40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Miekin tutkiskelin Mahdotontako(n) testiä..ja aivan haaleaa punaista saan tuonne viivakohdan yläreunaan näkyviin(miullahan se oli alareunassa eilisessä dippauksessa)

Voi, kunpa se siitä vahvistuisi kunnon plussaksi!!!!!!!!:heart:
 
Ottis
Voi pihkuran pahkura mur-mur sun negaasi :( :hug:. Kurjaa, kurjaa, kurjaa :headwall:. Jätätkö nyt sitten luget pois dpo10 vai miten? Sullon tapana illasta dippailla ja se on vähän epävarmaa noinkin varhaisilla päivillä. Aavistuksen tuossa kuvassasi jostain haamulaisesta näin, mutt väristä en osaa sanoa mitään :confused:. Plussapeukutuksia :heart:.

mahdotontako Kyllä mä sunkin kuvassasi aavistuksen punaista näin. Peukutuksia, että se oikeaksi plussaksi muuttuisi :heart:.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mahdotontako Kylläpä se sinuun nyt kamalan taudin pukkasi :ashamed:. Elimistöhän voi reagoida r.a.s.k.a.u.t.e.e.n puolustautuen 'vierasta kudosta' vastaan ja saa aikaiseksi jos vaikka mitä :saint:. Sitä vaan ett toivottavasti toi tauti tuo mennessään plussan ;) :heart:.
 
Ottis-Kattis:hug:. Sähän voi ottaa automatkalle sun itsesi keksimät molemmat siedätysvaihtoehtot: pullo viiniä JA paljon erivärisiä lankoja. Voi, miten mageita sukkia siitä vois tullakaan :).

Putunen ja Mafinka Salatieteeltähän toi simppojen talletusaikataulu kyllä kuulostaa. Otatte ja annatte vaan aina kun teillä sellainen fiilis. Oon ihan varma että sillä(kin) lailla te vauvan saatte. :heart:. Mur-mur kertoi, että simppaset tavallaan auraavat tien muillekin. Kuulostaa ihan loogiselta; sillä laillahan ne vaikkapa Tour De Francessa fillarilla ajavat – toistensa peesissä :D.

Ihanaa mur-mur taas lukea sun ellotusolosta (ja taas kuulostaa kaamealta, jos ei tietäis miks se etominen ja huono olo on niin hyvä juttu). Ymmärsinks mä nyt oikein, että meinaat siis lopettaa luget JO dpo10 jos testissä ei näy mitään, VAIKKA ei ole korkeahormoninen tyyppi? Kuinka pitkään sun on käsketty niitä lugeja käyttää? Mulle on aina annettu klinikalta ohje että testiin asti (ja testi pp14). Ekalla kerralla mulle tuli lugeista oireita vaikka minkälaisia (ja siitä kierrosta sitten plussasin), toisella kerralla ei tullut niistä mitään oireita (enkä sitten plussannutkaan). Niin että mur-mur kuule; huoli pois:hug: :kiss:, täällä peukuttelen hirmuna sulle d:heart:b

Mami41 Hurrrrrjasti onnea tähän kiertoon.

Mahdotontako Voihan paska, etten paremmin sano :(. Munb äitini aina sanoi, että Jaffa, banaani, paahtoleipä (paahdettu, päälle vähän margariinia) ja hyvä kirja auttavat. Voimatsemppiparanemisvaloplussahali sinulle :hug:!

Mur-mur Voihan kökkö kun nyt menit negan testaamaan. Mutta SILTIKIN sanon ettei nyt heitellä kirveitä kaivoihin vielä. Tää on NIIN salatiedettä, ettei MISTÄÄN voi tietää varmaksi MITÄÄN. Jos vaan pystyisit oottamaan sinne lauantaille, niin sitten vois jo jotain tulkintaakin olla… Tosin: aina ei silloinkaan näy. Ja nyt arvaan, että siihen vastaat sulla AINA näkyneen jonain tiettynä dpo-päivänä… MUTTA: eikös se niin ole, että ensinnäkin oireet ja hormonitasot on kaikilla yksilöllisiä JA yhdellä yksilöllä kierrot on yksilöllisiä, JOTEN: ei voi luottaa siihen mitä jollain toisella on ollut EIKÄ siihen miten itellä on ennen mennyt. Pois huoli ja kiurja mieli mur-murin luota HUSSS! Ja mur-murille puss :kiss:.!
 
