40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Niinpä, mur-mur :hug:. Toivon ihan sydämeni syvimmästä sopukasta, että se ylläri nyt teille tulisi :heart:.

Mä taidan ottaa sadesäästä ilon irti ja lähteä lueskelemaan ja tiedä vaikka saisin pikkasen torkahdettuakin.
 
Heipat kaikille! Kovasti on tosiaan tullut tekstiä ja paljon tapahtumia.

Tringalle tervetuloa minunkin puolesta kuumeilemaan. Minullakin on pikkuinen pojanvesseli kotona eli kohta vuosi ja 2 kk.
Meillä myös on pojan kanssa mennyt niin mukavasti, että sitä toista uskallettiin lähteä yrittämään. Syö ja nukkuu hyvin eikä turhia kitise, niin kivahan se sisarus olisi hänelle saada. Toivon sinulle onnistumista alkion siirtoon!!

Oliivittarelle kiitokset ++++puhkutuksista! Toivotaan sinunkin kiertosi nyt normalisoituvan ja että pääset taas tositoimiin! :) Niin kai se on, että oma viehätyksensä on siinä tikuttamisessakin. Tiedän vaan itsestäni, että jos mitään ei näykään, niin pettymys on niin kamalan suuri. Että mieluummin odottaisi sitten niiden menkkojen poisjääntiä. Katsotaan nyt, että miten tässä intoutuu vielä testailemaan. Aikaahan tässä vielä on.

Ninni69 toivon tsemppiä ja jaksamista! Toivoa ei kannata menettää ja toivottavasti saisit mahdollisimman pikaisesti kierron normaaliksi ja pääsisit jännäilemään. :hug:

Mur-mur; pahoittelut, jos se täti nyt kumminkin huristaa paikalle. Onpa ärsyttävää!! Toivotaan silti, että jospa se sittenkin... :heart: Onnistuneita dippailuja sinulle!! Pidetään peukkuja! Se teidän mökkiloma kuullostaa tosi kivalta. Grillatessa ja uidessa ja saunoessa sitä suurimmat murheet unohtuu ja elämä maistuu!! Itsekin odotan kovasti kesää ja (miehen) lomaa, että päästää vähän irti arjesta. Meillä on minun isäni kesämökki siellä Itä-Suomessapäin, joten sinne sitten suunnistetaan.


Ottikselle kiitokset päivityksestä! Kiva, kun sinäkin pääsit tuonne RKTT-listalle jännäilemään! Sinulle myös peukutuksia, että joskos se nyt olisi se tämä kierto onnenkierto!!:heart::heart:


Täällä on ollut tänään aika karsea ilma eli satanut vettä ikävästi. Kaiken huipuksi kävin kolkuttelemassa äiti-lapsi-kerhon ovia ihan turhaan. Olin autuaasti unohtanut, että tänään paikka oli suljettu. Siinä sitten talsin takaisin kotiin sukat ja kengät ihan läpimärkänä. Kumppareita olisi kyllä tarvittu.


Kaikille kovasti plussa++++puuhkutuksia ja jaksamista haaveiluun! Toivotaan meille kaikille sitä odotettua plussaa tulevaksi!!
 
Ottis
Salme71 Kiitos :kiss: Oletkos ihan varma, että maltat olla dippailematta :)? Plussapuuhkutukisa :heart:.

mur-mur Enhän minä kauaa malttanut lueskella ku nousin syömään eilen mökiltä ylijääneittä aurajuustopekoniherkkusieniä :p ja äsken sit tilasin verkkoapteekista arsenaalin r-testejä :). Nyt ei pitäisi testaamisen jäädä ainakaan siksi, ettei testejä ole. 25mIU/ml:n testejä tosin suurin osa, joten ei kovin aikaisin kannata alkaa testailla, paitsi ett huomenna pitäisi postin tuoda niitä ihan herkimpiä kolme kappaletta. Jos ensi viikon keskiviikolle tai torstaille (dpo9-10) malttasin jättää aloituksen, niin hyvä olisi.
 
