40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
mur-mur Sinä olet aarre, mutt onneks varmaan tiedätkin jo sen :hug:.. Aivan ihanaa, ett me tavataan syyskesällä. Tiedä kuin iso maha kelläkin on :LOL::confused:, mutt silti tavantaan oikeasti ja livesti :wave:!

Kauniita unosia kaikille, tää työn raskaan raataja painuu ny pehkuihin ja vain 3 lauantaimakkarasiivun kera :'(. Ja nistäkin on jo aikaa vaikks kuin paljon :':)':)'(..
 
Viimeksi muokattu:
Heissan, onpas täällä ollut vauhdikas yö.
Ja mielenkiintoinen... Olen ilman muuta mukana treffeillä. Jos meillä olisi yhtään isompi mökki (Juvalla) olisi kutsunut teidät sinne, mutta sinne mökkiin mahtuu 4 hlöä ja "kesähuoneeseen" 2 yöpymään. Joten sinne ei oikeasti oikein mahdu yhtään isompaa porukkaa...

No sitten vähän ON:
taitaa täti tänään tulla. Ainakin aamupisulla käydessä oli jo värikin pisussa selkeä viite siitä... Odotellaan vielä vähän niin tiedetään sitten tarkemmin. Ei oikeasti haittaa, jos menisi pari kuukautta vielä eteenpäin ton plussauksen kanssa, ihan noin vaan omien henk.koht. asioiden takia... Mä olen meinaan välillä tällainen laskelmoiva insinööri (oikeasti vielä ammatiltani), ja mietin asioita välillä vähän teknokraattisen ajatusmaailman kautta. Vaikka ei näissä asioissa saisi!!!

No, mutta nyt nauttimaan kauniista päivästä. Lumet taas sulaa urakalla! Isäntä kaivoi eilen terassin lumen alta esiin, joten taidetaan pitää terassin avajaiset tänään! Grillikausi aloitettiin jo pari viikkoa sitten!

Kaunista viikonvaihdetta ihanaiset!
 
Ottis
Sarppav Mussa on kans insinöörin vikaa just tuossa, ett laskeskelen ns. otollista plussausaikaa niinku se olis noin vain toteutettavissa =).

Harmi jos se täti nyt tekee tuloaan, mutt jos se on sulle ok, niin kai se sitten on mullekin ;) :hug::kiss:.

Kiva, ett suostut mökille meidän kanssa. Meidän mökissä on vain 3 makuupaikkaa tuvassa (+ sohva, joka on mun lempiunipaikka :)) ja levitettävä sohva saunakamarissa, joten ei sinnekään meitä mahduta :(.

mur-mur Taisin mä pari lauantaimakkarasiivua kipasta :p... Enkä muuten suotta sinnitellyt, sillä eilisaamusta oli paino pudonnut 300g, nyt yhteensä 2.5 kg (tähän pitäis saada 'aaltoja' ;)). Onneksi se viimeinen sidukka jäi juomatta. Avasin sen kyllä ja pikkasen otinkin, mutt jääkaappiin sen takas roudasin ennen tuutilullaamista. Avaamisen haittapuoli tietty on, ett se on tänään juotava pois tai menee pilalle :(.

Mä alan ettiä netistä mitä hyvää ja kevyttä tänään syötäisiin :). Kivaa lauantaipäivästä kaikille!!
 
Ottis
Hupsista ku on hissua taas. Tämä on ihmeellinen tää mun netti nyt ku saattaa hävittää tekstin yht'äkkiä tosta noin vaan :(. Mutta.. mä olen ollut ahkera. Olen levitellyt lumia penkoista sulaneille alueille ja taas on niin lumista ja kaunista :).
 
Heipparallaa!! :)
No jopas ootte olleet ahkerina netin äärellä kaiken yötä!! Ja treffejä suunnitelleet, sillä lailla!
Kiva olis tavata mut kun on vuorotyössä niin harvoin onnistuu, v-loppuvapaatkin vain joka 3.s viikonloppu... joo nastaa olis!

