40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Voi miten mukavia uutisia Salmella - pieniäinen kasvaa porskutta ja voi hywin:heart::kiss:

Tuollainen pikkinen töpöttelijä ON ihan mahtava näky:) ja kyllä ne vaan ovathin kerkeäväisiä..voisiko verrata pikkaseen koiranpentuun?;)..kaikki on maailmassa uutta ja kiinnostavaa, sitä pitää vähintäähin saada m a i s t a a!:D

Kaikkea hywäistä siun ja perheesi syksyyn mie toivottelen täältä!
:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Voi taivahan vallat kun alkaa oikein itseäkin naurattamaan tuo oma jäkätys...:LOL:
Anoppi on joskus sanonut, että ei aio sotkeutua lastensa elämään, koska hänellä oli vaikeaa oman anoppinsa kanssa. Mutta on se nyt kumma että ei omat lapsenlapset sen verran kiinnosta, että kävis joskus niitä katsomassa.

Ja olen vallan hyvin huomannut miten hän nauttii kuin miehen veli hyysää tätä jatkuvasti. Meillä on miehen kanssa saman ikäiset äidit ja täytyy kyllä sanoa, että oma äitini on kyllä aina valmis auttamaan joka ainoassa asiassa, mutta osaa pysyä poissakin tarpeen vaatiessa. Enkä ole vaatimassa mitään muuta kuin että olisi joskus ollut paskankaan vertaa kiinnostunut. Ei ole tarkoitus olla epäkunnioittava vanempaa ihmistä kohtaan, mutta voisi hänkin joskus ajatella asioita muidenkin kantilta.

Mutta onnittelut kaikille "taimien" kantajille ja niiden jahtaajille. Kyllä mun kuumeilusta ei taida koskaan loppua tullakaan. Mitenhän kovaa mahtaa vaihdevuodet sitten iskeäkään.

Mua niin nauratti kun kaksostyttö sanoi isälleen, että sulla on partanaama senkin pappa :LOL:

Ensinnäkin sillä ei ole partaa, vaan oli vähän sänkeä ja toisekseen taitaa sillä olla vielä kovempi paikka vanheta....pappa tosiaan....

Jaksuja kaikille huonojen uutisten kanssa eläville.

Mulla on muutenkin ollut siipi vähän maassa, kun toiseksi vanhin tyttö lähti keski eurooppaan ja tulee vasta vuoden päästä takaisin. Käymään se tulee onneksi joulun aikana. Kyllä otti koville sen lähtö.

Ja sitten kun niitä on vielä lähdössä kuitenkin lisää. Onneksi on nyt tämä 5kk ikäinen, niin ainakaan hän ei ihan heti lähde muualle opiskelemaan....ja onneksi on skype......
 
Viimeksi muokattu:
..arvatkaas..se piirakka ON TOSI HYWÄÄ!;)
..ulkonäöllisesti ei 10(liikaa ruskistui pinnalta)..mutta muuten namia.
keittelin vielä vaniljakastikkeenhin ja meinas mennä kieli mukana kun piirakan päälle sitä kaatelin!:p
..saahan kehua vähän?..välillä:saint:
 
bugsy..tarkoitatko mitä kuvia?..hymiöitä..vai noita muita?

Tuolta paljon nappasen kivoja kuvasia..
Glitter Graphics: the community for graphics enthusiasts!

Valitset kuvan ja napautat hiirulaisella..sitten tuolta laatikosta..
To post on Glitter-Graphics.com and forums, use this BB code:

..vaan kopsaat ja hiirulaisen oikialla napautat ja liität tänne..


Avo't siinäpä se..kysy vaan lisää jos tarttet apuja!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
ON:Olipas taas tullut kirjoituksia ! Mulla on huono päivä :( jonkun valtakunnan pisutulehdus... Tk:hon en tänään päässyt, ja päivystyksestä sanottiin, että kotikonstein voit hoidella viikonlopun ja maanantaina omaan tk:een.
Tosin lähete on päivystykses valmiina, jos sinne tarvii viikonloppuna lähteä. Että tämmöstä !

Semmosta rupesin tässä yhtäkkiä miettiin, että mitäs jos onkin just tärppi käynyt ja mulla on tulehdus ??
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos mur-mur ja Ottis!

Olen saanut olla kyllä onnekas, että kaikki on mennyt tosi hyvin. Toivottavasti lopppuun asti, mutta sen näkee sitten. Pelkohan aina on, että käy niinkuin esikoisen kanssa, että minulle tuli se raskausmyrkytys ja raskaus päätettiin sitten purkaa ennenaikojaan ihan varmuuden vuoksi. Lapsi kumminkin oli jo niin hyvillä viikoilla, että selvisi kohdun ulkopuolellakin mainiosti. Toivon, että nyt saisin pitää lapsosen hieman kauemmin mutsinsa hoidossa.

Mies on ollut mitä ihanin. Näkee oikein, miten hänestä loistaa sellainen ilo, rauhallisuus ja rakkaus. Se on ihmeellistä. Normaalisti hän on kovasti aina töissä, mutta nyt on vetänyt minimiin kaikki menonsa ja haluaa olla kotona pojan ja minun kanssa. Välillä on pitänyt ihan sanoa, että työnsä puolesta jo pitää käydä näyttäytymässä paikalla iltamenoissa, etteivät rupea kollegat ja asiakkaat ihmettelemään. :D Ilmeisesti miehen kuuden viikon kesäloma sai hänet heräämään, että elämässä on muutakin tärkeää kuin vain työ.

Noista sukulaisista pitää vielä mainita, että omalla kohdalla on käynyt siinäkin hyvä tuuri, että oma anoppi on mitä ihanin ihminen. Ollaan tosi paljon pyydetty häntä hoitamaan poikaa ja aina mielellään tuleekin meille asumaan. On sanonut, että aina tulee, kun vaan pyydetään. Nytkin on ollut viikon päivät meillä ja on leivottu pullaa ja muita herkkuja. Ja poika tykkää!!! :heart::) (ja taitaa iskänkin suu napsaa...)...

Hyvää viikonloppua palstalaisille!
 
Ottis
Voi kurjuus Ninni69 :hug:. Pikaista paranemista sinulle :flower:!

mur-mur ja bugsy näyttävät vähän sisustaneen tätä meidän olkkaria =). Kaunista on.

ON Mä olen ollut hirmuahkera. Auringon siivittämänä leikkasin nurtsin, karsin kuivuneita oksia pihapuista ja laittelinpa joitakin kesäkukkajutskiakin talviteloille. Jotenkin vaan tuli sellanen olo, että jos pikkuhiljaa alkaa tehdä, ei sitten talven kynnytksellä tarvi niin stressata. Laitoin saunan lämpenemään ja just palkitsen itseäni Åttå-drinkerolla :p, makuna minttukaakao. Hyvää!!

Mies oli tosi väsynyt töistä tullessaan ja sen verran hankala on luonteeltaan, että vaikka nätisti ehdotin, ett lähtis vaikka mökille illaks ja kävis siellä järvellä ja tekis kaikkea kivaa, mutt ennen kaikkea lepäis, niin ei suostunut lähtemään. Sinnekään ei kuulema ole järkeä mennä ku traktori ei ole kunnossa. Totisesti kismittää toisinaan tollanen ihminen, joka ei osaa normaalisti olla ja relata, kun on sen tarpeessa. Sit jos 'relaa', vetää pään täyteen ja silloin ei ole enää toisilla kivaa. Mutt olis siis kiva, jos olis sellanen kumppani, jonka kanssa vois vain olla eikä olis koko ajan tarvetta suorittaa. Enkä kirjoita tätä miehestäni pahalla, sillä hän kuitenkin on hirmu ahkera, vähän liiankin toisinaan ja stressaa ihan turhaan kaikesta. Ei sen kanssa ole kiva mennä saunaankaan, kun lauteille virtaa litania niistä kaikista asioista mitä pitäis tehdä. Pitänee ottaa mies vähän puhutteluun tänä iltana ku eihän se sit ymmärrä sitäkään, ett minä voisin haluta relata, kun enhän minä hänen mielestään tee mitään, en vaikka käytän päivittäin monta tuntia ihan siihen, ett tämä talo pysyy siistinä ja vaatteet mm. herralla itsellään puhtaina =).

Mutt enpäs nyt valita, vaan lähden terassille istumaan ton putelini kanssa ku aurinko vielä paistaa. Kivaa ehtoota itsekullekin :heart:!
 
Meitin poikanen alkoi hammastaan valitella illasta, itkuahin:'( jo tuhersi..voihan surku pientä
..Pamol-F/Pronaxen yhdistelmällä nyt näyttäisi nukahtaneen..kunpa ei alkaisi hammas yöllä vihoitella..

Lapsi on valitellut ala etu poskihammastaan jos-kus kun sinne hampaan rakoon leipää syödessä, on pieni siemen saattanut mennä..mutta nyt tänään söi viikonloppu namujaan ja illasta yht äkkiä alkoi sitten särky..voi voi..