Tringa Toivottavasti teillä tärppäisi heti :heart: Minun katraassani on kaksi poikaa ja tyttö/poika ikäerolla 1v4kk ja hyvin tulevat toimeen :) Pojat joskus niinkin hyvin, että rautakangella olisi töitä :LOL: Kummasti sitä jaksaa. Olenkin tehnyt itselleni selväksi, että nyt on aika lasten ja muutaman vuoden päästä on tilanne jo toinen... Ja ken tietää mitä, milloin ja missä sitä sitten ollaankin =) Ovet ovat auki, kunhan sen vain huomaa.

Tuloksista sen verran, että kaikki testit olivat puhtaat :confused: Terve tyttö! ei se terveys sureta, ei laisinkaan, mutta olisi ollut kiva saada jotain mistä syyttää tädin poissaoloa... Ja lääkäri ei ollutkaan paikalla kun vasta torstaina!!!! Pirun keikkalääkärit :( Torstaiksi varasin sitten ajan samalle lääkärille... olo kuin pieksetty :'(

Hmm... nyt alkoi tekemään mieli aurapekonisieniä :D Jospa sitä kerkeisi tuonne grillille ennen vesisadetta.
 
Viimeksi muokattu:
Oliivitar ihunainen..voitaiskos tehdä diili: Otaisit sie tädin NYT?
..mie koetan kovasti ympäri sitä kutaletta puhua, että siun osoitteesen kurvais..vai miten..=)
((muoks)) oltiinhin samoihin aikohin linjoilla..olen pahoillani, ettei syytä tädittömyyteen löytynyt:hug:..
..onneksi olet kuiteshin terve:kiss:

Salmella siellä dpo päivät vaan lisii..jäääääännääääää!!!


Whisky Peat - kovasti vaan lemmiskelyjä:heart: Oili-neiti on joskus nopsakka käänteissään ja saattaapi vain fiuuuuhahtaa pikaiseen!!!

ON..koko ajan vattaa turvottaa:whistle: ja menkkajomotuksia enää ei tunnu seljässä..lähinnä aamuisin ennen heräämistä ja heti heräämisen jälkeen.
Tämä ei ole ihan tyypillistä miulle dpo11..siis tällainen yhtäjaksoinen jomottelu..
 
Viimeksi muokattu:
MOIKKA IHUNAISET:heart:

PUTUSELLE PAHOITTELUT :'( NIIN KOVASTI OLET SITÄ ODOTTANUT! JOSPAS KESÄ JA LOMA TOIS UUDEN MAHDOLLISUUDEN!!! SITÄ TOIVON ITSEKKIN, ENÄÄ EN VAAN NIIN VARMAAN HEHKUTTELE ITSELLENIKÄÄN VAAN ODOTAN RAUHASSA, JOS SITTEN KAIKKI SUJUISI OK.. JOS NYT TÄRPPI UUDESTAAN KÄY....

MUR MUR! ÄLÄ HEITÄ TOIVOA NIIN KAUAA KUN TÄTSYÄ EI NÄY! VOIHAN SE TULLA YLLÄRI SULLEKIN! SITÄ TOIVON!!!!!!!! JA IHANA MÖKKILOMA TEILLÄ ODOTETTAVISSA! :)MEILLÄKIN MÖKILLE OIS AIKOMUS LOMAVIIKOLLANI ELI 13.6. ALKAA, SIINÄ JO VKONLOPPU VAPAA SITÄ ENNEN... SAA HIUKAN HUILIA, SITTE VASTA ELOKUUN LOPUSSA ALKAA 3 VIIKKOA.. SILLOIN JO EHDIN POMON KANSSA ALUSTAVASTI SOPIA ETTÄ JÄISIN SUORAAN ÄITIYSLOMALLE KESÄLOMALTANI... SIIS TALVILOMA PERÄÄN.... MUTTA TOISIN KÄVI! HARMITTAA.... MUTTA MULLE TULI MIELEEN, ETTÄ MEILLÄHÄN TÄRPPIKIN KÄYNYT MOLEMMISTA POJISTA SYKSYLLÄ... JOSPAS SE YLLÄTTÄIS... NYT VAAN VUOSIA RUTKASTI ENEMMIN!



SALMELLEKIN PUHUREITA SINNE!!!!!!!! JA PLUSSASÄTEITÄ!!!!!!

OLIIVITAR! PAHOITTELUT SUNKIN PIINASTASI!:| TOIVON ONNISTUMISTA KAIKESTA SYDÄMESTÄNI!:heart:TULISIN NIIN MIELELLÄNI PIINAILIJOIHIN MUTTA KUN TÄTI EI TUU!!! TEKIS MIELI OTTAA OVISTESTI .....OONKSMÄ HULLU? YHDET MENKAT PITÄIS ODOTTAA MUTTA KUN EI MALTTAIS!! TÄNÄÄN KYSYIN VIIME VIIKON HCG-ARVOA JA SE OLI 22.6 ELI LASKENUT REILUSTI SITTEN VIIME NÄYTTEENOTON KUUN ALUSSA. SILLOIN OLI 126 MUISTAAKSENI... NYT VOI OLLA AIKA NORMAALI...HYVÄ NIIN...
AI NIIN, HYVÄT NIMITYKSET POIKASI KEKSINYT SAUNAN LÄMMITYKSELLE JA UIMAHOUSUILLE!!:LOL:
 
Ottis
Oliivitar Onnittelut terveen papereista :flower:! Kyllä se täti sieltä tulee, kunhan vain odotuttaa itteänsä, se on vähän semmonen :headwall::mad:. Torstaina sun ei sit tarvi paljoa toivoa sille lekurille antaakaan, kun annat hänen kuulla kunniansa.

mur-mur Jospa toi jomottelu olisi nyt sitä jotain =) :heart:.

Whisky Peat Sulla ei muuten näy kp-listalla kierron normaalipituutta, vaan pelkkä kyssäri siinä. Mikä sun viime kierron pituus oli? Muistelisin, ett silloinkin oli Oilissa odottamista, vai olenko ihan hukassa :confused:. Oops :ashamed:, näyttää olevan sulla yk1, pitääkö paikkansa?
 
Mulla ei normaalipituutta oo koskaan ollutkaan :LOL: Viime kierto oli se eka, mikä tuli h-kierukan poiston jälkeen. Eli menkkoja mulla ei oo ollu - öööö - pariin vuoteen tässä välissä. Semmonen 30 - 50 lienee se mun "normaali"kierto, ainakin silloin kun tuota esikkoa tehtiin. Toinen tärppäsi sitten 3. tai 4. kierrolla. Mitään lääkkeitä enkä pillereitä oo koskaan harkinnut, oon aika pitkäpinnainen ja aatteiltani muutoinkin LUOMU. Nytkin lähdettiin sillä mentaliteetilla, että jos kroppa myöten antaa, vauva on oikein tervetullut, mutta jollei anna, niin kai siihenkin syynsä on. Voi olla, että loppuvuodesta oon kaikkee muuta ku luomu...

Ja yk on tosiaan 1, koska haluttiin kumminkin ne yhdet menkat odottaa ennen yrittämisen yrittämistä :rolleyes:
 
OTTIS!! IHANAA KUN JAKSAT TUOLLAISEN MIEHEN KANSSA!!!
MUN MIEHELLÄ EI OO VASTAAVAA, HÄN KUN OTTAA (NYKYÄÄN AIKA HARVOIN, KERRAN KUUSSA TAI KAHDESSA, NOIN..) NIIN HÄNELLÄ ON SE 1 PÄIVÄ, SITTEN PITKÄ VÄLI... TOSIN SILLOIN KUN HÄN OTTAA NIIN HÄN JUO SITTEN PERSEET OLALLE, NIIN ETTÄ TALVIPAKKASILLA SAI OIKEIN PELÄTÄ MIHIN SE PÄÄTYY... KUN EI MEINAAN AINA KYKENE EDES SISÄLLE ASTI!
MEILLÄ USEEMMIN OTAN MINÄ NYKYISIN, JOSKUS OLI MELKEEN VUOSI ETTEI KIINNOSTANUT, HARRASTIN LIIKUNTAA SEN VERT AKTIIVISEMMIN JA ASIAT MUUTENKII OLI OK, NYT POJAN KUOLEMAN JÄLKEEN OLLU VAIKEEMPAA JA EI OO LIIKUNTA SILLEEN KIINNOSTANUT... TULEE SITÄ VIIKOTTAIN JONKUU VERRAN OTETTUA.. NYT VIIMEKS TOISSA SUNNUNTAINA SISKOJEN KANS VEDETTIIN LEIJONIEN KULTAJUHLIEN KUNNIAKSI KÄNNIT... :ashamed:JA KAIKEN LISÄKS SEURAAVANA PÄIVÄNÄ SISKON KANS NAAPURISSA OTETTIIN KALJAA KUN HÄNELLÄ SIIS SE SUHDESOTKU (JOSTA EN NYT TIEDÄ MIKÄ ON TÄN HETKINEN TILANNE). TUOSTA SAIN KYLLÄ KUULLA MIEHELTÄ... JOO, JA SITTE HÄN LASKEE NEKII KERRAT KUN OTAN VAAN MUUTAMAN KOTONA.... EI VAAN HETI SANO VAAN MYÖHEMMIN, ÄRSYTTÄVÄÄ!! TULEE SELLANEN FIILIS, ETTÄ TEKIS MIELI DOKAA JOKA PÄIVÄ... SEHÄN EI OO TIETENKÄÄN TARKOITUS!
JA VIIMEINEN NIITTI SILLE VAUVAHAAVEELLE VARMAAN!!!
ETTÄ ELÄMÄ ON JOSKUS HANKALAA!!! (AVASIN MUUTEN ÄSKEN LONKSUN! MEEN HUOMEN KLO 13 DUUNIIN JOTEN IHAN HYVIN VOIN MUUTAMAN JUODA!) AJATTELIN ETTÄ SIT JOS NATSAA NIIN EN VOI PITKÄÄN AIKAAN OTTAA YHTÄÄN...
JOO EN OO ALKOHOLISTI, EN! EN AINAKAAN TUNNUSTA!!!:LOL:
VAAN MIESTÄ ÄRSYTTÄÄKSENI JOSKUS OTAN MUUTAMAN ILLALLA...
ON MULLA MUUTEN JOSKUS OLLUT VAIKEEMPAAKIN KUN NOIN 7 VUOTTA SITTEN MEINATTIIN EROTA... SILLOIN TULI OTETTUA IHAN LIIKAA!!!

ANTEEKSI TÄÄ EI VARMASTI OIKEE PALSTA TÄLLAISEEN!!!!

KIITOS IHANAT SISKOT KUN OOTTE SIELLÄ JOSSAIN JA VOIN TEILLE KIRJOITELLA!!
 
Ottis
Minttu2011 Niin se taitaa olla useimmilla miehillä, että kun ottavat, ottavat sitten 'kunnolla'. Mun miehellä oli viime viikonloppu pitkään aikaan sellainen, että otti molempina vapaailtoina. Minä sen sijaan voin ottaa sekä perjantai- että lauantai-iltana jos siltä tuntuu ja munkin mies niitä sitten laskee, eikä huomioi sitä, että tuskin koskaan vedän perseitä olalle, vaan olen aina tolkuissani enkä tykkää yksin juodakaan, joten pariin kolmeen siideriin jää max, jos yksin juon. Viikollahan me ei oteta. Aikoinaan, kun tein kolmivuorotyötä, saatoin pe- tai la-iltana tosiaankin ottaa pari sidukkaa jos menin vasta iltavuoroon, mutt mulla on lapsuudesta jotenkin juurtunut se, ett arkena ei juoda ja se on ihan hyvä varmaan niin. Onneksi on miehellä sama asenne.

Meillähän oli nyt lauantai-iltana lopulta ihan kivaa, sillä vaikka ukko ehti torkut ottaakin, lähdettiin kaverinsa soitettua kimpassa paikalliseen ja oltiin tappiin asti. Minä olin niin jäässä, ku kotiuduttiin, ett lämmitin vielä saunan ja kun aurinko oli nousemasssa, sitä sit tuijottelin ja valvoin aamuviiteen. Ajattelinkin jo, ett on elämästä tullut turhankin vakiintunutta, kun en ole varmaan kuuteen vuoteen valvonut aamuun asti. Sinkkuna se oli ihan tavallista kesäisin, vaikken olisi ottanut tippaakaan alkoholia. Kesä vaan on mun aikaa ja mä nautin sen joka sekunnista.

Toivottavasti teillekin vauvaihme vielä suodaan. Jos jollekin sen soisi, niin teille. En osaa kuvitellakaan millaista on joutua luopumaan omasta lapsestaan. Mulla oli kissankin kuolemassa sulattelemista ja täytyy tunnustaa, että toissa viikonloppu oli ainoa, etten kisulin perään jossain vaiheessa itkenyt.

Whisky Peat, juu, nyt muistinkin tuon tarinasi, kun sen kertasit =), sori ett olen hatarapää. Toivottavasti luomuna tärppää, ettei tarvitse lähteä hoitoihin. Peukkuja, ett se Ovis nyt löytyisi :heart:.
 
Viimeksi muokattu:
..ja Minttu, minähin korkaan nyt olusen - Kippis ja kulaus!!!

Mieshän läksi silloin lauantaina saunan päälle vielä olutta hakemaan lisää ja osti 8-pägin.

..siitäpä jäi miulle vielä 2 jemmaan(puokkiin pägi jaettiin)ja eilen otin toisen..

Illan jatkoja ihunaiset ja kauniita unosia unen saapuessa:heart:..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Kivaa kippostelua sulle :p. Minä nautin pelkästään siitä, että saan vielä kymmenen aikaan pitää yllä täyttä mekkalaa eikä tarvi ajatella, että toinen nukkuu jo, vaikka täytyy tunnustaa, ett viime viikkoina mieskin on valvonut pitempään ja on ihan tehnyt mieli hoppuutella häntä nukkumaan. Sanoi hän tänäkin aamuna, ett olisi ollut ihana jäädä mun viereeni nukkumaan, vaan minkäs teet kun työt kutsuu. Odotahan vaan mur-mur, ku mulla alkaa loma, niin voidaan viikollakin kippostella ;).

Tuosta tulikin mieleen, kun mun yksi ystäväni yritti aikoinaan saada miehensä kanssa iltatähteä, kun hän sitten kertoili, ett sinä aikana hänestä meinasi tulla alkoholisti ku piti aina 'varuulta' juoda, ett jos tuleekin raskaaksi eikä sitten enää voikaan :LOL:.

Mutt nyt mä alan kattomaan sinkkuelämää. Kauniita unosia kaikille! t. Ottis
 
Joo. kiva että on ymmärtäjiä täällä ihanassa olohuoneessa! :heart::hug:
Mullakin meni 2 lonkkua, koht menen suihkuun ja alan tuijottaa telssua siihenasti kun uni tullee jos ei mitään piliä tiedossa:)joo en usko... vuoto tyrehtyi joten NYT OOTAN JOTTA TÄTI TULLOIS!!!!!!
Siihen voi mennä aikaa... toivottavasti tulis pian jotta sais taas homman jatkumaan!

Mur Mur ehkä korkkaan viel yhen bissen ihan miehen kiusaks ku tulee koirienkaa pihalta, joten kippis vaan sinnekii!!!=);)

Ottis, kylhän teillä varmaan on hyviäkin hetkiä niinkuin meilläkin... aina joskus tuppaa vaan ne huonommat tulee ekana mieleen kun oikeen suututtaa!!!!!!!!!!!

