40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ihunia ehdotuksia flikat:kiss:..olen vain jotenhin olut niin s a a m a t o n, väsy vaan..
..enkä tiedä, miten mies reagoisi jos hänet nyt "ihunasti" herätteleisin..kello hällä nimittäin soi JO viideltä:|
Hälle on niiiiin tärkeää, tuo katkeamaton yöuni!
..eipä siis juuri mitään sponttaania kovasti meidän elossa(ellen mie sit järjestä)

Taidan kuiteshin hänen viereen kaivautua..eihän sitä koskaan tiedä..:rolleyes:

Nati nati:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mimmi68 :hug:

Sama juttu mulla edessä kuin Mimmi68:lla. Vaikkei kyllä huvita nyt yhtään mitkään uudet yrityksetkään. Voisin jättää tämän vaikka tähän :(. Lämmöt laski eilen (oli koko alkuviikon niin tasaisesti 37,1 muttei enää) ja ihan kaikki oireet katosi myös eilen sekä aamun Apteekin testissä tänään niin selkeä nega kuin voi olla. Toki dpo -määrä vieläkin pieni, mutta maanantain (3 päivää sitten) testiviiva oli lopulta kai selkein mitä sain ja enää ei näy siis mitään ja samanvahvuiset testit. Heikoksi yritykseksi jäi. :| Lugeja ehkä vois joskus koittaa, jos sais jotain apua niistä. Nyt ei huvita ajatus. Tuntuu siltä, että jos joskus jostain syystä raskautuisin, niin se menis varmasti kesken jossain puolivälissä tai onni loppuis viimeistään synnytykseen... Plääh!!!

Tsemppiä kaikille muille! Toivottavasti mahdollisimman moni saisi plussan vielä tänä keväänä :flower: :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!
Pahoittelut mimmi68 ja putunen!:heart::hug:
Ei se niin helppoa ookkaan! Mullakin on vahva epäily että kaikki ei oo hyvin, oottelen sekä gynen soittoa (kysyn mielipidettä jos voitais ultrata jo aiemmin) ja sit neuvolan soittoa, josko pääsisin julkisen puolen ultraan jottei tartteis maksaa... Hän eilen lupas kysyy äitiyspolilta asiaa...
Minusta mulla ei kummiskaan toi kierto heitä kuin muutamalla päivällä korkeintaan... Eli ens viikolla pitäis jo jotain näkyä jos on näkyäkseen! En jaksa montaa viikkoa kärvistellä kun mietin onko tuolla masussa elämää vai onko se jo loppunut alkuunsa!!

Ei osaa keskittyä mihinkään kun asia koko ajan mielessä mieskin on hepulin partaalla kun oon ku viulunkieli! Jopa röökin poltin tossa aiemmin ja eilen samoiten.... Nyt makaan sängyssä ja alan kohta kattoo filmii kun ei kiinnosta mikään touhuaminen tai kauppaanlähtökään. Pakko siel kaupas kumminkin käydä ja tehdä jotain ruokaakin tänään ennenku poika tulee koulusta jottei ihan läskiks heitä koko touhua!
Tsempit Mafinkalle verikokeiden tuloksiin! Toivotaan että sulla edes kävis tuuri! Itellä oireet vähentyneet:( Juuri paljonkaan ei oo lukuunottamatta tissien arkuutta,ja minust ne ei eilenkään enää vaikuttaneet niin turvonneilta kuin aiemmin.... Se voimakas väsymyksen tunnekin jonnekin kadonnut... En toki sitä kaipaakaan nyt tilalla tavallinen uupumus kun en sanut nukutuksi kuin ton 5 tuntia ja risat.... Asiat pyöri mielessä..... MIKS TOI HITON PUHELIN EI SOI???????
Meinasin lähteä tänään uimahalliin mut en voi kun kyttään puhelinta! Eilinen jumppakin jäi väliin ku ei vaan huvittanu! Joo tässä tätä kiukutteluaa kerrakseen! Sorry!:ashamed:

Nyt on kaukana se positiivisuus, eli kyl minäkii osaan olla alamaissa!
Tota huonoa tuuria on täällä muillakin, joten onneks en oo yksin! Pois negatiivisuus nyt heti!!!!!
Täällä kans on meininki 'Mulle heti kaikki tänne nyt!!!!!'
En tiedä jos seuraavat 10 päivää on tällasta epätietoisuutta niin meidän perhe-elämä kyl kärsii... ja kaikki tulee hulluiksi!!!

