40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Tervetuloa kaikki uudet, ja uusvanhat; hei vaan Nöpsö ja Räystis, jolle lähetän suuren suuren voimahalauksen menetyksestäsi :hug:. Valoa sydämeesi ja onnistumista sinulle toivon !

Mintulle edelleen tarraa, liimaa ja nastoja ja kaikenlaisia kiinnitysvälineitä. Ihanaa kun olet niin positiivinen, oikea energiapamaus :)!

Mur-mur Kurja kuulla sinun käyvän läpi luopumisprosessia. Mutta kuten ollaan aikaisemminkin todettu, se on prosessi vie kullakin oman aikansa. Silti kuitenkin toivon sun haaveessasi onnistuvan, kovasti kovasti sitä toivon, sinä oot nii kullan kallis ja muutenkin ihuna ihminen, että oksat pois. Pusu poskelles rakas mur-mur :kiss:!

Ottis Ihanaa lukea sinun juttujasi, niistä jotenkin huokuu sellaista erilaista energiaa kuin aikaisemmin. Poju-ikävä tuntuu muuttuneen aktiivisesta surullisesta ikävästä sellaiseksi lämpimäksi muisteluksi. Onneksi me tiedetään, että Pojulla on kaikki hyvin, sillä ei ole mitään hätää. Ja sun ukkelikukkelin kanssa tuntuu monet asiat loksahtaneen paikoileen, ainakin toistaiseksi (mutta luulen, että ne on loksahtaneet kunnolla :)). Luopuminen on prosessi, niin kuin tossa mur-murillekin kirjoittelin. Sulla ja sun ukolla se prosessi on ollut luopumista Pojusta. Toivon ja ruloilen, että pulttimutteri (vai mutteripultti) tulisi valostuttamaan ja ilostuttamaan ja täyttämään tilaa, joka teillä ukkelikukkelin kanssa sille on! :hug: ja :kiss: Ottis kultainen!

ON Mulla on edessä luopuminen mun koiramummosta. Sillä todennäköisesti on syöpä, joskaan se ei kärsi (vielä) eikä sillä tunnu olevan kipuja. Oon tehnyt luopumisprosessia jo piiitkään - ja nyt me ollaan loppusuoralla. Mä luulen, että lähetän sen sinne sateenkaarisillalle muiden koirien, kissojen ja kanien luokse, paikkaan, jossa tiedän ettei sillä ole mitään hätää, vaan että kaikki on hyvin. Mun elämä on kaventunut siihen, että tarkkailen sen hengitystä ja olemusta 24/7 ja valtava stressi ja ahdistus on sydämen päällä koko ajan. Koira tietysti vaistoaa sen, ja sitten se alkaa täristä ja kun se tärisee, mä tärisen ja sitten me täristään kummatkin koko ajan. Mä lähden täältä parin viikon päästä suomeen hetkeksi ja sitten en tiedä mihin lähden, mutta jonnekin meinaan mennä. Mies on myös lähdössä pois täältä jonnekin, ei tiedä vielä minne. Meijän tiet joka tapauksessa eroaa. Mulle se on valtava helpotus, miehelle luopumisprosessi. Minä prosessoin koirasta luopumista ja mies minusta. Rankkaa ja raskasta on, ei voi muuta sanoa.

Pikkitirri Kiitos taannoisesta ihanasta kirjoituksestas, jossa kannustit ja ymmärsit niin hyvin, puit monta mun ajatusta sanoiks, niin kuin moni täällä tuntuu tekevän (pukee ajatukset niin hyvin sanoiks, että voin vain olla samaa mieltä). Kiitos pikkutirri :hug:. Sä ehdotit, että yrittäisin ajatella miestä niin kuin ystävänä ja sen iholletulon ikään kuin hyvän ystävän läheisyytenä. Niin oon itse asiassa ajatellutkin tän koko yhdessäoloajan, mut enää en pysty. Se kolmas ja viimeinen koeputkihoito meni pieleen ja nyt oli luomukierto.. En oo tikutellut ovista enkä mitään, mut viinin voimalla oon pystynyt olemaan ”sillai” nyt oviksen (mahdollisen sellaisen) aikaan, vaikka oikeastaan en enää haaveile enkä kuumeile vauvasta. Ehkä se "sillai oleminen" oli vähän niin kuin pakkopullaa, kun nyt on vika mahdollisuus, kun tiet eroaa. Pakkasessa on vielä ne kaks, mut en tiedä milloin käytetään vai käytetäänkö. Mies sanoi että saan ne käyttää milloin haluan, tietäen että ydinperhettä meistä ei ikinä tule. Nyt mun on kuitenkin otettava tauko itselleni, opeteltava elämään ilman koiraa, ilman stressiä ja sydäntäriipivää huolta kenestäkään muusta kuin itsestäni (siinäkin on ihan riittämiin) ja päästävä eteenpäin, niin kuin sä pikkutirri sanoit. Sä oot kyllä ihana ihminen!

Aijoo, kysyit Pikkutirri siitä mun ystävästä. Sen IVF meni myös pieleen :(, mutta heillä on onneks pakkasessa kaks, ja se oli vasta eka yritys, joten toivoa on :).

Tää mun kirjoitus on nyt sekavaa ajatusten virtaa.. anteeksi sekavaisuuteni:ashamed:.

Mafinka, Mynteli, kultaiset ihanat naiset, halaus teille :hug:.. Haave2010 onnea uuden perheenjäsenen johdosta :flower:, koira vie sydämen! Sarppav Onnea tähän kiertoon, plussaa puhkun! Putunen valovoimaa ja iloa kevääseesi :), :hug:. Piitu73 Onnea toivottelen hoitoihinne kovasti :heart:. Justis voi kurjake sentään, vittu minkä se stanan täti sulle teki, voi nenäke! :heart:. Liizalle hurjasti hurjasti voimia vaikeaan tilanteeseesi, toivon sydämeni pohjasta, että pian valoa näkyy ja aurinko pääsee paistamaan sydämeesi ja parantamaan avohaavat. Erityisvoimalähetys sinulle :hug:! Uudi Kiitos :heart:, aurinkoa sinulle! Rominakselle ihanaa odotusaikaa :heart:! Mindylle<3 onnea ja plussaa puhallan. Velmuliinalle väriviivan vahvistumista puhaltelen+++. Oliivitar :hug: sinullekin. I-K ja Elysee Valoa ja iloa teillekin :heart:.

Kiitos kaikille halauksista ja siitä että muistatte mua, vaikka en kovin usein jaksakaan kirjoitella ja vaikka musta ei ole nyt jovin paljon tukea sitä tarvitseville. Ajatuksissani ootte silti joka ikinen joka ikinen päivä, koska tää olohuone ja teidän jutustelu pitää mut hengissä, teidän vaiheita seuraan ja kuuntelen tuolta olkkarin nurkasta, lattialla maaten. Rktt-listalaislle plussaa ja kaikille muillekin positiivista värivaloa ja pahoittelut niille, joiden täti on tulossa. kepitän tätejä täysillä:stick::stick::stick:!
 
Mur-mur, mites on, laitetaanko tälle päivälle jo kp 1? Halaus joka tapauksessa sinulle :hug:

Ottis, ootkos testaillut? Plussapuhallus!! :heart:

Haave2010, laitoin sinut taustailijoihin ja toivotan mukavaa kevään jatkoa! :)

Pahoittelut sarppav tädin hyökkäyksestä :hug: :| Mutta olet jo kierrossa taas pitkällä ja pääset pian oviksen hyödyntämisvaiheeseen :heart:. Olispas tämä nyt plussauskierto!!

Nyt on paljon rktt -listalla sellaisia, jotka voisivat jo pian testailla. Onkos TOTT -päivän testaajia?? Plussapuhurit pikkutirri, muumimamma, Mami-41 ja oliivitar!! PUUUHHHH +++++

Mun eka testi aukeaa paketista aikaisintaan ensi viikon TOTT- päivänä.... sinne on vielä pitkästi aikaa... monta piinaavaa päivää.... vaikkakin olen nyt onnistunut ottamaan tämän selvästi rennommin ja vähemmillä piinoilla. Tulee mitä tuleman pitää.... :D - elämä on hienoa joka tapauksessa :) - ja varsinkin kun asiat menevät oikeisiin mittasuhteisiin (vrt. Japani...:'()
 
Ottis
Justiina Pahoittelut tätsyn kurvaamisesta paikalle ja nettipimennosta myös :hug:. Minäkään en enää luota Sofin OneStepiin enkä taida luottaa Predictoriinkaan, sillä sekin on haamuttanut mulla. Ainoa luoettava taitaa olla Cb:n digitesti, mutt ne on niin kalliita ett niitä ei raaskis joka kierrossa käyttää. Ei auta minunkaan kuin vain tyytyä odottelemaan tätiä paikalle.

Hullun hommaa tämä kyllä on jo ainakin mulla. Herran jee ku sitä osais vain luovuttaa :ashamed:.
 
Pahoittelut Justiinalle tädistä :hug:

Ja kiitokset Hystikselle kirjoituksestasi!! :kiss: Teillä on ollut tosi raskasta ja kaikenlaista luopumista :|. Mutta kun jostain luopuu, niin vähitellen muodostuu tilaa jollekin uudelle ja ihanalle :). Toivotan sinulle ihan hirveästi kaikkea hyvää ja ihanaa elämääsi, mitä se sitten onkaan - sekä energiaa ja valoa!!!! Ja toivottavasti miehesikin löytää sitten jotain itselleen. Hienoa, että olet ollut itsellesi ja miehellesi rehellinen. :hug:! Mukava, että makoilet edelleen yhteisessä olohuoneessamme =).
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan kaikille!!! Mä huomaan ettei mulla kotona oo paljon aikaa koneella istuskella..nopeesti oon vaan jossain välissä käynyt kuulumisianne lukemassa...

Velmuliinalle ISOSTI onnea haamulaisesta ja PEUK PEUK että viivanen vahvistuupi ja vaavin alku tarraa lujasti kiinni!!!

Harmitus tädin tulosta mur-mur ja Justis ja Mafinka ja Mynteli ja Sarpav:(...perässä tullaan...

Suklaaruutu...kiitos viestistäsi! Minulle se antoi toivoa tulevaan=) mulla ens kierto eka clomi kierto...saa nähdä sitten tulevaisuudessa onko niistä mitään apuja...3 kiertoa olen ovista tikuttanut ja joka kerta sen LH-huipun löytänyt, mutta kuten totesit, niin se ei oo tae että ovulaatio tapahtuu, se LH:han on käsittääkseni hormooni joka aivoille antaa käskyn munasolun irtoamiseen...onhan se kumminkin hienoa todeta että käsky käy;)

On:Tänään dpo11 ja aamupisusta dippasin Davidin herkällä ihan puhtaan negan:(...joten tätiä odottelen perjantaina saapuvaksi ja nokka kohti uutta (ja ekaa clomi) ja parempaa kiertoa...Enempää en tässä kierrossa testaile vaikka postipoika toikin melkosen dippaus arsenaalin molempia testejä(varmaan riittää koko vuodeksi;))...nega oli kyllä ihan puhdas ja vaikka kuinka koitin edes sitä viivan kohtaa tiirata niin en mä vaan nää...en edes testin kuivuttua:confused:...noh..ehkä parempi niin ni eipä tuu sitten turhia kuviteltua...
 
Ottis
Putunen Kiitos tsemppauksesta ja päivityksestä myös :flower:. Ei näytä tulevan väriä testiin, ei vaikka kuinka kattelis ja kääntelis. Kyllähän se vähän kirpasee, mutt vielä ennen pääsiäistä en anna periksi eli tässä on vielä kaksi aktiivikiertoa jäljellä.

Hysteria Sun kuulumisiasi olen kaipaillutkin, mutta en sentään noin surullisiin vielä uskonut. Oletko tikuttanut ovista vai noin muuten vaanko olette yrittäneet osuttaa simppaset oikeille päiville? Toivon sieltä totisesti sen ylläripyllärin tulevan, vaikka toisaalta sun pitäis kyllä saada nyt relata ja hoitaa vain oma sydämesi kuntoon, vaikka ;), siinähän se korjaantuisi kun saisit tietää olevasi raskaana, eiköstä joo :heart:?

Sun koirulin kuulumiset ovat hyvin ikävät ja surulliset :'(. Sateenkaarisillalla sen on hyvä olla, kun se aika tulee. Voimia sinulle raskaan päätöksen tekemiseen ja sen toteuttamiseen :hug:.

Tänään Poju täyttäisi 7 vuotta. Illalla miestä arvuuttelin, että mikä päivä huomenna on. Hän veikkaili minun nimipäivää, mutta metsään meni. Kun kerroin Pojun synttäreistä, tuli hänen kasvoilleen niin surulinen ilme, että ihan pahaa teki. Itse olen jo parin viikon ajan 'pelännyt' tätä päivää, kun mulla ei olekaan juhlittavaa täällä eikä spesiaalijuttuja pikkuiselle järjestettävänä. Illalla ajattelin, että nyt tälle päivälle olisi aika luoda uusia perinteitä, joten kai jotain on keksittävä. Haudat oli tuisku muurannut niin umpeen, että vaikka lyhdyissä eilen kynttilät paloivatkin, eivät ne näkyneet ennenkuin kävin ne esiin kaivamassa. Ehkä jokin värikäs kukkakimppu valkoisella hangella olisi kaunis?

Hystis, ethän meitä ihan kokonaan jätä?
 
Heipat kaikille!

Negaa oli testi tänä aamuna, ei yllätys ollenkaan.
Mä olen pudonnu kärryiltä, kun en ole kerenny lukemaan moneen päivään ja kone temppuillu, joten kaikille tädin yllättämille haleja ja haamuttajille lisäväriä pikaseen ja jos uusia tullu ni tervetuloa ja mitäs vielä, Hystiksen kirjotuksen tost bongasin, sinulle voimia ja valoisaa tulevaisuutta toivotan:hug:

Perjantaina tätiä odottelen minäkin saapuvaksi, sitten taas uutta päin, mulla on kyllä nyt laantunu tuo kuumeilu hiukan, työt alkaa keväällä ja saapi muuta ajateltavaa onneks, pistoshoitoja jatketaan vielä toistaseks, mutta luomukiertoja pidetään välissä, vähän niikuin tjottailu meininkiin pikkuhiljaa siirrytään jos se plussa sieltä vaikka tulis ihan yllättäen, tiedä häntä:confused:

Aurinkoista viikkoa kaikille teille huiskutan ma:wave:
 
Ottis
Mami41 Pahoittelut nagasta :'( :hug:. Mä taidan vastaanottaa tädin torstaina ja sitten sillä onkin jo kiiruusta jos vaikka minnepäin pitkin Suomea. Kevät taitaa tavallaan helpottaa monenkin vauvakuumetta, kun on kaikenlaista tekemistä ja puuhaa ulkonakin. Onnekasta tjottailua teille jos ei tästä kierrosta sittenkin ylläriä tule :heart:.
 
Ottis
Tuota :ashamed:, minä dyykkasin vähän ja ku kaivoin päivällistä testiä roskiksesta, osui ensin käteen aamullinen testi ja sitähän minä sitten ilta-auringon viime säteissä kävin lähemmin tutkiskelemaan ja olin näkevinäni siinä haamulaisen samaa kuivunutta väriä kuin testiviivakin. Vähän alko jännittää, että mitäpä jos sittenkin :confused:..

S-postin ku tsekkasin, niin halpatestiltä tilaamani testit on tänään lähetetty eli hyvällä tuurilla voin saada ne huomenna, tai sitten viimeistään torstaina. Torstainahan tiedän jo testailemattakin mikä on tilanne, mutta jännäks vetää.
 
Heipsis!
Tänä aamuna testailin kun ei tätiä edelleenkään näy, ja "Ei raskaana" tuli ruutuun.
Olen kummissani et mitä mun proppa nyt temppuilee?
Onko kellään venynyt kierto näin paljon, vai näinkö vaan voi yht äkkiä jäädä menkat tulematta.
Odottelen viikon loppuun ja on kai tuota neuvolaan soitettava ja kysyttävä mitä pitäis tehdä.
 
Ottis
I-K Olen pahoillani noista kurjista "ei raskaana"-sanoista. Mikä kp tai dpo sulla on? Mulla kierto venyi parisen viikkoa kun Clomifenin jälkeen käytin Terolutteja. Eli kai kaikki on mahdollista jos ei plussaa tule :confused:.

Yhdellä mun ikäisellä työkaverilla jäi menkat yllättäen pois jo noin 10 kk sitten. Hän ei tosin menkattomuutta ole surrut, sillä hän synnytti 42-vuotiaana toisen lapsensa ja heille kai lapsiluku on täynnä. Parempi tosiaankin soitella neuvolaan ja kysyä neuvoa. Varmaankin ultraavat ja sitten tietää varmaksi mikä on tilanne.
 
Kiitos Putunen ja Ottis :heart:. Kepitän teidänkin tätejä pippurimaahan asti :stick:.

Ottis, joo, kyllä nyt on surku eessä mulla. Lohduttavaa on se, että koira itse ei tiedä näistä ajatuksista, se ei osaa pelätä huomista eikä haikailla eilistä. Nyt oon sen kanssa edelleen 24/7 kunnes meidän tiet eroaa, ehkä loppuviikosta, ehkä ens viikon alusta. Kiitos voimista, sitä tosiaan tarviin.

Teidän pojun synttäripäivän tradition vois tosiaan muuttaa jotenkin. Kukkaset lumihangessa ei oikein kuulosta järkevältä (vaikka mitä hiton väliä sillä oikeesti on onko joku järkevää vaii epäjärkevää), koska ne kukat paleltuu siellä hetimiten. Jos ostaisitte ison kebäisen ihanan värikkään kukkakimpun ja laittaisitte maljakkoon sisälle? Joku semmoinen kimppu, josta sä (ja sun ukkelikukkeli) tykkäät. Nyt ei tarvii varoa et Poju kaatais maljakon tai söis ne kukat. Se ihailee niitä sirltä sillalta ja heiluttaa häntää :).

Mä olin mummelin kanssa kävelyllä ja viinillä. Tänne tultuani se on ollut JOKA PAIKASSA mun mukana. Mulla on aina mukana koira, reppu ja käsilaukku. Repussa on sille alusta ja mun vanha villatakki, jonka laitan sen päälle jos on viileetä (kyllä, se palelee). Ja aina tilaan sille kupin vettä ja itelle yleensä viiniä. Porskutan viinin ja tupakan voimalla... :O. Niin, ja siis en tikutellut oletan et ovis oli (jos ylipäänsä oli) kp 13-14, mut en oikeesti tiedä olisko se raskaus nyt hyvä juttu vai ei.. Luulen, että se ralausaika olis nyt tarpeen.

Ottis vielä... en teitä vielä jätä, saanhan olla teidä kanssa vielä, saanhan? Tää on tärkeä paikka, ja te ootte kaikki tärkeitä! Halaus kaikille :hug:
 
putunen juu Kp1 tälle päivää voit laitella - hanat aukes ja se tuntuu!:eek:

Mami-41, pikkutirri pahoittelut negoista
vielä mie täältä kummiskin teille peukuttelen d=)b plussan puolesta!!:heart:

Suklaaruutu
..niin, en ihan sieltä "oven rakosesta lennossa" sitä Clomi reseptistä varmaan saa..mutta jos pääsen lääkärin juttusille kunnolla ja lupaan käydä ainahin kerran seuranta ultrassa, ehkäpä sitten..;)
..ja itse asiassa..miulla se ON kiinni ihan rahasta, etten yksityiselle ole mennyt..:ashamed:..elämä on..niin mieluusti enemmin yksityisellä kävisin, kuin TK:ssa.

Ottikselle siihen roskisviivaseen punaväriä PUUUUUH:whistle::heart:

Hystis kultaseni..mitä mie siulle sanoisin/kirjoitteleisin?..

Olen niin pahoillani karvakorvasi sairaudesta:'(..vaan hän jo vanha ystävä..on vain hyvä, että osaat luopua, ennen kuin kovat kivut rakkaan lemmikin yllättävät.:ashamed:

..ja sie itse..toivon niin kovin VALOA&ILOA tulevaksi siun eloosi ihanainen ja PIAN..tai sitten ajan kanssa hissukseen mutta varmasti:)..sie kuule pärjäät aivan sata varmasti ja haavathin(sydän)paranee ajan kans.
ISO rutistus Hystis:heart:
:heart: ja auringon lämpimiä sätehiä täältä koneeni ääreltä laitan siulle..olet niin IHUNA:heart: muistappa se!!=)

Käythän kertoilemassa kuulumisiasi meille välillä?:wave:

((muoks)) sie jo Ottikselle kertoilithin, ettet meitä ihan heti jätä - Voi kun kiva!!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Hystis Juu, niinhän siinä kävi, että kun kauppaan menin ja kattelin kukkakimppuja, oikean värisen löysin, mutta ajattelin samoin kuin sinä, että hangessa ne paleltuisi ja sit heti perään, että mitä väliä, sillä pojun muistollehan minä ne ostan. Nooh, lopulta tyydyin sytyttämään kynttilän pojun kuvan viereen eteisen pöydälle. Siitä näkee niin Pojun kuvan kuin kynttilänkin mennen ja tullen. Olenhan siinä paljon aiemminkin kynttilöitä poltellut, mutt opetellut viime viikkoina myös olemaan kynttilän sytyttämättä ja sen sain nyt ihan hyvästä syystä tehdä. Haudalleen kun kävelin ja muistelin syntymäänsä, koin taas sen ilon minkä seitsemän vuotta sitten. Se oli yksi elämäni ihanimmista päivistä. Sinä iltana tekstarit levisi ystäville ja sukulaisille. Mahtoivat pitää mua ihan sekopäänä =).

Sulla on nyt onneksi aikaa jättää koirarouvalle hyvästit rauhassa ja saattelet sen sitten sateenkaarisillalle, kun siltä tuntuu. Olet ajatuksissani :hug:, te molemmat olette.

Kiitos tädin kepityksestä :kiss:. Ihanaa, ettet jätä meitä :kiss::hug:.

mur-mur Kiitos punaväritoivotuksista. Hetken pilvenreunalla jo istuskelin vauva-ajoista haaveillen, mutt pudotin itseni alas väkisten ettei huominen (jos testaan) tai ylihuominen (tädin tullessa) ole liian rankka pettymys. Nyt jäitä hattuun :|.
 
Heippa! Olen taas tänään täällä nauranut, purskahdin hillittömään nauruun kun luin Justiksen tekstejä ja etenkin kun näin tuon näyttöä hakkaavan hymiön :LOL::LOL::LOL: Sieluni silmillä voin nähdä Justiksen juuri samaisessa teossa, ihku olet Justis :kiss:

Samalla kuitenkin tunnen jostain syystä niin kovin surulliseksi itseni, täällä on niin alakuloinen tunnelma vaikka niin moni yrittääkin ylläpitää toivoa ja hyvää mieltä, eikä varmaankaan kenellekään jää epäselväksi keitä tarkoitan ... Mutta kuitenkin samalla tunnen ja koen Teidät KAIKKI niin kovin tärkeiksi ja sydämmellisiksi ihmisiksi ja siitä Teille kaikille iso hali ja suukko! :hug::kiss:

