40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Täällä ahkeraan olette kirjoitelleet kun mie "naatiskelin" hieman.. :whistle:..:p ..öljyt oli pelissä mukana ja mukavoo oli:D

Lumisydän jep, kyllä siittä "syljestä" oli ihan tutkimus&juttua jossahin..en vain muista missä? :/ ..

..ja miekin nyt miehelle tuumailin kun oli sellainen vauva-öljyn tyyppinen kehissä että kunnon liukuvoidetta tilaan netistä ja juurikin sellaista, joka ei simppasten liikkumista haittaa =)

..kaipa täällä saapi puhua asioista ihan niiden "oikeilla nimillä"?..jos ei vain kovin "rumia" ala haastamaan.. :whistle:..:LOL:
 
Olen tuossa käväissyt säännöllisesti kattomassa plussaneiden r-testikuvia ja nyt taitaa olla sellainen "hiljainen jakso" kun uusia kuvia on viimeiksi tullut 9.2..kevättä siis odotellessa..niitä mahloja&hautomispuuhia :):heart:
 
Ottis
mur-mur Aivan oikein on täällä puhua asioista niiden oikeilla nimillä :). Joka ei kehtaa lukea, laittakoon silmänsä kiinni. Mitähän meillä mies tuumais jos tilaisin liukuvoidetta? Se olis kyllä tarpeen silloin, kun mulla ei ole 'otto' päällä ;).

Tyynetuulia Sori, että siviilisäädyssäsi sekoilin. Kyllähän minä nyt muistan, että sinkku olet. Kesään tuntuu nyt varmaan olevan pitkä matka, mutta laihduttamisessa varmaankin haastetta siihen mennessä. Mulla aina näin kevättalvella iskee hinku päästä kesäksi taas 'missimittoihin' ja alan vähän karkeissa ja herkuissa pihtailla. Huomisesta alkaakin 'virallinen' paasto. Saas nähdä miten käy ku ihan herkuilla nykyään tunnun elävän. Jotenkin hoopoa, ett toinen haave on saada kesäksi vauvamaha ja toisaalta taas lautavatsa. Tässä tapauksessa vauvamaha tulee tietenkin ykkösenä, mutt ei toi toinenkaan vaihtoehto paha ole. Pitäis nyt vain saada itseään niskasta kiinni, ett alkas liikkuakin enemmän.

Kauniita unosia täältäkin kaikille toivottelen :wave: :wave: :wave:!
 
Tilaa ihmeessä sitä "liukkaria" Ottis..siun mieskin saattaisi yllättättyä ja "virkistyä" ;)
Miun mies kyllä tykkäisi jos mie ostaisin jonkun kivan Jellyn:p..kattellaan, olishan se kiva kun sitten "leikkien" jälkeen saisi simpat silleen sopuisasti, olisi niin kuin molemminpuolinen hyöty..eikos?. :D


Ps. Saataiskohan kuin paljon alennusta, jos tehtäiskin yhteistilaus?...:LOL:

http://www.kaalimato.com/

..rohkeasti vaan flikat ostoksille!!! =) ..


..vaan nyt kertaalleen-Nati nati!!!:wave::heart:
 
Ottis
mur-mur Hyvä idea ja pohtimisen arvoinen :). Mulla tuo mies niin suorituskeskeinen, ett sillä mua tää meidän s-elämä on aina vähän harmittanutkin, kun hän ei välitä muusta kuin omasta 'tulemisestaan'. 2 vuotta sitten talvilomalla sain hänet totaalisesti suuttumaan kieltäytymällä aamuseksistä ja vieläpä sanomalla, ettei paljon nappaa, kun hänen systeeminsä on siinä, ett 'sormi sisään ja ulos ja pippeli perään' :ashamed:. Mies karkasi mökille pariksi vuorokaudeksi ja sai siinä vähän lepytellä, mutt lemmellä sekin asia lopulta hoideltiin. Jos oikein rehellinen olen, niin viimeksi heinäkuussa 2006 olen saanut kunnon orkun (sarjan :)), joten revi siitä sitten sekstaamisen iloa :LOL:.

Natinati :wave:!
 
..vielä kurkkasin ennen kuin konehen suljen.. ;)

Kuuleppa Ottis, nyt olisi kyllä aika siun saada se uusi "sarja"..oikea "ilotulitus" B) ..vai mitä olet tästä mieltä?.. =)

Sie ruppeet kuule nyt ottamaan osasi!!!..ja en tarkoita nyt tällä pelkästään siimahäntäisiä, vaan sitä nautintoa
..nyt pitäis siun miehekkeesi oppia näkemään vähän vaivaa..
..niin silloin löytäisitte toisenne uudestaan..


Mie olin alkuun suhteessa se antava osapuoli kovastikkin..vaan sitten opin myös "vaatimaan" itsekkin!! Hyvin on pelittänyt ja mie saan myös oman osani siittä "kivasta" :D

..haastellaanpa vaikka huomenissa lisää-mikäli haluat..en halua tuputtaa siulle mitään omia neuvojani..kertoilen vain miten asiat näen/koen ja loukata ei missään tapuksessa ole aikomukseni!! ..Hyvää yöt!! =)
 
Upeaa Inia, että sait kyytiläisiä. Olisihan se turhauttavaa, jos hoidon päätteeksi ei olisi mitään siirrettävää. Toisaalta onhan sinulla se nyt kasvaneen muniksenkin hedelmöitymismahdollisuus. Mutta kiva, että pääsit rtkk-listalla. Mahtavan näköinen joukko meitä siellä on. Varmasti tulee tärppejä.

Solakka Silakka, kiitos ikääntyvien odottajien linkistä. Aika hassua olisi jättää ehkäisy pois, jos raskaus ei saisi tulla kysymykseenkään. Ihan kuin teinit, jotka pelaavat uhkapeliä, mutta nelikymppisenä ei pitäisi voida tiedon puutteesta syyttää. Mutta siis positiivinen asia meille, että kyllä niitä raskauksia alkaa tämän ikäisilläkin. Niin kuin täällä on jo monesti todettukin.

Hieno saalis oli näkyvissä ultrassa, SS. Nyt sitten vaan onnea loppupiikityksiin ja aikataulutuksiin.

Ottis, voisko se lääkitys, jota miehesi käyttää, vaikuttaa haluihin? Ja vähän pohdit tuota masennustakin. Jatkuva väsymys ainakin voisi sitä teoriaa puoltaa. Hän ilmeisesti tekee töitä paljon. Ootteko ehtineet lomailemaan? Nää nyt vaan on tällaisia kotitsykolokin
ajatuksia.

Happihyppykin rktt. JES!!!

Little Bear, en nyt muista oletko miehesi kanssa naimisissa, mutta jos olet, niin eikö se yhtään auta oleskeluluvan kanssa? Annetaanko se aina vain vuodeksi?

Iida-Karoliina, asiaa puhuit, kun pohdiskelit raskauden vaikutusta lemmenleikkeihin. Minulla ainakin oli mieli iloinen ja kaikki paineet poissa, joten ei yhtään tarvinnut miettiä, että tänäänkö vai huomenna vai milloin. Silloin kun tuntui siltä. Helpottavaa.

Nyt on mur-mur sitten oikein tositoimissa. Ja iltakin sujui suunnitelmien mukaan. Mutta muista nyt jatkossakin, että yksin sohvalla ei voi raskautua :)

Rinja, niinhän se on, ettei tikuilla raskauduta :) Yritystä vaan kehiin, olkoon tikkuja tai ei.

Rominas, kannattaa tosiaan testata 2 x vrk, jos tuntuu, ettei viivaa ala ilmestymään. Joskushan LH-piikki on niin lyhyt, että pääsee karkaamaan, jos vain kerran päivässä testaa. Toisaalta niin kuin Rinjalle totesin, tikuilla ei raskauduta.

Oivikki, niitä mielialan vaihteluita tulee koko ajan. Yhtenä hetkenä on varma plussasta ja seuraavana "tietää" ettei onnistu. Mutta mahdollisuus aina on ja siitä pitää pitää kiinni, niin kauan kunnes toisin todistetaan. Viime kierron "plussa" tuli vasta dpo 13, joten nyt minäkin uskon siihen, ettei dpo 10:nä tarvi vielä näkyä mitään, siis jopa omalla kohdallani. Mutta varmasti alan
ihan yhtä aikaisessa vaiheessa taas testaamaan, niin kuin sinäkin :)

Ei kait se tätihikitystä vielä voi olla Oivikki? Tosi aikaisessa olisi, jos niin olisi.

Korvauksista sen verran, että viimeksi käydessäni hakemassa irroituspiikkiä, farmaseutti antoi laskelman ja kehotti hakemaan KELAsta korvauksia. Minä kun luulin, että 43 vee on tarkka takaraja korvausten saamiselle. Neuvokaa nyt "noviisia" tässä asiassa. Kannattaako
hakea ja millaisin perustein?

Iida-Karoliina
, mulle ainakin lapsettomuusgyne sanoi, että joka toinen päivä riittää, mutta että joka päiväkin saa lemmiskellä oviksen aikaan. Tärkeintä on olla liikkeellä ennen ovista. Tietysti jos simpoissa on häikkää, niin pitää miettiä asiat uudelleen.

Edelleen kuulostaa Mahdotontakon oireet. VOi kun kun tulisi se plussa!

Lumisydän, mulla kanssa ainokainen, jonka pelkään lelliväni pilalle. Siksi tätä kakkosta tässä epätoivoisesti yritetäänkin, että olisi esikolla tappelukaveri ja sitten aikanaan voisi jakaa vanhojen vanhempien hoitovuorot :-D

Tyynetuulialla kovat tavoitteet painon pudotuksessa. Niin munkin pitäisi. Onnea suunnittelukäynnille.

Miten Nillanillan piinikset sujuu?

Mä aloin luget eilen illalla. Oireita nyt ei ole mihinkään suuntaan, kunhan odotellaan ensiviikkoa.
 
Täällä alkaa keskiviiko järkyttävän v....sen voimin... Heh, saatte arvata miksi ja kenen takia tökkii... :kieh:

Ilta meni ihan ok. Nukkumaan mennessä mies kysyi, että milloin ne bestikset on... Johon sanoin, että ilmeisesti o-testin mukaan tänään tai huomenna. Kaikki siis näytti olevan loistavasti... Mutta sitte siinä yritin kainaloon kaivautua, niin mulle sanottiin, että "odata mä mietin tän työjutun loppuun" ja noh, mä sit odotin.... odotin...odotin... ja kuorsaus s...tana alkoi kuuluun!!! Silloin herätin ukon ja kysyin, etteikö tässä nyt sit oo mitään saumaa? Ja sanoin, että olen ällistynyt kun just hän itse kyseli niitä parhaita päiviä, että nekö nyt sitte annetaan mennä? Mies tuumas:" Miten mä saisin sut olemaan suuttumatta jos en jaksa ja pysty?" Siihen sanoin, ettet mitenkään ja käänsin kylkeä... :(

Et silleen meni sitte täällä simppojen saalistus... :/
 
Voi rominas inhottavaa kun miehet ei näitä juttuja ymmärrä tai muuten vaan toimivat oman päänsä mukaan ajattelemattomasti! Minä oon kyl sellainen hirmu et olisin pakottanut miehen äksöniin :LOL: vaikka ei se pakottaminenkaan aina tehoo edes meillä vaikka millainen hurjimus olisin :whistle: .
 
Minä menin lukemaan netistä kaavinnasta sauranneesta Ascherin? syndroomasta jossa syntyy kiinnikkeitä kohtuun jotka täytyy leikata ja lapsen saaminen vaikeaa tai mahdotonta :eek: . Mun huonolla tuurilla (kun lääkkeellinen tyhjennyskin epäonnistui) niin kaavinnastakin seuraa jotain ikävää! Ja se verenvuoto yhtenä yönä oli outoa...syntyiköhän arpikudosta??? :whistle: Kaikella sitä näköjään voi päivänsä pilata. No jos kuukautisia ei ala kuulumaan tai ovat oudon niukkoja niin sitten on jotain häikkää. Näkeekö muuten gune tavallisella alakautta tehtävällä ultralla limakalvon paksuuden???
 
Jääräpää, montako päivää siitä kaavinnasta nyt sitten taas onkaan? Mulle sanottiin, että menkat alkaa 5 - 9 viikkoa kaavinnasta. Ekat olisivat tulleet 9 viikkoa sen jälkeen, mutta eivät päässeet valumaan ja tuli kohtutulehdus. Uusintakaavinnan jälkeen täti kurvasi 5 viikon päästä.
Eihän sulla vielä ole niin pitkää aikaa? Kaavinnassa poistetaan kuitenkin aika rajusti kamaa, jos sitä on kertynyt, niin en sinuna vielä olisi kovin huolissani menkkojen puuttumisesta.

Netti on kyllä kiva tiedonlähde, mutta tieto lisää tuskaa. Luulisi muuten kaavinnan tehneen lääkärin osaavan sanoa, jos joku olisi mennyt pieleen. Minua erikseen lohdutettiin, että lapsensaamismahdollisuuksia ei tuhottu. Jaksuja

Rominasille stemppejä tämän illan koitoksiin. Mä en ole vielä keksinyt sitä viisastenkiveä, millä miehen pään kääntää, jos ei kertakaikkiaan ole sillä tuulella. Siihen ei auta mun selittelyt mistään tärkeästä päivästä. Usein kyllä väsymys iskee illalla ja jo seuraavana aamuna mieskin on innoissaan.
 
jääräpää: Kyllä mä siinä jossain vaiheessa ehdotin, että hierosko se mun selkää..ja sanoin, että vois samalla työstressikin helpottua muttei kuulemma jaksanut.

Kyllä mä ymmärrän, että työ on vaativaa ja hänellä vaitiolovelvollisuus, joten niistä jutuista ei voida edes jutella. Ja että tänään todella paha päivä.
Mutta kun mies yhtälailla haluaa, että raskautuisin, niin jotenki mulla ei pää kestä, ettei sitte asialle tee mitään... Heh heh, ei delfiinillä leikkimisellä paksusksi paukahda... :LOL: Mutta onhan se niin, että jos ei seiso, niin ei seiso...
En itsekkään mikään sänkyhirmu ole normaalisti, ja "pää ollut kipeä" aika usein mutta nyt on uudet tuulet...niin...kerran kuussa... :saint:
Tunnustan että illalla ajattelin, että jos nyt sisään, ulos ja spruits, niin sitte voi niitä työasioitaan miettiä seuraavat reilut 9kk ihan rauhassa... :ashamed:
 
Terri no eihän siitä kaavinnasta ole kuin 14 päivää vasta :ashamed: mutta rupesin vaan maalailemaan mörköjä seinälle... mun ei kannattais googlettaa netistä mitään tuollaisia juttuja kun ne alkaa kalvamaan että mitä jos...
Kiitos, rauhoitti mieltä tuo viestisi =)
 
Mä oon joskus miettinyt, Rominas, että miten upeaa olisi jos simppoja vois pakastaa. Sitten vois ovisaikaan sulattaa sopivan määrän ja töräyttää ruiskulla sisään. Tietääkö kukaan säilyykö simpat edes teoriassa pakastuksesta? Vai niinkö niitä muuten tuodaan ulkomailta asti tänne meille? Mites sitä voi soveltaa kotipakkaseen? :LOL: :LOL: :LOL:

Jääris, älä enää surffaa tuollaisilla sivuilla. Menee hyvät pelot ihan hukkaan, kun kierto käynnistyy ja menkat alkaa normaalisti.
 
Ottis
Rominas Ymmärrän vi****ksesi :headwall:. Minä mökötin eilisen illan oikein urakalla, mutt aamulla alko nyt tuntua, ett olin tosi kurja. Ei se siis kovin hyvin luonnistu. Sit ajattelin, ett ollaan vaikka simpoitta, kunhan on muuten ok olo ja ajattelin olla tänään taas ihan ihmisittäin. Tsemppiä sulle!

Terri ja mur-mur Kiitos teille tsempityksestä ja myötätunnosta edelleen. Mies tekee paljon töitä ja vastaa kaikesta yksin eli on oikeasti stressaantunut ja kyllä, hänen lääkityksensä vaikuttaa väsyttävästi ja miehen kannalta kurjinta siinä tietty on se, ett saattaa myös heikentää siemennesteen laatua eli paineita hänellä olisi ihan tarpeeksi vaikken kiukuttelisikaan, mutt minkäs teet ku vi***taa toisinaan niin s****nasti. Ymmärrän Rominaksen tuntemiset ihan satasella. Jos vauvaa yhdessä halutaan, sitä myös yhdessä touhutaan.

Töihin taas, bye :wave:
 
Näinhän se on Ottis, että aikansa sitä jaksaa ja jaksaa ymmärtää, mutta jossain menee naisen raja. Ja jos se mies edes juttelisi, mistä kiikastaa, niin voishan sitä vielä yrittää ymmärtää enemmän. Toivotaan parempaa päivää ja iltaa tänään.

Rominas, onneksi ne simpat näyttävät kyllä niin vähän herkullisilta kuin vain ajatella saattaa, ettei tulisi mihinkään ruokaan sekoitettua. Olisko tuo väri lähinna tillilihaa? Yäks sekin.
 
Terri Tillilihaa!! :LOL: Sehän hyvää!!!! :D

Päivän ovistesti tehty ja tulos: HÄN on täällä tänään.... tai ainakin kaksi yhtä vahvaa viivaa liuskassa.
Voi kunpa ukko-kulta olis tänään valmiustilassa!! Pliiiiiiis!!!
 
Heh, on taas palstalla ollut yksi asia mielessä. :kieh: Mutta sehän se on tärkein näissä puuhissa. Mitähän ne jutut on, kun joskus lukee, että vaimo ei anna..?

Terri soita vaan kelaan ja kysäse, saisitko jotain korvausta. Siellä on niin kimurantit pykälät, ettei niistä aina tiedäkään. Mullahan kävi nyt hoitolääkkeiden kanssa sillai, että olin etukäteen apteekista varmistanut, että maksan vaan lääkekattoon asti heille. Eli lääkkeet maksoi melkein 3000 euroa ja kelakorvattavista saa sen kelakorvauksen ja kun omavastuu ylitti 670 eur niin ei ois tarvinnu maksaa ylimenevää osaa, mutta apteekissa kassakone teki kohdallani lakon ja apteekista löytyikin joku uusi ohje, kun ostin useampaa eri lääkettä yhtäaikaa, en saanutkaan suoraan tuota lääkekattoetua, vaan saan sen myöhemmin kelasta. Jep eli tänään marssin kelaan kysymään näitä juttuja.
 

Yhteistyössä