Ottis no enhän mie noiden dpo päivien suhteen vielä olekkaan huolissani jos plussa ei vielä näkyiskään..kuitenkin vasta dpo9 ja miulla näkynyt se plussa kyllä vasta dpo12..(yhdellä tärppikierrolla dpo14, kahdella dpo12)

..mut mut..kun aamusta ne lämmöt todella matalalla(jopa tasan 36.00C) ja kierron loppua odottelein vasta 15pvä. ensi tiistaina.
Lämmöt laskeneet hetkellisesti loppukierrolla jos tärppi ei ole käynyt n. 2-3vrk vuotoa - ei n ä i n aikaiseen..TOSIN, nyt lämmöt ovat taas 37.1..uskon Lugeilla olevan osuutta..

Lämmöt nousi kyllä selkeästi ennen Lugejen aloitusta(ovis) ja sitten yllättäin tuonne 37.3 dpo7
Pitääpä huomenissa seurailla uudemman kerran ennen kuin Luget laitan aamulla, ovatko lämmöt miten alhaiset kun poikasen olen vienyt Eskariin.
Laitan sitten Lugepalleron ja vertaan, mitkä lämmöt n. tunnin päästä siitä.

Jotenhin aloin uskomaan itsekkin tässä jo tärppiin ihan kunnolla ja putosin kyllä korkialta kun lueskelin Lugejen aiheuttamista "R-oireista"..harmittaa hirmusti:'(

Mutta tosiaan, seuraavaksi dippaan launtaina dpo12 pakko vaan yrittää jaksaa kärvistellä sinne:|

Ottis
ja Hystis en mie Lugeja kuisteskaan lopeta, vasta kuin dpo13 JOS testiin tulee pelkkä Blanco.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Voi mur-mur, olen niin pahoillani tuosta sun surkuolosta :(. Lämmöthän kertoo kyllä aikalailla, ainakin minulla. Pudota tupsahtavat ennen tädin tuloa väistämättä. Sinnillä sulle peukuttelen edelleen :heart:.

Hystis Hyvä idea toi vaihtoehtojen miksaaminen. Luulen vaan, ett mies tykkäis kyttyrää jos alkaisin autossa viinin kanssa vehdata ku muutenkin kattoo otsa kurtussa mun viinilasejani :(. Väistämättä välillä mietin, ett mistä saiskaan sellaisen soppelin miehen, jonka edesottamuksia ei tarvis mietiskellä ku ihan tuntuu toisinaan, ett mokoma jörri on mun onneni tiellä :). Mä haluaisin tehdä mitä haluan, mutta ton siipan kanssa se ei aina onnistu (jos koskaan). Oon mä kans ku marisen vaikka ukko ollut jo monta viikkoa ihan ihmisittäin :ashamed:.

Milloinkas sulla se palleroiden siirto onkaan? Piti olla joko keskiviikkona tai perjantaina muistaakseni. Mitkä on fiilikset? Ei siis hoitojen onnistumisen suhteen ku kerro vaan miltä tuntuu ajatella olevansa pian raskaana =) :heart:.
 
Hei mur-mur vielä noista lämmöistä...tiedän että olet oman kroppasi spesiaali, mutta lämmöt voi heitellä samalla ihmisellä niin hirveän monesta syystä. Jos mä alkaisin mittailla omia lämpöjäni, niin se se vasta vuoristorataa oliskin, ei mitään logiikkaa tai järjen hiventä. Mulla saattaa lämpö nousta parikin astetta ihan yhtäkkiä ja tunnin kuluttua laskea. ja siltikin joko oon tai en oo ollu raskaana. Huoli pois mur-mur ja mittari kaapin perukoille itseltäsi piiloon.
 
Ottis
ON Käväsin äsken postilooralla ja Pate oli tuonut mulle paketin erittäin herkkiä puikkotestejä :). Mur-mur katala oli laittanut pikkutirrille linkin ja senhän tietää, ett mä lankesin eilen ansaan heti ku olivat pikkasen tarjouksesa. Ts. mulla on taas mitä dipata, vaan ei syytä miksi dipata :LOL:.
 
mur-murin syytä jos Ottis jou-tuu dippaamaan..:LOL:

Hystis
ihanainen..voisitkos kaivella muistisi kätköjä ja yrittää kertoilla miulle ne omat "oireesi" noiden Lugejen aikaan??..voisitkos sie sen tehdä??..juuuuuhan!:kiss:
Minkälaisella annostuksella siulla ne olivat?..miulla 100mg/1xaamu. 2xilta= 300mg.
 
