40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Keski-Suomi!! That's it ja mur-mur on mukana vissinä ja minä kuskina. Siitä lähdetään! Hysteria Ulkomaanmatka olis aivan ihku, mutt ku kukaan meist ei oo miljönääri, vaikka minä sitä kuinka toivoisin, niin meillei oo varaa kaikille matkaa maksaa .'(.
 
Mur-mur Joo, reissussa penniä kyllä palaa. Mä elän käest suuhun ja vyötä kiristän reissussakin, vaikka se tarkoittaakin sitten vettä ja leipää vaan. Kotimaan kohde olis ihan yhtä hyvä, voidaan sit sisustaa se paikka laivaks ja puhutaan kaikilla tietämillämme kielillä :)

Ottis Miksi ei sais olla kameraa, jos on linna?
 
Ottis
Kattelepa mur-mur, joku soppeli paikka ja jutellaan lisää, niin mä olen varma ett useampikin olisi tulossa. Rominas vaikka ison mahansa kanssa Oulun suunnalta =). Ja minä otan kyytiin kaikki Kalajoen eteläpuolelta tulijat. Olis kyllä hienoa saada revittyä sut kauemmaksikin, mutt tiedän, ettei se ole helppoa sulle ku et voi pitkää matkaa istua. Mutt pidetään taukoja tarvittaessa..
 
Jyväskylä heti iski silmääni..se voisi olla yx mahdollisuus..mikäs kiva tapaamispaikka siellä?..heeetkonen kun kattelen kuukkelilla?!

Ottis, miten kauaksi ajattelit miut houkutella;)..sano ihan joku paikka?..niin mie duumaan täällä.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Hysteria, Se just on reissun ehto ett sä tuut vaikka maailman ääristä mukaan. Enkä mä niitä kameroita pelkää, vaan tarkotin noita tosi-TV:n kameroita :LOL:. Itse ottasin kameran vissinä mukaan.
 
Ottis
mur-mur Mie aattelin ihan Etelä-Suomea. Joku halpa hotelli ja paljon paikkoja ympärillä kierrellä. Kuopio pohjosimmas?? Se on mulle etelää :LOL:. Ja kaunista seutua :saint:. Etkös sä sieltä jostahin oo?
 
Kurkatkaas tuolta..josko jotain kivaa..
Jyväskylän Seudun Matkailu: Matkailu

Eihän sen esim. kesällä tartteis olla mikän hotellityyppinen majoitus?..mökkimajoituskin saunan kera aika kiva.=)

..juu Ottis, Kuopiosta mie olen itte..

Mie kyllä voisin meille sellaisen kivan ja suht laadukkaan mökin vuokrata elokuun/syyskuun loppukesän kuulaille illoille jostain päin suomea..

Pohjois- savo/Keski- Suomi, Etelä-Suomi/Pohjois- Karjala
..Ottisko haluis kovasti kierrellä paikkoja?..mie taas haluisin turista ja nauttia teitin ihunaisesta seurastanne, saunoen, uiden ja joatin hywästä ruokaa&juomaa nautiskellen..mie olen vähään tytyväinen..:)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis Ei tienny googlekaan :)! Se vaan oli siin sun listassa ja kuulosti niin hauskalta :D! Mun on pian mentävä nukkumaan, vaikka nyt ei nukuta vaikka väsyttääkin. Te voitte mur-murin kanssa jatkaa paikanvalintaa ja etsiä sähköpäiväkirjaa, hihhii. Ottis, kivasti sanoit tuol aiemmin mua Hysteria-systeriaks :) :hug:. Vaihdetaan jossain vaiheessa ne sähköisetkin osoitteet.
 
Ottis
Hih, Hystis-systis :LOL:, niin se vaan on. Mehän painutaan tässä mur-murin kanssa tuutilullaamaan myös ja tsekataan paikka päivänvalos niinku asiaan kuuluu ja sinne sit mennään, jos ei muut ni mur-mur ja mä ja teitä kaikkia muita käy kateeks!! heh! Miksei tääll oo sellasta lälläläälläää-juttua :confused:?
 
mur-mur Mökkimajoitus (mielummin järven rannalla :)) on oivallinen. Sit voidaan vuokrata/lainata/pölliä lainaks tai muuten hankkia meille vene ;)! Mun pitää myös mennä yrittämään koisimista. Hyvää yotä ja kivoja unia Ottis ja mur-mur. Oli kiva jutustella teitin kans, kiitos :). Kaikille muillekin palstalaisille positiivisia unia +++ :heart:. Koitan huomenna ehtiä ainakin käväistä täällä olkkarissa.
 
Ottis..olet sie kanssa yks - "lällälläää"..:D

Mie tykkevän mökkeilystä ja täältä Suomen maasta löytyypi oikein kivoja..mee sie mammimaan, mie juon punkun loppuun ja etin jo alustavasti loppukesäksi meille kivan ja viihtyisän paikan treffata joku viikonloppu - Nati nati, kauniita unia ihunaiset!!:heart:
 
Ottis
Okke, Hystis, asia sovittu, Keski-Suomesta mökki, jonka vuokraan kuuluu myös vene (mä tieän jo paikan :)). Ja sä tuut kans sinne?

mur-mur Huomenis ku oon enemmän tolkuissani, laitan sulle vinkkei hyvistä paikoista kans..
 
Viimeksi muokattu:
Hystis juuu vene kanssa, niin voidaan virvelöidä, ken sellaisen omistaa!

Mie kuulkaa ihan nyt tosissani alan sillä silmällä kattelemaan ja laitan teille sitten linkkejä mökeistä, saatte vaklata parhaimman..eiks juu!?:wave:(on meinaan kokemusta usiamman vuoden ajalta..ja viikon verran mie niitä ettinkin viimeiks miun&siskon porukalle ja löysinhin soppelin!)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä