40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Marza1970 Toivottavasti tauti hellittää ennenkuin pääsee kunnolla päällekään :kiss:. Paranemista :flower: ja toivotaan oireista huolimatta tisukivun ja -kasvun olevan r-oireita ;).

PippuriPiia-70 Voi sua raasua kun sait sitten ukkos taudin, mutt todettakoon, että pullat on hyvin uunissa kun kaikesta huolimatta hoitelitte simppajahdin kunnialla kotiin :kiss:. Onnekasta RKTT-aikaa :heart:!

Mä kävin tänään pistättämässä tt-huollossa hepatiitti A ja B -rokotteen ja puhuin samalla itselleni lähetteen perusverenkuvaan ja kilpparikokeisiin. Toivottavasti jaksan aamulla nousta ajoissa labraan, niin saan nopeammin tietää mikä on mm. kilpparin tilanne nyt. Toisaalta olen ihan ok ja energinen, mutt tätä en ymmärrä, ett miksi kummassa töiden jälkeen iskee tolkuton väsymys, joka ei todellakaan helppaa lepäämällä, vaan on parempi vaan puskea ittensä väkisten liikkeelle ja alkaa tehdä jotain. Syynä saattaa olla verensokerin lasku tai sit yksinkertaisesti väärä vrk-rytmi, sillä mähän kupsaan töistä huolimatta alkuyöt, vaikka aamuisin onkin aikaisempi herätys :ashamed:.
 
Chrissy72 Yes! Ihanaa :kiss::hug::heart:! Ei epäilystäkään =). Toivottavasti viiva pysyy ja vahvistuu seuraavissa testeissä. Peukkuja :kiss:. Dippasitko aamulla? En mä utelias oo :LOL:....
Juu, kyllä mä sen toisen testin aamulla tein :) Oli se taas vähän vahvistunut, mutta en siitä jaksanut kuvia alkaa latailemaan :) Mä huomenna tai perjantaiaamuna teen viimeset (sekä digin että viivatestin) ja sisse on siinä. Mä en oo kyllä ikinä ennen tehny ku yhen testin ja varannu ajan sen jälkeen suoraan neuvolaan, ihme rahantuhlausta tällanen =D
 
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Taidan vielä huomenillalla tai perjantaiaamuna tehdä digitestin ja sen jälkeen varata ajan neuvolaan :) Eiks tällaset vanhat akat joudu kauheisiin syyneihin =D

Juu, vanhat kanaset "joutuu" syyneihin!:D
..vaan, eikö ole kuitenhin ihuna kun tutkitaan tarkoin ja seurataan, että pikkinen vain voisi hyvin - tarrasukkasia ISO lasti täältähin:heart:

Mä lähen nyt raatamaan mutta mielessä peukuttelen plussille, oviksille ja kaikelle mahdolliselle...ja tietty omille tarrasukille :)
.
 
Viimeksi muokattu:
Crissy - voisithan ikäsi puolesta kysellä sitä eka ultraa aiemmin?..riippuu aivan paikkakunnasta miten siihen suhtaudutaan.
Itse pääsin ekaan ultraan Perhesuunnitteluneuvolan puolelle 44v heti tasan rv6+0..mutta juu, silloin rv10-12 se on muistaakseni eka.
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut täältäkin Chrissylle :wave: Tollasia meille muillekin!!!!

Kalenterista just huomasin, että tänään on Yrittäjän päivä Onnittelut siis kaikille muillekin yrittäjille. Sama kai se, mitä yrittää - lasta vai jotain muuta :LOL:
Täällä päivän teemaan sopivasti ovis bongattu ja hommat hoidossa, tulis vaan sitä toivottua tulostakin...

Ihana ilma täällä Tampereen seutuvillakin, pyykit kuivuu ja pihahommia on mukava puuhastella. Vähän jo kesäkamaa talvivarastoon ja silleen. Toivottavasti tää on esimakua tulevasta ihanasta, kauniista ja kuivasta syksystä!
 
Mulla on eka neuvola vasta rv 11+1. Olisi ollut 8+1, mutta kun jouduin vaihtamaan aikaa, niin seuraava oli vapaana kolmen viikon päästä. Np-ultra on sitten tuon jälkeisellä viikolla, kai, riippuen miten saan aikoja + kauanko verikokeiden tuloksissa menee. Meillä ne tulokset kerrotaan ultrassa.
 
Heipsutirallaa Rakkaat Sisaret:wave:! Ei vissiinkään ykskään 40+-ukkeli ole ainakaan myöntänyt istuvansa olkkarissamme:D!

Päivät (ja elämäkin siis) kulkee tolkutonta tahtia, ja vauhti vain kiihtyy ikääntyessä:ashamed:! Mä oon melankolinen, juu.. Ja vaikka rakastan syksyä; sen tuoksuja ja värejä, niin tuppaa pikkuinen mielialan lasku aina tulemaan silloin(kin), ja vetää mielen haikeaksi..

En ole muka joutanut kommentoimaan, lukenut kylläkin, ja nyt pikainen yhteenveto:

Chrissy-72! Onnea, Onnea, sun "polyypeistas":D! Eiköhän tulevan rakkaudenhetelmän nimi ookki "polyyppi"? Wallan mahtavat onnittelut ja enkeleitä vierellenne kulkemaan:heart:!!!

Onlydream; Osanottoni suruusi! Kun äidistään joutuu luopumaan liian varhain, on varmasti aivan hirveä, "amputoitu" olo pitkään..läpi elämän..Mutta ihanaa, jotta jaksatte ajatella uutta elämää, elämän jatkumoa ja toivottavasti se toive toteutuukin pian:kiss:

Marza; ihania kuvasia jaat kanssamme! Mua alkos jo muistot niin riivaamaan, että alko jo mietityttämään, että ihanko oikeesti noi ihanat kaavut äideillä vaan on vuosikymmenestä toiseen, ja entäs ne maailman sexyimmät VERKKOPÖKSYT
? Aivan hulluna naurettiin huonekamuni kanssa silloin lähes 7 v, sitten, jotta pitäskö piristää makkari-elämää, pöllimällä verkkopöksyt sairaalasta!! Molempien miehet vaan tuijotti juuri synnyttäneitä armaitaan, eivätkä ihan olleet ajan tasalla:LOL:!

bugsylle ihan hirmusti ONNEA, jotta kaikki menisi loppuun asti hienosti, ja saisitte sen ihkuisen, piskuisen, iltatähden syliin asti:heart:! Teillähän taisikin olla jo jokunen sisarus odottamassa kotona , uutta pikkuista ihanuutta;)!

Pippuri-Pia! Maailman vanhin flunssan parannuskeinohan on juurikin tuo; nuha lähtee "nu**imalla", mutta voihan sen aatella kauniistikin; räkä lähtee rakastelemalla:saint:! Ja hitsi sentäs, kun tosta tulee tulosta, niin tiedät aina, että ei flunssa välttämättä ainakaan pahasta ole:).

On ollut puhetta papasta ja mammografiasta! Millon se mammis-kutsu tulee? Kävin vuosi sitten kutsun perusteella papassa, mutten oo ikinä käyny mammossa:O!!!

Kastehelmi ; kiva kuulla, että viikonloppu oli antoisa! Ja silloin kun pöytä on VALMIIKSI katettu, siitähän nautitaan ja täysillä:whistle:!

Kaikille suurensuuret halit:kiss::heart:

Lillis
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Lilleriina Tällä hetkellä tuntuu kyllä siltä, että päinvastoin pahentunut. :D Tsiisus tätä aivastelemisen ja rään valumisen määrää! :snotty: Mua niin säälittää tuo ukkokulta, kun se vähän niinkuin joutui nyt toimimaan, mutta tokihan sekin sitä pientä odottaa, niin joskus vaan on pakko vaikka olo kuinka olis kurja. :vampire:

Tuota mammografiaa olen kauhulla odottanut, eikä (onneksi?) toistaiseksi ole kutsua käynyt. Toisaalta tieten hyvä, mutta ei kuulemma mikään mukava tutkimus, etenkään tällaiselle isorintaiselle mutta timakkatissiselle. :O
 
Viimeksi muokattu:
Lilleriina kyllä siellä porvoon sairaalassa ainaskin oli pari vuotta sitten tollasii urkkeja takkeja mutta mulla oli kyllä muunkin värisiä aika sellasia hillittyjä en muista oliko tuolla aiemmassa kuvassa sininen mutta oli ihania keltasia ja vaaleanpunasia ja sellasia mintun värisiä ja ne housut oikeesti oli verkko pikkareita mutta pirun käteviä sairaalassa ja hengitti hyvin ja sopi iiiso vaippa pöksyyn :D
meillä mies meni aamulla aikaseen töihin ja Petra 2v tietty herää kun mamma ja pappa herää ja yskii ja kolistelee.Nyt ei sitte tietty asettunu millään maate vaan toljottaa töllöä ja mamma koneelle heti kahvikupposen kera =)
jotenkin olen niin innoissani että jos päästään muuttaan niin sais laitella tupareita sitten.Ihana jotenkin laitella syömistä ja juomista ja istua siinä ja pulista ja pölistä.
viimeks muutin tähän kaksiooni vajaa 2v sitten ja mitään en järkänny ku olin just eronnu ja likka oli pikkuinen vauva se verotti osansa mutta jos nyt sitten sais aikaiseksi jos siis saamme sen asunnon.
Ja ai niin se paskaakin paskempi uutinen mitä ei meistä kukaan tänne toivo mutta pakko se on kuitenkin kirjoittaa eli eli....


KP 1 :'(
 
Viimeksi muokattu:
Hei pikaisesti kaikille:wave:

Muutto nyt takana ja koti alkaa olemaan kohta....meidän näköinen :)
Tänään klo 9 ois lekuri ja jännittää ihan sikana että mitä löytää massusta lääkäri vai löytääkö mitään..toivottavasti kystät ois pysyneet pois ja jne.
Kierukan varmaan laittaa jos mahdollista ja siinähan se kuumeilu sitten onkin finaalissa :(
Noh nyt jänskään ensin lekurin ja sitten vasta suren.
Luen teidän ihunaisten kuulumiset ajan kanssa ja toivotan kaikille muksua päivää:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Ottis
PP-70 Kiitos, mulla jäi aamulla menemättä labraan, kun en malttanut illalla olla napostelematta. Olis nimittäin pitänyt olla sen 12 ravinnotta :). Mutt ensi viikolla sitten..

Pikaista paranemista teille molemmille :flower:!

Marza1970 Pahoittelut tädin tulosta :':)hug:. Parempaa onnea tähän kiertoon :heart:! Onnittelut viivan vahvistumisesta :kiss:!

Perhis Toivottavasti tulokset ok!

Chrissy72 Milloin sut saa ihan plussanneisiin laittaa =)? (Ps. Laitoin jo =))
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Lilleriina Minä myös tunnustaudun syksy-faniksi. Kaikesta huolimatta siihen liittyy jonkinlaista haikeutta, ehkä pientä kesän kaipuuta tai jotain, sillä onhan sekin ihanaa aikaa. Nyt on kuitenkin ollut aivan mahtavan lämpöisiä iltoja, joista ainakin minä olen yrittänyt ottaa ilon irti :). Kynttilöiden sytyttelemisiin :saint:
 
Naapurin tyttö
mur-murille iso kiitos kutsusta tähän pinoon :hug: ajattelinkin tulla kertomaan mun huonosta tuuristani, en saanut gynelle aikaa kun se on tämän kuun kiinni remontin takia ja kunnalliseen on sitten useamman kuun jonot jos ei oo kiire tapaus... :( noh, nyt sit ootellaan. toissa yönä heräsin todella huonoon oloon, siis oikeasti oksettavan huonoon oloon.
tänä aamuna herätessä taas todella huono olo.
alavatsaa nippailee ja välillä sattuu vasemman muniksen kohdille mutta minusta ylempänä kuitenkin kuin munis on. luinkin jostain että jos on ku niin ei välttämättä näy testissä. mutta jooh, käynnistelen täällä menkkoja omin avuin :D homeopaattisesti nääs... jotta päästään uuteen kiertoon, en oo kyllä nyt pahemmin muutenkaan aatellut asiaa kun on ollut paljon töitä.

Vielä iso kiitos kun saan tulla tänne kuumeilemaan. :heart: kierto onkin nyt ihana 67/29 ja dpo on... öö... 22.
 
Kiitti onnitteluista ja hih joo, vähän nolotti toi vouhkaaminen jälkikäteen ajateltuna
=D Toisaalta me ollaan suunniteltu mahdollisen tytön varalle nimeä Peppi, joten Peppi Polyyppi sointuis varsin kauniisti =D

Ja Ottis, voithan (tai siis ilmeisesti jo voit :)) sä mut sinne siirtää :)

Tässä viimesin tulos, ukko halus hi-techiä :)
Aijaa.com - 10851647

Ps. tupakantuskat on kauhiat!
 
Viimeksi muokattu:
chrissy onnea vielä kerran voi ehkä mä joskus itekkin vielä pääsen nauttimaan tollasesta tuloksesta.Nooh kiva täällä kun rätti housussa lueskelee onnessaan toisten kirjoituksia ja oikeasti ne on niin ihania aina lukea ja lämmittää mieltä jotenkin ja olen täysillä mukana :heart:
Kuitenkin itsellä on kaksi ihanaa lasta ja jos ei olisi lasta ollenkaan se olisi jotenkin mulle vaikea iloita vaikka sitä kirjoittaskin toisin.Muistan kun kuumeilijoissa aikoinaan olin nin aina sitä kirjoittij okaiselle että onnea onnea ja sydäntä riipi aina ajatus että ei koskaan mulla tärppää :'(
olin 34 kun sain ensimmäiseni ja 40v kun tyttö syntyi joten vielä tässä kerkiäis sen yhden ainakin putkauttamaan ja olis enemmän kuin tervetullut meidän kotiin sellanen vaavintuoksuinen mötkäle ..rakkauspakkaus
 
Marza..voi kurjuus:(lämpöinen:hug:
..jospa sen "rakkauspakkauksen" tälle alkavalle kiertoa saatte alulle.:heart:

Naapurin tyttö - Ollos niin Tervetullut "olkkariimme".:heart::)
..jospa se täti ymmärtäis vihdoin tulla ja pääsisit uusin toivein kuumeilemaan.
(laitan siut listoille)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Marza1970

Yhteistyössä