Viimeksi muokattu:
Terkkuja täältä "ei enää haaveilevien osastolta"! Mur-mur, sun pitäis saada provikat testintoimittajalta, sillä Ottiksen tavoin lankesin linkkiisi :-D Vaikka ei tainnut mulla olla ovista tässä kierrossa ollenkaan.

Pate toi testit tänään ja päiväpisusta kp 22/24-32 dippasin ja sain näkvyiin jotain haamun haituvaa. Tää on eka kerta, kun testaan näillä testeillä, mutta haamujahan mä saan tosi helposti ties minkä merkkisillä, joten ei kauheen korkeella oo toiveet. Onko teillä muilla One Stepillä testanneilla millaisia kokemuksia haamutuksesta?

Rominas on plussannut: lämpimät onnittelut! Ja samoin kaikille muille keitä onni on potkinut. Laiva toivottavasti lastautuu täytee pinon porukoista.
 
Ottis Ei se aina ihan riitä, että toinen on aika ajoin ihmisittäin, jos tuntuu että aika ajoin se toinen on oman onnen tiellä. Mulla on tavallaan just näin, mutta nyt oon tosiaan alkanut miettiä mitä minä haluan, enkä anna toisen olla esteenä sille. Tämä on siis tavoite, jota kohden menen. Musta alkaa tuntua siltä, että en tarvii enkä halua mitään miestä (ainakaan vaki-asuinkumppania) itelleni ollenkaan. Jonkin aikaa joudun kärvistelemään tässä mitättömässä tekemättömyys-zombie-tilassa/tilanteessa, mutta jahka asiat tästä viimeistään kahden kuukauden kuluessa selkenee johonkin suuntaan, niin sitten elämä valaistuu. Sellaista itsenäistä hyvää oloa ja kivaa tekemistä kohden Ottis-Kattis sinäkin, eiks je :hug:.

(MUOKS!) En siis tarkoita kuulostaa siltä, että kehottaisin sua tai ketään (ees itseäni) eroamaan, vaan että itsenäisesti tekee itelle tärkeitä asioita eikä anna toisen olla oman onnen esteenä, asui samassa taloudessa tai ei.

ON Tänään viimeiset piikit ja perjantaina punktio. Mahdollinen siirto on sitte maanantaina.
 
Viimeksi muokattu:
Terri voi kun ihunaa, tuliko haamuinen testiajalla:)
Paljosta paljon siulle sitä kestävää plussaa kuule toivoisin:kiss:

Ovatko Testit One Steppejä nimeltänsä?..millaiset nuo suojapaperit niissä oli, mie en muista enään?
Itse muisteleisin, että ei noilla testikaupan Erittäin Herkkä Raskaustesti | Testikauppa.fi testeillä turhia viivasia tullu, testiajan jälkeenkään.

Siehän Terri myös noita Lugeja käytit, eiköstä?..tuliko siulle ns. "R-oireita" niistä: masu turposi/kipuili kovastikkin, huonoa oloista..ja miulla alakerta on TODELLA turvoksissa..ja tietty oikkein pehmyt kun ne pallerot sisältää sitä manteliöljyä;)
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur Mun annostus on molemmilla kerroilla ollu 3palleroa aamulla ja 3illalla – emättimeen siis. Oireita oli turvotus ja (turvotuksesta johtuva kivistys). Sitten oli turvotus ja kivistys ja vielä turvotus ja kivistys (nämä oireet olivat siis melko vahvat ja ne olin kirjannut ylös. Muistan, että tissit oli myös turvoksissa, mutta se oli todennäköisesti oiretta Lugeja edeltäneistä hormonipiikeistä. Tästä ekasta kerrasta siis plussasin.

Tokalla kerralla oireita ei tullut edes hormonipistoksista, ei myöskään Lugeista.

Nyt tällä kolmannella (ja varmaankin viimeisellä) kerralla ei myöskään ole ollut hormonipiikityksistäkään mitään oireita. Turvotusta on vähän, mutta se johtuu ummetuksesta, joka johtuu todennäköisesti liikkumattomuudesta, joka johtuu polvikipeydestä ja tosta prkleen kaameesta ilmastosta!

Mielenkiinnolla ootan miträhän oireita (vaiko mitään) ne Luget tällä kerralla mulle aiheuttaa – siis jos niitä ees tarviin… (ne kun aloitetaan tukilääkityksenä siirron jälkeen).

