40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
IHANAA Minttu!!!!! Kepitän sitä tätiä vimmatusti ja viivan vahvistumista hurjana +++++++++ ja rauhaa sielullesi, ole levollisin mielein Minttu-pien:heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Putunen Kiitos paijauksesta :heart:

pikkutirri Oot kyllä kultainen. Te OLETTE konkreettista apua :hug:, kiitos kun olette olemassa :heart:!!
 
Mimmi jospa tuolta jostain löytyisi apuja kuvien siirtoon, itselläni ei valitettavasti sitä kokemusta..: /
kännykästä kuvien siirto koneelle - Google-haku

Voi, ymmärrän niin tuon kutinan sisälläsi, muistan omani vielähin..

Tuolla on se masunkasvattajien pino "40+ Odottajat"..käyppä jo kurkkimassa..
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1920639-40-odottajat-vol-3-a/

Eikä siun tartekkaan meitä heti hyljätä, ei oleskaan:kiss:..siirryt sitten kun siltä tuntuu, vaikkapa tuonne 40+ masunkasvattajiin.

..en kuule miekään uskaltanut heti siirtyä silloin -09 tärpin jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Tänään taitaa olla onnenpäivä :) Sain töissä keikat siihen malliin että huomenna pääsen lähtemään jo klo 12 kullan luo, voitin arvalla 9 euroa :D ja sain tosi upean tiedon että lähettävät mulle Ranskasta veloituksetta yhden osan yhteen koneeseen jota olen turhaan metsästänyt Suomesta ja Ruotista!! Kuvitelkaa RANSKASTA VELOITUKSETTA miten maailmassa joku voi olla NOIN ihana!
Niin ja vielä onnenuutisia minttu on +++++++++ :ssannut Vautsi vau, jippii, PUUUUUHHHHHHHHH voimistumiselle :) Ja onhan se plussa jos on edes haalea plussa kun itselläni ei näkynyt ei sitten yhtikäs mitään kontrolliviivan lisäksi WOUUUUUUUH!
En vaan jaksa uskoa ettet kerro miehelles mutta jos et kerro niin aivan varppina näkee sen sun naamastas :eek::D:$:p
Justis Olinkin jo kysymässä lekurin sukupuolta ja tulihan se sieltä :D taitaa ukkos olla aivan oikeassa, haah niin läpinäkyvää! Hyvä ettei imenyt tissistä kuten se "kuuluisa" Oululainen tohtori :LOL: :LOL:
Halit Teille kaikille ja kuullaan myöhemmin :wave:
 
Hyvä ettei imenyt tissistä kuten se "kuuluisa" Oululainen tohtori :LOL: :LOL:
No se olikin sen nörtin onni ettei sitä tehnyt, pataan ois tullut niin että napsahti


Meillä rakas siippani on nyt vuoteen omana, tuli duunista ja kuume on nyt nousussa
Onneksi ei nyt tarvi vaivata sitä mihkään simppa-antiin vaan annan sen potee ihan rauhassa :kiss:

Minttu Saat olla ihan täydessä täpinässä, mä ainakin oisin :kiss: Aiotko testailla vielä aamulla? Millä testillä? Nyt kun kerran toivoit niin rauhaa sulle toivottelen
vaikka kyllä tuollasesta uutisesta pitää myös hilluakkin, vaikka sitten salaakin :kiss:

Nyt päätin, että testaan sunnuntaina tai maanantaina, jos olo ja lämmöt jatkuu tälläsenä..mä tarvisin kans nyt jotain rauhottavaa ja nettipimennon, alkaa taas vähän liikaa kuumenee tää misu
 
Mur-mur Luinkin tota sun laittamaas tärppikiertoa tarkemmin ja tää on kuin mun tämä päivä:

*22.12 Lämmöt 36.8Colo kuumotteleva, hikoileva, ärtynyt, hermostunut, alavattaa juilii Huom!! Kova repäisykipu aamupäivästä hävyn kohdalla säikäytti todella - kiinnittyminen(kö?)!!!:eek: lämmöt illasta 37.12C
Muuten millä testailit tuolla dpo 8 ?

Siis lämmöt aivan samat, tosin kävivät silloin aamupäivällä 36,6c . Ja eilen sekä tänään närästystä..sekä janottaa koko ajan...voi plääh tätä piinaa...
 
Onnea Minttu, ihana uutinen oli tuo sinun plussa:flower:
Ja Justiinallakin lupaavia oireita ja olosia, peukutuksia kovasti sulle laitan, peuk peuk:heart:

ON ultras käyty ja vasemmalta oli jo folli irronnu, ilmeisesti tänään ja oikealla vielä köllötti paikallansa. Tänään tuli aamupäivällä ovisplussa ja piikin tuikkasin päivällä, että irtois se toinenkin.
Joten päivittäjä laitteletko huomenis vaikka dpo1 vai mikä se ny sit onkaan, mur-mur tietää kyllä=)

Niin ja laskunkin sain, 42e nyt huojentunu olo, kun ei tarvi miettiä sitä enää=)
Mukavat illanjatkot kaikille, meillä ainakin sitä itteään tiedossa illemmalla, kun tirppana nukkumassa=) :p :p :wave:
 
Kiitokset teille kaikille ovistiedosta:flower:En kyllä tiedä miten tulisin toimeen ilman teitä:heart:
Otinkin neuvosta vaarin ja toiminnan ihmisenä kellistin ukon jo kertaalleen tänään;)ja jos illalla ottais vielä uusiksi:pSäikähdin vaan tuon oviksen ohi vilahtamisen suhteen kun nyt tosiaan tuntuu että se munasolu irtoaa oikealta mitä ei yleensä tapahdu ja ajattelin jotenkin että nyt vois olla paremmat mahikset tärpille:)Jotenkin jännä "tunne"tästä kierrosta: /

Putunen Harmi että se täti nyt kuitenkin löysi sinut vaikka niin sitä kepitettiin pois:hug: Vaikka parempi tietysti ettei jäänyt venymään jos kerran oli tullakseen ja sulla on kyllä niin ihanan positiivinen asenne tulevaisuuteen,kyllä se plussa vielä tulee sinullekkin kevään aikana:heart:

HysteriaIhana kuulla taas sinusta:kiss:Jospa kevät näyttäisi sinunkin elämällesi sen oikean suunnan ja sen ihanan yllätys++++++
Näin koiraihmisenä ymmärrän täysin sun tuntemuksesi koiravanhuksesi suhteen,kovasti voimia sinulle:hug:
Minä aikoinaan luulin oman vanhukseni (8v.)olevan täysin terve,kun sitten yhden lenkin jälkeen raasun kunto romahti ja lääkärissä löydettiin krooninen sydänvika,lääkkeiden olisi pitänyt auttaa ja hetken näyttikin paremmalta mutta n.viikko siitä löysin kotiin tultua rakkaan ystäväni pois nukkuneena:'( Mutta siis pointti tässä sepustuksessa on se että pystyn täysin tuntemaan sun tuskan ja olen hengessä mukana:kiss:Toivotaan että sinun vanhuksesi vaiva paranee antibiooteilla ja rakkaudella:heart:

JustiinaMelko tökerö lääkäri sulle kyllä osui:OMitäs se sille kuuluu ylipäätään mitä opiskelet ja missä työskentelet:hug:Ei sen pitäisi millään lailla ainakaan diagnoosin tekoon vaikuttaa!!
Mutta nuo sun oireet kyllä kuulostaa muuten ihan ++++++ Nyt kyllä täysillä Justikselle puhalletaan PLUSSAA

Minttu Ihanaa sinä teit sen:hug::heart::heart:Onnea,onnea kovasti ja lisää punaväriä testiin:kiss:

Ja meidän ihanalle mur-mur:lle Kovasti plussa säteitä:hug::heart:
 
