40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Taitaapi siskoset kirmata iltariennoissa :)
Täällä lauantai-illanvietto aloitettiin saunalla ja ukko-kulta toi maistiaiseksi Laitilan OIVA skumppaa; eikä laisinkaan pöllömpää. Jospa sitä siirtyisi sohvalle seuraamaan Bondia, ne olivat niin POP silloin joskus :LOL: Rattoisaa lauantaita :heart:

Ja kaikille dippaajille toivotan aamuksi kestävää rakkoa, sopivia kuppeja, tikkuja ja ennenkaikkea loistavia tuloksia!!!!

Mur-murin grilliherkut maistuisivat täälläkin :p
 
Viimeksi muokattu:



Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mynteli (39)................kp2/28-29........yk2.................1.
putunen (41)...............kp10/24-26......yk14....................3./1.yht.
tetu68 (42)..................kp11/27..........yk12..................3/1.yht.
Hysteria (42)...............kp13/24-29......yk11 (kkm.11/10) 1.
Mimmi68 (42)..............kp14/28............yk2(?&12/10)......1.
Mami-41 (41)...............kp19/25..........yk33............2.
Mindy<3 (40)...............Kp20/28-30......yk1.............4
muumimamma-72 (38) kp20/25-30.....yk9......4./2.yht.
Ottis (43)....................kp22/25-27......yk19( 08/09) 1.
Mafinka (49)................kp22/26...........yk3................1.
Bismil (39)...................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
oliivitar (40)................kp23/29-30......yk1 ( 05/09) 7.
Piitu73 (38).................kp23/27-28......yk23.............1.
pikkutirri (41)..............kp23/28...........yk3........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp23/25-28......yk23(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp24/26...........yk18.......................2
Mahdotontako (46)......kp27/29...........yk8....................1. yht.
sarppav (40)...............kp27/27-29 ......yk7(07/10) 2.
Iida-Karoliina (46).......kp31/23-29......yk20...................5./1.yht.
*Justiina* (38)............kp31/30-32.......yk2(Tm7/07&Km1/08)3
haave2010 (44)...........kp31/28-30.......yk9(06/10) 4./1.yht.
Soili (41).....................kp37/23-29......yk20..............1.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.

Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?


Taustalla:
Onlydream, Ballerina Bolero ja Elysee,(joka pikkisen haaveksii vasta..:))






Oliivitar (40).....................dpo6
muumimamma-72 (38).....dpo8
pikkutirri (41)...................dpo8
Mami-41(41)....................dpo8
Ottis (43).........................dpo9
sarppav (40)....................dpo13
mur-mur (45)...................dpo13
*Justiina* (38)..................dpo14

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Tervehdys!

Ajattelin pitkään, kirjoitanko tänne omista masentavista kuulumisista... Eihän se ole kannustavaa kuulla keskenmenoista, kun itse yrittää kovasti plussata. Niin vain kävi minulla. Tunsin heti plussattuani saavani elämääni suuren positiivisen latauksen, mikä tuntui päivästä toiseen.

Sinäkin päivänä, jolloin verta vähän alkoi vuotaan, olin juuri hehkutellut puolisolleni vaalenpunaisista unelimistani... Elikkä tiistai-iltana, rv 9+0, alkoi hiljalleen verta tulla. Lähdin heti seuraavana päivänä neuvolaan. Ultrattiin ja nähtiin, että kehitys oli pysähtynyt rvkolla 7+. Sain heti seuraavaksi päiväksi ajan kaavintaan (oli siis tämän viikon torstaina). Olin aivan alamaissa keskiviikosta perjantaiaamuun. Eilisillasta on mieliala ollut jo parempi. En aio luovuttaa! Uusia ovulaatioita kohti mennään!:heart:

Minut kai pitäisi siirtää tuolta plussanneista taustailijoihin.

Teille plussaonnea!

T. Räystis
 
Hellouu Arvon Naiset!
Täällä yksi uusi vanha pyrkii takaisin joukkoonne?
Uudella nimimerkillä seilailen tässä ja tuttuja olette melkein kaikki.
Voin yksärillä laittaa tietoo kuka olen ennen ollut..jos joku hoksaa mut kuka olen,ÄLÄ IHMEESSÄ paljasta entistä nikkiäni täällä julkisesti.

Eli siis hoidoilla tässä yritetään jatkaa eteenpäin.Tänään pistospäivä 1.
Ikää on 42v ja toista yhteistä yritetään =)
 
Ompa täällä ollut tänään hiljaista:confused: varmaan viikonlopun vietoissa on kaikki(paitsi minä täällä töissä, mikäs voiskaan olla tän mukavampaa lauantai yönä;))

Räystäspääsky, oon niin pahoillani puolestasi:( varmasti on suuri pettymys ja ihan kauheelta tuntuu:'( vaan hyvä että viestistäsi jo kuvastuu parempi mieli...toivon että raskaudut pian uudestaan ja pieni kestäisi loppuun asti. Iso hali ja rutistus sinulle!

Tervetuloa Nöpsö takaisin tänne...me ei varmaan tunneta kun olen aika "uusi" täällä...Toivon sinullekin pikaista plussautumista=)

Mindy...mä kans ilmottaudun joukkoon "heti mulle kaikki tänne" vaan jotenkin mulla on nyt tän haaveen suhteen ollu ihan eri fiilis kun milloinkaan aiemmin vastaavassa tilanteessa...aiemmat tärpit on käynny nopeesti..ikää ollu vähemmän ja kärsimättömyyttä varmaan kans, koska muistan ne karvaat pettymykset tädin tultua ja kierron mentyä "huti"...ja oikeesti mä oon silloin nuorempana raskautunu kaikista 3:sta lapsesta tokalla yritys kerralla!!! Nyt se tuntuu kyllä ihan ihmeelliselle ja ihmeen onnekkaalle...vaan NYT tän haaveen kohdalla en jotenkin oo ees negoista kummemmin pettyny...ehkä tää "aika" kohdallani on valmistautumista siihen että tärppiä ei enää käykkään, mutta yritetty kumminkin on, ettei mummona tarvi kokea katkeruutta(miestäni kohtaan) et olisin vielä halunnut...tää on taas tätä mun "ajatusjuoksua"...jotenkin musta tuntuu et mä en saa ymmärrettävästi "paperille" sitä mitä haluun sanoa...no joo...Mindy, sulle halusin sanoa että mä raskauduin hormoonikierukan poiston jälkeen heti tokasta kierrosta...hyvältä kuulostaa sun oireet ja uskon että plussaudut nopeesti:kiss: Hyvältä kuulosti myös ilta suunnitelmat ja samoin myös mur-murilla!!! pizzarullia, nam..mulle tuli nälkä:p

Samoin Oliivittaren ilta ihanainen Bondin ääressä ja Ottis saunassa!!!(ja mä täällä töissä kateellisena:()=) Ihania iltoja teille ihanat naiset!!! Tai öitä jo...=)
 
Viimeksi muokattu:
Voi Räystis:'(..titenhin sie saat kirjoitella meille mitä vaan sydämen päällä onkaan!
..mie eilen juuri kattelin, milloin olit viimeiks käynyt pinossa ja miun pitikin kirjoitella ja kysellä kuulumisiasi..en vain ilalla enää jaksanut kun väsy yllätti..

Olen todella pahoillani, että pikkinen ei jaksanut, voimasia:heart::hug::heart:

Sitä uutta ihunaa ylläri pylläriä siulle toivon kovin..kevätkin on jo tulossa kovaa kyytiä ja lämpöinen kesä

..jos laittelet tarkat tietosi, niin tietenkin laittelen siut takaisin listalle kuumeilemaan!!:)
 
Viimeksi muokattu:
Heips nöpsö - olipa kiva kuulla siustahin pitkästä aikaa!!!:wave:(kovasti yv:llä jo huhuilinhin)

Kiva kun tulet kanssamme kuumeilemaan ja laitan siut listalle heti kun päivittelen sen taas!
..mikä kierronpäivä/kierronpituus siulla on?..entäpä tuo yrityskerta?:)

Onnenkantamoisia tähän hoitokertaan!!!
..jospa NYT sen:heart:aika olisi:)
 
Viimeksi muokattu:



Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mafinka (49)................kp2/26...........yk4................1.
Nöpsö (42)..................kp?...............yk?................2.
Mynteli (39)................kp3/28-29........yk2.................1.
putunen (41)...............kp11/24-26......yk14....................3./1.yht.
tetu68 (42)..................kp12/27..........yk12..................3/1.yht.
Hysteria (42)...............kp14/24-29......yk11 (kkm.11/10) 1.
Mimmi68 (42)..............kp15/28............yk2(?&12/10)......1.
Mami-41 (41)...............kp20/25..........yk33............2.
Mindy<3 (40)...............Kp21/28-30......yk1.............4
muumimamma-72 (38) kp21/25-30.....yk9......4./2.yht.
Ottis (43)....................kp23/25-27......yk19( 08/09) 1.
Bismil (39)...................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
oliivitar (40)................kp24/29-30......yk1 ( 05/09) 7.
Piitu73 (38).................kp24/27-28......yk23.............1.
pikkutirri (41)..............kp24/28...........yk3........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp24/25-28......yk23(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp25/26...........yk18.......................2
Mahdotontako (46)......kp28/29...........yk8....................1. yht.
sarppav (40)...............kp28/27-29 ......yk7(07/10) 2.
Iida-Karoliina (46).......kp32/23-29......yk20...................5./1.yht.
*Justiina* (38)............kp32/30-32.......yk2(Tm7/07&Km1/08)3
haave2010 (44)...........kp32/28-30.......yk9(06/10) 4./1.yht.
Soili (41).....................kp38/23-29......yk20..............1.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.

Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?


Taustalla:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero ja Elysee,(joka pikkisen haaveksii vasta..:))






Oliivitar (40).....................dpo7
muumimamma-72 (38).....dpo9
pikkutirri (41)...................dpo9
Mami-41(41)....................dpo9
Ottis (43).........................dpo10
sarppav (40)....................dpo14
mur-mur (45)...................dpo14
*Justiina* (38).................dpo15

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Mitäs muille loppukiertolaisille kuuluupi..Velmuliina74, Mahdotontako, sarppav, I-K, *Justis*, haave2010, Soili..HUhuuuuuuuu!!!!!

Entäpä Raputar, Elysee?..:)

Ilmoitelkaahan hieman, mie ainahin olen utelias tietämään:heart:
 
Moikka! Ihunaa sunnuntaita!=)
Minä pienen viestin ajattelin laittaa, kävin lukemassa eilen tulleet ja tänään, niin tuli niin paha mieli kun Räystäspääskyllä km!:( Suuren suuret pahoittelut ja voimahalitukset:hug:
Uusille kuumeilijoille tervetuloa!:heart: Tää on tosi koukuttava olohuone! Minäkään en oo täältä päässyt vaikka plussasin jo viime viikolla... nyt siis 5+4.... Tuolla odottajien sivuilla aikas hiljaista verrattuna tänne... ja täällä on kiva tsempata ja jännätä muitten kuulumisia ja dippailuja!!!!!

Missäs on JUSTIS?????????? :attn: Kaikki odotamme kuulumisia, tuu nyt ihmeessä kertomaan mitä kuuluu!!! Ja Myntelille pahoittelu tädistä!!

MUR MUR: Testailetkos vielä vai pysytkö päätöksessäsi ja jätät väliin??

ON: Menemme tänään Espooseen koko perhe kattomaan lätkäpeliä Blues-Kärpät (poikani on vannoutunut kärppäfani vaikka asutaan täällä etelä-Suomessa ja vähän jännittää kuin käy kun jos ne häviää niin ne ei jatkoon pääse, sitte voi automatkalla kotiin olla tooodella hiljaista, mutta sellaista on urheilu.......)
Mut nyt ylös ulos ja lenkille... toi loppupäivä meneekin sitten melkein istuessa. Ja raitis ilma tekee tosi hyvää!! Päivänjatkot täältä ja leppoisaa sunnuntaita:)

Tsempit kaikille ja plussatuulia!!!!¨+++++++++++++++++++++++++++++++

MINTTU JA MASSU rv5+4
 
Minttu mukavaisia pelihetkiä sinne teille..ja toivotaan, että poikasen "lempi" joukkue voittaapi!!;)

En enää testaile, täti ilmoittelee jo aika vahvasti tulostaan-->masua, selkää jomottelee ja lämmöt laski sen 0.3 astetta - se miulla merkki, että vuoto alkaa n. parin päivän sisään.

Koetan täällä keräillä voimia uuteen kiertoon muutaman päivän:)
 
Sunnuntaita!

Räystäspääsky :':)hug: Pahoitteluni menetyksestäsi. Ihanaa kun et ole luovuttanut, vaan olet tullut tänne uudelleen takaisin :heart:
Itse olen kokenut keskeytyneen keskenmenon. Menin nt-ultraan toivoa taynnä ja sitten pienen sydän ei sykkinytkään :'( Hän oli antanut periksi vk 11. Elämä seisahtui sillä hetkellä, kun pieni jota kannoin sydämeni alla oli poissa. Nyt pienellä on paikka sydämessäni ja porskutan eteenpäin edelleen toivoa täynnä. Minulla oli onnistunut raskaus tässä välissä, vaikkakin hematooma kiusasi voimakkaalla verenvuodolla ja osittaisella vuodelevolla mentiin pari kk.
Vieläkään en osaa antaa periksi :ashamed: Pienen pientä toivon ja tuossapa kävin äsken tilaamassa Clearbluen digitaalisen testin =) sydän pamppaili vimmatusti, kun hyväksyin tilauksen. Kuinkahan testaamisen käy, kun nytkin jännittää niin pirusti. Suihkin tietysti vessan sekaisin ja pudottelen kipot ja kapot.... Ole siinä sitten, ettet ole mitään tehnytkään :LOL: Häätyy harjoitella david-testeillä, milloinkohan sitä uskaltaisi??? Tilasin muuten clearin raskauskeijusta ja hinnaksi tuli postareineen 11,90€

Tervetuloa takaisin Nöpsö :wave: Hauska tutustua :flower:

Mintulle mukavaa lätkä-päivää perheen parissa!!!!

...Missähän luuraa dippaajaat.... Puuhkutan punaväriä!
 
Heippa taas kaikille Teille Ihanaisille Naisille :) Paljon on tullut asiaa ja anteeksi mikäli taas unohdan kommentoida jonkun juttuja!

Mynteili Kysyit siitä mun jumppalaitteesta niin tilasin ostos-tv:stä sen Ab Swing -laitteen ja olen kovasti tykännyt siitä. Mulla kun selkä tahtoo välillä paksahtaa niin tuolla saa lantioon liikkuvuutta ja sitten vatsa ja selkälihaksiin voimaa, myös käsivarsiin :) Kovaan urakkaan olet mennyt mukaan, itse olen muuttanut tässä 5:n viimeisen vuoden aikana kahteen kertaan ja kolmas on edessä kun lähden kesällä miehen luokse, toivottavasti muutot tältä erää loppuu siihen. Ihana ystävä olet kerrassaan ollut ystävättärellesi hänen vaikeana aikanaan :kiss:

Räystis Minultakin suuri lohtuhali sinulle :hug: en osaa kuin kuvitella miltä mahtaa tuntua!

Ottis Minunkin koneellani näki sen vaaleanpunaisen kohdan joten ++++++++-puuhkutuksia kovasti toivon sinulle!

pikkutirri Olen nyt alkanut käyttämään vehnänalkioöljyä (viimeviikolla), juon greippimehua (aina eri aikaan kuin jos otan vitamiinia tms) ja sitten käytän lisäksi b-vitamiini-foolihappovalmistetta. Nyt vaan ihmettelen kun mulla kierto jäi vain kp22! Mies tuli torstaina ja olin onneni huipulla, perjantaiaamuna pupusteltiin ja iltapäivällä töissä huomasin tuhruttelevani ja täti tuli eilen eli tänään on KP2 :( :kieh: En muuten voinut olla nauramatta tuolle sinun punaviinikommentillesi :LOL:

mur-mur Sinulle ihanalle suursuperhalit ja uskon toivotukset siitä tulevasta +++++++:sta :hug

oliivitar Minä hankin vasta viime kierrolla dippausvälineet ja dippasin melkein heti kerralla koko satsin 21 + 5 :LOL::LOL: Taidan aloittaa dippailut ensi kierrolla jo kp8 paikkeilla joten täytynee tilata lisää testejä :D

Teille ihan jokaiselle valoa ja iloa päivään ja tervetuloa "uudelle vanhalle" :wave:
 
Oliivitar mie jännään siun dippailuja kovasti!!

Miusta voisit niillä David testillä kopaista vaikka dpo10(keskiviikko)..:)..tai sitten TOTT päivänä(torstai) dpo11
..jos siulla niitä usiampi, dippaile vaan - on kiva seurata jos haamuisesta alkaa viiva vahvenemaan!=)

Vaikka tosihan se on, että ainahan ei tietenkään niin käy, tämmöistähän tämä kuumeilu on.."kärvistelyä/piinailua"..MUTTA jos pää kestää, anna mennä vaan!:D
Toivon siulle kovasti kuitenhin käyvän niin, että viiva vahvistuis kerta kerralta:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntai iltaa!
I-K ilmoittautuu! Täällä täti riekale kiusaa ja odotuttaa tulollaan :mad:
Eli näin ne kierrot vaan venyy yhä pitemmäksi jo 32 päivää pitkä tämä kierto. Pari pikku täplää oli paprussa joku päivä sitten, ja siitä ajattelin tädin jo saapuvan viimeeksi nyt perjantaina vaan ei ole täällä vieläkään. Juu, piti tehdä testi huomen aamulla viimeistään mutta en tee kun en testiä ostanut, ajattelin että tulee se täti kuiteskin ja niitä valkosia on niin tylsä katsella.
No, jos kerron kuitenkin että tein testit 8 ja 10 päivä. 10 päivä sain haamun..odotan nyt kuitenkin vielä pari päivää jos se vuoto sieltä kuitenkin tulee..??
En oikein osaa kommentoida teidän kirjoituksia, olen kyllä lukenut mutta en muista kenellä oli mikäkin tilanne menossa..Rktt listalaisille plussa tuulia laitan tulemaan! :heart:
 
Ottis
Voi Räystäspääsky :hug:, olen pahoillani :'(. Todella ikävää ja surullista. Voimia!! En nyt muuta osaa sanoa.

Justiina ja mur-mur Olettekos dippailleet? :heart:

ON Minä aamulla tosiaankin taas dippasin, mutt ei siinä varmuudella näkynyt kuin harmaa viivanpaikka tai jotain :'(. Paskat sanon minä :headwall:. En ole varma viitinkö enää huomenna testailla vai säästänkö tikkuja seuraavaan kiertoon.

Mökille lähdettiin eilen päivällä ku kummankin pää oli selvinnyt. Mies rassasi traktoria ja mä huristelin kelkalla itselleni järvenjäälle kävelyreittejä, kiva niitä olikin tänään sit heti aamusta lähteä auringonpaisteessa kävelemään. Mies ei ottanut illalla kuppia lainkaan. Mä join saunoessa yhden sidukan ja ennen nukkumaan menoa lasillisen punaviiniä. Rauhallista siis oli ja uni maittoi hyvin. Tänään mökillä kävi sit kylässä mun kaksosveli kahden lapsensa kanssa ja mä vähän heitä kuljettelin kelkalla eli oli heille extreme-päivä ja ihan kiva sellainen.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille, toivottavasti siitä tulee plussarikas sellainen :heart:! t. Ottis
 
Voi I-K..et uskokkaan, miten kovin sitä viivan vahvistumista siulle toivon..

:heart:++++++++++++++:heart: puhkuja siulle kovasti täältä puhkun PUUUHPUUUUH:!!!!!:whistle:

Dippaathan huomenissa!??..JOOOOOOHAAAAAN;)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis, siulla ainahin ollut mukavan rentoinen viikonloppu!!=)

Pahoitteluni negasta

..mutta kerkeäähän siulla vielä se punaväri ilmestyä..mikäs dpo siulla olikaan? :heart:++++++++++:heart:täältä läksi!!!
((muoks))..siulla dpo10..eli kerkeää vielä punaväri tosiaankin ilmestymään testiin!!:heart:

Enpä ole dipannut enää..turhaa vaan:|..täti hupakkokaan ei varmaan tule ennen tiistaita - Kp26.
..tosin..Lugethan viime kierollahin viivästytti vuotoa parilla päivää..eli torstaina 17.3/Kp28 sitten viimeistään tätsy tuleepi.

Viimeisen Lugen laittelin dpo12 aamulla ja käytin tällä kertaa pienempää annosta kuin viime kierrolla(nyt 200mg/viime kierto 300mg)

Eikö kukaan ole rapistellunna testejä viikonloppuna!!??
..*Justis*..minne sie olet kadonna!!!!????:O
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys taas kaikille:wave:

Kauheasti oli taas juttua tullut joten anteeksi etukäteen jos en muista kaikkea kommentoida:ashamed:

Räystäspääsky sinulle iso:hug:kauhea kokemus varmasti sinulle,mutta ihanasti osaat jo katsoa tulevaisuuteen:heart:

Missä on meidän justis:attn:Toivottavasti olet jo plussannut kun oireet ainakin oli jo niin lupaavia!punaväriä puhkun sun testeihin++++++

Mur-murÄlähän sinä vielä toivosta luovu ihanainen:hug:Sehän saattaa vielä tässä kierrossakin ylläri tulla kun täti tajuaa pois pysytellä:stick:hus,pois meidän mur-murin tyköä!!

OttisSinulle myös kovasti punaväriä puhkun testiin +++++

Mafinka ja Mynteli Pahoittelut tädin hyökkäyksestä:hug:

ON:miehen kanssa palattiin eilen ihanalta mökki lomalta=)Saatiin kaksi vuorokautta vaan löhötä porealtaassa ja nauttia toistemme seurasta:pJa Ottiskokeilin sitä mietoa viiniä mihin olit sen linkin laittanut ja ai,että se vei kielen mennessään:pKiitokset siis vinkistä,löysin uuden suosikki juomani:flower:
Ja sitten hieman kummallinen juttu,kun eilen oli mulla kp20ja dpo8 niin aamulla kun miehen kanssa vähän pupusteltiin niin sen jälkeen vessareissulla tuli paperiin vaaleanpunertavaa limansekaista verta:confused:Mulla tosiaan yleensä ennen menkkoja alkaa n.vuorokautta ennen tuhruttelemaan muttei ikinä näin aikaisin ja nytkin se jäi siihen yhteen veskireissuun!ihme homma:confused:
 

Yhteistyössä