40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Nää ajat TEP-päivää odotellessa kyllä tosiaan matelevat...kun "kaikki on tehty" ja mitään ei oikeen voi tehdä. Missä Rominas ja Little Bear ?
Hyvä Ottis, kun sait talletettua niitä simppasia. Nyt mahkuja pitäisi olla =)
En oikein uskalla puhua mitään mahd. oireista, kun mulla on tapana niitä kuvitella aina. =) Joten ootellaan nyt sitä TEP-päivää, vaikka ehdinhan minä ennen sitä vielä vaikka kuinka usein täällä spekuloida :saint:
 
Iltaa! Rupesin muistelemaan niitä Heikin ohjeita mitä sai syödä ja mitä ei kun raskautua haluaa! En löydä sitä millään tuolta viestien joukosta! Onko jollain sitä linkkiä vielä...se missä elmexistä sun muusta kerrottiin????

Mulla on muuten tajuttoman kylmä koko ajan...oli eilenkin mut tänään erityisesti!!! :whistle: Outoa! Ehkä tuo miehen flunssa on tarttumassa minuun, lapsetkin jo aivastelee siihen malliin että kohta alkaa nenät vuotamaan :headwall: .

Harmittaa kun ei yhtään tiedä missä mennään tämän kierron kanssa! Oho, onpas mulla taas negatiivissävytteiinen viesti...no sitten kun se yk1 joskus alkaa niin on toinen ääni kellossa :LOL:

Plussapuhuria kaikille! :heart:
 
mahdotontako ja muut negan saaneet :hug:

Alamasun kärvistelyt vaan jatkuu ja tossa kuorosotaa katsoessa simahdin jo sohvalle. Näin vaan sitten Joensuun esityksen, en oman paikan ollenkaan. Mutta jatkoon menivät. Ekaa kertaa sitä ohjelmaa yleensäkin katsoin. Lämpöä edelleen se 37.4.
Ottis oot saanut saalista :) :heart: mahtavaa!!! Voi kun itsekin olisi jaksanut lähteä lenkille tai lumitöitä tehdä. :( :ashamed: minkäs teet veto kokonaan pois. Alkuviikon tanssitunnitkin jo siirsin toiselle, ei mulla löydy energiaa, hyvä kun edes liikkua jaksan. Sohvalla löhöilyä kyllä jaksan. :D
mur mur kasvattele siellä oikein komiat munikset :D :heart:
 
MamaStella lepäile sie vaan aivan rauhassa, ihaaaaan oikosenaan soffan pohjalla:wave:..lämmin kylpykinhän voisi tehdä kutaa!!
..juu, mie koitan niitä muniksia kasvatella =) ..hitsi, kun olisikin oma ultra kotona ja näkisi mikä siellä tilanne :D

..tuumailin tuossa juuri miehelleni että on tulossa ovis tai menkat..iski nimittäin kauhia syöpöttely himo:p ja se AINA jomman kumman-Oilin tai Tädin vierailua edeltäväna aikana :)
 
mur mur sinähän sen sanoit, lämmin vaahtokylpy kyllä kelpaisi. Tosin sinnekin voi nukahtaa, että olisi ihan pakko ottaa Liam mukaan niinkuin henkivartijaksi. :) Pitääpä huikata herralle että josko valmistaisi sen kylvyn. Christina voi sitten vahtia täällä nuorempiaan. :)
Sitten suklaata minulle kanssa kiitos. :D vaikka kilo :LOL:
 
Kiitos myötätunnosta mur ja inia.

Taavi peukutan + sinulle.

Touhis kiva kuulla sinusta :)

Terri kiva, kun sinäkin avasit testi putken. Minulla näkyy se viivan paikka testi aikana, mutta nyt, ei tule niitä roskishaamuja, niin testiajan jälkeen on vain ihan kirkkaan valkoinen.

Pikku stellalle paranemista ja rentouttavaa iltaa teille, sinne kylpyy. Kylpy on niin ihanaa, vain kylpyamme puuttuu täältä. Pitäisi varmaan käydän ostamassa, joku saavi :D

Iida-K toivottavasti nyt tulee sinne se ++ tässä kierrossa.

Mahdotontako pahoittelut, negasta :hug: se on niin :headwall:

Liviltä tulee ihan ihme ohjelma, missä britti äiti toivoo tyttärestään mallia ja vie hänet osallistumaan kauneuskilpailuhin amerikassa, lapset näytää mini aikuisilta :eek:

Mur-Mur minulle myös on koko vkonlopun on ruoka maistuntu :p ( tädin merkki)
 
Ottis
Ehtoota vaan kaikille! Täällä on yö laskeutunut taloon ja minä kukun niinkuin aina. Mies yritti komentaa ajoissa nukkumaan, mutt joutuipa kissan kanssa kahden kellimään. Minkäs minä luonnolleni teen, kun olen yökukkuja. Munisten paikkeilla nippailua tuntuu, välillä kovanakin, mutt en todellakaan osaa sanoa, olisko Oili jo paikalle tullut. Mmitä myöhempi sitä parempi nyt.

Mur-mur ja MamaStella ne vaan ovat täällä kylvystä haaveilleet. Mahtoko MS kylpyyn päästäkin :)?

Rominas ja Rinja Perästä tullaan. Pian alkaa mullakin ne piinapäivät, kun pitää vaan odottaa odottamista eikä mitään voi tilanteen eteen tehdä. Minähän keskiviikkona aloitin ns. paaston eli herkkukiellon ja olen oikein tyytyväinen, ett linjassa olen pysynyt. Tosin mies tänään jääkaappiin katteli, että kun siellä olisi kaikenlaista hyvää jos vain jaksaisi syödä. Mansikoitakin otin tänään pakkasesta ihan vaan naposteltavaksi. Tällä mun paastolla ei välttämättä laihdu, mutt onpa ruoka vähän terveellisempää kuitenkin :saint:.
 
Ottis
Mur-mur Olisko näin, että joku päivittäjistä on laskenut sun kp:t, sillä minäkin muistan, kun kertoilit, että sulla oli 17 päivää lääkkeellisestä tyhjennyksestä ja siitähän kp:t noin teoriassa lasketaan. Mutt tein kuten pyysit ja ylimmän jätin.
 
Ottis
Rominas Sulahan on torstaina eli TOTT-päivänä dpo7 eli silloin voisi jo noilla herkillä jotain näkyä, sillä mun herkissä ainakin on ohjeessa, että näyttää hCG:n nousun 6-15 päivää hedelmäittymisestä. Sen varaan ei ehkä kuitenkaan kannata kovin laskea, ett vahvaa plussaa näyttäis, sillä eihän siitä hedelmöittymisen hetkestä voi ite Erkkikään varmaksi tietää, ku hedelmöittynyt munis saatta 3 vrk:ttakin ettiä sitä oivaa paikkaa kiinnittyä.
 
Mur-Mur teitysti se toinen syy olisi mukavampi :saint: , mutta hyvä, kun maistuu, hyvä ruoka parempi mieli...

Ottis kuulotaa hyvälle, tuo terveellisesti syöminen. Minä otan maca kuurin, jos tästä nyt tulee, seuraavaa yritystä odottaessa.

Rominas yleensä aloitan testailun pp 10, mutta ensimmäistä + tässä vielä odotetaan.

Hyvä yötä, pakko lähteä pesulle ja nukkumaan, huomenna on aamulla taas lähdettävä töihin.
 
Iida-Karoliina, niinhän se mullekin kävi että ovistestiplussan jälkeen sinä päivänä siemennettiin päivällä ja puolenyön aikaan, ja sitten seuraavana päivänä alkoi se vatsatauti , mutta se riitti raskaaksi tulemiseen, joten kyllä ne siittiöt elää ainakin sen 1-2 päivää, joillakin jopa 4-5 päivää.
Mulla ovistesti näytti raskauden ennen raskaustestiä, jotenkin oli herkempi.
Sitä en tiedä voiko vielä jotakin oviksen jälkihuuruja näkyä....mutta kovasti tsemppiä teille, huvittaa nää miesten iät, mun ukko täytti juuri viikolla 29 vuotta!!!!!!!!! Ihana ikä.
 
Ottis
Oivikki Multa gyne kysyi olenko käyttänyt jotain hormonia. Sanoin, että en ja sit vasta kotimatkalla tajusin, ett ehkä macajauheen voisi jonkinlaisena hormonina pitää. Tai enhän minä tiedä onko se mitään vaikuttanut, sillä ei multa ole aiemmin kp10 munasarjoja ultrattu. Jotenkin vaan mietityttää, ett onko tässä pian 3 ja puoli vuotta tahkonnut ihan suotta ton miehen kanssa, kun ja jos itsellä kuitenkin paikat ihan oordingissa ja pelaa. Vaan eipä taida sittenkään pelata ku ne kaksi ekaa tärppiä since km osoittautuivat kemiallisiksi. En tiedä. Tässä pyörittelee niin isoja asioita päässään, ett sekoaa jo omiin ajatuksiinsakin. Ei niin, ett ukkoani tahtoisin moittia, tänäänkin ollut ihan kultanen ja selvästi iloisempi kun kokee, ett jotain toivoa on. Hyvää työpäivää sulle Oivikki :wave:!
 
Ottis
Vauvatoive10 Kyllähän ne viisaammatkin meinaa, ett ovistestipäivä on se kaikkein hedelmällisin päivä, joten ei I-K:llakaan varmaan ole huolta simppojen riittävyydestä jos talletuksia tehty dpo-1.

Sun ukkelis todella nuori =)! Varmasti etunsa tuolla iällä, mutt myös haittapuolensa ku useimmiten tuntuu, ett toi mun 45 v:ni on vielä ihan keskenkasvuinen.
 
Ottis
Rominas Jos haluat testata, niin tee vaikka hedelmällisyystesti huomenna :LOL:. Ei taida dpo4 olla vielä paikka r- teikä o-testillekään, ikävä kyllä :saint:. Eihän torstaihin ole enää kuin 4 yötä. Ne menee nopeasti ;).
 
Ottis
Rominas Mulla muuten tän jännäilyn suhteen silleen onnellinen tilanne, ett vielä tämä viikko on töitä ja seuraava lomaa. Tämä viikko varmasti hurahtaa ohi lomaa odotellessa ja seuraavan viikon saankin olla kuin soipa mehto ja testailla vaikk aamusta iltaan, kun ei työt ainakana hidasta. Tällä hetkellä näyttää sen puoleen 'pahalta', ett mieskin jää lomalle ja multa se vähän harrastuksia rajoittaa :LOL:.
 

Yhteistyössä