40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ei jumi nyt. Tuosta Primaspanista vai mikä se nyt oli. Mulla on sellanen muistikuva, että minä olisin näihin mun sydänjuttuihini sitä joskus ottanut. Ja jos se laskimoihin vaikuttaa, niin se on tod. näköistä, että olen käyttänyt, kun pelkäsivät kai just tukosmahdollisuutta. Mutta en ole varma, oliko se just toi lääke.
mimmimamma :hug: .
Viikon kuluttua pääsis testaileen, ellei täti kurvaa.
 
MIMIMAMMA Lohtuhali sinulle :hug:

KIITOS kaikille pahohoitteluista, kyl se tästä alkaa rullaamaan. Saatan nyt pikkasen vähentää palstailua mutta käyn katsomassa kyllä mitä teille tapahtuu, Otikkselle, SS, Inialle ym...

INIAtänään tiistaina kp 1 , onko mun parempi olla listassa vai taustailijana? ihan miten vain.
Minä otin baby aspirin Cardio 100mg/ yksi tabu päivässä. Heti Pas-siirtopäivänä aloitin ja testi päivänä lopetin. Tämmöstäkin löytyy : en muista minkä nimistä aspiriina yks pas siirtolainen otti mutta lääkäri oli hänelle reseptin kirjoittanut ja se laitettiin piikillä rasvakudokseen lääkäri oli sanonut että on tehokkaampaa lääkettä. Harmi kun en muista minkä niminen asperiini oli mutta vain reseptillä sai.

SS Tsempitykset punktioon ja siirtoon!

KAIKILLE mukavaa peitonheiluttelu aikaa ja testien tikuttelua. Plussapuhureita kaikille! :wave:
 
Tyynetuulia Kiva, että sinulla oli hyvä lääkäri, joka osasi antaa sinulle oikean tukilääkkityksen.

Mur-Mur kiitos tuosta linkistä, mistä näki noita r-testi % dop päivillä.

Terri sinulla vielä hyvät mahdollisuudet tässäkin kierrossa se + saada.

Inia kiitos tiedosta.

Uudi kiitos, kun olet mukana toivomassa ja kannustamassa. Uuteen yritykseen jo suuntaan ajatuksiani.

Mahdotontako kyllä, sellainen selvä viiva on merkki kiinnittymisestä. Paranemista

Minnihiiri tietty oli kiinnittymis nippailuja :)

Taavi onnea uuteen kiertoon.

Solkka silakka onnea huomiselle!! Huomenna soitan klinikalle, mutta taidan toivoa, että yksi kierto väliä, sillä haluan selvittää ne tumavasta-aineet.

Mimmimamma tosi ikävää, että + ei pysynyt.

Iida-K testailu on mukavaa ja kun sinulla on vielä aikaa saada se + näkymään, niin hyvin mielin vain eteen päin.

Ottis
voin suositella sitä teratologista keskusta, sinne olen soittanut, kun aloitin tämän kuumeilun. Kysyin lääkeiden sopivuudesta ( raskaustoiveeseen ja raskauteen liittyen ), joita minulla oli käytössä astmaan. Se on ihan ilmainen palvelu ja sinne voi soittaa itse jo suunnitellessaan raskautta.

ON testi ihan nega niinkuin muinakin päiviän, huomenna sitten virallinen testipäivä. Katse tosiaan on jo minulla käännetty eteenpäin.
 
Tervehdys kaikille :heart:

Pikainen viesti täältä reissun päältä - kävin nyt illalla ultrassa ja tuomio oli tuulimunaraskaus eli sikiötä ei näkynyt lainkaan......olin tähän jo kyllä ihan varautunut, koska oireet hävisivät niin yhtäkkiä, mutta halusin vain saada varmistuksen. Lääkäri oli tosi ihana vanhempi mies, oikein yliopiston professori. Ihmettelen vain sitä, miten luonto on niin ihmeellinen että silti tulee ihan vahvat raskausoireet ja vahva plussa testiin vaikka itse sikiö puuttuu.....

No, nyt kyllä yrittelyt jäävät toistaiseksi ainakin tähän mutta toivon teille parempaa onnea ja sitä ihanaa, pehmeää, tuhisevaa nyyttiä kainaloiseen!! :heart: :heart: :heart:

toivoo Emily
 
emily67 :'( :hug: :hug: :hug: . Miten meille niin monelle käy näin!!!?! olen todella pahoillani että sinullekin tuli huonoja uutisia, se oireiden yhtäkkinen loppuminen alkuvaiheessa on kyllä aika huono merkki nyt uskallan sen ääneen sanoa...ainakin minun kokemukseni ovat sellaisia vaikka neuvolantätit ym. sanovat muuta. Jaksuja kovasti :hug:
 
Voi Emily... Voimahalit sinulle ja voimia eteenpäin... Mitään uutta elämää ei tänne maan päälle Jumalan sallimatta tule - eli jokaisella lohduttomalla pettymykselläkin on jokin tarkoitus :heart: Mutta silloin kun se omalle kohdalle kirpaisee, tuntuu se eittämättä pahalta. Itse olen tässä myös kohta luopumassa näistä vauvahaaveista - nyt vuosi yritetty ja jos Clomeilla ole nyt jollain keinoin vaikutusta mahdolliseen raskautumiseeni, luovun taistelusta suosiolla... Kalliita hedelmöityshoitoja en arvellut aloittaa - sen olemme mieheni kanssa jo yhdessäkin jutelleet. Mutta kiitos kaikille myötäelijöille ja tsemppaajille... Vielä pitäisi tänäkin iltana yrittää vielä hyödyntää tuota todettua ovista... Kunhan saan tuon puoliskoni hereille myöhäisiltä "päikkäreiltään"... Sitten jaksaa hän taas kukkuakin yömyöhään - jos vanhat merkit pitävät paikkansa ;) Ja minä olin tänään zumbatunnilla ja sain sieltä uutta puhtia ja energiaa, jolla pötkii vielä pitkälle tätä iltaa... :p Hyvää yötä ja plussatuulia kaikille "odottajille" :heart: :heart: :heart:
 
Voi ei Emily :hug: :heart: Ymmärrän, jos nyt haluat lepuutella. Ja jos myöhemmin siltä tuntuu, niin uuteen yritykseen.
oivikki, myös :hug: negasta.
haave2010, kunpa tämä ovishyödyntäminen toisi sen nyytin :heart:
Kiitos sinulle myös tsempityksestä.
 
Ottis
Nillanilla Älä kokonaan mene pois, ethän? Tsemppiä sulle ihan kaikkeen ja :hug:.

Oivikki Juu, miehen lääkkeistä tonne teratologiseen olen jo soitellut, mutt silloin se nainen ainakin vaikutti siltä, ett olen hoopo ku tällä iällä vauvasta haaveilenkaan. Muuten oli asiallista kohtelua. Harmi, että sulle se nega tuli. Onneksi katse kuitenkin jo kirkkaana tulevissa suunnitelmissa. Voimia!

Emily Syvä huokaus. Pahoitteluni ja voimia tästä surusta selviämiseen :hug:.

MamaStella I-K:lle kuvansiirto-ohjeita aiemmilla sivuilla tänään annoin, joten sieltä saa pientä vinkkiä. Mitä kivaa sulla meille on :)? (muoks. Stellan kuva siis, kiva :)).

Haave2010 Tuloksekasta pupustelua + :heart:!

ON Mies veti tänään herneen nenäänsä kuullessaan äänen lattialle laskemastani lasista, kun töllötellessä söin karjalanpiirakkaa. Siitä suutuin niin, ett syke katossa vieläkin. Mutt sitä ihmettelen, että kun huusin sydämeni kyllyydestä, ihan sattu tonne navan seutuville niinku siellä kinnais jokin. Ei ihan keskellä navassa, vaan alavasemmalla. Voiko munikset olla oviksen jälkeen dpo2 vielä näin herkillä?
 
Tai Ottis, jos siellä tapahtuu "sitä itteään", ja se oireilee ja kipuilee =) Ei pidä miehen nyt sinua kovin suututella.
Kyllä mua huvittaa nuo sun miehesi kiukuttelut. Ne on niin sitä parisuhteen arkipäivää. Nauran siis siksi, että ne ovat meille kaikille niiiin tuttuja, vaikka täytyy myöntää, että ehkä miekkoisesi on ollut silloin tällöin tavallistakin konstikkaapi. :headwall:
Ei ole helppoa sinullakaan siellä, kun ei saa lasia lattialla laittaa. :heart:
 
Ottis
Siirrynpä tästä nyt muihin puuhiin, ettei toi mies herppaa viel näiden näppäintenkin äänestä :ashamed:. Kehotin häntä jo hankkimaan rauhoittavan lääkityksen ku menee masunsa kanssa lekurille ensi viikolla, mutt se ei ehdi vielä vaikuttaa :snotty:. Kivaa loppuiltaa kaikille! Kauniita unia ja vauvakuvia :heart:! :wave:!
 
Ottis
MamaStella Siinäpä selittyi sekin :).

Rinja Kiva, että ymmärrät. Sehän tässä partaakin, kun minusta ei saisi elämisen ääniä lähteä ja tämä on kuitenkin minunkin kotini. Suutuin just siitä, kun koin, ett se ei ole oikein. Minä olen kiltti ku leppäkerttu enkä pienistä nasahda ja toinen on kireällä kuin viulun kieli ja tuntuu, ettei itse uskalla hengittääkään ku se pian ottaa toista aivoon ja kokee sen 'tahallisena hälyäänen tuottamisena'. Välillä totisesti toivon, ett saisin asua yksin, eikä aina tarvis ajatella tekemisiään sen suhteen hermostuuko toinen. Tuosta kyllä miehelle sanoinkin ja se ei ollut multa nätisti tehty :ashamed:.

Niin, kivahan se olisi jos nämä nippailut olisivat sitä itteään, mutten oikein jaksa uskoa, ett vielä mitään tuntuis, vaikka olisi tapahtumassakaan. Mites siellä, onko oireita, oireettomuutta?

Gu natt nyt kuitenkin ja huomiseen :wave:!
 
Ottis!!! Sinä et sanonut ollenkaan ilkeästi miehellesi. Se, mitä sanoit, oli AIVAN OIKEIN hänelle palautteena siitä, miten hän on käyttäytynyt. Välillä Ottis olet niin siveyden sipulina , kuten nyt ja kiltti vaimoke ja välillä kuin naaraskarhu kiukuttelet hänelle. Ottis, todellakin miehesi on hyvä tietää, mitä mieltä olet hänen käytöksestään. Luulisi vähän korjaavan käytöstään. Omassa kodissaan ei kenenkään pidä pelätä ÄÄNIEN PÄÄSTELYÄ. :heart: :hug:
 

Yhteistyössä