No alan nyt valituksineni kattelee sitä leffaa, jos sais ajatukset hetkeks johkin muualle!!!:)
Päivänjatkoja kaikille ja plussatuulia!!!!!++++++++++++++++:heart:
 
Voihan surkunen..: /..tuollaisetko on mimmi68 siun tuntemukset, halitus täältä:hug:

putunen voi ei..onpa ikävä, mie niin täällä sinnuu ajattelin, että NYT se tärppäs!
..on tää vaikia lajinsa..ja raskas:'(
..halitus vielä mur-murilta:hug:

Kovin on matalapainetta täällähin suunnalla, ei piliä mur-mur saanu yöllä, eikä aamulla.
Mies nukkui niin sikeään yöllä,(tuhisi nuhaisena)etten raaskinu häntä herättää "jörnimään"..ja aamusta mie en hänen nousuaan edes huomannut..huoks:(
..harmittaa niin v i e t ä v ä s t i kun meni tämä ovis sivu suun..vaikka niin aikaiseenhan tuo oli, että ei siellä munarakkulassa mitään munasolua olisi ollutkaan - ajattelen sen näin, niin ei niin kovin harmita.:ashamed:

..taitaa ihanaiset miulta nyt voimat ja usko onnistumiseen tällä saralla loppumaan ihan kokonaan
..pitää niitä työkuvioita alkaa tosissaan nyt miettimään..luultavasti syyskuussa sitten jotain löytyyhin muutamaksi kuukautta, ellei jo ennenkin.

Aurinkoista päivää, täällä kylmä tuuli mutta paisteleepi päivä kirkkahasti - voimasia&jaksuja kaikille!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Voi minttu..tiedän tarkkaan mitä sie nyt tunnet, ihan samojen asioiden kanssa painin 2010 tammikuussa..olin tosi tosi hermona ja mihinkään en osannut keskittyä, itkukin siellä kurkussa koko ajan kuristi.

Toivon niin kovin, että sie pääset kohta jo uusinta ultraan kunnalliselle puolen(ole vain tiukkana, kyllä sie osaat!;))
..sanot TK:ssa/Äippäpolilla/Neuvolassa, että hypit jo seinille ja koko perheen mielenterveys kärsii jos et saa asiaan pian selvyyttä!!:O

..miten toivonkaan, että siulla pikkinen siellä kuiteshin olisi piilossa kohtupesäisessä ja sydänäänethin näkyis seuraavassa ultrassa:kiss:

Tämä on sillä tapaa kauheaa ja niin suruisaa, tämä meidän ikäisten "kuumeilu"..kun AIKA loppuu kesken..
..mie ainahin muutoin vielä jaksaisin toivoa ja uskoa..nyt en enää, 24yrityskerta oli..ja meni.

Kaksi vuotta ja kolme plussaa, jotka ei kestäneet - siinä miun saldo..:(
..pitäis vaan osata laittaa hommalle p i s t e..The End..
 
Tästähän tulikin "torstai on toivottomuutta täynnä" - päivä. Onneksi sentään aurinko jaksaa paistaa.
Voimia edelleen mintulle piinaavaan tilanteeseen :hug: Toivotaan parasta kuitenkin.
Harmitus mur-mur, kun ovis nyt livahti noin ohitse ja kiitos tsempityksistä :hug: Niin minäkin olin jo ehtinyt kohdallani ajatella, että NYT, mutta eipä ei.... ja ajattelinpa myös, että toivottavasti edes mur-mur on piliä saanut, mutta eipä vaan niinkään käynyt... : / Mullakin usko jo tähän loppuu. Vaan sen takia, että tiedän kuinka kovasti mies toivoo sitä yhteistä lasta, on vielä kai pakko jotain yrittää... varmaan itse kyllä jo antaisin asian olla.... Ja tiedän että pystyisin asian kanssa elämään - mutten tiedä pystyykö mies.... no aika näyttää... :headwall:

Suossa nyt ollaan koko sakki tänään - kukas tulisi päivää piristämään??? :confused:
 
Viimeksi muokattu:
..Anteeksi ihunaiset, jos mie hetken täällä ryven syvissä vesissä..

((muoks)) putunen meillä taas toiste päin - mies luovutti jo aikaa sitten..
..mutta juuuuh..kukas tulisi toisaan tuomaan sellaisen piristävän ruiskahduksen tähän pinoon???....
 
Viimeksi muokattu:
Ollaan mur-mur vaan nyt rauhassa syvissä vesissä - mua kuitenkin aika paljonkin helpottaa kun voi tänne palstalle vähän purkaa.... täytyy käyttää hyväksi vaan surutta tätä palstaa. Ja tuetaan toisiamme :hug:

Toivottavasti Mami41 saisi hyviä kuulumisia :heart:
 
Hei :wave:

Sivusta seuranneena täytyy ihmetellen miettiä, miten te uskomattomat naiset jaksatte kerta toisen perään nousta pettymyksestä uuteen yritykseen :hug:

Itse olen juurikin näitä kaikki-heti-mulle-nyt kärsimättömiä tyyppejä, enkä olisi jaksanut enää tätä omaa toista yrityskertaani pitemmälle piinailla. Sikäli uskomattomasti minulle on kaksi kertaa käynyt, että olen raskautunut suht helposti. Varsinaista yritystä ei ole takana varmaan puoltavuotta. Viimesyksynä yhdessä kierrossa päätin, että nyt en simppoja vahtaa ja välttelin tietoisesti ovulaaton lähimailla pupustelua (oli tulossa työkuvioita yms..). Mutta oli vissiin supersimot kyseessä, kun silti raskauduin täysin puun takaa! Mutta silloin menetin työtilaisuuden kuin myös raskauden eli sain keskenmenon rv 11. Kaavintaa ei tarvittu, viikon se prosessi kesti. Hcg-määrityksessä kävin kolmekertaa.

Melko nopeasti päätinkin, että vielä ainakin kerran yritetään ja sain siihen mieheltäkin suostumuksen. Aloitin greippimehut ja maitohappobakteerit, jotta kohtu pian paranisi. Viiden viikon päästä alkoi menkat. Ajattelin että aivan varmasti kuulun siihen ryhmään, joka ei raskaudu enää koskaan tai vasta puolenvuodenpäästä. Itselläni pidin takarajana 42 vuoden ikää eli aikakin kävi vähiin. Oli ovistestit käytössä ja puolipakolla simot sain :p Heti raskauduin uudelleen. Nyt menossa rv12, sikiöseulat onnellisesti takana, sukulaisille kerrottu ja 42 vuotta täyttyy toukokuussa. En vieläkään usko todeksi, että näin hyvä onni voi kohdata :heart:

Haluan kaikille antaa extra-tsempitykset "projektiin". Ei välttämättä totista yrittämistä tarvita tärppiin, mutta kyllä se tosissaan yrittäminenkin saattaa palkita. Ihmeellistä=)

Kittyblue 12+4 :heart:
 
Kittyblue Onnittelut tällehin puolen pikkisestä masuasukista ja oikein hyvää masumatkaa!!:heart:

..ja, sitä ihmettähän tässä enää toivotaan omalta kohden:)

Tässä "työstämisessä" juuri sellainenhin ongelma: ei ole niin kovin virkeää tällä ikää sänkykamarin puolella elo(ainakaan meillä)

Miulla naisena, se on helpompaa - ei kun kerätä vaan simot talteen!..mutta mies on saatava ensin "lämpiämään" ajatukselle..ja SIINÄHÄN se probleema monasti onhin..:|
.."ei kukko käskien laula"

Eli..ne joilla virkiämpi sexielämä, niillä myös paremmat mahkut - näin se vaan menee.
..VAIKKA toisaalta, ei sitten taas tartte kuin se YKSI kerta, että kaikki "palaset" loksahtaa kohdilleen ja nappaa..:)
..mutta aika ei pysähdy, ei vaikka kuinka tahtoisin.. ja vääjäämättä munasolut vanhenee ja vähenee, se on vain hyväksytävä..vaikka vastaan vielä pyristelenhin..;)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Pikaisesti töistä naputtelen, palaveri alkaa 7 minsan päästä :).

Minni2011 Samaa toivon kuin mur-murkin, että siellä kohtupesässä sitten kuitenkin pieni elämä kytisi ja pääsisi kunnolla kasvamaan :heart:.

mur-mur Harmitus :hug:, ett oili nyt noin varhain tuli ja jäi simppase saamatta. Tiedän tunteen :'(. Tsemppiä!!

Kittyblue Melkein voisi kateeksi käydä, sillä itse olen tahkonnut lähes neljä vuotta pian ilman näkyvää tulosta :'(, mutta toivottelenpa silti sulle onnea, että pikkuinen saisi matkassa pysyä ja syntyisi ihan oikeaan aikaan terveenä ja elinvoimaisena :heart:.

mami41 Mitkäs ovat sun kuulumiset hCG:n määrityksestä?

Putunen Jotenkin mun on niin älyhelppo samaistua sun pettymykseen nyt, kun sullahan viimeksikin haamutti ja sitten kuitenkin haamulainen katosi ja vuoto alkoi. Mulla on noin olöllut yli puolessa kierroista, joten tiedän miltä susta tuntuu. Susta tuntuu paskamaiselta ja että tekis mieli luovuttaa ja antaa periksi. Meillä on vähän sama juttu, että jos ei miehelle niin kova vauvakuume olisi, olisin minä varmaan jo periksi antanut. Jotenkin tuntuu ett turhaa koko homma :ashamed:. Varsinkin mulla, kun en ole elämässäni koskaan onnistunut missään :headwall:. Mutt tsemppiä sulle. Et todellakaan ole yksin :hug:.

Tässä siis yksi toivotonta torstaita viettävä olkkarilainen :LOL: lisää.
 



Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Marja-Leena71(39)......kp4/?............yk?.......3./1.yht.
muumimamma-72 (38) kp7/25-30.....yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp7/28...........yk4........4./2yht.
Ottis (43)....................kp7/27...........yk20( 08/09)1.
Mami-41 (41)..............kp7/25...........yk34.......2.
oliivitar (40)................kp8/27-30.......yk2 ( 05/09)7.
Velmuliina74 (36)........kp10/26...........yk19..........2
mur-mur (45)..............kp10/25-28......yk24(02&08&11/10) 3.
Mahdotontako (46)......kp12/27..........yk9....................1. yht.
Mafinka (49)................kp13/26..........yk4................1.
Nöpsö (42)..................kp14/29-32.....yk?................2.
*Justiina* (38)............kp14/30-32......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp14/28-29......yk2.................1.
sarppav (40)...............kp15/27-29 .....yk8(07/10) 2.
putunen (41)...............kp22/24-26......yk14....................3./1.yht.
tetu68 (42).................kp23/27...........yk12..................3/1.yht.
Hysteria (42)..............kp25/24-29......yk11 (kkm.11/10) 1.
Mimmi68 (42).............kp26/28...........yk2(?&12/10)......1.
Mindy<3 (40)..............Kp?/28-30........yk1............4
Bismil (39)...................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
Iida-Karoliina (46).......kp43/23-29......yk20...................5./1.yht.
Soili (41).....................kp47/23-29......yk20..............1.
Raputar (40)................kp?/27............yk?......................2.

Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?


Taustalla:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73






Mafinka (49).............. dpo2
Mindy<3 (40) ............dpo9

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
No niin, toivoton torstai on täällä torpassa myös, arvo oli 26,1, eli ei paljonkaan mahkuja ole raskauden jatkumiseen.
Kovasti pähkäili tilannetta myös se virkailija täti, saan menna maanantaina uuteen verikokeeseen jos siltä tuntuu, ultra ainakin on 4.4 jo varattu, että siellä käyn oli sitten vuoto alkanut tai ei.
Käski seuraileen apoteekin testillä viivojen vahvistumista/haalenemista, lauantaina ajattelin aamulla testata sitten jos nyt ei rupee lorotteleen kunnolla verta.

Todella hermoja kiristävä tilanne, kun ei tapahdu suuntaan tai toiseen mitään ja kun ei jaksais ootella, kärsimätön epeli olen todella: /
Täytyy vaan odottaa jotain tapahtuvaksi pian jotta pääsis taas normaaliin olotilaan, höh.

Kaikille aurinkoa päivään ja mukavaa loppuviikkoa, minä tulen kyllä kertoileen jos jotai ratkasevaa tapahtuu ja lauantaina viimeistään taas testituloksia raportoin.
Putuselle lohtu:hug: negasta,mälsääkin mälsempi juttu:heart:
Heissulivei:wave:
 
Viimeksi muokattu:
putunen, kiitos siulle päivityksestä:flower:
..miun uusi näyttö on paljon huonompi, kuin entinen ja siksi tuntuu, että sanat tuossa listassa vain vilisee ja pomppii silmissä
Toki miun täytyishin mennä(taas)näöntarkastukseeen, en ole vielä selvinnyt..enhän tuota olekkaan, kuin reilun vuoden ollut menossa..:p

Ps. Entinen näytö oli TOSI hyvä, Acerin näyttö..tämä Fujitsun pa**a ja maksoin 120e(ale)
 
Viimeksi muokattu:
Mami41..alhainen arvo hieman on, mutta kuitenkin tuon HCG taulukon sisään mahtuu=)

Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä
mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340(tarkoittaneekohan viidennen viikon loppua?)
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

MUTTA..Ihmeitähin vain tapahtuu ja kovin toivon niin nyt käyvän!!!:heart::kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur kiitos, ihmettä toivon toki minäkin, samoin sanoi se sairaanhoitja joka soitti, että koskaan ei voi tietää tarkkaan millon hedelmöitys on tapahtunut ja sen takia vielä saattaa jotain toivoa olla, odotellaan siis....
Aina välillä kun vähän nippasee kohdusta niin ajatteleen, että jospa sittenkin....kuinkahan pöpipää musta tulee tän asian kans, onneks ukkokullalta saa myös tukea ja rakkautta, ei tarvi itekseen pähkäillä. Myös teidän tuki on todella tärkeetä, kiitos siitä ihanat ihmiset siellä jossain:heart::kiss:
 
Ei tuu kyllä täältä teille yhtää piristävää positiiviisuutta, valitan :(

Ei hymistä vieläkään aamun testiin...ei oireita...ei siis oilia :( Ja juu voihan se olla myöhänenkin ovis..mutta ne ei mulle kyllä plussaa tuo. Digitestin tikkujen viivat ei oo viidessä päivässä vahvistunut lainkaan..vaikkei niitä sais kattella, mutta oon niin pitkään niillä testaillu et kyllä se viiva vahvistuu plussaa kohden..ei tosin niin helppoo tulkita kuin liuskoja, mutta kuitenkin ja nyt siis ei oo vahvistunu lainkaan :kieh:
Ja sit eilen illalla viettelin ukkokultani, ihan muuten vaan, sitten kun köllitiin hän tokas (taas): " Nyt kyllä varmaan tulit raskaaks" ja hymyili lempeesti ja silitti mun poskee..ja mun sydän särkyi taas parantumattomasti pikkasen :'( kun tiedän että se oli taas aivan turha toivo...

Kaikille toivon hirmusesti plussaa ja onnistumisia sekä piinaileville (myös kahdelle odottajalle:heart:) rauhaa sekä voimia ja sydämen sykkeitä :kiss:
 
Moi!
Uusi tulokas ilmoittautuu:wave: Olen 39v. (syksyllä 40) ja toiveissa saada miehen kanssa eka yhteinen vauva. Minulla ennestään kaksi lasta ja miehellä myös.
Pillerit lopetin marraskuussa -10 ja siitä asti yritetty hiki päässä:D Maanantaina alkoi jälleen kuukautiset eli ei näytä natsaavan.
 
Ottis
Justiina Hittovie sitä oilia ku sekin nyt odotuttaa :hug:. Toivottavasti tulee nyt kuitenkin, ettei mene koko kierto hukkaan :headwall:.

Liiza Kiva kuulla, että olet tolpillasi. Miehes teki todella alhaisen ja p:maisen tempun, se on totta. Iloa sun päiviisi :kiss:.

Mami41 Niinkus mur-mur jo todisti niin tuo arvo sopii rajojen sisään, joten peukutellaan nyt tosissaan :heart:. Tilanne ei todellakaan ole helppoa, mutt tsemppiä sulle sen läpi elämiseen. Toivotaan tunnelin päässä sykkeen häämöttävän :hug:.

Marjaleena71 Tervetuloa joukkoon hurjaan! Päivittäjä varmaankin sut listalle laittaa =).

Putunen Kiitos päivityksestä taas kerran. Ootte te kultasia ku jaksatte pitää meitä kaikkia kartalla :kiss:.
 
Minnehän se Oili nyt jäänyt *Justiksella*?..kurja juttu:hug:
..peukutan, että tulis pikaiseen nyt d=)b!!!!

Tervetuloa Marja-leena71 olohuoneeseemme ihanaiseen kuumeilemaan!!:heart:

..älä säikähdä, tänään alavireisyys hieman meistä osaa vaivaa:(..vaan piristymme kyllä taasen:)
Tämä on siitä ihuna pino, että SAA TODELLAHIN sydäntään:heart: purkaa ihan olan takaa jos siltä tuntuupi!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä