40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Meinaa mennä silmät kieroon kun testiä tihrustan mutta kyllä siinä nyt vaan jonkinmoinen viiva seisoo. Vähän se on tainnut jo haalistua, mutta näkyy edelleen :). Mutta hirmu aikaisessa tuo haamunen nyt on :confused: Vähän meinaa alkaa jännittää :D
 
putunen, miusta tuo tietää vain hyvää kun noin aikaiseen alkaa viivanen näkymään - HCG on jo aikaiseen korkealla!!=)

Mie ostan aina noita David liuskatestejä(25mIU/ml) puikkotestien lisäksi Verkkoapteekista kun ovat niin huokeita ja viimeksikin niillä dippasin.

Miun viivaset(viivanpaikka, sellainen vaalea) tosiaan näkyneet reeeeeeilusti testiajan jälkeen ja eivät ole tarkoittaneet mitään..pait-si..
..muutama kierto taaksepäin - joilloin uskoinkin jotain yritystä olleen, testiin tuli harmahtavaa viivasta näkyviin(en saanut väriä kuin suurentamalla, sen tännehin sillon muistaakseni laittelin arvuuteltavaksi ja punaväriä hieman kuulemma näkyi)=)

Noin aikaisella dpo päivillä se viivanen ei näytä välttämäti väriä vielä, viiva ennemminhin sellainen vaalean harmaa.

..jos siulla niitä testejä enemmänhin, kopaiseppa huomenna aamupisuun dipata..vaikka miulla esim. näytää muut pisut vahvempaa viivasta, kuin aamupisuun dipattu!(siis silloin kun olin raskaana)


PUUUHPUUUH sinne paljosta paljon++++++++puhuja!!!

ps. koetappa laittaa tänne kuvaa, niin miekin "röntgenkatseellani" haluisin arvioida..Ok:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa aamua naisille!
Nyt on kyllä aika ihme juttu mulla, menkathan alko viime pe ja vuoto on ollu ihan ihmeellistä, haaleaa verta liman seassa ( anteeksi kuvaus), siteeseen asti ei ole tullu paljo mitään, pikkuhousunsuojalla on pärjänny ja vuoto ei tuoksahda miltään, siis ei normi kk vuodolta.

perjantai aamuna tein vielä testin ja se näytti vahvempaa punaviivaa, mutta kun se pyyhkiessä tuli jo verta niin ajattelin, että siinä se.
No eilen mies toi pari testiä ja illalla dippasi ja viivaha siihen tuli, nyt äskön tein aamupisusta toisen ja ihan kunnon plussaviiva tuli, nyt en tiä missä mennään, soittelen gynelle tänään josko jotain veritestiä tai ultraa katottas, vaikka eipä siel ultrassa kai mitään näy näin aikasin, kai........
Huono olo on ollu jatkuvasti ja pieniä vihlasuja tuli eilen illalla kun sängys käänty, kahvia en pysty juomaan, se tökkii....

Verta tulee vieläkin pyyhittäessä koko ajan, eikä mulla menkat yleensä kestä kun pari päivää.
Että tämmöstä, ihan ulalla olen asian kanssa, kun ei oikein uskalla uskoa, että tämä olis nyt pysyvä tärppi, toivon tietysti kovasti sitä, mutta mutta.......
Mitäs mieltä olette ystäväiseni asiasta, minä ilmottelen miten asia etenee, kun saan selvyyden!

Putusellle plussa säteitä ja vahvistuvaa viivaa pian pian:heart:

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille:wave:
 
Huomenta kaikki Ihanaiset Naiset :wave:
Justis Älä sano että olet lakossa vaan sano että olet lopettanut :D Itse olen sauhutellut 13 v lähtien, välillä ollut niitä taukoja, pisimmillään 7 v mutta sitten minä hullu olen aloittanut uudestaan. Nyt olen kyllä jo ollut n 10 vuotta ilman enkä koskaan enää aloita! Mutta kyllä mulla oli vaikea lopettaa, vieroitusoireita oli varmaankin vuoden ajan. Olin välillä niiin vihainen kun teki niin mieleni tupakkaa! Onnea koitokselle, toivotaan että onnistuu!
putunen Vahvistumista viivalle +++++++puuh :D
oliivitar Täytynee tyytyä niihin simppoihin joita viimeksi eilen talleteltiin, mies kun asuu toisella paikkakunnalla :ashamed::whistle: Tänä aamuna sain tasavahvaisen testin joten kenties se ovis onkin vasta tulollaan, toivottavasti simppaset jaksaa odotella, ohessa linkkiä:

Aijaa.com - 7736713.jpg

Mukavaa tiistaita kaikille :hug:
 