Huomenna soiteltava aamusta päivystykseen..kyllä nuo kipuiset sattuuhin aina illasta/yöaikaan:|..mieskin olisi huomenna menossa aamulla kukonlaulun aikoihin metsälle..saa kyllä menonsa perua jos poikasen hammasta kovin särkee.

Illanköllykkätä jokaiselle ihunaiselle:wave:..mie korkkaan nyt olusen ja mussutan jotahin epäterveellistä.;)
 
Mafinka..juu, kyllä mie katton, jotta Sallukka ei pääse liikaa pulskistumaan kun onpi sellainen kuuma koiranenpitkäselkäinen..;)

Esim. mäykyn pentupaino 12 viikkosena on n. 2.5-4kg
..ja bassetilla enämpi..joten Sallukka on sopivasti pötkylä, nuor neiti koiruli 4.8 kiloisena:D
 
Viimeksi muokattu:
Heipsut täältäkin kaikille:wave: Kotona en oo taas moneen päivään ees avannu konetta ja nyt yö vuorot menossa...just sain päivän kuulumiset luettua...hei vaan Bugsy pitkästä aikaa ja Salme71 ja Mindy..kiva kun kävitte kuulumisianne kertomassa...hyvää masun kasvatus aikaa teille kummallekin..toivon että molemmat pääsette täyteen aikaan asti tai edes sinne lähelle.

Voih Ninni69ja Euphonia..pika paranemista teille:flower:

Mintun kädelle paranemista ja mur-murin poikasen hampaalle kans, voi kun ikävää kun pieni kipuinen:(

Putunen..ihana kun olet noin positiivinen..kumpa itse pystyisin edes puoleen tuosta...

on: mua on taas käyny rassaamaan se sama vanha ongelma..eli pilin saanti oikeaan aikaan ja kuin se ois ees mahdollista kun nuo teinit on kotona...voi pöh!!! Oikein pahoitin mieleni tänään miehelle, kun hän tuumasi tyynen rauhallisesti että nyt ei sitten kahteen viikkoon(tyttö tuli jo tänään kotiin mua auttelee ku huomenna kutsut ja mä yö vuorois ja poika tulee sitten sunnuntaina) ja mullahan ois ovis oletettavasti ens viikolla ja mähän oon tähänkin kiertoon popsinu niitä clomeja n.60e edestä ni ei silläkään näköjään oo mitään merkitystä:mad:...ärppää taas ihan kybällä, mut pitäs vaan olla positiivisin mielin että jos se sitten kuitenkin jotenkin suttaantuu...jos hän mua kuitenkin niin paljon rakastais, että niitä siemeniä "luovuttais" h-hetkellä, vaikka tiedän että häntä ärsyttää sellanen "pakko"naiminen vain ja ainoastaan tän asian takia, kun teinit kotona ja ei voi "olla vapaasti ja äänellisesti" ja sit kun se pienin nukkuu meijen välissä ni meijen sänkykin on vallattu: /
Että tällästä papatusta taas...

Tervettuloa porukkaan Valkeakuulas minunkin puolestani:)

Tattiselle kaikkea hyvää ja Ottikselle moipsut kuten kaikille muillekkin vaikka en nimeltä muista nyt mainita(voi kauhistus mikä lahopää mä oonkaan)...

Plussakasta tätä kiertoa kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
Voihan surkunen pikkutirri, tuo on kurjaa kun miehellä paineita suoritutua(näinkö?) kun nuorisoa paikalla..ja jotenhin niin väärin sinua kohtaan:hug:(ne kalliit Clomithin..)pöh ja pah..kyllähän sen ymmärtää, ettei "kukko käskien laula"..mutta vi*****a se silti..ja suruttaahin varmasti:'(

Mie täällä toivon, jotta asiat siulla kääntyis parhaiten päin - saisit niitä siemeniä..jotensahin, jollahin keinoin:kiss:

..nati nati..:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Moikka täältä taas yön tunteina! Minäkii nyt yökukkuja kun aamuisin joskus nukuttaaa vietävästi! Viime yönä kättä särki ja käsivarret kutisi. Mutta lääkettä EN ottanut! Oon ollu tosi tiukkana nyt kaikkien vaaratekijöitten kanssa että en tyri jos nyt tuuri käviskin! Juu ei sen puoleen, ei nyt oo oireita liiemmin ollut, lukunottamatta kun aamulla puol 10 heräilin niin alamassua juili menkkamaiseti... mut se sit katos kun join aamukaffet ja söin... nyt ei mitään ihmeitä oo ollunna... toki tänään lauantaina kp11 vasta.

Hmmm...testasin aamulla tokasta pisusta ovistestillä ja haamu tuli, mut niinkuin on sanottu ei se kerro viel mitään... nyt en aio testata ainakaan ennenku tuumme mökiltä ja tulemme vasta maanantaina. Kun poika ei lähekkään mukaa vaan menee huomenna kaverilleen ja sitte on su-ma yön yksin kotona. Toki 17v. osaa olla jo, mut kun en muista että olis ihan yksin yötä ollut kertaakaan...

No luottamus on ainakin, on ollut koko päivän monta kertaa issekeen. Viimeks kun olimme miehen kera Tallinnassa. Ja hoiti koiratkin. Nyt ne lähtee mökille meidän kans. Anoppi saa käydä vilkaisemassa sunnuntaina tänne että kaikki ok. Ja käyhä hän meidän katit ruokkimassa joka tapauksessa...
Maha hiukan outo mut voi johtua ananaslimsasta mitä join äskön monta lasillista kun oli niiin hywää!!! Kaljaa en ota mökilläkään, paitsi alkoholitonta. Visusti päätin olla ottamatta lomalla yhtään mitään, sen verran tuota kului kesän aikana ett nyt joutaa pantata!!!
Sorry taas tuli omaa!:ashamed:

Tosi kiva kuulla Mindy ja Salme teistä!!! Ihunaa massunkasvattelua!! Voi kun kävis tärppi ja tulis kans teijän mukaan!!! Samaa toivon jokaiselle palstailevalle kuumeilijalle vaikkakin tilastot puhuu karua kieltään mut uskotaan vaan että se ON mahdollista!!:heart:

Ja kiitos tsempeistä Ottis ja Salme ja Mur Mur sekä Ninni ja ketä kaikkia teitä olikaan... mun on joo pakko aatella lepäämistä vaikka kämppä TÄYNNÄNSÄ tekemättömiä töitä!! En oo ees siivonnu viikkosiivousta joten s eessä maanantaina kun mökiltä tuumme... Nyt käsi on ollut sen lastan vuoksi tänään enempi kipee kuin moneen päivään, en oo sitä lastaa laittanut tänään vaan tuon apteekista ostetun kun kuulemma sormien pitää päästä liikkumaan, muuten koko käsi kipytyy vaan lisää ja niin melkein on käynytkin. :mad:
Olen kyl lepäillyt enemmin tänäänkin kuin touhunnut.ja syönyt:popcorn:.. se vaan alkaa taas näkymään vaaássa ennemmin tai myöhemmin... pitänee mökillä sit liikuskella mettässä koirien kanssa vaikka... jotain muuta kuin työntekoa. Mieheni tunnen, hänellä ei juuri muuta mielessä oo kuin hommat mökilläkin.. vaikka vannotin että ollaan molemmat lepolomalle menossa!!! Samanlainen kuin Ottiksen mies! Muttei sentään saunan lauteilla luettele:LOL: ja ei mulle sano koskaan etten mitään tee. Mielummin ite piiskaan itteeni!

Pikaiset paranemiset Ninnille pissatulehdus on ikävä juttu! Toivottavasti lääkkeet puree! Samoin Euphonialle(?) muistanko oikein? Kun en jaksa nyt kelata viestjä mutta nyt lopetan ja yöpissalle ja hampipesulle ja nukkumaan!!! Yöt!|O:heart:

PLUSSAPUHURIT KAIKILLE IHUNILLE JA TSEMPIT OVIKSEN METSÄSTYKSEEN!!!
 
Mur-mur..en mä jotenkin miellä et miehellä suoritus paineita olisi...on vaan sellanen jäärä tietyissä asioissa...ja sit kun sehän on tästä asiasta sitä mieltä että tulee jos on tullakseen ja sitä ehkä vähän ärppäilee et mä yrittämällä yritän...vaikka oon kyllä sille koittanu näitä elämän tosiasioita opettaa, et ei sitä voi ees tulla jos on tullakseen jos niitä siemeniä ei silloin siellä oo kun on otollinen aika...
Mutta...toivon että kuitenkin joka tapauksessa homma jotenkin hoitus, mut kyl tää mua aika paljon rassaa...untakin näin et lähettii kahestaan pihasaunaan "saunomaan"...paha vaan ettei meillä sitä pihasaunaa oo:LOL:
Nyt mä oon vähän pyöritellyt mielessäni et saisinko mä Liljan vanhimman viekkuun "yö kylään" että meillä ois ees sänky!!! Tässäkin vaan se paha puoli et mies aamuvuoros ja herätys 05, joten väsy taitaa tulla ennen niitä teinejä...
 
Ottis
Pikkutirri Harmi tosiaankin jos olet Clomejakin ottanut ja kierto menee silti huti. Mulla on käynyt niin, vaikka ei meillä teinejä olekaan :ashamed:. Se ärsyttää, sieppaa ja suututtaa suunnattomasti, mutta kyllä siitä pääsee ylikin ajan kanssa. Peukuttelen, että onnais kuitenkin. Oletko kertonut miehelles, että olet ottanut Clomeja?

mur-mur Kurjuus sitä pojan särkevää hammasta:'( Miten yö meni? Jouduitteko lähteä lääkäriin? Pikaista paranemista pikkuiselle :flower::kiss:.

Minttu2011 Hyvää mökkilomaa teille :wave:! Viime viikonloppunahan minä la-iltana klo 18.00 ilmoitin miehelle, että nyt tämä työleiri päättyy. Oltiin purettu lasinen kasvihuone ja mä ainakin olin ihan sippi ku olin rikkonut ne kaikki last yksin. Se ton mun ukkelini kanssa touhutessa on jännää, että jotenkin ihmeesti mulle jää ne p**kahommat kuitenkin. Ei mieskään jouten ollut, vaan purki puuosia melkein saman aikaa mitä minä rikoin laseja ja veihän se äitinsäkin välillä pois. Minä sain ukon viimein lopettamaan hommat, ku pyysin ett käytäisiin järvellä, kun oli niin kuuma, vaan eipä tuo siltikään malttanut ihan kokonaan vouhkaamista lopettaa, vaan touhuili sen jälkeen varmaankin tunnin vielä. Että semmonen työhullu.

Enkä mä eilen sit tosiaankaan ollut tehnyt mitään hyödyllistä, en oikeastikaan :ashamed:. Ihmettelinkin, ett mitähän kummaa mun olis pitänyt tehdä, että siitä olis ollut hyötyä :confused:? Auton matot olis kuulema pitänyt imuroida ja raparoiskeet huuhtoa kyljestä :stick:. Voi p.... sanon minä, menee jo palvonnan puolelle jos auto pitää pestä n. kolme kertaa viikossa ja joka toisen ajokerran jälkeen imuroida matot :headwall:. Ukkohan sen tekee yleensä, vaikka minä sillä ajan, mutta musta tuo on ihan pöhköä.
 
Ottis
Ai niin juu, illalla mun armaani sitten ensi töikseen kotipaikaltaan tultuaan piilotteli jääkaapista mun sidukkani. Olivat kuulema olleet valon edessä. Meillä on jääkaapin valo ylärivillä oikealla puolella ja sidukat (2 kpl) olivat keskimmäisen hyllyn keskiosassa. Totesin vaan, että sen lisäks, että mies on kuuro ja tyhmä toisinaan, hän on myös sokeakin ja korkkasin tietty uuden sidukan heti ja välittömästi ja pidin miehelle saarnan, että hänen juomistavoillaan hänellä ei todellakaan ole varaa puuttua jos minä aion saunoessa juoda pari siideriä. Ei totisesti ole!! Mutt näin se meillä menee, että jos mies ei itse ota, hän olettaa, että hänellä on oikeus piilottaa tai kaataa maahan mun sidukkani. Voi pimpula :mad:!
 
Ottis

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ottis (44)..................Kp1/25-32......yk23( 08/09)...1.
putunen (42).............kp 4/25-26.......yk yli 1v..............3./1.yht.
Zillian (42).................kp8/27-35........yk 2v....................4./1.yht.
pikkutirri (42)............kp9/28-32.........yk9(06&8/11)...4./2.yht.
ail (35)......................kp12/29...........yk1.......................5.
Nöpsö (43)................kp12/29-32.......yk?........................2.
Ninni69 (42)..............kp13/23-30.......yk 3v.....................1.
Mahdotontako (46)....kp13/23-30.......yk15.......................1. yht.
anjamarita (42).........kp17/28-41.......yk0.......................2.
tattinen (41).............kp17/22-28......Yk10(2km.)5/1.yht.
Euphonia (40)...........kp22/25-26......yk21......................1.
Minttu2011 (43)........Kp23/27-29......yk11( 04/11)...3.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur






minttu2011 (43)........dpo10

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä