sitä olisi nuorna arvannut..paikat muutenhin "kuivemmat"..ja sitten ei saisi käyttää edes "sylkeäkään" kostukkeena, kun sekin estää siimahäntäisten virtaviivaisen uiskentelun :D ..tiesitkös tuon?? ;) .. :attn:tämä muuten on TAIVAHAN TOSI JA TUTKITTU JUTTU IHAN!!!..

..mie en siis ole tutkinut :whistle: vaan jossain labrassa "viisaat miehet" varmaan.. :D ..tosiaan, tästä oli meillä pinossa kovasti juttua joku aika sitten..
 
TOSI KUN VESI, Mies vähän minuu eilen helpotti, ei niinkään tosi syljellä, vaan koipia auttoi pitelemään kattoa kohden, pyhän toimenpiteen jälkeen.. :saint:
Mie kyllä eilen aikas paljon lotisin, vaan onkohan limojen koostumus iän myötä muutunut?

 
Inia hienoa että kaksi saatiin siirrettyä ! Jospa lopputuloksena olis ihanat kaksoset =) Peukuttelen sinulle!

Mahdotontako munkin mielestä hyvältä kuulostavia oireita. mulla viime raskaudessa erityisesti hajut tuntuivat ekana nenään eikä ollut juuri muita oireita! Jospa sieltä plussa pärähtäisi! :heart:

Oivikki Pidä lippu korkealla! Hyvinkin on nyt saattanut onnistua ja r.testissä kohta plussaa! :heart:
 
Heissan! Täällä I-K ja mur mur pitävätkin virettä yllä :LOL: Jutut alkaa riistäytyä käsistä. No, pientähän tuo vielä on, en minä ole mikään siveyden sipuli.
Ovisaikaa on yritetetty täälläkin hyödyntää ja viel ajattelin muutaman päivän yrittää jaksaa...juu, huumorilla täytyy vetää, alkaa mennä jo niin työlääksi tämä touhu :LOL:
Multa ne ovispuikot loppu just kun alko viiva vahvistua ja en tänään tilannut. Pitäs kaupasta ostaa ja ....en tiedä, katsotaan. Oishan se kiva nähdä se aivan oikea ovisviiva =)
Mut jospa sitä uskoisi näitä muita oireita. VAikka ei niitäkään niin hääppösesti ole.
 
Monta sivua tekstiä ootte räjäyttäneet pinoon sillä välin, kun hetken olin poissa :LOL: Ottis Kiitos, ei mua varmaan kannata laittaa rktt-listalle, kyllä tuo normi basic-lista riittää - päivittäjille iso kiitos! On kiva käydä tsekkaamassa siitä kp:t, joita ei muuten muista :xmas:

Nyt kyllä oli pakko hihitellä puoliääneen miehenkellistysjutuillenne :D Kyllä kuulosti niin tutulta niin tutulta! Monesta kohtaa löytyi omat ajatukset :whistle: Voitte vaan kuvitella mitä liikkui päässäni, kun O:n bongauspäivänä aloin hunajaisella äänellä viritellä miestäni sänkypuuhiin. Mies lojui soffalla yskien, kähien ja räkien, ja kaikkea muuta kuin halukkaana, joten siinä sitä oli sarkaa kynnettäväksi :LOL: Mutta kun sen sitten sai petiin asti vokoteltua, niin luonto kyllä tuli apuun. =) Ja sama operaatio seuraavana päivänä. En tiedä, onko ilkeää kirjoitella tämmösiä, tulee vähän huono omatunto, mutta kyllähän täällä kaikki tietää, mitä tämä on kun ensin pitää tikut tanassa metsästää ovista, ja sitten vielä jahdata kaappikokoista miestä, joka ei jaksaisi hievahtaa soffalta. Tästä on kyllä nuoruuden into kaukana :LOL:

I-K Hyvä saavutus 4 lasta :heart: Mulla vain yksi, pilalle hemmoteltu likka :xmas: Kunpa sitä olisi osannut olla lellikkiä hemmottelematta, mutta ei onnistunut multa. Älä suotta masennut, vaikka siltä välillä tuntuukin! Silloin kun tyttöä tehtiin, mulla ei muistaakseni ollut mitään käsitystäkään mistään hedelmällisistä ajoista - tai en ainakaan niitä seurannut. Ihan vaan mutulla mentiin, ja "yritystä" oli peräti puoli vuotta. Kyllä sen nyt valitettavasti on nähnyt, että ikä on tehnyt tehtävänsä...mur mur Valitettavan oikeassa olet, mutta jotenkin sitä yrittää olla ajattelematta tuota... Eihän auta, vaikka kuinka ajattelisi! :$


:wave:
 
Vielä... Puhuitte syljestä. Mulla on viuhunut tuo keskustelu ohi. Olen jostain lukenut, että sylki haittaisi jotenkin siimahäntien kulkua, mutta että siitä olis oikein tutkimusta...? Onko tosiaan näin |O Mutta nyt tähän samaan teemaan intiimi pikkuvinkki: jonkun nettifirman sivuilta löysin liukastusvoidetta, jonka ei pitäisi tuhota simoja. Kuulostaa ehkä :x Mutta oma soffamakaaja sai tästä uutta puhtia. :LOL:

I-K
Puurtamiseen tsemppaus! :D
 
Lumisydän Eihän se totuus pala lumessakaan. Eipä enään nuoria olla, vaan etiä päin sanoi Mummo lumessa..JUU. Tuleepa harrastettua "Hyöty liikuntaa". Vaan jospa se hyötykin siitä tulisi, ja vauva vielä palkinnoksi, niin jopa kannatti uurastaa. =)
Sinulla kiva pikku likka, semmoista ei minulla ole. Vaan poikia. Jos likan sais varma on että pilalle sen hemmottelisin..
Liukuvoide vois olla ihan mukava juttu, ja sitä me ei olla kokeiltu, ties vaikka mies tykkäiskin :p
Mistään vempaimista se ei tykkää, mulla vaan vanunut yö paita, karsea. Se sanoi että poishan sä sen kuitenkin otat.. :D
 
Iida-K Mummo nimenomaan :LOL: Sanos muuta, palkinto kun kaikesta aherruksesta syliin tippuis! :xmas: Mummosta tuli mieleen, että ei ollut kivaa kun veljen vaimon 60v. äiti vitsaili vaihdevuosistaan ja vinkkasi mulle silmää kuin kohtalotoverille. :( Ajatteli vissiin, että ryven jo mummotaudissa. Kohta kai ryvenkin |O
 
Iinialle kovasti toivon onnea piinailuun.Siirtopäivän piina onkin ihan kamala,itsekkin olen jalat vetelinä ja pulssi 150 usein kävellyt klinikalle.

Oivikille ja nillanillalle jaksamista piinailun loppumetreille.Harvoin kai oikeasti on oireita ennen testipäiviä. joten kaikki on mahdollista vaikka se piinamasennus usein siellä loppusuoralla sitten iskeekin.

Ottikselle :hug: toivottavasti mies piristyy ja saat simpat talteen.Muillekkin toivon onnea vauvahaaveisiin.Jospa helmikuussa-maaliskuussa tulisi oikein plussapuhuri ja nappaisi mahdollisimman monen mukaan.Niin kamalasti tulee juttua ettei millään pysy kotiäiti-dementikon päässä monen asiat.Syksyllä siis minäkin menen töihin,ei vielä huvittaisi .

Omaa napaa:Kyllä se hymynaama sittenkin digitestiin ilmestyi eli ainakin ovuloin edelleen. Suunnitteluaika on parin viikonpäästä ja siirto vasta kesän kynnyksellä.Pitää tuota painoa pudottaa ainakin 10kg ennen siirtoa... :ashamed:
T:Tyynetuulia
 
Iida-K Ehkä likan hemmottelun taustalla on ollut se, että oon osittain tiedostamatta yrittänyt sille hyvittää isättömyyttä :eek: Isänsä häipyi kevyesti omille teilleen, kun yhteinen projekti oli saatu päätökseen. Sen jälkeen aina ajattelin, että olis mukava kokea joskus miltä tuntuu elää normaalia perhe-elämää niin, että on isä+äiti+lapsi. Taitaa olla lapsellisesti ajateltu. Mutta ei, nyt ei ollu tarkoitus ruveta synkistelemään, pois se!!! |O
Ei meilläkään vempaimet pelitä, eikä mies ole innostunut, vaikka olisin kiskonut päälleni minihametta ja pitsisysteemejä. Kokeiltu on, ei mitään vaikutusta. Suoraan suihkusta vanunut froteepyyhe ympärillä on paras resepti siihen. Liukastusvoide toimi yllättävän hyvin, joten suosittelen. Mutta sitten vakava WARNING: suurimmassa osassa niistä on ainetta, joka tappaa simppoja! Tässä mömmössä mitä tilasin ovistikkujen kanssa samaan aikaan jostain nettifirmasta sanottiin, jotta tämä voide ei tuhoa simoja. Mutta hemmetti, en muista mikä firma se oli... :eek: --- Nyt onnea miehenkaatoon :D!!!

Tyynetuulia Ei oo laihdutus helppoa, ei! Onnea sulle myös oviksen hyödyntämiseen! =)
 
Ottis
Lumisydän Kiitos :flower:! Annoit hyvät naurut tuolla kaappikokoisella miehellä :).

Tyynetuulia Eikö olekin vain hienoa huomata, että kroppa pelittää sittenkin :)? Onnea oviksen bongaamisesta, vaikka ette kai sitä erityisesti yritäkään hyödyntää ennen hoitoja. Tsemppiä kesän odotteluun :hug:.

I-K ja mur-mur Olipas taas hurjaa vääntöä, mutt totta tuo sylkijuttu. Ei sais siis suuseksiä harrastaa, jos aikoo vauvaa puuhailla. Rajansa siis kaikella :LOL:. I-K:lle onnea miehen kellistämiseen! Ja mikä ettei mur-murillekin pientä iltapalaa sallittaisi :).

Mulla ei tänä iltana simppajahtiin puhtia riittänyt, vaan niin ilkeä olin, ett yhdeksän aikaan sanoin miehelle, ett eikö hänen pitäisi jo olla nukkumassa. Jumalavita! Toi mieshän ei ole kahteen viikkoon muuta tehnytkään kuin nukkunut :| :headwall: :ashamed: |O.
 
Ottis ja Lumisydän, hankalaa hyödyntää sitä ovista kun olen sinkku =) .Muuten kyllä olis yritystä...Painonpudottaminen on kyllä hankalaa,mutta minä siis olen lihonnut synnytyksen jälkeen :headwall: Miten sitä voikin olla niin tyhmä että ei sitä herkuttelua osaa lopettaa ajoissa.
 

Yhteistyössä