40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Oliivitar - mie sain niin ihanaa "palvelua"/hoitoa kyllä silloin lääkkeellisen keskeytyksen aikaan sairaalassa - täysin voin kukkaset ojentaa!:flower:

Miulla oli oma huone&WC(onneksi näin)ja ns. oma hoitaja, joka läksi vasta ilasta myöhään(21.00)kotio kun vuoro päättyi.

Lääkärinkin näin(2)kahteen otteeseen, olin sairaalassa yön yli.
(miulla se Fragmin lääkitys)
Aamulla ultrattiin, onko kohtu tyhjä varmasti(oli)..(lääkäri itse raskaana ja jäämässä juuri Äippälomalle.)
..hän jotenhin vaivaantuneen oloinen kun toivottelin hyvät lomat&voinnit..itse otin siellä sairaalassa etäisyyttä koko tapahtumaan, kotosalla sitten vasta surin.:'(

Miulle laiteltiin sitä Cytotec-lääkettä: suun kautta ja /2x vaginaalisesti/2x peppuseen..ja siltikin hoitajat epäilivät, ettei kohtu tyhjentynyt kokonaan(tuli kait niin vähän sitä R-materiaalia heidän mielestään..)

Itse tunsin kyllä, että toisen vaginaalisen lääkkeen jälkeen, tuli kaikki pois.
..miulla ei tullut juurikaan hyytymiä..ennemminhin sellaista veristä, hyvin laihaa vuotoa..(johtuen varmaankin hepariinihoidosta)
Vuotelin kyllä pitkään sitä inhan hajuista kudosnestettä(ällö makia tuoksahdus)
..syynä juuri varmaankin tuo t e h o k a s tyhjennys.

Vaikka se päivä elostani oli surun päivä, sain sairaalassa tukea kipeään asiaan ja puhuinhin tuntojani jonkin verran, sille ihunalle hoitajalle.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Oliviitar - vielä sie sinne "paremmalle " puolelle lasarettia pääset pientä puskemaan maailmaan!:heart::kiss:

..vaan, nyt täytyy kauppalistaa alkaa väkertämään, mies lähdössä Prismalle.:D
 
Viimeksi muokattu:
Vasemmalla muniksissa aika imakat follikivut:x..aina alkavat Kp3-4..
..veskireissulla käydessä side taas veressä, vaikka eilen illasta/ aamulla jo näytti lakanneen..pitkäänhän nyt miulla vuotelee?..
Kivut saattaa kyllä tuosta vuodostahin johtua - heti kun kipuinen alkoi, alkoi vuotohin.

Mahdotontako..joko?..:rolleyes:
..mie niin kamalan kärsimätön immeinen:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille!
MUR-MUR:lle tiedoksi että laita vaan mut listaan:)
Eli kp 21/28 ja km 2 ja viimeisen keskenmenon jälkeen 7 yk.
ON: Tasasen paha olo mistä lie johtuu..terolut tabun vimppa sellaisen napsin maanantaina ja sitten vois alkaa kunnolla piinailemaan:rolleyes: Nuo terot sekoittaa mun ajatus maailmaa sen verran kun uus asia miulle et voisko sitä testata jo vaikka tiistaina kp 26 aikoihin vaan oottelisko ihan rauhassa..taitaa olla mahdotonta näinkin levottomalta yksilöltä tuo odottaminen:p
Muksut huutaa hurjana ruokaa että varmaan mamin nostettava peffa ylös ja alkaa ruuan tekemiseen:) Muksua päivän jatkoja jokaiselle tasapuolisesti!!
 
tattinen - mie sain viime kierrolla haamulaista dpo9 herkällä 10mIU/ml testillä
..siihen se sitten kyllä jäi..

Mutta esim. dpo10 - Lauantaina Juhannuspäivänä, voisit ihan hyvin kopaista dipata..
..ja dpo12 monella haamusta jo viimeistään tullut(miulla 25mIU/ml testillä..)MUTTA.. ei välttämäti silloinkaan, joillahin HCG-hormoni nousee hitaasti..

Onko siulla millaisia testejä jemmassa?:wave:

Ps. Laittelin siut päälistalle ja RKTT-listalle..tarkistatko vielä, onko tiedot oikein?!

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan:):heart:
 
Viimeksi muokattu:
Heippaus, ilmottelen vaan, että edelleen tosiaan testi tekemättä :))


PlussailuOnnea kaikille!

mahdotontako:heart:

:)Ihanaa Juhannusta kaikille!!

Ps niin,ei ole viikkonäytöllistä kyllä jemmassakaan....katsotaan ensin liuskalla..kun uskallan:)
 
Viimeksi muokattu:
Heips! Pikainen tiedonanto kiireen keskeltä, että täti tulla rymisteli kylään tiistaina :kieh:, joten täällä KP 3 menossa. Juhannuksen jälkeen varmaan otan Ovumiaan yhteyttä.

tattinen: tervetuloa joukkoon!

Pikkutirrille osanottoni :hug: ja Mahdotontako: Tsemppiä ja peukutukset! :heart:
 
Euphonia :hug: täti onkin urakalla tehtnyt töitä meän olkkarissa, mokomakin!

Löysin vielä juhannuksen innoittamana lemmennostatustaikoja netistä, meille jotka halajamme RKKT-listalle :heart:

“Jos rakkaus on kylmettynyt pitää sen joka on vielä hellä kutsuman kylmettyneen luoksensa ja juottaman hänelle kahvia, jonka jyvät ynnä sokuri on kauan ollut sen hellan povessa hiostumassa. Tai kun sulhanen ja morsian paneutuu maata, pannaan olkiside olkien sekaan alle makaavien.”

“Jos tahtoo suaha naimisenkiiman syttymän tytössä tahi pojassa, niin sillen syötettävä Kiimaheinijä"

Sekoita lemmenjuomaan kengurunkivekset :LOL: :LOL:

Ehkä helpommin onnistuu näin:

Sukupuolielinten ympärillä olevien karvojen ja hien käyttö tuottaa erityisen hyvin tulosta lempeä lietsottaessa. Halutessaan voi myös ottaa karvoja kehostaan kolmesta eri paikasta. Häpykarvojen laittaminen pannukakkutaikinaan on erityisen tehokas keino.

Taitaapi jäädä pannukakut syömättä meän pirtissä :D
 
  • Tykkää
Reactions: mur-mur
Ottis
Mahdotontako Niin ootki :LOL:, mutt pääasiahan on, että tiedät olevasi raskaana eikä vuotokaan ole alkanut. Onnellista odotusta sinulle :flower:!

Kovan päivän illassa ollaan, mutt sain kaiken tehtyä mitä aamulla suunnittelinkin ja nyt on hyvä mieli. Ihanaa olla kotona ku täällä on siistiä ja lämmintäkin. Vettä alkoi tulla 4:n jälkeen ja sitä on totisesti tullut. Kävin mökille viemässä alkuillasta astiat ja ruoat ja kun ukko alkoi järjestellä kaappeja uudestaan mun perästäni, lähdin ihan vaivihkaa mitään sanomatta pois, mutt niin mä olin suunnitellutkin eli miehen mielenosoituksella ei ollut siihen mitään vaikutusta. Nyt sit ukkeli soitteli, ett "Grillataanko illalla?" ja minä, että en minä oo sinne tulossa, jään tänne yöksi. Muuten olisin ehkä voinutkin lähteä mutt ehdin laittaa viimeisen satsin pyykkiä pyörimään ja se on ainakin odotettava. Sit toiseks, olen niin väsy ja selkäkin poikki, ett parasta vaan huilata rauhassa tämä ilta. Pizzakin uunissa jo muhii :p. Niin, oon mä menossa mökille jussiks ja sillä just, ett ukko tajusi tänään ojentaa auttavan kätensä ja oli ihan kiitettävästi mukana kotipuuhissa.

KIVAA JUHANNUSTA KAIKILLE!! t. Ottis
 
“Jos tahtoo suaha naimisenkiiman syttymän tytössä tahi pojassa, niin sillen syötettävä Kiimaheinijä"

Mistäs hemmetistä mie noita nyt saisin - kiimaheinijä??:O..:D

..pitänee miun sit sitä pannkakaa miehelle syöttää häpyisten karvahien kera..:LOL:..woe mahoton!
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur..tiedot ihan ok kiitos nuista :)
Tilasin netti myynnistä david nimisiä kuulemma tosi herkkiä raskaustestejä mutta tiedä sitten kuinka herkästi ottaa että pitääkö odottaa kierto ihan loppuun asti:p
nyt sit jänniä aikoja eletään ja Jussia huomenna juhlitaan hillitysti :D
 
MOIKS!:heart:
Onpas tänne tekstiä tullut, huh sentään!
Mulla olis nyt siis kp9? Ja en oo dipannut tänään, eilen töissä tosa 3 aikaan päivällä dippasin ja oli erittäin haamulainen... illalla en sit enää dipannut, pitäis kai kun noi aikasemmat on iltapisusta dipattu... ja mul on nyt 2 päivänä ollut sellaista ruskehtavaa tuhrua joka paperiin tulee, muttei siteeseen... voisko olla jotain välituhrua??? Kun ei olla nyt harrastettu vissiin 3 viikkoon niin ei voi mitään sellaista ees olla...
Juu käyn piisimässä purkkiin. Oottakaa hiukan!
Juu se on taas vahvempi haamuinen... no pitää vaan ottaa joka ilta se samaan aikaan näköjään.

Meillä tänään mies ajanut nurmikon ja minä hautuumaareissujen ja kaupassa käyntien jälkeen siivonnut ja nyt oon ihan katki|OVarmaan en jaksa kymppiuutisia katella... kohta suihkuun ja tutiman... onpahan sit kaikki siivoomiset tehty ettei tarttee aamulla alkaa takemään sellaista!
Meinasin päivällä paistaa lettuja ja sit illalla grillata pihviä ja makkaraa sekä niitä pekoni-herkkusieni-viherpippurijuustojuttuja (ne on ihan SIKA hyviä ja meidän porukasta niitä ei syö kuin mä!), sitte tietty uusia perunoita, silliä ja salaattia! Että herkkuja piisaa..
Olis vaan ilma hyvä ettei tarvis vesisateessa grillaillla!!

NO MAHDOTONTAKOmeinaatko juhannuksen kunniaksi dipata??? ++++++++++++PUUUHHHH!!!!! TESTING TESTING!!!!

OTTIKSELLE RAUHALLISTA JUHANNUSTA MIEHESI KANSSA!!! KOITA SAADA LEPOHETKIÄ VÄLILLÄ!!!:D

MUR MUR IHUNAINEN KIITOS TIEDOISTA, OOT KYLLÄ OIKEIN TIETOPANKKI!!!=)

PAHOITTELUT EUPHONIALLELYKKYÄ SEURAAVAAN KIERTOON!!!:hug:
 
Mintulla siellä repertuaari aikas hywiä herkkuja huomiselle - Nam!:p

Dippaappas ihunainen niitä O-testejä klo. 10.00-20.00 välillä..noin taitaa kaikissa testien ohjeissa lukea.:wave:
..et saa välttämäti oikiaa tulosta jos esim. aamupisusta tai myöhään illasta dippaat!

Me täällä poikasen kera innostuttiin laulelemaan Karaoke partyssa..nauratti ihan kun lapsi niin antaumuksella veti laulaa miun kanssa "Moottoritie on kuuma" kipaletta..juu ja Eppujen "Baarikärpästä"..:cool:..Äitin ihuna pikku miesi:heart:

Mukavaista iltaa tyttölöille - huomenna sitten on Juhannus ja niitä taikoja vois tehdä!!;)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Minttu2011 Kiitos kiitos! Näyttää olleen touhua sielläkin. Kyllä mä olen tän illan ihan 'parannellut' itteäni ja tulipahan tuossa Chaosta katellessa kumottua pari lasillista mietoa viiniäkin. Meillä on kans niin paljon ja monenlaista syötävää mökillä odottamassa, ett arvaanpa käyvän niin, ett alkuviikosta niitä taas jakelen isoperheisille :). Kivaa jussia sulle ja onnea oviksen bongailuun :heart:.

Jotenkin on itsellä relampi olo, kun on päättänyt yksinkertaisesti olla tikuttamatta ovista. Ei me ihan kahden mökillä jussia vietetä (onneksi), vaan sinne on tulossa miehen veli, joka viettää mökillä tasan tarkalleen vain juhannuksen meidän kanssa ja sit syssymmällä yhden viikonlopun sorsastuksen aikaan.

Euphonia Harmi, että täti tuli :hug:. Toivottavasti apuja pian löytyy?. Onnea tähän kiertoon :heart:.

mur-mur Voi ku ihuna poika sinulla siellä :saint:. Olet sä hänessä taivaan lahjan saanut. Olettekos te menossa jussin viettoon jonnekin vai oletteko ihan kotosalla?

Pitääkin muistaa se muurikka napata matkalta mökille mukaan. On se uskomatonta vaikka kuinka luulis kaiken kerralla muistaneensa, niin takuulla tulee vielä huomenna juttuja, mitkä on unohdettu. Onneks lähellä kuitenkin Shell, joka auki yötäpäivää ja sieltä tärkeimmän saa hyttysmyrkkyjä myöten.

Vettä tuli välissä oikein ihanasti ropisemalla ja mä sytytin (jo) jouluvalot :LOL:. Mulle vois olla helpoin juhannus jos sataiskin koko ajan vettä kaatamalla, niin ei tarvis olla niin paljoa järvellä vaan pääsis ihan vain olemaankin. Tuppaa olemaan niin, että kun lähdetään jokiajelulle, se vierähtää keskiyöhön, kun on niin monta paikkaa matkan varrella minne poiketa. Mutt toisaalta.. eipä siinä sitten jouda ukon kanssa kinastellakaan. Olen mä vähän sillä mielellä lähdössä liikenteeseen, ett simppatili avataan viimeistään juhannusaamuna ja jos mies vain osaa käyttäytyä, on pimpsaa sen jälkeen vähän tavallista hövelimmin tarjolla :LOL:.

Oliivitar Olen pahoillani kokemastasi keskenmenosta, se on jotenkin mennyt multa ohi :hug:. Ei ole helppo kokemus ja mä jotenkin uskon, ett vielä vaikeampi, kun on lapsia ennestään eli tietää totisesti mistä joutuu luopua. Minähän toissakesänä jouduin luopumaan "vain" haaveesta. Kaikkea kivaa sun koko poppoolle :kiss:.

Pitänee tästä yöpuulle joutua. Kauniita unosia kaikille!
 
Ottis - Nati nati ja kuniita unikuvia siullehin:heart:

Me ollaan ihan kotosalla oman porukan kera ja grillaillaan, käydään ehkä Rauhanlahden rannassa kokkoa kattelemassa - ihan riippuen keleistä.

Tämä paikka missä me asustellaan, on sellainen rauhallinen, pieni asuinalue - metsän vieressä.
Pihalla meillä on aika uusi, iso grillikatos hienolla tulisijalla, siinä hyvät evähät tulee.
Grillin sisätilassa kiertää penkit ja ulkona vieressä iso pöytä+penkiryhmä jätti(3m) päivänvarjolla.=)
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää JUSSIA minunkin puolesta kaikille!!!

Mä oon täällä töissä ollu klo 14 lähtien ja 06 pääsen pois eli 2 vuoroa teen putkeen..sit pääsisin minäkin juhannuksen viettoon...mitään kummempaa ei oo suunnitelmissa...mä tietty käyn ihan ekaks nukkuu ja mies puolestaan tulee tänne töihin...välillä musta oikeen tuntuu(niinku nyt) et aina meistä jompi kumpi on täällä...tänäänkin mä tulin Liljan kanssa parkkipaikalle klo 13:50 oottaa et mies pääsee töistä..sit Lilja vaan miehen sylkkyyn ja ite kiirehdin omaan työpisteeseen...työkaverit vinoileekin et teillä on vahdin vaihto=) niinkun meillä onkin...ollaan siis täällä samassa työpaikassa...ennen oltiin ihan samoissa töissäkin(työpaikka romanssi:ashamed::D) ja tehtiin töitä yhdessä mut nyt kohta vuoden mä oon ollu vuorotöissä ja ihan eri työpisteessä...

Sori tytöt tää "rupattelu" omista..tääl on tylsää...

Harmittavan kerkiäväinen tää täti on tässä kierrossa ollu..pahoittelut kaikille kenet se yllättän...

Kiitos Euphonia osaanotosta:hug:

Ja voi Oliivitar..mäkin oon niin pahoillani keskenmenostasi..tuntuu varmaan noin pitkällä ollessa ihan hirveälle...mulla ei oo kun pieni aavistus siitä...ihanaa et sulla on iso pesue..niistä saa voimaa, musta ainakin tuntuu et koko tää vauva"projekti" on kyllä opettanu arvostamaan tuota pientä jo olemassa olevaa..ja tietty niitä isompiakin=)

Mahdottomalle +++++puuhkutukset ja mahdottomasti rohkeutta=)
 
Ottis
Pikkutirri Saahan täällä omiaan rupatella :). Vai on sitä rakastuttu työpaikalla :heart:. Romanttista.

mur-mur Siitähän ei tosiaan ole kauaa ku laitoit jotain kuvaakin millainen se grillikatos on. Näyttäis säiden puolesta tulevan kaikin puolin rauhallinen juhannus, sitä teillekin toivon ja lemmekkäitä hetkiä :). Sullahan pitäis pian olla ovis käsillä :heart:.

ON Minä olen kamojani pakkaillut, mutt väsyttää niin maan perusteellisesti, ettei jaksas lähteä ajamaan mökille. Miestä jo aamusta kiusasin jos jäisinkin koko päiväksi nukkumaan, kun sade ropisee niin ihanasti kattoon, mutt ei kai auta startata pian. Jeps, mies jo soittelikin, ett lähtee veljensä kanssa hakemaan äitiään, joten eiku menoks.. Heipat teille ihanaiset! Viettäkää kiva jussi :wave:.
 

Yhteistyössä