Mun hoitorumbani alussa ja ekan koeputkikerran aikoihin juttelin myös tuolla lapsettomien puolella (muistaakseni 35+ LAPSETTOMAT). Siellä oli aika paljon juttua lugeista. Sä kun olet niin hyvä etsimään ja löytämään netistä kaikkea, niin sieltä voisit saada lisää kokemuksia Lugeista.
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur, nää on toisaan One Stepin 10 mlU/ml testejä. Puikossa on vaalean violetti korkki ja muuten se on valkoinen. Mutta kyllä mun viivani taitaa olla vaan harmahtava viivanpaikka, koska en huomannut limojen lisääntymistä, enkä oviskipuja, joita yleensä aina tunnen. O-testejä olen jo yrittänyt vältellä, mutta silti aina loppukierrosta tilaus R-testeistä lähtee ja sitten TESTATAAN oikein kunnolla :)

Mulle ei lugeista ole kovinkaan paljoa tullut oireita. Koko hoitorumban aikana (5 kiertoa oli koko arsenaali käytössä ja vielä kahdella kertaa vain luget) oli sellainen turvonnut olo ja keräsin nesteitä, mutta en tiedä johtuiko piikitettävästä hormonista, kortisonista vai lugeista. Sen yhden plussan sain ekalla luge-kierrolla, jolla oli vain kortisoni tukena ja muistan ettei ollut kertakaikkiaan mitään oireita ja sitten se plussa yllätti dpo 12, vaikka olin varmaan 5 päivää jo sitä ennen testannut. Mutta eipä viivanen vahvistunut ja 4 päivän päästä alkoi vuoto.

Joten mun neuvo on (sivusta on aina helppo huudella), että et mieti oireita tai oireettomuutta, vaan testaat suunnitelmasi mukaan dpo 12. Jospa se sitten yllättäisi ihanasti. Peukutan täysillä.

Samoin peukutuksia Hysterialle punktioon ja palautukseen.
 
Siulla Hystis 5vrk siihen siirtoon, on varmaan piinaavaa odottaa..mie hyppisin kuule seinille!!


Ihan hirrrrrmusti toivon, että sieltä ainahin kaksin kappalein saisit kyytiäisiä mukaasi:heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Jos Terri tilasi samasta linkistä kuin minä, testit ovat erittäin herkkiä (10mIU/ml), suojakuori valkoinen, nimi One Step ja testin vaikutusaika 5 min.

Terri Waude, jospa sinä nyt plussalaivan matkaan astuisit :heart:. Peukutuksia :kiss:.

Hystis Mun mies on mun onneni tiellä silloin kun haluaisin tehdä ns. omia juttujani, ei muuten (just nyt :)). Ts. nyt kun systereiden kanssa matkaa suunnitellaan, on jotenkin kurjaa, ett ikäänkuin 'lupaa' joudun häneltä pyytää. Sinkkuaikoja siinä mielessä kaipaan, ett silloin sai tehdä mitä lystäs milloin lystäs, miettimättä miten se toisen elämään vaikuttaa. Tätä kai parisuhde on, ettei vaan voi elää enää vain itselleen (ja omilleen), vaan on huomioitava myös toinen (ja hänen omansa) :ashamed:.
 
Mur-mur, oli ne noita samoja, joita linkitit. Livenä tuo korkki vaan on mun silmissä enemmän lila/violetti kuin vaalean sininen.

Mä kun en tiedä mitään mahdollisesta oviksesta, mutta tiedän että oltiin sillai kp 12, 14 ja 17, joten parhaimmillaan nyt on dpo 10, mutta en oikein usko näin oireettomaan ovikseen.
 
Kiitos kaunis Hystis ja Terri Luge oireiden kertoilusta=)

Hystis, mie kävinkin kuukkeloimassa ja paljon paljon löysin juuri tuota tietoa noista R-oire tuntemuksista ja lämpöilystä Lugeja käytettäessä.

Oireita enempi taisi olla suun kautta, kuin vaginaalisesti käytettynä.
Miulla on siis yhteensä 300mg/vrk..oliko teillä Terri&Hystis minkä vahvuisena..100mg, vaiko 200mg?
Hystis laittelit yhteensä 6palleroa..hmmmm..muistelin, että vrk. annos saapi olla max. 600mg..eli, laittelit hystis varmaankin tuon 100mgx6?..
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Terri :hug: . Minäkin sulle peukutan ja plussa puhallan minkä peukaloistani ja keuhkoistani irti saan. :heart:.

Mur-mur Mulla on yllättävän ”tyyni olo”, vähän semmoinen välinpitämätön: menee miten menee. Mut sit kun oon siellä gynen huoneessa, niin silloin aina tunnen sellaisen 'pettymyksen ja toivon sekaisen pistoksen' sisällä. Varmaan se on sitä mielestä pois sulkemista.

Suurimman osan aikaa mua vaan lähinnä vi**ttaa. Oon niiiiin kyllästynyt tähän s**t*n*n zombie-elämään. Mä elän vain sitä ajatuksesta, että kunhan tää zombie-elämä loppuu, niin sitten alan taas elää ja olla oma itteni. Mul on hirveä ikävä minua!

Ihania noi sun hymiöt, toikin seinille hyppimiskuvake :LOL:. Mä en tosiaan enää hypi seinille mistään asiasta, oon enemminkin lamaantunut, kun ensin oon tehny kaiken voitavani. Ensin teen kaikkeni, sitten luovutan ja lamaannun/halvaannun. Löytyisköhän siihen joku hymiö :D
 
Viimeksi muokattu:
Ottis Joo, tiedän IHAN JUST mistä puhut. Mä majailen taas mun ystäväpariskunnan luona. Tällä pariskunnalla on monella (en tietenkään kaikella) tapaa sellainen suhde, jota kadehdin. Molemmilla on kiinnostava työ, joka vie heiltä toisinaan paljonkin aikaa. Sitten tulee vaiheita, jolloin toisella on enemmän hommia kuin toisella. Silloin se, jolla on enemmän vapaa-aikaa, tekee omia harrastusjuttujaan tai lähtee matkalle tai jotain. Nää matkustelee erikseen ja yhdessä, eikä ne kumpikaan kysy lupaa toiselta. Totta kai ne keskustelee ja tiedustelee toisen suunnitelmista ja fiiliksiä, mutta kumpikaan ei oo toisen tekemisten ja/tai onnen tiellä. Ne on toisiinsa sitoutuneita itsenäisiä yksilöitä. Tätä juttua mä tarttisin omaan parisuhteeseeni: molemmilla olis niin paljon kiinnostavaa tekemistä, ettei kummankaan tarttis huolehtia toisen ”viihdyttämisestä”.
 
Hei kaikki ihanaiset Naiset ja suuret onnittelut plussanneille, sekä paljon peukkuja testauksen kynnyksellä oleville :flower::heart: Jännää!

Olen täällä taustalla käynyt lukemassa lähes päivittäin teidän kirjoituksianne, mutta kohmeinen ja jännittynyt, sekä kuumeinenkin olotila on pitänyt minut niin jumissa, etten ole saanut aikaiseksi mitään kirjoittaa :| Olen tässä jännittyneenä odotellut oman pikku-alun kasvua ja voimistumista pikku pesässään. Taidan jo uskaltautua odottajiin kun syke näkyi varhaisultrassa ja lääkärin mukaan tämä on hyvä asia, tosin mitä vaan voi vielä sattua milloin vaan, kuten me kaikki tiedämme... Sitten täytyy vaan sopeutua sen hetkiseen tilanteeseen, mutta nyt yritän ihan tosissani positiivisen ajattelun voimalla uskoa kaiken menevän hyvin, tai ainakin parhaalla mahdollisella tavalla :)

Hih. Tyyppi oli eilen jo 1,2cm ja ikä ultran arvion mukaan 7+2, kuukautisista laskettuna 6+6, viime viikolla olimme ekan kerran ultrassa ja silloin näkyi ruskuaispussin rinkula ja pikku-alku, sekä lääkärin mukaan alkeellinen syke. Lääkäri lupasi ultrata viikon päästä samaan hintaan, koska koneensa oli hieman vanhahko :D Ja eilen siis kävimme sillä uusintakäynnillä...

Käyn välillä lukemassa ja jännäämässä täälläkin, toivon todella plussaonnea teille ihan kaikille! :heart:
 
No hyvä, ettet seinille hypi..vaan eihän se zompimainen, halvaantunut olokaan mitään kivaa ole, halitus mur-murita:hug:..mie toivon siulle parasta mahdollista tulosta - pientä syliin asti:heart:
..se vasta olisihin..


..juu, Ok siulla ollut tupla annos miuun verrattuna..miulla nuo oireet kyllä ovat monasti illasta ja tuntuneet, vaikka en Lugeja vielä ollut laitellutkaan..otappa tästä selvää..tai selviäähän se vajaan 3vrk:n kuluttua sitten.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä