40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos putunen :heart: Huomenne tulee täyteen 13 viikkoa ja alkaa 14. viikko, hups. Vaikuttaa, että kaikki kai ok. Totta kai sinulla on oikeus haaveilla vielä kolmannesta kullannupusta!! Ja nauttia kaikesta hyvästä, mitä olet jo saanut. Josko se kolmaskin sieltä vielä joku päivä...:heart: Onko muuten miehelläsi lapsia?
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Putunen Pahoittelut tädin tulosta :'(. Olet hirmu positiivinen, se on ihanaa :kiss. Nyt vaan nokka kohti uusia koitoksia ja pysyvää plussaa :heart:. On varmasti vapauttavaa saada elää normaalia elämää ilman hormoneja ja pakkopupustelua :kiss:. Kyllä teillä on täysi oikeus haaveilla yhdestä yhteisestä lapsesta, vaikka molemmilla niitä jo edellisestä liitosta on.

Kaikille niitä lapsia ei vain suoda ja näin ainakin minä olen yrittänyt jo oppia ajattelemaan, että elämä menee just niinkuin se on mun osaltani tarkoitettu, muut saavat siis puolestani haaveilla vaikka kymmenennestä lapsesta enkä voisi sitä haavetta heiltä kieltää :hug:. Plussatuulosia siis kaikille :whistle::heart:.

mur-mur Mulla eiliseen väsymykseen löytyi syykin. Olin unohtanut ottaa aamulla Thyroxinin. Ei sen unohtaminen ole yleensä näin voimakkaasti vaikuttanut, mutta kun olin eilen puoltoista tuntia ajanut ja kun viimein pääsin silmälasiliikkeeseen, tuntui väsymys ihan sydämessä asti. Eilen illallakin menin siis poikkeuksellisen aikaisin nukkumaan, vaikka teki mieli vielä kerran käydä tupakalla ihan periaatteen vuoksi, kun ukko siitä natkutti, että pitääkö polttaa, kun ei kuulu henki kulkevan ja yskin koko ajan :stick:. En kuitenkaan enää jaksanut :ashamed:, mutt ärsyttää tommonen, ett jos mussa on flunssa, niin ukko panee sen tupakan piikkiin, niinkuin ei tupakoitsija voisi sairastaa normaaleja tauteja siinä missä muutkin.

Mutt niinkus täällä olen ennenkin kertonut, mun on helpompi olla luvan perästä töistäkin pois kuin saada mies myöntämään, että MINÄ voisin olla ihan oikeasti sairas ja sen vuoksi voimaton/ kyvytön tekemään kotona mitään. Illallakin meinas ihan hermot mennä, sillä vaikka tulin myöhään kotiin, oli mun silti tehtävä täällä kaikki mahdollinen yksin, kun mies vain joko makasi lukemassa tai töllöttämässä. Osaa toisinaan vaipua ihan koomaan siihen asti, ett kotityöt on tehty. Illalla kun viel 10aikaan jaoin herralle dosettiin lääkkeitä, teki mieli kalauttaa pilleripurkeilla herraa päähän, että tekis itekin jotain :headwall:, vaan enpä sanonut mitään, ettei tarvis alkaa riidellä, mutt sijasin silti itselleni vuoteen sohvalle =).
 
Viimeksi muokattu:
Heheh, pakko oli kirjoittaa. Ottis-ethän sä lasta kaipaakaan, kun sullahan on jo sellainen. Ihan käsittämätöntä, ettei iso aikuinen mies itte laita ittelleen lääkkeitä, vaan antaa mutsinsa hoitaa kaikki kotitöistä alkaen. Osaakse edes laittaa vaatteet itse päälle?? Täytyy sanoa, että ukkos vaikuttaa todella rasittavalta oikuttelijalta, joka on kuin pikkulapsi. Lopeta sen hyysääminen ja anna hoitaa ensteks vaik ne lääkkeensä ihan itte.
 
Ottis
Ihmejakumma Mies laittoi alunperin nappinsa kyllä dosettiin ihan itse, mutta kun kerran sattui niin, ett meillä oli jakopäivä samana päivänä, laitoin minä nappinsa puolestaan ja niinpä se on vaan jäänyt tavaks niinkuin moni muukin asia. Kerran sanoin miehelle, ett hän ei varmaankaan tekis mitään vastaavaa puolestani, johon hän, ettei voisi ku ei tiedä mitä lääkkeitä aamuisin otan. Ja mun arsenaali on kuitenkin paljon pienempi :LOL:. Ja kyllä =), kyllä mies osaa ihan ite pukea.
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka ja Uudi
Äääääks, mie Sallilta bongasin tänään punkin silmäkumasta:O
..sain onneksi pojjes pinseteillä kiertämällä..toivottavasti ei punkin pää jäänyt sinne reikään:$

putunen..niinkö se täti sitten tuli:(..olen kyllä todella pahoillani:hug:
..vaan niin kuin annoit ymmärtää - elo jatkuu ja ei kannata jäädä möyrimään synkkiin vesiin..sie kyllä osaathin positiivinen olla:kiss:
 