Täällä hikoillaan
Johtuu todennäköisesti enemmän clomeista, mutta nicorette-laastari aiheuttaa myöskin hikoilua, ei todellakaan kiva :kieh: Ja kun aamulla heräsin, niin laastari oli enää 1/3 paikallaan..ilmeisesti aamuyön hikoilut sen aiheuttanut ja heti tuli semmonen olo, että nyt on saatava sauhut..no, onneksi talossa ei oo röökiä, sillä ukkokulta on ollut polttamatta jo yli 2 vkoa, lopetti kun sairastui tähän yskään..saa nähä miten meidän käy..ollaan niin nico-nistejä :O
Mä oon kanssa elämäni aikana ollut kaksi kertaa lähes kaksi vuotta kerrallaan polttamatta, raskaus ja imetysjat, mutta heti ekasta mieheltä otetusta hatsista retkahtanut kun on ollut "lupa" polttaa. Ja kaksi kertaa viimeisen viiden vuoden sisällä oon ollut n. puol vuotta lakossa ja taas retkahtanut..joten siksi ei odotukset oo kovin korkeella lopullisesta onnistumisesta...mutta nyt jos pukkais vaikka plussaa tällä kierrolla niin ois sitten syy jatkaa lakkoilua :p
Pitänee kohta lähtee suihkuun kun tää hikiolo ei tästä helpota :whistle:
 
Huomenta kaikille ihanille naisille!!!:wave:

Ihanaa kun olkkarimme on taas täyttynyt ja puheensorina pulppuaa=)

Ottis juu...mulle lääkäri määräs ne Clomifemit kp3-7 ja seurannasta sovittiin eilen ja se on ens viikon tiistaina kp12, jännä nähdä mitä siellä on vai onko mitään..oireet tabletin oton jälkeen on hävinny oikeestaan kokonaan(tosin sitä mini disperiiniä en oo uskaltanu samaan aikaan ottaa vaikka apteekin mukaan ei mitään pitäis vaikuttaakaan..).

Ja Ottis..mä kans peesaan Putusta siinä et varmaan on ihan hyvä juttu vaan et menkat kestää vähän kauemmin...mulla on koko syksyn ja talven niiden cerasette minipillereiden jälkeen menkat tulleet kyllä säännöllisesti mut vuoto on ollu lähinnä vaan "tuhruttelua"..nyt ekaa kertaa tuntu normaaleilta ja kestikin päivän pidempään...mulla kans greippimehut mukana...

ja vielä Ottis..ihan kauheeta et sulle on lapsena tuollaisia iskostettu päähän...voi kamala..miten voidaan jo lapselle kyseenalaistaa äidiksi tulo:confused:...onneks sä silloin kumminkin toissa kesänä olit raskaana, vaikka ei hyvin käynytkään ni silti se varmaan sulle toi sellasen olon että se ON mahdollista...tässä kierrossa sä plussaat! Mä päätin sen!=)

Ja Putunen...mitä mieletöntä ihanaa!!!! Sä oot haamutellu jo...=) PUUUUHHHHH :whistle: väriä ja vahvuutta sinne sun testiin ja "pidä pieni vauvanalku kovasti kiinni ja kaivaudu sinne kohtupesään kunnolla!!!"

Ja kun sä Putunen tuolla ylempänä pohdiskelit noita juttuja, että mies tarvii oman lapsen ja urokset vähän vieroksuu vieraan uroksen jälkeläisiä ni se on niin totta ja varmaan kaikki uusperheessä asuvat voi sen allekirjottaa. Toivon teille sitä yhteistä pientä:heart: ja peesaan sua myös noissa "toive" jutuissa..viisaita puhut...
 
Mamille pikkuiset :D onnittelut plussasta:heart: Vuoto voi kyllä olla ihan vaaratonta, kun ei kerta kunnolla vuoda ja väriltään vielä haaleeta. Oireista päätelleen oot kyllä vahvasti raskaana :kiss: Toivottavasti pääset pian verikokeeseen..tuli muuten mieleeni, että kaksosraskauksissahan alkuraskauden vuoto on yleisempää..olikos sulla folliultrassa tässä kierrossa useempi johtofolli..?

Mafinka Mun silmiini näyttää että tuo kontrolliviiva on nyt hailumpi kuin eilen..joten ovisplussa sulla siis eilen mun mielestä oli..on normaalia että ovistesti näyttää tasavahvaa/vahvempaa vielä seur. päivänäkin..mutta sit sen pitäis alkaa haalistua..ja ovishan on ovisplussan jälkeen 24-48h kuluessa. Itselläni on useimmiten niin, että ovisplussan jälkeisenä päivänä on ovis, mutta tosiaan siihen voi mennä parikin päivää ennenkuin oili saapuu...ja simpathan elelee sisällä jopa sen 4 vuorokautta, joten eipä hätiä mitiä..eikun piinailemaan ;)
 
Viimeksi muokattu:
Mami41..varovaiset onnittelut plussasta ja toivon ihan kybällä että kaveri pysyisi kyydissä ja olis vaan jotain alun omituisuuksia tuo pieni vuoto....täällä kans vuodeltu alkuraskauksissa vissii jokaisen raskauden kohdalla...:hug: halirutistus sinulle ja olet ajatuksissani!!!
 
Kiitokset mur-mur, Justiina, Mami41, Mafinka ja Pikkutirri tsempityksistä :heart:

Ja Mami41 - ihan huisin hienoa, että testeissä näkyykin plussa!!!! :heart: Toivottavasti vuoto on ihan vaaratonta, ja hyvä että menet gynelle tarkistuttamaan. Peukutuksia ihan sylin täydeltä!!!

Mafinka - mun mielestä sun ovisplussa oli eilen eli olen samaa mieltä kuin Justiina. Tärppitoivotukset!!! :heart:

Joo sit omaa napaa - aamulämpö heti herätessä oli 37 astetta. Ei ole koskaan aamulla ollut noin korkealla. Dippailinpa sitten, mutta ei näy tänä aamuna niin hyvin kuin eilen illan testissä. Jotain kuitenkin näkyy, sellaista vaaleanharmaata haamulaista tänäänkin. Eilisessä testissä näkyy kuitenkin selkeämmin. Mutta varmaan kun on niin aikaista, niin ihan pienetkin erot juoduissa nestemäärissä vaikuttavat ym. jututkin. Täytyy nyt vaan malttaa mielensä, ja antaa ajan kulua eteenpäin ja toivoa parasta. Varmaan dippailen vasta TOTT-päivänä seuraavan kerran, jos silloin näkisi jotain jo selvemmin. Näitä haamulaisia kun on puolen vuoden sisään tullut jo ainakin neljässä kierrossa, niin tulee tämäkin otettua vähän kevyemmin, enkä korkealta tipada, vaikka menkat sitten alkaisikin. Niiden kyllä pitäisi alkaa vasta sunnuntaina, että turhan aikaisessa vielä olen. Mutta minkäs teen :ashamed: kun oli vaan eilen "pakko" dipata oireiden vuoksi. Kuvaa yritin eilen ottaa, mutta poistin ne sitten, kun olivat salaman vuoksi ihan valkoisia. Ehkä niissä olisi suurentamalla voinut näytöllä sitten jotain nähdä. Tänään en pääse kuvaa laittelemaan (muuta iltapuuhaa) mutta katsotaan josko sitten torstaina olisi jotain, mitä laitella :)
 
Muumimamma mä kun noita clomeja nyt kans kävin popsimaan ja sunnuntaina sitä lääkepurkin pakkaus selostetta tarkkaan luin, (kun mulle niitä oireita siitä ensimmäisestä pillerin otosta tuli...), niin tällänen lause lukee siellä lukee: Naisten ei tule käyttää Clomifen-valmistetta pidempään kuin kuuden kuukautiskierron ajan. Sit muistelin et puhuit et oot nyt 4 kiertoa syöny ja meinaat vielä 4 kiertoa syödä:confused:...ihan vaan varmuuden vuoksi tämä oli mun pakko tänne laittaa:ashamed: kun kerroit ettei niitä lääkärin seurantojakaan ole oikein ollu. Toivon että tämä on se the plussa kierto sinulle!=)
 
Pikkutirri Vastaan vaikkei kyssäri mulle ollutkaan :whistle: Clomien käyttämisen pituus on aika villiä..suositus on se, että max. 4 kiertoa (luulen et se tulee lääketehtaalta..vastuukysymys..?) Mutta olen täällä lukenut että jotkut ovat syöneet clomeja tooodella pitkään, liki vuodenkin...itse oon syönyt historiassa lukemattoman määrän eri pituisia kuureja, elämäni ensimmäinen pisin muistaakseni yht. 9 kiertoa, kun annosta haettiin ja sitten lopulta plussasin esikoisesta. Itse söisin niitä aika huoletta tuon 8 kiertoa silloin kun annos on 1 tai 2 tbl..nyt kun annokseni on tuo jätti-kolme tbl..niin en nää kauheen järkeväksi niitä ruveta 4 kiertoa enempää vetämään, koska sivarit on aivan törkeet ja en sitten usko niiden tehoon enää, jos ei siinä ajassa plussaa tuu..mutta gynesi kanta kannattaa kysyä, jotkut ovat "villejä", toiset taas ehdottomia tuon 4kk:n suhteen :p
 
Huomenta Kaikille!

Olen ollut ihan omanapainen,mutta aktivoidun jos pääsen piinaileen loppuviikosta :)
Huomenna punktio ja munamäärä tippui kuuten kappaleeseen,koska ne olivat ottaneet kasvuharppauksen ja muut kuusi olivat sitten pienempiä,ettei ihan kerkiä matkaan,mutta pääasia että jotain saataisiin.

Eli siis aamulla punktioon...



Plussapuuhkia kaikille ja jokaiselle erikseen :)
 
Pikaisesti ennen töihin lähtöä tuli kommentoimaan:wave:
PikkutirriKyllähän mustakin tuntui aika hurjalta että noita clomeja söis sen 8 kiertoa peräkkäin,mutta ajattelin että olis kuitenki suht turvallista kun mulla niitä menee vain se 1tbl/vrk ja gyne vaan totes jatketaan samaan malliin:confused:

PutunenVoi,ihanaa sinä jo haamuttelet:heart:Nyt puhkutaan viivanen kauniin ja vahvan punaiseksi++++++

Mami41Toivottavasti se on sulla vain alkuraskauden harmitonta vuotelua kun kerta testi plussaa näyttää niin eiköhän siellä jotain ole tapahtunut:heart: Peukutan ihan täysillä että sulla on pikkuinen masuasukki kyytissä:hug:
 
Aurinkoista päivää ihanaiset!!!

..ja mitä mie sanoin - plussia alkaa tulemaan!!

Mami41 - Onnea kovasti, ihuna uutinen!!!:flower::heart:
..ja jos vuoto haaleaa, limaista ei se kuulosta pahalta olleskaan - pienelle paaaaaljosta paljon tarrasukkasia&vaaviliimaa!!:heart:

putunen..dippailepas illemalla uudemman kerran, koeta pidätellä se 3-4h..saas nähdä mitä sitten näyttää?..
 
Mafinkalle onnittelut ovis plussasta=) ja peuk..peuk.. että parin viikon päästä siihen r-testiinkin se plussa pärähtäisi:heart:

Justis..mitähän se oli:confused:...jotain siitä tupakin lopetuksesta...noh..tsemppiä siihen ja kyllä sä pystyt!!! Jos mäkin oon pystyny lopettamaan kokonaan ni kyllä säkin..mä olin ennen kans sellanen "tapa" polttaja..jokaisen raskauden kohdalla lopetin vaan sit jotenkin se vaan aina lähti uudestaan..ja onhan se hyvä sellanen "stressi reikä"...tätä meijen nuorimmaista kun kävin toiveilemaan, lopetin jo silloin ja silloin tuntui elämä vaan olevan niin hyvin ja mallillaan ettei sitä tupakkaa enää vaan tarvinut, on toki joskus hetkittäin tuntunu "että nyt polttaisin tupakan jos polttaisin" (esim viimeeksi eilen kun olin tilannu lääkäriltä soittoajan ja missasin ne puhelut..en vaan kuullu kun puh oli laturissa ja lääkäri oli 2 kertaa soittanu...harmitti ihan vietävästi eikä se vastannu siihen puhelimeen mistä oli koittanu soittaa...soitti kumminkin vielä myöhemmin joten asia selkis)..mutta siis...mun ajatus karkas:confused:...tupakoinnista vaan että kyllä sä pystyt..tsemiä ja juot vaikka kupin teetä aina kun siltä tuntuu...:p=);):hug:
 
lumeton:heart: sinäkin oot vielä täällä:heart:
Kiitos kaikille toivotuksista mur-mur,putunen,oliivitar,pikkutirri ja muut
Mua pelottaa aika paljo..ku ikä on tuonu omat riskisä mukanaan,mutta itse punktio ei pelota.Mulla on aivan ihana lääkäri ja osaa hommansa kyllä oikein hyvin.
Harmi vaan ku kaikki munat ei kasvaneet tasavauhtia..
oote ihania kaikki!!
 
Kiitos kaikille tsempeistä, kyllä ne lämmittää mieltä täs epävarmassa tilanteessa.
Gyne ajan sain huomiselle klo13, oma gyne olikin sairaslomalla toukokuuhun asti joten hälle ei päässy nyt.

Huomen aamulla teen ton digitestin vielä, että mitä se näyttää, toiveet ei ole kauheen korkeella kun verta vaan tulee sitkeesti hiljakseen, 5 päivää jo tuhrunnu, hermooooot menee kohta:kieh:

Koitan täs ny keskittyä johonkin muuhun ja ilmoilen huomenna dippaus tuloksista ja muusta.
Morot siihen asti:wave:
 

Yhteistyössä