40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta kaikki Ihanaiset Naiset :flower:

Olen käynyt aina välillä lukemassa uutisianne, mutta koska muutto on edelleen pahasti kesken (pahvilaatikoita joka paikassa jopa sukulaisten luona) niin en ole oikein ehtinyt kommentoimaan ...

mur-mur En ole vieläkään saanut labratuloksia, täytyykin tällä viikolla soitella lääkärille tuloksista, olisi kuulemma pitänyt antaa muitakin näytteitä joista sain kuulla vasta labrassa ja ne on antamatta joten en ole tuloksia käynyt kysymään...

Ihanaa on ollut herätä miehen vierestä jo useana aamuna mutta vielä on palattava "vanhaan kaupunkiin" arkisin kunnes saan tuuraajan hommattua :heart:

ON: Ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen ollut todella arat rinnat ja mies kun puristeli niin tuntui että pöksyihin lorahteli ja teki niin mieli rakastella... perjantaina tasavahvat ja lauantaina peiton alla ... :kiss: haaveita, haaveita ...

mur-mur :hug: voin hyvin kuvitella tuntemuksiasi koskien edellistä kirjoitustasi :kiss:

ottis Ihanaa että sait miehen kellitettyä :heart: nyt kaikki varpaat ja sormet ja hiukset kattoon ja tsemppiä kovasti sinulle !!!

tetu Toivon todella että vuoto on harmitonta aivan kuten mur-mur kirjoitti, onhan sellaisesta kirjoiteltu ja hyvin on mennyt loppuun asti :hug:

Piitu Aivan samaa mieltä olen kuin Tringakin - ihan varmasti ON kiinnittymiskipuja, kiinnittyminen voi tapahtua kuulemma 3 - 6 päivien aikana ja varmasti on tässäkin yksilöllisiä eroja... Vauvaliimaa ja -teippiä ja alkiolle liukusukat jotta kiinni tarrautuu ja pysyy matkassa :heart:

Tringa Nauti sinä vaan raskaudestasi ja julista vaikka koko maailmalle sitä, onhan se niiiiin iso juttu :heart: :heart: :heart:

pikkutirri Kyllä sinunkin vuorosi vielä tulee, usko pois :kiss:

minttu2010 Onnea oviksen metsästykseen, toivotaan että clomit auttavat myös ovulointiin jo tällä kierrolla ja plussa paukahtaa r-testiin :heart:

anjamarita, tattinen ja wp Ylläripylläriä odottaen kanssanne :hug::heart:

putunen Tarrasukkia ja vauvaliimaa sinne myös ja liukusukat alkioille :heart:

sarialeksandra Onnenkipunoita sinne että ovis löytyy ja saat hyödynnettyä plussapuhureita sinne myös kovasti +++ puuuh

Ja anteeksi ellen kaikille kommentoinut mutta nyt on taas kiiruhdettava :D

Kaikille Ihanaisille plussia ja puuhkutuksia ja toivotaan että +++ -saldo kasvaa ja niitä ropisee Jouluun mennessä :D Ihanaa viikkoa :wave:
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Minttu2011 (43)........Kp6/27-29......yk1v 2kk( 04/11)...3.
Ninni69 (42)..............kp10/20-30......yk 1.........................1.
pikkutirri(42)............kp11/28-32......yk10 (06&8/11)..4./2.yht.
Euphonia (40)...........kp11/25-26.......yk22......................1.
Ottis (44)..................Kp13/27...........yk2v 2kk( 08/09)...1.
anjamarita (43).........kp19/28-41......yk3.....................2.
annekristina(46)........Kp20/26...........Yk1.................5./2.yht.
putunen (42).............kp21/25-26.......yk yli 1v.............3./1.yht.
tattinen (41)..............kp24/22-28.......yk12(2km.)5/1.yht.
Whisky Peat (36).......kp27/32-33.......yk3...(tm 7/11)..3.
Zillian (42).................kp?/27-35........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?..............Yk1......................4.
Mahdotontako (46)....kp?/23-30........yk15.....................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Tringa








Ottis (44).............dpo0
anjamarita (43)....dpo3
putunen (42)........pp4


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
lumeton..olen poistunut palstalta,mutta sua olen käynyt seurailemassa täällä ja en voi muuta kuin toivottaa sydämestäni asti vilpittömästi onnea :heart:

kiitos kaikille myötäelämisestä :hug:
..ei se ollutkaan minulla tuulimuna vaan keskeytynyt keskenmeno..alkio oli lähtenyt kehittymään,mutta sitten riepupetteri ei ollut jaksanutkaan.