Nyt aamulla klo 5 laitoin ne emätinpillerit ja tunti ja alkoi HURJAT kivut emättimessä, otin ekana burana 600 ja sitte tunnin päästä vielä panacodin. Ja siitä tunti niin uudelleen buranaa ja sit viel yhden noin tunti sitten. Nyt kivut hieman hellittäneet. Vuotoa ollut VÄHÄN. Sellasta veristä ja limaista... loppui kuin seinään... toivon että jatkuisi jottei uutta lääkettä tarvis hakea! Se oli niin karsee kokemus jo tuo eka kipu mikä tuli... onneks on lääkettä. No ainakin vähän alkua jos nyt sit jatkuisi ja vuotaisi kaikki pois äkkiä. Pelottaa jos se ei lähekkään lääkkeillä jos joutuu kaavintaan niin se voi olla että ei pitkään aikaan voi edes yrittää jos kohdun paranemiseen menee aikaa!

Aurinko paistelee ja olin ulkonakin tossa miehen kanssa puuhasteltiin mitä pystyin. Nyt pesen pyykkiä ja istun. Aamulla olin niin kipeä etten edes pystynyt olemaan paikallaan yhtään!
Pian alan sapuskan tekoon ja sit vaikka katon netistä jonkuu leffan tai vaan lepäilen. Systeri soitti äsken ja kysyi mua kuskiks kun hänen poikansa kovassa kuumeessa ja lääkäriin olis päästävä. Sanoin etten nyt uskalla lähtee mihinkään että tulee hakee auton lainaks...

No palailen linjoille sit kunhan jaksan... päivänjatkot, t. Minttu
 
Moi vielä!
Nyt tuli lisää vuotoa äsken ja sellainen hyytymäklöntti, oiskohan ollu jo se ruskuaispussi? Joo, hyvä vaan kun vuotelee hissukseen, pelottais jos olis joku niagara. Niitä kauhutarinoita olen netistä lueskellu... mut kuten sanottu ne osin liioiteltuja. Mutten yhtään epäile ettei olis osin tottakin. Eihän kaikilla voi niin hyvin sujua... Ja ne hyvät kokemukset harvoin päätyy nettiin, kun ei oo mitään erikoista... Eiköhän valtaosa mee ihan ok.

Ja kiitos suuresti että ootte ollu mun tukena:hug::heart:, tää on tosi tärkee linkki kun ei voi oikein ihmisille puhua... siis on sen verran arka aihe. Ja tää on mulle jatkossakin paikka mihin voi purkaa tuntojaan, en täältä mihkään katoa, voi olla että jo kuukauden päästä oon listoilla mukana!!! Joo saattaapi olla että menee 2 ennenku kierto ehkä pelaa...
Muuten se ulkolaissyntyinen lääkäri sanoi että odota 3 kk niin limakalvot paranee... joo, ja asianuntijalääkäri sanoi että yhdet kuukautiset riittää... kyl uskon jälkimmäistä versiota...

Jees, ollaan linjoilla! Minttu
 
sarppav voihan kurjake jos se täti hupakko nyt tulee:(
..vaan, jospa sitten ei tuukkaan enään ensi kuussa!=):heart:

Täällä Kuopiossa oli yöllä niin leppeä kevätkeli(tai miusta vaan tuntui pikku hiprakassa:D)..nyt sitten tuulee kauhian kylmästi - Hyyyrrrrr!!!
..vielä terassikelejä odotellaan vaikka himo olisi jo partsu päästä pesemään..poikanen kyseli jo kukkasia, milloin laitellaan?..=)

Ottis tällaiset pisteet painon pudotuksestasi - Hienoa!!!!


Oliko aamuisella pää kipiä?..miulla vähän "hönelö" oloinen, ei pahasti;)..juuttaa peräpää vaan jatkaa vuoteluaan, sais jo loppua-Arghhhh!:headwall:

Minttu ei miullakaan sitä vuotoa ollunna paljoa, kesken kun meni rv8+3(n. rv6+6)..sieltä saattaa sellaisia pieniä hyytymä lorahduksia välillä sitten vielä tulla.
..mutta, seuraile tilanetta ja käy vaan tarvittaessa hakemassa toinen Cytotec vielä..tyhjenisi vain sitten kohtu kunnolla.

Miulle sairaalassa suosittelivat liikkumista jos vain jaksaisin..miulla olikin oma huone ja pikkasen siellä liikuskelin(menin kyykkyyn, ylös jne.)..enempää en van jaksanut..
Hyvää vointia, hemmottele niillä herkuilla myöskin itteäis:kiss:

((muoks))sarppav no nytkö se jo kerkesi siun luo tuo täti: /

Mukavaa(hedelmällistä) TJOT(tailua) siulle ja ihunaista kevään odotusta!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä se täti tulla kolisteli tänne, vaan kuten jo kirjoitin, niin ei se ihan kamala juttu nyt ole.
Uutta yritystä kohti, mutta minut voi ottaa listoilta pois. Jään taustailemaan.
Nyt on muita intressejä edessä, joten meillä se menee nyt TJOT-meiningillä...

Lämmintä ja aurinkoista kevättä kaikille!
 
Voi Minttunen, paaljon jaksamista ja voimia sulle :hug:! Toivon kovasti, että tuo rääkki on äkkiä ohi. Mulle tehtiin kaavinta eikä mitään sanottu että pitäis odottaa ennen uutta yritystä. Netistäkin luin että kaavinnan jälkeen jopa raskautuis helpommin, joten voihan se sama päteä tuohon lääkkeelliseenkin. Tiedä häntä. Mut usko vaan sitä jälimmäistä versiota ennemmin kuin sitä joka käskee oottaa kolme kiertoa. Sulla on nyt rankka aika meneillään, voimaa ja valoa sinulle lähetän!
 
Ottis
Minttu2011 Kiva ku kerroit kuulumisiasi, vaikkei nuo kadehdittavia olekaan :hug:. Olen ajatellut sinua pitkin päivää. Peukutellaan sopivan vuodon puolesta niin, että kaikki tulisi suosiolla ulos, mutt ilman sitä pelättyä Niagaraa.

mur-mur Mulla oli aamulla pää kipeä. Ihan piti miettiä, ett mitä olenkaan juonut :ashamed:. Ihan uskomatonta, että +2:sta siideristä voi tulla pää niin kipeäksi :'(. Vaan selvisipä sitten syykin, kun niitä lumia loin. Joka ikinen kumarrus sattui päähän ja just siihen paikkaan mihin sattuu, kun poskiontelot on tulehtumassa / tulehtuneet. Niinpä kipaisin apteekkiin ja hain Duactia ja totisesti kipu alkoi helpottaa ekan napin jälkeen. Se on uskomaton lääke.

Kiitos sulle laihistsempeistä :kiss:. Iloinen olen, ett näin on paino pudonnut. Ei se ilmasella ole tapahtunut, mutt kiva huomata, ett kärvistelystä on ollut hyötyä. Par'aikaa odottelen, ett kukkakaalin kuorrutekastike jäähtyy ja pääsen sitä maustamaan ja pian syömäänkin. Reippahasti raastoin emmentaalia päälle laitettavaksi :p. Ensin meinasin tehdä kukkakaaligratiinia, mutta kun ukko näyttää pesiytyneen mökille, vien turhat ostamani tarvikkeet kakkosen vaimolle. Soittelin jo, ett kelpaako, ja kelpaahan ne.

Täällä on tosi kaunis ja aurinkoinen keli. Mittariin en ole katsonut, mutt veikkaisinpa 7 astetta lämmintä. Aamusta tuuli kyllä rankasti. Ihan jouduin huppua pitää päässä, ettei niska pääse taas jäsähtämään.

Mies oli äkänen ku peffalle ammuttu karhu taas ku hänelle soitin. Jotenkin alkaa tuntua, ett tää' suhde vetelee viimeisiään.

Sarppav ja minttu2011 Te taisitte molemmat pyytää siirtoa taustailijoihin? Teen sen jahka kerkeän. Muistuttakaa mua ellen ole muistanut.

Sarppav Minäkin toivottelen sinulle ihanaa ja tuloksekasta TJOTtailua :heart:.

