40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Morticia Mun puolestani saat ihan vapaasti päivittää kp-listaa, kun se on sulle tuttua juttua ja huttua =). Jos joskus kuitenkin päivittelen, niin ett varmaan pistä pahakses :)?

Perhis Laskin pikaseen kalenteria apuna käyttäen, ett sun kierto oli 106 päivää pitkä. Taitaa se kyssäri näyttää ton luvun tilalla jotenkin lupaavammalta, joten annetaan olla ja jos ja kun (toivottavasti) tulet raskaaksi tästä kierrosta, ei sillä ole enää väliäkään :heart:.
No joo.. ei toi iihan normaali kierto kyl ookaan.. Tässähän oli se km, josta nyt alkoi menkat Primon avulla.

Toivottavasti se pysyvä tärppi tulisi nyt tästä kierrosta. Uusi ovistestikin odottaa jo koekäyttöä :)
 
En tietenkään tykkää huonoa jos päivittelet, Ottis. Mulla kun saattaa kuitenkin joskus vierähtää etten nettiin ehdi, nää neidit pitää kiireisenä.

Mä huomasin että Fröbelin palikat tulee Tikkurilaan 22. pv ja päätin mennä Pipan 3v. kanssa kuuntelemaan, se kun on hillitön fani. Nyt vain vähän hirvittää mitä siitä tulee, mä kun en tykkää isoista joukoista enkä varsinkaan suurista äänekkäistä lapsilaumoista. :)
 
Täällä syödään räiskäleitä tänäkin iltana :p Outo juttu, en ole vuosiin juuri tehnyt lettuja ja nyt sit kaksi kertaa samalla viikolla.... Vilkas mielikuvitukseni tietysti kehittelee siitä vaikka mitä ;) mutta ehkä tuota ei kannata niin vakavasti ottaa! Silti, menkkoja ei näy eikä kuulu...

Näin viime yönä karmeaa unta. Minulla oli kolme vastasyntynyttä. Yhden olin saanut siskoltani, ja sitä imetin sängyssä. Kaksi muuta vei joku odottamaan vuoroaan (?) pakastimeen, ja olin kauhuissani, kun huomasin, että oli laittanut pakastimen kannen kiinni, koska eiväthän ne sitten voi hengittää..... (mikään muu ei unessa huolettanut). Toiselle oli käynyt huonosti, oli kuollut, mutta toinen, pieni keskonen, virkosi kun lämmitin sitä JA alkoi puhumaan minulle. Kysyi näkyvätkö takaraivon kolhut pahasti.... :/ Kääk! Pahinta oli, kun unessa mietin, minne voin haudata tuon yhden ettei kukaan luule että olen sen tahallani murhannut....... ETTÄ voi unet olla kamalia! Ja kesken unen jollain tasolla tajusin, että untahan tämä on, ja yritin alkaa nähdä unta alusta, toisenlaisella lopputuloksella... siinä onnistumatta.

Kyllä tälläisen unen jälkeen tarvitseekin ison kasan lättyjä!!!!

Leppoisaa viikonloppua ihquille! :heart:
 
Täällä syödään räiskäleitä tänäkin iltana :p Outo juttu, en ole vuosiin juuri tehnyt lettuja ja nyt sit kaksi kertaa samalla viikolla.... Vilkas mielikuvitukseni tietysti kehittelee siitä vaikka mitä ;) mutta ehkä tuota ei kannata niin vakavasti ottaa! Silti, menkkoja ei näy eikä kuulu...

Näin viime yönä karmeaa unta. Minulla oli kolme vastasyntynyttä. Yhden olin saanut siskoltani, ja sitä imetin sängyssä. Kaksi muuta vei joku odottamaan vuoroaan (?) pakastimeen, ja olin kauhuissani, kun huomasin, että oli laittanut pakastimen kannen kiinni, koska eiväthän ne sitten voi hengittää..... (mikään muu ei unessa huolettanut). Toiselle oli käynyt huonosti, oli kuollut, mutta toinen, pieni keskonen, virkosi kun lämmitin sitä JA alkoi puhumaan minulle. Kysyi näkyvätkö takaraivon kolhut pahasti.... :/ Kääk! Pahinta oli, kun unessa mietin, minne voin haudata tuon yhden ettei kukaan luule että olen sen tahallani murhannut....... ETTÄ voi unet olla kamalia! Ja kesken unen jollain tasolla tajusin, että untahan tämä on, ja yritin alkaa nähdä unta alusta, toisenlaisella lopputuloksella... siinä onnistumatta.

Kyllä tälläisen unen jälkeen tarvitseekin ison kasan lättyjä!!!!
Olipas siulla hirmuinen uni:O..tuo kyllä vaatii a i n a h i n 6 ISOA lettusta, että järkytykseltä selviät!;):D
.."tule tule plussa ihnainen kastehelmelle:heart: älä tule kurjake:stick: punanuttu "huru akka"..
 
Olipas siulla hirmuinen uni:O..tuo kyllä vaatii a i n a h i n 6 ISOA lettusta, että järkytykseltä selviät!;):D
.."tule tule plussa ihnainen kastehelmelle:heart: älä tule kurjake:stick: punanuttu "huru akka"..
Kiitos myötätunnosta mur-mur ;) Lätyt auttoi kummasti, sain nukkua tämän yön ilman kuolleita vauvoja pakastimessa ;)

Hah, mitä tuohon VIIMOISEEN toivotukseen tulee, niin kyllä täällä oltaisiin aivan äimän käkenä ja typertyneinä, jos "hyvä kakku" olisi uunissa! Juuri kun olen alkanut olla ihan sujut sen asian kanssa, että "ei sitten, ei enää". En kyllä ole tässä hetkessä varma, olisiko järkytys vai riemastus suurempi! Miehen pikku "hammasoperaatio" tapahtuu ensi viikolla. Vihoviimeinen tilaisuus ylläreille :) Mutta enpä siihen usko. Siitä huolimatta että on aavistuksen huono olo. Mutta tässä on ollut maha kipeä/huono olo viikkotolkulla, joten eiköhän se sitä samaa ole.

Täällä paistaa aurinko! :wave: Kaikkea kivaa kaikille! Mitäs Lilleriinalle kuuluu, muuten?
 
Huomenta :)

Nyt pukkaa kyssäriä..taas tyhmä tämä:LOL:eli:miulla ihmeen kovat ovis kivut menossa ja limailu tosi runsasta ja NÄNNIT:kieh:tosi,tosi kipeet eli tuleeko kivut ja muut mukavat silloin kun munasolu jo puhjennut vai ennen sitä??
Meillä kun ke iltana tai yöllä pupuiltiin että voisko olla et mennöö huti,kuti simppaset vai oisko ollu nappi ajoitus :)
Et tämmöstä...

Pitäs alkaa pukemaan ja lähtä kauppaan..kun jaksas :( laiskuus huipussaan taas kerran :p
Muksua päivää toivottelen kaikille:heart::heart:
 



Nimi / ikä.......Kiertopvä / kierronpit...yrityskerta...Km / monesko haaveissa

Perhis (44)................kp2/?...............yk9.6v....( n. 11)....3.
Iida-Karoliina (48)...kp3/26-31........yk6.......................................5/1.yht.
Marza (42v)...............kp3/30.............yk2v.....................................3.
anjamarita (43).........kp4/28-3..........yk11.....................................2./1.yht.
Euphonia (41)..........kp9/25-26........yk27.....................................1.
Onlydream (39)........kp13/268..........yk?.......................................?
sarialeksandra(41)..kp15/30............yk yli 1v................................2.
tattinen (42).............kp16/22-28.......yk24 (2km.) ..........5/1.yht.
PippuriPiia-70 (41)...kp17/30............yk2......................................5.
AnnaPauliina (41)....kp18/28............yk5......................................4.
Morticia (44).............kp23/35............yk3(?).................................3.
lippis (43)..................kp27/25-28......yk4 ( 4/2012)........1.
Fiialiia (40+)..............kp27/27-30......yk4.......................................1.
Rominas 42v.............kp29/26-27......yk1.......................................3.
Hanhimamma (42)....kp46/29............yk5.......................................3/1.yht.
sinivatukka (43)........kp46/28............yk2......................................2.
Tintti-Tiivari (42).......kp50/25-27......yk1.......................................?
Naapurin tyttö (29)..kp69/29...........yk 10v..................................1.
annekristiina (47).....kp?/26.............yk8 (
2007)............5./2.yht.
pikkutirri (42)............kp?/28-30.......yk20 ( 6&8/2011)....4/2yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria, OOAK

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, WhiskyPeat, Sussu-72, Kastehelmi, ulpunen







Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikki ihanat :heart: Tulin tänne ilmoittautumaan kun en ole aikoihin ehtinyt/ jaksanut lueskella. Huono olo on vaivannut, matala verenpaine, joka on aiheuttanut osaltaan huimausta ja huonoo oloa. Mutta toivotaan että masuasukilla olis kaikki hyvin. Tiistaina olis varhaisultra ja katotaan josko nyt näkyis syke kunnolla :heart: Viime viikolla gyne oli kyllä sykkeen näkevinään, mutta laittoi sen kysymysmerkillä. Mä niin toivon että murusella on kaikki hyvin.

mukavaa viikonloppua kaikille teille ihanille:hug:

Sussu ja Jorma-Irmeli 7+2
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
tattinen - miulla on monasti juuri h e t i oviksen jälkeen ne tisut toooooosi kipiät:$..ja sama tisukipu jatkuu dpo10 asti jos tärppi ei käynynnä.
..kyllä ne keskiviikon simot on varmaanhin vielä elinvoimaisia jos tänään ovis.:heart:(nehän elelee sen 2-5vrk - jopa 7 hyvissä olosuhteissa ne sitkeimmät)
 
Morticia mulla on tänään siis kp3 eikä 2 kuten olet päivitellyt :)
joten jos sen muuttanet oikeaksi
Oltiin sienimetsällä miehen ja tytön kanssa reilu pari tuntia ja todella huono saalis tuli mukaan tosin sellanen vanha autiotalon piha alue löydettiin ja saatiin mukaan maukkaita omenia
 
ON..ei se miun ovis ollukkaan vielä eilen illasta/yöllä..tänään - kp13 se kolmas "limailu" päivä ja pikkasen jo alkaa tunnetta olla että, kohta poksahtaa..

Miehen kera varmaanhin tykkäillään illasta:rolleyes::heart:..onhan tuosta jo aikaa mennyt kun edellisen kerran oltiin ihokkain..onkohan jo peräti 1kk?..taitaa olla!:O


Mukavaista päivää ihunille:wave:
..täällä sadellut koko päivän..mutta illasta sauna lämpiää ja jos yhden olusen naukkailis myöskin:p..eiköhän noilla "kolotukset" häviä.;)(edelleenhin tautia yrittäää pukata)

Kastehelmi:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Kiirettä on, mutta minun haamuni ei muuksi muuttunut, tuskin sitä olikaan, toiveunta vain silmissä vilisi:) Tänään kp 2/ 24. Oikeastaan hyvä niin, koska ovisiaikani ajoittuu lääkärin aikaan ja pääsen kuulemaan tuomioni, jos se on tyly, niin oviksen voi unohtaa, jos ei, niin sitten vaan antaa palaa entiseen tahtiin.