Onnea kaikille plussanneille ja haleja neganneille.

Ottis..tsemppiä koitokseen :)
 
  • Tykkää
Reactions: lumeton
Hellou!

Ihania uutisia täällä! Hirmusti onnitteluita plussanneille!! :heart:

on: Tässä ihmettelen, että voisko tuo pieni vuoto olla oikeasti jo kuukautiset vaiko jotain jälkivuodon maininkeja...
Toissa ja viime viikolla hörpin greippimehut huiviin ja täytyy sanoa, että on ihme tavaraa kun todellakin alkoi ilmaantua kirkasta limaa pyyhkiessä ja pikkareihin!

Heh, onkohan olemassa joku kuukautistesti ( kukas onkaan fanaattinen testaaja??) jolla sais tietää onko oikeat menkat vaiko vaan muuta vuotoa?? :D

Ovistestin täräytin kehiin ja ei siihen kahta viiva tullut joten ei ainakaan ovis ole käsillä...


Plussaista viikkoa kaikille!! :flower:
 
Ottis
Nöpsö Kiitos onnenkantamoisista :kiss:. Kurjaa, ettei riepu-Petteri sitten jaksanutkaan nää :'( :hug:.

Rominas Harmi, ettei mitään tätitestejä ole, mutt voithan sinä aina tehdä R-testin =). Greippimehu on kieltämättä kovinkin ytyä kamaa. Mun pitäiski justiinsa joutua kauppaan ostamaan sitä vielä yksi tölkki, vaikka tossa just pisulla käydessä limoja tulikin ihan kivasti papruun.

mur-mur Varmasti on tullut suruinen mieli, kun olet kelaillut juttuja taaksepäin ja muistellut plussaamisen ihanuutta ja ihmeellisyyttä :hug:. Voimia sulle :kiss:.
 
Ottis: R-testit odottelee vielä kauppojen hyllyssä... viimeksi käytin kaikki joten kaappi ammottaa tyhjyyttään. :O Heh, ja seksiä meillä ei ole näkynyt kuin ennen plussaa...:LOL: Noh, kaksi kertaa vilahti pipeli esillä raskausaikana kun en kerta kaikkiaan uskaltanut alkaa useammin lempeileen... Ihan kiltisti mies ymmärsi asian. Onneksi! :)
 
  • Tykkää
Reactions: mur-mur
Ottis
Mafinka Kiitos tsempeistä ja peukutuksista :kiss:. Kuulostaa ihan hehkeältä toi teidän olonne =). Onnea sille :heart:!

ON O-testin dippasin ja kyllä viiva näyttää siihen malliin eilisestä haalistuneen, että ovis on tänään tai sit ensi yönä. Poikkeuksellisen kovat oireet olleet nyt, mutt se varmaan johtuu siitä, kun asiaa ajattelee enemmän kuin viime kierroissa yleensä :).
 
Hei vaan kaikille!

Olen nyt ollut täällä lukemassa näitä teidän kirjoituksianne ja vähän yrittänyt päästä selville että kuka on kuka ja missä mallissa kelläkin on nämä toiveilut ja haaveilut vauvarintamalla.

Aiemmin tosiaan olin tuolla clomittarien puolella ja ajattelin että jos tulen raskaaksi, sit tänne eksyn, mutta nyt olenkin jo täällä.

Eli mut saa myös listalle laittaa ja tässä mun "strategiset mitat"
Ikää 40v. toinen lapsi haaveissa ja tätä yritetty noin vuoden verrran ja clomeja syön. Ensimmäinen lapsi clomeilla saatu aikaan v. 2007 ja sitä yritystä oli kaksi vuotta. Nyt kesäkuulla clomit tepsi ja tulin raskaaksi, mutta tuli alkuvaiheessa kesken.

Hienoa on ollu huomata että täällä aika ahkerasti kirjoitellaan ja mikä parasta, tsempataan toisia sillä meillä kaikilla on se sama haave, tulla äitiksi, oli se sit ensimmäinen tai toinen tai monesko lapsi mutta haave on ja ikä on meillä kaikilla yhteinen tekijä, emme ole enää "kakskymppisiä vaan naisia parhaassa iässä!
 
Hei ihanaiset,

ja kiitos ihanasta kannustusesta kaikki, mur-mur, putunen, Tringa, Mafinka ja muut!:heart:

Nyt kuitenkin kävi juuri niin kuin ounastelin, ihan puhdas nega veritestistäkin. Aika surkea fiilis on.... kun mie niin pelkään että jään ihan ilman ainukaistakaan lasta. :'(

Pitää vähän keräillä palasia taas kokoon, mutta vielä mie en ole valmis periksi antamaan. Uutta hoitoa HETI perään. Onneksi tuo miun mies on niin innolla mukana tässä ja totesi halatessaan, että "kulta niin kauan kun vaan suinkin pystytään ja rahat riittää niin me yritetään aina uudestaan".

Kovasti lämpöisiä ajatuksia ja plussapuuhkutuksia itse kullekin!!
 
Pahoittelut Piitulle negasta :hug: ja voimia ja tsemppiä uusiin yrityksiin! :)

sarialeksandra - tervetuloa mukaan:wave:! Ilmoitathan kiertopäiväsi ja keskimääräisen kierronpituuden, niin minä tai joku muu lisäilee sut listalle.
 
Viimeksi muokattu:
Voi Piitulainen, ihunainen..suruinen juttu kun ei tämä hoito tuottanut tulosta:'(..lämmin lohdutus:hug:

..vaan ihuna on, jotta miehesi on noinhin t ä y s i l l ä mukana ja haluaa jatkaa hoitoja!!!!:heart:
..kyllä se vielä onnistuu, usko poijjes:kiss:

sarialeksandra - kiva kun päätit tänne "olkkariimme" asettua kuumeilemaan!:wave:
..ja sitä pikaista tärppiä siulle toivottelen:heart:

Kiva, jotta Rominashin siellä jo täysillä aseet tanassa(vaaaaai mieskö se onhin?..:D)..kyllä se miehelle(siulle myöskin)varmaan maistuuhin - se lempi..kun aikaa noin pitkään jo vierähtännä..;)


Mafinka
- ihuna, jotta miehen viekussa jo pääset köllimään:)
..ja haaveile vaan:kiss:..niin miehin salaa täällä
..vaan on se tuo muutto sellainen härdelli, JOTTA!:O
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: bugsy




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Minttu2011 (43)........Kp8/27-29......yk1v 2kk( 04/11)...3.
Ninni69 (42)..............kp11/20-30......yk 1.........................1.
pikkutirri(42)............kp12/28-32......yk10 (06&8/11)..4./2.yht.
Euphonia (40)...........kp12/25-26.......yk22......................1.
Ottis (44)..................Kp14/27...........yk2v 2kk( 08/09)...1.
sarialeksandra (40)....kp18/32-35.......yk n.1v......................2.
anjamarita (43).........kp20/28-41.......yk3.......................2.
annekristina(46)........Kp21/26...........Yk1.................5./2.yht.
putunen (42).............kp22/25-26.......yk yli 1v.............3./1.yht.
tattinen (41)..............kp25/22-28.......yk12(2km.)5/1.yht.
Whisky Peat (36).......kp28/32-33.......yk3...(tm 7/11)..3.
Zillian (42).................kp?/27-35........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?..............Yk1......................4.
Mahdotontako (46)....kp?/23-30........yk15.....................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Tringa








Ottis (44).............dpo1
anjamarita (43)....dpo4
putunen (42)........pp5


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur - hauskoja kuvakkeita/hymiöitä :D viestissäsi. Jokos Salli muuten on sisäsiisti koira? Onko muutoin mennyt sen kanssa hyvin?

sarialeksandra - lisäilin sut listalle :). Katsothan, että tiedot oikein. Hyvä, että ovis on saatu hyödynnetyksi. Onnea ja plussatuulosia+++! Haluatko muuten tuohon rktt-listalle myös? Jos, niin ilmoita mikä dpo -päivä on meneillään.
 
Heippaus täältä taas pitkästä aikaa ja nytkin nopsasti ku iltavuoro kutsuu ja pian koiruudet lenkille ja sitte verikoe gynellä (hoitaja soitti eilen ja sanoi ett tarvis lisää verta... ei oikein meinannu onnistua viimeks.. ihmettelin ku aina ennen on saanut tosi hyvin.. no on kai joskus ottajastakin kiinni. Ei onneks maksa mitään enää... noihin kokeisiin on uponnut jo yli 500 euroa joten kai ne sit näyttää missä mennään.

Juu. siinä on mukana joku uus koekin.. S-AMH ANTI MULLER-HORMONI, kuulemma kertoo munasarjojen tilanteesta paljon.. meillä on 2 viikon päästä keskiviikkona aika sinne gynelle.. odottavan aika on piiitkä!!!
Clomit kuitenkii syöty 5pv.. ei oirehia kuumia aaltoja lukuunottamati.. muutaman kerran... Luulin ett nytkö se mummokuume iskee???:LOL:

Joo, jos päivittäjä vois korjata mulle tänään kp8... menkathan alkoi viime vkon tiistaina.. jottei laskut mene sekaisin.. loppuviikosta alan sitte jo bongaamaan ovista jos sellainen mulle tässä kierrossa suodaan..haen vaan niitä kaupan testejä kun nuo halpistestit ei oikein vakuuta.. tosin lääkärikin totesi viime kierrossa ettei ovista olis mahdollisesti ollutkaan..

Eilen pupuiltiin mutta viel niin varhaista ettei kyl tärppiä aiankaan eilisestä tule.. on vaan hyvä kun välillä harjoittelee ettei ole vain niin että ollaan silloin ku on tärppimahdollisuus.. tulee paineita siihen touhuun.. nyt kun on kp8 niin laskin ett perjantaina vois koittaa harrastaa ja sitte maanantaina aamusta jos ovistetstit positiivinen. Lääkäri sanoi että joka kolmas päivä olis parempi kuin joka toinen..


Jeps, kommentoin joku toinen kerta, nyt pitää mennä, päivänjatkot ja ne PLUSSATUULET KAIKILLE!!!! +++++++PUUHHH!!!!!!!!!!!
 
ON: Itsekkäästi vaan omaa napaa... Taisi tääkin kierto olla nyt sitten tässä. Kun ne mahikset yhdestä yhdynnästä on niin olemattoman pienet. Olisi niin tehnyt mieli eilen mutku, ja tänään on varmaan jo mahikset ohi. Mun on niin vaikee, hyväksyy ettemme saa edes sitä ainokaista:'( :'( Tuntuu ihan oikeesti siltä, että on niin epäoikeudenmukaista ja kun sitten on niitä jotka ei edes jaksa huolehtia lapsistaan ja heille vaan tulee lisää... Voi kunpa mies edes ymmärtäisi miltä musta tuntuu !!!!
Miksi lapsirakkaalle naiselle annettiin puolisoksi mies, joka pelkää vauvoja, eikä osaa olla lasten kanssa aito ? Siinäpä kysymys, johon en koskaan saa vastausta ! Vaikka hän muuten onkin niin huomaavainen ja minusta hyvää huolta pitävä...
 
Viimeksi muokattu:
Hei,

kovasti haleja Ninnille! Ikävää jos lapsentoivominen ei tunnu ihan yhteiseltä asialta. Oletteko miettineet lapsettomuushoitoja? Mä olen niin niiden puolesta kannattaja! Miehen osuus siinä on niin pieni ja todennäköisyys parhain.

Eilen tein taas r-testin ja hyvältä näytti. Jaksoi hymyillä kokouksessa : ) Toivotaan että kaveri jaksaa sinnitellä. 25.11. on ultra jossa katsotaan sijainti ja syke.
 
  • Tykkää
Reactions: bugsy
Halaus Ninnille :hug: Sulla on tosi hankala ja ehkä ristiriitainenkin tilanne, kun miehesi on muuten niin ihana, muttei ymmärrä lapsihaavettasi. Oletteko kunnolla keskustelleet asiasta tai käyneet jossain puhumassa asiantuntijan kanssa?

Tringalle lisää vauvaliimaa! Ja onnittelut edelleen! :kiss:
 
Putunen ja Tringa:Mieheni tuntuu olevan ihan tyytyväinen elämäänsä ilman pienokaistakin. Minun se tässä pitäisi kuumeestani päästä eroon... Tosin perimmäinen syy erektio-ongelmaan on jäänyt kysymysmerkiksi. Lääkäri on kyllä maininnut psyykkisen puolen mahd. ongelmaksi. En todellakaan kuumeilisi täällä, mikäli mieheni olisi ollut lapsettomuushoitojen puolesta. Elämä on joskus niin käsittämätöntä, mutta olen ymmärtänyt, että kaikella on tarkoituksensa.... Tosin välillä sitä on vaan kovin vaikea ymmärtää !
 
heipat kaikille!

Olen joka päivä lueskellut juttujanne. En oikein tahdo ymmärtää asiaa, että voisin olla raskaana. No, jospa se kolahtaa jossain vaiheessa. Yritän olla ajattelematta, aika helppoakin koska ei oireita pahemmin ole. Siksi olen ottanutkin asiaan etäisyyttä, että käyn piakkoin tarkastamassa th:lla onko siellä oikeasta ketään asukasta. Huomenissa soittelen, koska ei ole miehen työvuorot nyt tässä käsillä, niin on hankala muutella taas aikoja perästä päin.

En ole liittynyt tuolla mihinkään toisiin pinoihin, vaikka ajattelenkin että heinäkuun puolelle tämä menee, jos kaikki hyvin menee loppuun saakka. Jospa jossain vaiheessa kävis kurkkaamassa tuolla kypsien odottajien puollella :LOL: vähän hiljaista sielläkin on ollut, kun lueskelemassa olen käynyt. Tulkaapa nyt sitten heti perässä sinne kaikki!

Oikeastaan mun oli ihan pakko kirjautua, koska mun piti kommentoida mur-mur sun vähemmän lanteikasta tikku-ukkoa, nauratti niin älyttömästi kun näin sen tuolla hetkuttelevan :LOL:

Tringalle terveiset, että meinasin kirjopitella silloin sulle, kun epäilit sitä sun vuotoas, että mulla ei koskaan ole ollut mitään kiinnittymisvuotoa, ei ainakaan yhtään punertavaa, vaan paremminkin juuri tuota kirkasta ehkäpä. Mutta hyvä, että nyt sinullakin hyvin menee.

Tervetuloa uusille!

Pahoittelut kaikille, joilla ei todellakaan mene niin hyvin :hug:

Rutistus Ninnille. Miehet ovat jotkut sellaisia, että eivät osaa olla luontevia toisten lasten kanssa. Ja naiset myös. Mutta sitten sen oman, oli lapsi sitten biologisesti oma tai adoptoitu, niin suhtautuminen on aivan eri asia. Toivotaan, että miehesi saa jostain kipinän ajatella asiaa myös sinun kannaltasi. Jospa miehesi pelkää menettävänsä sinut rakkaansa vauvalle. Näinkin on joskus. Toivottavasti saatte puhuttua ja apuja asiaan.

Pahinta näissä vauva-asioissa onkin varmaan se, että pari on eri aaltopituuksilla ajatuksissaan ja tuntemuksissaan. Se huonokin vaihtoehto on helpompi kestää, kun ajatusmaailma on sama. Voimia kaikille niille, jotka joutuvat näiden asioiden kanssa painimaan.

Ja kyllähän ne miehet on miehiä. Ja me naiset ollaan Naisia, isolla N:llä.
Miehet on vain joskus vähän liian putkiaivoisia.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Piitu73 Voi kurjuus :'( :hug:, voimia :kiss:. Aivan mahtavaa, ett sun mies on noin täysillä mukana haaveessa. Onnea uuteen hoitoon ja heti perään :heart:!

Sarialeksandra Tervetuloa mukaan kuumeilemaan :heart:! Pahoitteluni kokemastasi keskenmenosta :hug:. Se ei ole ollut helppo kokemus pitkän haaveilun jälkeen :'(. Tovottavasti toinen lapsi nyt alkunsa vastabongatusta ja hyödynnetystä oviksesta saa =). Ollaan melkein samoilla viivoilla :kiss:.

Putunen Kiitos päivityksestä :kiss:. Jokos pian kaivat testit kaapista =)?

Minttu2011 Onnea koitokseen ja oviksen bongailuun. Ei ole kiva jos tulee paineita :hug:. Toivottavasti sun munishormonikoe kertoo oikein hyviä tuloksia :heart:. Tai jospa sieltä tulisikin plussakin tässä odotellessa :kiss:.

Ninni69 Olen pahoillani, että sinusta tuntuu tuolta :hug:. Todella kurjaa jos miehes ei ymmärrä täysin sun vauvakaipuus syvyyttä :(. Mutta mitä siihen yhteen kertaan tulee, niin eihän ole sanottua, etteikö siitä voisi tärpätä, joten älä vielä toivosta luovu ja ainahan voi yrittää siltikin. Oletkos ovista testaillut? Ja jos niin miltä eilisen tai tän päivän viiva näytti.

Musta tuntui, ett meillä mies eilen odotteli mua petipuuhiin, kun lueskeli niin pitkään, mutt mua ei enää huvittanut, kun huomasin päivällä, ett oviksen on täytynyt jo olla. Meilläkin jäi siis tämä kierto yhteen ainokaiseen kertaan, mutt sen puoleen paremmin, kun 3 edellistä kiertoa meni kokonaan yrityksettä :(. Korkealla ei ole minunkaan toiveeni, mutt saahan sitä ihmettä odottaa =).

bugsy Kiva, ettet jätä meitä. Muista, ett voit kirjoitella tänne aina ja just niin paljon kuin haluat :). Muistahan sit kertoa mitä kuuluu kun käyt th:lla.
 
hellou!
kävin lekurissa ja ultra kerto että endoa ON paljon ja munasarjassa oikealla kaksi kystää 8 cm läpimitta että Tammikuussa isompi avoleikkaus edessä :( raskautuminen on kuulemma hyvin epätodennäköistä mutta ihmeitähän voi sattua...Mutta nyt mennään päivä kerrallaan ja katsotaan leikkauksen jälkeen onko raskautuminen todennäköistä.
Täti tuli eli kp1 nyt..sekin vielä:mad:
Muksua illan jatkoa kaikille ja plussapuhureita:heart::heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöpsö;24979599:
lumeton..olen poistunut palstalta,mutta sua olen käynyt seurailemassa täällä ja en voi muuta kuin toivottaa sydämestäni asti vilpittömästi onnea :heart:

kiitos kaikille myötäelämisestä :hug:
..ei se ollutkaan minulla tuulimuna vaan keskeytynyt keskenmeno..alkio oli lähtenyt kehittymään,mutta sitten riepupetteri ei ollut jaksanutkaan.

Onnea kaikille plussanneille ja haleja neganneille.

Ottis..tsemppiä koitokseen :)

Kiitos Nöpsö, päivä kerrallaan kuitenkin mennään.

Kovasti voimia ja kaikkea parasta toivon sinulle ja perheellesi :heart:
 
putunen - kyllä tuo Sallukainen on jo sisäsiisti(vaikka vahinkoja VOI vielä sattua..)..tänään karvakorva täytti 5kk:heart:

Matothin on jo latialla - kertaalleen 2 niistä jo pesasin(pisuvahinko)
Mieshin on jotenhin lähenny koirulaisen kera: silittelee ja hellästi jutustelee - lähtee lenkittmäänhin mieluusti.:)
..ihan, kuin Salli olisi kuulunut pesueeseemme AINA!

Voi tattinen miten kurja tuo endo&kystat - pois ne kepitän:stick:..halitus ja voimasia:hug:

Ninni jaksuja siulle:hug:..kurja on tuo tilanne: sinä kaipaat pientä syliin paljosta paljon..ja mes aivan tyytyväinen eloonsa noinhin..*huoks*

Ihunaa Tringa, jatkukoon raskaus nyt onnellisten tähtein alla:heart:

bugsy - hyviä vointeja&pulleita masuja:kiss:

Minttu
- mie peukuttelen d=)b jota NYT tällä kiertoa, se muhkea folli sieltä irtoaa ja saa ihunan päätöksen matkalleen:heart:

HEI..ja onpa hywäinen, jotta ottivat tuon Anti-Muller hormoni kokeenhin!


ON..taitaa minun täytyä venyä huomenna lääkäriin..ei tauti tunnu talttuvan: /..rintaan jo yskiessä sattuu, lämpöä ei kumminkaan..tätä nyt kestänyt 9vrk.


Plussasätehiä laittelen jokaiselle ihunaiselle, pysykäätte terveinä:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Vielä tuosta Anti-Muller hormoni kokeesta:
Munasarjojen toiminnan indikaattori
Tytöillä ennen puberteettia AMH on matala, mutta fertiili-iässä tasot nousevat. Tasot ovat korkeimmillaan nuorilla ovulatoorisilla naisilla ja arvot laskevat iän mukana. AMH fertiili-ikäisillä naisilla toimii munasarjojen ikääntymisen indikaattorina ja munasolufollikkeleiden määrän mittana. On todettu että AMH on paras yksittäinen markkeri ennustamaan munasarjojen responssia gonadotropiinistimulaatiolle. Korkeat perusarvot ennakoivat munasarjojen hyperstimulaation riskiä. Sen sijaan AMH pitoisuudet ovat matalampia naisilla, joilla on heikko responssi. Matalat AMH arvot ennustavat menopaussin paremmin kuin muut markkerit. Polykystisten munasarjojen yhteydessä AMH arvot ovat kohonneet. Hyvin korkeat AMH arvot toimivat spesifisenä ja herkkänä tuumorimarkkerina granulosasolujen kasvaimissa.
 

Yhteistyössä