Ottis
mur-mur Kiitos! Toivottavasti sait punkin pois kokonaan. Mun Poju-vainaallani oli kerran punkki lavan yläpuolella ja toisen kerran kaulalla ja yäk, että niitä oli inhottava poistaa :stick:.

ON Tein omenapiirakkaa ja syötiin sitä lämpimänä kylmän vaniljakastikkeen kera. Oli jamia :p, mutt aika tuhtia näin iltapalaksi :D. Eilen poimin siskon pihasta omenoita ja pakkohan niistä oli osa piirakkaan laittaa. Päivällä pussitin toista litraa tyrnimarjoja. Ja söinkin 11 kpl. En kuitenkaan ylimääräistä energiatujausta saanut kuin just sen verran, ett tarkistin kotitöinä yhdet testit ja kai toi piirakan teko jonkinlainen kohtaus oli myös =). Taitaa enteillä tätiä.
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

putunen (42).............kp 2/25-26.......yk yli 1v..............3./1.yht.
Zillian (42).................kp6/27-35........yk 2v....................4./1.yht.
pikkutirri (42)............kp7/28-32.........yk9(06&8/11)...4./2.yht.
ail (35)......................kp10/29...........yk1.......................5.
Nöpsö (43)................kp10/29-32.......yk?........................2.
Ninni69 (42)..............kp11/23-30.......yk 3v.....................1.
Mahdotontako (46)....kp11/23-30.......yk15.......................1. yht.
anjamarita (42).........kp15/28-41.......yk0.......................2.
tattinen (41).............kp15/22-28......Yk10(2km.)5/1.yht.
Euphonia (40)...........kp20/25-26......yk21......................1.
Minttu2011 (43)........Kp21/27-29......yk11( 04/11)...3.
Ottis (44)..................Kp25/25-32......yk23( 08/09)...1.
PerNilla (41)..............kp35/28...........yk 1.......................1.yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur






minttu2011 (43)........dpo9
Mafinka (49)..............dpo18


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Vai ottaa se mur-mur myöhäisiä päivätorkkuja kukkuen sitten koko yön ??;)Voi Salli raasu, kun punkki oli käynyt kimppuun...
ON: Vastoinkäymiset senkun tuntuvat jatkuvan kaikella muulla tasolla paitsi parisuhteessa...:heart: Mulla ei taida tässä kierrossa olla mahdollista raskautua, vaikka pupuilua harrastettiinkin taas aamuyöstä...Ei taida olla kunnon ovista, vaikka vattanpohjassa onkin nippaillut... Iltaisin kultani on siihen liian väsynyt ja sitten aamuyöstä alkaa pyöriä sängyssä niin että mäkin herään... :) Mutta on se sen arvoista... Silti vaikka vauvasta tuskin enää uskallan haaveilla.Mä oon niin optimisti luonteeltani, että toivoa on ja silti on kuitenkin takaraivossa jossain ajatus että ei meille tule lasta... Ymmärsiköhän kukaan mitään tuosta mun sekavasta lopputextistä ?? Mutta ajatukset on taas ihan solmussa ja tekis mieli jo uudestaan...
 
Viimeksi muokattu:
Varovaisesti kyselen, että otatteko tänne ryhmään alaikäisiä kirjoittelemaan :)?

Olen käynyt lueskelemassa palstaa ja havainnut tällä palstalla poikkeuksellisen hyvän positiivisen hengen. Ikäkriteeri vaan ei täyty laisinkaan, paitsi ehkä henkisellä tasolla. Eikä vauvaprojekti ole edes käynnissä. Kierukka saattaa lähteä parin viikon päästä :whistle:....
 
Moikkelis!
Täällä yks käsipuoli koittaa kirjoittaa... mulla nyt sellainen ns.´koskisen lasta´oikeessa kädessä. Joku jos ei tiedä niin se on semmoinen lasta mikä on kiedottu ideaalisiteellä käteen niin että sormet lepää siinä reunan päällä. ymmärskö joku? Ku tää ei parane jos käytän koko ajan kaikessa missä oon tottunut oikeata käyttämään. Mm. vessassa pyyhin nyt vasemmalla kädellä ja kirjoitankin nyt melkein vasemmalla.
Että hyvin menee loma! Eilen tein koko pvn jotakii ja sit idioottina viel lähin ongelle yhen sillan alle... en tosin lastan kanssa vaan ilman, ja sainkin sit 5 ahventa jotka jouduin perkaamaan ja pilkkomaan kissoille, ja tietty kipeellä kädellä!
Vituttaa ku hommat seisoo kotona mut pakko nyt huilata mitä voi ett saan tän joskus kuntoonkin!
Lauantaina menemme yheks yöks mökille kun miehellä se leikkaus perjantaina ens viikolla ja se nyt koittaa niin paljon tehdä tossa keittiössä kun kerkee ennen sitä.
Joo 2 invaliidia talossa... poika on ainoo tervekätinen... sitte saakin hoitaa kaikki raskaimmat mm. nurmenleikkuun jne. mukisematta! Mulla pakko lepoa ainakii tää viikko... pakata tietty pitää ja kaupassa käydä.......
Sienessä kävimme anopi kanssa ja löysimme vähän haapasieniä ja kangassieniä, annoin ne anopille kun en ala mitään ryöppäämisiä nyt... jos tietty olis löytynyt :heart:kanttarelleja niin se olisin voinut paistaa...mut kun ei niin ei.

Putuselle pahoittelut negasta, Ottikselle paranemiset flunssasta ja Ninnille tärppionnea ja tietty kaikille muillekii ihunille!!:hug:


Nyt koht meen laittaa uunin päälle ja kokeillaan ekaa kertaa tehdä Ristorantepizzaa:p kahella eri tasolla kun siinä kiertoilmasysteemi....
 
Hmph, sitkeässä oleva virtsatientulehdus vaivaa, kolmas kuuri menossa :(
Jouduttiin lykkäämään IVF-aloitusta ensi kiertoon mokoman takia. Tässä välillä pitäisi sitten tutkia tarkemmin että missä mättää, minulla nimittäin on näitä tulehduksia ollut vähän väliä, mutta kun nuo päivystävät eivät ikinä vaivaudu tutkimaan historiaa :mad:
 
Ottis
Ninni69 Voihan se ovis olla melko oireetonkin eli älä vielä heitä pyyhettä kehään :). Ihanaa, että miehen kanssa aamuyöstä yht'aikaa pyöriskelyttää :heart:!

Valkeakuulas Eiköhän tänne kaikki kypsät naiset sovi mukaan =). Teretulemast :flower:! Onko teillä eka vauva haaveissa?

Minttu2011 Minulta olis varmaan jo nuppi haljennut, jos en pystyisi tehdä mitään. Sama onko käsi paketissa vai mikä, mutt tekemättömien töiden katteleminen on yks rasittavimmista jutuista ihmisten elämässä. Sitkeä sissi kyllä olet ku jaksat yhdellä kädellä puurtaa :kiss:.

Euphonia Kannattais todellakin tutkituttaa missä vika ku noi pitkittyneet tulehdukset voivat levitä sisäelimiinkin. Kurjaa, että tulehduksen vuoksi jouduttiin vielä hoitoakin siirtämään :hug:. Jaksuja sulle :kiss:.

Näyttäis muuten tässä olevan nyt joku automaattinen tallennus, ei pitäis siis tekstien kadota kellään enää taivaan tuuliin.

ON Minä ajattelin eilen illalla, että kun mulla olis periaatteessa tänään dpo13, että aamulla testaisin, kun noita testejä jemmassa on, vaan pääsipä käymään niin, että aamupisun lorottelin onnellisesti pönttöön muistamatta yhtään mitään dippaamiseen viittaavaa ja samoin kävi aamun toisen pisun kanssa. Sit ku tulin töistä, kotiin ajellessa ajattelin, ett nyt olis pissa ollut rakossa tarpeeks kauan, ett dippaan ku pääsen kotiin, vaan eipä kestänyt tuokaan ajatus kauaa ku taas unohdin =). Olisittekos koskaan uskoneet, että MINÄ voisin unohtaa dippaamisen :confused::LOL:. Se tässä miltei hyödyntämättömässä kierrossa on näemmä hyvää, ett unohtaa piinailun kokonaan. Nyt tässä lipittelen päivän vitamiineja, joten dippailuajatukset saa tältä päivältä jäädäkin.

Meidän kateissa näkyy totisesti nämä sateiset säät ku eivät pääse ulos kirmailemaan. Viime yön vehtasivat uuden veskin kanssa niin, että aamulla heräsin siihen ku mies keräili lattialta kakkakikkareita :LOL:. Olivat pennut pistäneet pystyyn futisottelun kahdella pallolla =).
 
Viimeksi muokattu:
valkeakuulas - noin meidän pinon etusivulla istuu:

Tervetuloa siis kaikki yli nelikymppiset (joko fyysisesti tai henkisesti) vauvasta haaveilevat tai haaveilusta haaveilevat!!!

Tervetullut olet lämpimästi olkkariimme kuumeilemaan!:flower::heart::wave:
 
Viimeksi muokattu:
Voi Minttu tuota siun käpälääs: /
..paranemisia sille tassulille ja mukavaa pikku lomaa mökillä miehesi kera.(lepäile edes se yksi päivä):kiss:

..ja Euphonia kärsii tuosta ikävästä VT-tulehduksesta:(..mikähän siinä onkaan kun toisilla se uusiutuu alvariinsa?(miulla raskaus laukaissut)
..kurja kun hoitohin sen takia siirtyi - jaksuja paranemisiin:hug::kiss:

Ottis kirjoitti:
..aamulla heräsin siihen ku mies keräili lattialta kakkakikkareita . Olivat pennut pistäneet pystyyn futisottelun kahdella pallolla.

Sepä onhin mukava palloilupeli - tuo kakkisjalis!:LOL:

..ja jos sie Ottis, unhoitit dippaamisen - mie sen tein!..:confused::ashamed::D(eikä siellä mitään muuta kuin 1 viivanen..)
..jotenhin sormet syyhys pitkilleen, vaikka nyt olisi..mikähän??..olisko dpo4-5..:)..kyllä tämä on taas:saint:

..hullu, mikä hullu..:LOL:
(mukamas t a u s t a l l a ja EI enään dippaile - pöh!:headwall:..ittesä huijaamista vaan..)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis ja Mur-mur olinhan mä jo tuossa keväällä varaamassa aikaa julkiselle, mutta törmäsin byrokratiaan :mad: "Soita ensi viikon alussa uudestaan" joopa joo. No en soittanut, kun alkoi v***ttamaan mokoma pompottelu. Ihme kun yksityisellä puolella tiedetään vapaat ajat kuukausikaupalla eteenpäin, mutta julkisella ei :headwall: Nyt sitten onnistuin saamaan jo aiemminkin käyttämälleni yksityiselle gynelle ajan jo ensi viikolle, yleensä hällä on väh. 2-3 viikkoa eteenpäin varattu. Niin että eiköhän se tästä ala lutviutumaan :)
 
Valkeakuulas..
Kehtaanko edes sanoa, että minä haaveilen kuudennesta

Kyllä kehtaat!;)..ihuna juttu!:kiss:

Laitteleppas hieman tietojasi, niin nakkasen siut listalle?!:wave:
..lähinnä tuo kierronpäivä/kierronpituus..ikäsi ja monesko toiveissa jo kertoilithin..
 
mur-mur älä vielä käy minua nakkaamaan, koska kierukka on paikallaan ja mitään kiertoa ei vielä ole =). Laitan kyllä sitten päivitystä jos ja kun kierukka lähtee.
Aika on varattuna, mutta isännän kanssa neuvottelu projektin aikataulusta on hieman kesken.

Kaikki lapset siis on meidän yhteisiä, mutta ei se lapsenteko meilläkään ole aina mennyt kuin oppikirjassa. Clomifeniä on tullut minunkin maisteltua....
 
Ok Valkeakuulas - ilmoittele sitten kun olet valmis listalle!:wave:
..onko siun nuorimmainen minkä ikäinen?=)

Euphonia - kunpa apuja sieltä yksityiseltä nyt tuohon vaivaasi saisit:hug:..ei ole kyllä kiva olleskaan:|
 
Ottis
mur-mur Kiitos! Niin hyvin on omppupiiras tehnyt kauppansa, että enää on kolme palaa jäljellä :p.

Hih.. Ootpas sinä malttamaton, mutt ei se mitään. Kun testit syyhyää sormissa, on niitä pikkasen pakko dippailla =). Jospa tulisikin tässä jokunen päivä toinen viiva sen ensimmäisen kaveriksi :heart:.

Kivasti oivallettu toi kakkisjalis :LOL:. Ovat kyllä uskomattoman energiapesiä noi pennut ja silti vaan kasvavat ihan silmissä. Tällä viikolla en ole vielä punninnut niitä, mutt jospa huomenna jaksaisin taas.

Euphonia Hyvä sinä, että sait ajan gynelle varattua :kiss:.

Valkeakuulas Tähän pinoon on jokainen vauva tervetullut, joten ei mitään väliä vaikka kymmenennestä haaveilisitte :heart:.
 

Yhteistyössä