ON Herran jee ku en meinaa osata kirjoittaa. Kädet vapisee parin tunnin luomisurakasta niin, ett huteja tulee =). Ja mies sanoi minun täällä vaan makoilevan :LOL:, vaikka laitoin sille viestinkin, ett 'näkisitpä vaan mitä olen tehnyt'.
 
Moikat taasen!
Tulin tänne kun sain ruuan tehtyä, itelle ei kyl nyt maistunut... sen verran turvottaa ja on huono olo. Jos sit kohtapuoleen yrittäis.. Koirat makoilee tyytyväisinä, saivat pitkästä aikaa juosta oikein syämensä kyllyydestä! Ku noi lumet vihoin viimein tosta sulaneet senverran että uskaltaa päästää pihalle vapaana!
Joo minä luulen että pääsen aika vähällä ton vuotojen suhteen, nyt ei nimttäin oo kipuja eikä liiemmin vuotoakaan juuri mitään. mut saataahan se vielä yltyä.... kunhan kipulääkkeen vaikutus lakkaa... hope so not.
NYT minä on päättäny että kunhan tästä tokenen niin alan kuntoilla taas ja ei tarkoita vaan kerran viikossa vaan vähintään 3 ja lisäks lihaskunto treenit päälle... enää en jää makaamaan, vaikka oisin raskaana, se on varma! Ens tiistaina sählyä pelaamaan, ja sitte keskiviikkona fillarilla duuniin, jos sää sallii! Joo, pakko piiskata itteensä jotta sais taas pirteemmän mielen ja kehon!
Liikunta auttaa moneen vaivaan, eikös?

No palataan taas, rupeen nyt sitä leffaa jos jaksan. Minttu:)
 
Nii ja oikein hirveesti kiitoksia taas teille tsemppaajille! :heart:
Kyl tää päivä menee melkein makoillessa, toivottavasti saunaan pääsen jos ei kovempaa vuotoa oo.
Joo minä en tiedä josko sitä toista kuuria, kun nyt näkis miten toi yks vaikuttaa. Kuulemma 6.4. meen verikokeisiin ja sit lääkäri soittaa jos tarpeellista... eli jos mitään ei kuulu niin voi olettaa hcgn olevan normaalitasolla...

No palataan taas, rupee väsyttään, otan koirienkaa pienet tirsat!
Minttu
 
Minttu, kiva jotta oloisesi tilanteeseen nähden Ok.:)

Ottis hyvä, jotta Duact auttoi päänsärkyiseen.:)

Meillä täällä poikanen sai uuden pyöräilykypärän ja hetihän se pyörä piti varastosta hakea..tuolla se pikku mies nyt viilettää pihalla ajella naama yhdessä hymyssä!

Reppana oli eskasta poissa melkein koko viikon.. kuumetta, nuhaa ja ääni aivan painuksissa - kylläpä nyt leikit maistuu!=)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Kiva, ett poikasella on siellä jo ihan kevätjutut käsillä :). Huomasin muuten just ku tupskulla kävin, että tuulee hirmusesti ulkona ja kylmästi. Eli sama keli on täällä ku sielläkin.

Minttu2011 Sulla on hyvät suunnitelma. Liikkumisen kun saa muuttumaan tavaksi, sitä jo ihan kaipaa ja se tekee hyvää niin mielelle kuin kropallekin. Hyviä päikkäreitä sulle koiruuksien kanssa :hug:.

ON Mulla on ruoka valmiina vaan ei ole nälkä :(. Olen tässä ukkoa odotellut jos sittenkin tulisi, kun kuuli mitä on ruokana, vaan eipä tuo taida tulla. Musta tuntuu, ett mä lähden pian käymään mökillä. Kiva tällasella säällä ajellakin.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Kävin mökillä ja oli ihan kiva nähdä pitkästä aikaa hymy miehen kasvoilla. Sen kirvoitti hänelle viemäni kukkakaaligratiini :). Kahvit keittelin ja ne juotiin yhdessä ja sitten lähdinkin kotiin. Miehelle kerroin osoitteen missä asun, jos on sattunut unohtamaan ja sanoin myös, ett "Saa poiketa". Ts. jos hän toimisi oikein, hän tulisi illalla kotiin.
 

Yhteistyössä