Ehkä lähinnä Hystiksen kirjoittelu sai minut taas kerran pysähtymään ja miettimään omaa elämänkulkuani ja omia menetyksiä mutta myös sitä kaikkea ihanaa mitä olen myös saanut kokea. Kirjoitin tuossa aikaisemmin siitä että olen käyttänyt Clomeja - niin - kävin lapsettomuustutkimuksissa joskus -90 luvun alussa kun vielä luulin meidän jonain päivänä tekevän lapsia ja olin kuitenkin sairastanut pahan tulehduksen nuorempana jonka takia olin sairaalassa 2 viikkoa, ensin viikon tiputuksessa puolikuolleena, toisen viikon tarkkailussa antibioottikuurilla... kaikki muistot palasivat mieleeni ja olisin halunnut vain itkeä... Mutta! Mielummin otan Teitä ympäriltä kiinni ja halaan ja sanon että kaikki on hyvin ja vielä paremmaksi muuttuu ... :hug::kiss::heart:

Hystis Sinulle ennen kaikkea parasta mahdollista tulevaisuutta toivon, uskon että olet tehnyt oikean päätöksen jatkaessasi matkaasi, luopuminen on todella tuskallista mutta se on myös suurta rakkautta, enkä puhu tällä hetkellä vain parisuhteestanne, tiedät mitä tarkoitan... Toivottavasti joskus "törmätään"... Toivon sinulle suurta rakkautta elämässäsi ja että jonain päivänä voit sanoa olevasi Onnellinen! :heart:

Plussapuuhkutuksia Teille kaikille ja hyvää yötä, olette aivan ihania!!! Toivottavasti saadaan plussia tälle kuulle ja hyviä uutisia ultrasta, :hug::kiss::heart:
 
Ottis Sinulle erityisesti voimahaleja tänään Pojun poismenon vuosipäivänä :hug::kiss: Minä joskus yritän saada voimaa ajattelemalla että mieheni pitää huolta poisnukkuneista "vauvoistamme" ja he hänestä ... Eilen kipu oli sietämätön ja tänään uskallan sanoa "Olen taas Onnellinen" ... :kiss: Ja hyvää yötä!
 
I-K voihan surku:'(..pahoitteluni negasta, halitus täältä:hug:
..MUTTA, minne se täti jäänyt luuraamaan?????

*Justis* No, siellähän sie olethin..son MOOOOOOI!!!!!!
..mie jo huolissain, että minne sie katosit:|

..ja voi kun ikävää, täti sieltä siut yllätti:hug:..on kyllä pa**a akka, en paremmin sano!!!!

Mafinka..tätähän se on: Ylä&alamäkeä mennään..onneksi tänne "ihunaisten olkkariin" voi kirjoitella tuntojaan..vaikka ne ei aina niin kivankuuloisia olisikaan....

Mie itse uin välistä niin s y v i s s ä vesissä..ja sitten taas helpottaa:)
Nyt ilon pilkahdusta arkeeni, tuo mahdollinen pieni työkuvio - joko jo ennen kesää tai sitten syksymmällä - odotan sitä oikein kovasti!
 
Ihan nopeesti...

Hystis...ihana kuulla sinusta ja oon jotenkin aika helpottunut, kun oot selkeästi päättänyt mihin"päin" elämäsi lähtee menemään, vaikka sitä lopullista määränpäätä ei vielä näykkään...uskon ja tiedän että luopuminen siitä rakkaasta lemmikistä on vaikeaa...voimia sinulle!!! Ja voimia ja jaksuja tulevaisuuteen ja iloa ja valoa kuten mur-murkin toivotteli...pysy täällä olkkarissa jos vaan suinkin jaksat ja uskon että päätös elämässäsi on oikea ja vuoden päästä voi jo olla ihan uudet kuviot ja "vaikka mitä"...elämä edessä Hystis!!!=)

Ottikselle peuk peuk b=)d
 
Kaikille yhteisesti: Olette kovin tärkeitä "virtuaali ihunaisia":kiss:
.. tämä on miulle tärkeä henkireikä, tämä pino ja "olkkarimme"..:heart:


Välillä mennään lujempaa....ja sitten taas hiljennetään(hiljennytään) fundeeraamaan syntyjä syviä..