JEE TÄÄ ON IHAN TÄPINÖISSÄÄN TÄÄLLÄ! :)
MILLÄHÄN ILVEELLÄ SITÄ UNTA SAISIN SILMÄÄN TÄNÄÄN??? EI OIKEIN MITÄÄN LÄÄKETTÄKÄÄN USKALLA? KUN ON NOIT IMOVANEJA. MUT PAREMPI ILMAN!!!! ONNEKS ON TÄÄ PLINKKI MISSÄ VOI VALVOO:D

NYT JOO JUSTIINALLE PLUSSATUULIA+++++++++ PUUUUUHHHHHH!
SAMOIN MUR MUR ++++++++++++++++++++++++++PUUUUUHHHHHHHHH
YNNÄ KAIKKI IHANAT KUUMEILIJAT!!!!:heart::heart::heart:

VOI KÖKKÖ! NYT TOI MIES HALUU KONEEN, KERROIN SILLE HETI KUN SE TULI, EI VIEL RIEMUST KILJUNU KUN SANOIN ET VAROVAINEN PLUSSA!!!!!
PALATAAN KULTSIT!!!
 
minttulainen, mie sitä..k u v a a vielähin odottelen täällä, niitä aina niin ihuna kattella:heart:
..jos vain mitenkään saisit..kurkkasitko sen laittamani linkin alta, mitä neuvoja muut antaneet kuvan siirrosta kännystä-->koneelle?
 
Viimeksi muokattu:
Kattelitteko idolsia? Mä oon ihan suruissani kun Lassi lopetti leikin kesken, oli mun suuri suosikki, aivan sulosen ihanan omituinen ja laulaa kuin enkeli ;)

Mur-mur Laitoinki sulle aiemmin kyssärin..et muistatko millä testailit tuolloin tärppikierrollasi dpo8? Siis enhän mä aio nyt suunniteltuani aikaisemmin testailla :whistle:

Mä tästä hiippailen kohta Beckin pariin, lempparisarja, samalla opin ruotsia (jota en oikeesti osaa yhtään, tenttikin vielä rästissä : / ) mutta käyn vielä kattelemassa, josko täällä joku kukkuis :wave:
 
Juu, huomasin *Justis* kyssärisi, piti vaan tarkistamassa käydä..;)
Testaillut olen silloin dpo8 25mIU/ml testillä ja yöllä - liuska tai puikko, enään en muista..

((muoks))
..se dippailu oli melkein toisen vuorokauden puolella jos oikein muistan..eli ennemminkin sitten dpo9..
 
Viimeksi muokattu:
Hei Murmur! Sain kuvan lähetettyä sähköpostiini mutta sitte olen sormi suussa kun en todellakaan ymmärrä miten sen siirtäisin tänne! Osaatko neuvoa mua yhtään???:ashamed: kun oon tosi huono näissä tietsikka-asioissa, kirjoitankii 2 sormella!:LOL:
 
Mie sain tänään tuossa viiden seutuvilla sellaiset kivut tuonne munasarjoihin, että repi ihan per**eiästä asti..siis JUU-RI sellainen kipu, mikä aina oviksen tullessa oli ennen..vieläkin on arkana "paikat"

Arvatkaas mitä mietin nyt?..menipä sitten mahikset tälle kiertoa jos näin kävi:(
..viimeiks lemmittiin ma ja en usko simojen jaksavan kroolata noin pitkään - tälle päivää..voihan:headwall: ja..:'(
 
NO HEI! ÄLÄ NYT VIEL LANNISTU! OOTKO DIPANNUT OVISTA? ANTEEKS JOS ON MENNYT OHI KUN OON VÄHÄN POIS TOLALTANI JA EN JAKSA ETTII TIETOJA:ashamed:

TOIVOTTAVASTI SIMOT JAKSAA ODOTTAA, ON JOPA VÄITETTY 5 PÄIVÄÄKIN JOSKUS VISSIIN MAKSIMI! JAKSUJA JA HYVÄT YÖT JOS EN JAKSA ENÄÄ TÄNÄÄN. KUVAN OTIN KYL KÄNNYLLE JA SAIN SEN SÄHKÖPOSTIIN MUTTA PITÄÄ TUTKIA SAAKO SE SUORAAN KÄNNYKÄSTÄ JOTENKIN TÄNNE???
MINTTU:heart:pLUSSAPUHURIT+++++++++++
 
Dippasin kyllä ovista ja kp9 illasta kasilta oli aika vahva viivanen..ja testit loppui!
..oletin silloisten oirehien perusteella oviksen olleen sitten Kp10..

Mutta kyllä NÄMÄ kipuiset oli sitä ittiään - ovis mikä ovis.
..mieskin oli niin TÖÖÖÖT, että en viitsinyt alkaa houkuttelemaan lempimishommin..se on vähän..niin ja näin kun hän OIKEIN väsy..: /
 
*Justis* miustahin se Lassi oli IHANAN SULOINEN..niin sellainen "anteeksi kun mie nyt tässä näin olen, ujostuttaa ja peloittaahin huih":whistle:..niin luonnollinen poika/mies:)

Ei tuo kilpailu ollu hälle sopiva olleskaan, niin pinnallinen kilpa tämä Idols.
..mukava sitä on kyllä seurata, miten lahjakkaita nuoria laulajia on Suomi pullollnsa=)
Nyt jäi tämä jakso välistä..vaan näkeehän sen netistä sitten.
 
Viimeksi muokattu:
Heips vaan! Mintulle viellä super hyper onnittelut plussasta ja tarraa pienelle alulle siellä pysyä kyydissä=) ja ennenkaikea sitä vahvistuvaa viivaa!!!

Justikselle
iso PLUSSA PUUUUUHHHHH:whistle:ja peuk peuk!!!...katoin kans idolsia jotenkin niin symppis se Lassi:heart:

Ja äläpä nyt vielä mur-mur heittele kirveitä kaivoon...peukutuksia että sielläkin kaikki menee niinkun pitää ja se plussa kumminkin sieltä pärähtää...eikös sulla ne lämmöt ollu jo noussu?

on: JIPPIIII=) eilen tuskailin että ovistesti näyttää plancoa... ni tänään päivällä testailin ja oli jo selkeetä viivasta ja nyt iltasella vahvaa...clear bluen digi testillä vielä varmistelin ja hymynaamahan se sieltä pärähti=) oon kyllä niin onnellinen että ees se puoli "toimii"...joskos ois simpajahdissa tänään parempi tulos kun eilen...oon kyllä vähän "kutkutellu" pitkin päivää ja hymynaamankin miehelle näytin=)...joten joskos päivittäjä mut sinne RKTT listalle laittais ja tänään siis dbo-1 eikös???
 
Huomenta siskot!

En ole päässyt kuin ovesta kurkkaamaan olohuoneeseen, kiirustaa pitänyt hiihtolomalaisten kanssa. Meillä on pirtissä ollut väkeä enemmän ja vähemmän ja porukalla ollaan leivottu, touhuttu lasten kanssa, ulkoiltu, iltaisin saunottu ja vietetty laatuaikaa :cool: Mielessä silti olette olleet täällä olohuoneessa ja tosiaan kurkkimassa olen ollut. Tämä palsta ja te olette oma pikku salaisuuteeni ja täällä saan kuumeilla ilman moitteen sijaa...

Ihanaa Minttu :heart: voiko parempaa viivaa testissä näkyä!!! Nyt sinulle viivan vahvistumista :hug:

Harmin paikka Lassin jättäytyminen idolsista :'( Hän on sellainen sydämeen menevä ja sieltä pikkupaikan vievä. Mutta niinkuin mur-mur sanoi, ei ollut oikea paikka Lassille. Saamme varmasti vielä kuulla hänestä. Hyvän alun julkisuudelle sai kuitenkin! Justikselle plussatuulia :heart:

Olen kahtena päiväna dipannut ovis-testin ja täysin valkoista on ollut, kontrolliviiva vain loistaa... Oletteko dipannut testiä yhden/kahden kerran vuorokaudessa? Eilen juili munaskuita, mutta katsotaan näkyykö tänään mitään testissä. Miten Mafinkalla on mennyt dippailut?