Kuume ei ole ehtinyt kauheasti riepotella, tuskin ollenkaan, hyvä niin. Mulla ei ole niin kova kuume, että jos en plussaa enää saa, niin sitä ei sitten tule, en sen perään enää itke. Mutta tottahan sitä oviksen lähestyessä kaikki tehdään ja eletään unelmassa, että jos jokin ihme tapahtus, mutta jos ei, niin ei nuo menkat masenna. Nyt on elämässä muutenkin sellanen touhu päällä, että raskaus olisi lähinnä rasite- ihan sen takia, että siihen kuuluu niin paljon pelon sekasta tunnetta, että miten se menee, että tässä elämänvaiheessa olisi helpotus jos plussaa ei vaikka tuliskaan, että uskon ja luulen, että enskevään ja syksyn aikana voi se kuume nostaa häntäänsäkin, mene ja tiedä. Tieto siitä, että raskautua voi vielä vaikka 45v niin tuntuu, ettei ole kiirettä...huh....vaikka onhan noi numerot aika mageet ja hälyttävät, että oikeestiko vielä haluisin kokea sen äitiyden kun lapsi on vauva, kun nyt on alkanut päästä helpommalla. Mutta kai se jonkin asteinen vauvakuumevillitys verissä on ja siksi täältä itseni löydän höpöttämästä, se vähäinenkin kuume riittää kuumeilemaan.
 
Mie vinkkailen täältä ihunille!!!:wave:..

Laitteleisitteko ne ilmonne kiertopäivistä vaikka isolla ja punaisella värillä korostettuna..ei jäisi sitten päivittäjältä huomaamati - Kiitos kaunis.:)
..kokemuksesta voin kertoilla, että helposti kyllä sieltä tekstin joukosta jää huomaamati.
 
Viimeksi muokattu:
Heips ihanaíset pitkästä,pitkästä aikaa!!!:heart:

Wiiwi kertoilee kuulumisiaan sen verran että vuosi sitten saimme tämän ihanan prinsessan,odotusaika oli rankka,samoin synnytys,mutta kaikki meni lopulta hyvin ja tytär voi hyvin myös. Synnynnäinen munuais vikakin näyttäisi olevan "lievää" sorttia,eikä näin ollen vaivaa perhettämme juuri mitenkään.

No,nyt sitten syntyykin perheeseemme loppuvuodesta vielä pieni prinssi!!!!!!
Todellinen ylläri vauva,joka tosin otetaan suurella ilolla vastaan,ja siis niin täysin oireeton raskaus,etten tietäisi raskaana olevankaan,ellei masu asukki sitä melskaamisella ilmoittelisi ahkerasti!!!

Pientä "hirvitystä" ilmassa,et miten jaksaa,on tää tyttö nimittäin todella vaativaa sorttia,mutta onhan näistä sitten seuraa toisilleen...

Pienenä tullut kummityttömme asustaa vielä kanssamme ja on kovasti apuna kaikessa touhussa.

Tässäpä näitä kuulumisia pikaisesti.

Toivon hartaasti sydämeni pohjasta että teidän muidenkin toiveet toteutuisivat,niin ikäähän mullekin kerkeää kertyä jo 45 mittariin ennen tätä synnytystä!!! Voi jessus sentään!
 
No voi fitti, mitähän mä oon sit sekoillu. Hyvin alkaa päivittäjän ura. :(
katellaan... Ah, joo, nyt ymmärränkin.... oli vähän säätämistä ja sitten kopsasi mutta unohdin päivittää. Sorry, korjaan NYT. Eiku..... AAAAARGGH!! Onhan noista varmaan jotkut oikein, ainakin mun oma on kuten pitääkin.....
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
No nyt on korjattu, mutta jos kaikki ihanaiset viitsis kuitenkin vielä tarkistaa että on oikein. En mä oikeesti oo näin käsi, jotenkin vaan nyt lipsahti. Vaihdoin muuten listan fonttia että mahtuu paremmin, onko hankalalukuisempi nyt vai saako olla?
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970

Yhteistyössä