..ja tiedättekös, teillä on kaikilla lämmin&suuri..siitä riittää antaa muillehin tarvittaessa voimasätehiä!

Muuten..ihme ja kumma..mie en olekkaan niin allapäin, kuin luulis, vaikka ei sitä plussaa tullutkaan..onko tämä nyt sitä "luopumistyötä" sitten?..


Illanjatkoja ja paaaaljoooon +++++++++++ testeihin!!!:heart:


((muoks)) äskeistä viestiä kirjoittaessani, poikanen alkoi oksentaa:x..täällä nyt siivoiltu ja pesukone pyörii.
Mies meni lapsen kera nukkumaan meidän isoon vuoteeseen..ja sinnehin vielä lapselle oksu tuli kaksi kertaa, voi pientä:heart:eek:nneksi vatiin suurin osa.

Lapsi oli ihan puulla päähän lyöty/hölmistynyt kun suihkuun häntä vein, oli niin yltä päältä oksussa - EI siis olleskaan muistanut oksentaneensa!!

Ennen nukkumaan menoa lapsi sanoi, että: "sydämeen koskee"..mie sanoin, että "olet vain niin väsy kun eskassa hiihdellyt ja uinut tänään, ei ihmekkään"..sitten laittelin poikasen nukkumaan.

..jospa nyt loppuyön nukkuisi lapsonen..mie koko ajan korvat höröllänsä kuulostelen nukkuuko rauhassa.:|

((muoks muoks))..mistä tuota oksua riittää!!!!!!
..olen juossut makkarissa jo useita kertoja oksuvatia pitelemään(mies parkakin kipiänä siinä vieressä, tänään kävi lääkärillä ja sairaslomaa sai:( )..eihän sieltä poikasen masusta tule kuin sappea enää ja siltikin nousee laps parka yökkimään..
Konekkin täytyi laittaa uudemman kerran pesemään, oli jäänyt pussilakan taipeeseen illan menyy jemmaan..

Meidän kone on vielä sellainen ihana, että piippaa KOVASTI TITTYY, TITTYY 7x kun ohjelma loppuu!:whistle:
..eli klo. 01.30 täällä siiten piippaillaan, sitä kun EI saa poijjes päältä.:O
 
Viimeksi muokattu:
MOI!
Pikasest vaan huomenta!
Menos just töihin: /
Pahoittelut negan saaneille ja tädin uhreille!!:(
Mur mur, toivottavast poikasesi oksutauti helpottaa! Se on ihanaa keskellä yötä pestä pyykkiä:)

Eilen kävin neuvolas ja eka ultra tulee tonne viikolle 11, kr-poikkeavuus jne. tutkitaan kuulemma verikokeilla ja jos ilmenee jotain niin sit lisätutkimuksiin...
Seur. neuvola-aika 3 viikon päähän.

Nyt on mentävä ettei tuu kiire, palataan mand. illalla lisää jos ehin! Päivänjatkot ihanaiset!!!:heart:
Minttu ja massu rv6+1
PLUSSATUULET SINNE KAIKILLE!!!!!!(OTTIS?)++++++
 
Heipsihanaiset!!!:wave:

Hystis kultainen,olet tehnyt elämäsi suhteen suuria päätöksiä,muista että kaiken loppu on myös uuden alku.:heart::heart::heart:
Kyllä sinä toivut,ja nyt jos koskaan on hyvä hetki laittaa kaikki elämässä uusiksi.:hug:

Voimia sinulle!!!

mur-mur ja ottis :hug:

Kaikille muillekin aivan ihanaa keskiviikkoa!!!!:flower::flower::flower:

Wiiwi rv.18+6
 

Yhteistyössä