Ja näyttää siltä, että alkaa olemaan ruuhkaa RKTT-listalla :eek: Jännäksi menee. Voimahaleja JOKAISELLE piinailuun!
 
pikkutirri Onnea oviksen bongailussa! Itse olen dippaillut sunnuntaista lähtien ja sunnuntai-iltana oli vahvahko (kp9) viiva joka nyttemmin on todella haalea :( Olisin itsekin onnellinen jos edes se puoli toimisi, saisi joskus itsekin jostakin vahvan viivan :ashamed: Mulla kun oli taas tänä aamuna melkein blankoa :( No mitäs tässä suremaan, tänään näen kultani, pidän pidennetyn viikonlopun ja saan hänet ensi viikolla kylään luokseni 4:ksi päiväksi, toivottavasti mullakin viiva vahvistuu :)
mur-mur Ainako sulla tuntuu tuo ovis, itselläni on joskus jostain kummasta syystä oviskipuilua oikealla puolella todella voimakasta, kuten oli joulukuussa kun kävin gynellä joka totesi sen johtofollikkelin ja oviksen tulon juuri siltä puolelta. Mutta se on todella ollut harvinaista!?
Jos muistat niin kuvittelin itselläni sitä "repäisykipua" tässä taannoin kun oli sitä vertakin limiksen mukana joka sittemmin olikin jotain aivan muuta... toivottavasti sinullakin tuo "ovisvihlaisu" olis ollut vaikka "karannut pieru" tai jotain :LOL::LOL:
Ihanaa perjantaita ja viikonloppua kaikille Teille Ihanaisille Naisille, tulen varmasti lukaisemaan jos ehdin pyhänä Teidän kuulumisianne, +++++ Puuhkutuksia kaikille meille :heart::hug:
oliivitar Huomenta! Ollaan istuttu yhtäaikaa näemmä koneella, joten itse raapustelin tekstiä kun sinä jo lähetit :) Eli tuossa ylhäällä olikin nämä mun dippailutiedot, nyt on kp14 niin tietenkin olen tässä odotellut vahvistuvaa vaan ei näy ei kuulu :( Toivotaan sinullekin vahvaa viivaa, ilmeisesti se vaan yhtäkkiä pärähtää vahvana kun se sen tekee. Talletuksia kuitenkin etukäteen :D
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta ihanaiset :heart:

Sain läppärin näytön käännettyä..voiko ihanammin päivä enää alkaa...on se kumma luonteenpiirre, että ärsyttää suunnattomasti, jos joku kone ei pelitä ;)

Pikkutirrille Onnittelut =) :sta. Hyvä josko se rakkaasi nyt ymmärtäis antaa :p Onnea sullekkin simppajahtiin


Mur-mur Ootkos aivan varma et on oilin aiheuttamaa..mites sun lämmöt sanoo? Etkös säkin niitä mittaile säännöllisesti? :hug:

Ovistestailuista sen verran, että oon liuskoja käyttänyt sen kaksi kertaa päivässä, joskus jopa kolmekin, silloin kun viiva näyttää jo vahvalta ja siihen tosiaan sitten vielä digitestillä varmistus :p Mutta tosiaan kuten pikkutirrilläkin, blanco voi muuttua yhtäkkiä yllättäen vahvaksi :O

Nytkin tässä kierrossa mua harmittaa, kun olin niin kipeenä, etten testaillut silloin keskiviikko iltana lainkaan, torstaina sain aamusta plussaa, joka kesti digissä päivään saakka, liuska näytti vielä illallakin yhtä vahvaa viivaa, joten oon lähes varma että lh-huippu alkoi mulla jo keskiviikko iltana, mutta en voi tietää kun en siis testannut :whistle:

Mafinkalle mukavaa viikonloppua, taidan arvata mitä sä teet viikonloppuna


Mä oon jotenkin lannistunut taas :( Luulen että tuo pelkkä progesteroni aiheuttaa mulle nää kaikki oireet, enkä vaan millään jaksa nyt uskoa mihinkään kiinnittymisvuotoonkaan :ashamed: Tää piinailu on taas kohta ihan syvältä :|
 

Yhteistyössä