40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Tulin tänne vielä itseäni ihmettelemään. Nyt loppui kaikki vuodot ihan kuin seinään. Joko täti kerää iskujoukkoja ympärilleen ja räjähtää reisille kun olen jossain ihmisten ilmoilla. Tai sitten menen ja ostan taas r-testin. Ärsyttävää :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Olette niin mahdottoman sanarikasta sakkia, että en ole pysynyt kuulumisissa perässä, mutta onko joku onnekas tuosta rktt-listalta tehny testiä???????? Ihan uteliaisuuttani kyselen!
 
Ottis
Taavi166 Mahdotontako muistaakseni aamulla testin teki (en itse nähnyt :)) ja negaa näytti. Mimmimamma malttelee vielä TEP-päivää asti ja testailee sitten, kun se onnellisesti ohitettu. Oivikki testasi myös ja negan :(, mutt hänellä testailu jatkuu.

Hyvä, että sulla se vuoto loppui. Taisi käydä täti vielä vähän kurkkimassa ja morjenstamassa ennenkuin jättää sut noin vuodeksi rauhaan =). Plussatuulia sulle + :heart:!
 
Ottis: Sulla hyvä tilanne!! Lomaa odotellessa!!! Joo, ehkä tosiaan kannattaa olla varovainen, ettei mies, vaikka laatutietoinen, huomaa harrastuksen kalleutta... Mutta eikö sitä sanota, että harrastusvälineiden pitää olla hyvät??? Ja hyväähän ei halpana saane?

Heh, torstaihin hillittömän pitkä aika, kun hoitovapaalaisella 24h aikaa ajatella....
 
Miulla se tuo alkio etsi 9vrk sitä sopivaa paikkaa kiinnittyä..laskin siittä ovisplussasta(oirehien perusteella-limat&nippailut) josta olen varma tärpin käyneen..alkio etsii sopivaa kiinnitymispaikkaa 5-12vrk..12vrk:n jälkeen ei juuri ole enää mahdollista.

Ottis juu, miulla olisi nyt se kp20 jos laskee siittä tyhjennyksestä..vaan kattellaan sitten kun tulee eka menkat, siittä helpompi laskea.. =)

Kauniita unia kaikille..ja plussapölyä!!!:heart:

Ps. Mies jääpi lomalle 27.2(9vrk) ja sitten me vasta harjoitellaanhin kunnolla sitä vaavin tekoa:heart: ..niin.. ja tiedä vaikka "Oili" viettää osan lomasta meidän kanssa?! ;)
 
Ottis
Rominas Näin on. Mies on tänään netistä ettinyt itselleen uutta ja isompaa töllöä ja siinä ei ainakaan raha ratkaise. Tai siis ratkaisee kyllä, sillä kannattaa kuulema maksaa 500 egeä ihan siitä ilosta, ett se varmasti on jotain, en muista mitä. Ei kuitenkaan paras, vaan ehkä sellainen, ettei heti vanhene tai jotain. Tosta mikä meillä nyt on, maksoi 1500? kolmisen vuotta sitten ja se oli 'susi' jo ostettaessa. Jokin miehellä vintillä hiertää, kun kuvittelee, ett hinta ja laatu kulkevat käsikädessä. Vaan itsepä toi töllönsä maksaa ja minä testini, joten olen sitten laatutietoinen ja mies hintatietoinen :LOL:.
 
Ottis 1500?? Huh huh! Täytyy olla jo AIKA moinen!!! Heh, mutta ajattelppa, että sillä summalla SINÄ voit ostella aika monta hyvää harrastusvälinettä ja ihan millaisia tahdot!!! :D

Ihania unia ja vauvan kuvia!! :heart:
 
Maanantai korkattu! Plussarikasta viikkoa toivotaan pinoon.

Oma kroppa on ihan kummallinen, eilen oli jo lämmöt laskeneet, mutta tänäänpä on taas yli 37 lukemia. Eilen kun mittailin lämpöä, niin paleli aivan tajuttomasti. Toppahousut ja fleesepusero päällä touhuilin, mutta silti lämmöt oli vain 36,2 jne. Osaako joku viisaampi kertoa, että miten kortisoni toimii? Avustaako se jollain tavoin omaa puolustuskykyä vai lamauttaa sitä? Eli niin kuin näin maallikkona ymmärrän, omat kilpirauhasvasteet estävät muniksen kiinnitttymisen ja kortisoni sitten "lamauttaa" näitä vasta-aineita, jolloin kiinnittyminen voisi tapahtua. Mutta voisiko vaikuttaa myös lämpöön?

Samoin eilen alavatsa ja rinnat kipuili. Nyt nämä oireet ovat ohitse. Nillanillako sitä kertoi, että jalkoja repii ennen tätiä ja nyt mulla oli sellaisiakin oireita reisissä. Mahtaa pieni pää seota, kun kaikenlaisia kummia kuvittelen.

Taavi, kipitäpäs ostamaan se r-testi, jotta me muutkin saamme jännitettävää.

Kohta varmaan muittenkin tuloksia saamme täältä lukea.
 
Huomenia kaikille! :flower: :heart:

Tulipa nukuttua pitkään ja hyvin :D

Lauantai aamuna viimeisen lugen laitoin, kun eilen aamulla se nega testissä tuli ja kyllä täti reippaana minut löysi taas :D ,parempi näin , ettei kierto veny!!

Eli täällä kp 1/30, päivittäjälle kiitoksia, ke sitten ensimmäinen clomi huuleen;=) Onko väliä ottaako illalla vai aamulla?

Aina piristyn ,kun menkat alkaa....siis jos ei plussaa, niin silloin haluan menkat nopeasti;=)))

Plussakasta aikaa kaikille toivottelen!! :flower: :heart:


Mahdotontako :heart:

 
Kiitos sinulle vinkistä,noitten kilpirauhasarvojen ottamiseen!Tuumasta toimeen olen nyt menossa otattamaan ne..Oireita kyllä olisi vajaatoimintaan,mutta verikokeista sitten selviää..
Minä muuten ostin töllön juuri äskettäin ja kärsin siitä lähes 1000e!!!On 40 tuumainen lcd..Kyllähän siinä kannattaa tarkkana olla millasen ostaa.100 hertzinen on kyllä lähes tuplaten kalliimpi,mutta kuvakin on kyllä ihan eri luokkaa kuin 50 hertzisessä.Minä ostin tuon 100.Jos sitten olis kestävempi ja pitkäikäisempi.Saa luvan kestää seuraavat 20 vuotta heh!!
 
Mahdotontako, sulla on sitten just oikea asenne. Onnea uuteen kiertoon!

Haave3, on tosiaan järkevää otattaa kilppariarvot, jos kerran oireita on. Ja vajaatoiminta kuitenkin vaikuttaa heti onnistumismahdollisuuteen.
 
Ihanaa uutta viikkoa kaikille!

:wave: Touhis, kiva kun kävit kuulumisia kertomassa, vaikkei niin kiva tilanne olekaan. Jaksamista sulle!

nillanillaa jännään...

Solakka Silakka, millainen on olo? Onneksi punktio lähestyy! Kysyin joskus aiemminkin sun lääkkeistä, mitä ovat kun olivat niin kalliit (jos ne ois jotain ihmelääkkeitä ;) )? Jos siis haluat vastata.

Mahdotontako, surku kun täti tuli, mutta hyvä asenne sulla!

Mä pähkäilen tilaisko jo valmiix ovistestejä - sais siinä muutaman raskaustestinkin samalla... Kun ei ole varastossa muuta kuin tuo klinikan antama testipäivään...
 
haave3..muistuipa mieleeni.. miun ystäväni kärsi useita vuosia paniikkihäiriöistä erilaisissa sosiaalisissa tilanteissa..jossain vaiheessa häneltä kattottiin kilppariarvot-ja syyhän löytyi sieltä!!..hyvä että siulta ne nyt kattotaan =)
 
jääräpää tänään kun sieltä Perhesuunniteluneuvolasta soiteltiin sen HCG:n vastauksia, kysyin hoitajalta: alkaako munasarjat tuottamaan munasoluja VASTA kun hcg laskenut aivan alas, melkeinpä nollille..sanoi hoitaja että EI, munisten pitäisi miulla esim jo alkaa kasvatella uusia =) ..sanoi että miun HCG oli laskenut huippu nopiaan..kysäiseppä siekin sieltä Perhesuunnitteluneuvolan tai tavan neuvolan puolelta tuota lähetettä HCG märitykseen!! :wave:

 
Hmmm....Ruotsi se sitten voitti Suomen..plaah! No joo, aika on pitkää kun vaan odottelee uutta kiertoa, alkais jo!!!!!!! :attn: Mielikuvitus laukkaa niin että eilen olin tuntevinani jotain menkkajomotuksia jo...mulla ne yleensä antavat ensimerkkinsä jo reilu viikko ennen alkuaan.
Odottelen tässä plussauutisia teiltä muilta =) :heart: !
 
mur-mur mulla on sellainen mutu-tuntuma että eivät antaisi mulle lähetettä ja siksi en oo viittiny edes yrittää...mutta jos rupee näyttämään siltä että kuukautisia ei näy eikä kuulu niin sitten rupeen toimimaan jos ei muualla niin yksityisellä puolella sitten.
 
jääris siun kuukautiskierto kyllä yrittää alkuun sitä omaa rytmiänsä ettiä..milloin siulla pitäisi normaalisti alkaa menkat?..jos laskee siittä plussasta etiäpäin??..miulla tuossa 1.3

((muoks)) Ok..täällä se hcg:n kattominen on ihan yleinen käytäntö, kun jäi se ultraus pois..onneksi näin..vaikka miultahan on ultralla kattottu tyhjennyksestä seuravana päivänä, on silti aina mahdollista että jotain pienen pientä olisi saattanut jäädä..onneksi näin ei käynyt..ja malttamattomana miekin täällä jo odottelen jompaa kumpaa-Oilia tai Tätiä ;)
 
juuh, se on hyvä merkki, että hcg laskee nopsaan. Jännä vaan miten eri tavalla eri paikkakunnilla näitä juttuja junaillaan.

Itse tässä pohdiskelen (varmaan ihan turhaan), että pitäiskö otattaa hcg:ta kahteen kertaan, jos raskaus yllättäisi. Molan takia otettiin edellisessä raskaudessa ja ehkä oman mielenrauhani takia otatan nytkin. Klinikalla koe maksaa noin 50 egee, joten ei ihan halpaa ole. Mahtaisko lähetteen saada neuvolasta...

Vitsi, että mä oon taas innoissani. Mittari näyttää 37,39 astetta. Muistuu mieleen se viikko ennen plussausta esikosta, kun palelin ihan horkassa. Mutta tää olo on nyt tätä ja sitten hetken päästä rämmin taas syövereissä :) Elämä on!

Miltäs mur-murin flussatilanne? Iskikö kunnolla päällensä?
 
Terri otata vaan hcg kahteen kertaan jos tärppää:heart: ja neuvolan täti antaa kyllä lähetteen =) ..toivon siulle sitä tarppiä nyt hirrrrrrmusen kovasti!!!:wave:

..ei se flussa ainaskaa iskenyt..luulenpa olevan noita hormonaalisia jutskia kun niin syötättää ja väsykin on |O ..miulla nuo lämmöt myös sahaa, aamupäivisin-iltaisin n. 36.6-37C..ja sitten yöllä(01.00) onhin jotain 36-36.2C..ei taida asettua kohdilleen, ennen kun menkat tulevat.
 
..piti ihan Terry käydä kurkkamassa siun tilannetta listalta ;) ..onko siun kierto yleensä kuin pitkä?..meneekö tuonne kp30 asti monesti?
..ei enää montaa päivää..Huuuiiii :D ..milloin testailet?..ehkäpä TOTT-päivänä!!! =)
 

Yhteistyössä