MUTTA SISKOT, HYVÄT YÖT JA NAUTITAAN ELÄMÄSTÄ SELLAISENA KUIN SE ON JA SELLAISINA KUIN ITSE OLEMME!! OLEMME SEN ARVOISIA!!!! GOOD NIGHT AND SWEET DREAMS!!!=)
 
Ottis
Minttu2011 Niinhän se on, ett herkemmin muistaa niistä huonoista hetkistä kuin hyvistä kertoa. Meillä oli viime syksy tosi rankkaaa aikaa jo ennen kisupojun kuolemaa ja sitten hetkeksi yhteinen suru helpotti elämää, mutt sen jälkeen alkoi todella jyrkkä alamäki, mutt jotenkin ihmeessä siitä selvittiin. Mulle loma systerin kanssa Portugalissa teki todella hyvää, sillä siellä jo lauantai-aamuna oli niin jumalaton ikävä kotiin ja ukkoa, ett ajattelin, etten millään siellä viikkoa kestäisi, mutt niin vain kestin ja sen jälkeen on elo kotona ollut helpompaa. Nyt kun ukko työmatkalla ei vielä ole kamala ikävä, mutt luulen, että sekin vielä ennen loppuviikkoa yllättää ja hyvä niin. Kai sitä on oppinut elämään niin, ettei turhaan toista ärsytä eikä toisesta ärsyynny ja kuukausi kuukaudelta on kaikitenkin helpompaa.

Toivottavasti se täti pian tulee, että pääsette uuteen yritykseen :heart:.
 
Mintulle lähettelen kovasti tsemppiä tädin tulon odotteluun! Hyvä, että vuoto loppunut, niin pääset toivon mukaan piakkoin taas jännäilemään. =) Noista parisuhdekiemuroista... Meilläkin oli aikoinaan miehen kanssa aikamoista vääntöä joka asiasta. Mies on sellaisessa ammatissa, että on tottunut sanomaan sen 'viimisen sanan' ja minä taas en voi sietää sitä, että minua komennellaan. Kovia riitojahan siitä aina syntyi, kun kumpikaan ei suostunut tinkimaan mistään. Oltiin monta kertaa eron partaallakin, mutta kumminkin sitä halusi yrittää. Loppujen lopuksi kumpikin rupesi tulemaan edes vähän toista vastaan ja ottamaan paremmin toisen mielipiteet huomioon. Mies on aikamoinen jyrä, mutta oppinut vuosien varrella, että myös minun mielipiteilläni on arvo ja niitä pitää kuunnella. Minulle koti pyhä paikka ja haluan, että siellä kaikilla on hyvä olla ja jokainen saa olla oma itsensä. Kotona, jos missä, sitä saa ladata akkuja maailman murheita vastaan.

Lapsen syntymä oli yksi pieni kriisin paikka. Minäkin ajattelin, että meidän suhde on nyt niin hyvä kuin se vaan voi olla, mutta kyllä se lapsi sitä aika paljon muuttaa. Me ollaan käyty pariterapiassa ja se on kyllä auttanut taas ymmärtämään paremmin toisen käytöstä.

Meillä mies onneksi ei juurikaan käytä alkoholia. Ja jos juo, niin hänestä tulee sellainen iloinen velikulta (joka on hieman rasittavaa :D ). Itse en persareita edes muista, että milloin olisin ottanut niin paljon. Varmaan joskus ihan nuorena flikkana. Jotenkin nykyään ei vaan maistu. Olen varmaan aina se juhlien tylsimys, mutta mieluusti se yksi sidukka riittää. Sen verran tullut kumminkin läträttyä, että tietää, mitä se kankkunen seuraavana aamuna on.

Hyvää yötä kaikille haaveilijoille! Kömmin tästä miekkosen viereen nukkumaan! :heart:|O

ps. Aika magee voitto Ruotsista, vai mitä Minttu!! Katotaan, miten ens vuonna käy kotikisoissa!!! ¨
 
HUOMENTA SISKOT IHANAT!!!:hug:

Kaunis päivä taas, kohta tunnin päästä lähettävä töihin... onneks on vaan vajaa 6 tuntia kun on työajan lyhennys aamusta. Joskus kiva niinkin päin, saa aloitella aamun ihan rauhassa, ukkokin on lähtenyt hierojalle ja siitä sit menee suoraan viemään äitiään ja veljeään mökille, heillä kun ei ole kummalakaan korttia eikä autoa... Oon tehnyt ruuankin valmiiksi, ja tiskit hoidettu, koht koiruudet käytän pienellä lenkillä enne töihinmenoa.
Ei meidän isäntä huomannut mitään vaik otin ne lonksut ja viel pari bissee illalla... oli pihalla 22.30 asti kun sade hellitti illaksi ja siivoili autotallia... Kävin sit nukkumaan kun töllötin sen Trauman loppuun. Eikä ollu mitään oloja aamulla...oonkohan liiaksi jo tottunut:LOL:

No huomen sit vapaata ja torstaina... pitäis jotain saada aikaankin kotona jos jaksan...

Joo Salme!!! Pääset oikein paikan päälle kattomaan miten taas Ruotsi saa selkään!:LOL::D
Olen samaa mieltä siitä että kotona pitäis jokaisen saada olla oma itsensä. Joskus vaan tullut yhteenottoja mutta onneks olleet ohimeneviä. En muutenkaan viiti kovin pitkään mököttää vaan on hyvä saada asiat selviksi mahdollisimman pian kun pidemmän päälle se on tyhmää!

Ottis:eek:n hyvä periaate ettei viikolla oteta... mulla vaan on vuorotyö niin 2 viikonloppua 3sta töitä. No ei se oo selitys, tiedän!
Ja kylhän ton painonkin kannalta ois hyvä pidättäytyä kun 10 kiloa tullut vuoden jälkeen lisää!

Mur mur, joko oot rapistellut? Vai onko se tädin pahoilainen tullut?
No tsemit päivään kaikille ja palaillaan!!!:heart:
 
Ottis
Minttu2011 En minä sillä siitä juomisesta, ett olisin arvostellut toisten viikolla juomista. Onhan vuorotyötä tekevillä oikeus vapaisiin ja silloin kupposen ottamiseen siinä missä meillä muillakin, jotka onneksemme saadaan olla viikonloput vapaalla. Epistähän se olis alkaa eri työtilanteessa olevia arvostelemaan. Pois se meistä, hyi :D.

Salme71 Millä tavoin lapsen syntymä oli pieni kriisin paikka? Ei tarvi vastata, mutt ihan vaan uteloittaa, että jos meillekin joskus se pikkuinen tulisi, ett millaisiin kriiseihin pitää varautua :confused:. Sen ymmärrän, ett miehiä on ihan liian heikosti ymmärretty tähän päivään asti mm. siinä miten lapsi kaikkeen, niin parisuhteeseen kuin miehen kokemiseen itseensä isänä jne., vaikuttaa.
 
Ottis

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Tringa
(40).................kp12/28................yk1.................2
Ninni69 (41)...............Kp5/23-30........yk n.3v............1
pikkutirri (41).............kp6/28.............yk6........4./2yht.
Ottis (43)...................kp14/24-30.......yk21( 08/09)1.
Whisky Peat (35)........kp18/?.............yk1........3
Nöpsö (42).................kp20/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako (46).....kp20/27...........yk11....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp21/27-29......yk2........2
AinoEmilia (?).............kp23/?.............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.
Euphonia (39).............kp25/25-26......yk17..........1
mur-mur (45).............kp25/24...........yk26(02&08&11/10)3.
oliivitar (40)...............kp?/27-30.......yk3 ( 05/09)7.
Iida-Karoliina (46).......kp?/23-29........yk22...................5.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen





Ottis (43)..................dpo1
Salme-71 (39)...........dpo8
mur-mur(45).............dpo12


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä